hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. március 28. csütörtök 
Gedeon, Johanna

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Motorszervíz - új hozzászólás

Összesen: 58 oldal
|< előző 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 >|

Gexxx
válasz erre | email2003-10-27 00:09:10
Sziasztok

Valaki mentse meg a mocim életét!
Az alapsztori a következő: Beált a tél, eljött a blokkfelújítás ideje (főtengely, fúrás), de a kuppleng sehogy sem akar lemászni a főtengelyről. A lehúzó is inkább letör a ft. végéből 1 darabot ahelyett, hogy a dolgát végezné. Tehát akinek van ötlete, hogy a 250-es ETZ kupplungot hogy lehet leoperálni, az írjon, mert már nagyon ideges vagyok!
sorszám: 267 (2857)

 
 
MZ_joker
válasz erre | email2003-10-25 21:01:24
Sziasztok!
Az a problémám, hogy egy Mz Ts 125 váltójában van az a nagy fogaskerék. És ki akarom cserélni. De asszem 6 szegecs tartja. Azt hogyan tudom leszedni? És az új szegecset hogyan tudom visszarakni?

Köszi!
sorszám: 266 (2843)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-10-21 11:28:13
Hello Zsolt

Ha minden ok, akkor még fals levegőt szívhat a gáz/szivató bowdenek mellett is. Ha nincsenek rajta a gumi védősapkák, akkor tegyél rá.
Üdv Attila
sorszám: 265 (2811)
(előzmény: zsolt, 2003-10-19 02:23:08)

 
 
Soma
válasz erre | email2003-10-20 12:24:51
SOZS!
Annyit tudok hogy isolator gyertyában a 145ös volt a babettába való, Briskben ez kb. az N17 jó bele
sorszám: 264 (2805)
(előzmény: sozs, 2003-10-19 00:20:22)

 
 
Dino
válasz erre | email2003-10-19 23:31:18
Megeshet, hogy a porlasztóra csatlakozó gumicsőnél nem stimmel valami, de szerintem ennek kicsi az esélye. Aztán fogalmam sincs, de ne add föl.
sorszám: 263 (2801)
(előzmény: zsolt, 2003-10-19 02:23:08)

 
 
zsolt
válasz erre | email2003-10-19 02:23:08
Hi! már millioszor kipucoltam,állitottam benzinszintet,de semmi.Talán valami "fals" levegő lehet de honnan?
sorszám: 262 (2788)
(előzmény: Dino, 2003-10-18 06:09:36)

 
 
sozs
válasz erre | email2003-10-19 00:20:22
Tényleg nem tudja senki milyen hőértékű gyertya kel a babettába???
sorszám: 261 (2786)

 
 
Dino
válasz erre | email2003-10-18 06:09:36
Hello!
Szerintem szedd szét teljesen a karbit, pucold ki mindenhol, állítsd be rendesen a benzinszintet és talán akkor.
Nekem is volt hasonló gondom TS250/1-es Mz-vel,nem foglalkoztam vele egy darabig, majd kapott egy ETZ 250 karbit (az előző tulaj megpróbálta felcsiuszolni a régit). Az ETZ karbinál is ez volt, de szétszedtem teljesen, kipucoltam, beállítottam a benzinszintet és jó lett.
sorszám: 260 (2778)
(előzmény: zsolt, 2003-10-18 01:30:12)

 
 
zsolt
válasz erre | email2003-10-18 01:30:12
Sziasztok
Egy érdekes problémával találom szemben magam (motor ETZ150 ):ugy tudom ha teljesen becsavarom a karburátoron a levegő csavart a motornak teljesen le kell állnia,de nem történik semmi!!!!!!!!
Remélem tudtok segiteni.
köszi
sorszám: 259 (2775)

 
 
jokeph
válasz erre | email2003-10-15 03:20:40
A TS 125-é biztos nem passzol az ETZ-re. Az ETZ-k közt ugy tudom, hogy egyezik. Esetleg a TS 250/1-é. Csákány.
sorszám: 258 (2712)
(előzmény: Dino, 2003-10-07 22:26:18)

 
 
nyunyuka
válasz erre | email2003-10-12 02:08:00
Gyárilag 22/34 az áttétel.
sorszám: 257 (2676)
(előzmény: winden, 2003-09-22 22:14:28)

 
 
elmi
válasz erre | email2003-10-11 22:20:10
A totalbike.hu-n van romet forum.
sorszám: 256 (2673)
(előzmény: takit5, 2003-10-08 12:47:16)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-10-09 11:19:29
Hello
Szerintem nincs, legalábbis én nem tudok róla.
Szerintem kellene egyet alapítanod!
Biztos lenne akit érdekel, ha már riga klub van miért ne menne a romet klub.
Üdv Attila
sorszám: 255 (2626)
(előzmény: takit5, 2003-10-09 11:03:54)

 
 
takit5
válasz erre | email2003-10-09 11:03:54
Pang az oldal...
sorszám: 254 (2624)

 
 
takit5
válasz erre | email2003-10-08 12:47:16
Valaki nem tudja, hogy van-e komar, vagy romet klub? Komolyan!
sorszám: 253 (2606)

 
 
Dino
válasz erre | email2003-10-07 22:26:18
Nem tudja véletlenül valaki, hogy
250-es ETZ sztendere jó-e 125-ös Etz-re?
Vagy esetleg TS 125 szetnder jó-e
ETZ 125-re? Előre is köszönöm!!!!!
sorszám: 252 (2592)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-10-07 11:24:19
Hello

Nem kell oda sport dugattyú, de a magyar fél kilóval nehezebb mint egy jó minőségű dugó, és ráadásul görbe meg pupos meg rossz az anyaga, meg stb.
A tunung, fejlesztés forumon pont erről értekezünk, olvass bele.
Üdv Attila
sorszám: 251 (2583)
(előzmény: afi84, 2003-10-06 23:15:28)

 
 
afi84
válasz erre | email2003-10-06 23:15:28
Hello Gyoszor!
Bár most 21 fogas van, de hatezret megy 19 fogas első lánckerékkel is.
Attila!
Szerinted ennyit számítana, ha a motoromban nem valami szuper sportdugattyú+gyűrű lenne? Nem tudom, az enyém kisipari-e, a megfúrt hengerhez adták.
sorszám: 250 (2578)
(előzmény: Gyoszor, 2003-09-30 14:49:28)

 
 
takit5
válasz erre | email2003-10-03 21:29:03
Csak nekem ilyen jó a rometom? Itt a faluba is csodálkoznak rajta. Mindennap megyek vele 15-20 km-t. Mindig indul egy rugásra, hidegen, melegen. Nem tudom hogy 27500 km az sok-e egy kismotorba. A dugattyú még az eredeti, mert egy nulla van a tetején. Ja és még húz is mint egy simson, a lejtőn felfelé!!!!! nem fullad, húz. Nagyon szeretem. Nem cserélnék simsonra!! Nagyon szeretem!!
sorszám: 249 (2547)
(előzmény: Atilla, 2003-10-01 11:54:34)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-10-01 11:54:34
Romet 45-el, mit akarsz még az maga a csoda! De egy nagy, és hosszú lejtő még segíthet rajta! :-)
sorszám: 248 (2506)
(előzmény: takit5, 2003-10-01 11:07:26)

 
 
takit5
válasz erre | email2003-10-01 11:07:26
Sziasztok!

Hogyan lehet a romet kadettet gyorsabb iramra késztetni? Most 45 km/h-val megy.
Lánckerékcsere? válaszotokat köszi!
sorszám: 247 (2498)

 
 
sozs
válasz erre | email2003-09-30 16:04:48
A Babettába milyen hőértékü gyertyát tegyek???
sorszám: 246 (2480)

 
 
Gyoszor
válasz erre | email2003-09-30 14:49:28
Helló Afi!

Az etz-dnek nézd meg mekkora a kislánckereke!!! Ha 6000ret kiforog 5ben, akkor tokeletes allapotban van, valoszinuleg a kilometerorad csal (egy kicsit :)) Annak ugy 125-130nak kellene lennie 19es elso lancfogaskerekkel.

Gyoszor.
sorszám: 245 (2479)
(előzmény: afi84, 2003-09-29 10:55:09)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-09-30 11:19:54
Hello

Na látod ezt én sem tudom, de azt mondják a 17 Le-s kipufogója még az sima ETZ rettenet hosszú csövénél is egy kicsit hosszabb, de szemre ezt nem lehet megmondani, mérni kell.
(Vagyis ha van valami haverodnak olyan MZ ami rendesen megy, akkor mérd meg a dobot, és ha a tiéd kicsit hosszabb akkor meg is van az oldás.
Lehet ám még más is (mint előzőekben írtam) lehet beállítási probléma, kopás, sőt ha lekapod a hengert és jó magyar kisipari dugót találsz benne, (vszleg ugyanolyan jó gyűrűkkel) akkor ne is keresd a bajt tovább!

Üdv Attila
sorszám: 244 (2473)
(előzmény: afi84, 2003-09-29 10:55:09)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-09-30 10:30:31
Koszi megnezem amint eccer sikerult 11 ora elott haza erni.
De emlekeim szerint N15Y van benne. De ha az akkor viszamegyek es megverem a motorosboltos csavot.

bye
HyGy
sorszám: 243 (2471)
(előzmény: lajos, 2003-09-27 22:05:06)

 
 
afi84
válasz erre | email2003-09-29 10:55:09
Szia Attila!

Köszi a segítséget! Még valami: honnan tudom megállapítani, hogy milyen kipufogó lenne jó a mocimra, ha netán tényleg attól nem megy jobban.
sorszám: 242 (2436)
(előzmény: Atilla, 2003-09-26 11:31:41)

 
 
tgxtgx
válasz erre | email2003-09-28 16:57:53
Rúgásra nem indul a Simson. Hosszas kűzdelem után rájöttem, hogy a lendkerékmágnes öreg, lemágneseződött.
Ezt valamikor lehetett "delejeztetni"
Mostanában nem találtam ilyen lehetőséget. Átalakítottam a motort akkus gyújtásúra. Szereztem egy 12 Voltos akkut. A gyújtótekercset a lendkerék alatt kicseréltem egy két kivezetéses világítótekercsre. Ez testfüggetlen váltakozófeszültséget ad, így kétutas egyenirányítót lehet használni. A negatív kivezetés a testre, a pozitív az akksira. Nem kell fesz.szabályzó, a töltőfesz. pont jó.
Kb. három éve megy a dolog hibátlanul.
sorszám: 241 (2414)
(előzmény: HyGy, 2003-09-22 10:33:01)

 
 
lajos
válasz erre | email2003-09-27 22:05:06
Kedves HyGy!Simson előgyujtás 1,8 mm-től nagyobb ne legyen. A karburátor tipusa bele van ütve az oldalába.
Fúvókatáblázat Simson 16N* jelű karburátorokhoz

S51-es tipusoknál:

16N 1-11 1986-ig

16N 3-4 1986 után


TIPUS / ELEM
16N1-8
16N1-11
16N1-12
16N3-1
16N3-2
16N3-3
16N3-4
16N3-5
16N3-11

Főfúvóka (0,01mm)

(Hauptdüse)
72
72
67
70
70
72
70
72
67

Tűfúvóka (0,01mm)

(Nadeldüse)
215
215
215
215
215
215
215
215
215

Úszószelep
(kódszám-Nr.) (Teillastnadel)
2A521
2A511
2A512
2B511
2B511
2B511
2B511
2B511
2B511

Tűhelyzet
– slitz felülről
(Nadelstellung)
4
4
3
4
4
3
4
4
4

Alapjárati fúvóka (Leerlaufdüse)
35
35
35
35
35
35
35
35
35

Alapjárati levegő ill. alapjárati keverékállító csavar helyzete

(x fotdulat zárástol vissza)
1..2
1..21)
1..2
2..2,5
2..2,5
2..2,5
2..2,5
2..2,5
2..2,5

Levegöszabályzó csavar
(Umdrehungen offen)
-
-
-
ca. 3
ca. 3
ca. 3
ca. 3
ca. 3
ca. 3

Indítófúvóka (0,01mm)
50
50
50
60
60
60
60
60
60

Üzemanyagszint (mm)
(bei 0,5mm Kraftstoffsäule)
8±1
8±1
8±1
8±1
8±1
8±1
8±1
8±1
8±1



1) - 70cm3 Motoroknál: 2..3

A gyertya lehet hogy azért kormos mert a keverék állító csavar nagyon be volt csavarva(1,5). A fenti táblátat segítségével ellenőrizheted és beállíthatod a karburátort.Most a gyertyáról:
(radim.barta@atlas.cz)

JAWAmania/technika-Svicky választva találsz egy haználható táblázatot. A tipusjelben levő Y-t kérdezzed meg Dávidotól hogy mit jelent. Az N 15 hőérték jó.A miénkben Daciából levetett Champion L 82 van és kitűnően működik.
Egyébként a fenti táblázatot a magyar Simson lapon vagy a Simson s51 német lapon is megtalálod. Sok türelmet és kitartást, előbb utóbb pompás gép lesz belőle. Üdvözlettel :Laci


sorszám: 240 (2393)
(előzmény: HyGy, 2003-09-26 18:57:27)

 
 
andras
válasz erre | email2003-09-26 19:10:25
hi!
etz 125 kuplungjaban van 6 parafa es 7 lemez.a lemezek kozul 5 tok egyforma,van egy ami vastagabb, mint a tobbi es van 1 ami tanyer alaku(gondolom ez tolti be a rugo szerepet).tudja vki ezek sorrendjet?azttudom, hogy 1 parafa-1 lemez...
koszi
sorszám: 239 (2383)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-09-26 18:57:27
laciba: S50-es simson. A porlasztot meg nezem elvileg 51-es vazban van egy 50-es simson blokk. A keverek allitot ugy allitottam hogy 1.5 fordulat ki.

Most mentunk vele kb 2 napot azota megint nem lehet berugni eddig 70-es fofuvoka volt benne most vetettem a hugommal egy 50-est. (a gyertya korom fekete volt) Szal akkor Brisk N15 kell bele? Mert a buzi motoros boltban adnak N15Y-t.
sorszám: 238 (2382)
(előzmény: lajos, 2003-09-22 22:28:47)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-09-26 11:31:41
Hello

Ezekből a gépekből gyártottak 17LE-vel 115Km/h-s végsebességűt is. Vagyis, ha soha nem ment jobban akkor ez az a fajta, amit egy kipufogó cserével lehet megoldani.
Ha nem az a fajta akkor gyújtás,- porlasztó állítás/javítás, és kipuffogó tisztogatás.
Ha ettől sem történt semmi, akkor ott már szétszaladt a ménes!
Meg kell méretni milyen a sűrítése, ha nem jó el kell vinni gépműhelybe ahol összeterelik a szétszaladt lovakat. :-)
üdv Attila
sorszám: 237 (2376)
(előzmény: afi84, 2003-09-24 04:01:13)

 
 
afi84
válasz erre | email2003-09-24 04:01:13
Sziasztok!
Van egy Etz250-esem és végsebességre csak 110-et megy 6000-es fordulaton. Lánckerekek és váltófogaskerekek gyáriak, kupplung nem csúszik, tirisztoros a gyújtása...Aki tud, kérem segítsen! Mailcímem: afi@netposta.net
sorszám: 236 (2327)

 
 
Soma
válasz erre | email2003-09-23 10:40:00
Hello! Hát az Isolatorok minősége azóta se sokat javult:( De ha már eltökélt szándékod hogy olyat teszel a babettába (ha jól értem olyanod van) akkor ha régi 1 sebességesed van, 145öst rakj bele, az újabbakba (2 sebességes) nem tudom olyan megy-e
sorszám: 235 (2289)
(előzmény: sozs, 2003-09-22 17:11:12)

 
 
furfarag
válasz erre | email2003-09-23 00:51:06
Megmondaná nekem valaki,hogy a Szuzuki GS 250-es hány lóerős,és mit lehet róla tudni? köszi!!
sorszám: 234 (2288)

 
 
lajos
válasz erre | email2003-09-23 00:09:30
Kedves HyGy! A sebességváltó pontatlan váltásáról:
Az imént említett kát tipusnál biztosan, a többinél igen nagy valószínűséggel, a bal oldali blokkból kb a porlasztó alatt kilóg egy M8-as csavar, melyen síma, rugós alátét és anya van.Valójában ennek a csavarnak a végére rögzített lemez alkatrészen levő csapon nyugszik az a rudazat (egykarú emelő fix pontja) amely mozgatja az ékváltó ékrudját.
Ha a fenti anyát, alátéteket eltávolítod, hozzáférsz egy belső hengeranyához. Ezen egymással szemben két bevágás van. Valami célszerszámmal pl cső két körömmel, tüskével ezt a belső anyát kell állítani. Utána vissza az anya, próba, anya le állítás, anya vissza, próba ...Fiam éppen ezt csinálta otthon este, nem tudom milyen eredménnyel. Helyzetünk egyszerűbb, mert a kuplung még nincs föltéve.Vállalkozó kedv és sok türelem biztos eredménnyel jár. Laci
sorszám: 233 (2286)
(előzmény: HyGy, 2003-09-22 10:33:01)

 
 
lajos
válasz erre | email2003-09-22 22:28:47
Kedves HyGy!Milyen tipusu a Simson és milyen porlasztó van rajta? Anélkül, hogy a fentieket ismerném, sokallom az általad jelzett előgyujtást. 1,8 mm-től nagyobbat még nem állítottam Simsonon (S51,SR50),továbbá ha a keverék állító csavar a gyári beállítástól jelentősen eltér illetve nem működik a szívató nem indul a gép rúgásra.Sok türelmet. Laci(bá)
sorszám: 232 (2280)
(előzmény: HyGy, 2003-09-22 10:33:01)

 
 
winden
válasz erre | email2003-09-22 22:14:28
Hello!

Megtudná nekem valaki mondani,hogy egy 4 sebességes s51 electronicban hány fogú a 4.-hez való fogaskerék?


Kössz.Winden
sorszám: 231 (2279)

 
 
pepe
válasz erre | email2003-09-22 20:04:42
Üdvözletem!
Nincs valakinek talonba egy feszültség szabájozó leírása Yamaha RD 125-ös(1983) motorhoz? Vagy ha valaki tanácsot tudna adni hogy hogyan lehet helyettesíteni azt nagyon megköszönném.
Ha esetleg valaki rendelkezne ijennel akkor esetleg megvásárolnám!
Egyéb alkatrészek is érdekelnek!
Köszi.
sorszám: 230 (2278)

 
 
sozs
válasz erre | email2003-09-22 17:11:12
Sziasztok!
Na, a Babszimat ha kihúzatom, (átérjek a zöldön) akkor utánna ha visszaveszem a gázt, az alapjárat a menybe megy, rángatva húz a motor, ez lehet a gyertya hőértéke miatt?? Illetve, én rendszerváltás után a Trabimba izolátort raktam, ami akkor hirtelen nagyon rossz minőségű volt! Most azt ajálotátok, hogy a babettába ezt rakjam, de milyen hőértéküt, és mostmár jobb a minősége??
Előre is köszi!
sorszám: 229 (2277)

 
 
Soma
válasz erre | email2003-09-22 11:46:22
Szia! A Brisk N15Y nem simsonba való.
Olyat aminek Y a jelen kétümetűbe ne tégy soha, mert az hosszú elektródás és négyüteműekbe való pl Skoda. Amúgyis alacsony a hőértéke. Ha már Brisket teszel bele, akkor N17 est tégy bele.
Soma
sorszám: 228 (2274)
(előzmény: HyGy, 2003-09-22 10:33:01)

 
 
takit5
válasz erre | email2003-09-22 11:01:16
Hali!

Csatlakozom HyGy-hoz csak nekem komarral csinálja mindezt. Melegen indul. 40-45-öt viszi. Már én is kicseréltem mindent.

Köszi.
sorszám: 227 (2272)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-09-22 10:33:01
Na hali!

Vegre elindult hugom simsonja. :) Kerestem hozza szervizkonyvet de a www.simson.hu-n nem talaltam. :)
Viszont vegre megy. Alattam a 80 kg-ommal 65-ot vizszintesen es 70-et pici lejton. Viszont iszonyat nehezen lehet beinditani, betolasra mindig beindult viszont rugasra eleg nehezen. Es eleg jol futol is asszem 70-es fofuvoka van benne. Mekkora kellene bele gyarilag?
Masreszt meg van hogy rugasra is beindul de altalaban nem es akkor is sokat kell rugdosni.
A fotengely jo, szimeringeket kicsereltuk.
Hja es Brisk N15YC van benne.
A gyujtast asszem 2.8-ra allitottuk a megszakito hezag 0.3-0.4 kozott van.
Mi az isten lehet? Mert a nehezen indulas kopott dolgokra utal, viszont kopottan meg nem megy 70-et velem.
Hja es tul tudok valtani a valtoval, felfele valtasnal, nem tudom melyik csavar allitja a motor eleje vagy vege fele levo.

koszi
bye
HyGy
sorszám: 226 (2271)
(előzmény: nyunyuka, 2003-09-20 11:02:05)

 
 
nyunyuka
válasz erre | email2003-09-20 11:02:05
Ezt a simifórumon is kiveséztük. Széria állapotú gépbe NGK B8HS, tuningoltba BP6HS. Tudom, ellentmond a gyakorlatnak, hogy tuningoltba kisebb hőértékűt, de ez a tapasztalat, hogy így jó! A hézagra (0,4mm) NAGYON FIGYELJ, arra nagyon kényes!!!
sorszám: 225 (2244)
(előzmény: winden, 2003-09-19 20:56:24)

 
 
winden
válasz erre | email2003-09-19 20:56:24
Hello!

Nem tudja valaki,hogy Simson s51-hez melyik gyertya a legjobb?
Nekem NGK van,és jó,a haverom s51-esében is ugyanazt a gyertyát használva 2 berugáson belül beköpte,ugyanúgy az Isolatort is,meg a többit.Nekem pedig jó.Egyébként a 2 motor kb.ugyanazon a műszaki szinten van,mégis van különbség.

Kössz.Winden
sorszám: 224 (2229)

 
 
winden
válasz erre | email2003-09-19 20:51:49
hello Sozs!

Ajánlom neked a motorosboltokban kapható a benzincsőbe beiktathaló papírszűrős üzemanyagszűrőt,ha most jó is a motor,érdemes,mert hosszútávon meghálálja a karbi.

Winden
sorszám: 223 (2228)

 
 
sozs
válasz erre | email2003-09-19 13:29:53
Köszi, próbálkozok, de már három napja müxik (kop-kop,lekopogom)! ;oD
sorszám: 222 (2216)

 
 
takit5
válasz erre | email2003-09-18 20:20:56
Sozs!

Szerintem még lehet kapni ülepítős csapot enyémen is az van. Ja és próbáld meg Isolator (ejtsd.:Izolátor) gyertyát mert az a legjobb a kétüteműhöz. Én most találtam egy legalább 10 éveset használtat és még mindig jó. Szerintem mindenképp új gyertyával próbáld mert akkor lehet szűkíteni a kört, hogy mi a hiba!

Sok sikert!
sorszám: 221 (2188)
(előzmény: sozs, 2003-09-18 13:17:26)

 
 
sozs
válasz erre | email2003-09-18 13:17:26
Csak ezzel a régi Magnetti-vel hajlandó menni, egyébként amikor elszált a gyújtó tekercsem akkor is hasonló volt a baj. Pal megy bele gyárilag?? Nemtudjátok hol, és menyiért lehet kapni szűrőt (a motoros kapákban is van, ami a benzincsőben van)? A Riga 12-ben legalább a csapban volt üllepítős szűrö, ide mit javasoltok?
sorszám: 220 (2165)
(előzmény: takit5, 2003-09-17 12:02:59)

 
 
takit5
válasz erre | email2003-09-17 12:02:59
Sozs!

Gyertyát cseréltél? Az én romet kadettem is ezt csinálta.
sorszám: 219 (2139)
(elözmény: Gyoszor, 2003-09-16 16:48:15)

 
 
takit5
válasz erre | email2003-09-17 12:01:24
Szia!

Mire gondolsz? Sajna még nincs jogsim így csak a faluban merészkedem húzatni a gépest. Van Öcsödön ismerősöm. Gombai család. Írj!
sorszám: 218 (2138)
(elözmény: Gyoszor, 2003-09-16 13:11:36)

 
  Összesen: 58 oldal
|< előző 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 >|

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17976)
MZ (49030)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu