:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Motorszervíz - új hozzászólás Összesen: 58 oldal
"lassabban is csurog le a fémről"
Ez a viszkozitás. :-)
Így van, ugyanis a motorolaj hajlamos a habosodásra! A fogaskerekek egyszerűen felverik mint a tejszinhabot, megnő a térfogata, az ember meg csodálkozik mitől csöpög az olaj a gépből!
Ráadásul kevésbé tapadnak a felülethez, ugyanis arra találták ki, hogy az olajszivattyú körbenyomja, azután gyorsan visszacsurog és kész!
A hajtómű olaj meg bírja a strapát, és lassabban is csurog le a fémről!
Egyébként vannak direkt motorhoz kapható hajtóműolajok, (és 4T motorolajok is) ezekben valami tapadásnövelő van direkt a kuplunghoz!
Aki jót akar az ilyet tesz a gépbe!
(Persze kurva drága, szerintem csak fanatikusok teszik MZ-be. :-))
Üdv Attila
Üdv!
Esőben milyen?
tike.
Hi!
Már soxor olvastam, hogy mindenki motorolajjal jár... és nem tom miért! A kocsitokban is a váltóba motorolajat raktok????? A váltóba váltóolaj, azaz hajtóműolaj való szerintem!
Üdv: TiB
110/80-as Heidenau! Naggyon jó! Nem kopik, de tapad rendesen! Na, nem egy pályagumi, de egész szépen le lehet radírozni a majrécsíkot! ! :)
Üdv: TiB
Tudtommal a hátsó az 16-os és nem 18-as & bőven elég egy szélesebb gumi,a felnibe könnyen bele is köthetnek műszakin.
15W-40-es motorolaj vagy 80W-90-es hajtóműolaj.
Lenne egy kérdésem mindekihez!! A 250-es ETZ-m hátsó abroncsa megérett a cserére! Pláne így műszaki előtt! Ha jól tudom gyárilag 18/3.5-ös kell rá. Én most valamivel szélesebbet szeretnék rá!! Ki mit ajánlana!! Egyáltalán gyártanak ilyesmit (ami MZ-re is jó)??
Az egyik haver a netről azt monda hogy ez a kisipari valami téleg nem való semmire ezek szerint igaz??? Egyáltalán nem ment jobban?
Szerintem csak a hangversenyre alkalmas.
Helló Bambi!
Azért köszi! Tike úr meg használja egészséggel!! Amúgy mért mondtál le ilyen könnyen rólla??? Nem vált be vagy egyéb okok miatt?????
Helló!
Szerintem a megfeleő olaj a 15W-40! De nem ártana megnézni a kuplung beállítását ha melegen is csúnya hangokat ad!!
Sziasztok! Az etz125-ösöm megérett egy hajtómű olajcserére.Ti mit ajánltok mijet töltsek bele,vagy mi való bele gyárilag?Mert a mostanival nem vagyok megelégedve,hűvös időben már járatnom kellett 1 helyben a motort,mert ha beváltottam akkor leált,és üzemmelegen is kemény volt a váltás.Szóval mijet töltsek a hajtóműbe?
Most olvasom, hogy messzi lakozól,és nem tudsz értejönni.A postát meg én nemtudom megoldani.Igy hát ahogy írtad passzoljuk át tike úrnak
Küldtem levelet remélem megkaptad. HA nem ird meg és a fórumba beirom
Ez már jobban hangzik!! Akkor pontosítani kellene!! Bambi1 írj légyszi egy e-mailt!! És megbeszéljuk!! soldier84@freemail.hu
Előre is köszi!!!!!!
Csak Bambi nem irta oda, hogy mehetsz érte, ezért voltam ilyen pofátlan.
tike
Üdv!
Jooovannna, akkor visszavonva...
tike.
Bakker tike azért nem stipistoppoltam le, mert soldiernek írta... Ez tényleg nem volt szép.
Helló! Ez nem volt szép!!!!!
Ha valami miatt meggondolnád magad én szivesen átválalom!!
Amúgy 4500-ért árulják a zsír újat. Szerintetek megér ennyit??
Üdv!
Stipi-stopi rezo :-)
Bambi, irtam mailt.
tike.
Van egy ilyen használt rezo ingyen elvihető!
Ez egyszerű gyújtásprobléma, adj neki egy kissé nagyobb előgyújtást!
viszont az "egyszerű" diffúzor-középrész-konfúzor-tompító frankón mükszik.
a több szegmensből készült rezo elvileg részterhelésen jobb teljesítményt produkál. azért elvileg mert csináltam egyet és nem az történt mint amit vártam. kukásítottam a cuccot.
Dolphi!
Nekem is sikerült és én még kapartam is 2 személlyel, persze nem direkt, de ezt már leírtam.
soldier84!
ETZ 250-hez csak egyféle rezót adnak (ha jól tudom). Ettől azért megy jobban főleg a motor, mert sokkal kisebb lesz a fojtás. 125-re 4250-ért vettem, még nem próbáltam, a Cimcon jó vele. Amúgy egy normális rezó több, mint 3 darabból áll. De azért valamivel jobban megy tőle.
Dino! Húzatom 2.-ba és akkor is megmarad egy bizonyos fordulatszámon!
Nem gyorsul tovább!!!
Helló Dolphi!
Ez jó hír! Tehát van remény hogy újra sikerüljön időben megállni! Hétvégén én is nekiállok és erősítem az alkarom!!:-)
Lenne még egy kérdésem: Egy srác (azt hiszem Peti) árul rezót itt a honlapon is(ETZ 250). Valaki nem tudná megadni a méretezését mert így vaktában nem akarom megvenni? Esetleg ha valakinek már van ilyen várom a véleményét rólla!!! Előre is köszi!
Igen, én is gyújtásra tippelnék - elvileg ez akkor van, ha túl kicsi az előgyújtás (asszem). De pölö, ha a trafó nem jó, és össze-vissza gyújt az is okozhat ilyet. Hát, csak brainstormingolok... :-)
Üdv,
Zsandatara
Megkerdeztem meg most is csinalja neki.
Az akosnak volt ilyen, hogy hatra fele indult be. De valami a gyujtassal volt akkor.
Dolphi: Tényleg érdekes, köszi az ötletet, felveszem digivel, ahogy 60-al tolatok! :)
De tényleg felveszem! Fel lehet tölteni a szoci oldalra? Kellene egy fun szobát nyitni nem? :)
Hi LAzO!
Elég érdekes. Hátra felé megy a mocid? Ilyet még nem láttam. Vedd fel kamerával. Ezt az unokáimnak is látni kell.!
Szia Attila!
Köszi. Mostmár semmit sem értek. Na mindegy, hál istennek találtam egy bontóba alkatrészt és küldik postán, majd megnézem közelebbről ezt a ketyerét.
Ja, és bocsi a hejesírási hibákért... :))) ^
Sziasztok! Lenne egy érdésem.
Az én 250-es ETZ-m elektronikusan tud hátramenetet kapcsolni! :) De ez nekem nem tetszik!!! Szóval arról van szó, hogy ha nem elég határozottan rugok rá indításkor, hajlamos frdítva beindúlni a motor. És ekkor van az, hogy leállítom, és újra berugom addig amíg normálisan el nem indul. (általában másodszorra megy)
De ha lekapcsolom a gyújtást és várok amíg szinte leáll a motor és utána visszakapcsolom, akkor megfordul a forgási iránya a helyes irányba. (ez benne az elektronikus.)
Gondolom, hogy ez nem normális dolog, és valahol a gyújtással van a gond. Eddig cseréltünk megszakítót, beállítottuk a gyújtást, (holtpont elött 3mm), de még mindig képes erre a "bravúrra". Tudtok valamit tanácsolni, hol lehet még a bibi? Én arra gondolok, hogy el lehet kopva, vagy fordulva az a kis púpos hüvely a főtengelyen ami a megszakítót "lökögeti". tén már meg mással is ez a jelenség?
A Wartburg is tömbszelencés,és elég macerás dolog.Ha a hűtő rendszer dzsuvás vizkőves, akkor hamar beszarik,mert érzékeny a tisztaságra.Ha ezek a problémák,és hiánycikk a tömbszelence,akkor át kell alakítani szimeringesre.
Azt nem írtam, hogy egy vízpumpán elképzelni nem tudom hol lehet ilyesmi!
A tömszelence pl a csapokon van a tekerőnél. Az a lényege, hogy a tengely körül van benne egy összenyomható anyag (gumi, azbeszt, stb) egy csavarral (amin átmegy a tengely) össze lehet húzni amitől az összenyomható anyag zömül, és a tengelyen tömít.
Szarul hangzik, de jobban nem tudom leírni, ha nem érted (én ezen leírás alapján nem érteném) :-) nézz meg egy csapot, a tekető tengelye ahol bemegy magába a csapba ott van körülötte az a csavar.
Ilyet használnak egyébként az elektromos vezetékeknél is, ha nem akarják, hogy a kábelek mellett beázzon a kapcsolószekrény.
Üdv Attila
Sziasztok!
Azt mondja a szerelő mágus, hogy tömszelencés a mocim. Az odáig okés, hogy va egy vízpumpám és annak van baja, de mi az a tömszelence???
Mi takar ez a fogalom, ez az öntvény, amiben van a vízpumpa????
Elsőre lehet, de azután belejössz :-) Ha raksz oda egy darab rongyot, és elég gyorsan csinálod, akkor elég jól megúszod. Meg hát nem kell bikából rárántani a fékkart...
Üdv,
Zsandatara
Köszi! Akkor jól sejtettem! De nem lesz így a szűzmária is fékolajos? :o
Üdv: TiB
Szia Kustib!
A csönek a csavarját, ami a főkfékhengerhez köt. Csak egy kicsit meglazítottam, miközben a fékkart behúztam...
bee18!
Túl nagy a különbség a 2-es és a 3-as sebességfokozat között. Amúgy pörgeted 2-esben és úgy kapcsolsz fel 3.-ba vagy csak úgy pöfögve?
Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogy mitől lehet az , hogy 1. és 2. fokozatban szépen húz a mocim 3. ban meg szinte semmi!
Egyébként Simson Schwalbe.
Kérem segítségetek!
Rosszul fogalmaztam! Helyesen: sem volt légtelenítő :-)
Tényleg, jut eszembe felül az enyémen sincs légtelenitő!
Hali!
Felül mit csavartál ki??? A csövet?
Üdv: TiB
Soldier & többiek!
Tegnap vagy 10 percet tuningoltam a karral. Légtelenítettem felül, alul és semmi. Alul folyt rendesen az olaj levegő nélkül. Már kezdtem feladni, amikor akkora alkarom lett mint Schwarzinak. Aztán gondoltam ezt a felül dolgot még 1x megpróbálom, azt ha nem megy viszem szervizbe. És lássatok csodát. Kicsavartam felül a csavart. Jött a levegő!!! Utána pumpáltam kettőt és úgy fog a fék mint az állat!!!!
Összesen: 58 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|