hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Motorszervíz - új hozzászólás

Összesen: 58 oldal

Dino
válasz erre | email2004-08-23 00:33:38
Az Isolatort nem szabad leszólni, csak az Isolator Specialt. Van itthon régi Isolator gyertya is és tuti a cucc. Bár jelenleg Bosch-t használok a cimconba.

Mi volt a baja?
sorszám: 867 (15411)
(előzmény: MZ-motoros, 2004-08-23 00:13:15)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-08-23 00:13:15
Már pöpec, amúgy a megszakítóval volt a baj. Mellesleg, a 2 hetes Isolatorral be nem indul, az NGK-val pöccre! Úgyhogy, izolátor olcsó és szar!
sorszám: 866 (15408)
(előzmény: Fazer, 2004-08-22 22:27:46)

 
 
Fazer
válasz erre | email2004-08-22 22:27:46
Ja és még csak egy mondat; a megszakítóhézag túl nagy vagy éppen nincs! akkor lehet hogy meg se szakít, a gyertya mindegy csak ne legyen agyonhasznált és 0.6 körül legyen a hézaga.
Fazer
sorszám: 865 (15403)
(előzmény: MZ-motoros, 2004-08-20 22:05:23)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-08-22 22:22:38
Na végre, már jó. ' hetet szenvedtem vele!
sorszám: 864 (15402)
(előzmény: Dino, 2004-08-22 16:27:00)

 
 
Fazer
válasz erre | email2004-08-22 22:21:49
Szia!
Nekem Romett Pony-m van és már négy éve nem kellett hozzányulnom a gyújtáshoz sikerűlt jóra állítani.
Figy csináld azt hogy a gyertya helyére beteszel egy tolómérőt vagy ha az nincs egy csavarhúzót. Ügyelj a merőlegességre!
A megszakító közé tegyél ujságpapírt véknyabbikat. Na aztán figyeld a csavarhúzót mikor is a lentkereket lassan forgirányba tekered.(a lentkeréken asszem pont a legnagyobb hézag van ott akkor igy nem nehéz tartani ill húzni a papirt) Amikor a papir megmozdúl akkor szakít. Innentól kell a dugónak 1,5-2mm felfelé jönni a holtpontig. ha siker kész is.
De azért nézd meg hogy a főtengőbe benne van-e az ék és hogy a megszakító egészséges no meg a vezetékek nem testelik-e le, az apró bakelit szigetelések jók-e a csavar környékén. Érdemes a kondit is megnézni.
Sok sikert kíván Fazer.
Ja és néha az is előferdül hogy a rugó lóg ki és testeli le a megszakítót.
sorszám: 863 (15401)
(előzmény: MZ-motoros, 2004-08-20 22:05:23)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-08-22 16:27:00
péter'250!
Túl szegény alapjárati benzin-levegő keverék?
Biciklikulcson is van álltalában "j" alakú rész. Vagy ha nemk sajnálod a krómozást, akkor vízpumpafogó. A könyököt égesd ki, utángyártottat ne vegyél. Én kazánba tölgyfával égettem ki, kompresszorral izzítottam a parazsat. Fehéren izzott a könyök, a korom meg pirosan. Tuti jobb, mint a benzinnel leöntöm 2 percig ég technika, mert nekem benzinnel 30 percet égett (több megszakítással, újragyújtottam), de nem izzott még pirosan sem.
sorszám: 862 (15395)
(előzmény: péter'250, 2004-08-17 15:05:40)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-08-22 15:45:17
Szia! A trafó tuti jó. Az történt, ugyanis, hogy szedem le a lentkereket, és csavarhúzóval kitámasztottam. De sajnos véletlen elhajlítottam a megszakítót. Sikerült visszaállítanom. (elvileg)az alaplapot bejelöltem, hogy hol álljon, mikor visszateszem (ugyanis ki kellett cserélnem azt az alulapot, ami a váltótengelyt tartja) A trafó jó, a gyertya új NGK szikra van, csak szvsz rosszkor. Pedig mindent ugyanúgy raktam vissza, +/- 0,5eltérés. Nyálat tuti, hogy kap! Volt olyan, hogy kivittem lejtöre, mert rúgásra nem indul, megtolom, ráülök, beteszem sebességbe, már prunytyogott a motor, de néha olyan robbanásokat csinált, hogy a benyát a légszűrőn nyomta ki. Az előgyújt elvileg 1.4, de ez nem tuti.
sorszám: 861 (15392)
(előzmény: Dino, 2004-08-22 13:42:59)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-08-22 13:42:59
MZ-motoros!
És mekkora az előgyújtás azon a rometten? A gyújtótrafó jó?
sorszám: 860 (15390)
(előzmény: MZ-motoros, 2004-08-20 22:05:23)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-08-20 22:05:23
Üdvözletem mindenkinek. Most egy Romettel szenvedek, sikerült a gyújtást elállítani rajta. A lényeg, hogy nem megy a moci, mert ha sok állítgatás után néha sikerül elérnem annyit, hogy lejtőn lefelé puffog a motor, és néha akkorákat roppan, hogy a benzint a levegűszűrőn nyomja ki a karbiból. Nincs vkinek vmi ötlete, hogy hogy állítsam be? (NGK gyertya van benne)
sorszám: 859 (15348)

 
 
Rider
válasz erre | email2004-08-19 04:02:54
Oké, de akkor ilyen marad. :-)
sorszám: 858 (15283)
(előzmény: TZ RulzZz, 2004-08-19 01:28:15)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-08-19 02:20:49
szerintem fesszab
sorszám: 857 (15279)
(előzmény: TZ RulzZz, 2004-08-19 01:28:15)

 
 
TZ RulzZz
válasz erre | email2004-08-19 01:28:15
Jah meg lehet, csak a gyári adatok meg hézagnagyságok ismerete nélkül egy egész picit problémás lenne. Meg aztán karbantartásmentes akksim van és ha az emlékezetem nem csal, akkor elég fontos a pontos feszszab beállítás...szal az állítgatást egyelőre hanyagolnám :)
sorszám: 856 (15272)
(előzmény: Rider, 2004-08-19 01:22:04)

 
 
Rider
válasz erre | email2004-08-19 01:22:04
Ez lehet feszszab is, de a többi résznél is (diódahiba, szénkefe). Meg lehet próbálni állítani a szabályzón.
sorszám: 855 (15271)

 
 
TZ RulzZz
válasz erre | email2004-08-19 00:11:28
Jah és még annyi, hogy 2000-es fordulat alatt frankón elkezd világítani a gyujtásvisszajelző lámpám. Ez nem éppen normális ugye?
sorszám: 854 (15263)

 
 
TZ RulzZz
válasz erre | email2004-08-19 00:05:31
Üdv!
Na a relés mutatvány egész tűrhetően sikerült. A töltéses dolgokat meg megmértem és a következő eredményeket kaptam:) : Világítás nélkül úgy 12V körül tölt alapjáraton a csúcs pedig 15 körül volt magasabb fordulaton. Világítással úgy 5-6000-es fordulaton volt 0 A a visszatöltés, amúgy alatta rendesen szopta az akksit (asszem 4-5 A de nem biztos). Azon gondolkodom, hogy túl nagy égő van benne(60/55W H4). De ha minden igaz gyárilag is ekkora van benn (vagy nem?:). A másik eshetőség ugye a feszszab, de ahhoz inkább nem nyúltam egyenlőre. Erősen gondolkodom egy elektronikuson csak hát ugye 4 ropi:-/ .Jah és egy 7 Ah-ás akksim van gondolom ez nem lehet gond?! Előre is kösz!(Az adatok így 5-6 óra távlatában egy picit homályosak de sokat nem tévedhettem...asszem:)
sorszám: 853 (15258)

 
 
Rider
válasz erre | email2004-08-18 15:04:21
Ez igaz, ha már van egy kis töltés, nem állhat le.
(Persze ami fordulaton kicsi, az alapjáraton már kevés lehet.)
sorszám: 852 (15244)
(előzmény: ekecs, 2004-08-18 02:33:57)

 
 
zsigap
válasz erre | email2004-08-18 13:04:43
Köszi!
sorszám: 851 (15238)
(előzmény: twostroke, 2004-08-14 21:27:23)

 
 
z25z
válasz erre | email2004-08-18 10:45:02
Szia Peter! A konyok leszedesehez a hollandert kell letekerned, egy kb J alaku kulcs fogja, sztem nem erdemes kiadni ra (ugysem hasznalnad allandoan) inkabb kerj kolcson valakitol. A konyok cseretol egyebkent ne varj teljesitmenynovekedest, az az 1-2 mm lerakodott koksz nem jelent annyit...
sorszám: 850 (15232)
(előzmény: péter'250, 2004-08-17 15:05:40)

 
 
ekecs
válasz erre | email2004-08-18 02:33:57
Helló Rider
Így utólag belegondolva tényleg hülyeséget írtam, mert tényleg annyi a csúcsfesz de akkor már forr az akksi bőven 2,5v cellánkénti fesz fölött már forr és az károsítja a lemezeket. Meg igazad van ,hogy ez csak állandó áramnál van ami pedig nincs szeretett Mznknél. Meg azt azért írtam, hogy 12 v fölött már jó mert az volt a probléma hogy lemerült az akksi 12v os töltés esetén pedig azért nem fog.

sorszám: 849 (15224)
(előzmény: Rider, 2004-08-17 10:44:31)

 
 
ekecs
válasz erre | email2004-08-18 02:33:01
Helló Péter 250
Szerintem nézd meg azért azt az előgyujtást, mert szerintem kicsi lesz, főleg ha azt mondod, hogy alacsonyabb fordon jobban húz. Vagy lehetne ez még a többletbenzintől is de akkor nagyon füstölne és nem lenne barna a gyertya. Sok sikert.
sorszám: 848 (15223)
(előzmény: péter'250, 2004-08-17 15:05:40)

 
 
TZ RulzZz
válasz erre | email2004-08-17 21:50:50
Thx, majd vmikor megnézem a javasoltakat... :)
sorszám: 847 (15187)
(előzmény: ekecs, 2004-08-17 03:17:50)

 
 
péter'250
válasz erre | email2004-08-17 15:05:40
Köszi ekecs a választ; a tüneteim: szerintem szép barna gyertya, rendellenesen szerintem nem szokott durrogni, álló helyzetben felmegy 4000 fölé...
Még ezt a könyökcserét valószínűleg megcsinálom rajta; ahhoz milyen szerszám kell? jó ahhoz valami normál kulcs?

Ja, annyit azért észrevettem, hogy alulról kicsit talán jobban megy most, de nem átütő...

Üdv:
Péter
sorszám: 846 (15182)
(előzmény: ekecs, 2004-08-17 03:23:36)

 
 
Darkuser
válasz erre | email2004-08-17 14:43:36
Nem tudtok egy tuti Mz szervizt Budapesten vagy valakit aki megcsinálná a mocimat mert én belefáradtam természetesen fizetek érte!! (gyujtás gondok + a váltóban elszabadult valami de már nagyon zavar, gyujtása egyáltalán nincs)

üdv
sorszám: 845 (15178)

 
 
Rider
válasz erre | email2004-08-17 10:44:31
Akkor bocs, csak nagyon egybefolyt a feszültségállítással.
A fesz. viszont biztos max. 14,4.
Állandó árammal töltve valóban felmehet 16-ig, de az már egyértelműen a túltöltési tartomány, és károsítja az akkut.
sorszám: 844 (15173)
(előzmény: ekecs, 2004-08-17 05:14:48)

 
 
ekecs
válasz erre | email2004-08-17 05:14:48
Helló Rider
Egy én az indexreléről beszéltem hogy elhajlitgatom mert ez bevált és perszehogy nem mindegy hot mit és hogyan hajlítassz el. A fesszabot is megcsináltam de azt mádshogy azt sokkal nehezebb állítani.
az akksinak pedig tudom hogy kevés a 12v csak ha annyit kap akkor nem fog lámpával leállni a motor és lemerülni az akksi teljesen. Kettő a 12v névleges feszültségű akksinak a töltéskór elérhető csúcsfeszültsége 2,7v cellánkénti feszültségnél 16,2v ami még nem süti meg az akksit.
sorszám: 843 (15171)
(előzmény: Rider, 2004-08-17 04:05:20)

 
 
Rider
válasz erre | email2004-08-17 04:05:20
Azért az ilyen általánosságokkal vigyázni kell.
Nagyon nem mindegy, hogy melyik érintkező rugó-feszítője van hajlítgatva (tehát nem az érintkezőt kell hajlítgatni a fesszabályzóban).
Ha "csak" 12 fölött van, az még bőven lehet kevés, míg a 15V meg jól megfőzi az akkut egy hosszabb úton.
13,8-et bármeddig kaphat egy akku, 14,4 fölé viszont nem szabad vinni.
sorszám: 842 (15170)
(előzmény: ekecs, 2004-08-17 03:17:50)

 
 
ekecs
válasz erre | email2004-08-17 03:23:36
Hello Péter
Azt mondod nem akar pörögni. Nem szokott durrogni? mert ha igen akkor valószinüleg az előgyujtásod kicsi. Milyen a gyertya szine lehet hogy hófehér akkor kevés benzint kap de lehet hogy fekete olajos akkor pedik túl sokat.Állóhelyzetben sem pörög fel 4000 fölé??? egyelőre ennyi irj majd vissza aztán akkor többet tudok mondani.
sorszám: 841 (15169)
(előzmény: péter'250, 2004-08-16 13:43:08)

 
 
ekecs
válasz erre | email2004-08-17 03:17:50
Helló TTrulZZZ
A relének le lehet szedni a házát és ott az érintkező nyelvek állítgatásával lehet változtatni vigyázz mert meleg. A hőtágulás elvén működik. Az meg valószínüleg töltéshiba lesz mérd meg ha 12 fölött van akor nadgyából jó a legjobb 14 15v.
sorszám: 840 (15168)
(előzmény: TZ RulzZz, 2004-08-15 14:12:29)

 
 
péter'250
válasz erre | email2004-08-16 13:43:08
Sziasztok!

A hétvégén rászántam magam, és kicsréltem a kipuf-csövet a gépen, merthogy ami rajta volt, már eléggé tele lehetett; és vártam a félelmetes teljesítmény növekedést, ami sajna elmaradt. (90 fölé eddig se nagyon akart menni, és 4000 fölé soha nem pörgött, namost ez semmit nem változott, viszont kicsit fémesebb lett a hangja.) Amikor a cső le volt szedve, kicsit kapargattam csavarhúzóval a könyök belsejét, hát mit mondjak, ott is volt lerakódás. Mit gondoltok, ha kicserélem a könyököt is, lehet, hogy jobb lesz a helyzet? A másik dolog: miféle szerszámmal lehet a könyököt leszedni onnan (etz 250)? Lehet ilyesmit kapni, vagy ez valami baromi spéci?

Köszi, és üdv mindenkinek:
Péter
sorszám: 839 (15148)

 
 
TZ RulzZz
válasz erre | email2004-08-15 14:12:29
Üdv!
Van vkinek tippje arra, hogy hogy lehetne lassabbra állítani az indexem villogását? A relém nem mai gyerek már, sztem még a gyári. Én ellenállásra vagy nagyobb izzókra gondolnék, csak nem tudom kivitelezhető-e... Van egy másik dolog is: Ha mondjuk csinálok egy 80km-es karikát világítással indexelésekkel tűzdelve, akkor világítással csak úgy 4000 felett jár a motor alatta leáll. Gondolom lemerül az aksi, tehát nincs rendes töltés(?) Feszszabályzó?Generátor?vagy mi lehet? előre is thx(jah és a moci még mindíg 1 150-es ETZ)
sorszám: 838 (15123)

 
 
twostroke
válasz erre | email2004-08-14 21:27:23
A fedél alatt van.
sorszám: 837 (15110)
(előzmény: zsigap, 2004-08-02 01:27:21)

 
 
macsar
válasz erre | email2004-08-10 01:15:16
Szeretném megosztani mindenkivel mi volt a baja a motoromnak amivel több mint két hete kinlodtam. Az volt a gond hogy csak tolásra indult. Mindent megnézve beleértek aksit vezetékezést gyujtást karbit mindig nem találtam a hibát mig végul is ma részletesen megnézve a karbit akkor vettem észre hogy a szivató dugattyujának a gumija beleszorult a lyukba és igy eltömítette a benzin járatot. Tehát ha valakinek tolásra szaggatva indul a gépe akkor nézzen rá erre mert ezek a gumik igen igen szar minőségüek.
sorszám: 836 (14948)

 
 
lyukaskéz
válasz erre | email2004-08-08 02:44:38
kösziii
megcsináltam az egyenest az aksiról figurát és úgy jó. Most már csak a reléig menő vezetéket kell átnéznem a gyujtáskapcsolót vagy a kapcsolót, igaz?
sorszám: 835 (14874)
(előzmény: Peti, 2004-08-02 16:55:01)

 
 
Peti
válasz erre | email2004-08-02 16:55:01
Nos nézd meg jó -e a testelésed a lámpafejnél, az indexnél, nameg mindenekelőtt az aksinál, azután pedig nézd meg honnan kapj az indexrelléd az áramot, gyanús, hogy amolyan "minden egy biztosítékon" probléma van.

Próbálj meg az indexrellének egyenest aksiról adni pozitívot, egy teszt erejéig, és nézd meg akkor is gond van-e.
sorszám: 834 (14692)
(előzmény: lyukaskéz, 2004-07-29 00:13:38)

 
 
zsigap
válasz erre | email2004-08-02 01:27:21
Sziasztok! Segítséged szeretnék kérni, hogy az ETZ 125-nél a berugó visszahúzó rugója a blokk belsejében van, vagy a kuplungfedél alatt. Aki már szedte szét és emlékszik kérem válaszoljon! Köszönettel: Zsiga Péter
sorszám: 833 (14666)

 
 
lyukaskéz
válasz erre | email2004-07-29 00:13:38
(Nem csak)Peti(nek)!

Ha jól tudom, te elektronikában otthon vagy, volna kis index gondom. Felkapcsolt lámpánál közelítőleg egyenlő a nullával. Amint visszakapcsolok helyzetjelzőre, villog rendesen, de láthatóan megszívja a hejzetjelzőket is (elhalványodnak amikor az index kigyullad). Mindezt járó motornál is produkálja, álló motornál is, teljesen feltöltött fél éves Varta aksival, és elvileg a dinamóm is jó, a lámpa minden fordulaton ugyanolyan erősséggel világít. Az indexrelé zsír új, a fateroméban müxik rendesen. A fesszab elektronikus 6Vos török csoda, szerintem azzal sincs gond. Mi a rosseb miatt nem megy rendesen? Tól nagy lenne vmelyik vezeték ellenállása? VAgy valami mégsem olyan tökéletes hiába új? Passz. Segítsen már vki.
sorszám: 832 (14498)

 
 
gyula
válasz erre | email2004-07-28 17:06:21
Nekem alulról a második rovátkában van,a fogyasztást régen mértem, tán 4.3 l volt,de én hajtom.125-ös mz nem fogyaszt jelentöset,lényeg h menjen...
sorszám: 831 (14483)
(előzmény: jago, 2004-07-28 00:42:06)

 
 
gyula
válasz erre | email2004-07-28 17:01:30
Köszi Lyukaskéz!:)

Pár hete nekem is hasonlóképpen viselkedett a mocim, nem akart indulni sehogysem. Takarítsd ki a karbit, nekem víz volt benne, azóta "pöccre" indul a vas.:)
sorszám: 830 (14482)
(előzmény: macsar, 2004-07-24 13:08:57)

 
 
jago
válasz erre | email2004-07-28 00:42:06
Meg tudna valaki mondani, hogy milyen helyzetbe allitsam a reszterhelestut egy 125-os ETZn es ez mennyire befolyasolja a fogyasztast?
sorszám: 829 (14452)

 
 
lyukaskéz
válasz erre | email2004-07-28 00:12:43
Ha MZ, akkor oda gyárilag nem kell tömítés, de javaslok a menetre teflont vagy inkább F.BS. pasztát(a pasztából tehetsz a kitakarított! kiömlőnyíláshoz is. Nekem ez megoldotta a gondom.
sorszám: 828 (14450)
(elözmény: lacoka, 2004-07-21 14:13:04)

 
 
Peti
válasz erre | email2004-07-26 16:08:00
Nos a gyújtás nem igen lehet napszakfüggő, szerintem a karbiddal lesz a gond.

Illetve, ha kint parkol a géped szabd ég alatt, megeshet trafó, vagy kondenzátor probléma.

Inkább a karbira tippelek.

De ha gondolod, nézd át az előgyújtásod, a cikkemben leírtam hogyan.
sorszám: 827 (14372)
(előzmény: macsar, 2004-07-24 13:08:57)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-07-25 23:10:14
A hátsó lábtartóhoz! Egy normál, elől is használt kapcsolónak kell helyet csinálni, és kész! Ha igényesen, és tutisan akarod, akkor javaslok egy mikrokapcsolótT

Üdv: TiB
sorszám: 826 (14336)
(előzmény: Hequila, 2004-07-23 20:39:13)

 
 
macsar
válasz erre | email2004-07-24 13:08:57
Megint jövök a motorom bajával. Egy hete megint csak tolásra indul reggelente. Délbe pedig vagy délutén amikor jövök haza szivatás nélkul egy rugás és már dörömböl. Néztem reggel a szikrát van de szerintem nem az igazi. Benzin vagy egyébb gond még mi lehet.
sorszám: 825 (14306)

 
 
Hequila
válasz erre | email2004-07-23 20:39:13
Ja és még valami (ínnye de Kalambósra sikeredett):
Hova szokás rakni 250-es ETZ-n a hátsó fék féklámpa-kapcsolóját, ha az eredeti nem müxik/nem bízom benne? Hová célszerű rakni, hogy minél kevesebbet kelljen rajta átalakítani?
sorszám: 824 (14297)
(előzmény: Hequila, 2004-07-23 20:34:50)

 
 
Hequila
válasz erre | email2004-07-23 20:34:50
A teleszkópos dolog egy ETZ 250-re vonatkozik!
sorszám: 823 (14296)
(előzmény: Hequila, 2004-07-23 20:31:22)

 
 
Hequila
válasz erre | email2004-07-23 20:31:22
Ezt hívják végsebességnek! :P
Próbáld meg hátszélben! Mennyit mutat a ford.szám mérő ekkor? Talán 150-esnek a lánckereke van benne! Asszem a 125-ösé 15, a 150-esé 16 fogas! Ezt nézd meg! Más ötletem így hírtelen nincs!

Mindenkinek:
Hol lehet Jász-Nagykun-Szolnok Megyében vagy közelében hátsó teleszkópba való kupkatömítést kapni (az a nagy lapos gyűrű gumi, ami a kupakot a falhoz feszíti, emiatt nehéz kihúzni onnan)? Mert itt a helyi boltban (Karcagon) már 3 hete ígérgetik, de nem tudnak egyszerűen hozni, a pöcsöm ki van már velük!
sorszám: 822 (14295)
(előzmény: lacoka, 2004-07-22 23:38:42)

 
 
lacoka
válasz erre | email2004-07-22 23:38:42
Üdv MIndenki.

Lenne egy olyan problémám, h 90km/h-nál megakad a mérő, és a motor (etz125) sem megy többet.
sorszám: 821 (14264)

 
 
mongoose041
válasz erre | email2004-07-21 22:31:36
Üdv mindenki!
Most jutottam hozzá egy mz ts 150 hez.Szerelési ismeretem közel nulla.Egy részét már megcsinálgattam.Már megy is,de most olyan gondom van,hogy mindig kidobja a 4. sebességet.Erre kérnék tanácsot vagy olyan szakirodalom címet, amibe ezt megtalálom
sorszám: 820 (14196)

 
 
TZ RulzZz
válasz erre | email2004-07-21 14:58:23
Hali!
Olyan problémám lenne, hogy a mocim (ETZ 150) miután bemelegedett fogja magát és leáll, annak ellenére, hogy új gyertya, új gyertyapipa, új gyújtókábel, új megszakító új kondi és zsírúj trafó van benne. Ráadásul véleményem szerint a karbi igen tutisra be van lőve most. Szal már kezdek kifogyni ötlet- és pénzügyileg is:)
sorszám: 819 (14174)

 
 
gyula
válasz erre | email2004-07-21 14:14:00
etz 125-ről van szó...
sorszám: 818 (14172)

 
  Összesen: 58 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu