hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. szeptember 27. péntek 
Adalbert

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Motorszervíz - új hozzászólás

Összesen: 58 oldal

péter'250
válasz erre | email2004-10-27 14:36:07
Szia Mindenki!

Ma egy nagyon érdekes eset történt velem: a gép úgy gondolta, hogy nem érdekli, hogy mennyire húzom a gázt, és alig bírtam a lámpánál elindulni; előtte pedig olyan tüneteket produkált, amikor elfogy a benya, és át kell kapcsolni tartalékra, tehát elkezdett akadozni; na a céghez épphogy beértem vele, de az uccsó 20 métert az udvarban már tolni kellett; utána próbáltam még berugni, sikertelenül, mintha a kompresszió teljesen eltűbt vona belőle, kézzel is minden gond nélkül teljesen lehajtom a berúgókart...
Van valami ötletetek?

Köszi, és üdv,
Péter
sorszám: 1017 (18345)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-10-26 09:35:36
0.4 es mexakító, és 2mm előgyújtással állítottam be, és jól megy.
sorszám: 1016 (18298)
(előzmény: Rider, 2004-10-25 16:04:44)

 
 
Rider
válasz erre | email2004-10-25 16:04:44
Rég volt Simsonom, de nekem a 2-3 mm soknak tűnik. 1,4-re emlékszem, de egy leírásban érdemes megnézni.
sorszám: 1015 (18265)

 
 
Peti
válasz erre | email2004-10-25 11:40:00
A szimón a megszakítóhézag 0,35 -ön fasza asszem.
Előgyújtás szinte teljesen midegy, a lényeg, hogy az alaplap középállásában állítsd be a megszakítóhézagot.
Ha nagyon ragaszkodsz előgyújtásértékhez, akkor próbálj 2 -2,3 mm -t.
Ha előgyújhtást akarsz adni, akkor az alaplapot a főtengely forgásirányával ellentétesen kell forgatni.
Ha csökkenteni akarod az előgyújtást, akkor a főtengely forgásirányába forgatod az alaplapot.
sorszám: 1014 (18254)
(előzmény: MZ-motoros, 2004-10-25 02:10:44)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-10-25 09:47:33
Köszi!
sorszám: 1013 (18251)
(előzmény: Dino, 2004-10-25 08:44:14)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-10-25 08:44:14
A mennyit azt nem tudom, csak azt hogy az előgyújtás 3mm körül van.
A merre: Megnézed merre forog a főtengely. Asszem még nyíl is van a lendkeréken. Ha a főtengely forgásirányával megegyező írányba forgatod az alaplapot, akkor kisebb lesz az előgyújtás. Ha a főtengely forgásirányával ellentétesen forgatod az alaplapot, akkor nagyobb lesz az előgyújtásod. Sok sikert ozzá, de vigyázz, mert nekem érzékeny a Simsonom a gyújtásra: szar gyújtással 700 méter megtétele után dugó megragadt, lendkerék lepörgött. De szerencsére csak éket kellett vennem.
sorszám: 1012 (18247)
(előzmény: MZ-motoros, 2004-10-25 02:10:44)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-10-25 02:10:44
Ezekhez a rohadt gyújtásbeállításokhoz teljesen hülye vagyok. Hogy kell S50-en beállítani? azt mondjátok meg, hogy merre és mennyit forgassak az alaplapon, úgy még megértem :)
Köszi!
sorszám: 1011 (18243)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-10-24 14:55:35
Hello! Én is szoptam már így a szimón! Felcsiszoltam a dekniket, polírozás, és vettem 2000-ért krómhatású festéket. (350ml) Gyünyürű szép lett elsőre, mintha tükör lett volna, csakhogy, a melegen elkezdett olvadozni, koszoslett, a benzin ezt is oldta. Szóval 2000ft-ot kib@szam, amiből már tankolhattam volna 7-8 liter benyát. Szóval Én is osztom, a véleményt, hogy elég felcsiszolni, majd átpolírozni.
sorszám: 1010 (18212)
(előzmény: Hequila, 2004-10-23 16:40:32)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-10-24 14:31:57
Ha rám hallgatsz, nem lakkozod le! Én is eljátszottam, és csak kidobott pénz, mert a benzin oldja! :) Szal még szoptam is vele, mert ahányszor benzin érte, ragadt! Sőt! A brigéciolt sem bírta! :P Szal hagyd a P-be! Polír, és kész! Szép az úgy is! Én ahányszor leveszem a bal deknit, átpolírozom mindkettőt, és ez bőven elég! Magyarul évente eccer-kétszer!

Üdv: TiB
sorszám: 1009 (18210)
(előzmény: Hequila, 2004-10-23 16:40:32)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-10-23 19:59:53
én leszintereztetném ezüst színűre. A lakk nem tartós, megsárgul, a karcolások alatt megfeketedik az alu, szóval randa lesz. Natúron meg kiveri a só. A szinter jó, az van az alufelniken is.
sorszám: 1008 (18185)
(előzmény: Hequila, 2004-10-23 16:40:32)

 
 
Hequila
válasz erre | email2004-10-23 16:40:32
Hello mindenkinek!

A következő dologgal fordulnék hozzátok:
Felpolíroztattam a 205-es ETZ oldaldeklijét, mind a 2-őt. Azonban hogy ilyen szép fényes is maradjon, arra gondoltam, hogy lefújom valamiféle színtelen lakkal. Bementem a boltba, de cask olyat tudtad volna adni, ami 80 fokig hőálló. Ez elég nekem? Nem melegszenek a deklik 80 fok fölé?
sorszám: 1007 (18180)

 
 
Gyurma
válasz erre | email2004-10-21 23:38:29
Hello achenobarbus!

Még azóta nem is láttam a mocit, pontosabban a vázat :)) De azthiszem a csavarlazítós, kalapácsos módszer lesz a nyerő. Majd megírom mit vertem szét. Köszi a segítséget.
sorszám: 1006 (18134)
(előzmény: achenobarbus, 2004-10-21 12:50:15)

 
 
achenobarbus
válasz erre | email2004-10-21 12:50:15
Üdv Gyurma!

Sikerült már szétszedni?

Egyébként:
1. Szakirodalom menüpont & olvasás ;)
2. Ha kiszeded a hátsófék tengelyét és utána a 32(?) csavar leszeded a lengövilla tengelyéről, ki kellene szépen csússzon a helyéről. Ha nem akkor marad a csavarlazitóval befújás, esetleg a kalapács...

uff,
ocs.
sorszám: 1005 (18119)
(előzmény: Gyurma, 2004-10-19 21:18:07)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-10-21 09:00:39
Nem, még nem, mert nincs kéznél. (rometről sikerült anélkül is leszedni)
Amúgy nekem nincs gondom a szimó villamossággal, ezt az egy gubancot leszámítva. Köszi!
sorszám: 1004 (18115)
(előzmény: Dino, 2004-10-21 01:17:11)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-10-21 01:17:11
Lendkeréklehúzóval próbáltad esetleg? 1000 Ft körül van a boltban. A tekercs veszprémben 1200 körül van.
Amúgy a Simsonvillamossággal én is szívok derekasan, de már eldöntöttem, hogy hogyan csinálom meg.
sorszám: 1003 (18112)
(előzmény: MZ-motoros, 2004-10-20 20:50:16)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-10-20 20:50:16
Sziasztok! A szimómról nem tudom letépni azt a rohadt lendkeret, a csavart természetesen lecsavartam :)
Nincs rajta valami speciális sztar amit nem látok, mert már izomból is próbáltam, de nem merem, nehogy megdeformálódjon. Tudtok erről valamit?
Azért kéne, mert a tekercsnek eltört a szigetelése a vezetékén a mi megy a gyertyakábel felé, és áthúzott, kihagyott a gyújtás, beégett a kábel. És most, egy krokodil fejű fogóval próbáltam rajta segíteni, hogy lenyúzom a töréstől a szigetelést, oda rádugom a gyertyakábelt, de sajnos sikerült kihúznom a réz huzalt a tekercsből.
Mennyibe kerül egy tekercs? Tudja valaki? 2000-nél nem drágább ugye?
sorszám: 1002 (18087)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-10-19 22:19:47
Bocs, de az 1000-re le kellett csapnom. :)

Én ETZ 125-nél csináltam meg ugyan ezt.
A lengővillát ütöttem, mármint a tengelyét és kijött. Szilikon sokat segíthet. Visszatenni nagyobb buli volt.
De visszament!!!
Ja, 1.5 év volt egy felújítás, de még a légszűrőházat is lefestettem magamnak, pedig az gyárilag nincs festve. De ha már úgy belejöttem.


Más:
TS 125 baromi ritkán kidobja a 4-et meg a 2-t.
Én a léptetővillára gyanakszom főleg vagy a fogak csatlakozásánál lévő 3 fokos letörésre. ???

Más:
TS 125 szelunder (lánc) hajtás kis fogaskerekéhez kellene nekem anya, mert a menetemelkedése 1.25 És a boltban csak 1.5-ö van.
Az ETZ-re 1.5-ös kell, de olyant lehet kapni is. Szóval engem utánvéttel is érdekelne a cucc.
sorszám: 1001 (18054)
(előzmény: Gyurma, 2004-10-19 21:18:07)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-10-19 22:09:51
1000 :)
sorszám: 1000 (18052)

 
 
Gyurma
válasz erre | email2004-10-19 21:18:07
Sziasztok!
Nekem is a 350-sel van bajom, csak kicsit más. Az a helyzet, hogy nem akart menni. Leszedtem a karbit és annyira belejöttem a bontásba, hogy eldöntöttem, hogy felujjítom teljesen. Már csak a csupasz váz van, de van egy kis bibi. Nem tom hogy kell leszedni a lengővillát. Nem merek durván nekiesni, mert még szétverek vmit. Segítsetek már, hogy hogy szedjem le, mert így csak nem vihetem el festőhöz. Előre is köszi!!
sorszám: 999 (18048)

 
 
streetrod
válasz erre | email2004-10-18 17:07:06
Szevasz Ezredes!

Kösz a tanácsot. Csavarhúzóval már eddig is próbáltam hallgatni, de úgy nem sikerült a lokalizáció... A hangban az a furcsa, hogy nem kimondottan hangos - tehát nem a motor hangja változott meg -, hanem olyan, mintha a normális, szép hang mellett egy kereplőt forgatnának valahol a blokk környékén... hmmm... nem tudom mi lehet. Nem csilingelés, hanem kerregés.
sorszám: 998 (17986)

 
 
ezredes
válasz erre | email2004-10-18 16:24:58
Üdv. streetrod!

A háromötvenes JAWA-k sima járású, halk üzemű gépek, ha az üzemanyag oktánszáma és az előgyújtás szinkronban van. Egyszerűen kipróbálhatod, ha 98 okt. üa-ot tankolsz 3.5mm előgyújtást is elbír a 638-as blokk, de száraz időben, nyári kánikulában alsó fordulatszám-tartományból gyorsítva teljes gázon nagy az öngyulladás esélye. Kikísérletezheted, hogy a 2,5-2,7mm-nél ekkor sem lesz problémád. A vízpára és hidegebb léghőmérséklet az égési sebességet csökkenti.
A golyós csapágyak környékét fával egyszerűen kihallgathatod, ha a blokk csapágyhelyeihez nyomod és a füled a pl. seprűnyél végéhez szorítod.
sorszám: 997 (17984)
(előzmény: streetrod, 2004-10-18 10:50:55)

 
 
streetrod
válasz erre | email2004-10-18 10:50:55
Sziasztok!

Köszönöm mindenkinek a hozzászólásait. Sajnos fülre nem tudom pontosan lokalizálni a dolgot, szétszedni meg most nem sok kedvem van, mert tényleg nagyon jól megy, és nincs benne sok kilóméter. Szóval, ha azt mondjátok, hogy nehéz megtalálni + mindig lesz kerregése, akkor inkább a megszokást választom... Mégegyszer köszönöm!
sorszám: 996 (17974)

 
 
Peti
válasz erre | email2004-10-16 19:25:05
Bocsesz most látom, hogy Jawa -hoz írtad :)

Ott a labarintnál szokott gond lenni, meg a karbiban kopik ki a tolattyú, és nagyonsokszor az előgyújtás is csúnya hangokra képes.
sorszám: 995 (17946)
(előzmény: Peti, 2004-10-16 19:20:49)

 
 
Peti
válasz erre | email2004-10-16 19:20:49
Na akkor tisztázzuk: MINDEN MZ ZÖRÖG/CSÖRÖG/KATTOG VALAMENNYIRE aki mást mond az egyszerűen hülye, motorfelújítás után x km -errel talán nem, de ha használod, akkor biztos, ezt a gyár is elismerte már rég.
Az esetek többségében nincs szó semmiféle alkatrészhibáról, pusztán gyártási mérethibákról és konstrukciós problémákról!

Alkatrészhiba esetei:

125/150 ETZ/TS:
-kuplungllánc
-váltó kapcsoló villa

Minden típusnál:
-karbi tolattyú
-dugó csapszeg
-dugó
-előgyújtás hiba
sorszám: 994 (17945)
(előzmény: Milan, 2004-10-15 16:21:50)

 
 
Peti
válasz erre | email2004-10-16 19:15:35
A telófolyásra a szimmering csere a javasolt, és nem is akármilyen szimmeringet vegyél, lehetőleg duplaajkút, és minnél drágábbat (barna,kék, vagy piros színűt) mer a feketével nem kell messzire menned!
sorszám: 993 (17944)
(előzmény: Rookei, 2004-10-15 11:38:27)

 
 
Milan
válasz erre | email2004-10-15 16:21:50
Helló!

Az én motoromnál is ez a helyzet, de szétszedve sem találtunk semmit (henger, primer hajtás, kuplung le). Most már arra gyanakszom, hogy a dugattyú csapszeg ludas a dologban, de ez majd csak a jövő héten derül ki számomra egy ismételt szétszerelés után...
Az első szétszedés után úgy tűnt, hogy magától megjavult, de cca. 200 Km után újra kezdte. A helyzetet még az is bonyolítja, hogy a zaj időnként eltűnik...??
Az én esetemben egyértelműen a hengerből/től jön a karrogás, így - őszintén remélem - a főtengely csapágyak megmenekülnek a cserétől.
Ha van valami új tapasztalatom azt közzé teszem.

Milan
sorszám: 992 (17927)
(előzmény: streetrod, 2004-10-14 16:22:47)

 
 
Rookei
válasz erre | email2004-10-15 11:38:27
Sziasztok
A hátsóféklámpa megoldódott, nagyjból úgy ahogy Kustib és Peti ajánlotta L alakú lemezre kreatívan ráókumláltam, így mindenki boldog még a vizsgabiztos is az volt, csak az a fránya bója nem kellett volna oda :(((((

vann egy másik problémám a bal első telóból mindig jön az olaj egy egy út után a gumin szépen a centrifugális erőtől szétfolyt olajfoltokat lehet látni a gumin (szép egy befüggő) és mindig törölgethetem a kis tócsát a szimering körül. Most már igazán kezd zavarni a dolog. Meg lehet oldani valahogy szétszedés nélkül, vagy ebből már szimeringcsere lesz? ehhez jól jönnének tanácsok.
Ja és megint el kezdett csorogni a motorom de majd lokalizálom a hangot kicsit olyan mintha lánc lenne a váltó felől, de lehet hogy a blokból jön, na mind1 csörög a lelkemadta.

bocs ha túl sokat irok, de hát a mint rookei igen bizonytalan vagyok, vagy mégsem???? :D
sorszám: 991 (17923)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-10-14 21:29:39
primer hajtás?
sorszám: 990 (17911)
(előzmény: streetrod, 2004-10-14 16:22:47)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-10-14 18:13:32
Nekem is van ilyenem, csak TZ-n! :)
sorszám: 989 (17906)
(előzmény: streetrod, 2004-10-14 16:22:47)

 
 
streetrod
válasz erre | email2004-10-14 16:22:47
Sziasztok!

Egy kezdő kérdése következik. Van egy szép Jawa 350-em. Nagyon erős, szépen megy, a hangja se lenne rossz, csak van egy folyamatos kerregés, ami kicsit idegesít. Nem csörgés, hanem mintha egy kereplőt tekernének benne... Ha húzom neki, kevésbé hallom... Mi lehet?

Köszi...
sorszám: 988 (17898)

 
 
Peti
válasz erre | email2004-10-11 13:44:42
Legegyszerűbb, ha a balos hátsó lábtartó alá hajlítasz egy laposvasat L -alakra, fúrsz bele egy 6-os meg egy 8-as lyukat, a 6-osba veszel egy első féklámpa kapcsolót, a 8-assal meg felfogatod a lábtartó csavarjára.
A kapcsolót úgy állítod be, hogy a fékpálca karja benyomja ha alaphelyzetben van a pedál, és annyi.
Ja a kapcsolóra 2 kábel kell egy test valahonnan a vázról, meg az eredeto kapcsoló szála, ami a féklámpához megy.

Ha nem akarsz barkácsolni, vagyél gyárit, de ne várj tőle sokat.
sorszám: 987 (17745)
(előzmény: Rookei, 2004-10-06 10:42:10)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-10-06 23:09:36
Naggyon eccerű! Vedd elő a fantáziád! Egyébként általában a hátsó lábtartóra kerülnek fel az utólagos féklámpakapcsolók, nekem is ott van! Fúrj, faragj, találd ki! Nincs kész recept!

Üdv: TiB
sorszám: 986 (17604)
(előzmény: Rookei, 2004-10-06 10:42:10)

 
 
Rookei
válasz erre | email2004-10-06 10:42:10
Sziasztok segítség kellene
Nem rég vettem egy 150es etz-t és egy újabb szépséghiba jött elő: teljesen ki kellene cserélni a hátsó fékjelző áramkört,a hátsó kerék agyán lévő érintkező egy lötyögős rozsdás pálcikára emlékeztett, amin a menetett is szétcseszték, és milyen meglepő nem is világít a féklámpa, ha a lábféket használom, ja és a vezeték is elég érdekes darab azt is cserélni kell(mert amikor áthidaltam egy másik vezetkkel akkor sem világított a féklámpa) tehát hogy kellene megjavítani esetleg átalakítani mikrokapcsolósra, tudtok erre valami anyagot, vagy segítséget nyújtani

köszi előre is
Rookei
sorszám: 985 (17571)

 
 
LAzO
válasz erre | email2004-10-05 01:16:05
Köszi szépen mindenkinek!
Megpróbálom.
sorszám: 984 (17491)
(előzmény: bambi1, 2004-10-05 00:07:12)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-10-05 00:07:12
LAzO.Ha kiveszed a rugót a csavarból,akkor megtudod mérni tolómérővel a csavar belső furatát,na akkora golyó kell bele.Pontosan illeszkedjék a golyó akkor hibátlanul fog működni a váltó.üdv bambi
sorszám: 983 (17489)
(előzmény: LAzO, 2004-10-04 21:08:43)

 
 
LAzO
válasz erre | email2004-10-04 21:08:43
Dino:Köszi. tudnál mondani egy mérete hogy mekkora golyó kell oda? Vagy hol lehet ezt megtudni? (Én arra gondoltam ha tú kicsi golyót rakok bele akkor az beleeshet a váltóba)
sorszám: 982 (17473)
(előzmény: Dino, 2004-10-04 20:49:32)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-10-04 20:50:22
sorkapocs
sorszám: 981 (17469)
(előzmény: Rookei, 2004-10-04 12:52:29)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-10-04 20:49:32
Ha a rugó megvan akor egy olyan golyó kell, ami nem esik bele, nem túl kicsi. A fogaskerekek közé elvileg nem tud beesni, mert az öntvény közel van a kapcsolóhengerhez. Túl nagyot meg nem tudsz bele tenni, mert a furaton nehéz lenne átnyomni egy batár golyót.
sorszám: 980 (17468)
(előzmény: LAzO, 2004-10-04 19:50:32)

 
 
soldier84
válasz erre | email2004-10-04 20:20:38
Helló Mindenkinek!!

Ha valaki tud egy 250 etz jav. kk. eladót vagy akár fénymásoltat legyen szives dobjon egy e-mailt!!!! nagyon fontos lenne és sürgős!!!!!!!!!!!! Előre is köszi! soldier84@freemail.hu
sorszám: 979 (17465)

 
 
LAzO
válasz erre | email2004-10-04 19:50:32
Sziasztok!

Tudna valaki segíteni? ETZ 250-esem van és nehéz rajta megtalálni az üreset.Nincs külön fokozat, 1 és 2 között holtponton. Én már hozzászoktam de azért zavar. Elvileg van alul egy csavar amiben van egy rugó. A rugó tetején kellene legyen egy kis golyó ami megtartja az üreset. Viszont nekem hoányzik az a golyó és nem tudom hogy mekkora kell bele. Szeretnék bele tenni egyet de azt sem tudom hogy mi tartja a golyót odabenn, nem szeretném ha a fogaskerekek közé kerülne véletlenül. :)
Tud valaki ötletet adni?

Köszi előre is asegítséget.
sorszám: 978 (17455)

 
 
z25z
válasz erre | email2004-10-04 16:58:33
csoki: kapocslec kulalakja hasonlithat a csokihoz ezert az elnevezes :) vezeteket kothetsz be csavarhuzoval es az egesz korbe van veve muanyaggal a testeles ellen ha jol tudom. Na udv
sorszám: 977 (17437)

 
 
Rookei
válasz erre | email2004-10-04 12:52:29
Ecoracer
"A fékből jövő drót ha jól emlékszem, az ülés alatti hosszúkás csokiba van köve, ahol találkozik az első féklámpakapcsolótól és a lámpától jövő vezetékkel. Ha nem akarsz a gyári kapcsolóval vesződni, át lehet alakítani mikrokapcsolósra"

Teljesen ki kell cserélni a hátsó fékjelző áramkört, tehát hogy kellene átalakítani mikrokapcsolósra, tudsz erre valami anyagot, vagy segítséget nyújtani.
Mi csöcs a hosszúkás csoki, én egészen nem motorra illő dologra asszociálok, de lehet hogy az én fantáziám túl bizar, de akkor is ilyen dolgokat nem illik a fórumba írni ;)

A vicc miatt semmi baj, néha amikor szórakozik velem a moci, magam sem tudom hogy fiú vagyok é vagy leány :D
sorszám: 976 (17422)
(elözmény: MZ-motoros, 2004-10-01 15:47:10)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-10-04 07:24:28
Asszem 1500 környéke.
sorszám: 975 (17412)
(előzmény: MZ-motoros, 2004-10-03 20:57:47)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-10-03 22:39:00
Ez középiskolás cucc.. Na mind1. Majd kipróbálom, kösz a tanácsot.
sorszám: 974 (17402)
(előzmény: postás, 2004-10-03 21:20:16)

 
 
postás
válasz erre | email2004-10-03 21:20:16
Hogy elméletben hogy gyengülhet le azt nem tudom, én nem jártam "a Duna jobb partjára" sem más főiskolára, de a lendkerékmágnesem kurvára legyengült és kész. Amikor ezt a problémát sikerült áthidalnom, akkor rendbejött a motorom. A tények makacs dolgok, ahogy ezt már valaki előttem mondta
sorszám: 973 (17383)
(előzmény: MZ-motoros, 2004-10-03 18:12:45)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-10-03 20:57:47
A trafón már én is gondolkodtam. Csak a baj, hogy nincs nálam a motor, így nem tudok töbet mondani most. Mennyi bele kb egy traf?
sorszám: 972 (17381)
(előzmény: Dino, 2004-10-03 19:32:06)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-10-03 19:32:06
A hengeren belül inden oké??
Nincsen nagyon kikopva?
Trafó jó?
Kábelek jók?
sorszám: 971 (17372)
(elözmény: MZ-motoros, 2004-10-02 11:08:52)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-10-03 18:12:45
Falsot hol szzívhat még? A karbi tömítés jó. Amúgy szimering okés.
Postás! A mágnes hogy gyengülne el? 30 évente veszít 1 ezredet a térerejéből. (ha jól emlékszem)
sorszám: 970 (17365)
(előzmény: Bandita, 2004-10-02 23:20:04)

 
 
Bandita
válasz erre | email2004-10-02 23:20:04
Erősen uyg néz ki hogy valahol falsot sziv
sorszám: 969 (17347)
(elözmény: MZ-motoros, 2004-10-02 11:08:52)

 
 
postás
válasz erre | email2004-10-02 23:11:04
Nem elképzelhető, hogy főtengely szimering gond van ?
Vagy hogy legyengült a lendkerékben a mágnes ? (Tudom, ez régi mániám, bocs.)
sorszám: 968 (17346)
(elözmény: MZ-motoros, 2004-10-02 11:08:52)

 
  Összesen: 58 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49044)
Motoros túra (17985)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu