:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Motorszervíz - új hozzászólás Összesen: 58 oldal
Fullkopy: egy "mezei" ETZ villáról van szó...
Egyébként igazad van, ha a használt nem lötyögne, akkor az új mégugyse. Csak én úgy értettem hogy a használt is új.. :) (szóval amikor azt írtam 'új', azt jelentette hogy 'másik') :) Bocsi a komplikált szövegért.
Értem amit a hüvelyről írsz,hiszen egyértelmű . Arról nem írtál, hogy a régi szár már lötyögne , csak arról, hogy az új,esetleg valamiért lötyögni fog. Nyilván , ha a régi nem lötyög, akkor az új annál kevésbé ....amúgy a simmering alatt nics persely? Milyen típus ez ?
ez most az első teló szára (ami mozog a szimeringen belül)? megkérdezem a szórás árát és összevetem az újjal , ez segít dönteni. Köszi bambi1!
Fullkopy: Nem tudom hol szerezhetek be új szárakat, használtat még esetleg. Azért lötyögne benne, mert ha új is a szár, a lyuk is kopik nemcsak a szár. Tud valaki helyet ahol lehet venni új szárakat?
Sziasztok,
Véletlenül lehúztam az indexrelémet
melyik két kapcsot kell bekötni,
K, 15, 54 ez a három van de csak kettő volt bekötve, mire figyeljek még? EWA 12-es magyar indexker kft-s indexrelé, a motor etz250. Köszönöm mindenkinek a segítséget előre is!. üdv R.
Az új szár nem kopott, miért lötyögne jobban ugyanabban a lukban a már kopottabb réginél ??
lajos: köszi a tippet, már megpróbáltam a kétkomponensűvel, egy kevés ideig működött, de utána kikopott a jukakból....
Újat venni nem tudom ha lehet, de biztos nem lenne kevés.
Megpróálom a fémszórást, ha elvállalják, és nem kerül nagyon sokba... üdv.
Kedves LAzO!
Az igaz megoldás a csere, de próbáljuk meg egy kis kókányolással későbbre halasztani.
Erre venni drága? vagy már van elérhető áron? de biztos olcsobb ha csurran csöppen valahol egy kis kétkompnensű fémragasztó. Akkor azzal kipótolni a hézagot, megkötés után finomreszelővel kb szintre reszelni, de úgy bánni vele mint egy hímes tojással, vigyázni arra nehogy a polírozott szárat összekaristoljad, illetve nehogy kifordiljon, majd polír papírral szintre igazítani. Hátha valameddig megteszi.
Üdvözlettel:Laci
Köszi a segítséget!
A fémszórásra én is gondoltam, lehet hogy az lesz...
Még arra is gondoltam hogy másik szárakat tenni bele, de ismerős azt mondta hogy mivel nem együtt koptak, elképzehető hogy lötyögni fog...
Valaki próbálta már a második verziót?
Ha ennyire vissza tudja fogni a fordulatot a generátor akkor beállításproblémák vannak. Elsőre gyújtásra gyanakodnék, de javaslok egy teljes beállítást. A fordulatszám nem változhat teljes terhelésnél sem 2-300 fordulatnál többet.
Egyszerüen? Sehogy, ahogy lehetne az nem hiszem hogy megéri az erölködést.
Szedd szét a gyújtáskapcsolót, hátha ott a hiba. Esetleg valahol valamelyik elektromos alkatrész hozzáérhet a vázhoz.
Sziasztok,
A segítségetekre lenne szükségem , biztos van aki nálam járatosabb a szerelésben, ETZ250-esről lenne szó, elektromos zárlat, a jelenség az, hogy a gyujtás ráadásakor a az akkumlár felöli biztosíték amire a plusz is megy rögtön kiég. Végignéztem szemmel a vezetékeket, eddig még nem találtam zárlatot, van ötletetek hol nézzem még meg? Köszönöm előre is mindenki segítségét, ötletét.
http://www.freeweb.hu/xv1100/okossagok/okoslent.htm#telo
(elég régi cikk!!!)
Hi!
Tud valaki jó módszert arra hogy hogyan lehet javítani a beütődéseket a teleszkópszáron? (hogy ne hordják ki az olajat)
köszi a tippeket előre is.. üdv.
Hello!
Nem tud valaki egy komplett blokkott
egy 1981-es Komar 2352-höz?????
Aki tud Írjon egy mail vagy 1 sms-t!
fridelnorbert@vipmail.hu
0630/6830787
Előre is Köszi.
(K.barcika környéke)
JAWA 350/634-es blokot keresek, aki eladna ilyet légyszi jellezze!
oriasszakall@freemail.hu
Kösz!
Amannyiért hegesztik annyért kapsz bontottat,de lehet hogy újjat is tudok szerezni hasonló árban.
köszi szépen
akkor a csószócsö van megtörve
amúgy egy etz 150 es ről van szó...
akkor heggesztetem, egy idős tanár bácsika csinálj majd meg állítólag itt ő profi, hihetetlen dolgokat tudott megcsinálni...no majd meglátjuk...
Igen, jövőre én is szeretnék elmenni veletek
szia rookei!
at egybeszerelt cucc hivatalos neve villaszár v. teleszkópszár (szervízkönyv) ezen belül megkülönböztetünk csúszócsövet ( aluminiumöntvény rajta a sárvédő-féknyereg felfogató fülekkel) és vezetőcsövet (keménykrómozott acél)
hegesztesd meg. egyszer féknyereg felfogatót hegesztettem ts telóra gond nélkül bírta amíg ki nem kopott a furat és dölt az olaj.
Sziasztok van egy égető problémám:
a teleszkópszár el van törve a tengely rögzítő csavar nál a bal oldali. Egy szaki állítólag nagyon profin meg tudja nekem heggeszteni.
Eddig nincs is gond, de azt mondta hogy 2-4 ezerért csinálná meg.
szerintetek csináltassam meg?, ez még legalább biztosan gyári alkatrész Mennyiért lehet teleszkópszárat kapni,van esetleg valakinek felesleges?
Egyáltalán amit lehet kapni az jó minőségű?
itt Salgótarjánba elmentem a boltba mondom mi kellene erre azt mondta, hogy nincs is a megrendelhető alkatrészek listáján, aztán még is talált, de a teleszkópszár szerinte a felső henger ami a kormányhoz van rögzítve(és az az alsó fekete henger ugyebár, vagy nem?)
szóval most állok itt kérdőjelekkel a fejemben. Ha valaki tud segítsen köszönöm
Pont az ilyen egyértelmű dolgok kellenek egy kezdő motorosnak, bemegy a boltba oszt ott is bizonytalanságot lát
:(((((
Adminisztrator altal torolve.
Köszönöm mindenki segítségét.
Jó hogy vannak még segítőkész emberek ebben a világban.
Köszönöm mindenkinek.
Jó motorozást!
Jövőre remélem veletek tarthatok egy túrára.
Nekem van egy tuti ötletem a bajodra:
Bekapcsolt lámpával állítsd be az alpjáratot, mert elvileg mindenhol égnie kéne a motoron, mert ha nem ég megbüntet a rendőr (ha meglátja).
Egyáltalán jogsival "legálisan" használod, mert ha igen csak akkor él az ötletem. Meg ez is innét van valahonnét a fórumról. És tényleg igaz.
Kedves Peti!
Ha van akkumulátor a motorban előbb töltsed fel és úgy próbálkozzál a beállítással. Ha úgy sem javul a helyzet nincs több ötletem, illetve ha esetleg az alapjárati keverék benzinben szegény a motor intenzíven pörög csak nincs benne erő. Még valami. Mintha valahol találkoztam volna azzal, hogy ha lendkerék mágnes gyujtásnál világítással indítási nehézségek vannak akkor a gyujtás körben kell a hibát keresni de hogy hol, arra már nem emlékszem.
Sok szerencsét a hiba felderítéséhez üdvüzlettel:Laci
Szia Laci!
Ezzel én tisztába vagyok. De tudod azt nem hiszem el, hogy ha világítás nélkül jár a motor akkor kb 2000 fordulaton pörög a motor. Ha viszont meg világitással jár a motor akkor meg alig éri el az 1000 fordulatot. Ha világítással állítom be a fordulatot akkor meg világitás nálkül nagyon magas az alapjáratom. A motorok fizikai törvényeiről tisztába vagyok. Ha fogyasztó van bekapcsolva a motorokon akkor többet is fogyasztanak. Ezzel is tisztába vagyok.
Kedves Peti00077!
A világításhoz szüksüges energia nyokatét igényként jelenik meg a főtengelyen. Gondolj bele: hogy energia a semmiből nem keletkezik (jelenlegi tudásunk szerint hacsak a nulla ponti energiát meg nem csapoljuk, de a motorkerékpárok áramfejlesztői nem ezen az elven működnek), üresjáratban nem viszel be több energiát(üzemanyagot)a rendszerbe, hát valahonnan elő kell termteni a világításhoz szükséges energiát. Alacsonyabb fordulatszámon kisebb a motor belső vesztesége, innen fedeződik a világítás és az akkumulátor töltés energia szükséglete.
Nos, röviden: a motorod a fizika törvényei szerint működik.
Üdvözlettel:Laci
Kösz Hequilla ezer kösz
más:
és csatlakozom Hequilla-hoz, engem 150 esre érdekelne gyári kipufogó mennyiért lehet beszerezni?
Hello!
Mivel így nekem kényelmesebb, hogy írok, nem pedig felhívlak (na meg olcsóbb is), és hogy ne raboljuk egymás idejét: Gyári(!!!) krómos(!!!) 250-es ETZ kipufogó érdekelne engem. Ha tudsz szerezni, akkor írj ide, vagy a hequila@freemail.hu címre! Köszi.
Hello!
A szimernig mérete: 35x47x7-es.
Én ajánlom, hogy ne motoros boltban vedd meg, mert drágább, meg általában szarabb, mint az SKF-ben. Szóval én az SKF-et ajánlom. Ha az nincs, akkor valamiféle csapágybolt. Ja és fontos, hogy duplaajkú legyen! Úgy emlékszem, még a nyáron 300 Ft körül volt 1 ilyen kék, duplaajkú szimering.
MINDEN ami SIMSON hoz MZ hez és JAWA hoz illetve robogókhoz kell!!! Új gyári és utángyártott illeteve bontott alkatrészek jóval BOLTI ÁR ALATT!!!!! Blokk alkatrészek, fogaskerekek, csapágyak, szimeringek, gumik, kippufogók, kerekek, tankok, spoilerek, olajak, dugók, fötengelyek, elktromos cuccok MINDEN!!! Akár postai utánvéttel is! 5000 ft felett Bp.-belül INGYENES kiszállítással! HÍVJ INFÓÉRT!!! Szarka Péter 0630/4096093
sorszám: 1020
Tud valaki segiteni?
Alapjárati gondal küszködök.
Néha van vele gond.
Ha nem kapcsolom föl a világítást akkor magas az alapjárat. Ha viszont fölkapcsolom akkor meg alacsoncs néha le is áll. Akkumulátortól lehetséges?
Ha van valakinek valami ötlete akkor írja le nekem. Előre is köszönöm.
sziasztok
Első teleszkóp szimeringet cserélnék, és kellene pontosan milyen szimeringet is vegyek bele, méret szín márka (etz 150) Hubert kilőve 300 km után el kezdett ereszteni:DDDöröm a köbön
tudom volt már erről szó de egy összegzés, vagy lista nem ártana nekem, mert ugye abból lehet válogatni és kombinálni, meg az üzletekben sem biztos hogy megvan minden, meg izé...
előre is köszönöm
Rookei
Mi a lada hátuljánál tömítettünk vele, mert befolyt a víz és állt a pótkerék alatt. Ott jól bírja.
Meg az ETZ is fbs-sel van összerakba és egy csepp olaj sem sehol. De azért vettem egy tubus piros Locit-ot. meg találtam egy boltot, ahol vannak még ilyesmi cuccok. Főleg Tesho-nak Veszprémben a laktanya felé Pneumatika, hidraulika, csavar, szerszám feliratú helyen. Majd asszem csinálok kompressziómérőt. De nem biztos.
Más:
MZ ETZ 250 eladó (nem az enyém, de láttam és tényleg tuti a cucc)
Skf csapágyaka a blokkban, hibátlan festés, 16"-os tárcsafékes kerék elöl, krauzer, túradoboz (ez is jó, mert egyszer már leesett a gyereknek, de semmi baja, még karcot sem láttam), első fékrendszert nemrég újította föl, zöld, állítása szerint egyszer kipróbálta, a végét nem tudja, mert az óra 140-ig mér, két személy 115-ös utazó.
Ár: 12000
Tel: 06 30 580 5660
Veszprém környékei a moci, ja és friss műszakis meg egy rizskályha miatt akarja eladni.
Na elmentem a helyi ótós bótba oszt adtak valami Pro Seal nevű csodaszert. Valami amcsi cuccnak látszik. Majd kipróbálom, mit szól hozzá a technika.
Pedig érdemes lenne megismerkedi a Loctite-al.El kéne felejteni a sok szart, ami "olcsón" adnak.A plussz szereléssel töltött időt ki fizeti ki?
Egyébként egy tubussal, ha nem nyomod tele a blokkot, és rendesen zsírtalanítasz összerakás előtt, 5-6 blokkot össze lehet rakni.Simán.CSak be ne száradjon.:))
Köszönöm szépen a felajánlást, most indulok, körbejárom a várost, hátha van a helyi autós boltban valami majomszar, ami alkalmas e célra. Ha nem találok semmit, akkor élni fogok a lehetőséggel!
Ha nem tudod megoldani máshogy, akkor nálunk asszem van egy autósbolt, ahol árulnak ilyet (legalábbis a Kelemen Művek honlapja szerint), aztán feladom postán. Ha kell, akkor írj a megadott e-mail címemre.
Igen, én is erre gondoltam az előző hozzászólásomban. Az vele az egyetlen baj, hogy a legközelebbi kereskedő tőlem vagy 35 km-re van, de majd megoldom valahogyan...
Szerintem az FBS inkább terrráriumok építéséhez kiváló. :-) Motorra talán jobban járnál valami mással. Pl. Tork szilikon, http://www.kelemen-muvek.hu. Bővebb leírást találsz róla az MZ Klub fórumán a "Bontók, szerelők.." topikban, lent keresd! (Semi írta).
Én úgy hallottam, hogy az FBS nem igazán szereti az olajat. Még anno a 125-össel szoptam rengeteget vele, hiába kentem le rendesen a papír tömítést meg a fém részeket is FBS-sel, engedte az olajat. Vagy leet én voltam béna? Állítólag mi Magyarok is gyártunk valami szuperkencét erre a célra, még utána nézek.
Azt a Locitet nem ismerem, de az árát elnézve nem is akarom megismerni...
FBS 500Ft
Locite 1500-1800Ft
Szerintem kennd le valamivel, mert ha mégsem tömítene a papír, akkor sem kell mégegyszer szétszedni.
Hequila,
"Most rakom összefele a motoromat, már majden készen van, azonban ez nem érdekel senkit."
Dehogynem, pl engem. :)
"Mivel szokás a kuplung oldali dekli papír tömítését lekenni felrakás előtt, hogy ne eressze az olajat?"
Én a 638-asomnál nem kentem le semmivel és szépen tömít.
Üdv!
Hello minden még most is motorozó/motort szerelő társamnak!
Most rakom összefele a motoromat, már majden készen van, azonban ez nem érdekel senkit. Szóval a lényegre térek:
Mivel szokás a kuplung oldali dekli papír tömítését lekenni felrakás előtt, hogy ne eressze az olajat?
Most akkor mégis van kompressziód? Mert ha minden rendben van, de pár másodperc után leáll, az lehet akár egy olcsó benzincsap-dugulás is. Tépd le róla a csövet, oszt nézd meg, folyik-e. Ha nem, fújj bele nyitott állapotban, akkor arrébkavarodik a trutyi, és elkezd folyni. Ha a csapból jól jön, nézd meg a karburátort!
MINDEN ami SIMSON hoz MZ hez és JAWA hoz illetve robogókhoz kell!!! Új gyári és utángyártott illeteve bontott alkatrészek jóval BOLTI ÁR ALATT!!!!! Blokk alkatrészek, fogaskerekek, csapágyak, szimeringek, gumik, kippufogók, kerekek, tankok, spoilerek, olajak, dugók, fötengelyek, elktromos cuccok MINDEN!!! Akár postai utánvéttel is! 5000 ft felett Bp.-belül INGYENES kiszállítással! HÍVJ INFÓÉRT!!! Szarka Péter 0630/4096093
Hahó!
Köszi a gyors választ; most megnéztem kicsit, hátha valami változás állt be; gyertya OK, világos barna volt, szikra is van, pár másodpercre beindult, de ugyanazzal a lendülettel le is állt; tehát valószínűleg a sját lábán már nem megy el innen?...
Péter
olyan, mintha beszorult volna a gyűrű, vagy kiégett volna a hengerfejpakolás, netán kijött volna a gyertyamenet... de az is lehet, hogy lyukas lett a dugó az elállítódott előgyújtástól...
Összesen: 58 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|