:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Motorszervíz - új hozzászólás Összesen: 58 oldal
Üdv!
Az első villa + sárvédő + lámpatest + óratartó cserés, de ezeket adta is vele. Amugy a motor barátomé volt, előtte évekig én szervizeltem neki...
Csapagy: Sajna nem tudom megmondani, otthon van a mocc is meg a papirok is... :(
tike
sorszám: 1217 (27792)
( előzmény: Earl of Helsington, 2005-04-28 21:38:17)
Amugy meg hogy lehet valamit "KICSIT" ugy osszetorni, hogy potalkatresz kelljen hozza? :-) ok, ok jobb bótot csinaltal...de az enyem kicsit sem torott...csak a csapagy, amit nem tudok, hogy milyen....
sorszám: 1216 (27790)
( előzmény: Earl of Helsington, 2005-04-28 21:34:40)
Nalunk az ilyesmi kuriozum...marmint az MZ is meg az olcso motor is...kevesen motoroznak errefele, vagy Jawak vagy pedig sportmotorok...de jellemzo a "Pionyírka!"...magyarorszagon hasznaljak ezt a kifejezest? Nade csapagy? Az milyen megy az MZ fotengelyre?
Üdv!
Forgalmis, jó állapotu, kicsit törött + a pót alkatrészekkel 5eHUF volt. :D
tike
sorszám: 1214 (27788)
( előzmény: Earl of Helsington, 2005-04-28 21:18:39)
Ja amugy papir nelkul, eredeti 85 os TS 150es, eredeti 90%-os DDR gumikkal 18e Ftert mit szoltok? Szerintem a csapagycsere a minimum.... :-)
sorszám: 1213 (27787)
( előzmény: Earl of Helsington, 2005-04-28 21:15:15)
Kosz a tippet, csakhogy szlovakiban elek es itt nem igazan nepszeru az MZ. Ide nem hoztak be annyit mint Magyarorszagra... szoval ha szimeringet akarok venni csak hataron tul... cca. 50 km... csapagy az van nalunk is csak nem tudom MILYEN KELL!!!.... de azert kosz...
Üdv!
Azon a pár forinton már ne spórolj a szimeringnél...
tike
sorszám: 1211 (27785)
( előzmény: Earl of Helsington, 2005-04-28 20:59:27)
Szasztock!
Uj MZ TS 150 tulaj lettem 2 hete, s csak annyi a bajom, hogy fotengelycsapagyat kellene cserelnem minel hamarabb. Nem tudja "veletlenul" valaki, hogy milyen csapagy megy bele? Asszem 3 csapagyas valtozat. Ja, meg hogy muszaj-e a szimmeringet is cserelni, ha a csapagyat cserelem, vagy vissza lehet tenni a regit? Kosz...
Miért lett szétszedve Ha csak össze kell rakni?
sziasztok!
Tud valaki olyan megbízható szakembert aki össze tud rakni egy kosárban levő HondaCX 500ast?És ha valami gondja van azt meg is javítja?
Előre is kösz
Megtudná mondani valaki a etz 250 be milyen számu csapágy jár a főtengelyre?
Kosz
Eladó egy S51 es és egy ETZ 250 tank fényezésre előkészítve mind kettő(alapozva matt feketére)
Szép rozsdamentes állapotban 8000/db ft ért
0630 4096093
Sziasztok! Kedves Bambi!
Pár napja voltam nálaz a gyönyörű szép ETZ-mmel, az úszót kellett kicserélni!
Azóta újjabb probléma merült fel!
A berúgókarom amikor próbáltam elindítani a motort egy kis csattanással megadta magát! már előtte is betegeskedett hébe hóba de most véglek kész! ellenállás nélkóül lehet lenyomni! gondolom a rúgó rossz, de nem tudom milyen alkatrészt vegyek és hogy neki álljak e egyedül! a szerelési kk-et nem teljesen értem és félek nem fogom tudni összerakni! Leírnád hogyhogyan csináljam, mit vegyek, stb. Szívesen be is gurulnék hozzád és megpróbálnám ott megcsinálni! Vegyek alkatrészt vagy van nálad is tudok venni? Előre is köszi!
Doki! Egy első teló szim. cseréért másfél óra m.díjat számolok fel, egy Yamaha márkaszervízben. Nálam 4800 az óradíj, de erre a munkára másfél óra elég.
Sziasztok,
Nem tud valaki egy eladó csomagtartót MZ-re amir e adobozt fel tudnám tenni, minden megoldás érdekel, Köszi
Ha eljösz hozzám a rosszal,segíthetek
vegyél egy féktisztító aerosolt,indits be a motort,és fujkáld körbe ahol sejted,hogy falsot szív.Ha valahol leesik a fordulat,ott a hiba
Hellosztok!
Nem tudja valaki miért pöröghet fel magátol a gépem? Kicseréltem már hengertalptömítést a generátor oldali szimeringet, kipróbáltam egy jól müködő mz karbival, lejjebb állítottam a benzinszintet. És mégis, felpörög még mindig. Nem rég ujjítottam fel a csapágyakat, főtengejt de mielött szétszedtem még teljesen jó volt. Most meg nem. Miért lehet ez? Nekem nincs már több ötletem. légyszi segítsetek és írjatok több verziót is. A válaszokat előre is kössz?
Hali!
Tud valaki elado hatso telot TZre?
Uj, vagy inkabb hasznalt erdekelne...
Koszi
Gyozo
Esetleg bonto szama?
Ja vagy valami hasonlo!Vagy valami szétlőhetetlen motor!:)
Tudom, a fekete blokkját én csináltam előtted.Ne tudd meg, mi volt benne felújított főtengely néven.Görnyedtem vele párszor.:))Igazság szerint az ő vezetési stílusához egy elektronikus gyújtás lenne az igazi.
Nincs harag,nem kuncsaftszerzésként írtam hanem felvilágosítás szempontjából ugyanis egyik haver mociján telószárat cserélte,+szimeringeket,és otthagyott a YAMAHA szervizbe 90ezer akkoriban nagypénznek nevezet összeget,ez volt 1999 tavaszán sr125 telóért ennyit?A helyzet ma is változatlan.Ja Csabának a motorjaival az a baj túl magas fordulaton működik,nagyon kipörgeti minden fokozatotés ezért hamar elálítódik a gyujtása ott nemártana teljesen új megszakítókat belerakni bütyökkel kondival együtt talán úgy normálisan működne egy darabig.A fekete Cz-ját valaki egyszer nagyon nagyon el Ba..ta úgy a hengert mint a térelválasztófalat a forgattyúsházban enyhén szarrákopott párszor körbefordult és vége.Az a hejzet,hogy Csabi elmondása zserint énelőttem kb 6an piszkáltak a mociba,énmeg a hajam téptem mikor a fekete Cz blokkja csatosüvegként jött ketté annyiszor szedték szét hogy borzalom.Atöténelemröl ennyit nem hülyeségből írkálok a fórumba nagyrést jótanácsként, aki nemért valamit vagy szarbavan javításterén az bátran hívhat,de telefonbetyárok kíméljenek mert azt nagyon nembírom idegileg.Egyébként Csabával énis jóbavagyok,sokat beszélgetünk telefonon keresztül sokszor kért tanácsot tőlem tuning terén,de a tuning fogalma az kimeríthetetlen,lehet kiserletezni csak nembiztos hogy sikerűl.A sárga Cz-jével meg olajnélkül közlekedtek,egyébként jó bolt volt megérte.
Az embereket nem szoktam ilyesztgetni,csak kész tényekelé álítani ez így a van rendjén!
Az az a szimerig ami a generátor mögött van vagy amelyik a lánckerék mögött, mert a lánckerég mögöttinél jön az olaj rendesen. Ha a szimering a gond szét kell húzni az egész blokkot?
generátor felőli szimering, onnét szívhat levegőt szimeringéknél
karbinál meg szinte az összes illesztésnél szívhatja
De dobd be a kérdést az MZ topicba is. Ott még több választ kapsz rá szerintem
Szevasz Dino.
Melyik szimeringre gondolsz? Nem találtam az mz fórumon ilyet. Ha a karbi kizárt akkor csak hengertalptömítés lehet és szimering? elktronika gyujtás kizárt? Mi az hogy a szivató mellöl szív falsot? a karbin belül honnan? elöre is kössz.
Doki!
Legalább az áraidat ne írd ide, elég hülyén néz ki.Kicsit olyan, mintha innen vadásznál kuncsaftokat....Inkább hívasd fel magad, vagy mittudomén, de lehet, hogy így többeket elriasztasz, mint ahányan mennének.
Nem baszogatásként mondom, félre ne értsd.Csak ez volt az első benyomásom....Azért nincs harag, igaz?:)))
Ja, a másik: A Szüle Csaba nevű ismerősömnek nem te segítettél 350-es CZ-t szerelni?Narancssárga, meg fekete van neki.
Ezt nemrég tárgyaltuk az MZ fórumon.
Asszem valami ilyenre jutottunk:
fals levegő leginkább
(hengertalptömítés, szimmering, karbi (asszem az illetőnek a szívató mellől szívott falsot))
meg persze nem árt hozzá nagy előgyújtás
de olvasd vissza az MZ topicot
Hellosztok.
Valami gyík van a motorommal. Magától felpörög mikor nem is húzom a gázt. Már próbáltam másik karbival ami tuti jó volt de ugyanúgy felpörög akár mit csináltam. Új gázbóvdent is vettem az se segített. Szerintem valami gyújtás vagy elektronika hibája lehet. Légyszi ha tudtok segítsetek. Előre is kössz. (etz 150)
Szerencsédvan!Én a xlx.ker-ben lakom a mühelyem is ottvan még,és kicserélem a szimeringet 7ezer+szimering+olaj!Más szervizben 4ezer azóradíj!Fordítotttelós?06309811674
Sziasztok!
Egy Aprilia Red Rose boldog tulajdonosa vagyok. Sajna a motor előző tulaja bukott vele és egyre romlik a 8-as az első kerekemben. Nem tudtok egy helyet ahol kihúznák belőle ezt a kis difit? Kezd veszélyessé válni. Ha lehet, akkor Szentendre környékén, vagy Észak-Budapest tájékán kellene egy szervíz, ahol segítenek!
Előre is köszi!
Helló mindenkinek!
250-es MZ-m van, és valami gigszer van az elektromossággal. Annak idején egyszer szétszedtem az egész motort és a letöltött rajz alapján kötöttem vissza. Működött is jó darabig. Néha azt csinálja, hogy gyújtást adva normálisan elindul, majd amikor világítást akarok kapcsolni, akkor elmegy minden visszajelzés és leáll a moci. Én valahol zárlatra tippelek, de ha valakinek van hasonló probémával kapcsolatban tapasztalata, vagy hogy hol érdemes kezdeni, akkor azt megköszönöm.
sziasztok!
Nem tudnátok segítteni hogy kell a etz 150
generátor forgósészén azokat a gyűrűket lecserélni amivel a szénkefék érintkeznek.
válaszaitokért előre is köszi!!!!!
mr.g42@freemail.hu
sziasztok!
Nem tudnátok segítteni hogy kell a etz 150
generátor forgósészén azokat a gyűrűket amivel a szénkefék érintkeznek.
válaszaitokért előre is köszi!!!!!
mr.g42@freemail.hu
Krómozok:VI.Zichy Jenő utcában majdnem a Nagymező utca sarkánál.VIII.Rökk Szilárd u 14. VII.Dob u 94
Sziasztok!
Nem tudnátok egy normális szerelőt ajánlani aki nem egy vagyonért cserélné ki a mocim telószimeringjeit.A mocim egy Honda vt250-es.
Lehetőleg XX.ker környékén.
Előre is köszi!
Sziasztok!
Nem tudnátok egy normális szerelőt ajánlani aki nem egy vagyonért cserélné ki a mocim telószimeringjeit.A mocim egy Honda vt250-es.
Lehetőleg XX.ker környékén.
Előre is köszi!
Motor szerviz!!
06309811674
Hát miért nem azzaél klezdted, hogy utángyártott a könyököd? Hát az a gond! Tedd ki a vitrinbe dísznek aztán szerezze egy gyárit és krómoztasd le. Jobban jársz az biztos!
Csak az a gond, hogy ha teljesen becsavarom az anyát, akkor is lötyög a könyök... (utángyártott könyök)
Attis.hoztam első lánckereket,meg egy dupla fékkulcsos jawa első fékfedelet,fékkel
Elvilag létezik hozzá hőálló anyagból egy kötél szerűség. Én azt használtam. Aztán a motor szerelő azt mondta, nem kell bele, összerakta, meghúzta a cuccot tömítés nélkül. Utána használtam egy évig, nem volt vele gond. Tehát mégse létfontosságú...
A Soroksári út elején hozzám közel van egy jó krómózó. Holnap kb fél 10-től bent vagyok.
Kipufogópaszta vagy azbeszt vagy klingerit
Ismét hozzátok fordulnék:
Milyen tomítést szokás 250-es ETZ-n a henger és a kipufogó könyök közé? Egyik helyen azt mondják (motoros boltban), hogy kell tomítés, és tudnak is hozni, csak most éppen nincs (azóta sem kaptam ott), máshol meg azt mondják, hogy nem is kell oda tömítés. Akkor most mi az igazság?
Bambi Mester!
Tudsz, tudtok jó krómozót valahol Pesten.
A tükörfelfogató bilincs, amit mondtál megvan még? Mikor ugorhatnék be érte?
:)
Összesen: 58 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|