:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Motorszervíz - új hozzászólás Összesen: 58 oldal
Hali!
Megtudnátok mondani, hogy ETZ 250-en hova kell bekötni az első féklámpa kapcsolót?
oldalra kb 0.8 mm (de az gyárilag van, természetes) fölfelé, meg semmit nem szabad kotyognia (kézzel érezhetően semmit)! Ha már felfelé tudod kotyogtatni, az már régen rossz!
Ért valaki kilométerórákhoz? (nem szocimotoré, hanem egy Hondáé, de spirálos) a hibája az, hogy ahova a spirált be kell dugni (bocs hogy nem használok szakszavakat, de km órát még nem szereltem) az forog, szét is szedtem, de a töbi már nem. Összehasonltottam a működő fordszámmérővel, ahova be kell dugni a spirált, az megforgat egy tányér alakú cuccot, de a km óránál ez már nem működik. Sajna nem tom milyen elven működik a forgásátvitel (mágnes?), és iszonyat drága egy ilyen óra hozzá, ha tud, valaki segtsen legyen szíves! Köszönöm!
Üdv mindenki!
Abban szeretnék segítséget kérni hogy mi lehet a probléma az etz 125-ösömnek amikor cső gáznál üresben ugrál a fordulatszám 5000-7000között a kipufogó meg durrog. Kondenzátort már kicseréltem de semmi.Gyújtást is állítgattam ide oda.
előrre is köszi.
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata abban, hogy a 250-es ETZ főtengely alsó tűgörgőjének mekkora az a kotyogása, amikor meg szokta adnui magát?
Itt is felteszem a kérdésem:
Van valakinek tapasztalata japán dugókkal 250-es ETZ-be? Szomszéd vett most ilyet, és aszongya, hogy jó. Jobb, mint a török? Vagy felejtős?
Nagyon köszönöm!
Nagyon jó hogy van egy ilyen oldal ahol többségében rendesek az emberek.
Jó mocizást mindenkinek...
Kedves Zénó!
Az 5. fogaskerék amit kérdeztél a huberban etz 125-150-hez van és 5100 ft+áfa az ára ! 250-251-hez nincs nekik! Ha ilyened van akkor Zichy Jenő utca! és meg kell kérdezni!
Kedves Zénó!
Javítani lehetne felköszörüléssel de nemérdemes mert méreg drága! Mint már ajánlottam itt és nem reklám www.hubermotor.hu /alkatrészek/etz/váltószerkezet és ott megnézed hogy van nekik de holnap megnézem én neked, és megírom a fórumra ,mivel nem tudom ,hogy hol laksz ezért igy egyszerübb neked ! Természetesen az árát is megírom!
Kedves Keats!
Elnézést rosszúl jegyeztem meg az elöbbi levelemben természetesen dörzsár tűgörgő csapszeg stb mind megvolt szakműhelyben bár arra nem figyeltem hogy a keverékemet változtassam.
Mégegy dolog lenne ami nagyon aggaszt.
A gépem kidobálta az 5. sebességet megpróbáltam kihézagolni de ez sem segített mert cirka 5-600 km után megint ez a helyzet. Még a körmöket csak csak fel tudnám köszörülni de a fogaskerékben a hornyokat nem tudom mivel lehetne . Lehet ilyet kapni? Illetve javítható?
Üdv.
Kedves Zénó!
A túlmelgedést okozhatta az hogy kifujhatott mellette és akkor nagfyobb hőterhelést kap a blokk mint egyébként!
Nem tudom jól olvastam-e amit írtál de csapszeget csak perselyével együtt cserélünk meg tűgőrgős kosárral együtt és össze kell dörzsárazni de azt bízd szakemberre mert az első 500-at azt elb.sza az ember !!
Ha megcsináltattad az első 1000 km-en tegyél olajat a keverékedhez meret különben kinyírja és besül azt meg nem szeretnénk!
Keverj 1/35-40 -es keveréket az elég lesz csak ne pörgesd max 3000-4000 között és inkább váltogass !
Ja ha még nem nyírta ki dogóda meg a hajtókarodat a fel nem dörzsárazott csapszeg !
Jó munkát kiván Keats !
(Ha feltalálod a jó munkát mond el nekem is!)
Hello
Tudnátok nekem segíteni?! Van egy ETZ 125-ösöm nagyon jól néz ki, de van egy nagy gondom vele.
Amikor hideg a motor nagyon szépen húz, semmi gond nincs vele, viszont ha bemelegszik szinte az összes ereje elmegy és üresben akár hogyan húzom a gázt a fordulatszámmutató mint a csiga csak úgy emelkedik. Ha már kb. úgy 4000 köré felér akkor ismét megindul. Én még furcsállom ezt a melegedést is, kb 2 km után már alig lehet a hengerhez nyúlni olyan forró.
Már szinte mindent megpróbáltam: megfurattattam a hengert mert a kompressziója csak 3 volt, kitisztitottam a karburátort (a benzinszint jó), a gyújtást is beállítottam, az elektromos cuccokat bemérettem, de mindegyik jó. Én mégis a karburátorra gyanakszok, de azt is állítgattam már mindenhogyan.
Nem tudom mit csináljak már vele!
Ha tudtok valami tanácsot adni légyszi írjatok ide a fórumba vagy az E-mail címemre: balinttoth@vipmail.hu
légkulcs. ha neked nincs, menj el egy üveg sörrel a legközelebbi gumishoz, aztán meg told haza.
Kedves Keats!
Köszi meg tudtam oldani a problémát de bejött egy másik a gépemen; leszedtem a kipufogót namost nem volt tömítésem és anélkül pakoltam visza kicsit szellös a cucc. Elindultam a vassal alkatrészért de kp 6-10 km után érezni keztem iszonyatosan forró a blokk. okozhatta ezt a tulmelegedést a szellős könyök vagy valami más lesz ugyanis a csapszeget is cseréltem ....
Ja a másik gebasz!
Hihetetlen de lekéreckedett a generátorom is. Kiesett az odafogó csavar.(nem lett semmi baja szerencsére) Kérdésem hogy a retkes fingilingibe tud egy állatira megtépett passzentos csavar kilazulni de úgy hogy a bütyköstengely a gen. csúszógyürüből eltépte az ékét.????
Üdv. pénteki pehhes motoros
Sziasztok! Tudna valaki segíteni? ETZ 250-es kuplungfedelet akarom leszedni, csak a ford.szám meghajtó tengelyt nem tudom sehogysem levenni:(( (22-es csőkulcs kell hozzá)Addíg meg nem lehet a fedelet levenni.A gond az, hogy a főtengely, meg közben elfordul.Köszi előre is a jó ötletet.
Tisztelt Zénó!
nem tudom menyire segítség de nem segít ha a www.Hubermotor.hu alkatrészek/mz/kuplung-nál megnéznéd a hézagoló gyürüd helyét!
Remélem segít de ha nem akkor nekem van vagy ott a boltba meg tudod venni a motor robbantott ábráját és abból kiderül vagy megpróbálom neked beszkenneltetni azt a részét és elküldeni neked mailben válasz !
Keats
Sziasztok!
Aki szedte már szét az ETZ je kumlungját az kérem segítsen nekem!
Nem is igazán a kuplung a téma lényege hanem a kuplungkosarat leszedve lejön az a rugó ami a berugófogaskereket a kosárhoz szorítja. Namost nekem szétment az az alátét szerű hézagoló ami úgy ráhalylik a rugóra.Szereztem egy másikat és most össze szeretném rakni de tuljdképpen ez a fém rugóstúl belemenne a csapágyházba valahogy nem tudom elképzeni hogyan volt kérem vázoljátok már fel hogyan kellene osszerakni. Mert ami robbantottábrát szereztem azon nem látszik. :-(
Köszönettel Zoli
Nagyobb motor vásárlása miatt eladó szeretett 125-ös ETZ-m. A motorja most lett felújítva 100 km van benne. A henger 150-re felfúrva. A blokkba pedig szimeringek és csapágyak cserélve. Új fényezés, új gumik, új láncszett, polírozott felnik, új kipufogó, új tükrök. 18-as hátsó kerák van benne de adom hozzá a 16-osat is. A motorba német dogattyúk lettek téve. Az ára 100.000 ft. Az ár irányár.
http://web.axelero.hu/ttot61/ivy.BB88F0A9-DBB5-448F-A316-FD5430620B88.html
Szerintem egyertelmuen buktak a motorral.Mondjuk elhajlott az also kifli es emiatt nem parhuzamosak a teloszarak(nekem ilyen volt), vagy akar a teloszarak is elhajolhattak.Az biztos hogy szorul. Ha szerencses vagy,akkor az elozo tulaj az elso kerek tengelyevel egyszeruen osszehuzta a teleszkopokat.Bocsi,nem tudom ETZ-nel pontosan hogy van,nekem TS-em van. Sok sikert.
Nézd meg a súbertű állását szerintem a legmagasabbon van ez volt az enyémmel is. mikor megvettem.
Üdvözlök mindenkit!
Én kezdő motoros vagyok most vettem egy 150-es ETZ-t. Elég jó áron tudtam hozzájutni, de egy kis probléma van vele és pedig az hogy 70-80 km/h fölött ugrál az eleje (az elsőkerék tökéletesen fut abban nincs semmi ami okot adhatna az ugrálásra). Na meg ha álló helyzetben lenyomom az első telót akkor úgy marad! Ilyenkor mi a teendő?? Csak olajat kell beletölteni vagy lehetséges, hogy valami alkatrészt is kell cserélni? Plusz még annyit szeretnék megtudni, hogy hány deci olajat kell beletölteni száranként?
Előre is köszönöm a segítségeteket, mert igazából nem vagyok egy műszaki zseni!!!
sziasztok!
nem ismer valaki egy Jawa-s szakit Békés megyében,(Békés, Békéscsaba, Szarvaa) akitől elleshetném a szerelés apró fortélyait.MOst tervezek motort venni, de eddig még nem nagyon szerelgettem.
köszi a válaszokat: kzdeb
Ja, nem fejeztem be az előbbi hozzászólásomat.
Meg tudnád adni az email címét?
Köszi!
Pool
Hello doki!
Te lennél a négyhengeres Jawás? Nem tudtam, hogy ezzel az állnévvel irogatsz.
Szükségem lenne a hathengeres Jawa tulaj email címére. A Fúrfarag kollega mondta, hogy te ismered.
Üdv.: Pool
Sport BOBOT akarok!BOB ÉS BOBEK!
Kösz!
MZ TS125-be kell, szimeringes lett...
Most szedtem szét először, így nem tudom milyen olaj volt benne...
-Mennyi?
-Harminc!
-Mi harminc?
_Mi mennyi? :)))
Minek a telójába akarod tölteni az olajat? Én ezt-be (meg sokszor másba is) a MOL lökésgátló olaját használom. Egy fajta van, így nem nehéz választani és nem is drága.
Sziasztok!
Első telóba milyen olajat töltsek?
Minden ami SIMSON hoz és MZ hez és Jawa hoz kell! Gyári és utángyártott alkatrészek nagykeráron! ! TUNINGOK, TUNING SETTEK! HENGEREK FOGASKEREKEK, SPOILEREK, SPORTBOBOK. . . Új és bontott alkatrészek! 0630/4096093 ETZ 250 KOMPLETT ETZ BONTÁSÁBÓL Alkatrészek ! ! ! megvan még rajta minden fúllra! ! Eladó ETZ 250 es bontásából MINDEN alkatrész! ! ! MÉG RAJTA VAN MINDEN, KOMPLETT! ! ! (Még megy a motor! ! ) Hívj! ! ! 0630 4096093
Lehet hogy meg van az ok? Amúgy előfordul hogy az uszó forrasztás elfárad és letörik, egy meg már nem tud bezárni, azt' folyik.
Köszi az információt! Egy hozzáértő mellett nekiállok szétkapni, átnézni tüzetesen. Közben amúgy történt még valami. Menet közben, de leginkább alapjáraton folyott a karburátor alatti szelepből a benzin. Az ottani tűszelep nem zár rendesen, valóban ráférne egy tisztítás. Ezért sem ártana átnézni alaposan.
Köszönök mindent.
Üdv
Javaslom hogy szedd le a karburátort és tisztítsd ki, nézd meg a fúvókákat, állítsd be a benzin szintet, cseréld ki a légszűrőt.
Mivel most vetted a gépet, erősen javaslom, hogy nézd át tüzetesen! Nincsenek apró elfedett hibák amik még bosszút állhatnak. Azt is feltételezem hogy nem friss olaj van benne...
Ezeket illik akkor is végre hajtani vásárlás után ha amúgy semmi baj nincsen.
Sziasztok!
Van egy kis problémám. MZ TS 250/1-esem van, nemrég vettem. Egy komoly problémám van, hogy az előírt 3,5-4 l fogyasztás helyett több, mint 6l-et eszik. (14 l-es tankja 220-230 km alatt kifogyott). Emellett igen füstöl, bár eddig betudtam a rossz keverési aránynak. De ez sem igaz teljesen, szerintem komolyabb baj van.
Segítségeteket kérem, a jótanácsokat is szívesen veszem!
Nagy köszönet!
Ez jooooooooooo:))))))))))
Pool. te ugye ismered azt a volt BMEs sracot, aki jelenleg szlovakiaba turat szrvez?
Elkuldhetned az ICQjat!
:)
Gyozo
SZia! Már megoldódott! Csak a gyertyát köpte be:) Csak kicsit túl paráztam:)
Bambi!
Csak most olvastam a motor revüben a cikket Rólad! Jó érzés ismerőst viszont látni az újságokban! Gratulálok!
Sajna MZ verseny van szombaton Bábolnán,igy hát nem vagyok bent.
Szia doki!
Írtam neked emailt de visszajött errorral. Úgy hallottam, hogy ismered a hathengeres Jawa tulajdonost. El tudnád nekem küldeni az email címét?
Pool
Milyen csavarok vannak benne?A gyáriak, vagy csiv 5.6?
Kedves Bambi!
Lehet hozzád szombaton menni?
Van némi gond a 125-ös ETZ-m tárcsafékével
Üdv
A kezelési valóban 16 A t ír. Ettől függetlenül az enyémben 8 A volt az összes, és sose égett ki.Valószínűleg azért, mert a teljes árem felvétel nem érte a 8 ampert.Kiszámoltam, névlegesen pont a határon van a dolog, ha minden számításba jöhető izzó egyidőben világit. A tompított egymaga, a hátsó világítással biztos hogy nem égetheti ki.
Matekból jeles!:) Etz generátora névlegesen 180W-os, ténylegen 14V és 15 A azaz 210W
A 16 As bizti már 12 volt esetén 172 wattot jelentene. Azt hiszem, a generátor előbb füstölni kezdene, de az egyenirányító is veszélyben lenne igencsak.
Ha jól olvastam, ETZről van szó. Én abban 8 amperosokat láttam, meg egy kicsit.Az is elég 96 wathoz. A tompított meg ugye nem ennyi. De az egész világítási rendszer nincs ennyi.
mert nem 8 hanem 16 amperos bizti kell az aksiból kijövö vezeték végéhez ilyen egyszerű!
HAli!
Lenne egy kis problémám egy ETZ 250 kuplungjával. Egyszerűen nem emel ki, pedig már tőbbször szedtem szét és raktam újra össze. Minden lehetséges hibaforrást kicseréltem-a kuplunglamellákat, rugókat- de egyszerűen nem! A kinyomószerkezetnek mennyit kéne mozdulnia? Ha tudnátok valami trükköt, vagy valami okosat mondani akkor megmenthetnétek a teljes megőrüléstől!
Köszi
FIGYELEM!!!
Minden típusú motorkerékpár javítása,vizsgára való felkészítése
KEDVEZŐ áron!!!
Tel.:06/30-981-1674
Még nem markolásztam menet közben, meleg-e, de szerintem csak langyosnak max. Mivel egy nagy elektromágnes tulajdonképpen, aminek hiszterézis vesztesége van, igy melegszik. De ha álló helyzetben rajta hagyod a gyujtást akkor lehet hogy jobban is felmelegszik...
Összesen: 58 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|