:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Motorszervíz - új hozzászólás Összesen: 58 oldal
Jó ég... Az a fekvő ötszázas brutalitás ?
Valóban megérdemel egy szép fényezést.
Képet tolj már fel légyszi, ha kész !
Köszi a tippet, de festőhöz viszem rendes 2 komponensűvel, pisztollyal lefújatni. Igazából nem egy tipikus szoci-gépről van szó, hanem egy Moto Guzzi Falcone-ról. Most vettem és nem akarom elrontani, nem értek a festéshez. Aszondom legyen rendes és tartós a festés. Úgy érzem, ehhez szakember kell, nem pedig az én 2 bal kezem :-)
Esetleg tudtok ajánlani valami elfogadható festékmárkát? És ezexerint a 2 komponensűből elég 4-5 deci, igaz?
Hali Maugli
Van egy elég jó típus, VER-O-SPRAY a neve, fehéres színű palakcban kapható, 400ml 662Ft nálunk, matt feketében igen jól fed, 2 flakonnal kompletten "újrafényeztem" egy 638-ast. Tank, oldallemezek, első-hátsó sárvédő, vízpapírral áthúzva, egy jól fedő, húsosan megfújt rétegben.
Szép, bársonyosan matt felületet ad, benzinálló és időtálló. ( Régebben is fújtam már vele. )
Elvileg igen, de inkább a színtől függ, nagyon sok szín csak vastag rétegben takar. Tehát többször is át kell fújni a munkadarabot..
Aztán be kell kalkulálni a megfolyást is, azzal nincs baj, ha megköt, finoman le lehet csiszolni, de rá kell fújni ismét egy keveset. A nagyon kis híbákat a teljes száradás, kötés után egyszerűbb lepolírozni.
Kösz szépen!
Még az érdekelne, kb mennyi kell a festékből? 1/2 liter elég?
A 2 komponensű könnyen kezelhető, gyorsan köt. Spray-be is töltik, ha ügyes vagy, egy motort át tudsz fújni.Persze szépen fel kell csiszolni előtte,vizesen, gittelni a horpadásokat, rozsda sehol nem maradhat, stb... Kapható szórógitt is, szintén spray, remek alapozó. Viszont annak a kötése nem olyan gyors, csak másnap fújhatsz rá. Mattfekete Raly lakk kapható, (spray ) az elvileg autózománc, tartósnak kéne viszonylag lennie.
Helló.Van egy Cagiva Elefant 125-ösöm.Azt meg tudná valaki
mondani, hogy mitöl lehet az, hogy ha eléri az üzemi hőfokot akkor le
áll és ha kiveszem a gyertyát akkor az meg benzines.De ha vissza hül
akkor pedig pöccre indul.hali
Valaki segitsen!
At szeretnem festeni a mocimat. Milyen festeket vegyet? 1 v 2 kompunensut? Milyen markajut? Mennyi kell egy mocira kb?
Van-e matt fekete festek? (persze olyan, ami idotallo is)
Ja kérdés igy kellene a "?"
Van valakinek tapasztalata lengyel gyártású motordugattyúkkal kapcsolatban. Főként jawas tapasztalat érdekelne, de bár mi jó.
Sziasztok, segitsetek légyszi! a motorom egy 150es ETZ. Beindulni betud(sebességbe is), de ha berakom bármilyen sebességbe meg se moccan, kuplung nem húzza vissza a kart(már legalább 1 éve csúszik) mikor megállt már egy hete zőrgött amikor jobban meghúztam a gázt. nem tudom mi lehet a baja, ha valaki tud segíteni a djbarabas@freemail.hu-ra irjon, előre is köszi!
Szasztok! Ha van valakinek elado tankja ETS 250-hez irjon az es2502@freemail.hu cimre. Összetörtem a pupost! :( Elöre is köszönöm!
Elektronikus gyújtás,bármihez ITT:www.gtelektronics.freeweb.hu/
Elektronikus gyújtás,bármihez ITT:www.gtelektronics.freeweb.hu/
Szia!
Annyit szeretnék tudni, hogy ami fent van az oldalon program a PIC-hez, használható- e a 250-es ETZ-hez? (Nem tudok programozni.)
Üdv: Herr'Watt
Mit akarsz tudni? Lehet tudok segíteni
Sziasztok! Szeretnék kapcsolatba lépni Kéri Lacival, vagy HyGy-vel PIC-el vezérelt elektronikus gyújtás ügyében. Szóval, ha valaki tudja, hogy ez hogyan lehetséges, vagy tud nekem segítséget nyújtani a gyújtásban, akkor örömmel várom a levelét a következő e-mail címre.
herrwatt@freemail.hu
Előre is köszönöm: Herr'Watt
Köszi, de holnap regel megoldóm vasrúd+kalapács+csőfogó segítségével! Köszi!
Helló!
Mitől van az, hogy az etz elsőfékkart amikor meghúzom, levegőt nyom a fékolaj tartályba? Mert ez ugye szar így. De nem tudom,hogy mi van nála elbaszva. Mert kilett benne cserélve a gumigyűrű, meg a szimering, de ott se enged vissza olajat, tehát ott nem szívhat be ennyi levegőt. Na erre írhatna nekem vmi okosat.
Csáó!
Szia Tomi! Gyere el valamikor, meghúzzuk. Hívj fel előtte.
Sziasztok!
Ha a kipufogókönyök azon vége ami a hengerből jön ki meglazult és lötyök ergo kifúj, furcsa hang, zörög stb... akkor a hollandert kell meghúzni? Pontosabban azt szeretném kérdezni hogy hogyan kell a hollandert meghúzni? Csak becsavarom? mivel fogjam meg? Szükségem lenne hamar válaszra! Köszi mindenkinek! Most olvastam a szerelési kk-ben hogy B39-442-tes horogkulccsal lehet meghúzni! Nos, nekem nincs ilyen. Kérném tőletek hogy ha vki tud akkor linkeljen be erről egy képet. Vagy érdekelne olyan megoldás is amihez nem kell horogkulcs, hanem elég más szerszám. Érdekelne az is hogyha így használom az mennyire para (úgy értem pár napig amíg elgurulok szervízbe)? Ja, meg valami hosszabbító is kell a horogkulcshoz ha jól olvastam!
Köszi a válaszokat!
Kedves Papa!
Hát...
Már a nagyításon túl vagyok, nem igazán tökéletesek a képek.
Majd jövőre tartogatom, ha esetleg lesz jobb kép, kérlek jelezd felém.
Üdv:
Attila
ui:
Ha valaki csepptankosba szeretne Tz generátort buherálni az sikítson, hátha kisütünk valamit.
nem lesz egyszerű...
Heló attip!
valami nem működik a képtárral.
így találod meg http://kep.tar.hu/papa2 es a tárban a jawa 350-es első oldal utólsó két képe.
papa
szia attis!
kell egy közdarabot esztergálni ami méretre ugyan az mint ami a dinamó végébe van, csak a végébe van egy kis gyűrűs rész amit a mágnes gyűrű felfogatásának megfelelően le kell marni, még az eredeti csavarjával fel is tudod fogatni és le is tudod bisztosítani, sajnos méretezett rajzom nincs rólla, de ezeken a fotókon jól látni az eredeti és a legyártottat ishttp://kep.tar.hu/papa2/50031474/12359136#2 http://kep.tar.hu/papa2/50031474/12359135#2 cak nagyítsd ki öket
Üdv papa!
hy Attis!
Érdekelne engem is a gyujtásátalakításos téma !Ha megosztanátok velem a tapasztalataitokat megköszönném!
Keats
Meg már egy párszór leért az alja is és a cső alul be van horpada néhol és még rozsdás is meg minden szar!!
Kössz papa! neki is ugyan az vólt a baja mint nekem? TUTI? akkor veszek egy új kipufot!!!!! kössz!!
Szia!
Láttam a gyújtás átalakításodat.
A mágnesgyűrű felhelyezéséhez kellett valami közdarabot legyártani?
Erről tudnál értékelhetőbb képet mutatni?
Előre is köszönöm:
Attila
szia izzolakk!
ma égettem egy dio kipuffancsát, a srác már mindent elkövetett vele, gyújtás, karbi újgyerta stb, és nem ment többet 30-nál ma kiégettem neki és majd ki ugrott alólla úgy hogy a tiednek is ez a gyíkja.
Üdv papa!
Heló izzólak!
nincsennek szűrők, csak fém furuják és torló lemezek amik nem égnek el, de vigyázz ne hevítsd túl.
Üdv papa!
Helló papa!
De a kipufogóba nincsenek szűrők vagy valamik? mert akkor azik nem égnek el?
szia izzólakk!
nem a motor felőli részen hanem a kijáraton, csak óvatosan, figyelni kell a dobot ill. az elszineződését nehevüljön túl.
üdv papa!
Helló papa!
Aha értem. akkor egy lángheggesztővel kiégetjük
mény anyi kérdés hogy mmejik végén fújjuk be a levegőt?? A motor felöli részen vagy ott ahol égetjük??
Esztergomban lakok úgyhogy az messze van. majd nagybáttyámmal megoldom kössz!!
Természetes esetben a fékbetétek tárcsafék esetében hozzá szoktak érni a tárcsához, az nem baj. Ezen úgy tudsz segíteni, ha kiveszed a fékpofákat, majd mindkét fékdugattyút óvatosan visszanyomod a féknyereg síkjával egy szintbe, majd visszateszed a fékpofákat. V I G Y Á Z Z, mert a fék ekkor nem fog fogni, addig húzogasd a fékkart, amig újból érzed, hogy fogni fog a fék.
Az olajfolyásnak a tartályból több oka is lehet: ha rácsavarod a tetejét a tartálynak, akkor a sapka alatt lévő guminak tömíteni kell a sapka és a tartály műanyag része között. Másik lehetőség a szimmering, amit úgy találsz meg, hogy leveszed a fékkart, majd látsz egy tengelyt, amit a fékkar működtet. Ezen a tengelyen már a hozzád közelebb eső részén látod is a szimmeringet. Más ok lehet még, hogy a fékolaj vezeték valahol enged.
Sok szerencsét!
SIMSON ra, MZ re és JAWA ra minden ami kell!! Tuningok, tuning settek, blokk illetve váz alkatrészek kiegészítők, tükrök, gumik, akksik, csapágyak, kipufogók, hengerek,főtengyelyek, gyertyák stb..!! Tényleg MINDEN!! BONTOTT illetve ÚJ GYÁRI ÉS UTÁNGYÁRTOTT ALKATRÉSZEK JÓVAL BOLTI ÁR ALATT!
Bp-en 5000 ft felett ingyenes kiszállítással!! Postai Utánvéttel is!
0630/4096093
HÍVJ, vagy írj MAIL-t INFÓÉRT!
0630 4096093
STREETES@FREESTART.HU
Heló izzólakk!
Én nem azt írtam, hogy öngyújtóval kell meg gyújtani, ehhez minimum egy forrasztó gázégő, vagy lánghegesztő pisztoly kell, és óvatosan a fuvatással.Nemtudom merre laksz, én abádszalókon, ha esetleg közelbe laksz tudok segíteni.
Üdv papa!
Csátok?
Hát nem sikerült. Be se gyulladta a kipufogó.(leszereltem a kipufogót)öngyujtóval próbáltam meggyujtani a végét ahogy mondtad. mivel kéne meggyujtanom? a porszívó meg eloltotta a tüzet úgyhogy nem tom de ez nem sikerült.
Kedves Bambi!
Csak azt szeretném kérdezni, hogyha lecserélem a gyári lánckereket 18-asra (250-es tz), akkor a keveréken és a gyújtáson nem kell semmit állítan? Mert olvastam olyan hozzászólást ami ezt sugallta! Köszi
Hali!
Egy új kipuf mennyi lenne ha vennéK?
Vagy lehet hogy nem is az a baja és akkor megint elszállt egy ötös!
Nem baj kiégetem azt jóvan!
Hali mindenkinek!
Most akkor mit csináljak? hogy tudom megnézni hogy el-e van dugulva a cső vagy mégse? Most égessem de oxigén nélkül vagy most mivan??
Kössz hogy segíteni akartok!!:)
halika
ezt én nem ajánlom, mert én kiprobáltam. igaz trabi kipuffal. a végeredmény egy teljessen szétégett kipuf lett. képzeld el , mi van a kipufban/ magas széntartalmú koksz félig elégett olajok , benzin maradványok/ ha ezt felhevited és folyamatos oxigénpotlást adsz neki jó kiados huzattal. szerintem az eredmény egy jo kiadós kb 1100-1200 fokos kovács tüz lesz,na ebbe rakj bele egy kromozott valamit és nézd meg mijen lett.
na csőváz
kilozulu
a pumpa nem jó, folyamatos légáram kell. Kompresszor, vagy egy jó kis békebeli Rakéta porszívó (persze fújásra állítva)
Helló papa!!
Kössz!! kipróbálom!és ha sikeres akkor visszaírok!!Meg ha nem akkor is. mondjuk tiszta levegőt pumpával fújjam oda?
Heló izzólakk!
A fogaskerekes témát aludttejnek írtam.
Neked a következőket ajánlom ill. tanácsolom mivel a géped 13 éves nem a gyújtásával van a probléma, hanem a kipufogóval elvan kokszosodva ki kell égetni. következő képpen: szereld le, nem a motorfelőlli részén hanem a másik vége felől bekell gyújtani majd tiszta oxigént kell bele fúvatni addig míg teljesen kinem ég, ezt onnan tudod, hogy már nem füstöl.
Üdv papa!
Szia papa!
92-es évjárat ha jóltudom mert az elsókerék felnién az van rajta!!akkor 13éves ha jól tudom.
azt a fogaskerekeket nekem írtad hogy szét kéne venni a blokkot??
Szia izzólakk!
Van egy bisztos tippem a problémádra ha megírod mennyi idős a motorod.
Üdv papa!
A sebességi fokozatokat több mint valószínű azért dobálja ki mert a fogaskerekek már kopottak, vagy félrevannak kopva ill. nem kapcsolódnak megfelelően össze. Ezt okozhatja a rossz beállítás, a léptető villa kopása,vagy a rögzítők kopása ezt sajnos csak akkor tudod meg pontosan ha szétveszed a blokkot.
A fent leírtak mindegyike külön külön is okozhatja.
Üdv papa!
Van egy Yamaha Jog robogóm nagyon jó állapotba csak az utóbbi időbe 45-50körül ojan hangokat ad mintha mellászikrázik vagy ilyesmi legalábbis szerintem a hangja alapján! vettem új gyujtótrafót is de még mindig és nem tudok 50Km/h-fölé menni! ez ellen mit tudok tenni!! valaki segítsen!!
Sziasztok!
Segéljetek légyszi, hogy tudom otthon beállítani a motorom fényszóróját?
Ha mondjuk 1m-re világitok egy falra, mennyit kell lefelé hordania?
Kösz, KssK
Összesen: 58 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|