hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. október 20. vasárnap 
Vendel

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Motorszervíz - új hozzászólás

Összesen: 58 oldal

Kobra1
válasz erre | email2006-05-17 21:31:09
Hello!
Mostanába az ETZ250 esem ugy rángat,és gyengusz lett!Szerintetek mi lehet a baj? mikor megvettem hatalmas erő vol benne ,felment mindenhova erőlködés nélkül ,és ugy vitte a140 et mint a szél!
most meg max 120 ,és alig gyorsul. És folyton vissza kell váltogatnom! gyenge lett. Pedig nem mentem vele max 1500km-t!
Sztem két dolog lehetséges!
:
-elvolt elég erősen repedve a szivótorkom,azt sikerült megragasztanom fémragasztóval, és ott még mindig annyi farsot sziv ami miatt ezt csinálja!
-rossz a gyertyám
-eltört egy gyürüm
-vgy elmet a gyulytás!

köszönöm a segitségeteket!
Kobrasorszám: 12110
sorszám: 1667 (52637)

 
 
gyurci
válasz erre | email2006-05-17 21:20:24
Terhelésváltáskor nem csattog vagy ránt?Amikor megvettem az új fogaskereket,összehasonlítottam a régivel.Nem csak a kapcsolókörmöknél volt kopás,hanem a fogaskerék másik oldalán lévő csapoknál is,kb.2 mm-t lógott a másik fogaskerékben.Az újjal meg 0,5 mm-t kb.Ráadásul Te még le is köszörültél a körmökből,így még nagyobb a holtjáték.
sorszám: 1666 (52633)
(előzmény: szakal666, 2006-05-17 08:42:47)

 
 
szakal666
válasz erre | email2006-05-17 08:42:47
Tovább tart mint a gyári, mert az csak simán derékszögű és kissebb kopástól is kidobálja.
sorszám: 1665 (52562)
(előzmény: gyurci, 2006-05-17 06:18:29)

 
 
gyurci
válasz erre | email2006-05-17 06:18:29
Igen,ez is egy megoldás,ha a költség a legfontosabb szempont.
sorszám: 1664 (52555)
(előzmény: szakal666, 2006-05-16 21:14:58)

 
 
szakal666
válasz erre | email2006-05-16 21:14:58
ügyes kézzel alá lehet köszörülni a kapcsolókörmöket 4-5 fokot. Többé nem dobálja ki. Én befogtam a flexet satuba és 1mm-s korongon beköszörültem. Azóta tutin működik, pedig nem kímélem.
sorszám: 1663 (52544)
(előzmény: gyurci, 2006-05-16 19:20:48)

 
 
dínóka
válasz erre | email2006-05-16 20:21:23
Köszi! Sokat segítettél. Ha nagy leszek, meghálálom!
sorszám: 1662 (52542)
(előzmény: Zapkorte, 2006-05-16 03:36:54)

 
 
gyurci
válasz erre | email2006-05-16 19:20:48
Üdv!
A fokozatot azért dobálja ki,mert lekopott a kapcsolóköröm a váltófogaskeréken és terhelésen nem tartja bent sebességben.Megszűntetése a fogaskerekek cseréjével lehetséges(3500-5000 Ft/db).A henger leállása valószinűleg gyújtásprobléma(megszakító,kondi,trafó,csatlakozások,kábelek stb).
Gyuri
sorszám: 1661 (52540)
(előzmény: csaner, 2006-05-16 12:58:49)

 
 
Jasmin
válasz erre | email2006-05-16 18:26:18
Sziasztok!

Miért van lehet az,ha az ETZ-ét menetközben,vagy járó motornál nem lehet kivenni üresbe?
sorszám: 1660 (52537)

 
 
csaner
válasz erre | email2006-05-16 12:58:49
Hello mindenkinek!
Ide irok mivel a jawa forumba nem igazán méltattak válaszra.
Nemrég vettem egy jawa-t (638) a problémám a következö lenne a negyediket kidobálja és jobb henger mindig leáll. Kérdés mi lehet a problémák oka? Hogy lehet megszüntetni?
üdv:Ervin
sorszám: 1659 (52516)

 
 
HGabor
válasz erre | email2006-05-16 11:24:49
Koszi a tanacsot, hetvegen kiprobalom!
sorszám: 1658 (52504)
(előzmény: kabeles, 2006-05-15 22:26:40)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-05-16 03:36:54
www.borsmagnet.hu
valami 1000-1500 Ft-re emlékszem.
sorszám: 1657 (52487)
(előzmény: dínóka, 2006-05-15 23:44:09)

 
 
dínóka
válasz erre | email2006-05-15 23:44:09
Sziasztok!
Ha ősztől tavaszig a világítás halvánnyá válik, a töltés pedig elmegy, lehet hogy a mágnesek gyengültek meg? (Simson Star) Ha igen, megírná valaki, hol lehet felmágnesezni?
sorszám: 1656 (52485)

 
 
kabeles
válasz erre | email2006-05-15 22:26:40
Ebben az esetben dugattyúkitámasztót szoktak használni,amit a gyertya helyére tekernek be.Ha az nincs,ültess fel a motorra egy-két nehéz embert.(100 kg felett).Én a következőt tettem:kivettem a kipufogókönyököt és a kiömlőn bedugtam egy massziv kalapács nyelet.Alényeg,hogy puha anyag legyen,de ne törjön.Persze a módszert csak saját felelőségre!
sorszám: 1655 (52479)
(előzmény: HGabor, 2006-05-14 22:30:34)

 
 
HGabor
válasz erre | email2006-05-14 22:30:34
Sziasztok!
A kovetkezo problemaban kernem a segitsegeteket: 250-es ETZ-m berugokarja nem jott vissza alapallapotba, gondoltam utanajarok a dolognak.Elkezdtem szetbontani a kuplunkfedelet, de amikor vennem le, a fordulatszammero hajtorudjanal felutkozik a kuplungallito tarcsaba. Az ominozus hajtorudon van egy anya, de ha tekerem, forog az egesz hatorud. Felmerult, h berakom sebessegbe, lefogom a hatsokereket, es ugy talan le tudom lazitani, de gondoltam elobb megkerdelek Benneteket, mivel a szerelesi utmutato eleg lazan lerendezi ezt a reszt egy "csavar kicsavar, ezutan leemelheto"-vel :( Szoval a kerdesem: hogy a banatba lehet levenni a bal oldali blokkfedelet (kuplungfedel)
Valszotokat elore is koszi:
Gabor
sorszám: 1654 (52377)

 
 
mereteib
válasz erre | email2006-05-12 19:25:36
Én csak pár percig ráztam, igaz nem málott róla táblákban a rozsda... :)
Utána viszont sztem a benzinben lévő olaj már karbantartja.
sorszám: 1653 (52220)
(előzmény: martonosi, 2006-05-09 21:40:58)

 
 
Orgon
válasz erre | email2006-05-10 19:51:48
Hali!

Először szereld össze a keretet, ezután látod majd, hogy mi, hova fog esni a motorodon. Javaslom megvizsgálásra a teleszkóp tartó szemeket, és minden egyéb helyetahova tudsz majd csavarozni, esetleg a majrévas áldozatul esik. A többit a Fantáziádra bízom.
sorszám: 1652 (52064)
(előzmény: anybody, 2006-05-10 18:53:09)

 
 
anybody
válasz erre | email2006-05-10 18:53:09
Segítsééééééég!
Hogy kell krauzer doboz tartót felvarázsolni az etz125-re???
Küldjetek lécci képet róla!
Előre is köszi! :)
sorszám: 1651 (52059)

 
 
Orgon
válasz erre | email2006-05-10 18:31:00
Igen ETZ, a befelé csavarva pedig annyit tesz, hogy váltás közben a blokk felé csámpázva/tolva a váltókart.

Mellesleg ideiglenesen megoldódott a probléma, ha nem lel sebességre, akkor a váltóval kicsit fel, majd aztán le.
sorszám: 1650 (52057)
(előzmény: motomen, 2006-05-09 21:55:52)

 
 
blaag
válasz erre | email2006-05-09 22:10:09
A Göncz tudtommal megszűnt Szombathelyen, csak Körmenden van. A TAR kiköltözött a Kámoni Vastelep udvarába, de ott árulnak szimmeringet is? A Hunyadisat nem ismerem, majd megnézem, ha a TAR-ban nem kapok.
sorszám: 1649 (52009)

 
 
motomen
válasz erre | email2006-05-09 21:55:52
Ez egy etz? Mit tesz hogy befelé csavarva?
sorszám: 1648 (52005)
(előzmény: Orgon, 2006-05-08 17:08:49)

 
 
motomen
válasz erre | email2006-05-09 21:52:31
A zanati út elején a régi AFIT mellett a Gönc csapágy, vagy a Hunyadin a Hujber, de a TAR csavar csapágy is, de nem tudom ők hova költöztek.
sorszám: 1647 (52003)
(előzmény: blaag, 2006-05-08 20:04:22)

 
 
martonosi
válasz erre | email2006-05-09 21:40:58
Néhány hétig kell rázni ? Vagy addig tart amíg újra be nem rozsdásodik ?
:) Egyébként nem rossz ötlet én a bográcsot szoktam ezzel a módszerrel kimosni csak oda is kell a kezem súroló ereje hogy fémtiszta legyen !!
sorszám: 1646 (51998)
(előzmény: mereteib, 2006-05-09 20:16:23)

 
 
mereteib
válasz erre | email2006-05-09 20:16:23
Szia!
A swalbem tankja sem volt túl jó állapotban, amikor kaptam (ez egy másik swalbe :) ). Én szórtam bele kavicsokat, kicsit-nagyot, pár marék földet, kis mósószeres vizet mellé és ráztam, ráztam, ráztam. Utána néhány alapos öblögetés és kész. Nekem eddig bevált (néhány hét). De várd meg mások véleméynét is. :)
sorszám: 1645 (51991)
(előzmény: martonosi, 2006-05-09 03:07:22)

 
 
mereteib
válasz erre | email2006-05-09 19:55:19
Sziasztok!

Egy swalbe blokkot raktunk össze a hétvégén. Minden jónak tűnt, de amikor elindultunk vele, akkor az egy után két üres volt felfele és egy lefele kapcsolással ugrott be kettőbe. Lehet ezen segíteni a blokk tetején lévő két hernyócsavarral, vagy szedhetjük szét újra a blokkot?
Előre is kösz.
sorszám: 1644 (51990)

 
 
martonosi
válasz erre | email2006-05-09 03:07:22
Sziasztok
A benyatank belseje kissé berozsdált mondhatni kopik róla a fémpor maradvány , szerintetek ki lehet homokfuvatni ? Vagy mindenképp rozsdamaró ?
sorszám: 1643 (51942)

 
 
Jawa4(doki)
válasz erre | email2006-05-08 22:05:51
Motorszerviz!!!!
06309811674(Érd)
sorszám: 1642 (51931)

 
 
blaag
válasz erre | email2006-05-08 20:04:22
Tudtok Szombathelyen szimmering szaküzletet?
sorszám: 1641 (51915)

 
 
Orgon
válasz erre | email2006-05-08 17:08:49
Szép jónapot Urak!

Újabb furcsasággal fordulok hozzátok.
A hétvégi kiruccanás alatt visszaúton eltűnt az első 3 sebességem. Ebben a túrában aztán volt minden, szerpentin (Bonyhád környéke), meg sík egyenes is. Nomeg barátnő, csomagok és egy 250es Etkó henger-hengerfej a box-ban, szóval súly, az volt.

Kérdésem a váltóval kapcsolatos (ahogy az ördög öreganyja is kérdezné) UGYAN MÉR'? nincsen hébe-hóba, de inkább csak hóba 1-2-3? Utunk utolsó 50 km-én jöttem rá a technikára, ha 5.- ből kissé befelé csavarva taposom le 4-be és roppan egy picit, akkor a többi is meg lesz, de ott is figyelni kell, mert a 3. után még nem garantált a 2..

Segítségeteket előre is köszönöm!

Mellesleg igen csodás vidékeken jártunk, mély emlékekkel magunkban.

Üdv, Orgon
sorszám: 1640 (51906)

 
 
cz350
válasz erre | email2006-05-04 17:00:43
Hello,én segitséget kérnék,,karosszéria-lakatost keresek,,de olyan mikulást,aki még tud hegeszteni,foltozni,lemezt hajtani,,és vállalja ezt öreg autón. vidék is érdekel,,csak legyen valaki.: cz350@vipmail.hu,,,vagy telefon:06203152753 köszi
sorszám: 1639 (51671)

 
 
bambi99
válasz erre | email2006-05-03 20:53:25
A csavar kitekerése biztos hogy nem okozhatja ,de akkor mi történthetett vele?Engem nem az érdekel,hogy mit csinált a motorral,hanem hogy mi a probléma.A kérdés is az,hogy mitől nincs sebesség.Na mindegy.
sorszám: 1638 (51627)
(előzmény: peti74, 2006-05-03 00:31:06)

 
 
Orgon
válasz erre | email2006-05-03 20:04:07
Köszi a választ!
Egyébként ráhibáztál, ETZ, ez lemaradt.
sorszám: 1637 (51626)
(előzmény: peti74, 2006-05-03 00:06:17)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2006-05-03 19:36:26
Loctite blokktömítő paszta is jó megoldás. (fekete, szürke) Jól tömít, benzinálló. Kb. sok fokig hőálló is. ( Tán 300? )
Nem érdemes kerítésfestékkel bénázni.

A hengertalptömítésnél sztem. legjobb a zsírozott papír, de előfordulhat, hogy a vezérlés (hengernyílások/dugótető-alsóél-ablakok)
miatt érdemes klingeritet tenni, vagy esetleg semmit sem, akkor viszont pasztát neki.
sorszám: 1636 (51620)
(előzmény: sztrancsik zs, 2006-05-02 19:08:37)

 
 
Pontifex
válasz erre | email2006-05-03 10:15:11
Sziasztok!
Megintcsak szeretném a segítségeteket kérni. A 250-s etzmen egy 251-es karburátor van( azt hiszem) csattos az uszóház rögzítése, a típusa pedig 30n3-1. Állítgatom már pár napja, de eddig csak azt sikerült elérnem, hogy működik, de stabil alapjáratnak és igazán gördülékeny működésnek még csak a közelébe sem jutottam. Tudnátok valamilyen támpontot adni a beállításhoz, vagy esetleg tudtok valakit budapesten aki beállítja?
Köszönettel: Pontifex
sorszám: 1635 (51584)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-05-03 00:31:06
Csak arra akartam kilyukadni, hogy az üresállásrögzítő csavar kicsavarása elviekben nem okozhatja, hogy a váltóstabilizátor szétessen.
A hibajelenség viszont erre enged következtetni, ahogy írtad.
Szóval az üresállás rögzítő kicsavarása és a stabilizátor hiba között továbbra sem látom az összefüggést.
Miért pont akkor "száll el" az összes fokozat, amikor emberünk kicsavarja alul a csavart ?
Na mindegy.

Üdv,
Peti74
sorszám: 1634 (51563)
(előzmény: bambi99, 2006-05-02 22:45:29)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-05-03 00:06:17
Egy motortípust is kérhetnénk bemondásra, ha lehet.

Amennyiben az ETZ állt meg az esőben, akkor lehet, hogy csak víz ment a karbiba. Ha így van, tegyél egy zsugorcsövet a gázbowdenre ott ahol bemegy a karbiba, úgy hogy rálógjon a csavarra is, és levezesse a bowdenről a vizet a karbi oldalára (és ne be a karbiba). Ha ezután is megáll esőben, akkor lehet az elektromos rendszerre gyanakodni.
Azért még néhány banális dolgot érdemes megnézni. Pl. hogy a hengefej furata, ami elvezeti a vizet a gyertyától, átjárható-e ?
A gyeryapipára ráhúzott gyári fehér szilikongumi én személyszerint ledobnám.
A gyertyakábelt akár ki is cserékheted, de ha elég hosszú, akkor csak vágjál le modnkét végéből 1-1 cm-t és úgy csavard vissza, közben a trafó és a pipa tüskéit ellenőrizd, és persze akkor már az összes olyan gumit, aminek a vízszigetelés a szerepe az erősáramú részen.
Elektronikus gyújtás nem ázott be ? Ha igen szárítsd, meg és szigeteld le.
Hirtelen ennyi, késő van.
Az én motoromon, ahol az elektromosség karbantartása igen magas, mindig a karburátorba beszivárgó víz okozta leállást. A víz a gázbowden bevezetésén és súberenkeresztül lefolyt az úszóház középső lukjába, és onnan a motor vizet szívot. Ha ráhúztam a szivatót, akkor az úszóház széléről a szívatórendszeren keresztül benzint kapott és kis szerencsével "ki lehetett forgatni" a karbiból a begyűjtött vizet, de elég motorgyilkos megoldás, csak akkor csináltam, ha a pusztában nem volt hova fedél alá húzódni.

Üdv,
Peti74
sorszám: 1633 (51559)
(előzmény: Orgon, 2006-05-02 21:32:20)

 
 
Pool
válasz erre | email2006-05-02 23:39:41
Hello Bambi!

Köszönöm a tippet. Köszörülésre gondoltam már én is, csak kicsit aggódok, hogy valóban egysíkúra tudják megmunkálni. Az egész tárcsa felületét le lehet munkálni vagy inkább csak a külső kopó részt? Most még gyári vastagságú egyébként csak a külső felület barázdás (3-4 darab 4 miliméter széles 1 mm mély barázda) Csak azért vagyok ilyen körülményes, mert nem akarom tönkretenni, az új elég borsos áron van.

A 24 órás verseny mikor lesz? Indulsz te is? És a következő MZ kupa? Nézőnek szeretnék elmenni.

Pool
sorszám: 1632 (51556)
(előzmény: bambi99, 2006-05-02 22:45:29)

 
 
bambi99
válasz erre | email2006-05-02 22:58:25
mi van?
sorszám: 1631 (51554)
(előzmény: peti74, 2006-05-01 23:28:38)

 
 
bambi99
válasz erre | email2006-05-02 22:45:29
lehet köszörültetni is
sorszám: 1630 (51552)
(előzmény: Pool, 2006-05-02 22:33:32)

 
 
Pool
válasz erre | email2006-05-02 22:33:32
Sziasztok!

Lenne egy kérdésem. Van egy Suzuki VX800 as motorom és a hátsó féktárcsám eléggé barázdás és úgy gondoltam leesztergáltatom simára, ha már egyszer betétet is cserélek. A gond ott kezdődött, hogy olyan kemény anyagból van a tárcsa, hogy az esztergályos nem tudott vele mit kezdeni, azt mondta ilyen kemény tárcsával még életbe nem találkozott. Van erre valami megoldás? Tapasztalatok?

Pool
sorszám: 1629 (51550)

 
 
Orgon
válasz erre | email2006-05-02 21:32:20
Üdv mindenkinek!
Ötleteket várok menetközbeni gyújtáselmaradásra. Kb. 100 km-t mentünk huzamosan, 2 személlyel, 90-es tempóval, szemerkélő esőben, aztán csak a piros lámpa világított és az ilyenkor szokásos "kellemes" brummogás.... Kondira vagy Gy.trafóra gyanakszom. Lehet egyéb? 10 perces szerelgetés (pihenés) után második rugásra indult. (Közben észrevettem hogy nincs a lánckerekemen az anya, kijavítottam, bebiztosítottam.)
Jó lenne tudni a pontos okot, mert hétvégén 500km-es kirándulásra megyünk. Mondjuk nem ketten leszünk, megaztán pótalkatrész lesz dögivel... :)
sorszám: 1628 (51539)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-05-02 20:21:39
Bakter ! A szilárd tömítést (papír, klingerit, gumírozott bizbasz) felejtsük már el végre a két blokkfél közé. A váltóhézagolás vajon mi ?
Utoljára az 1963-ban gyárott Junak M10 típusú motoron tapasztaltam, hogy mind a főtengely (NU-s széteső görgőscsapágyas) mind a váltó hézagolásába bele volt számolva a két blokkfél közötti 0,5 mm-es szilád tömítés. Oda még az kellett anno.
Azóta fejlődtünk egy keveset. Legyen már mérvadó az mz gyári szerelése, ott is folyékony tömítőanyagot használtak, valami hermetik-hez hasonlót.
A hermetik egyik mai megfelelője a hozzá nagyon hasonló szintetikus folyékony tömítőanyag, az Elring cég terméke, a neve Curil vagy Curil-T. Nem szilikonbázisú, az enyvhez hasonlít leginkább. Nekem van olyan jawa blokkom, ami ezzel lett összerakva 8 éve. Meg lehet nézni, hibátlan.
Mellesleg sokkal jobb vele dolgozni mint a szilikon alapú pasztákkal, csak tudom már.
a trinát lakk egyébként nem is olyan nagy hülyeség, de azt át kéne gondolni előtte, hogy mivel is kell azt higítani? Lakkbenzinnel vagy valami aromással ? Mert akkor nem biztos, hogy a karbiból kifolyó és blokk tetején kempingező benzin nem fogja feloldani. Tégy előtte próbát, kenz ki egy csíkot valhova, várj vele 2-3 napot, szedd fel, és dobd benzinbe. Ha visszaoldódik, akkor nem jó.

Üdv,
Peti74
sorszám: 1627 (51525)
(előzmény: sztrancsik zs, 2006-05-02 19:08:37)

 
 
sztrancsik zs
válasz erre | email2006-05-02 19:08:37
megkérdeztem egy autószerelö arcot és ő is a pasztát ajánlotta.
mondjuk tényleg kérdéses, hogy a keritésfestékünk mannyire hő és olajálló.
a hengertalphoz kell rakni papir tömitést vagy azt is pasztával csináljátok?
sorszám: 1626 (51517)
(előzmény: sztrancsik zs, 2006-05-02 17:52:59)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-05-02 18:50:41
Én szoktam vágatni a Jókai téren gumírozott tömítés-papírból. Párszáz forinttal drágább, mint egy tömítőpaszta, de nem is kellett még csalódnom benne.
sorszám: 1625 (51513)
(előzmény: sztrancsik zs, 2006-05-02 17:52:59)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2006-05-02 18:19:46
Hy

Amit a ficko javasolt neked ,kisértetiessen hasonlit a szoc.rendszerben használt Hermetic nevezetü tömitöanyagra.Igazábol nem rossz de sokkal nehezebb vele dolgozni mint a tömitöpasztával.Igazábol az illesztési felöleteket ha nagyon enyhén felcsiszolod és nagyon vékonyan hordasz fel rá pasztát annak is tökkéletesen kell szigetelnie.
sorszám: 1624 (51512)
(előzmény: sztrancsik zs, 2006-05-02 17:52:59)

 
 
sztrancsik zs
válasz erre | email2006-05-02 17:52:59
sziasztok
éppen egy etz 150 blokk összeszerelésénél tartok. akartam venni tömitöpasztát az öntvények illesztésére, de a boltos faszi lebeszélt, hogy az tul sürü és kinyomja a két felület. azt mondta hogy kicsit besürüsödött trinát lakkal csináljam, mert az a tuti .
mi erröl a véleményetek?
sorszám: 1623 (51511)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-05-01 23:28:38
Palika írta:
...az "fokozat tartó" csavart, az olajleeresztő melett (blokk alján) kicsavartam. Visszacsavarás után nem maradt sebességben a váltó...

Mi az összefüggés ? Véletlenek egybeesése ?

Üdv,
Peti74
sorszám: 1622 (51464)
(előzmény: bambi99, 2006-05-01 22:56:11)

 
 
bambi99
válasz erre | email2006-05-01 22:56:11
a golyó kivételtől még működnie kellene a váltónak,igy hát még mindíg a stabilizátor a hibás szerintem.
sorszám: 1621 (51458)
(előzmény: Palika, 2006-05-01 15:11:51)

 
 
Palika
válasz erre | email2006-05-01 15:11:51
Rúgó, golyó megvan.
Visszacsavartam, de nem marad sebességben. Hát ilyen az én problémám.
sorszám: 1620 (51457)
(előzmény: peti74, 2006-04-30 22:08:04)

 
 
bambi99
válasz erre | email2006-05-01 11:02:11
Az a váltó stabi hibája lehet.
sorszám: 1619 (51439)
(elözmény: Palika, 2006-04-30 20:09:44)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-04-30 22:08:04
Inkább nem maradt üresben ?

Az a csavar az üresállásrögzítő. A csavarban belül furat van, a furatban kell lennie egy rugónak (kilóg belőle) és egy kb 7-8 mm-es golyónak is.
Ha ezek hiányoznak belőle (lehet hogy a leeresztett olajban vannak) akkor nincs, ami megtartsa az ürest, vagy 1-es vagy 2-es lesz belőle.
Ez a baja ?

Üdv,
Peti74
sorszám: 1618 (51418)
(elözmény: Palika, 2006-04-30 20:09:44)

 
  Összesen: 58 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17987)
MZ (49044)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu