:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Motorszervíz - új hozzászólás Összesen: 58 oldal
Na épp ez a leggyakoribb párosítás. :))
Hali!
Ócsó kromozót tud valaki aki vállal kipufogót?
Thanx!
Sziasztok!S.O.S!Most mennék szimmeringeshez,de nem tudom a méretet.Valaki gyorsan légyszi! ETZ-250 1987 , első lánckerék alatti szimmering méret!!!Köszi!!!
na sikerült minden beindult a gyújtás nem biztos hogy jó erre tud valaki valami megoldást? tirisztoros
Na sikerült minden kicseréltem a szimeringet csak most nem indul be A trisztoros gyujtáson el lehet rontani valamit?
bele kapattam egy lemez csavart úgy húztam fogóval de majdnem magamra rántottam a motort,úgy benne van.
Köszi most jöttem rá leis jött de most meg
a szimeringet nem tudom kivenni kiszedtem
a vájatábol azt a kerek valami leszoritót,kipattintottam.De a szimering nem mozdul,pedig az a célom,hogy kicseréljem.ETz 251
A közepében van egy kisebb átmérőjű menet, mint ami az egészet odatartja. Ebbe kell csavart tenni, és amikor már elég feszes, megkocogtatni.
Hello.
azt szeretném kérdezni hogy tudna nekem valaki küldeni egy olyan leírást amiban megvan hogy kell 150 mz-n az elektronikus(jeladós) gyújtást beállítani?
Emasz@freemail.hu köszi
symon
Én az imént csavartam le.Ellentartasz egy gyertyakulcsal a kuplung oldalon ugy hpgy a duggatyu is pont ugy álljon és akkor kijön az imbusz. etz 251
szevasztok!
Azt szeretném megtudni milyen modon tudom a fötengelyről leszedni a generátort semmi fogás nincs rajta hogy lefesziteném.
Csapágyhúzóval, úgy hogy előtte szétbontod a láncot. Ezt akkor tedd, ha nem annyira jó már a lánc. Lehet láncostól is, csak úgy kínlódás. De jó ha van egy lehúzó szerszám. Láttam úgy is csinálni ilyet, hogy egy koma feszítette csavarhúzóval lefele a lánckereket, egy másik meg határozottan, de óvatosan ütötte a meglazított főtengely csavart. Ez is kínlódás, de bevált.
Köszi szépen a tippet, nemsokára kipróbálom. Remélem működni fog a dolog, mert most felkötött berúgóval nyomulok (gumipók) :) Gány, de működik.
Én is normál menetre emlékezem. A néhai 250 esemről én úgy szedtem le a csigát, hogy sebességbe tettem, és a tuloldalon egy megfelelő méretű imbuszkulccsal kiékeltem a meghajtó lánckereket. Tudom, lesznek akik bírálják ezt a módszert, de nekem bejött, nem sérült sem a lánckerék, sem ahova kitámasztottam. Pedig különböző okok miatt jópárszor le kellet szednem a kuplungot. A csiga leszedéséhez nekem egy baromi hosszú szárú csillagkulcsom volt, azzal talán még a főtengelyt is meg lehetett volna csavarni:))Ha le akarod venni a kuplungut, egy dologra vigyázz: Van két alátét, ami első ránézésre nagyon hasonló, de csak első ránézésre! Én pancser voltam, összecseréltem őket, állandóan lelazult utánna a kuplungom, amíg rá nem jöttem, mi történt.A kuplung lehúzó szerszám már első próbálkozásra kiszakította a menetet a kuplungból, de utánna gond nélkül szedegettem le egy jól megválasztott háromkörmös csapágy lehúzóval.
Pont az a bibi, hogy azt nem tudom letekerni azt a csigás anyát, mert nem tudok neki hol ellent tartani, próbáltam már mindent, de nme indult meg. Ugye normál mentes? a főtengely előre forog, tehát szerintem csak normál menetes lehet (Etz 251)
Pont az a bibi, hogy azt nem tudom letekerni azt a csigás anyát, mert nem tudok neki hol ellent tartani, próbáltam már mindent, de nme indult meg. Ugye normál mentes? a főtengely előre forog, tehát szerintem csak normál menetes lehet (Etz 251)
Szevasztok.
Azt szeretném kérdezni hogy 150-es mz-n hogy kell leszedni a főtengelyen lévő fogaskereket.(kuplung felöli oldalon)
Köszi
Nem írtad, hogy a főtengely végén lévű csigában végződő anyát letekerted e? Ha jól emlékszem, annélkül nem jön le a dekli.Ha egyáltalán a 251es nél is így van. De nekem ez a gyanúm.
Sziasztok! Van itt valaki, aki tudja hogy hogyan kell leszedni egy 251-es Etz-nek a kuplung oldali deklijét? (A váltót leszedtem, a berúgókart is, az öt főcsavart is kiszedtem, a kuplunbowdent kikötöttem, a fordulatszámmérő is kikötöttem, csavarjait kiszedtem, s alatta van valami körmös bizgentyű, amivel lehet asszem állítani a kuplungot, s szerintem az nem enged.) Ha valaki ért hozzá előre is köszönöm
Kösz akkor nyugodtabban zörgök, bár régen nem volt semmi ilyenje.
Szinte mindenkinek ilyen az etz-je. A súber szokott zörögni, de kár vele vergődni, mert úgyse lesz jobb vagy csak ideig-óráig.
Sziasztok! Egy olyan problémám merült fel ETZ250-es nél, hogy hangosan zörög, de alapjáraton nem csinálja, csak ha gázt adok, de minimális gázadásra is, tehát mikor a bowden már feszül de a fordulat még nem változik. Ez alapján és hallás után is kb úgy gondolom hogy a karbiból jön a hang. Szétszedtem de semmi súlyosat nem láttam, zöröghet a súbertű? Volt már valakinek ilyen?
macsar
Ja és csak akkor hívd ha ez a cucc egy ETZ 250 blokkja, egyébként ne! :-)
ciao
Semi
macsar
Szerinted melyik szerelő kívánkozik az általad szétcseszett blokkodra a szezon kellős közepén?
Hogyan tudna árat mondani látatlanban mikor nem tudni min okoztál még helyrehozhatatlan sérülést?!
A vicces megjegyzés lehet igazzá válik, mert a legtöbb szerelőnél így nyáron sorakoznak az olyan munkák amik jóval egyszerűbbek hiszen nem kell amatőrök után sakkozgatni...
Kérdezd meg bambi-t hogy odaviheted-e megnézésre! :-) 06 20 342 0977
ciao
Semi
senki nem vállalja a motorom amit ez előbb irtam?
Sziasztok!
Egy karburatoros kerdesem volna a hozzaertokhoz. Azt hittem,h ertem az alapjarat beallitasakor miket is tekerget az ember, de hetvegen szetszedtem, es rajottem,h megse :)
A kerdesem: Miert kell alapjarati levegocsavar? Ha mar be van allitva a tolattyu utkozocsavarjaval az alapjarati keverek mennyisege (es elvileg a benzin-levego aranya stimmel, mert az elvileg a reszterhelestutol fugg), akkor miert jo, ha plusz levegot kap meg a megkerulocsavaron keresztul? Sot, talatam egy alapjarati fuvokat is. Itt vegkepp elvesztettem a fonalat. Mert ha van alapjarati levego, es van alapjarati fuvoka, akkor miert kell a tolattyut az utkozocsavarral meggatolni abban, h teljesen zarjon?
Remelem ertheto volt a kerdesem, es valaki felnyitja a szemem.
udv:
Gabor
Haho!
Ti a derékszögelésnek nevezett eljárást hogyan csináljátok?
Köszi:M
Hát szerintem ez attól függ hol laksz...
Sziasztok.
Egy olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy nagyon zakatolt a kuplungom és gondoltam megcsinálom. Vettem egy kuplunk lehúzatót és amikor le akartam húzatni kitörött egy darab a főtengely végéből. Most az lenne a kérésem, hogy mondjatok nekem egy szerelőt akihez elvihetem a motort kiszerelve és aki nekem, ha már kivettem csinál egy generál javítást. Az ár is érdekelne ha lehet. Ja és ha lehet férjen bele ebbe a nyárba. ez vicc volt. E-mail: macsaros@freemail.hu. Nagyon köszönöm.
Sziasztok!
Dugót és gyűrűt cseréltem az ETZ 125-ömben és mikor a hengerfalat visszatettem a váltó részre, szóval a hengertalpnál nem tudom hogyan kell odatenni azt a talpat,hogy jó legyen.Megy a motor,de úgy érzem kicsit bal oldalra tettem az egész hengert és nem tudom,hogy később ebből nem lesz-e gondom?
Mihez kell ilyenkor igazodni?A henger mindenféle irányban egy kicsit el tud mozdulni, így nem tudom hol jó neki!?
Segítsetek!
Hy!Van egy elado fullos zsir uj igc60-om!Azert nem lett beszerelve mert oszetortek a motoromat es mar leszarom az egeszet!Szoval ha kell irjatok a mailomra!!!jozsef.jenei@freemail.hu
Érdekelne a váz. Milyen árban lenne, és merre helyileg? Használt is megfelelne.
van új váz ha kell,de használtal is szolgálhatunk.
A gyertya hőértéke nem nagy? Sztem próbáld meg kisebb hőértékűvel.
Hogyne lehetne! A MÉH telepen jó pénzért átveszik. :)
Sajnos az ETZ hordóbádog vázát nemigen lehhet kiegyengetni. Más lenne a helyzet egy csővázzal.
Vegyél másikat. Műszakira elviszed a karambolossal, majd átrakod a blokkot az újba és 2 évig háborítatlanul motorozhatsz.
Ja az úszószint is jó bár a tűszelep kissé kopottas de műxik...
Hali!
Van egy TS 125-ösöm 150-es hengerrel 125-ös karbival (BVF 22N1-3) minden fúvóka az eredeti a C3-as tű teljesen lent van a gyújtás is jó bár elég gyenge a szikra szerintem, a trafó kivételével mindent cseréltem a légszűrőt is.
A probléma az, hogy fekete száraz kormos a gyertya mintha nem kapna elég levegőt v. túl sok anyagot kapna.
80-as főfúvókával is fekete a gyertya még akkor is ha lent van a tű teljesen.
Bedadog 4000-nél nem megy rendesen alig lehet fetornázni 5000-re viszont ha leveszem a légszűrőt megy rendesen (6000-ret lepörgi 4.ben kb.95 a vége) nincs vele semmi gond de a gyertya még mindíg fekete...
Az lenne a kérdésem, hogy elképzelhető esetleg, hogy kicsi neki a karbi???
Mert ugye a 150-es hengerhez 24-es kéne.
(Most nem tudok trafót cserélni mert nincs).
Helló mindenkinek!
De régen írtam ide, na mindegy.
Van egy eladó TS 125-ösöm. Most cseréltem főtengelycsapágyat 200 km-el ezelőtt a főtengely 3000-el ezelőtt eltt felújítva meg akkor kicseréletm az áttételcsapágyakat is meg a kihajtásét is. A henger meg a karbi 150-es ami annyit ment eddig mint a főtengely. A kompresszió mikor legutóbb mértem 12 bar volt. Műszaki van rajta kék színű meg van rajta még krauzer éls egy doboz is ami nem szép de praktikus nagyon és amúgy is le lehet venni :)
Egyedül a hátsó gumi ami már igencsak megkopott de azt adok egy jót csak én már nem akarok kínlódni a cserével.
Árnak olyan 70ezerre gondoltam. Akit érdekel hívjon a 0620 920 39 59-en vagy írjon az etz521@freemail.hu-ra. Képet tudok küldeni. Majdnem elfelejtettem: deluxe.
Az eladás oka pedig a nagyobbra cserélés.
Szevasztok!
Van 1 felújításra váró 250-es ETZ-m.Estek vele és a tank alatt a váz elhajult. Most a két kerék nem 1 nyomvonalon megy. Meg érezni is ahogy csavarodik az aszfalton menet közben. Kérdésem: Lehet-e még vmit kezdeni ezzel a vázzal? Vissza lehet még hajlíttatni? Vagy inkább szerezzek be 1 épet? Kössz a tanácsot mindenkinek!
Szia Gábor!Ez néha sikerül,de nem mindig.A kuplung egyébként kiemel.Amugy engem ez nem zavar,megszoktam már.Amikor gurulok a lámpa felé már kilököm üresbe.
Kábeles
Haló
Állítólag kinyomócsapágy.....??????
A jövő héten hívlak!Kösz!
Szia Kabeles!
Ez nalam is igy van, sot mas motoron is talalkoztam mar ezzel. Allo helyzetben, amikor mar nem birod uresbe rakni, kicsit elore kell lokni a mocit jobblabbal, a ballal meg harcolni a valtoval. Az a par centi gurulas eleg szokott nekem lenni ahoz, h a fogaskerekek jo pozicioba keruljenek, es hajlandoak legyenek engedelmeskedni. Amugy kiemel a kuplung rendesen? Legutobbi allitasom ota sokkal ritkabban fordul ez ello.
udv:
Gabor
Köszönöm a megtiszteltetést.Örömmel kipróbálnám a gépedet,ha ráérsz valamikor.
A Jaffa mindig csattog. Ha nem, akkor áll.
De gyere próbáld ki!
valóban, erre nem is gondoltam!
de orvosolni fogom az általam irt 3dolgot ,és akkor majd irok !
köszi
Helló Kobra!3 dolgot írtál!Az én Etz-m akkor megy 120-at,ha nagyon jó kedve van!A tied valami tuningolt gép?Ha ugy érzed,hogy legyengült,az lehet szimering miatt is.Én mostanában azzal szívok.A jobb oldali szimering sz*ar volt,először csak elgyengült a motor,alig ment 100-at,aztán még ragadt is a dugó.Ha nem azáltalad említett 3 dolog okozza aproblémát,akkor ez is lehet.
Helló!Ez engem is érdekelne.Ha nem rakom üresbe amig gurul a motor,akkor behúzott kuplunggal kell várnom a zöldet!
Összesen: 58 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|