:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Motorszervíz - új hozzászólás Összesen: 58 oldal
Fáj a szívem érte, de messze laksz.
Nincs. :)))
sorszám: 1865 (63335)
( előzmény: lakatosturbo, 2006-10-08 13:02:06)
Szia!
Nincs most előttem a "műszer" :), de azt hizsem lehet mérni rajta kapacitást is. Ha nem, akkor egyszerüen megméred az ellenállását :)
Ha működik, tehát nem szakat, akkor elvileg kéne hogy legyen neki. Ha elszakadt, akkor neccesebb, de apámat meginterjúvolom estére és akkor pontos felvilágosítást kapsz :)
Kuci azt van neked simsonod? veled elcserélem.
Cseréld ki az egész Rometet egy egész Simsonra! :))))
sorszám: 1862 (63298)
( előzmény: lakatosturbo, 2006-10-06 20:07:22)
Sziasztok!
Van eladó oldaldobozom 2db krauser típusú.
Az ár 10eFT.
Érdeklődést ímélben várok az etz521@freemail.hu címre
link: http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=13349510
Simson karburátort keresek mindegy hogy milyen csak működjön lehetőleg működjön. telószámom itt van 06202675980 vagy e-mail címem motorszerelo@citromail.hu és ha lehet heves megyében legyen kösz az árban megegyezzünk.
Rometembe akarok egy kis több erőt tenni mások monták hogy cseréljem le a Karburátort simsonra mert a gyári nem jó. Szerintetek jó ötlet?
Hali Vinutta! Kösz az infót, hogy kell (gondolom multiméterrel)kimérni a kondit?
Minden megszakítós szikrázk kicsit, egyébként a kondit elég könnyű elszaggatni :)
Én a helyedben kimérném műszerrel, hogy működik-e. Egyébként elvileg mind1, hogy hol van a kondi!
Vince
A hajós utca jól hangzik,köszi :)
segítsetek !! a Romeetnek hol van a légszűrője?
Szevasztok
Simóba a mexakító szikrázik, tudom hogy ez gond, de cseréltem kondit is (eredeti) és még mindig szikrázik egy kicsit. Mondjuk a kondi elhelyezése már az oldaldeknibe került, mert az alaplapon nem lehet elhelyezni. HELP
Régen nem jártam erre, az a főtengely repesztős dolog egész komoly :-) .
De a forgórész huzalok felszántása se semmi. Nem akarok bántani senkit, velem is előfordulnak malőrök. Előszöris , ha van lehúzó (érdemesebb csinálltatni egy esztergályossal masszívabb anyagból)a kuplunghoz , akkor nem kell sem ütni sem melegíteni, csak két erős kulcs kell hozzá, és ellentekerni mint az őrült.
Az én kuplungom felvolt savazva mégis nagyobb erőfeszítés nélkül leugrott a helyéről.
A forgórészhez meg csak annyit , hogy mondjuk miért nem egy kalapács fa nyelével támasztottad ki??
Nem írtad, hol elérhető neked.
Adrianus , Csepelen, vagy a Hajós utcában.
Ezen kívül még tudok egy dél- afrikai címet is. :-)
Köszi, ez jól hangzik!
Egyébként mondom, egy hét alatt megették a lamellák a "reszelőket"
Vince
bmeg,hülye vagyok,anya kellene,nem csavar,:)
Ja csak a lényeget hagytam le,vmi online shop kellene,már keresek
olyan csavarboltot keresek ahol sűrűmenetes önzáró csavarok is vannak
Haikó skacok. Kérdésem a következő lenne, hogyan érdemes nekikezdeni a kuplung feljavításának, mert a gondom a következő... ETZ 150, ezt az elején tisztázom. A bowden eleve rövidebb (simsonhoz való) és még így sem emel ki rendesen. A hátsó kereket már üres fokozatban is forgatja, ha pedig 1. fokozatban van, inkább lefullad, mintsem le lehessen fogni a kereket. Teljesen behúzott karral is rá lehet rugni, és nem csak leejti a berugókart. Az állító csavart már megtéptem rendesen. A sörét is a helyén van, mert eleve meg kellett toldani a rudazatot. Tehát ha valaki csinált már ilyet kérem adjon tanácsot. Ha nagy leszek meghálálom, vagy megiszunk egy sört, ha találkozunk. Előre is köszi.
halika
én a vaslamellákat pontozóval nem bántanám, mert olyan lesz mint egy reszelő. ami az első kiemeléstöl kezdve reszelgeti a lamellákat.én ha valamilyen alkatrészem feltükrösödik pl fékdob, akkor az akusavas modszert szoktam használni. este akusavval bekenem reggel lemosom a felület finomam érdes lesz. probáld ki valami vasdarabon, ha jónak látod alkalmazd.
csőváz
kilozulu
Sziasztok!
Valaki ígért nekem Etz, meg TS kuplung kosarat egyben. Azt hiszem JAWA VS. RENAULT volt.
Azóta is várom Plíz segítsetek, mert állandóan csúszik a kuplungom!
Jövő 7végén lecserélem az olajat Hykomolra, mert most 15W40-es Turbodiesel OMW motorolaj van benne, de csúszik ez mindennel!
Cseréltem tányérrugot, belső kosarat, meg lamellákat is, de semmi.
Még lehet rászánom a pénzt még egy lamellasorra...
Amikor bepontoztam a vaslamellákat, akkor jó volt kb egy hétig, aztán megint elkezdett csúszni
Köszönöm a segítséget!
Vinutta
Azt érdemes csrélni szerintem, ha van ennyiért, mint szopni vele, és lehet a végére levered róla csúszógűrűt is...
Vince
Ha mar a pusztitasnal tartunk!
Nem tud valaki elado generator forgoreszt ETZ250-re? Megprobaltam leszedni, mert elengedte a kabel, es egy kis forrasztas kellett volna neki, erre nem lecsuszott az a franya csavarhuzo (amivel ellentartottam) es felszantotta az egesz tekercselest :((
vagy ujra lehet tekercselni/tekercseltetni?Valahogy nincs kedvem 20rugoert ujat venni.
udv:
Gabor
Gratula ismét!
Én modtam, hogy nem használ a melegítés ;)
Szerintem ez életreszóló példa volt :)
Vince
Csöváz mindenkinek.Az egyik szemem sir a másik nevet.Lent van a kuplung...Uhh...Dejó.Hiába melegitettük semmi...Vágjuk le! Ok.És levágtuk.Ez ilyen ha nem megy akkor nem megy.Tanuljon másis a kárombol.Köszi a segitséget vinutának majd még ütközünk
Az e-mail címemre írjatok mert ritkán vagyok a gép előtt köszi mindenkitől.
Valaki segítsen már a Romet benzincsapba milyen anygból vágjak tömítést? VAgy van valakinek eladó eredeti romet benzincsapja ? Max. 1200Ft adok érte.
Előszöris hadd gratuláljak, nem lehetett kis munka megrepeszteni egy főtengelyt :D
Másodszor akkora erővel mér nem inkább a fogaskereket kellett volna lebányászni? :D:D
Na ó nem szemétkedek, csak tényleg muris, ahogy leírtad :)
Amúgy én a kuplung kosár alatti acél gyűrüvel szoptam ennyit.
Addig ütöttük nagy kalapáccsal, meg csasvarhúzóval, amíg szét nem repedt :D
leesett kétfelé, aztán jöhet a tengely felcsisdzolása, mert ugye megmarta, aztán új gyűszű és további csidszolás, hogy azért rá is menjen, meg ne is szoruljon rá az is, mint a régi. Ezek a szocimotorok márcsak ilyenek!
Vince
Lehet ám, hogy 12 es kell bele, most nem emlékszem és mivel otthon pihen a garázsban a nagvérű, nem is tudom megmondani, de annyi szent, hogy úgy simán le kell jönnie. A sötétedés meg mégegyszer mondom nem gond, mert a blokkot fel tudjuk vinni akárhová, a két csapágyat hátul meg nem nagy művészet kicserélni :)
Ja és a csavar az legye vagy 10 centi hosszú kb. akkor már biztos nyersz, mert a 3 centiseket csak beleszakítod
Vince
Koszi Vinutta, de nemtudom mikor tudnank osszefutni, foleg hogy mar kezd sotetedni mikor hazaerek melobol, ugy meg nem fasza. Kiado garazst esetleg nem tud vki Dunakeszin???? Nem kene nagy, csak a mocinak lenne!!
udv:
Gabor
u.i.: a 10es csavart azert kiprobalom
egy kicsit hosszú lett de igy lehet el repeszteni a főtengelyt.nem bpesti vagyok hanem Izsáki egyébként a hétvégén volt motoros találkozó volt ott valaki?A hétvégén még kinlódok vele majd meg irom hogy mi történt
Hello vin.Ismertetö a fötengely szétrepesztéséhez 1.végy egy kuplung lehuzot 500ft 2.Vedd ki a gyári csavart és tegyél bele egy fekete acél csavart 3.Ha felraktad akkor kocogtasd 15 perc mulva ütögesd 1óra mulva még mindig nem jön le (mikor a kalapácsot a tank közepébe kivánod) na akkor 2 igazán idegböl jövö ütés után nagy recsenés és örülsz hogy meg indult, de nem hanem a fötengely az
Ha valakinek rozsás a tankja....
U.S. Standard Tanktömítő 236ml
2.600,- Ft
Ez a klasszikus, egykomponensű műgyanta alapú tömítő igen kemény, mondhatni szikla szilárdságú, de rugalmas felületbevonatot képez a tank belső falán. Az „ezüst-kalapácslakk” színű bevonat ellenáll az új generációjú benzineknek, gázolajaknak, üzemanyag adalékoknak, hígítónak egyaránt! Környezetbarát, nem tartalmaz gyúlékony anyagokat! Használat előtt felrázandó! Eltömíti a porózus részeket, ahol már a rozsda megvékonyította, vagy átlyukasztgatta a felületet. Elvékonyodott, átlyukadt felületek orvosolhatóak hegesztés nélkül. Az üzemanyagtankba öntése után, a felületen kitüremkedő tanktömítő anyag gézcsíkkal tömítendő, majd megerősítés céljából tanktömítőt kívülről rá kell kenni. Gyorsan szárad, 24 óra elteltével a felülete tapinthatóan kemény lesz. Ez a kiszerelés a (S215) Motorkerékpár Üzemanyagtank-felújító készlet tartozéka. Vásárolható még nagyobb 946ml –es és rendelhető még 473ml –es kiszerelésekben.
Egyébként most ott járok, hogy csináltatok új hüvelyt és azt fogom szétfurkálni, meg kap egy kis parafát a főtengely, mert úgy azért könnyebb :)
Vince
Sziasztok!
Csináltaok már 4-6 felömlős Hegert 150-es TZ-hez?
Tapasztalatok?
Én most akarom elkezdeni télen a nagí Tuningot :D
Vince
a csapágyakkal csak csínnyán!
Amúgy egyszerüen lejön a forgórész egy hosszú 10 es csavarral
Bele kell hajtani a forgórés végébe és letolja magát a főtengelyről :)
Elmenjek megnézni?
Nem hatásos a melegítés. Akkor nem a kuplung nem jön le, hanem a fogaskerés a főtengelyről cimbora :)
Egyébként ha belehajtod a csavarját, feltámasztod, és püfölöd, akkor le kell jönnie. Hogy a viharban sikerült elrepeszteni a főtengelyt???
Ha Pesten van, ránézhetek a 7végén, vagy akár péntek délután is
Vince
Köszi a tippet vinutta!Rajzom ugyan nincs de azt tudom hogy olyan a kuplung mint a 250-es tz-é tehát kúposan van ráhúzva.Anyira le akartuk szedni hogy a fötengely elis repedt.Hallotam olyat hogy felmelegitik a kuplungot és hopp már lent van de nem tom hogy igaz-e,szerintetek?
Kar, hogy a most hetvege meg nekem nem jo, meg az azutani se :(
Azert elnezek futarpetihez alkatreszekert. Most epp a generatottal szivok, nem jon le a forgoresz, pedig pont az doglott meg a multkor. Valami otlet? A nagykonyvben kulon leszedoszerkezetet ir, anelkul meg nem sikerult. Es a hatsokerekhajtasbol sem sikerult kiutni a csapagyakat, kezd osszeomlani a NAGY FELUJITAS project :(
udv:
Gabor
Nem láttam még 251-est szétszedve, de ha tudnál küldeni róla robbantott képet, akkor nagyban egyszerűsödhetne a helyzet :)
125-ös TZre csak rá van téve casvarral. Ez kúpos? Mert akkor az a legegyszerűbb, hogy a kuplungnál fogva megemeled a blokkot, és elkezded kocogtatni a tengelyt. Aztán ha nem jön, akkor akkorát rábaszol, amekkorát bírsz! :) Természetesen bronot használni kell, vagy müanyag kalapácsot, de az nem annyira hatásos.
Vince
Valahogy így szokot ez menni igen :D
Aztán ha szét van boombázva, akkor meglássuk, ohgy mizujság a csapágyakkal, meg a hengereddel. Képzeld! a 7végére pont Pesten maradok ;) pénteken ráérek déltől, úgyhogy akár neki is feküdhetünk, hogy időben mehessünk alkatrészért, ha kell.
A szimeringezés nem nagy tűz, ha mélyebben bele akarsz menni az már időigényesebb kicsit.
Tisztelt szocimotorosok!
Hétvégén eladtam imádott Mz ETZ 125-ösömet ,éppen ezért mivel nincs okom ide feljárogatni ,max a jó társaságért,ezért ezúton köszönök el tőletek!Köszönök mindenkinek minden és sajnálom de sajnálom itthagyni ezt a jó kis csapatot pool-t,peti74-et,suneszt,öregapo-t,peet air-t, Bambi mestert és a többieket is akiket most nem soroltam fel!
Köszi mindent !
Keats
Sziasztok.Van egy 251-es tzm és szimeringes a kuplung oldalon na az a lényeg hogy nem jön le a kuplung se kuplung lehuzoval se körmös lehúzoval van valakinek valami ötlete?Köszi
Hat akkor essunk neki. Elso lepes gondolom az alkatreszek beszerzese. A Zichy utcaba bemegyek, es mit kerjek? Fotengelyszimeringet kettot? Nem nagyon tudom meg elkepzelni a dolgot. Addig osszerakom a lancot meg a fogaskerekeket, legalabb ki tudjuk probalni ha elkeszul.
udv:
Gabor
Ha komolyra fordul a helyzet, segítek szivesen! Mondom, viccen kívül meg lehet csinálne egy konhaasztalon az melót. Kell hozzá kicsit több brigáéciol, mint egyébként, de semmi extra.
Vinutta
Van valami konkrét kérdésed is, vagy csak úgy érdekelt? :)
Most csinaltam az enyémet szimeringcsere ja es főtengelycsapágy is. Nagyon belejöttem a vegére mert 2x kellett szetszednem mert a fotengelyt veletlenul forditva szereltem be. ;-)))
Összesen: 58 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|