:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Motorszervíz - új hozzászólás Összesen: 58 oldal
Sziasztok nemrég valaki írta van eladó benzincsapja 2500Ft-ért fém vízzsákos azt megkérem hogy írjon az e-mail címemre mer most nagyon érdekel itt a cím motorszerelo@citromail.hu
Előre is köszi.
Sziasztok!
Egy Etz 250-es kérdésem lenne:
Mi az, és mi célt szolgál az az alkatrész ami a hátsó lánckerék és a lácvédő bakelit között van?Nem az átmenő perselyre gondolok hanem a szakirodalom/robbantott ábráiban/t210-es képén a 12-es számot viselő alkatrészre. a rajz alapján valamilyen lemeznek nézem. Nemrég vettem egy elég hiányos tz-t és többek között ez is hiányzik!
Halvány fogalmam sincs a szerepéről ugyhogy a segítséget megköszönném!
Sziasztok! Tud valaki egy jó módszert 250-es etz tirisztoros gyújtás beállítást? ha 3mm-re állítom az előgyujtást akkor 6000-nél tortyog. 4,5 tájékán simán forog 8000 felett is. Anormális távolság 3mm lenne, de akkor miért nem megy jól?
köszi,mármint csak ez van nekik vagy több méretben is van,16-os az átmérője ami kellene
Ahol nagyon valószinű :
Bp. 18. kerület, Üllői út, az 50-es villamos Szarvas Csárda Tér és a Madarász utca megállója között, a jobb oldalon.
Gordos és Gordos csavar és szerszám szaküzlet. Én is ott veszem a csavarokat a motorhoz, a jawahoz való M8 finommentes, önzáró van nekik, feketére eloxált változatban és nikkelben is.
Üdv,
Peti74
Meg is kérdezném hogy mivel nem ugyanoda került a gyertya mélységben,számít e 2mm magasságban a gyújtás szempontjából?
Mert vagy hosszúmenetes gyertyát teszek bele alátéttel vagy a másik hengeren is kijjebb emelem alátéttel a normál gyertyát vagy hagyon a fenébe.
Nekem egy sima lakatos megcsinálta,menetes perselyt beletekerte beleragasztotta és biztosítottuk is elfordulás ellen egy icipici csavarral a hatlapba felülről,kipróbálva még nem volt,de esélye sincs hogy kitekeredjen sztem.
2000Ft-ért megcsinálják motoros szervizekben is.
Már egyszer kérdeztem kaptam is választ hogy hol kapok sűrűmenetes önzáró anyát ebben a tökéletes országban.
A hajós utcában nix.
Ha vki tud segítsen mert már rossz nézni a motort darabokban ,csak erre az árva anyára vár.tél alatt összeraknám.
Üdv!Segítenétek?Mi lehet,ha Ts125-öm fordmérő kihajtásánál kerregő hangot ad ki néha.Olyant,mint járó motornál lenyomni a berugót.A fogaskerekek épek,néztem.A kuplungja volt már szerelve,nem lehet hézagolási hiba?
Segítségeteket kérném.
Volna 1 motorkerékpár aminek vezeték zárlat miatt a feszszabályzója leégett.
Generátora(Dinamó)Állandó mágnesű!!!(forgó rész) tekercse(3db) csillag kapcsolású(álló rész).Feszabályzót nem kapni hozzá.Gondoltam építek hozzá.Azt tudom hogy ha nő a ford szám nő a feszültség (28-130 Voltig).Ismereteim szerint a felesleges feszültséget el lehet disszipálni(hővé alakítani)vagy egy fázishasításos módszerrel a megfelelő feszt. 12 volt-ra redukálni.
Ilyen kapcsolást keresek vagy bármi nemű segítséget címet , hozzá értő ember címét elfogadnám.Remélem tudtok valami segítséget nyújtani.A régi kapcsolást megépítettem volna csak a nyák szénné égett.TP 154B,és TP153 E jelű stab. ic vagy mi volt benne.
Fáradozásotokat előre is köszönöm. Üdvözlettel Balázs.
Sziasztok!
A '67-es pedálos Komarom ügyében írok, előjött egy érdekes hibája: menet közben, terheléstől függően mintha kihagyna néha a motor (legalábbis akkor érezhető eléggé). Kb. 5-10 mp-enként rángat egyet, a karbi állításával nem tudtam ezt megszüntetni. Új gyújtókábelt és gyertyát (Iso. Spez. 175) kapott. Egy régebbi gyertyával az alapjárata erősebbnek tűnik, de a rángatás ugyanúgy megvan. Szerintetek hol lehet a hiba? Megszakítónál keresgéljek? Kösz előre is! Benedek
Szia Vinutta!
Megadod a telszamodat? A felfuratas temat szeretnem reszletesebben koruljarni. Ha nem akarod ide, akkor johet a ghorvath@citromail.hu-ra
udv:
Gabor
Nem jó párosítás!
Apám sem szokta ajánlani. Festés alá foszfátozás dukál.
A horganyzást meg lehet passziválni valamennyire
Hello!
Van valakinek tapasztalata horganyzott (galvántechnikai) felület festéséről?
Állítólag ledobja a festéket.
Ne piszkáld, mert jól működik. Az az érintkező, amiről beszélsz, szabályozza a feszültséget. Alap esetben a feléd eső érintkezőnek van feszülve. Ez a nyagy töltés állás. Amikor emeled a fordulatot, és felmegy a fesz, akkor elmozdul középre, a közepes töltés állásra. Ha még jobban emelkedik a fesz, akkor ér a túloldali érinkezőhöz, ami a nulla töltés állás.
De nem ilyen egy szerű a működés, mert az érinkező rezeg folyamatosan. Ezt látod a lámpán. Mondjuk egy jó akku elég jól simítja a feszültség ingadozást.
Lehet, hogy a végét járja az akkud?
Sziasztok, vettem egy motort aminek az egyik gyertyamenete perselyezve van. Ez a persely jobban szereti a gyertyát mint a hengerfejet és a gyertyán marad, ha kiszedem. Szeretném igényesen megcsinálni, gondolom a legjobb behegeszteni és kifúrni, menetelni. Tudja valaki hol csinálnak ilyet, vagy egyéb ötlet?
kösz
Megtudná mondani nekem valaki,h kis ETZben a főtengelyszimeringek mekkorák? Méreteire gondolok. Vagy link esetleg vkinek??? kösz
Szia!
Épp a "szakival" fórumozol :)
Ha nagyon kell, lehet tudok műhelyt is keríteni egy Simsonos kollégánál :)
Egyébként akkor most szét akarod furatni, meg capágyazás, meg minden?
Ha kell, akkor nyomtatok egy robbantott ábrát, és nekieshetüünk :)
Még a sráccal mondjuk beszélnem kell, ha aktuális a dolog
Vince
Mármint egy másik fesszabályzó lett feltéve.Ma állitottam a tuáramkapcsló két érintkezője közti hézagot 0.3-0.4 mm re.Mert vhol volt erről képem de sehol sem találom de mintha igy irta volna.Na de még mindig hullámzik a lámpa fénye picit.A töltés se minig az igazi még pedig minden érintkező meg van csiszolva meg egy másikat is feltettem azt is beállitottam de azzal is hullámzik a lámpa fénye amikor a tuláramkapcsoló rezeg ugyanugy a lámpa fénye is változik.Segitsetek mit állitsak,?
Ez lett volna a hozzászólás elején
Lenne egy kérdésem.Eddig jó volt a töltés az MZ TS 125 ömön de ma mentem vele és észrevettem hogy nem szólal meg a duda csak behuz a membránja.Azt gondoltam rossz a duda.De otthon megmértem a töltést 6.4v volt ami nagyon kevés csoda hogy birta az akksi 25 kmen át mert este volt(Ma) és index féklámpának működnie kellett.Na most elkezdtem ujra beállitani jó is.Nagylámpán 6,9-7 volt max .Helyzetjelzővel 7,3-7,5 v a tóltés.De van egy gondom.Aki ismeri ezt a fesszabot (bár a legtöbbnek ez az elve)A bal oldali (tuláramkapcsoló)lemez két fül közt van betéve.És ha leszabályoz olyan 7,5v nál akkor a lámpa picit tompul és világoodik (nagyonpici különbség)de ennek nem igy kéne működnie.Nagylámpán nem csinálja mert ott nem szabályoz le nincs sok túltöltése és ott jó.De annak az érintkezőnek ugy kéne működnie ha tultöltés van akkor a másik érintkezőhöz kellene vonzania egy pillanatra magát.De ez azt csinálja hogy 1 vagy 2 tized mm ert eltávolodikamelyikhez normál esetben van vonzva de nem mozdul el a másik oladali érintkezőhöz.És szikrázik is ahogy nagyon picit távovlodik el.Hogy állitsak jó töltést?Melyik állitással kezdjek:A töltéskapcsolót állitsam be először vagy a túltöltését?
Koszi a kerdest Vinutta!
Alakulunk,alakulunk. Generator forgoresz megforrasztva, elos-hatso lanckerek+lanc lecserelve osszerakva, mar volt probakor is csak tul lazara sikerult a lanc. Kicsit erotgyujtok, mielott ennek a szimeringdolognak nekiugrok, bar erosen gondolkodom, hogy fel is furatnam, meg helyrepofoztatnam az a egesz blokkot. Ha ehez tudsz megbizhato szakit a kornyeken, ne kimelj. A garazsra meg nem jelentkezett senki, egyedul meg nem erne meg :(
Kb. ennyi, ez az oraatallitas betette a kulcsot, mar az a felora vilagos sincs, ami eddig jutott melo utan(bar 2 hete mar igyis fejlampaval tolom, kivancsi vagyok mikor hivjak ram a zsernyakokat a hazbol :)
udv:
Gabor
Ezt HGabor kollégának akartam írni, csak kimaradt :D:D:D
Jól elbeszélgetek magammal :)
Vince
Heló:A Farkas Balázs néz ki rasztásan? őróla irtál?
hézagolás a tengelyek végén, ha sokszor kidobálja lehet fogaskereket is cserélni mert lekoptatja a kapcsoló körmöket és nem lesz megfelelő a kapcsolat.
Szia!
HOgy haladsz a felújítással? :)
Szia Dawe!
Ha meg van még a verda, akkor nov.6. után megnézhetjük azt a fránya töltést :)
Vince
Sziasztok!
Kölcsönbe szeretnék kérni egy szerelés erejéig egy primerfogaskeréklehúzót(a fő-/forgattyústengelyről).Ezt a szerkezetet nevezik a mofakernél "Kuplungfogaskeréklehúzó"-nak?
Veszprém ill.Bfüred környékéről.
Köszi a választ, de aszthiszem széthúzás lesz a vége.
Tegyél bele olajat :D
Nekem a Renault 9 ötöikből dobálta ki, erre kiderült, ogy olaj is kell bele :D
Egyébként tuti, hogy lehet állítani, de a Jaffák elég érzékenyek, nem egy jó konstrukció, ahogy a Mustangomra emlékszem :)
Vince
Budapest érdekelne elsősorban
Sziasztok, tud valaki segíteni, hogy hol kapok klingeritet? Tömítést szeretnék kivágni belőle a porlasztó és a henger hözé.
Sziasztok motoros kolégák! egy kérdéssel fordulok hozzátok: a 350-es jaffám(360,cseptankos) kidobálja a 2.sebességet, Mi lehet a baja? Lehet-e ezen állitani,és ha igen hol? A válaszotokat előre is köszönöm!
Köszi,ezt figyelni fogom,ha vásárlásra kerül a sor.Sajnos a Szigetszentmiklósi börzére nem tudok kimenni,mert családi esemény és ezt nem lehet kihagyni,mert ez nem néhány nap ajtócsapkodást jelentenne,50 éves lakodalom a kadvesem szüleinek,hát ez nem semmi.
Üdv. Tamás
Tippet tudok adni: jawa 350 dobjában van egy kb 1 mm-es magassága a dob széléhez képest a fékezőfelületnek. Ha ez alacsonyabb, vagy netán alig érezhető, akkor már felszabályozták. Meg ugye ne legyen rajta hosszanti bemaródás, mert az nem segít...
Ha alkatrész kell magyar motorhoz, és nem feltétlenül jelenti ez a Pannóniát.
Érdemes keresned Ajkán a Farkas Balázst Bajcsy utca.
Vagy csak kérdezd meg a dunántúli börzén az árusokat ott van-e az a fiú, akinek rasztában van a haja és leér a fenekéig...
Hát csak Pannóniázzatok :D
Majd ha "belenövök", lehet fogo én is :)
Futár Petinél nincs?
Egyébként meg nemsokára megyek és megkérdem, mert 2 utcára vagyok tőlük
Vinutta
Hali.
P10-hez kell és ajánlottak Fóton egy szakembert aki elvállalta úgy,hogy a kereket nem kell szétszedni,csak a gumit eltávolítani,valami böszme nagy esztergálya lehet emibe be lehet fogni a kereket.A végeredmény a vizsgán fog eldölni,ha nem jó,akkor két másik dob vásárlása lesz,persze ebben is van rizikó mert honnan tudom milyet fogok venni,föleg a börzén,oda vissza vinni valamit lehetetlen,de ebben a Pannonia fillingben ez a szép,bármikor képessek vagyunk több ezer forintot is bukni egy rossz döntéssel.
Üdv. Tamás
Sztem akkor is jobb lenne, ha próbálnál szerezni új dobokat. Börze? Egyáltalán milyen géphez kell?
Hali.
Ja akinek több is van lezsírozva annak könnyü,nekem csak kettő van és azok sem tökéletessek,igy muszály szabályoztatni,vagy felhagyok a motorozással,az utóbbit nem szeretném.
Vállalom a veszélyt,hogy a vékonysága miatt hamarabb deformálódik,ez persze attól is függ mennyit kell levenni az anyag vastagságból.
Üdv. Tamás
Nem akarok belekontárkodni, de nekem két tapasztalt szaki is azt tanácsolta, hogy lehetőség szerint ne szabályoztassam fel a fékdobokat, mert sose lesz jó. 1. nem tudják pontosan és koncentrikusan kör alakúra esztergálni; 2. ha mégis, akkor a dob falának vékonyodása miatt könnyen fog oválosodni. Nekem mázlim volt, 4 kerékből 2-nek jó volt a dobja, most azok szolgálnak a gépsárkányon.
Szia.
Az "ugyan olyant" arra értettem,hogy ugyanolyan rossz a dob mind az enyém,vagyis nem kerek,hanem ovális.
Köszi a lehetöséget,de ha lehet itt a közelben szeretném megcsináltatni,ráadásul nem szeretnélek terhelni csak a legvégsö esetben.
Ha van jó ötleted azt viszont várnám.
Üdv. Tamás
Már mér ne lenne ugyanolyan? :)
Azért ennyire nem szarok a magyar kisiparosok sem :)
Mellesleg nekem van jó esztergályosom, csak kicsit messze Pesttől.
Ha gondolod, akkor hazaviszem a két kereket a 7végén, de jobb lenne, ha csak a dobot adnád és ha kész, akkor hozom.
Vince
Szia. Az a baj,hogy nem biztos,hogy az amit veszek az nem ugyan olyan mind az enyém.Azt mondják fel lehet szabályozni,szabályos kör alakúra,NA ERRE KÉNE NEKEM SZAkEMBER,állitólag esztergályos megtudja csinálni,de hol van ilyen ?
Elöre is köszi a segítséget.
Üdv. Tamás
Szia!
Szal fater azt mondja, hogy van neki külön hely, ahova be lehet dugni a kondi lábait, ami egy-egy drót a mi esetünkben :)
A mért értéknek kb. 0,2 MikroFarad
Vince
Szia!
Nemtom miről van szó pontosanm, de szerintem az kerékagy cserés lesz.
Érdemes szerintem megvenni kettőt, aztán nics vele baj egy párezer kilómétert. Átfűzeted, aztán mehet a théma.
Kedves Kollégák !
...,ha valakit evvel megsértettem bocsi,de elég nagy bajban vagyok a mocim 2 hónapot kapott a müszakin mert a fékdobok kopottak,gondolom ez márka független.Ha valaki tud olyan szakit aki ezzel is foglalkozik küljétek el a cimát,telefonját.Lehetöleg dél-Pest környékéröl,de várom bárhonnan,a legvégső esetben.
Várom válaszotokat.
Üdv. Tamás
Pestről Keletre tudom vinni pénteken, ha gondolod :)
Tudunk találkozni Füzesabonxban, Miskolcon, Szerencsen és Sárospatakon
Vince
Összesen: 58 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|