:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Motorszervíz - új hozzászólás Összesen: 58 oldal
Esetleg nem tud valaki Szombathely környékén egy 49.9ccm-es Garelli Sport Super-t,vagy alkatrészt?(főleg henger,dugattyú,kipufogó) Rendesen megfizetném,vagy adnék Simson alkatrészt,bármit.....
Segítsetek légyszi! Van egy 50ccm-es Garellim,csúszik a kuplungja. Már sokan megnézték,de nem tudtak segíteni.A holtjáték,és az összes állítócsavar jól van beállítva.Ha még ráállítok,már alapból kiemel. Az olajszintje is jó,a kuplung pedig jó állapotú. Ezt főleg elinduláskor és "hidegen" csinálja,és a behúzás után csak pár másodperccel old szét. Mi lehet a gond? Írjatok légyszi!!!
Szeva raki.Kuplung csapágy?
Aki esetleg nem olvasta az előzőeket:
egy felújított 1986-os 250-es ETZ-ről van szó:)
Sziasztok!
A rugóstag probléma mellet van itt egy kis gond a blokkal is:)
Szóval a lényeg az, hogy amikor a motor elkezd bemelegedni, akkor valami zörgés beindul benne. A motor teljesen fel lett újítva, új hajtókar, csapágy meg minden. De a dugattyú és a csapszeg az maradt a régi.
Az az érdekes, hogy ahogy behúzom a kuplungot, úgy változik ez a zörgés. Most akkor minek van baja, a kuplungnak, vagy a hajtókar-csapszeg-dugattyú résznek? Ha tapasztaltatok hasonló, akkor írjatok mailt, vagy írjatok néhány sort ide!
Köszönök mindenfajta segítséget!
Raki
csőváz powerarc.a szimeringel volt már problémám az nemrég volt cserélve és szerintem jó is.nem értem az egészet de azért köszi.esetleg más ötlet?akár másoktól is!
Sziasztok!
Nekem egy Mz Etz 125 cm3-es motorkerékpárom van.
Épp ujítom föl de nem találok sehol se karburátor beálitást. Ha esetleg valaki tudna, akkor lécci küldje el emailbe (arnold.kiss@citromail.hu) vagy irja be a forumba. Előre is köszi.
Szia Raki.
Nekem van pont egy db hibátlan hátsó ETZ telóm. Írtam mailt neked a mrmz@citromail.hu-ra.
Sziasztok! Ha tud nekem valaki szerezni vagy esetleg van neki FantikMoto krosszmotorhoz karburátorja vagy egyéb alkatrésze kérem írjon erre az email cimre:choper88@citromail.hu
Nekem a Jawa-m csinálta ezt, hasonlóan elejtette a fordulatszámot, majd utána nem sokkal az lett a vége, hogy a generátoroldali szimering tönkrement, szívta a falsot mint a huzat. A csere óta nem fordult a fent említett jelenség.
Szasztok!megigértem írok.powerarc amit javasoltál jó is meg nem is,kitakaritottam mindent és hopp a 4. vége 110 nem durrog,de viszont vissza ejti a fordulatot,megfullad nem tudom mi történt tanácstalan vagyok.
Sziasztok!
Van egy 250es ETZ-m, 1986-os évjáratú. Az a probléma, hogy az egyik rugóstag, utángyártott (RENAK), és valami gáz van vele. Mindkét rugóstag teljesen ugyan úgy néz ki, kívül és belül is, azonos módon, ugyan akkora olajmennyiséggel lett összeszerelve, és a szárakben az alkatrészek is pontosan ugyan azok. Ennek ellenére a szemét utángyártott TÚLSÁGOSAN csillapít, annyira, hogy nem tud tőle rugózni a hátsó kerék, mivel a rugóknak nincs idejük visszanyomni a szárakat a kiinduló helyzetbe. Kézzel alig lehet kitépni a szárat, befelé viszont könnyedén megy. A gyári rugósláb egyébként hibátlanul működik.
Aki tud, kérem segítsen, már mindent megpróbáltam, kipucoltam, variáltam stb., de nem tudok rájönni, hogy mi lehet a baja. Ha volt már hasonló problémátok, írjatok néhány sort!
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Tamás
szevasz POWERARC.köszi a tippet a cimbim is erre gondolt ugyhogy 2-0.megnézem,majd irok hogy más is tanuljon.köszönöm szépen.a szoci legyen veletek!
esetleg nem st. Matte a neve? Erről csak nnyit, és nem akarok kötözködni, hogy tényéeg megfogja az alut, a fényesebb felületet pedig eléggé, úgy hogy kézi polírozás után nem biztos hogy eltűnik a folt. Úgyhogy minednki saját feleőlésségre. Amúgy tényleg jól old mindenféle zsírt.
mzzzz
Nézd meg hogy a benzin akadálytalanul jut-e el a karbiba, csap, szűrő tiszta-e, a tankszellőző rendben, és a karbi is tiszta.
volna egy titok amibe segithetnétek nekem. van egy 251-es tzm.jol gyorsul jol indul de 110-nél(5-be)durrog puffog és le megy 90-re vissza 4. majd 5. 110 és megint.ami új benne;trafo,kondi,üllö-kali,az össz. szimering.segitséget előre is köszi.
Ha emlékeim nem csalnak, létezik olyan festék (feketében is), aminek jó a hőátadó képessége, hengert is le lehet fújni vele. Meg kell kérdezni egy festékboltban.
A gyertyakérdést megoldottam.
Jók a hőálló spray-k,csak nézd meg mette vagy sem,nekemsikerűlt mindíg matto választani,már nem is bánom,a tank fényességét jobban kiemeli a matt motor alatta.:) Csak vékonyan fújd sztem,tudod azok hűtőbordák :) bár nemtom számít e.
Köszönöm, azóta én is rájöttem, hogy azzal kéne próbálni. Utána lehet festeném a hengert és a hengerfejet, ebben tud nekem valaki tanácsot adni? Feketére szeretném, a szinterezés nem tudom mennyibe kerül, a hőálló fekete meg nem tudom mennyire tartós, csinált már valaki közületek ilyesmit?
Nekemolyan kérdésem lenne hogy
az NGK bp7-hs gyertyának kellene hosszúmenetes de ugyanolyan menet-átmérőjű megfelelője bármiylen márkából vagy NGK-ból,ért vki ezekhez?
hali
Én véletlen jöttem rá hogy a konyhai hideg zsíroldó az a spriccelős törölgetős az milyen krva erős,ráfújod rajtahagyod pár percet aztán ha minden igaz zselévé áll majd össze az olaj,legalábbis a kipufogóba beleöntöttem és alul zselé állagban jött ki minden ami bent volt :)
Sztem kis edénybe állítts bele a hengert és töltsd tele ilyen konyhai hideg zsíroldóval,nemtom mennyibe kerül de sztem mindent leszed az újad hegyét is kikezdi ha huzamosabb ideig dolgozol vele,és olyan nyálkás marad a tapintásod egy jóideig,beleissza magát a bőrbe vhogy.De a lényeg hogy sztem verhetetlen.De vigyázz lehet hogy az alut picit megfogja megkapja de csak épphogy.Vagy nem.30 éves olajat persze nem próbáltam vele :)
Ismer valaki olyan szakembert Bp-en,
aki hengerfúrás mellett perselyez is?
Előre is köszi!
76.00ásra szeretném fúratni akor mit kell csinálni hisz 350 lesz?és a hengeger vevala nem lessz!mert ilyen dugú van 250tz hez.csak 3 mn fokat számít!és az hogyan lehet ki közbölni?
Kromofágot inkább ne....
Petróleumban áztatva 1-2 napig jobb eredményt hoz mint a brigéciol.
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy alumínium hengertömbről mivel szedhetném le a 30 éve ráégett olajat. Brigéciol nem sokat segített, kromofágot nem mertem próbálni. Ha valami erősebb szert használok, mire kell ügyelnem? A perselyek vasból vannak, gondolom azoknak nem árt, ha esetleg érintkeznek a lötyivel.
Tudjátok hogy a levegős teleszkópokba saccra milyen nyomás kell?
Feltöltöttem fél liter olajjal és 1,2-re fújtam száranként,namost lenyomáskor van egy pici kattanás,és nem csak nálam egy dettó ilyen másik teleszkópnál is ugyanez a jelenség,mi lehet?
tehát olyan arányban kell csökkenteni az erőt hiszen kevesebb erő kell ha hosszabb a kulcs ugye?sima aránypár nem?
Így már világos az eszköz felépítése. Szerintem számolni kell. Gondolom a nyomatékkulcs ill. a villáskulccsal növelt nyomatékkulcs hosszának arányában nő a "hagyományos" állapothoz képest kifejtett erő.
www.freeweb.hu/polarnight/nyomatek2.jpg
de mégis van egy rajz,spec szerszámmal csinálják,nem is igazán értem milyen kulcs az
nincs részletezve a módszer csak a nyomaték mértéke van megadva
A nyomatékkulcsot a megfelelő tartományhoz választottam azzal nincs gond a csavar helyével van a gond,akkor kell számolnom nyomatékot vagy nem,sztem kell.nem? :)
Köszi, elég nehezen jött be... A szerelési könyv mit ír ?
http://www.freeweb.hu/polarnight/nyomatek.jpg
A tengelyre vonatkoztatott maximális forgatónyomatékot állítod be a hajtókaron, akkor fog jelezni, ha ezt elérted. Ha régebbi, torziós nyomatékkulcsod van, akkor pedig így is, úgy is a mutatót kell figyelned a pontos értékhez, tehát tökmindegy, mekkora a hajtókar.
Egyébként nem egészen értem, miért akarod meghosszabbítani... Többféle méretben készülnek nyomatékkulcsok, ez a nyomatékhatároknak megfelelő szokott lenni.
nálamnem jelenik meg a kép,pedig a helyén van
úgy mint ezen a képen ,csak házi lesz a közdarab nem a kulcshoz kapható.
www.freeweb.hu/polarnight/pantah10.jpg
És hogyha menetragasztóval a (legerősebb loctile vmi 2701?)-essel leragasztom a hengerfejcsavarokat lehúzás után akkor nem kell utánhúzni állítólag ugye?Persze tudom hogy nem kell hiszen akkor elbaxom a ragasztást,csak jobb megkérdezni. :)
Csak kis villással férek a csavarhoz,két összeheggesztett anya lesz a közdarab ,az egyik fele a nyomatékkulcsba a másik felére egy csillagvillás csillag része megy rá.
Sztem. itt mindenki úgy vélte eddig, hogy a nyomatékkulcs "nyelére" húzol vmi. csőtoldást. El kéne magyarázni szabatosan, mire is gondoltál... én legalábbis ezt nem látom most magam előtt. A nyomatékkulcsok érzésem szerint a legritkább esetben szoktak villáskulcsban végződni...
A nyomatékkulcs meg lsez hosszabbítva vmi csellel átmenetileg tehát egy sima villásban fog végződni,de a forgópontja ugyanott lesz,a forgópontból nyúlik előre a villáskulcs sacc 10cm-re.De az erőt ott fogja mérni ahol a forgópont van nem?
Nem értem, mi bajod. Csak egy új dugó kell hozzá :D
Abban az esetben érvényes amit mondtunk, ha _valóban_ nyomatékkulcsot használsz.
Jól látom, hogy ráadásul egy nicasilos henger? Vicces fiú ez... egy garast sem ér a cucca, nemhogy 25e-t.
De biztos hogy a meghosszabított pontban akkora erő fog hatni?
Szerintem nem de ha biztossak vagytok benne akkor köszi :) egy gondal kevesebb
Banyek... tényleg, kipolírozta, kb. 80-as csiszolópapírral :D
Nézd meg egy kicsit jobban a képeket: valaki megpróbálta eltüntetni a nyomokat, ez volt az a bizonyos "újrapolírozás" :D
Kiugrott a csapszeg-rögzítőgyűrű, az "polírozhatta" meg a hengerfalat is, meg a dugattyúpalástot is... jól néz ki.
Összesen: 58 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|