Motorszervíz - új hozzászólás Összesen: 58 oldal
Valakinek van tapasztalata a curil nevű anyagról?Összeraktam vele egy blokkot,de a gyujtásoldali főtengelyszimmering házánál nem lett jó a tömítés(kifolyt a benzin).
Meddig kell hagyni száradni?Egyáltalán jó ez erre?
nem szeretném mégegyszer széthúzni a blokkot emiatt!
Mondjatok valami okosat!PLS
Helló!
Mielött megforgatnád,önts egy kis olajat a hengerbe a gyertyalyukon,hagyd állni és csal nagyon lassan forgasd tovább 1/4-eket,újra állni hagyni ...Mivel ha a henger belül rozsdás(amire van esély)szárazon mindent összekarcol a dugó!
Nekem is egy autórestaurátor muki mondta.
Sok sikert!
Köszönöm a választ! Hogyan mossam át? Beletöltöm a petróleumot, miután leengedtem az olajat és rúgok párat a berúgókaron? Esetleg hagyjam benne állni is kicsit? A hengerfejben vannak olyan járatok, ahonnan az olajat nem lehet leengedni, nem lesz gond, hogy a petróleumból ottmarad egy kevés?(utána rész-szintetikus olajat használnék)
Az olaj oda kevés lesz, inkább petróleummal mosdd át! Érdemes lenne egy kicsit föl is melegíteni (mondjuk forrasztólámpával). A hengerfejet ne vedd le, szelephézagot, előgyújtást, kuplungot nézhetsz rajta. Én egyszer beszívtam ilyeen sok éve álló blokkal, az olaj tiszta sav lett benne, megette a kuplunglamellák anyagát, és mindíg letapadt, beragadt. Ha nem volt annyi esze az előző gazdájának, hogy az olajat leeressze, és mostanra már jól megbüdösödött, akkor erre számíthatsz te is. No meg persze elöregedett szimmeringekre, tömítésekre.
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni! Egy 8 éve kiszerelt és azóta meg sem mozdított 4 ütemű blokkot szeretnék újra vázba építeni és használni, azt szereteném meggkérdezni, hogy mit tanácsoltok, mit tegyek a beindítás előtt. Átmosnám olajjal az egészet, de nem tudom, hogy mi erre a legjobb módszer. Milyen olajjal és főleg hogyan? Hengerfejet levenném, de mire jön egy új tömítés, nyár lesz, szerintetek ezt mindenképpen érdemes megejteni vagy bízzak benne, hogy nincs semmi a robbanótérben? Mit érdemes még megvizsgálni?(szelephézag, stb.) A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv.
A láncot visszavittem a boltba(mivel semmi különbség nem volt)kicseréltem egy hátsó kuplunglánckerékre,de továbbra sincs változás!Mi lehet az oka?
Egyébként hol van a cucc és mennyi lenne az ára?
Hi!
Annyit biztos nem lóghat, hogy beleérjen a deknibe. Nem hinném hogy kevesebb fogú lánckerék felmegy rá úgy hogy rajtamarad a lánc. Lehet hogy szimplán csak elkopott a két lánckerék.
Nekem van egy rávaló garnitúrám, a két lánckerék meg a lánc. Mind új, bolti ár alatt megszámítom neked.
Sziasztok!
Tud valaki segíteni abban,hogy a 125-ös etz kuplunglánca mennyit lóghat?
ill.hány fogúak a lánckerekek?
Ugyanis kicseréltem a láncot és ugyanúgy lóg mint elötte(belever alul a deklibe)lehet,hogy nem gyári lánckerekek vannak rajta?
Előre is köszi
Sziasztok!
Tud valaki segíteni abban,hogy a 125-ös etz kuplunglánca mennyit lóghat?
ill.hány fogúak a lánckerekek?
Ugyanis kicseréltem a láncot és ugyanúgy lóg mint elötte(belever alul a deklibe)lehet,hogy nem gyári lánckerekek vannak rajta?
Előre is köszi
Sziasztok!
Tud valaki segíteni abban,hogy a 125-ös etz kuplunglánca mennyit lóghat?
ill.hány fogúak a lánckerekek?
Ugyanis kicseréltem a láncot és ugyanúgy lóg mint elötte(belever alul a deklibe)lehet,hogy nem gyári lánckerekek vannak rajta?
Előre is köszi
Ennek ellenére továbbra is keresek alkatrészeket. Ha van valakinek,írjon ide!!!
Ehhez a típushoz? Senkinek! Legfeljebb ha magánimportban került ide egy-egy darab, alkatrészt hozzá szerintem soha senki nem importált, így hát találni sem fogsz. Legjobb esetben is csak valami lepukkant bányagépet, amiről ugyanazok a dolgok fognak hiányozni, mint a tiedről.
Sziasztok!
Van egy eladó danoviám gyári rajta minden! Csak gatyába kellene rázni ugyanis nem volt 10 éve használva!
még nem fényképeztem le de ha valakit érdekel nanasy@freemail.hu vagy 0630/6567332 elér ára: 100ezer
Eddig is "típusidegen" motorokból szereztem cuccot... Azt kérdezem,hogy kinek van OTTHON alkatrésze?!
szerintem max. az imolai börzén. esetleg www.ebay.it
Amit lehet, le kell gyártatni, amit nem lehet, azt típusidegen alkatrészekkel ki kell váltani. Különben a gatyád is rámegy, az tuti.
Vagy esetleg nem tudjátok,hol tudnék hozzá alkatrészeket szerezni?
Még mindig keresek GARELLI SPORT SUPER
(49.9 ccm,gyárilag piros,4 sebességes,hasonlít a PUCH MONZA-ra és COBRA-ra) alkatrészeket SZOMBATHELY környékén!!!
Legfőképp henger érdekelne! Kifizetném vagy cserélném Pannónia,stb... alkatrészekre.
Hello-bello, ha kisebb a torokátmérő, mint a gyári 22, ill 150ccm-nél a 24mm, akkor nyilván ne rakd fel. Ha meg nem, akkor rakd fel, baja biztos nem lesz, ha ügyesen hozzáállítod.
Hi!
Az a gondom,hogy az S51N-es Simómon hol van szikra,hol pedig nincs!
Tud vki segíteni?
Köszi:IMI
Hello!
Még az előzőhöz,annyit sikerült megtudnom hogy dellorto olasz karbi. torokátmérő nem teljesen stimmel de egy átalakítóval megoldom.Csak az a kérdés hogy üzemelne-e vele a Mz?
Hello minden fanatikusnak!
Csak egy röpke kérdésem volna.Szert tettem egy cagiva 125nek a karbijára (lovésem sincs milyen típusu cagiva) szerintetek jó az egy 150 Etz-re?
előre is köszi minden segítséget ha csak tipp akkor is!
tata 21 megegyezik a lehúzó
eladó egy 634 és egy 638 as vagy alkatrészenként, vagy egyben 70 ill 80 e forint, ha alkatrész érdekel akkor neki állok bontani. mindkét motor forgalomban van, és a nevemen található.
tel.: 70 3339723
mail: ttibi20@freemail.hu
A következő link szerint nem.
http://www.mofaker.hu/megjelen.php?fomenu_kat=1&almenu1_kat=1&almenu1_id=9&fomenu_id=4&fomenu_nev=Motoralkatrészek&almenu1_nev=MZ-ETZ%20alkatrészek&almenu2_nev=Tengelykapcsoló%20szerkezet&almenu2_id=149
Csákány! Azt szeretném megkérdezni hogy a "kis" etz kuplunglehuzója megegyezik-e a "nagy" etz-ével.
A letöltéseknél van részletes leírás a 125-s blokkszereléséről is, ábrákkal.
Asszem a hogyan javíthatom a mkp-m címmen.
Télen én is széthúztam.Hát úgy érzem az én motoromnak már mindegy mi történik vele, csak rosszabb lesz.
Remélem te nem jársz így... :)
Huhh!Mindenesetre kössz,nem erre számítottam de akkor majd rászánom magam a dologra!:)
Ha arra gondolsz,amire én akkor kell.
Hello mindenkinek!
Csak annyi segítséget szeretnék kérni hogy ha egy 125Etz-ben szeretnék léptetővillát cserélni akkor ahoz nem kell széthúzni a blokkot?
A tz 50papir és izsákon van bácsmegye
Sztem a karbiba volt egy kis kosz amit beszivott a fuvóka majd valahogy át is ment a teljes fuvókán és jó lett.Nekem volt a jawan egyszer egy ilyen az is magátol jó lett.De volt olyan amikor egy pici bogár volt a fuvókámon azt már nem szivta át.
Úgy, hogy más okozza. Van ez így. Istenem, ha én azokban az órákban, amiket életemben téves diagnosztizálás miatt átszereltem, inkább valami pénzkereső tevélkenységet végeztem volna...
Egyik nap, mikor már a bejáratás végén jártam(új gyűrűk),megjelentek ugyanazok a "tünetek",mint gyűrűtörés előtt: 3.sebóban 3/4 gáznál mintha leszabályozna a motor,4.-ben pedig alig pörgött ki. Azt hittem,annyi a gyűrűknek,de nem. Másnap elővettem,semmi baja nem volt,minden sebességben szépen húzott,végre is jól ment... Most ez hogy van,srácok???
+még mindig keresek Garelli Sport Super 49.9ccm hengert!!!
Helló, Bagjas!
Engem érdekelne a tz!
Hol van? Mennyibe kerül?
A képnek örülnék
Üdv!
Szasztok.mivel nem írtam róla semmit igy le róvom adósságom.tehát 89-es 251-es tz szép állapot papirok nincsenek kivonták forgalomból,azt mondják vissza helyezhetö.új szimeringek,kuplung.akinek alkatrésznek kell annak 99 százaléka használható de kár érte.én vettem egy 600 xl-t ezért nem kell.akinek emilbe kép kell csak hétvégén tudok gépnél lenni.hivhattok is.
vagy fúrsz bele két lyukat, belehajtasz egy lemezcsavart és annak a fejénél fogva húzod ki. Besajtoláshoz meg csövet használj ami csak a külső átmérő környékén érintkezik.
Jah, ETZ250rol van szo. Bocsi
Sziasztok!
Aki cserelt mar fotengely szimeringet, elmeselne nekem a lepeseket? Most ott tartok hogy levettem a generatort es farkasszemet nezek a szimeringel.Olvastam, hogy at kell szurni, a lyukba beleakaszkodva kitepni, majd az ujat a ovatosan bepaszirozni. (a fotengelyt nem szeretnem kivenni!)Ez igy okes? A kuplung oldalon is meg akarom csinalni, csak elobb szereznem kell lehuzot hozza. Ja es ki hogy rakja vissza a kuplungot, hogy ne porogjon le kesobb?Egyszer mar poruljartam...
elore is koszi:
Gabor
Tudsz küldeni képeket meg néhány konkrét infót róla?
Mindjárt lemegyek a pincébe és átnézem.
Sziasztok ha valakit érdekel egy 251 tz én eladnám 50 pénzér nagyon szép.át nyergelek a 4 ütemüekhez.062024391690 bácsmegye
Megoldódott a probléma (részben):bowdencsere! Kis járatással meg tudom oldani az olajgondot is. Sajna pénzem nekem sincs (olajra) A Peti+megnézi a karbimat. Ugye? :)))
Az a másik Garelli tudom milyen,de annak más a hengere. Elvileg lesz egy plusz blokkom....elvileg....
A motorolaj valamivel hígabb hidegebb állapotban, meleg alig van különbség.
Sztem tegyél bele 80w 90 et.Mert 15w 40 van bent neked.Ugye emberek a 15w 40 túl sűrű egy váltóba nemigaz?
Nekem van egy ronda rózsaszín Garelli Uno típusú, babettára hasonlító megjelenésű 50ccm-es mopedem, alkatrésznek felhasználható, minimális összegért átadó. Bár asszem ez nem azonos azzal amit te keresel de hátha mégis. Ja, Győrben van a vas.
ATF olajjal próbáld, azt használva hidegen nem fognak tapadni oldáskor.
Esetleg nem tud valaki Szombathely környékén egy 49.9ccm-es Garelli Sport Super-t,vagy alkatrészt?(főleg henger,dugattyú,kipufogó) Rendesen megfizetném,vagy adnék Simson alkatrészt,bármit.....
Összesen: 58 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|