:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Motorszervíz - új hozzászólás Összesen: 58 oldal
szeva!
segitsetek, szerintetek is soka fogyasztás egy 83ETZ250nek az átlag 6.5-7liter? szreintem ja, motor még nem volt újítva nem is húz annyira, lehet felfúrással nagyobb dugikkal orvosolni lehet a problémát vagy hogyan lehetne 5liter köré szorítani a fogyit, vagy lefelé amennyire csak lehet, tippeket kérek!! Kösszesz
Üdv! Úgy jártam,h a 150es ETZ-m, ami elvileg már rég bejáratódott, megragadt hirtelen. Megvártam még kihül és útnakindultam. Ám egy picike zajra lettem figyelmes,ami egyre hangosabb és hangosabb lett. Olyan hangja volt a gépnek mint a traktornak. Gyűrű törésre gyanakodtam,így ma le is húztam a hengert. DE a hengernek és a dugónak,gyűrűknek semmi baja! Viszont a hajtókar... kb 1-2 centit mozog ki oldal irányba... Szóval: ez lehet a gondja?? Ez adta a traktor hangot??? Ha veszek fötengely generálozó készletet és megcsináltatom,mire kell ügyelni?? Mert hallottam én színezésről,ami a hajtókaron van meg ilyesmik??? Segítsetek! Köszi!!
Szevasztok!
gondoltam itt tán megtudom, hogy MZ TS 125-höz mekkora küllőket kell vennem(illetve a kerék mérete). köszönöm előre is!
Sziasztok!
Valaki tudna nekem segíteni?
A CZ511 /cross cetka/-ának mennyire állítsam az előgyújtást!?
Előre is kösz....
Heló.Sztem ott egyszerüen sok a felgyülemlett olaj a karterban mert nincs ilyen állapotban kihuzatva egy motor és nem igazán dolgozza azt el.Nem ártana ha közben kihuzatnád valamennyire,azért vigyázva.Biztos hogy ez a gond meg a kipuf elolajosodása.Ha tudodcseréld le a kipufot és ha már bejárattad a mocit akko tedd vissza az olajos kiput és menj sokat vele és kiég magától.Gyertyából esetleg tegyél bele kicsi hőértéküt.
Hát akkor a keverékarány és a gyújtás is jó lehet. A benzincsapon rendesen folyik a benzin? A tanksapkaszellőző nincs eldugulva?
száraz. az elektróda vörösesbarna,a többi fekete
Egy kevés mindig lesz, de a sok nem jó. Kíváncsi lennék a gyertyád hogy néz ki. Száraz vagy lucskos, barna vagy fekete.
Nitróhigítóban ázott az egész,mindent kipucoltam,steril a karbi.Viszont érdekes,hogy a légszűrőnél a gumiharmonikában állt a benzin. ??
Nem lehet hogy kevés benzint kap, a főfúvókába valami piszok került bele mégiscsak?
Szedd le a kuplungkosarat,és szegecseldd újra!Ha lamellákat veszel bele,NE magyart!
Nekem az volt benne,a 6-ból ,5 darabokban volt.
Mondjatok valami okosat!
ETZ 125 teljes generált kapott,1:33-as keverékkel járok vele.Az utóbbi időben nagyon gyenge lett,fuldoklik,gykorlatilag használhatatlan.
Gyujtás jó ,gyertya szintén,szerintem a karbi is(kimostam,alapjáraton szépen ketyeg,de nem nagyon akar felpörögni).
Lehetséges,hogy eldugult a kipuffogó?Egy ideje iszonyúan füstölt,mivel felakadt a szivató.Lehet,hogy telemocskolta a kipuffogót?
Ha cserélem a dobot esetleg,rezós,vagy gyárit tegyek rá?Van valami tapasztalatotok errről?
Segítsetek!
Köszi!
Sziasztok!
Még egy kérdés: kábelköteget/kötegeket lehet-e kapni etz-hez, vagy el kell menni egy elektromos bolttba és külön-külön megvenni a vezetékeket a kapcs.rajz színei alapján?
Ha az utóbbi, tudtok Bp-n olyan boltot, ahol van minden szín, ami a kapcs rajzon?
Kész van a főtengelyed csapágyazása. És még jó, ha csak a csapágy, és nem az egész blokköntvény. Atomjaira kell szedni az egész blokkot. Vagy így hagyod, megy ameddig megy alapon. Ha nem mászkálsz el nagyon messzire hazulról, akkor ráérsz még akkor is szétszedni, ha majd egyszer otthagy valahol.
Sziasztok! Nekem 150-es ETZ-m van! Olajat akartam cserélni a blokkba és az oldaldeknit is leszedtem mert elcsúszott a tömítés és látom hogy tök szar a kuplung lamellák a kis fogaknak kevesebb mint a fele van +! A kosár is eléggé lötyög le föl mozgatva de kottyanás is van kifele fúzva! Mi lehet a baja mi van ott belül? A kosár központi csavarját még nem tudtam leszednii! kell ott cserélni valamit?
Köszi a segítséget előre is!
WD40-nel hiába is fújkálod, az egy rakás szemét. Használj Wolf csavarlazítót, azzal legalább esélyt adsz magadnak.
Ok. Köszi a segítséget, akkor majd megpróbálkozom a 4-es fúróval.
bence
Nemtudom hogy hivják. talán gázégő?Tudom mire gondolsz.Deazzal nem kéne nekiállni mert az aluminiumot hiába is melegited.Egyszerübb lenne akkor már központosan kifurni.Mondjuk ha 6os csavar akkor olyan 4es furóval és a furó rezgései meg lehet meg is lazitják a maradék csavart.
Szia!
Ja igen..etz 150-esről. Annál sajnos durvábban van belerohadva. WD 40-nelbefújkáltam rendesen, majd nem akart megindulni.. örültem, hogy nem a racsniskulcsom bánta.
Nem tudod, hogyhívják azt az eszközt,ami camping-gázzal működik, és szúrólángja van?
Egyáltalán milyen motorról beszélsz?Első teló ugye?Bevágod vasfürésszel keresztbe a csavar fejét ha már beleszakadt és kijön.Nem lesz baj ha egy kicsit sérül a teló oldala.A többit meg ütögesd meg kalapáccsal elötte és sprézd körbe.
Sziasztok!
Az a kérdésem, hogy ha a teló alsó szárába beletört a csavar (a sárhányó felfogatásánál) akkor azt hogyan lehet onnan nagyobb károkozás nélkül kiszedni?
(a többi 3 is bele van rohadva/ragasztva?)
köszi!
bence
Helló!
Van egy-két MZ alkatrészem. link:
http://www.vatera.hu/listings/index.php?us=Dino1986
Mélcímem: etz521@freemail.hu
tel: 20/9893219
sziasztok!
Mi lehet a baja a motoromnak ha melegen kicsi az alapgáz meg nem is gyullad be ha melegen akarom gyujtani?A karburátorral lehet a gond?Ha igen akkor mi?Állitani kell rajta valamit?Mit?Elöre is kösz
Sziasztok!
ETZ 250-nel lenne problémám, méghozzá az, hogy 1esben és kettesben egyszerűen nincs ereje, alacsony fordulaton fulladozik, 3stól pedig normálisan megy, húz. Teljesen felújított, szakszerűen beállított, stb,stb...Olyan, mintha túl dús keveréket kapna, de már így is 125ös főfúvóka van benne, és 2es állásban van a tű! Szóval nem értem a dolgot. És persze a gyertya csupa genya. Volt már hasonló tapasztalatotok? Mi lehet a baja?
A másik kérdés az, hogy szerintetek van-e értelme dugót+gyűrűket cserélni anélkül, hogy megfuratnám a hengert?Amíóta meg lett fúrva, azóta kb. 500 km van benne, de akkor az okos előző tulaj nem cserélt benne dugattyút,és sztem nincs meg a maximális kompresszió...
Az ötleteket előre is köszönöm!
Jó motorozást mindenkinek!
Aszondták,kikell rántani a motort belőle.
Úgy nekem is megy.
:)
A Szepes nevű bogárklub-elnöknek van valami bogárhátú szereldéje, oda támasszad be, ott már biztosan találkoztak a problémával. www.szepes.hu
Bogárhátúba nemválalják.Nemlehet hozzáférni.
Ha esetleg tudsz valakit,ne tartsd titokban.
:)
Korszerűbb megoldás a helicoil.
Szervusz!
Esetleg gépműhelyben kimarják és tesznek bele egy menetes hüvelyt.
Szia!Elviszed a szerelőhöz, és ő teker bele menetjavítót és jó lesz!Én már csináltam simson hengerfejbe!
Üdv.
Megtudná valaki mondani,hogy a fiam bogárhátújába megszakadt gyertyamenetet
hogylehetne megjavítani komplett szétszerelés nélkül?Nem kifejezetten szocimotoros,de hátha találkozott ilyennel valaki.Előre is köszi.
kösz szépen nekem ez most életmentő!
Sziasztok találtam egy tök jó motorszervizet a srác is sokat Mz-zett meg Jawa-zott ért hozzá Bp XVI Grúz út 7
De gumi nélkül!Nehogy a niplik kivágják a belsőt!
Egyküllőhúzó szerszám kell hozzá és valami villa,amihez tudsz viszonyítani.
A dolog jó türelemjáték,ne üssön se oldalra ,se átmérőben.A megfelelő küllőket kell először kiengedni,majd amikor már jó,akkor lehúzni mindegyiket egyformára(ha a külőőket amik keresztezik egymást összenyomod kb.2mm-t endedjen csak)
Jó szórakozást!
Sziasztok!
Valaki eltudná mondani hogy kerék centírozáskor mire kell oda figyelni, milyen sepiális fogások, trükkök vannak, esetleg mire lehet szükségem hozzá?
Előre is kösz.
Hali, küldj ide e-mailt: latzko@freemail.hu. Márkaszervízben dolgozom, meg persze swarciban. Volt már Xelvis-zel dolgom.
Helló! A motorozz.hu fórumon keresd meg Oszitreket a Big One topikban, ő ugyan komáromi, de lehet segítene neked. Tud infót bármelyik Hondáról, csak nem tudom mennyire ér rá másokét szerelni.(a sajátját sajnos már nem tudja egy darabig) Ha nagyon nem találsz senkit, akkor nekem is írhatsz, bár "csak" egy régi CB400 SS-em van, még a 70es évekből, de tanultam belőle pár okosságot, csak ritkán tudok visszaírni.
http://www.mrcycles.com/fiche_section_detail.asp
Itt megtalálod a '89-es vtr 250 robbantott rajzait, szerintem a blokk ugyanaz, biztosan hasznát veszed. Az olajszűrő ezek szerint a karterben helyezkedik el, ajánlom figyelmedbe az "oil pump" szekciót.
Sok sikert!
Hali!
nem teljesen hely szelleméhez passzoló kérdés, de kellene nekem egy motorszerelő. Egy klasszikus, jófej ember, aki nem horror árért, de hajlandó egy 1996-os hondát szerelni, átnézni, stb, és mestere a szakmájának. Ja és a nehezebb dolog, hogy Győrben kellene mindez. És nem bízom a szervízekben, nekem 1 jóember kéne, aki ott van, akit fel lehet hívni, akit utol lehet érni, akin adott esetben számon lehet kérni a dolgot...
Nem egyszerű, de ha tudnátok segíteni, nagyon megörülnék! Egyelőre nincs gáz, de lehet hogy kell majd egy vezérműláncállítás, szelepállítás, ilyesmi, én meg teljesen zöld vagyok ezekhez. Meg kéne valami leírás is hozzá, hogy egyáltalán megtaláljam az olajszűrőt egy VT 250 Xelvis-en...
kösz előre is
András
UI: ha esetleg környéken tudtok szakit, az is nagoyn jó, vészhelyzet esetében még pest is jóvóna...
én csak hülyeségből írtam, de jó tudni hogy van olyan marha aki meg is csinálja:)))
mzzzz
Helló!
A kipufogót nézted?? Nincs nagyon elkokszosodva??
Üdv
sorszám: 2077 (72451)
( előzmény: Csodaszarvas, 2007-04-02 11:40:24)
Láttam már én is olyat, hogy kis TS blokkját rakta valaki Romet Pony vázba. Az arányok ugyanazok nagyjából.
Az eredmény egy életveszélyes köszörű lett, nulla fékhatással, bizonytalan útfekvéssel és olyan hanggal, amivel azonnal le lehet bukni.
megcsinálni meg lehet, tartókat heggeszt a blokknak az ember, a kipufogót valahogy felerősíti, az átvitelt meg lehet oldani, oszt hagy menjen, gyakorlatilag a babetta vázra még egyszer ugyanannyi anyagot ráheggesztve tartó gyanánt... értelme? akinek ennyi szabadideje, meg felesleges cucca van, ökörködésnek kertek alatt el lehet vele szaladgálni... ameddig a lánc meg a kerék, meg a váz bírja... mert a blokk az biztos hogy birja :-)))
Emberek van egy ötletem! Annyi merész gondoltat felröppent már, és úgy gondoltam ezt nem hagyhatom ki. Szóval arra gondoltam, hogy egy Babetta vázba rakhatnánk egy 250-es tz blokkot vagy valami 350 es Jawa erőforrást.
Hülyeség?? hmmm gondoltam :D:D:D Mostanában olyan komor a hangulat errefele, gondoltam feldobok valami érdekeset.
Hello!
Van egy 251es etz-m nagyon jó motorikus állapotban de 110 től nem megy többet sehogysem, pedig már mindent megnézettem (karbi, gyújtás, új levegőszűrő, 11.5ös kompresszió stb) tehát minden rendben van és mégsem tud többet és ez szerintem nagyon kevés. Ha valaki tudna ötletet adni írjon már ide vagy a turulmadar87@citromail.hu-ra!
Köszi!
Etz 125-höz milyen gyertyát ajánlotok?
Üdvözlet uraim!
Nem tudtok véletlenül nekem pesten egy szakit aki baráti áron és jól megcsinálja a gépcsodámat (jawa 350/638)? Egyszerűen nincs rá elég időm hogy foglalkozzak vele. Kiszettem a blokkot, lehúztam a hengereket és most így áll időhiányában, a jó idő meg már itt van.
Igen ez egy kis etz.Most csináltam rajta egy teljes generált és itt ennél a tömítésnél elszökik a keverék (amit beszív a motor és felpréselné a dugattyú fölé inkább itt nyomja ki),meg persze falsot is szív.
Egy robogót már összeraktam vele tavaj,azzal nem volt ilyen gondom.
Lehet ,hogy valami okos barkácsszaki elgörbítette ezt a kis házat és azért ereszt alatta mert vastagabban vam ott az anyag ?Több mint egy napot száradt,addig olajat se töltöttem bele és be se lett indítva.
Vágjak alá papírtömítést?
Igen nekem van tapasztalatom. 7-8 éve csak ezt használom kétütemű karterek középső tömítésére. Oda a legjobb. Az Elring cég terméke, Curil vagy Curil-T néven, fémcsőrös tubus vagy műanyag (ecsetes kupakú) flakonban kerül forgalomba. Csak jót tudok róla mondani.
A hermetikhez hasonló, de annál rugalmasabbra keményedő, jó térkitöltő, olaj- benzin és hőálló, egykomponensű tömítőanyag. Higítása etil-acetáttal (a körömlakklemosó nem jó, mert az zsíros, hogy védje a csajok bőrét a kiszáradától :)
A száradási ideje szobahőmérsékleten min 24 óra. Érdemes kivárni. A felületet előtte zsírtalanítani kell (én nitrohigítót használok legvégső fázisban), ez sem csodaszer, olajra nyilván nem tapad.
Mi ez, kistézé, hogy háza van a szimeringnek ? Tiszta volt a felület ? Lezsírtalanítottad ? Mechanikai szennyeződés nem maradt ott? Száradást megvártad ?
Hogy folyt ki a benzin, teleöntötted a kartert ?
Nem kell rugdosni! Akkor csak fölkapja a szmörét.
melegítsd fel, ereszdd le a szmörét, dugózdd vissza, tegyél bele petrojlumot, várj egy kicsit, ereszd le, utána töltsd föl tescos motorolajjal (1300Ft/5l), azzal megjárathatod egy-két percig, utána azt is ereszd ki, és utána mehet bele valami rendes olaj.
Összesen: 58 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|