:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Motorszervíz - új hozzászólás Összesen: 58 oldal
Kösz a tippet! Inkább gyöngyöztetem, mert az finomabb és mint azóta kiderült nem bántja a szelepvezető felületét sem.:)
Homokoztasd....
Ehh nem tudok írni :)
CRE [-.-]
Esetleg hokoztasd le... Az nem bántja a felületet, és leszedi a nem oda valót :) Csak utána jól ki kell tisztítani a homoktól :)
CRE [-.-]
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni! 4-ütemű hengerfej-tisztításánál elakadtam, az égéstérből és a szelepekről hogyan tudom leszedni a kokszot az aluöntvény (és a szelepülékek) megsértése nélkül? Vegyszeres megoldás érdekelne, mert a csiszolástól félek, főleg így kivett szelepekkel. Mesterember kigyöngyözné, de akkor cserélhetem a szelepvezetőket is, nem?
SZiasztok! Wartburgot hegyezek, és kellene 3db tök egyforma 250-es MZ porlasztó mindegy hogy TS-é vagy ETZ-é lehet akár csatos is. lényeg hogy komplett legyen mindhárom. árban megyegyezünk! E-mail: waresz89@freemail.hu
Ha nincs ereje a mocinak és ha könnyü lenyomni a berúgókart(azaz nincs kompresszió), akkor fúrhatod.
Sziasztok volna egy problémám,vettem egy ETZ 150 est , a váltojával lehet valami, mert a 4 es sebeségi fokozatot nem veszi be, csak magasabb fordulaton de azt sem mindig. Van e valami állitási lehetőség vagy a blokot szét kell szedni?
Hogy már "csörömpöl" benne a dugattyú. Alacsonyabb fordulaton haladva rá kell húzni a teljes gázt és akkor hallani fogod.
Tanácsot kérnék, hogyan lehet megállapítani, ha egy blokk fúrásra érett, a hengerfej leszedése nélkül?
Segítsetek légyszi!
Elkezdtem generálozni a hátsó telóimat ETZ n RENAK márkájúak (szal nem IFA) és Lecsavarozható a felső tartó részük szal nem ilyen csapszeges. Rugót kiszettem felsőtartór lecsavaroztam, utánna kinyitottam spec kulcsal azt az érdekes anyát ami alatt vana alényeg!:) De utánna megállt a tudomány, egyszerűen nemtudom tovább bontani a cuccot. Egy előregedett szimering még kijött darabokban de utánna semmi! Segítsetek lécci mert kétlem hogy olyanra csinálták ezeket hogy nem lehet felújítani nem szívesen vennék új hátsó telókat:/ Segítségeket előre is köszönöm! Üdv.: pSy
Üdv!! Szeretném segítségeteket kérni! A motor: ETZ 150, problémám vele: szerintem jobban melegszik mint egy hasonló MZ valamint többet is eszik úgy érzem. Szóval melegszik és sokat eszik. Mi lehet a probléma? Üzemanyagkeveréket állítsam?? Felülről a második rovátkában van a tűm. Azt még hozzátenném,hogy új a blokk, 2000km van benne kb teljes generál óta... Segítségeteket köszönöm!
Elméletileg kell hozzá engedély, vizsga.
Nekem egy kükönbözeti vizsgát kell tennem motorról mivel már hat éve repülök vitorlázva. Viszont vannak felénk olyan "vadorzók" akik papírok és vizsgák nélkül repkednek !! Sokkal kevesebb légirendőr van mint "földi" hi.hi... A képekért bocs mindenkitől!!
Nem gondoltam hogy így jeleníti meg a képeimet, ilyen "körettel" ;) Még mindig keresem az "emberem" aki tud felvilágosítást a CZ 511 ről. Amúgy a henger és a hengerfej is le van faragva, eredetileg úgy nézett ki mint egy hatalmas káposzta !! A hűtés csökkenés kompenzálására turbina !!
sorszám: 2155 (77401)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-06-12 09:25:08)
Hali. Én néztem a képeket. De valahogy nem a hozzá illő környezetben van. Mármint a többi képre gondoltam. A gép nagyon penge, én most láttam először ilyen motort. A előgyújtás méretét meg valami hasonló löketű motoról koppintsd le. Sok sikert. Egyébként repülési engedély kell hozzá higy ilyennel repkedj?
Hali!A vaterán láttam az elöbb eggyet 2500 pénzért,igaz elég kopottas volt,de nézd meg ha érdekel.
Nekem azt írja, hogy csak regisztráltak nézhetik meg a képeket...
A P20, P21 előgyújtása 1,9 +-0,5mm.
Köszi a segítőkészséged !! Szerintem kicsit sok lenne a 2,5 is, egyszer a kezembe került egy eredeti gépköny a 511 ről és úgy emlékszem kettő alatt írta. 1,4 vagy 1,7 már nem emlékszem, sajna nem jegyeztem fel. Volt régen P-21 esem, az forgot 10 000 körül, az is valami "kicsi" előgyújtást kívánt ! Ez a cetka 10600 nál adja le a legnagyobb nyomatékot, rövid lökethosszal!! 50 kg toló erőt tudtam eddig kihozni belőle, a karbija nem a sajátja és sokat görcsöltem, görcsölök vele hogy tökéletes legyen. A gyújtás Still !!!
Az egész 25kg súlyú lessz !! http://fenykeptar.extra.hu/modules.php?name=coppermine&file=displayimage&meta=lastup&cat=0&pos=1 http://fenykeptar.extra.hu/modules.php?name=coppermine&file=displayimage&meta=lastup&cat=0&pos=0
Heló.Ezt a fajta motort nem ismerem de nyugodtan állitsd 3mm re az előgyujtást.Az mindig jó kb.És ha magas fordulaton lesz használva akkor 2.5 re tedd az jó lesz neki kb.
Sziasztok,
Továbbra is:
..keresek Jawa 350 csepptankos vázat papírokkal, vagy rossz állapotú komplettet, a lényeg h papírja legyen.
Emilben keressetek légyszi.
Köszönöm
Viktor
Sziasztok! ETZ henger fúráshoz, főtengely felújításhoz szakemberre lenne szükségem. Ha tudnátok valakit javasolni Pesten megköszönném. (A "Tábori" műhelyről, boltról tudtok esetleg valamit?)
sziasztok!
ha valaki tud 175-os sport cetkához tankot,légyszi szóljon!
e-mail: livee87@freemail.hu
koszi
Hello!
Tud valaki Cagiva motorokhoz alkatrészt?
a típusa:Roadster521
akí tud írjon!
Kosatomy@gmail.com
Előre is köszönöm!
Sziasztok ! Ismeri valaki a CZ 511 et ?
Ismertebb nevén 125 ös cross cetka..
Az előgyújtás gyári értékét nem tudom és eddig nem is tudtam meg szerezni.
Ha valaki tudna nekem segíteni, nagyon megköszönném! Az oldalon belül nem találtam semmit róla. Nemsokára repülnifog a szószoros értelmében, ugyanis siklóernyős segédmotorrá lett faragva :) Ha ismered ! Megismered ? :)http://kuld.hu/index.php?bele=kap&fajl=NjE4NF9mbHR6dmdQdFc=
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! ETZ hengerfúráshoz, főtengely-felújításhoz, ha tudnátok valakit javasolni Pécs közelében, Baranya megyében megköszönném.
Sziasztok!
Tudtok valakit aki krómozássál foglalkozik ugyanis megsérült a kipufogóm.
jawa, mz, simson, motorok felújítása restaurálása győrben. 70/3339723 ugyanitt bontott jawa 634 es alkatrészek eladók, postai utánvételel is. email vagy telefon!!!
Sziasztok! Jawa első kerék érdekelne kompletten vagy csak felni. köszi
Hali. Szerzel egy babetta komplett gyújtást és az beszereled, igaz kell az állórész alá közdarab de a forgórész stimmel. Ezzel nem kell aksi és rugásra is beindul, és a generátort még el is tudod adni.
Segítséget szeretnék kérni. EGy 250 etz motort akarok egy kerti traktorba beépíteni, de nem ismerem a gyújtás részét. Mindenkép szükséges az akksi hozzá? Hogyan lehetne okosan megoldani?
A dizelről meg a fáradtolajról jut eszembe.Én már láttam olyat aki 50% os keverékkel hajtotta a mocit.Fele benzin másik fele dizel + egy kis fáradtolaj a kenés kedvéért:) Nem volt semmi.Ha másnak nem is de szúnyogirtónak nagyon jó volt:))Füstölt mint az állat:)
Csunyan modositani kene a résvezérlést hogy valami hatása legyen azonkivul hogy kitolja az anyagot a kipufogoba, raadasul szerinted a karterben pl a szimmeringek mekkora nyomast viselnenek el?
Vad ötlet de csináld meg és várjuk a cikket :)
ALKATRÉSZEK! Vadonat új SIMSON és MZ, JAWA illetve ROBOGÓ alaktrészek! Gyári és utángyártott illetve bontott alkatrészek OLCSÓN! Blokk és váz alkatrészek, tuningok, tuning-szettek, gumik, akksik, felszerelés! SISAKOK, RUHÁZAT stb...
MINDEN AMI KELL! Vidékre akár postai utánvéttel is!
HÍVJ BIZALOMMAL, MEGÉRI!
Budapest
0630 4096093
streetes@freestart.hu
sziasztok nem tudna valaki nekem egy mz etz 251-es motorjának a robbantott rajzát elküldeni(ingyen)erre az e-mailra adam851017@freemail.hu v. felrakni valahov. Megköszönném
Tankold tiszta dízellel, talán a fáradtolaj még jobb, és akkor szárnyakat kap és még olcsóbb is! ;)))
(meg ne próbáld, csak viccesek ezek tuningötletek:) )
sziasztok.
Lehet hogy hülyeségnek fogjátok tartani amit most kérdezni szeretnék, de engem nagyon érdekel.Azt szeretném tudni hogy lehet e 2 ütemű motorra turbót tenni?Ha igen akkor javitana e ez a teljesitményen?Kivitelezhetö ez egyáltalán?
Elöre is kösz
Nincs igazatok.:) Semmi nem jár hozzá, mégis megéri az árát.:) A tank készült aranyból.:)
Sőt, sofőr jár hozzá. Meg hátulra egy alulméretes thai lány aki főz-mos-takarít-olajatfinomít.:)
Ebben az árban még a szolgálati fegyver is benne van.:-))))
Íme egy jó vétel,ha hosszú távon gondolkodsz,ezzel a motorral jól jársz.Valamivel többe kerül,mint a kortársai,de azokkal nem is lehet egy napon említeni.Mz ts 125 de luxe eladó.Képet tudok küldeni.6460 km!!!A motor 1994-ig a rendőrségnél állt.Fel is volt szerelve, matricázva, mint rendőrmotor, de használaton kívül volt.Első forgalomba helyezés:1994 júliusban!2006-ig az első tulajdonosa vigyázott rá, második motorként használta.Tavaly vásároltam, átírattam, sajna meg kell válnom tőle, pedig kifogástalan motor.Bontatlan blokk, elől gyári gumi, hátul új, de a gyárija is megvan.Új akksi, 1, 5év műszaki.2, 7literes garantált fogyasztás!Irányár 180000ftE-mail. antpeter@freemail.hu 20/3919-683
Sziasztok!
125-ös etz-m van, frissen fúrva.
Mit tanácsoltok,milyen olajat és mennyit tegyek a benzinbe?
Most 1:33-as keverékkel járok,de ásványi olajjal(jól teletrutyizta a kiouffogómat)
Ezt elkerülendő,tennék bele valami jobbat!
Tapasztalt MZ-sek segítsetek!
Helló!
Szerintem nem kellene egyből a fúráshoz nyúlni! Talán kezd csak egy karbibeállítással:-). Nekem is evett már ennyit magas benzinszint miatt!
Ja és azt nem írtad hogy hogy szoktad használni! Mert ha 4500 alá nem engeded akkor ennyi az ára:-)!
üdv
Érdemes akkor az egészet rendbe rakni...
Ááááááá.... Nem , fúrni nem kell, mert 1200km van a hengerben csak épp a hajtókarom elfosta magát,mert az nem volt generálozva. Télen úgy tűnt bírni fogja....
Ja, ha a henger tetejénél kézzel is kitapintható váll van, akkor fúrni kell.
Nem lenne rossz, ha meg lenne mérve a henger, hogy mennyit kopott. De ha óvatodan leveszed a gyűrűket és belerakod a hengerbe, akkor mérd meg a gyűrűvégek közötti hézagot. 0,5-1mm között már elég kopott a gyűrű. Ha a henger még mérethatáron belül van és nem alakhibás, akkor még egy gyűrűzés is segít rajta ideigelenesen.
Köszi, de lehet felújítás lesz csak, ugyanis műszakira is kellene a gépet vinni, úgyhogy nagyon jókor jött ez a hiba :(
Szerintem, ha már nem húz annyira, akkor eltekintve a fogyasztástól is megéri egy fúrás.
egy nagyon kopott hengeren már szemmel is látható, hogy ráfér egy felújítás. Ráadásul egy koptt motor többet is eszik, úhygogy ebből a szempontból is megéri. És emelett érdemes a karbibeállítást is megnézni, gyakori probléma és sokan is panaszkodnak, hogy nem tudják a súbertűt melyik rovátkábategyék. Bizony , ha rossz helyen, az nagyon megdobja a fogasztást. Én egyszer az etz 125 állítottam át. Lentről a második rovátkába tettem a tűt, aztán egy kicsit jobban ment, de nem nagyságrendekkel, de ami biztos, hogy kb nekem evett annnyit a kicsi tz, mint neked a nagy. Szóval sztem ezek miatt ehet főleg sokat. DE még persze ezer gond lehet, de szerintem érdemes ezeket elleőrizni.
mzzzz
Lehet hogy jobban jársz egy gyári, nem széthúzott tengellyel. Etz-hez lehet ccsinálnak még normális felújítást, de ts-nél már csak rossz tapasztalataim vannak. Úgyhogy én is úgy rendeltem. Hétvégén írj nekem egy mailt és akkor adok neked egy bontós telefonszámot! Postai utánvéttel küld bármit, de egy etz-főtengelyt 13.000 ezer alatt nem nagyon lehet megúszni, bár egy oár ezrest le lehet alkudni. Ha kell a szám ,majd írj!!
ÜdV:
mzzzz
1-2 centi oldalirányba??? Az igen. Akkor talán már szóba jöhet egy főtengelyfelújítás vagy egy új tengely.....
Összesen: 58 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|