hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Motorszervíz - új hozzászólás

Összesen: 58 oldal

Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-09 19:58:23
hát ha árulnak is újonnan komplett váltót,akkor tuti 2X annyiba kerül mint egy motor.
sorszám: 2267 (90169)
(előzmény: e-TS250, 2008-02-09 19:56:27)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-09 19:56:31
vegyél egy másik kuplung tengelyt,akár bontva de figyelj hogy jó állapotba legyen mert akkor még szarabb lesz, ha le van pukkanva.És a legjobban úgy jársz ha nem tudod magadnak megcsinálni,hogy elviszed Bambihoz.
sorszám: 2266 (90168)
(előzmény: GERI8, 2008-02-09 19:39:24)

 
 
e-TS250
válasz erre | email2008-02-09 19:56:27
Köszi, sejtem hogy ez lesz a vége.... Nemrég motorozom újra, (20év után!) nem vagyok képben: árulnak komplett új váltót még ezekhez ? Hol ?
üdv
J

sorszám: 2265 (90167)
(előzmény: kisleo, 2008-02-09 19:33:08)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-02-09 19:39:24
EGYET TUDOK HAJMÁSKÉR FELÉ TÉVETEK A RELÉSZERVIZT KERŰJÉTEK EL EGY HOZÁ NEMÉRTŐ SEGFEJ SOK ROSZAT HALOTAM ROLA NEM HITEM EL ELVITEM HOZÁ A 125ŐS 488 JÁVÁMAT MEG BÚHERÁLTA A KÚPOMAT HAZAVITEM KOCSIVAL TEGNAP TOLOM KI ELSORE ELINDUZLT MEGHUZTAM A KUPLÚNGOT LRTŐRT A MENET A TENGEJRŐL AKUPLUNG HÁZFELFOGATÁS MOST MIT TEGYEK SEGICSETEK HOL TÚDOM MEG CSINÁLTATNI NORMÁLISAN
sorszám: 2264 (90164)

 
 
kisleo
válasz erre | email2008-02-09 19:33:08
Szia!

sok cimborám jár már a 250-essel így... valamelyik vagy egy évig járt 3-as nélkül, mert nem volt ideje megcsinálni...

Lényeg, úgy javult meg nekik, hogy az egész váltót kicserélték... valszeg ki van kopva, ujra kellene hézagolni...
sorszám: 2263 (90162)
(előzmény: e-TS250, 2008-02-09 19:10:54)

 
 
e-TS250
válasz erre | email2008-02-09 19:10:54
Sziasztok, tud valaki segíteni TS250/1 váltó ügyben?

Harmadikban "bakol", ugrál, rossz a kapcsolódás, cseréltem kerékpárt és léptetővillát is...hiába, az újjal is ezt csinálja (+ még rosszab lett az 1-2-es kapcsolása is, elmásztak a határok a fokozatok közt...).

Kösz előre is!
sorszám: 2262 (90161)

 
 
Jorgat
válasz erre | email2008-02-05 21:57:12
Yamaha rd 250 Lc
sorszám: 2261 (89879)
(előzmény: chevy001, 2008-02-05 20:00:18)

 
 
chevy001
válasz erre | email2008-02-05 20:00:18
Helló!
Milyen motorba?
sorszám: 2260 (89867)
(előzmény: Jorgat, 2008-02-05 18:04:07)

 
 
Jorgat
válasz erre | email2008-02-05 18:04:07
Sziasztok!

Első teleszkópba milyen olajat és mennyit használjak?
Elöre is kösz.
J.
sorszám: 2259 (89858)

 
 
Madi
válasz erre | email2008-01-31 21:26:04
Hali.
Tudna nekem valaki abban segíteni, hogy Etz 250 akarok tranzisztoros gyújtást. Magyarországon hol lehet hozzájutni ien cuchoz??
sorszám: 2258 (89568)

 
 
somanova
válasz erre | email2008-01-23 19:09:55
ETZ elsö teleszkóp szimering csere elött állok! képeket sajna letörölték! akinek esetleg vannak képek juttassa el @ cimemre . elöre is köszi!
sorszám: 2257 (89058)

 
 
Gösser
válasz erre | email2008-01-20 11:17:58
Tiszteletem! MZ ETZ 250-hez keresnék karburátort. Köszönettel: Gösser
sorszám: 2256 (88870)

 
 
joda
válasz erre | email2008-01-14 17:51:45
Helló Kisebb kereket kell belerakni, milyen van benne?
sorszám: 2255 (88601)
(előzmény: buczy, 2008-01-13 21:03:44)

 
 
buczy
válasz erre | email2008-01-13 21:03:44
sziasztok!nagy gondba vagyok!

az asszony levizsgázott->előtoltam a tartalék tz-t és nagy megrökönyödéssel nyugtáztuk, hogy nem ér le a lába!!7 cm hiányzik.az volna a kérdésem hogy hogyan lehetne a legegyszerűbben (de gusztusosan)ezt a 7 cm-es difit korigálni.(flex;trafó kizárva)a félreértések elkerülése végett ETZ 250-röl beszélgetünk.
a segítségeteket elöre is köszönöm
sorszám: 2254 (88556)

 
 
joda
válasz erre | email2007-12-26 22:28:25
Simisonok Babetták fűnyírók keri kistraktorok javítását vállalom.Köröstarcsán
sorszám: 2253 (87346)

 
 
válasz erre | email2007-12-07 21:16:52
Ha MZ, ETZ, Simson motorgenerálra van szüksége valakinek, édesapám vállal. (Sárospatak, Borsod megye 06-47-314-664). Tunninggal nem foglalkozik, de ha szétvan a blokk, vagy más egyéb problémák vannak, a festésen kívül bármit elvállal.

mzzzz
sorszám: 2252 (86738)

 
 
Gábor
válasz erre | email2007-12-06 07:43:49
Sziasztok

Valaki megtudd furatni nekem egy etz 125-ős hengert úgy ,hogy dugot és gyürűt is szerwál bele?
Sajna a közelemben csak egy helyett ismerek de ezek nagyon trehányak és drágák.

Cserébe vann etz és cz 125 ös alkatrészeim illetve kp

Az e-mail cimre válaszoljatok lécci mert itt ritkán vagyok.
sorszám: 2251 (86648)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2007-12-05 06:22:06
sziasztok!
bejáratós trophym-nak nem nagyon tetszett a hangja,kicsit kopogós volt a felső tartományban,motorgenerál után van a gép.
ezért gondoltam a karburátorra.néztem a "szerviz" nevű cikkbe, hát ez nem olyan mint ami nekem van,bár van hasonlóság
a kettő közt.Ez egy BVF-N22/1-3 karbi (szerintem a gyári) szépen kipucoltam felpoliíoztam a légbeömlő és motor felőli nyílásokat.Az úszómnak a bal oldali "hólyagja" pont az alja kopott\lyukadt ki, le akartam cserélni de nem volt a motorosboltban, csak rendelésre, egy hét múlva.
Mondván én a gyárit jobban szeretem,megkerestem a hibát,
berajzoltam,kiszárítottam, és utána pákával meg ónnal javítottam is.
jobb mint a gyári ,eskű.
az ón\ólom fajsúlya nagyobb mint a rézé,de a menyyiség szempontjából ez elhanyagolható,mert pici lyukról van szó,és ígyse akadt fel.
viszont ami kérdés nekem, hogy ebbe a karbiba egy 4 rovátkás súbertű van én betettem a legmagasabb előttibe ,és ezért gondolom ez lehet az oka annak hogy betegeskedik a gép.
Ha valakinek van ilyen karbija,és ismeri a 125ös trophy-t,segítsen ebbe

előre is köszönöm!
sorszám: 2250 (86614)

 
 
marklar
válasz erre | email2007-12-02 17:29:07
Szervusztok!


Nekem vagy egy gyönyörű sérülésmentes T5-ös Pannóniám, viszont nem igazán üzemképes. Szeretném felújíttatni, a krómozástól a fényezésen át a teljes motorgenerálig. Eddig én bütykölgettem, de ezt a részét már inkább szakemberre bíznám, mert szeretném majd utcán is használni, ha készen lesz. A motor Eger mellett van Édesapám falujában.


Ha tudtok ajánlani valakit, esetleg magatokat aki tavaszig elvégezné ezt a munkát jó ár érték arányban, akkor írjátok meg légyszi a bukta.mark[kukac]gmail.com címre. Északkelet Magyarország a legjobb, de megoldható a szállítás.


Köszönöm, Márk
sorszám: 2249 (86480)

 
 
válasz erre | email2007-12-01 13:33:14
Sziasztok!

Verhovina 3-as hoz keresek szerszámos dobozt, plusz 1 db fém zárófedelet. Az enyém a műanyag sajnos elérett és széttört. Ha van valakinek kérem jelezze :D

mzzzz
sorszám: 2248 (86432)

 
 
motoros L.Bandi
válasz erre | email2007-11-06 22:26:26
Sziasztok!
ETZ 150-hez keresek szívócsonkot. A hengerhez 2 db. hatlapfejű csavarral van rögzítve, a karburátor csatlakozik rá. Ha esetleg valaki tudna segíteni megköszönném.
sorszám: 2247 (85705)

 
 
Doki Jawa700
válasz erre | email2007-11-05 21:44:06
Hozd el megoldjuk!
sorszám: 2246 (85679)
(előzmény: mongoose, 2007-10-26 20:06:54)

 
 
Doki Jawa700
válasz erre | email2007-11-05 21:42:25
Mz,Jawa,Simson főtengely felújítás!
Tel.:06309811674
sorszám: 2245 (85678)

 
 
Doki Jawa700
válasz erre | email2007-11-05 21:40:23
MOTORÉPÍTÉS!!!Ha nincs keret a nagyköbcentis motor fenntartására és megelégedsz a kicsivel ami 250-es V2-es,szép és teljesen egyedi chopper,nálunk kedvező áron talál ilyen motort.Csak megrendelésre.Az első szépség a tavaszi motorszépség versenyen indúlnifog.Érdeklődni a 06309811674-es telefonszámon lehet.
Mz,Jawa szerviz Érden ugyan itt!
sorszám: 2244 (85677)

 
 
motoros L.Bandi
válasz erre | email2007-11-04 11:44:07
Etz gyújtásbeállításhoz keresek gyújtásbeállító műszert. Ha esetleg valaki tudna segíteni megköszönném. 70/242 9283 lukban@freemail.hu
sorszám: 2243 (85654)

 
 
mongoose
válasz erre | email2007-10-26 20:06:54
Sziasztok!

Megint jawa szervízt keresek, a Bembo-val nagyon megjártam fél évig ott volt a motor és a mai napig nem lett üzemképes. Háromszor hoztam el hogy jó és háromszor állt meg alattam váltó és kuplung problémák miatt. Szóval most S.O.S keresek egy szervízt ahová már esetleg holnap át tudnám vinni és helyrehoznák hibákat.
sorszám: 2242 (85345)

 
 
Victor
válasz erre | email2007-10-21 11:12:27
Sziasztok!
KERESEK GYÁRI (nem török: product of mega feliratú) TIRISZTOROS GYÚJTÁSELEKTRONIKÁT HALL JELADÓS ETZ-hez? Ez az aksi mellett helyezkedik el egy fekete dobozban. (bocsi a nagybetűkért, de így jobban felfigyelnek rá)
sorszám: 2241 (85181)

 
 
válasz erre | email2007-10-18 23:14:24
28N-1-3 karburátort cserélnék kizárólag négysebességes MZ TS250 alktarészekre.
A karbi jó, tiszta állapotban van, csak a súbertű hiányzik belőle egyedül.
Amire cserélném: 1: kuplungagy,felső gumibak,tank oldalára gumik
2: szívócsonk
3: vagy ha valaki meg tudná csináltatni törött csonkomat.
Egyszer már eltört, heggesztették, de nem sikerült jól.
Újra kellene hegesztetni azt a részt, ahol rászorul a karbira,
és jelenlegi méreténél egy ezreddel kisebbre esztergálni.
Tudom, hogy meg lehetne csináltatni, csak itt nálunk nem tudom sehova
elvinni.
4: Vagy esetleg némi ráfizetéssel érdekelne alapméretes, nem kopott
henger, eredeti dugóval.
5: eredeti, még nem használt hajtókar és alsó-felső csap.
6: vagy egy nagyon jó állapotban lévő kipufogó és könyök.

Ami igazán érdekelne az azonban a kuplungagy és szívócsonk!


ÜDV:


mzzzz
sorszám: 2240 (85100)

 
 
Keszthelyy
válasz erre | email2007-10-18 21:50:32
Sziasztok.

Egy kis segítséget kérnék. Sikerült vennem egy Belorusz csodát, aminek típusa Minsk mmvz 112. Egy Debrecen melletti tanyán porosodott hosszú évek óta vagyis, azóta amióta illegális zöldhatár átlépésnél elkobozták egy külföldi állampolgártól. Majd pár év raktározás után árverésen sok mással együtt megvette egy honfitársunk. Egy darabig használta majd rövid időn belül autóra váltott így árván maradt a gép egy istállóba úgy 5 évig. Ezek után jöttem én aki megvette „kemény” 16e pénzért. Na eddig minden szép és jó, de ezután jött a java. Na szóval miután hazakerült hozzám nekiálltam rendbe hozni és itt jöttek a gondok. Nagyon sokat segítene ha lenne valahol felelhető szerviz manuál a mocihoz vagy ha valaki tudna bármilyen infót arról milyen cég tudna hozzá alkatrészt behozatni. Ugyanis az a gáz hogy nemhogy ez a típus de maga a márka is ismeretlen itthon. Van-e valakinek ötlete arra hogy pl. primer láncot vagy primer fogaskereket esetleg kuplungházat miként tudok hozzá beszerezni. Jó lenne ha nem kéne kiutaznom ezért Belorusz földre. Mondjuk még nem bontottam meg a kuplung oldalt de üzem közben tipikusan azt a súrlódó hangot adja amit a jávám adott a primerlánc kinyúlása után. De természetesen ez a gond együtt jelentkezhet a lánchajtás két ominózus fogaskerekének szétkopásával. Egyébként nagyon jó kiálású motor 123ccm és 10LE állítólag 3,5l fogyasztással. Meglepet hogy generátoros az áramellátása de nincs akkumlátor benne gyárilag. Azért tetszet meg mert méretre akkora mint egy Simson, „kicsit nagyobb”. Sikerűlt már beindítani és meglepetten tapasztaltam mennyire hasonlít a hangja az ETZ –re. A karburátorát kitisztítottam és első rúgásra indult. A karbin is meglepődtem, még sose láttam olyat hogy a tolattyú egy megfelelően perforált sárgaréz lemezből U alakra hajtott alkatrész legyen. Óra szerint 1390Km van benne és jónak tűnik a műszere. A súber tű anyaga is érdekesen rozsdamentes acél. A váltót körbenézve az tűnt fel hogy egy nagyjavításhoz nem kel teljesen széthúzni mert úgymond kívülről lebonthatók a csapágyfészkek. Elvileg azért vettem hogy a MÁV állomásig lejárkáljak vele „3,2Km” remélem, össze tudom hozni a gépet és jó lesz.
Előre is köszönök minden segítséget.
Üdvözöl Barna mindenkit Pilisről.
sorszám: 2239 (85094)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-10-18 18:39:09
Az arany középút az igazi, nem kell a legolcsóbb meg a legdrágább sem a csapágyakból. A csapágyaknak az olajhiány úgyis a halála, előbb tönkremegy egy hosszabb állás során mintha használnád. Viszont szimeringből érdemes a legjobbat venni, akár vitonosat, mert még az sem drága. A legtöbb bosszúságot a kopott szimmering mellett bejutó fals levegő tud okozni. Blokkfelek között nincs papír, ha sík a felület és egyenletes, sima, nem is kell közé semmi. Létezik kifejezetten blokkfelek közé való paszta, lényeg hogy csak nagyon keveset kell felhordani.
sorszám: 2238 (85078)
(előzmény: Skol, 2007-10-18 17:58:12)

 
 
Skol
válasz erre | email2007-10-18 17:58:12
Sziasztok,lenne pár kérdésem, most újítok fel egy ES 150-es blokkot, milyen csapágyakat és szimeringeket érdemes beszerelni? Csapágyból elég a magyar 4-500 Forintos? Mennyire bírja? Szimeringből is elég lehet az olcsóbb?
A két motorblokk közé kell-e valamilyen tömítőpaszta vagy csak fém a fémmel? A szétszedésnél papírtömítés nem volt benne, a szerelési útmutató sem ír papírtömítést.
Előre is köszi.
sorszám: 2237 (85072)

 
 
Ticco
válasz erre | email2007-10-18 12:57:34
Üdv motorosok!

Megnyitottuk szervizünket Szegeden.
Nem csak mechanikai, elektronikai hibák javitását is vállaljuk.
Nézz be hozzánk!

FM MOTOR
web: http://fmmotor.atw.hu
sorszám: 2236 (85060)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2007-09-30 19:23:28
Sziasztok, van két komlett (gyári DDR) ETZ 250-illetve 251 váltóm, megválnék a komplett váltószerkezetektől (váltó, léptetés, váltótengely)10000Ft/db áron. Mindkét váltó kitűnő állapotban van, a 250-esben 13429, a 251-esben 11500Km van. Szerintem ez nem pénz értük. HA valakit érdekel, hívjon a délutáni órákban, a 06/20/224-7288-as számon
sorszám: 2235 (84174)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-09-28 12:27:07
Mindenféleképp valami vegyi eltávolítással kell kezdeni a kísérletezést, nem drótkefével!
Nitrohígító, aceton, dimetil-fluorid (ez a legjobb anyag, de természetesen ez se hat mindenre) vagy kromofág. Esetleg meg lehet próbálni a tömítéseltávolító spray-ket amilyen mondjuk a Würth cégé.
Ebben a sorrendben érdemes próbálkozni, vigyázva, hogy gumialkatrészt ne nagyon érjenek ezek az anyagok.
A mechanikus lefejtést is előbb egy már bejáratott "dörzsi" edénypucolóval indítsd, esetleg ezek után jöhet a rézszálas kefe.
sorszám: 2234 (84084)
(előzmény: hajaj, 2007-08-26 14:06:22)

 
 
Doki Jawa700
válasz erre | email2007-09-28 10:58:17
MOTORÉPÍTÉS!!!Ha nincs keret a nagyköbcentis motor fenntartására és megelégedsz a kicsivel ami 250-es V2-es,szép és teljesen egyedi chopper,nálunk kedvező áron talál ilyen motort.Csak megrendelésre.Az első szépség a tavaszi motorszépség versenyen indúlnifog.Érdeklődni a 06309811674-es telefonszámon lehet.
Mz,Jawa szerviz Érden ugyan itt!
sorszám: 2233 (84083)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2007-09-18 21:31:48
Köszi; a pénz nem szempont, csak még az is kétséges, hogy olyat rendeltetni tudok-e (miskolci csapágyboltok).
sorszám: 2232 (83618)
(előzmény: Powerarc, 2007-09-18 21:24:21)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-09-18 21:24:21
Kibírja az is, de nem olyan hosszú távon. A vitonos drágább de érdemes beruházni rá.
sorszám: 2231 (83616)
(előzmény: k-rudi, 2007-09-18 21:18:37)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2007-09-18 21:18:37
Hali!

Etz 250 főtengelyhez elég a 120°C-ig hőálló duplaajkas szimmering, vagy feltétlen viton minőségű kell (200°C)?
sorszám: 2230 (83614)

 
 
Jnesz
válasz erre | email2007-09-15 11:30:55
Mzetz.lap.hu
sorszám: 2229 (83378)

 
 
Doki Jawa700
válasz erre | email2007-09-10 16:41:18
NITRÓHIGITÓ!!!!!!
sorszám: 2228 (83226)
(előzmény: hajaj, 2007-08-26 14:06:22)

 
 
Doki Jawa700
válasz erre | email2007-09-10 16:39:47
Mz-Jawa szerviz.
Tel.:06309811674
sorszám: 2227 (83225)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-08-29 12:20:22
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/070829/etz12v_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]
sorszám: 2226 (82422)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-08-27 07:24:11
Egyébként az mzclubhungary.com-on van ez a videó.Ugyanezt pdf formájában és Thunder jóvoltából egy kis Magyar nyelvű magyarázó szöveggel is megvan.
sorszám: 2225 (82275)
(előzmény: prince, 2007-08-24 19:49:29)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-08-27 07:14:04
Töltsd le ezt
sorszám: 2224 (82274)
(előzmény: prince, 2007-08-24 19:49:29)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-08-26 21:26:24
Drótkefe változata réz szálakkal .Az leveszi gond nélkül a krómról.
sorszám: 2223 (82260)
(előzmény: hajaj, 2007-08-26 14:06:22)

 
 
hajaj
válasz erre | email2007-08-26 14:06:22
Sziasztok! Van egy pár szebb időket látott rugós tagom, amiket szeretnék szétszedni és megpucolni. A gondom, hogy a vállakozó kedvű tulajok egyike lefújta fekete festékkel a rugókat, de jutott a mozgó szárra is bőven (nem tudom mi a pontos elnevezés). Hogyan tudnám leszedni a festéket anélkül, hogy a krómot megsérteném? Esetleg más ötlet, amivel kímélni tudnám a szimmeringeket a gányolás ártalmaitól?
sorszám: 2222 (82233)

 
 
prince
válasz erre | email2007-08-24 19:49:29
Sziasztok!
Van egy 250-es MZ ETZ-m. Egy kisebb terepmotorozást hajtottam végre vele, azután pedig csúnya csörgő hangot adott ki, míg ki nem vettem sebességből. A blokkott szétkaptuk, a váltó fogaskerekei látszólag rendben, a kapcsolóvillák kopottak, cserélni fogom. mostmár szétvan szedve a blokk így hát megszeretném nézni a kuplunglammellákat is, de a feszítő rugók után nem jutok tovább. Ha valaki tudja, mit kezdjek vele, vagy ért a szereléséhez és véletlenül pesti is, azt kérem írjon.
sürgős lenne. Előre is köszi!
Üdv!
sorszám: 2221 (82111)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-08-22 16:43:18
Melyik biztit küldi le?Ha a pozitiv biztositékját akkor a gyujtkapcsolóra menő szál testel le.Ha a negativ biztijét akkor lehet fesszab.Mielőtt vásárolnál fesszabot azt azért nézd már meg hogy melyik áramkör a bibis.Lehet hogy nincs is baja a fesszabnak.Kösd le a fesszab minden vezetékét beleértve a testet is és ugy próbáld ki.Ha nem vágja ki akkor valószinü fesszab.
sorszám: 2220 (81864)
(előzmény: szasza123, 2007-08-22 15:55:28)

 
 
szasza123
válasz erre | email2007-08-22 15:55:28
Segítsetek lécci:van egy mz etz 150 esem,és az a baja hogy nincs gyújtásom,leküddi az egyik biztit.mihejst beteszem az újat egyből leküldi,anélkül hogy rajt lenne a gyújtás,azt mondják fesszabályzó! létezik?ha az akkor vki küldjön eggyet,SEGÍTSETEK LÉCCI !!!!!!!!!!4
sorszám: 2219 (81860)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-08-18 22:50:51
Szívesen.
sorszám: 2218 (81617)
(elözmény: Shepard, 2007-08-18 22:20:20)

 
  Összesen: 58 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu