:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Motorszervíz - új hozzászólás Összesen: 58 oldal
Hali! Tud valaki olyan helyet, ahol telszkópszárat tudnak kiegyenesíteni?
van 5db kifli alakú mz telóm, némelyik egész jó állapotban. Max 2mm-t ütnek. Lehetőleg Borsod megyében.
Kössz
hát ajtóhatárolóról már hallottam de feszültség határoló???nem vagyok a pancsik nagy ismerője csak az mz-s tapasztalataimból kiindulva tudok segíteni,szerintem az inkább fesszab
Sziasztok. Feszültség határoló? Az meg hol lehet? Én semmi ilyet nem találok. Lehet, hogy ez a baj?
Valaki, aki Győr környékén leledzik, és van indikátorórája, kérem legyen olyan jó, és szóljon! valamikor a következő 2 hétben szükségem lenne egy estére rá, hogy tudjak fasza-pontos gyújtást állítani! Köszönöm előre is!
Sziasztok!Csepptankos 350-hez keresek hengereket+dugókat+gyűrűket+csapszegeket(szettet)Lehetőleg új érdekelne,vagy nagyon jó állapotú!!!
Köszi...
Sziasztok!
Sörgössen tánácsokat várok 250-es ETZ kuplung problémákkal kapcsolatban:
probléma ott indult hogy a mocinak már nagyon kopottak voltak a lamellái, ezért vettem a Mofában 1 csomag új lamellát,
- szétszedés után csúnya kép fogadott minket, a fötengely végen lévő tölcsér berepedezve (elöző tulaj próbálkozásainak nyomai)
- az első kuplung lehúzási kísérletnél szétnyílt, ezért awi-val meghegesztettük, majd bepontoztuk, és egy kicsit megfurtuk, így már aránylag könnyen lejött.
- lamellákat kicseréltük, + a 16005-ös csapágyat is, majd összeszereltük a kuplungot, és csavarral huzattuk fel(mz könyv szerint), és nem felütöttük mint ahogy azt a szerelőm mondta
- kb. 1km megtétele közben már rángatott néha és 1.5 km után meg is forgott ... szerencsére nem tükrösödött meg a fötengely felülete mert ugy toltam haza.
- ujjabb szétszedés, fémragasztó(24h száradás), felütés, bivajerőssen lehuztuk
- kb 5km fokozatos, majd intenzív (mivel crossozásra van építve) próba után 1esben megint elforgott, 2esben még haza jött kis gázzal...
- szerelőm a hézagolóra gyanakszik hogy széles és nem engedi teljesen fel a kupra a kuplungot.
Holnap szétszedjük közössen, kérlek írjatok meg mire figyeljünk, mi lehet hiba forrás?
Ha más nem marad összehegesszük a fötengellyel?
Előre is köszi a válaszaitokat!
Üdv János!
Helo mindenkinek .A pancsivalnem a gerjesztö tekercs a gond hanem a feszültség határoloval . Mennél nagyobb a fodulat annál nagyobb a gerjesztett feszültség . Ezt valaminek határolnia kell.
Köszönöm a segítséget,most már csak a jó választás van hátra.Az eredményről majd beszámolok.
sorszám: 2310 (91123)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-27 23:16:15)
érdemes megnézni még a makrai motornál,bár ők inkább autókkal foglalkoznak,én hozzájuk viszem a külömböző hengerfejeket,amiket síkba kell húzni.
a másik ötletem pedig az,hogy bemész a Molnár Petihez,és megkérded tud-e mondani helyeket ahol minőségi munkát végeznek,ő vitte nekem is a hengerem fúrásra,és meg vagyok vele elégedve,lehet hogy ott abban a műhelyben csinálnak főtengely felújítást is.
Köszönöm,így már javul a kedvem.Még nem döntök,lehet jönnek még észrevételek.
Jut eszembe, ha más megoldás érdekel Újpesten, akkor esetleg érdeklődj a Táboriról. Én úgy tudom, de majd megcáfolnak, ha mások jobban tudják, hogy bár jól, de nagyon drágán dolgoznak.
Ahogy azt leírtam, nem magamtól találtam ki. Ha nem lenne így, akkor pedig nem írtam volna le. Ez amolyan erkölcsi dolog és becsület kérdése nálam.
Üdv ADDI!
Köszönöm a gyors választ.Ez eléggé riasztóan hangzik,de gondolom nem alaptalan.
Ha tudod, nagyon gyorsan felejtsd el azt a céget. Jót még nem hallottam róluk, pedig beszéltem pár emberrel, akik náluk dolgoztattak. A napot is átkozzák, amikor elvitték a cuccaikat hozzájuk.
Üdv Fiúk!
Főtengely felújításra van szükségem.
Az egyik lehetséges műhely az Újpesti Motorcentrum lenne.Kérem akinek van tapasztalata az ott végzett munka minőségéről,a felhasznált anyagról szíveskedjék megosztani velem.
Előre is köszönöm.
Sziasztok motorosok! A köv. problémám van:
Pannónia p10-es izzói mindíg kiégnek. kimértem, és azt tapasztaltam, hogy nagy obb fordulatszámnál 12-15 voltot is lead. kicseréltem a tekercseket, de semmi változás. :( tudja valaki mi lehet a gond? Előre is kösz.
hülyeség;ha van szikra,akkor forog a főtengely,ergo nincs megszorulva:D
sorszám: 2301 (90924)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-23 00:21:10)
ha van rá lehetőséged akkor mérjél egy kompressziót,az alapján már el lehet indulni.Nézd meg a gyujtásod, hogy jól van-e beállítva,szivatózd meg jól,ezzel már tuti indulnia kell max. leáll,és innentől lehet komolyabbsn gondolkozni,más nem szólhat közbe,ez egy tök primitív(jó értelemben)szerkezet,ennek ennyitől már be kell hogy röffenjen,amit el tudnék még képzelni hogy főtengely szimering,de attól függetlenül is be kell hogy induljon,körbeforog a moci?mert lehet az is hogy beállt,esetleg még tömítetlenség,koszos légszűrő,rossz karbibeállítás(gondolok itt a súberre,meg az alapjárati csavarra)
Ebben így kicsit nehéz segíteni mert nincs konkrét hiba csak annyi hogy nem megy,ezzel sok mindent nem tud senki se kezdeni,ha van valamilyen irányba hibajelenség,akkor már lehet fejet törni hogy hol is van a baj.nézd meg a gyertya arculatot is ill. hogy nem fúj-e ki a menet mellett,henger és a fej között jó-e a tömítés.Ha logikusan átgondolod,akkormár el lehet idulni valamilyen nyomon.
Remélem tudtam valamit segiteni.
üdv:András
Sziasztok, ha valaki tud segítsen! Nem indul az ETZ 150-esem, pedig van rendes szikra, benzint is kap, karbi ok, megszakító ok, kondi, trafó ok, gyújtáskábel ok, gyertya jó, gyűrűk nincsenek eltörve. Mi lehetne még? Ha valakinek van valami ötlete, írja le légyszi, már két napja szeelem :)
Köszi az infót. Megpróbálok kicsit közelebb keresni valami helyet. :-)
Üdv!
jarovce, bár az pozsony alatt van :)
ha ez még belefér a "környék" kifejezésbe :)
Nem tudja valaki hogy hol lehetne Szombathely vagy környékén korrektül jó minőségben fúratni Twinsportot?
Üdv!
Menj az 5W Simson Club oldalra egykissegitség cimszó alatt megtalálod a robbantott rajzot !!!
légyszives küldd az itt található cimemre..köszi
köszi, email mindjárt megy
ház az így most nehezen fog menni. Írj mailt, küldök egy robbantott ábrát. NEm nagy alátét amúgy, de íhy fejből most nem tudom hanyas. A gond az, hogy az ábra a vastagabbik végére is mutat alátétet a valóságban én pedig nem találtam. 2 ts 250-em is van, egyik alatt se volt, pedig az egyik blokkja igencsak gyári állapotban leledzett, szimmeringtől kezdve minden (igaz az összecset cserélni kellett). Minden alátét mindenhol megvolt ahol kell, de ennek a tengelynek a vastagabbik végénél ennél se volt semmi, azért nem is raktunk ennél se alátétet.
üdv
húúkomolyan? leírnád mekkora kb. ?
köszi
szia! A véknyabbik végén van!
Nyertél a kopással kapcsolatban !!!
Köszi Hentes, végre valaki igazolja az elméletemet.Azt tudnám a tengely mitől rövidül meg:))))) Najó, vélhetően kopik a persely?
Hézagolnod kell az tuti !!! Az enyémben sem volt eredetileg , de már van . 1981 óta nyüstölöm a /1-esemet
valami ilyesmi lehet
nem tudjátok véletlenül, hogy a léptetővillákat mozgató henger végén van-e gyárilag alátét?
nekem nincs semmi, lehet hogy hézagolni kéne
meg az egész tengelyt is...van erre valahol leirás?
Ha lóg a váltó hengered az nagy gáz ill. ha a hornyában lóg a léptető villa csapja .
http://www.hallsensors.de/Hall-Vane.htm
Hali meg tudod adni annak az oldalnak a linkjét ahol ezt találtad? kiváncsi lennék rá.előre is köszi. azt hittem hogy gyári jeladó alapján csináltak utángyártottat.
komplett, rés elrendezésű szerelve 3 kivezetés, open collector 40mA, kerss rá, HKZ101
hali!
7 euro a komplett jeladó vagy csak a nyáklap hozzá hallal meg zénerrel? hall ic kb 300ft ba kerül sima bipoláris hall kell bele meg egy 20 voltos zéner dioda.
A hall akkor szokott csak tönkremenni ha kap valami tulfeszt. vagy jel felöl pozitívot kap. De láttam olyat hogy dörzsölte a mágnes és beindult a gép csak nem pörgött ki hall csere utánn jó lett.
sorszám: 2278 (90309)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-10 22:35:55)
igazad van, és az okát is jól sejted: mintha leszakadt volna belül egy vezetéke, talán nem birta a kétütemű-rázkódást
igaz egyszer kapott egyet a forgórésztől is, de utána még ment sokáig.
sorszám: 2277 (90269)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-10 22:35:55)
Az jó,de a hall jeladó hogy megy tönkre?
Én idáig úgy tudtam ha nincs kitéve egyéb fizikai hatásnak (kalapács,flex)akkor nem megy tönkre,vagy ez megint egy újabb tévhit?
az a bajom hogy szemmel semmi nem látszik, most vettem 10 ezerérét új fogaskerékpárt + villát, nem akarom hogy szétegye ezt is.
Máshol lehet a baj.
Gyújtás: én újra akarom épiteni a régit állandó nyitási idejűre, ha ez a mostani felszabadul, megkaphatod (a jeladója viszont most ment tönkre, tervezem hogy berendelek 5db gyári újat mert ott kezd olcsóbb lenni, asszem kb 7 EUR + posta, ha érdekel vkit szóljon).
Üdv
sorszám: 2275 (90193)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-10 00:18:18)
hajaj,hát akkor boccs,az nekem túl magas.lehet hogy tényleg valami banális probléma van nálad,de nem merem elvállalni,mert ha rossz lesz akkor nagyobb kárt okozok mint hasznot.
Ha széthúzod a blokkot és látsz valami nagyon feltűnőt,akkor írj és lehet hogy tudok segíteni.Inkább motorikus téren mozgok,kisebb tuningok,ill,motorgenerál.
Más:nem tudsz vlahol eladó hallos gyújtás komplett használtan?MZ-be kellene,mert kicsit javítani akarok a menetteljesítményen,pontos gyújtás meg ilyesmi.
Előre is köszi és sok sikert.
üdv:András
békásmegyeri tüzéppel szemben a régi szentendrei útin van egy bontó
számot nem tudok
nemnem, ez az amelyik a léptetést vezérli, hornyok vannak benne a villák számára
ha oldalirányban lóg, az ciki...
sorszám: 2272 (90177)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-09 21:49:33)
CIMET SZÁMOT TUTOK ADNI AHOL KAPHATNÉK KUPLUNG TENGEJT
sorszám: 2271 (90176)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-09 19:56:31)
Képet tudsz róla küldeni a mailomra?mert a TS sorozatot nem nagyon ismerem,inkább ES v. ETZ.Amire gondolsz,az nem az a tengely amin van a kuplungagy a kosárral együtt?Mert ha az akkor lehet hogy kimaradt valami,várjunk csak,most jut eszembe hogy nekem is olyan a tz-be,ahhoz ne is nyúlj mert szerintem csak ártasz vele.Lehet hogy kell oda valami alátét de nekem így kapcsol rendesen,tehát akkor neked valahol máshol lesz a bibi.ha a motor hossztengelyéhez képest előre-hátra kotyog akkor csapágyas a tengelyed.
még lenne egy kérdésem, látom hozzáértő vagy: gyanúm, hogy a forgó kapcsolótengely oldalirányban el tud mozdulni kissé, emiatt pontatlan a kapcsolás. Kell-e alátétnek lennie a tengelye végén a ház felől ? Mert nincs.
A motort sokszor szétszedték már előttem, lehet hogy kiesett...
sorszám: 2269 (90171)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-09 19:58:23)
megcsinálni meg tudom, az nem gond, csak nem bízom a bontottban, az lenne 4000-ért Békásmegyeren
köszi a tanácsot
sorszám: 2268 (90170)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-09 19:56:31)
Összesen: 58 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|