:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Alkatrészbörze - új hozzászólás Összesen: 228 oldal
én 17"-os 3.5-ös ráfot keresek! sm átépítéshez! akinek van az lécci dobjon egy e-mailt! kössz
gabika0423@citromail.hu
Rég volt már téma a krómozás!
Korábban mindenkinek kettős kívánalma volt a krómozóval szemben: olcsó és jó minőségű legyen amit csinál.
Én belátom, hogy ma már nem létezik jól dolgozó krómozó, ezért bőven elég, ha olcsón dolgozik.
Néhány rövidke év alatt így is, úgy is az enyészeté lesz a munkája, (mer' drága az áram) ezért szerintem mindegy is, hogy most éppen lelkiismeretes jómunkásembernek, vagy trehánynak desznyónak tartják.
És az árnál jobb, pontosabb mérőeszköz így nem is lehet galvanizáló és galvanizáló között.
Szóval arra lennék kíváncsi, hogy manapság kinél lehet nagyon olcsón (akár irreálisan olcsón :) krómoztatni Budapest és környékén.
Szirmaitól hallottam, hogy a Dob utcai krómozdás vidéki romákkal csiszoltatja a munkadarabokat. Ez nagyon bíztató körülmény. Van nála is igénytelenebb szakember? Aki tíz körömmel kapkod az utolsó ügyfelei után?
Nekem ilyenre van szükségem.
Régebben csináltattam Zágonnál ezt-azt (VII., Rökk Szilárd u.), ő akkor nagyon jól megfelelt a fent hangoztatott igényeimnek, mert olcsón és szarul krómozott, de azért 5 évet így is kibírt a tanksapka mikronokban mérhető krómhártyája.
Mára viszont bekapzsult egy kicsit, mert nyilván meg kell térülnie a látszatfejlesztéseknek. Ezért ő kiesik.
Vannak, akik rendszeresen járnak ki külföldi börzékre.
Mint pl. a most induló www.veteranmotoralkatresz.hu
oldal mögött álló ajkai Farkas Balázs.
Könnyű megismerni, mert a fenekéig ér a haja...
Október elején pl. Brnóban megy a börzére.
Talán fel kellene venned a kapcsolatot vele most szombaton a Szigetszentmiklósi börzén!
Nekem van egy Aprilia RS 125-re valo fékmunkahengerem, szinte vadi új állapotban, kawazöld színben, krom színű karral. Ha érdekel: vale.46@freemail.hu itt meg tudjuk beszélni. Az egyik forumozo, és jomagam is ilyet használunk, ezzel nincs gond soha többé
Sziasztok!
Keresek MZ-re való robogó, vagy egyéb fékmunkahengert.Sima MZ munkahenger nem érdekel!
Üdv!
hello!
Engem érdekelne 1-2 alkatrész, szintén Szhelyi vok meglehetne nézni valamikor az alkatrészeket?
Pannóniás üdvözletem!
Ha tud valaki egy 120-as hibátlan kmórát a T1-semhez, akkor nagy tisztelettel megköszönném, ha jelezné.Persze az sem baj, ha fehér számlapos és új.Tudom lehetetlent kérek, és drágát. Nos,az árat illetőleg megegyezünk,az óra állapotával kapcsolatban, már nehezebben.Elöre is köszi!
Simson,Mz,Babetta alkatrészek bontásból eladók.06/20/210-8033
És még egy komlett felújjított 250-es etz blokk, úgy csapágyakkal, indítás készen papír nélkül. Szombathely 303854893
Eladó nagy mennyiségű EZT 125-150-250 alkatrész, több motornyi. Tankok ülések, blokk és barabjai, elektronika, karbi, telók, rúgóstagok, kerekek, vázak, fékek gumi meg műanyag alkatrészek. Gumik 80-90%-osak, sport és hagyományos mintával. Egyben vagy nagyobb tételekben felszámolás miatt. Szombathelyen 30/3854893 vagy hunhorvath@freemail.hu
Sziasztok! Simson S51E külső rugós hátsó telójához(állítható) keresek dugattyú szárat. Az enyém elhajlott(nem tudom miért , így vettem a mocit). Vagy ha van érdekel komplett hátsó teló hozzá, de csak külső rugós állítható 1 ill. 2 személyesre.
Köszi!
van sok simson és mz ts alkatrészem akit érdekel irjon
Heló.Egyépként nekem is ilyen a 125 ös ts en a fékem.Jól fog az is.Aszfalton épphogy huzod a fékkart már meg is áll(gyalogos temponál)De nagy sebességnél is jól fog.Meg a hátsó is igaz arra már egy kis felcsiszolás ráfér de még mindig jól fog.
Akkor szerencséd van a dobbal. Nem azt mondom, hogy marha szar volt, de azért ehhez képest a kanyarban nem volt a dobfékem. Pedig én is elvittem, új ferodol, hozzácsiszolva a dobhoz, (a dobot esztergálni nem kellett, mert nem volt bemaródva), jól beállítva, minden frankó. Lassított, lassított, majdnem én is fennhagytam, mondván 'a tárcsa se lehet sokkal jobb', aztán mégis felraktam, és voilá, sokkal jobb.
A Jawát nem ismerem, de ez a dobfékes "lassujjámá, lassujjámá!!!" nekem is megvolt TS 250-es Mz-n.
Aztán egy szép napon elvittem a fékbetétező szakműhelybe a kerekeket, ahol a gumik levétele után (de kerékagy kifűzés nélkül, egyben feltéva az esztergácsra) felszabályozták a dobokat, aztán leszedték a gyári, piros hulladék típusú súrlódóanyagot a betétekről és tapadós szürkét ragasztottak vissza rá, a dob méretéhez illesztve természetesen.
Én otthon még egy kicsit utánaigazítottam.
Azóta, ha úgy esik jól, hatvannál is blokkol az első kerék is, olyan lett. Hatezer pénzből és barkácsolás nélkül.
Korábban volt ETZ tárcsafékem is, de az sem ér a nyomába ennek a fékhatásnak.
Annyi látszatelőnye van csupán, hogy alig sebességnél (pl fékpadon) valamivel könnyebben blokkolható a kerék.
Én két évvel ezelőtt együtt vizsgáztattam a motoromat egy twinsporttal, a közl. felügyeletnél óbudán és nem hajították ki a srácokat (utas is volt) pedig az MZ felirat is rajtamaradt a nyergen.
Az egy nagyon jól megcsinált darab volt, az eleje teljesen ETZ, de saválló, vagy krómozott vagy milyen jawa első sárvédővel, a japánoid hátsó részt (lámpa "faridom" meg európanizálták és ezüstmetál gyári szín volt rajta. A legtetszetősebb 638-as, amit csak láttam.
sorszám: 7522 (83006)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-09-05 11:03:15)
kösz az infót. Mz fékrendszert még rakott rá senki? Mert az mégis olcsóbb volna, és ha nagyon szemet szúr valakinek akkor csak az mz logót kell lecsiszolni a féknyeregről.
Némi küzdelemmel. Nekiálltam böngészni szlovák apróhirdetéseket (pl. avizo.sk), és startlapos szótárral kiderítettem, hogy mi szlovákul a tárcsafék (kotucova brzda), és ahol azt láttam, hogy tárcsafékes jáwát hirdetnek bontásra, akkor felhívattam szlovák ismerőssel, hogy kérdezze meg, milyen mennyiért, és hol. Így némi keresgélés után sikerült venni Komárno mellett egy komplett első villát, amiből ugyan szar volt az egész fékrendszer (törött ablakú főfékhenger, karcos dugattyújú féknyereg, szénné kopott tárcsa), de a fűzött kerék, kerékagy, teleszkóp miatt is megérte. Másik helyről lett alighasznált féktárcsa+főfékhenger, újonnan vettem féknyerget+fékbetétet. Aztán 3 nap alatt összelegóztam. Ennyi. Összköltség kb 30e Huf lett, de ezen sokat dobott, hogy a vadiúj féknyereg önmagában 11e Ft volt, ha kifogsz egy jót, és nem kell másikat venni, akkor talán megáll egy huszasból. Ennyit asszem megér, hogy meg tudok állni, és nem guvadó szemekkel húzom a fékkart, hogy 'lassuljmá, lassuljmá!!!' :D
sorszám: 7520 (82998)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-09-05 10:06:50)
Bocs elírtam! 559-es Jawa!!!
Helló!
Keresek 59-es Jawához első lámpa keretet üveggel foncsorral , valamint hátsó a lápma belsejét!
Ha van valakinek ilyen eladó kérem írjon a dawe@maffia.hu e-mail címre!
Köszi
Sajna ez így van. Sokan ha már látják hogy két hengeres már mondják is hogy californiai. Így terjedt el a köztudatban ezen egymagad nem fogsz változtatni. Tárcsafékes villát hogy sikerült szerezned?
http://www.bikez.com/motorcycles/jawa_350_california_1970.php
ez az. Sajna nem látszik, mert a bal oldalán van, de különolajzásos rendszerű (hasonló a mai jawak OILMASTERéhez), ritka mint a fehér holló, mert tényleg exportra gyártották. Szlovákiában, Csehországban lehet találni egyet-egyet aranyárban. Bocs amúgy, azért repültem rá, mert sokan tévesen californiának hívják a sima 638, meg néha a 634 jawákat is. Persze volt mindegyikből többféle tankú, többféle színezésű, de attól, hogy krómozott, még ugyanúgy 638-as, ahogy az enyém se lett 639-es attól, hogy rátettem a tárcsaféket:) A lényeg, hogy kötözködő gonosz vagyok.
Üdv mindenkinek! Lábváltós rigához keresek jó állapotú kuplungot vagy komplett blokkot.
A kipufogó egyenesen megy végig alul vagy felfelé ívelt a könyök? A műszerfal milyen? Nagyon ritka az "igazi" californian jawa.
Vigyázok is mint a szemem fényére, de most "beteg" a kicsike. A főtengely szorul némi felújításra. Ifjúkori motorom volt, és most élesztem újra cc 12 év után. Ennek ellenére a krómozott részek és a metál festés is szinte tökéletesek. Kérték a tavasszal, hogy 25 eFt-ért adjam el, de elhajtottam az illetőt. Akkor döntöttem el, hogy felújítom a mocit. Egyébként a forgalmimba- amit jelenleg sajnos sehol sem találok- bele volt írva a típushoz, hogy 638-California. Szerinted milyen az "igazi" California?
Üdv minden öreg motor FAnatikusnak!
Régi nagy álma volt Apukámnak és nekem, hogy legyen egy PAnnóniánk, amit sikeresen meg is vásároltunk egy hónapja..(T5-ösről beszélünk) természetesen ez is felújjításra szuorul, de amúgy nagyon jó bőrben van.
A váltóolajt leengedtük és a primer lánc, ami a kuplung felőli oldalon van eléggé megvan nyúlva és beleér a deklibe. Ha valakinek van új fogaskerekei és ilyen lánca T5öshöz, akkor kérem jelezze!
emailem: bohomdandi@vipmail.hu
Romet kormányt cserélnék Rigáéra.
Hali,
lenne egy eladó 1973-s Zsiguli, teljesen gyári állapotú, garázsban tartott nem dohányzó tulajdonostól. Éerdeklődni a 20-9566434 -s számon. Képet tudok küldeni.
Sziasztok, tudtok segíteni, hol lehet szerezni Jawa-250 hátsó tengelyre peremes perselyt (katalógus 68-69. o. 353-56-084 cikkszám) és kipuffogó végdarabot ("gyűszű", kat. 38-39. / 353-01-495) Esetleg, ha valakinek van egy-egy elfekvő darab, szívesen megszabadítom tőle...
http://www.kepfeltoltes.hu/view/070903/IM000699_www.kepfeltoltes.hu_.jpg , jawa használt generátorok eladók, akit érdekel írjon emailt.
Szia! Nekem van komplett Cz-350 váltóm ami egy 6800km-t futott motorból lett kiszerelve ha érdekel írj email-t
sorszám: 7507 (82787)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-09-02 19:34:43)
Hali. Nincs véletlen 350-es cz komplett váltód? (tengelyek és fogaskerekek) Ami új vagy majdnem új. a váltó része u.a mint a 634-es jawaé.
No pedig akkor az nem california. Az sima 638, csakúgy, mint a TwinSport, ami szintén csak 638, egyszerre is gyártották a TS-t és a sima 638-ast, blokk ugyanaz, kicsit más kipu, és idomok. Neked a matricás tankos 638-asod van, krómozott sárvédőkkel, szerintem az egyik legszebb darab, vigyázz rá.
Eladó ETZ 125-150 benzintank, Krauser oldaldoboz pár+keret, TS 250/1 első és hátsó teló, Dnepr lámpaüveg és szelephimbák,Ural 650 hengerfejek.Zelmot márkájú új halogén fényszórók, új 12 voltos Wartburg dinamó.Tel: 06702963176. email:vervilag@yahoo.com
Embert nem fogsz találni aki egyben 150.00 0 ért elviszi mindenedet. Csak előre szólok, jobb ha apránként szabadulsz meg tőle.
Sziasztok ha valakit érdekel ETZ-re rezó van egy krom fekete véggel eladó egyszer volt elinditva vele de le kellet vennem mert az oldal doboznak utba van. 7600-ért vettem 5000-ér oda adom.
Hali Vinutta ! Őszintén mondva vannak 150-es cuccaim, de azt hiszem karbi nincs. Rendszerezve nincsenek a cuccok. Első kerekem van féktárcsa nélküli de gumival. A felni 16-os. Gumi Jó. De ismét kihangsúlyozom, hogy a cuccokat egyben adnám el.
Mid van ETZ-hez?
150-es karbi? :)
Esetleg beömlő a 150esé
ilyenek érdekelnének engem.
Esetleg átfűzött elsőkerék, vagy tárcsás hátsó
Szervusztok! Eladnám Velorex oldalkocsimat, 632,634, 638-as Jawához illeszthető.
Szervusztok! Eladnám Velorex oldalkocsimat, 632,634, 638-as Jawához illeszthető.
Sziasztok! Eladnám a felhalmozódott bontott alkatrészeimet az alábbi típusokhoz: Babetta, Komár, Riga, Simson, MZ, ETZ, Jawa, Pannónia, Izs, Danuvia. Vázak, blokkok, lámpák, órák meg sok minden más. Kizárólagosan csak egyben 150.000 Ft-ért.
150-es nem jó?? Vinutta hirdette nem is olyan rég.
Hali. Küldtem emailt fényképpel. De semmi válasz nem jött.
Dehogy olyan, Úgy tudom ez a twin sport előtti változat. Ebben volt először a 638-as blokk. Külsőre tiszta cróm és metálfény
JAH A CÍMEM SZUCS666@FREEMAIL.HU SŰRGŐS
hY KERESEK 125-ÖS ETZÉT PAPÍROKKAL MŰSZAKI NÉLKÜL IS JÓ NAGYON SŰRGŐS
Helló mindenki! Keresek megvételre ETZ 251, vagy ETZ 150 gyújtás elektronikát(azt a fekete dobozt ami 1989 utáni gépekben van).Ha Valaki tudna egyet, kérem jelezze. Előre is köszönöm !
Hali. Nekem van egy. Bontott motort vettem, tehát nem tudom hogy jó-e. De ha kell 1000 Ft és a tiéd. Én Kecskemét mellett lakom.
van egy különolajzásos, amerikai piacra készített jawád?
Sziasztok!
638-as JAWA Californiához keresek feszszabot. Ha valakinek van használható állapotú, írjon egy mailt.
Összesen: 228 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|