:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Alkatrészbörze - új hozzászólás Összesen: 228 oldal
a gyári persely még elbírja ezt a növelést.
Szia! Ezügyben nyáron érdeklődtem a Tábori Tuningnál. Azt mondták, hogy kell vini 1 hengert ill. hengerfejet. Normál dugattyúgyűrűvel 14e, krómgyűrűvel 18e Ft az ára. Átalakítják hozzá a hengerfejet is. Erős a gyanúm, hogy a gyári persely már kevés ahhoz a furathoz amit a 300as követel, így csinálnak bele egy másikat és ezért kell a hengerfejet is átdolgozni. Konkrét furatméreteket most nem tudok fejből, de majd utánanézek a szakirodalomban.
Hali mindenkinek!Cz blokkot keresek(250; 250/513; 400/514; 125/516),kizárólag üzemképes érdekel.m.gabor29@freemail.hu
Etz villamerevítőt keresek...még mindíg!!!
Hali!
250-es etzhez keresek generátor forgórészt illetve főfékmunkahenger(ami a kormányon van)fékkar és fékolajtartály van
Email:mreniii@citromail.hu
250-es etz botott alkatrészek. henger,hengerfej,komplett váltó,elsö-hátsó teleszkópok,kerekek,tankok(125-250)stb...eladók.
Kecskeméten van.
06702912829
Hali!
Egy kis segítségre lenne szükségem.Egy 250-es ETZ-t szeretnék felfúrni 300ra.A kérdésem az lenne,hogy hallottam arról hogy van gyári 300-as dugó hozzá.Ha valaki tudna egy ilyen dugót gyűrűkkel az szólhatna.A második megoldásként a tábori tuningal csináltatok egy dugót gyűrűvel.
250-es ETZ-t meddig lehet fúrni??
Előre is köszi a válaszokat.
Üdv.:mreni
Pannónia TLF Eladó.
Majdnem kész felújított állapotban, papírok nélkül, de papírozható. Teljesen felújított blokkal. Csak telefonon érdeklődjetek. 06305657358 Ár: 38000 FT
Hello!Kellene egy mini riga blok v-50 kézi váltos,meg egy komplett kuplung.Köszi mindenkinek!
Hiányos Danuvia 125 ccm-es motorkerékpár papírok nélkül eladó.
Csepel 125 ccm-es motorkerékpár kipufogó új eladó.
Ural M 67-es motorblokk váltóval,benzintank,generátor és más alkatrészek eladók.Elérhetőség:
0620/261-3282
Bujdosó József
motor elektronika topicban folytatom a dumát:P mert ez nem ide tartozik:D
te jóember! minek erőlködsz ilyen minden szinten aluli motorral?:D nem akarom összetörni a lelked, de abba a motorba az egyetlen épeszű dolog az az elektronikája. nekem volt egyszer KÁRPÁTI mopedem. az lényegébe ugyanaz mint a rigadelta, csak pofásabb egy kicsit. volt benne talán 500km. hibátlan volt minden irányból..és még ugy is használhatatlan:D:D:D. 1.sebességbe elment 45ig(rendesen dadogva leszabályoz:D:D.. ez benne az egyetlen poén)2.ba meg bírt gyorsúlni tovább kb 50-55ig. a végáttétel elég lett volna 100km/h-hoz is:D:D. a gatyád rámegy, és nem is biztos hogy használható lesz.(egészen biztos hogy nem) gyűjts egy kicsit.. valahogy tedd használhatóvá, lehetőleg minél kevesebb pénzből, és tedd pénzzé!! gyűjts hozzá és vegyél egy simsont. azok sokkal hálásabbak. abból lehet motort csinálni.
Figyuzzatok nincs valakinek eladó takja Riga Deltára?
Ráadásul ha beszarna az új elektrónika, te legalább secperc alatt visszateheted a régit, ha magaddal hurcolod előrelátóan.:))))))))
Mail ment. Azt hiszem, valóban érdemes a jószágra rátenni egy jó kis gyújtást.:) Az IGC szerintem is ráér.:) Előszőr érdeklődj, kinek milyen javulást és mennyi munkával sikerült elérnie.:)Ha nem találnál Wartburgos, trabis, ETZ-s mágnest , néz fel az oldalamra, talán sikerült jól leírnom, hogyan pótolhatod egy vaslappal. http://w3.enternet.hu/takacs60/gyujtas.htm
nagyon kedves tőled:)! én ugy vagyok ezzel hogy itt a kicsúzli. hibátlan motor 2000km van a blokkjában, koyo csapágyak, viton szimeringek, GYÁRI HAJTÓRÚD felköszörülve(tehát olyan mintha új lenne)."duci" alsó csappal összerakott főtengely, és gyári NDK második túlmélretes dugattyú. azt hiszem nem vagyok túl optimista ha jósolok neki legalább 30000km-t. NDK hall-IC(saját alaplappal) és etz mágnesgyűrű a dinamóra alakítva. Peti74 féle gyújtáskapcsolás. mint látod, igényes szerkezet, szívesen tennék bele egy jobb gyújtóelektronikát, bár megbízható, de a feszültség esésre nagyon érzékeny. ha megszánnál egy részletes kapcsolási rajzzal e-mailbe, végtelenül hálás lennék, ugyanis itt áll még egy felújításra váró TS250/1 is. bár abba a wartburghoz vett fetes cuccnak a másolatát fogom építeni, mert az 12V-os lesz. IGC60 is tervbe van mindkettőhöz, de az még ráér. köszi:)
Épiteni akarsz egy teljesen újat, vagy csak a végtranyót szeretnéd kiváltani? Esetleg készen szeretnél egyet?
Még jobban akadozna a gyújtásod, ha valami apró gond is lenne a benzin levegő aránnyal.Pl a porlasztódnál, vagy valamelyik szimeringnél. Tudom, az ilyesmit meg kell csinálni. Csak hát ha út közben kerül valami piszok a karbiba, akkor nem mindegy hogy otthon pucolgatsz, vagy út közben. Az se mindegy, hogy azonnal kell e alkatrész után rohangásznod, vagy kapsz pár nap haladékot.Az eősebb szikra kellemesen javítja a közérzetet. Az ár nem csillagászati. Ha csak kicsivel akarsz jobbat mint a tranyós, akkor elég egy fet. Én utoljára 700 valamennyiért láttam, de már írta valaki, hogy látott olcsóbban is.Tudom, hogy nagyon reklámozom a fetes dolgot, de nem véletlen. Megbízhatóbb, jobb szikrát ad, könnyebb megépíteni, elhelyezni a motorban. Higgyétek el, nekem semmi hasznom a dologból, ha építek gyújtást,szívességből teszem, csak az önköltséget szoktam elkérni. Valamennyire értek is talán a dologhoz, mint gyengeáramú üzemmérnök, pár év gyakorlati tapasztalattal.Tehát ha dícsérem a fetes gyújtást a tranzisztoros ellenében, talán érdemes rajta elgondolkozni.Az ár, használhatóság, beszerzés, beszerelés körülményeit érdemes figyelembe venni.
jó volna a fetes téma. szivesen kiváltanám a meglévőt vele. mert tény hogy néha amikor még nem tölt a dinamit, akkor irányjelző meleltt akadozik a gyújtás.
Nálam tökéletesen működik a tőled vett trabi gyujtás.Ts 250/1 etz generátorosra alakitva trabi gyújtással.Egyébként én hagytam rajt a gyujtást véletlenül ugy hogy leszivta az akksit és nem lett baja a trabi elektronikának.Lehet hogy csak mákom volt.Nem tudom.
sorszám: 9418 (102307)
( előzmény: JAWAvsRENAULT, 2008-10-14 16:45:15)
Sziasztok !
Izs Planéta 2-höz keresek kormány jobb oldalra fékkart, gázkart komplett, kilóméterspirált, kulcsot (ha egyenkulcs).
Őszintén veled nem fordult elő, hogy rajtfelejtetted a gyujtást? egyébként nekem az a véleményem, hogy a tz gyujtás anyival jobb a trabiénál, hogy azon van hütőborda.
A gyújtás rajta felejtése mindkivel megtörténhet. De nem ez a legnagyobb hibája. Az az, hogy a végtranzisztoron esik 1.5 voltnál nagyobb feszültség még akkor is, ha az teljesen vezet. Hat voltos rendszernél ez akumlátorrol való indítás esetén 25% . Jo, a meredek jel felfutás kompenzálja ezt valamennyire, de lemerült aksinál nem lesz gyújtás. Fetes végnél egész alacsony aksi fesznél is jó eséllyel lesz szikra. Tranyós esetben a betolás sem igazán megy. Ezért mondom, hogyha valaki gyújtást csinál, akkor fetes végfokot használjon.Trabi, ETZ tranyós gyújtást akkor érdemes használni, ha valaki olcsón tud szerezni.
simson porlasztó simán rámegy a rigára. a felfogatásnál a csavarok távolsága azonos. a szimering sacra 1500-2000ft/db a főtengelyre. és kb 500ft a lánckerékre.
trabi-Mz gyújtás szerintem simán strapabíró.. nem kell rajtahagyni azt kész. ez az egyetlen dolog amit nem bír.
Hello
Nincs valakinek etz125-höz tankja? Csak horpadásmentes érdekel. A festés mind1, mert úgyis új festést kap a motor.
Hali! enyi erővel lehetne két egyhengerest egybe építeni azt elég lenne egy kapcsoló ami átkapcsolja az egyikröl a másikra. meg vihetnénk magunkal két főtengelyt meg hengert meg mindent:) Én szerintem egy jól megépített gyujtás majdnem örökös, a trabié meg hamar megpusztul mert mert semmi hűtése a végtranyónak csak amit a panel elvezet.
sorszám: 9411 (102291)
( előzmény: JAWAvsRENAULT, 2008-10-14 16:45:15)
Nem olyan nagy titok. Vagy a gyújtás alaplap forgathtó el 180 fokban, vagy a mágnes. PL a köztes darab két hasítékkal rendelkezik, így meg lehet fordítani. Ekkor az az oldal amelyik az alsó holtponton gyújtott kerül a normális helyre. Aztán csak a trafót kell a másik kivezetésre átkötni. A dolog szépség hibája, hogy a trbi mágnes asszimetrikus, így ha az van benne az átfordítás után gyújtást is kell állítani. Az üzlet rontásáról annyit, hogy ez egy inkább tanácsadó, segítő fórum, nem üzleti oldal. Ha valaki olyan tanácsot ad, amivel jobb gyújtást tudnak csinálni, jóval olcsóbban a vállalkozó kedvűek, az persze rontja a te boltodat, de jelentősen javítja a házilag barkácsoló anyagi helyzetét.Amúgy a trabi gyújtás csak azoknak ajánlott, akik nem akarnak barkácsolni. Nézz utánna, bizony elavult és nem is tökéletesen strapa bíró.Még Peti is, aki eléggé beleásta magát a dologba, éeírja, hogy a rajta hagyott gyújtás a halálát jelenti.Csinálj valami modernebbet, jobban fog menni a bolt.
sorszám: 9410 (102286)
( előzmény: JAWAvsRENAULT, 2008-10-14 16:45:15)
És gondolom egy hengeres Jawa-ra sem tennéd rá ugye?Pedig én már csináltam egy hengeresre úgy,hogy nem egy hanem kettő gyújtást kapott az illető akit most nem nevezek meg.És ennek az a lényege,hogy ETZ re is ugyanúgy meg lehet csinálni a kettő darab gyújtást egy jeladóval,és feketedobozzal.De csak az egyiket kell bekötni,és ha valami gáz lenne esetleg útközben,még mindig ott van a másik gyújtás ami úgyanúgy működik KB 10 perc szerelés után.A titkot természetesen nem fogom elmondani,mert vannak itt sokan okosak,akik meglehetősen rontják a boltot.És mondhatnám azt is,hogy elkészült az első prototípus Trabi gyújtás Mz-re,és Etz re.
értem,de a simsoné jo hozzá?,mármint rá lehet rakni?szerinted mennyibe kerül egy ilyen szimering warez?
Pannónia TLF Eladó.
Majdnem kész felújított állapotban, papírok nélkül, de papírozható. Teljesen felújított blokkal. Csak telefonon érdeklődjetek. 06305657358 Ár: 38000 FT
eladó mz alkatrészek
http://www.mzclubhungary.com/index.php?option=com_joomgallery&Itemid=81&func=viewcatego
Ha valakinek kell P10, T5 alkatrész, jelezze e-mailben. Két motort tartogattam a garázsban már hosszú ideje, de egyben nem tudtam eladni, most alkatrészenként árulom.
Jellezzétek mi kell, megnézem megvan-e még, küldök képeket és egyezkedünk. Ha kell postázom is. Személyesen is lehet jönni turkálni. 0620/4499736 Szabolcs megye, Nyíregyháza környéke.
szimeringből abba a motorba van 2 féle legalább. olvasd le róla a méretet, menj el egy szimering boltba , és vegyél nagy fordulatú tengelyre való hőálló VITON szimmeringet hozzá. kaRbuRátort meg simsonét rakd rá.. azt legalább be lehet állítani.. nem egy olyan hulladék mint a riga gyárija.
Bocsi visszaolvastam az előzményeket. A jeladó természetesen jó, a gyári tz jeladó is ugyan olyan mágnesgyürüvel van megoldva csak kell esztergálni egy közdarabot hozzá, de még azt is meg tudom oldani ha érdekel. ha még aktuális és érdekel hívj fel és megbeszéljük. számom megváltozott Új számom 0630/540-9083
Hali! én nem tenném rá mert az 2 hengeresre való!
sziasztok!!
Nincs valakinek riga delta szimeringje,és kalbulátora eladó? , mert az enyémé nem jo.
Sziasztok! Nincs valakinek egy üres kilóméteróra háza P20-hoz?
MÉG MINDIG NAGYON KERESEK jó állapotú TS 150, és TS 250/1 kipufogókat!!!! kérem! valaki szánjon meg:D:D:D MEGFIZETEM!
helló!nem szeretnék közbeszólni,de szerintrem nem jó.Ha a tiéd beszart akkor nyugodj bele,és ha nem tudsz szerezni,akkor az én fajta elektromos gyújtásom már készen van,ami trabi gyújtással kapható,és Etz re egy az egyben felszerelhető.
Ha érdekel,vagy infó kell,akkor a telszámom:06:70-387-0163.
Gyuri.
Sziasztok!
Eladó 1 db "csatos" karburátor" ETZ 250 vagy 251hez 6e Ft-ért. Ha vkit érdekel dobjon meg 1 maillel.
Pannonia T5-ös munkagép elado! Ha viszed egyben a gépet akkor 25000 Ft-os irányáron hirdetem, ha a háromnegyed Pannonia T5 kell, akkor az ára 15000Ft természetesen alkudhatunk.
További info a somi83@freemail.hu illetve a 0620-24-17-545 vagy a 0620/93-09-517
Szia! Nekem van féktárcsám ETZ re. e-mailban érdeklődj. vagy telefonon.
Mail.:motorsokk@citromail.hu tel.:06209813916
Hello!
Érdekelne milyen árban!kicsit elkéstem a válasszal:-)
hali a trabant gyujtás elktronikája jó az etz hez?
Fijjuk!
Van valakinek eladó motorülése ETZ 251-hez, aminek ép az üléslemeze? Az enyém sajnos szétrohadt. Na nem folyásom van, hanem az idő vasfoga volt a bűnös :-)
Márti
Tel: 06/303756206
hudorka@freemail.hu
Fijjuk!
Van valakinek eladó motorülése ETZ 251-hez, aminek ép az üléslemeze? Az enyém sajnos szétrohadt. Na nem folyásom van, hanem az idő vasfoga volt a bűnös :-)
Márti
Tel: 06/303756206
hudorka@freemail.hu
Sziasztok! ETZ-hez keresek féktárcsát,lehetőleg Budapesten! Ha valakinek van, vagy tud esetleg valakit, akitől tudok szerezni, kérem írjon! Köszönöm! Tamás
Tel:0630-4771455
helló nincs valakinek ts 250es ülés vasa??????nagyon fontos lenne előre is köszi
Keresek export Pannóniához krómozott tanksapkát, ha van valakinek eladó, kérem jelezze!Tel:20/3324081
Összesen: 228 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|