:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Alkatrészbörze - új hozzászólás Összesen: 228 oldal
Ha az M0 felől mész, végig van táblázva, de ha felhívod a 4250145-ös telefont, Attila elmondja, hogy jutsz oda. Talán van is térkép a honlapjukon, de ebben nem vagyok biztos. www.oldmotors.hu
Üdv!
Maci
Köszi a tippet, remélem valahogy le tudok jutni.(ki van táblázva vagy valamilyen módon jelölve a hely?
Hali!
Felgyűlt pár cuccom az évek folyamán, s most eladók.
Trophy 250-hez: 2 db blokk. (az egyik kiherélt, oldaldekni nélkül, a másikhoz van
oldaldekni, főtengely, váltómű, de nincs karbi, gyújtás és kuplung)
ETZ 250-hez: kapcsolóhenger, 2 db hajtókerék (az a nagy fogaskerék a hajtótengelyen)
2 db komplett kuplung, hengerfej
Tel: 0630-9891-423, vagy saszabi@freemail.hu
SaSzabi
http://www.extra.hu/saszabi
Keresek simsonhoz 4.sebességhez gyorsítót .Hossszú 4.-et
Hali!
Ha van az országban rablótanya, akkor az az ecseri. Gyere el szombat de. a Szigetszentmiklósi börzére!
Üdv!
Maci
Hello
Ok. nyomozd ki az árakat!
A két ütem =2T
A négy ütem =4T
jelenleg rendelkezel 2T-vel
A +2T azaz 2T+2T=4T
Na így kell leölni a poént :-)
Üdv mindenkinek! A segítségeteket szeretnén kérni.Van egy 35O-es Jawam.A váz és futómű teljesen frankó. A blokk az Kipukkadt. Namármost. Szeretnék bele egy 12v-at.Minden megldás érdekel, persze nem aranyáron.(voltam kint nyár elején az ecserin, ott egy ful-tök üres, értsd: csak levegő volt benne blokk 25 rugó. Elis ment a kedvem az egésztől, tiszta lehuzás ment amerre csak néztem.)Ha tudtok valahogy segíteni az nekem megváltás lenne! Meg a Bimbó-nak is!(a moci neve) Mindenkinek széles utat, kevés szerelést!
Hali Ati!
Az árakat nem tom mert nem az enyémek, de igyekszem minnél előbb +kérdeni a gazdáját! Egyébként a gépsárkány pöcc-röff, írás rendben, állapota kifogástalan!
Lehez hogy tudatlan vagyok, de nem tudom mi az a +2T??
Ha +van az ár azonnal szólok!
Üdv!
asszem a gyari konyv 2.7-3.2 koze irja a gyujtast a 638 nal
Hello
Engem a 175-öc CZ érdekelne, illetve apámat érdekelné, mert ez volt régen a kedvenc gépe, pont a napokban kérdezte lehet-e még ilyet szerezni valahol.
Szóval mennyit kérsz érte, pontosan milyen állapotban van, és a papírokkal hogy áll?
Ja a mocinba meg kell +2T, és máris "dübörgő" hangja lesz :-)
Üdv Attila
Hali!
V.ki +tudná mondani 638-asra hogyan lehetne "dübörgő" hangot varázsolni? Na jó, jó lessz ha a dübörgő hangot kicsit is +közelíti! :)))
Köszike!
Hali!
Kellene 1kis segítség Jawasoktól!
V.ki +tudná e mondani, hogy a 638-asnál a primer köri meghajtásnál mennyi a hajtó, és hajtott lánckerék fogszáma
-szólónál
-és oldalkocsisnál
És a gyújtást a felső holtpont előtt mennyire szoktátok beállítani?
Köszike!
Keresek 175-os Jawa-Czhez gyujtas oldali deknit, komplett gazkart.
Pancsiblokk el is kelt, ne írjatok.
Köszi!
Eladó Pannónia T5-höz egy új, még soha nem használt blokk, karbival, származási papírokkal. Ára : 30000 Ft.
Hát igen.30000 a 2-ért?hát az az
Sajnos nem, hanem darabja annyi! Kesz rablas:(
Keresek simson endurora való magasított kormányt szép esztétikai állapotban.e-mail:winden@freemail.hu
Hello devil!
A 2 együtt 15000huf ujjonnan?
Előre is kössz.
Hi winden!
En tudok eladu hatso telot ujjat, de az 15000 pez, nemtudom masutt mennyi, nallunk ennyi.
Szeva!
En kecskemeten lakom!
Keresek 125-ös MZ-hez BVF22Nxx karbit. Ház ne legyen sérült.
keresek hátsó etz telót jó állapotú használtat,vagy olcsóbb(4000-5000) forintért újat.e-mail:winden@freemail.hu
HA valaki tudna simson s51 enduró jobb oldali horpasztott deknit az a winden @freemail.hu címre írjon kössz.
Keresek Jawa Czetka blokkot v. teljes sárkányt alkatrésznek. Minden megoldás érdekel. (Akár darabokban is.)
Keresek PAV-40 -es utánfutót. Lehetőleg felújításra szorulót. Ha tudnátok valami eladó darabot kérlek e-mailra irjatok, mert munkám miatt nem mindig tudom követni a topicot.
varcer@enternet.hu
köszönettel: bucibá
Ja és van egy eladó Jawa Mustangom is akit érdekel annak tudok képet küldeni.
Hali!
Érdekelne egy TS Mz 250/1-es vagy egy 250-es Jawa.Ha tudtok ilyet akkor írjátok meg itt vagy a szricsak@egon.gyaloglo.hu címre.Ha kép is van róla az még jobb.Köszi mindenkinek.
Hello
A rajz mondjuk engem is érdekelne, (mint egyedi megoldás, hátha tanulok valamit) :-) de mint írtam így nem hiszem, hogy megcsinálom.
Üdv Attila
Szevasz!
Merre lax? Tényleg ritka dolog, ha elkészíted, a motoros változatból pont kétszer annyi lesz, mint amennyi van az országban.
JÓ ÉJT!!!
Szeva!
Engem meg mindig erdekelne a dolog, valahogy vonzodom a ritka dolgokhoz:)
Szevasz!
Köszi az infót! Csak éppen a felénk található bontók egyikében sincs MZ. (Lakihegy: csak japán, Majosháza: olasz is dögivel). Többi Pestkörnyéki csak japán belpiacos vackokkal foglalkozik.(RedBaron, Motor Sapiens, Burmi, Kistarcsai). Vidéken a kakasdival és a polgárdival próbálkoztam. Jobban jártam, az új egy vagyon errefelé. Na mindegy. Nem bántam meg! Azért ha kell, szívesen eljuttatom a rajzot. (Devil, szintén!)
Hello
Komolyan 4000 Ft az anyagköltsége?
Na meg + meló, hát az elég durva, annyi pénzér bontóban kapsz komplett elektronikát jeladóval, tokkal, vonóval :-)
Valahogy már nem is találom olyan vonzónak, bár ennyi pénzért biztos profi kütyüt lehet építeni, és szeretek én is barkácsolni, de inkább veszek egyett.
Most láttam Bosch gyújtást kompletten pont ennyiért, valami kertikapába, vagy kistraktorba való, a lényeg, hogy van hozzá jeladó, vákumos szabályzóval egybeépítve (bár az ugye nekem nem jó), és van hozzá egy kis (kb 3x3x1 cm- es + hűtő) vezérlő áramkör.
Nem vettem meg, ennyit nem költök a gépre, ha nem muszály. :-)
A 210-es jawa babetta gyújtása milyen?
Ha jól hallottam ott sincs megszakító, és van belőle 12V-os is.
Vagy ez tévhit?
Üdv mindenkinek.
Köszi a segítséget, most már a sajátom marad. Attól még jó, hogy nem gyári, és meg is tudom javítani!
Amúgy a simim is 12V-os, az első világítást is átépítettem H4-re(60/55W), a hátsót full LED-esre. Egyrészt szeretek este is látni, jobb mint az eredeti 6V/25/25W, másrészt bármelyik benzinkúton kapok. Elöl Hella lámpabetét van bent.
Jó (szoci) motorozást!!!
Hello!
Ugaz a CPI az 12V-ra keszult (8V-ig mukodik elvileg). Viszont tobbet kuldtunk mar el postan mert megkertek az emberek. Szal az megoldhato, es ha hetkozbe lejosz akkor megadom a srac szamat es megbirod vele beszelni telefonon hogy mikor hol tudnal atvenni egyet.
bye
HyGy
Köszi a tippet!
Ezzel számomra 4 bibi van:
1. Nem tudom mi az, bár sejtem.
2. Pesti vagyok, csak ezért Pécsre menni(mert ugye a vásár hétvégén szokott lenni, én meg hétköznap járok mindenfele) már megtöbbszörözi az árát.
3. Autóban ISTENIEN működött, ezért alkottam meg a motoros változatot(miniatürizálás, hogy a Simson "airboxába" beférjen.
4. Pesten nem gyártanak ilyet.
Tehát maradtam a félig-sajátomnál, kicsi pöcsköszörűmben egy éve hibátlanul működik. A tuningok miatti gyújtószikra-erőigényt is remekül teljesíti. Pécs környékiként én is beraktam volna azt a cpi-t. Az enyém anyagköltsége kb. 4000 Ft. Oroszosan méretezve, agyoncsapni nem lehet.
Hello!
Ha a megszakito jo jeladonak (de ha nem jo akkor is mert lehet hozza hall jeladost csinalni) erdemesebb feltenni a CPI gyujtast 2000 forintert lehet kapni pecsen a vasarban. Ennyiert meg nem eri meg szenvedni.
bye
HyGy
Hello!
Ha nem gond engem is erdekelne egy ilyen gyujtas!
Még megvan a rajz, sőt a módosított is. A jeladó maga a megszakító. Egy-két apróságot kell még módosítani a gépen, szívesen segítek benne. Ha pesti vagy Pestközeli vagy egyszerűbb a dolog, ha távolabbi, az sem baj, vagy elküldöm postán(nem szkennelek mert a rajzok használhatatlanok lesznek), vagy-mivel járom az országot-személyesen is megoldható. Elő tudom szedni az eredeti rajzot is, de mint írtam, néhány ponton változtattam rajta, hogy működjön is, majd JÓL működjön. Én már szívtam vele rendesen, másnak nem muszáj.
Hello
Engem érdekel a dolog.
Van róla valamilyen rajzod?
Már az általd módosítottról, bár ha az eredetit,az újságból ki tudnád nekem másolni az is tuti lenne.
Jeladót is szerkesztettél hozzá?
Üdv Attila
Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek az ETS/TS 250-es MZ-ről? Nekem jobban bejön a külleme, minta 250-es ETZ-nek, de ugyanolyan megbízható is, vagy inkább 250TZ-t vegyek? kössz mindent
Mi az hogy bevált!!! Akkora a szikra, hogy az ökör megsül rajta. Amúgy az eredeti rajz egy régebbi Rádiótechnika újságból származik, a kapcsolást aztán több ponton módosítottam. A 120-as Skodában nagyon jó volt, csak egy baja volt: egy bazi nagy villanyszerelődobozban fért csak el. Az autóval együtt eladtam. A Simsonhoz a mechanikai méreteken kellett csökkenteni, hogy az "airboxba" beférjen. Régi gyertyával kipróbáltam:2mm-es hézag mellett még mindig ment a gép, hibátlanul, gondolom, elég meggyőző. A következő lépcsőnél letört a testelektróda. Az előgyújtás karakterisztikáját nem állítja, mindössze egy transzverterből és egy tirisztoros vezérlésből áll. A mai csilivili gépeken ezt CDI-gyújtásnak (Capacitor Discharge Ignition) hívják...
Még azt elfelejtettem hogy ETZ fékolajtartályhoz keresek zárósapkát. remélem vkinek akad 1 eladó. Üdv soma
Hello! Van 1 db Izs, vagy Ural indexlámpám és 1 db búra még mellé, vmint 1 hiányos Csepel karbi és 1 Csepel, v. Danuvia gyújtásalaplap gyújtótekercsekkel. Vki szabaditson meg tőlük please. zulan@mailbox.hu
Na jó egye fene elismerem élvezet is van benne :-)
Egyébként a motoromat csak én szerelem, és ha vmiért szét kell húznom a blokkot, én is minden csapágyat és simmeringet ki szoktam cserélni, de ez nem mindennapos dolog.(pont azért cserélek ki mindent, hogy ne is legyen az)
Nem te írtál a múltkor valamilyen saját gyújtásról?
Ha igen mi van vele? Bevált?
Üdv Attila
Hol az élvezet?
1. Ha bunkó a szomszéd, helyből kifüstölöd. Élvezet a köbön.
2. Főtengelyt (meg a váltó többi részét)becsapágyazod fasza SKF-fel. Simmeringnek be a legjobb minőségűeket. Hajtókart kiderékszögeled, tisztességesen összerakod. Karbi, gyújtás beállít, és mindent rendesen a helyére. Bele azt a fajta kétütemű láncfűrészolajat, amit én is használok, alig fog füstölni. Na ez aztán az élvezet a javából! Nyolcvan körül menni egy megbízható géppel, annak tudatában, hogy Te tetted olyanná. A Simsonom egy, a vadiúj csodás Bing karbiból levált fémdarab miatt gallyra ment, kb. 3 másodperc alatt. A blokkot is széthúztam, elég szép pusztítást végzett. Ha már szétszedtem, minden szimmeringet és csapágyat újra cserélek. Aki már megcsinálta ezt, az első mondata:élvezet ezzel motorozni.
JÓ ÉJT!!!
OK főtengely kímélő.
Na de hol az élvezet? :-)
Látod, látod. Nem hevítem kékre-lilára. Amúgy a Simson rezódob festett, nem lett semmi baja. A kúra után még pucoltam brigéciollal, féktisztító spray-vel, szinte semmi nem jött ki utána. A hangja olyan érces-pattogós lett, mint az újé. Kicsit főtengelykímélőbb, mint a túratopicos mődszered.
JÓ MOTOROZÁST!!!
Tényleg most esett le a dolog, még ifjú szerszámkészítő koromban tanították, hogy az oxigén igen heves reakcióba lép az kőolaj származékokkal.
Hirtelen oxidáció, nagy hő, füst, esetleg robbanás.
Elösször csak arra gondoltam bemelegíted, begyullad az olaj, és adod neki az oxigént, hogy égjen.
De ugye az oxigén áldásos hatása nem jutott eszembe.
Egyre jobban tetszik a módszer:-)
Összesen: 228 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|