:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Alkatrészbörze - új hozzászólás Összesen: 228 oldal
Hello keresek TS 250-re láncvédőbakelitet gumikkal,km óra meghajtással,spirállal (csak gyárit) + komplett első lámpát Ts-re km óra nélkülit amin csak a gyújtáskapcsoló van beépítve ,kuplunghoz a bakelit távtartót
e-mailom:medve657@gmail.com
Érdeklődni a tamas1855@citromail.hu e-mail címen lehet vagy 0620-2493016
Eladó egy pár TS-re való lábvédő. Jó állapotúak,gyári a festésük is. 4500ft.
Képek: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=460560370698343&set=pcb.460561154031598&type=1&theater
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=460560357365011&set=pcb.460561154031598&type=1&theater
Sziasztok!
Keresek Pécsett, vagy környékén kitűnő állapotú ETZ 250-est rendezett papírokkal, műszakival.
Kontakt e-mail útján képpel.(palffyrkukacgmailpontcom)
Köszönöm!
Eladó egy új komplett Vape gyújtás/töltés rendszer. Típusjele : SZ-13-2. Ez a 6V-os 350-es jawakba való (634-esbe, CZ 472-esbe és a csepptankosba is jó), a 6V-os dinamó helyére a blokk átalakítása nélkül beszerelhető,12V-os, 200W-os töltésrendszer elektronikus szabályzással, valamint külön gyújtótekercsről működő, induktív jeladós elektronikus gyújtás (tehát akár aksi nélkül is indul a motor). Ára: 80e Ft. Teljesen komplett szett, még Csehországban vettem, de végül nem került beszerelésre. Érdeklődni a név meletti emailen kívül a peter.kalamar kukac gmail.com is lehet.
nagy tömegnél már jó dolog, ha a futómű, fékek, váz nem a tervezési maximum környékén operál.
Üdv!
Van egy eladó JTF 436.15-ös lánckerekem, a boltban rossz típust adtak, én nem tudom használni. Suzuki RGV 250, Aprilia RS 250-es motorhoz jó.
Szia!
Most olvasom, mit is kérdeztél.
Az én véleményem, hogy a kis mz-éket nem érdemes 150kg-nál jobban terhelni, még ha tunnigolt is. (Papíron a kis ts 160 kg)A két személy meg lazán közel annyi,(140-150 kg) amellett meg két személy túra cucca közel ~25 kg.
Erre kicsi a kicsi ez tény. Két személyre, s hogy veletek együtt túra cuccal bő 80-as túrázót tudjon sajna, már majd 20 paci, azaz egy negyedliteres mz kell. Sajnálom. A nagy már 180kg-ra van tervezve, és motorikusan is tudja veletek a bő 80-at.
Elhiheted, nekem egy kis mz ts 125-ösöm van, "némi" változtatásokkal, s így jól bírja a 130 kg terhelést,(110 kg vok beöltözve, erre jön a majd 20 kg-os túracucc) s a 80-as tempót is.
Jó egyszemélyes kis túragép.
De két személyre akkor se jó. Egynek perfekt, de két személyre már nem. Tapasztaltam többször is.
S nem kerül sokkal többe egy nagy mz, hidd el. Ezt pedig én mondom, aki megrögzött kis mz-és, kismotoros. Jó szívvel ajánlom nektek a nagyot inkább.
Vagy vegyetek két kicsit, az még jobb!
S jó túrázást!;)
Teknőc
jaa és a 250-es rugója jó hozzá méretben, csak szerintem túl kemény, üresen pattogna.
annyit nem tudsz kiszedni belőle ami számítana. karbit tehetsz rá, pontossága jobb ezeknek, de nem rá való ezért ezzel is lehet sokat szórakozni mire össze áll. Ha értesz hozzá és érdekel belevághatsz, de egy YamahaDT125 gyárilag 30le és lehet találni mz árban. Én momentán ingyen jutottam egyhez. :) de csak pályára akarom használni.
A hátsó rugókat én is szeretném majd lecserélni valami erősebbre, de még nem tudom, milyen motoré passzol rá.
Igazából nem aszfaltgyúró izommotorrá szeretném átalakítani, csak valamivel több nyomatékot kihozni alacsonyabb fordulaton.
A súbertű most is a legalsó állásban van, így is megy végre 105-öt, a fogyasztást ősszel mértem, kerek 3 liter, a gyertya szép őzbarna. Szóval ez így mind rendben van, de 2 személynél már elgondolkodik az ember, hogy amit a mérnökök bent hagytak anno némi pluszt, ki lehetne finoman csalogatni modern eszközökkel. Erre pont jó lenne a szívómembrán (meg elvileg a fogyasztást is csökkenti), még ha nem is lesz 5 felömlős a henger.
És ha csak feldobok rá egy 24-es Dellorto, vagy Keihin karbit? Mégiscsak korszerűbbek. Használtan már 8-12.000-ért találtam párat. Csak az a kérdés, lesz-e változás, vagy ahhoz is több felömlős henger kell.
Csak úgy mondom, hogy 150-re fúrt 125-ös MZ TS-em van. 90-et vitte tartósan kétszeméllyel...fogyasztásról most ne beszéljünk :D
Ebben a kategóriában már inkább az a gond, hogy nekem a hátsó rugók nem bírtak el minket, uthibáknál néha beleért a sárvédőbe a kerék.
...motort, többet ráköltesz mintha vennél egy alapból erősebbe. A tuning ugyanis nem abból áll hogy felrakod az alkatrészeket és erősebb lessz. össze kell mindent hangolni. Szerezz egy jó gyári v. hasonló kiput állitsad be a karbit rendesen, és nem is kell tunning. Túrázni amúgy is nyomaték kell. A tuning azon nem segít. Arra a nagyobb ccm a megoldás.
Ha felteszed a kérdést hogy mennyit romlik az élettartam, akkor ne tuningolj. Nem éri meg. Mire összereszelsz egy használhato
Köszönöm a gyors választ!
Tehát, ha nem csak a design a lényeg, akkor értelmesebb tervezni/terveztetni egy rezót?
Ezen is dilemmázok egy ideje, meg a szívómembránon és az 5 felömlős hengeren. Csak nem tudom, hogy a motor élettartama mennyit változna. Így sem hajtom nyélgázon, finoman bánok vele. Viszont némi tuninggal már lehetne 2 személyes, csomagos túrákra is indulni.
Az, hogy vegyek egy komolyabb túragépet, pedig sajnos még odébb van...
Ha azt mondom, hogy 7000forintért nem krómoznak le egy kipufogót azzal remélem mindent elmondtam ;-)
Nekem is 7000-es van, (nem rezo) és csak úgy mondom, hogy a belső hangtompító lemezeket már régen kifújta, a külseje meg rohadás.
1-2 évig jól néz ki.
10ezer felett már esélyes normálisabb kiput kapni, de elég ingadozó az utángyártott minőség.
Rezonátorként pedig nem szoktak funkcionálni, szóval csak kinézet és a hang növelésben jeleskednek.
Ne
Üdv Szocimotorosok!
Rezonátoros kipufogót szeretnék a motorra (ETZ 150), és nagyon szemezek ezzel a mofakeres kipuffal:
http://www.mofaker.hu/termek/Kipufogodob-sport-krom-krom-ETZ150_MZ-ETZ__301724
Valakinek van tapasztalata erről a fajtáról? Boltokban mindenhol csak olyat látok aminek fele króm, fele fekete. Ennél az egész krómos, azért tetszett meg, meg persze az ára...
Csak azért ennyi mert valami biliacél utángyártott-utánzat? Érdemes megvenni? Vagy a drágább (13.000-től) fekete/króm fajta jobb minőség?
Előre is köszönöm a választ!
Széles utat!
Keresek cz 350 472-es jawahoz 1979-es kiadás irányjelző és fényváltó+kürt kapcsolót!!!!
Levél ment!
sorszám: 11269 (137954)
( előzmény: VisegrádiMotoros, 2013-03-31 17:00:16)
Szia! Nekem van 634 tankom csodaszép Jawa felirattal!
Írj emailt ha gondolod!
hetfield15@freemail.hu
Laci
Sziasztok!
Keresek Jawa 350 634 - 638 üzemanyagtankot, a festése annyira nem lényeg, az viszont annál inkább, hogy a felülete szép legyen, mert újra szeretném majd fényezni. Fontos még, hogy a plakettek amik végigfutnak az oldalán, azok szépek legyenek. Ha tudtok valamit, ne kíméljetek! :)
Szia! Zégerek főtengelyhez esetleg akadnak?
Üdv Mindenki!
Van néhány 559-es Jawa alkatrészem, ha valakit érdekel olcsón megszámítom, illetve Pannónia alkatrészeket elfogadok cserébe.
Ami van:
-váz(kormány nélkül)
-két első lengéscsillapító
-üzemanyag tartály
-oldaldoboz
-üléslemez
-hátsó sárvédő(mindkét része)
-egy szatyor apróság had ne keljen felsorolnom.
Kérésre szívesen küldök képet!
Csak a spirálcellás aksit vettem meg!Eddig tetszik nagyon!Feleakkora méretű mint a régi és mégis 135A indító árammal bír!Remélem tartós is lesz!
Válaszodat köszönöm!
Egyelőre még nem tudom melyiket válasszam,végül is árban nem nagy a különbség!
http://www.riasztobolt.hu/1118.diamec-12v-42ah.reszletes.html
Valami ilyesmire gondolsz?
Ez a csavart cellás technológia a legjobb ólomsavas akku esetén. Mechanikai és galvanikus stabilitása is jobb mint a lapokból összerakottnak.
Azonban a márka teljességgel ismeretlen előttem, szóval ebből még akármi is lehet, mert azért a kínaiak bármit képesek le gagyisítani.
Az ára viszont jó. Sima ólom akkut sem biztos hogy kapsz ennyiért, én megvenném.
Ha nem használsz önindítót, akkor viszont MZ-hez az olcsóbb riasztó akku is megteszi, az nekem, minden rémhír ellenére tartós, elektronikus szabályzóval. Csak a fagyokat nem bírja, tehát ilyenkor ki kell szedni.
Sziasztok!
Véleményeteket kérem erről az akkumulátor!
http://www.akkumulatoroutlet.hu/284-12v-4ah-topin-akkumulator-6c40-ytx4l-bs-.html
A fogaskerék kérdés megoldódott. Vettem 5000-ért! egy 150-es etz-t alkatrésznek.
Sziasztok!
Keresek 150-es etz-be bal első fogaskereket, mert lekopott róla a fordulatszámmérő hajtása. Az okát kijavítottam, de kell egy másik fogas!
krauser oldaldoboz 1db balos jó állapotban eladó vagy értelmes dologra cserélhető 5000ft értékben... 06202472692 lomix@freemail.hu
Simson S51 3seb blokk eladó. gyújtással karbival 27eft, nélkülöük 19eft. Előző gazdája szerint felújítva, kipróbálva. jó kompresszió, polírozott deklik. Újfajta S51 gyújtás szép állapotban. Első két tőcsavar nagyobb. érd: 20 96 23 250
Huszas biztosan nincs. Még a simóban is 50es.
Ott gyárilag 20-as fúvóka van?
Az enyémben ha jól emlékszem egy 70-es van ott.
Sziasztok nincs valakinek elfekvőben lévő mz etz 250esbe való 20-as fúvóka ami a tűszelepnél van?
Na jó, elárulom a titkot.
Mielőtt nagy beruházásokba veritek magatokat, H4-es izzót lehet kapni bármilyen foglalattal.
Pl: http://bolthely.hu/tungsram/id/00186_Halogen_fenyszoro_izzo__H4_12V__60_55W_52070U_P45t
http://mzclubhungary.com/index.php?option=com_content&task=view&id=547&Itemid=7
Am én is trabant H4et használok, brutális fénye van, pedig csak 35 wattos....
Lehet még ilyet kapni?
Régen használtam ilyet, a városi legenda szerint állítólag elolvad, de nekem jó volt.
Egy baja van, nem oda pozicionálja az izzót, ahová azt kellene, ezért szórja kicsit a fényt.
A közdarab azért nem divatos, mert időközben a foncsor cserén, meg a közdarabon kívül lett egy harmadik megoldás is, és az a tuti.
Nem írom le, nem akarom az üzletet rontani, (Már, ha üzlet ezer éves motorokhoz 500 Ft-ért árulni valamit.), aki nem lát úgyis rájön magától.
Sziasztok,
Eladó 2db P45t - H4 átalakító.
P45t tehát a tányéros izzó (lásd ETZ/MZ/TS/JAWA első izzói) lecserélésére szolgáló műanyag gyűrű, mely H4-es izzót enged betenni a korábbi foglalatba, a foncsor cseréje nélkül.
Gyári foncsor ezekhez a motorokhoz kb 3000 - 6000 Ft között mozognak.
Az átalakító pedig 500Ft/db
Érdeklődni e-mailben.
Sziasztok!
Még mindig eladók az alábbi MZ alkatrészek:
ETZ 125/150 légszűrőház, fedéllel tömítéssel
ETZ első sárvédő, sebességmérő spirál
ETZ kormány, óratartó gumi, fordulatszámmérős kivitelhez való gyújtáskapcsoló gumitok, felső kifli, 2 db első teleszkópra való porvédő gumisapka (TS), 1 db teleszkóp gumiharmónika (gyári), ETZ kormánykapcsoló tokkal vezetékekkel, 1 db fékpálca, kábelkötegek: bal első ill. jobb első indexhez, km-óra és a fordulatszámmérő vezetékei, helyzetjelző kábelkötege (3szálas), vmint az összekötő kábelköteg a lámpafej és a légszűrőház közti szakaszra.
1 db generátor állórész, egyenirányító diódasor, 1 db megszakítóbütyök, ETZ 250 blokkfedelek, fordulatszámmérő meghajtás, ETZ 250 hengerfej,
1 db ETZ 250 alapméretű henger ami megfúrni alapnak kiváló
1 db féknyereg
1 db hátsólámpa Simson S50hez ill ts MZ hez való.
meg még pár apróság.
írjatok emailt, vagy hívjatok, ne foglalja a helyet a garázsban.
30/854-7635
MZ, ETZ alkatrészek olcsón: http://veteranapro.hu/egyeb-alkatresz/23875-mz-alkatreszek-mindenfele-tipus
Helló!Nekem komplett Etz 125 eleje kellene,kerék,teló,komplett fék karokkal,talán még a kormány is,aki tud segitsen,köszönöm!
Gyms megyében lakom.Email: pisti8101@gmail.com
Sziasztok!
Felújítandó 559-es blokkot keresek, kompletten, karburátorral, gyújtás nélkül! A lényeg hogy egyben legyen.
Ilyen az elképzelt tipus:
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=80071&cmd=pic&id=1049225
egyszerű, alig látható, az esőt, és fagyos szelet, havat megtöri, de mégsem az a batár.Az Etz-s eleje se változik meg a motornak, de így is csak télre használnám.Ismerem Mr Dok fejidomait, köszi a tippet, és tudod mi is ismerjük egymást:)
Köszi a gyári kipuffot, nagyon szeretem!:)
néz meg mz club honlapján Mszdok gyárt szép fejidomot kimondontan etzhez.
Ahham ezt én is néztem, más honlapon ugyanezt 6500-ért mér adják, csak attól félek bötén fog kinézni rajta, jó lenne előtte rápróbálni, de sajna nem lehet.
Eladó pár kacat:
féknyereg, kis ts kuplung, kis etz kuplung, ülés, stb stb.
4.000 ft az áruk.Pest-megyében Taksonyban.Bp-ig feltudom vinni ha kell.
Van még pár alkatrészem Hétfőig, vagy Keddig utána viszek mindent a méhbe.
gufi89@citromail.hu
http://indafoto.hu/szirtg/image/1721075 ... b97/492393
GS500-as plexijét vizsgáld meg. Szerintem az ETZ-re is stimmelne és 80ig felnyitott plexivel turbolencia érzete nélkül lehet vele menni.
Összesen: 228 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|