:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Alkatrészbörze - új hozzászólás Összesen: 228 oldal
Akkor összekevertem a neveket így az évek távlatából. De ennek igazból örülök, mert akkor Zágonákat én nem is ismerem, tehát itt a lehetőség számomra felkereni őket. Lehet a jövő héten viszek nekik néhány apróbb dolgot, aztán meglátjuk mi sül ki belőle (ár, minőség, igényesség, határidő, hozzáállás).
A kecskeméti ember lesz a másik lehetőség.
Üdv,
Peti74
sorszám: 3387 (42662)
( előzmény: motorosmanusz, 2006-01-04 10:23:13)
Köszönöm.
sorszám: 3386 (42644)
( előzmény: motorosmanusz, 2006-01-04 10:09:42)
Az biztos hogy nem a Zágon akiről irtál. A Dob utcait még korábbról én is ismerem , és ugyan azt tudnám elmondani amit említettél. Azzal a külömbséggel, hogy én nem hagytam nála a vasakat, és soha többet nem mentem arra felé.
Üdv. MM.
Rökk Szilárd utca a VIII. ker.-ben, a ház számot nem tudom, de a Rökk Sz. utca és Baross utca sarkától egy házzal beljebb.
Üdv.MM
Oké, péntekig bezárólag megkérdezem, ha csak helyszínrajzot kapok, azt is megosztom. :]
Csehcsoda.
Akkor azt a kecskeméti címet oszd meg velünk, ha fel tudod kutatni. Nekem járnak cimboráim Kecskemét felé és azért 1-2 havonta én is megyek arra. Ha telefonon lehetne beszélni az emberrel az lenne a legjobb, bár idős bátyó esetén a személyes tali a legtutibb. Kicsit furán hangzik, hogy az alácsiszolásról nekem kell gondoskodni. De azért érdeklődd meg.
Motorosmanusz.
Azt hiszem a Zágon az éppenhogy VI.ker Dob utácban van (talán Izabella sarok) nekem ott már csináltak nevetséges csiszolású és aládolgozású jawa felniket jó drágán, egy év múlva körömnyi pikkelyekben dobta le a krómot az alatta lévő megindult rozsda. És a beszédstílus is elég flegma volt, mintha az nem tetszett volna nekik, hogy nem mindjárt egy komplett kovácsoltvas kerítést viszek nekik krómozni félmillióért, egyszóval hülyének és kis csórónak néztek, mintha túl jól menne a bolt nélkülem is. Úgy 3 éve volt mindez, ha neked jók a tapasztalataid, akkor nagy szemléletváltás lehetett (bár én inkább csak a vállalkozók elkurvulásában hiszek, a nagy megjavulásokban nem nagyon).
Üdv,
Peti74
Hali
Kössz de elég ha egy címet mondassz valahogy el tudom juttatni, meg már néztem több helyen csak sehol nem tudtak konkrétat mondani. Próbálom a számomra legkedvezőbbet kiválasztani ahol az ár is elfogadható meg a minőség is.
Üdv.: Pet
Hali boxos.
Melyik kellene, a "hagyományos" vagy a "pattintós" ?
Mert nekem van mind a kettő fajtából. Ha megmondod milyen fúvókákat kérsz bele össze is állítom, de maradhatnak a gyári méretek is.
Ja és Bp.-i vagyok. Te merre ?
Üdv,
Peti74
halika
Az jo hely . Csak azért kérdeztem mert ha utba esne akkor elhoznám a cuccot a kromozohoz. De sajna nagyon ritkán járok arra.
csőváz
kilozulu
Szia Boxos.
Komplett karbim nincsen, csak hozzá alkatrészek, de azt már odaígértem Levendelnek.
Talán majd vele tudsz bótolni!
Hali
etz 250-hez keresek komplett karbit
danke
csáó alfa !
karbid van a 250-es fajtából?
sorszám: 3376 (42597)
( elözmény: motorosmanusz, 2005-12-28 12:52:28)
Mi Zágonék címe ?
sorszám: 3375 (42595)
( előzmény: motorosmanusz, 2006-01-03 09:54:56)
Na, csak nem Streetes kolléga regisztrált másként? Ez a kiárusítás vajon felszámolást jelent?
KRAUZERRE SZÉP ?JÓ OLDALTÁSKA ÉRDEKELNE! VAGY HOL LEHET ILYET UJJONNAN VENNI??
Vikarsarok. Pontosabban Gyomaendrőd.
Miért?
Legelső hirdetésem módosítása, elírtam a tel számot! Helyesen 0630 4096093
Helló!
ELADÓ pár megmaradt cuccom ETZ hez!!
Vázak 5000/db
Tankok 4500/db
Komplett első telók 9000/db
Komplettt kerekek 7500/db
Km órák 3500/db
Fordmérő órák 3500/db
ülések 4500/db
Féktárcsák 5000/db
Komplett fényszórók 4000/db
STB... STB...
SZINTE MINDEN, millió apróság!!
HA EGYBEN ELVINNÉ VALAKI OLCSÓN ODA ADOM AZ ÖSSZES CUMÓT!!!
De külün, külön is eladó minden!!
Akár postai utánvéttel is!!!
TELEFONON ÉRDEKLŐDJETEK, MERT SAJNA RITKÁN VAGYOK NETKÖZELBEN!!
0630 4096093
RITKASÁG!!
ELADÓ!!
VAN EGY teljesen megkimélt, alig használt, Szinte új, felső komplett fékolajtartályom, fékkarral, féklámpa kapcsolóval, teljesen kompletten, hibátlan állapotban, csak fel kell rakni!!
9500 ft ért
HA érdekel hívj!!!
0630 4096093
Helló!
ELADÓ pár megmaradt cuccom ETZ hez!!
Vázak 5000/db
Tankok 4500/db
Komplett első telók 9000/db
Komplettt kerekek 7500/db
Km órák 3500/db
Fordmérő órák 3500/db
ülések 4500/db
Féktárcsák 5000/db
Komplett fényszórók 4000/db
STB... STB...
SZINTE MINDEN, millió apróság!!
HA EGYBEN ELVINNÉ VALAKI OLCSÓN ODA ADOM AZ ÖSSZES CUMÓT!!!
De külün, külön is eladó minden!!
Akár postai utánvéttel is!!!
TELEFONON ÉRDEKLŐDJETEK, MERT SAJNA RITKÁN VAGYOK NETKÖZELBEN!!
0630 4096094
Halihó!
Azt mondják olcsó husnak híg a leve. Ez a krómozásra is illik.Én a Zágonéknál krómoztatok. A technológiájuk asszem a legmenőbbek között van.Minden felszerelésük a legujabb, és a minőségre eddig nem hallottam panaszt.
Amugy ha csak csiszoló kell, tudok egy szuper minőséget produkáló csiszolót Vecsésen.
Az árakat egyébként a krómozandó db.felülete határozza meg, de használt dobokkal ne fáradj oda.
hali
hol lax?
cső
kilozulu
Hm. Tehát ne számítsak rá hogy nagyon olcso lessz. Nah mind1 ami kell az kell. Kösz az infót.
Pet
halika
Nem tom' nekem az mz kromozása kb 80e be vot csak az aszonynak ne mondjátok meg. A 8 db teleszkop porvédő,váltó és berúgó kar, csavarok, tengelyek/4db/,hátso csomagtartó/18 rugóé/,fékpálcák,fék rugók,fék kulcs,kipuf bilincsek kb ennyit kromoztattam ebböl saccolhatsz.
csőváz
kilozulu
Van vkinek krauzerre való oldaltáskája jó minőségben eladó?(2db)
etz 250-re érdekelne bukókeret.
mikor lesz az első börze?
HY!
ETZ 150-es henger, dugó ,gyürü,csapszeg,hengerfej érdekelne csak ne keljen furatni! Ha van ilyened mond!
Keats
Üdv motorosok!
Mr. Blackyról van valami híretek? Rég nem láttam.
Hello
Nekem kellene krómozni 2 felnit (16col). 2 telórugó meg a fék és kuplung karok ez kb. mennyiből jönne ki?
halika
Ha bárkit érdekel segithetek,én is ott csináltattam az Es kromozását.Nem volt ocsó, soká tartott.
csőváz
kilozuluz
Amit a honlapon figyelemre méltónak találtam, az az, hogy az árajánlatok között nem szerepel hőnek kitett tárgy... :)
Őket - és a technológiát - ismeri valaki ?
http://www.cosmicar.hu/
Pesten nem vagyok járatos.
Kecskeméten dolgozik még talán egy bácsi, aki nagyon jó minőségben is tud krómozni, ( alárezezve ) csak sajnos nem tudom hol a műhelye.
Ha ilyen távolságban is érdekel, megszerzem neked a címet.
Láttam már általa krómozott trepnit és felniket, valamint Perák könyököt és halfarkas dobot, álomszépek voltak, ám a munkája nem olcsó, és neked kell profin alácsiszolni, ha valóban szép felületet akarsz.
Csehcsoda.
Akkor én kevésbé épeszű krómozót kell keressek, 1-2 hónapon belül szeretnék 4 db csepptankos jawa kipufogódobot és könyököt krómoztatni.
Amikor a VI.ker.Zichy utcában az öreg krómozó bácsi meg a felesége még űzték az ipart, ők valóban csináltak olyat, hogy rendesen gödrösre oxidálódott kipuf.könyököt addig rezeztek, amíg az összes gödröt betöltötték, és utána jött a króm. Elájultam, úgy mecsinálták.
Amióta ők nem dolgoznak, a Soroksári útra viszem a krómozni valót a Fémépítőbe. A felnit szépen megcsinálják, kipufogókönyökből volt olyan, amit a gázlámpás kiégetés ellenére visszadobtak én meg hazavittem és beraktam a Diósgyőr gyártmányú szeneskályhába az izzó német brikettek közé pirosodni. Másodszorra elfogadták. Ők a mélyebb gödröket meghagyták. Dobot még nem vittem nekik.
Próbáltam még néhány krómozót anno (pl. a VI.ker. Dob utca, VII. ker Guttenberg utca, Üllő, Fő út) de nem szerették a motorosokat vagy nagyon szar minőséget csináltak.
Szóval - homokfújás ide vagy oda - osszátok meg velem, hol csináltak Nektek Bp-en vagy környékén szép krómozást, amivel meg voltatok elégedve ?
Peti74
Kipufogót az életben nem vállal el épeszű krómozó, csak akkor, ha szétköszörülés után gyakorlatilag fémtisztára tisztítod,
( dokumentálva pl. fotó, ilyesmi ) majd szépen összerakod újra. Elég drága játék, de mivel egy fürdő valóban nem olcsó, normális ember nem lógat bele egy retkes kipufogót.
A homokfúvás nem azért nem jó, mert nem tisztít jól, hanem mert matt felületet ad és tök fölösleges is. Mindent le lehet tisztítani hagyományos módszerekkel.
A gödröket pedig nem egy acélfelni mikron vastagságúra csiszolásával, hanem ellenkezőleg, felrezezéssel és befuttatással kellene eltüntetni, megint csak elég olcsó dolog, vagy ha valaki nagyon-nagyon türelmesnek és ügyesnek képzeli magát, megcsinálhatja otthon...
Üdv peti74!
Sokmindenben igazad van, azonban a krómozó mühely véleménye szerint homokfujás akkor célszerü, ha nem fényes, hanem szép homogén felületü, de matt külsőt akarunk.Amennyiben fényes felület a cél, felesleges homokfújni, mert a csiszolással minden nem kívánatos anyagot el tudnak távolítani, még a gödrökből is / valami rass kefét említett/. Természetesen kipufogó esetében a kiégetés nem maradhat el. Melesleg ahol én krómoztatok ott még kiégetett dobot sem válalnak el, mert a fördő több száz ezer ft-os anyagát nem szennyezeik el.Hát most már mondenki döntsön a saját feje szerint, mert szerintem ezt derekasan kitárgyaltuk.
Üdv, MM.
motorosmanusz.
Szerintem nem jól mondod. A homokfújás jó esetben néhány mikronnal vékonytja el a felületet, az általa okozott gödrök mérete is csak a mm ezredrészében mérhető, használt alkatrészek esetében a homokfújás után látható gödrök már előtte is ott voltak, csak tele voltak szennyeződéssel, a "hasznos" anyagvastagsághoz már nem járultak hozzá.
A homokfújásnál fémtiszta felületet kapunk mindenhol. Ott is ahova ne ér be semmilyen csiszolókorong. A korrózió által mart gödrökben pedig nem maradhat rozsda, mert arra hiába kerül bármilyen galvanizált réteg, az alatta maradt oxidréteg tovább dolgozik, és előbb-utóbb "kibújik", aztán majd mondja a kuncsaft, hogy "de szarul csinálták meg".
A "kötelező" csiszolás - ami a homokfújásnál nagyságrendekkel (10x, 100x)vastagabb réteget távolít el a felületből - pedig főként nem azért kell, hogy a felület tiszta legyen, hanem azért, mert a szintén mikron vastagságú króm/nikkel réteg követi a felület alakját és csak akkor lesz tükrös, ha alatta a felület is az. Öreg alkatrészeknél a tükrös felületet megszakíthatják apróbb gödrök, vagy a sarkokban matt felületek amiket nem mindig szednek ki csiszolással épp azért, hogy az anyagvastagság megmaradjon. Lásd az újrakrómozott felniken a niplifészkek közvetlen környékét.
Ja igen, a háztartási sósavas ügyeskedés, pedig csak arra jó, hogy egyrészt még jobban kigödrözze/vékonyítsa a felületet (a homokfúvásnál lényegesen durvábban), másrészt még több olyan savas/oxidos anyagot tegyen hozzá a felületen lévő szennyeződéshez (főleg a gödrökben megbújva), ami még jobban megnehezíti a tartós króm/nikkel bevonat készítését.
Én az egészet rá szoktam bízni a krómozó műhelyre.
Aki szerint pedig a háztartási sósav jó felület-előkészítő anyag, az dolgozzon inkább Hammerite-tal, mert az direkt a rozsdára kell festeni :)
És még valami: a homokfújás bármilyen festékréteget eltávolit, még a parasztkrómot is, ellenben az oktános benzinnel, ami feloldja ugyan, de nem mossa le, az ecsettel csak kenni lehet ide-oda. Persze több literrel már egész jó eredményeket lehet elérni, de 250 Ft-os benzin esetében a homokfújás mindképpen gazdaságosabb, főként egy krómozó műhelyben, ahol nagytételben dolgoznak.
Például használt kipufogó esetén pedig úgyis alaposan ki kell égetni a dobot krómozás előtt, mert úgysem fogadják el másképp. A legjobb, ha a begyújtott dobon szépen végigkúszik a vörösizzás, ott meg nincs festék, ami utána megmarad.
Üdv,
Peti74
sorszám: 3353 (42488)
( előzmény: motorosmanusz, 2006-01-02 10:47:19)
A homokfuvást ellenző urakkal értek egyet. Krómozás elött ha homokkal lefulyák az utánna kötelező csiszolásnál elfogy az anyag.Ellenben a legtöbb ezüst un. parasztkrómot benzinnel le lehet mosni, utána egy kis savazással az esetleges króm maradványt és rozsdát le lehet maratni, aztán már csak a drót korong, és majdnem fém tiszta a vas darab. A háztartási sósavval történő ténykedésnél fontos betartani a haszn. utasításokat.
szerintem krómozás előtt igenis homofújást kapnak az alkatrészek. Persze nem mindegyik, de pl. egy használt kipufogó mindeképpen. Egyrész mert a legtöbben odaviszik az alkatrészeket rozsdásan (gödrösen), van rajta festék, korom és mindeféle szennyeződés. Erre legjobb a homok. Aztán ha fémtiszta, ahol lehet, akkor jön a régi galvanizált rétegek eltvolítása elekrolízossel, ás végül a csiszolás.
Üdv,
Peti74
igen ez hülyeség, inkább csiszolni kell krómozás elött.
Krómozás előtt homokfújni. Aha. Igen szép lenne.
Üdv mindenkinek!
Érdeklődnék hogy valakinek lenne e CHOPPER KORMÁNYA amit fel tudna ajánlani eladásra.Vagy tudna e valaki motorbontót ajánlani?esetleg hol van ilyen.
Políroztam a kipufogót egy kicsit és látszott hogy alatta rozsdás, na meg egy két helyen be van horpadva.
Az hogy lefujta nem biztos, hogy annyira rossz, mert alatta legalább nem rozsdásodott tovább. Ha krómoztatod akkor elötte ugyis homokfujni kell,meg fényezés elött sem árt.
Szepetneken, Nagykanizsától 10 km-re. Az a gondom hogy a motoromon a rozsdás részeket(kerekek, kipufogók, légszűrő) valami barom lefújta ezüsttel, de úgy hogy előtte le se tisztította, hanem koszosan hagyta és ráfújta még a gumi is kapott belőle.(ez egy állat)Azt hitte hogy szebb lesz.
Egy két apróságom van pl. fékbetét , nagy fékdobos felni.
Amugy merre laksz?
Szia!
Nem akarom lecserélni, mert most vettem Mannheim-ben a börzén.
Keresek hozzá alkatrészeket, hogy eredeti állapotára tudjam restaurálni.
NSU 501 t, vagy ts modellt keresek 1928-1930-ból.
nagyrocsesz@axelero.hu
sorszám: 3342 (42407)
( elözmény: motorosmanusz, 2005-12-29 12:43:39)
Ha eljönnek a börzés idők, én is ott leszek. Csak az még messze van. Azért kössz.
hali!
Leginkább börzéken tudsz beszerezni alkatrészeket. gyakorlatilag bármit.
A kipuffogók, meg a hátsó lámpa elég húzos lessz.
sorszám: 3340 (42405)
( elözmény: motorosmanusz, 2005-12-30 21:29:06)
Volt róla cikk a Veteránban is. Honlapjukon a tartalomjegyzékben megtalálod, mikor.
Volt egy a látókörömben, de nem tudom mi lett vele. Ural.hu-n takit kérdezd meg. Az övé volt.
sorszám: 3339 (42400)
( elözmény: motorosmanusz, 2005-12-30 14:41:00)
Nem voltak ezek a gépek megközelítőleg se olyan jók, mint a mintaképeik. Tömegre és küllemre talán igen, de teljesítménybe és használhatóságban elég távol eltek az igazi HD-któl.
Kb. úgy, mint egy Gnohme-Rhone a Zündapptól, vagy BMWtől.
Olvastam olyan esetről, hogy elfelejtettek valami olajzófuratot befúrni a blokkba. Viszont ugyanerről a gépről azt állította a tulajdonosa, h soros 3 hengeres volt. Ha ez igaz, akkor érdekes...
sorszám: 3338 (42396)
( elözmény: motorosmanusz, 2005-12-30 14:41:00)
Összesen: 228 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|