hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Alkatrészbörze - új hozzászólás

Összesen: 228 oldal

peti74
válasz erre | email2006-11-19 12:02:48
Köszönöm. És természetesen én sem szándékoztam rossz színben feltüntetni Téged. A Te hozzászólásodnak elsődleges szándéka csak az lehetett, hogy a jószándékú vevőket megvédd a bóvlik, kifogásolható minőségű alkatrészek megvásárlásától. Ez a hozzáállás hasznos és maximálisan ide a fórumokra való.
Ennek, mindannyian tudjuk, alapja is van, mert tényleg rengeteg olyan utángyárott termék van, amit silány minősége ellenére elég drágán kínálnak, még olyan áron is, hogy a vevő szemébe kell hazudni. Tudok olyan motorosboltot, ahol ez az üzletpolitika része.
Konrétan a szemem láttára mondta az eladó az előttem álló fiatal (átlafelhasználó) vevőnek a berta dugóra, hogy eredeti német, azután megkérdezte, hogy a gyűrűfelrakó fogóval feltegye-e a 3 gyűrűt a dugóra. A vevő meg örült, hogy milyen rendesek ezek, legalább nem neki kell szenvedni a gyűrűk felrakásával.
Azok a 200 Ft-os magyar kisipari gyűrűk nem rugalmasak, csak ridegek, így sajnos hajlamosak az eltörésre, ezért volt kedves az eladó a gyűrűfogóval feltenni. A hab a tortán, hogy amikor volt képem közbeszólni, hogy a derészögelés miatt úgyis le kell még venni a gyűrűket, az eladó srác megkért, hogy véleményemet legyek szíves magamban tartani. No comment.

Peti74
sorszám: 5837 (65528)
(előzmény: emzoli2235, 2006-11-19 01:28:38)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-11-19 11:59:10
2.
"a derékszögelési eljárás célja, a hajtórúd néhány százados hibájának a kiegyenlítése, nempedig az egy nagságrenddel nagyobb hibájú selejt megjavítása".
Egyetértek, tizedes nagyságrendű görbület visszahajlítása bent a karterban már csak S-kanyart eredményez a hajtókarban, tipikus példája az egyik hengerrel megszorult 350-es jawa, amiben a másik henger hajtókarja görbül. A javítása szinte lehetetlen.
A kereskedelmi forgalomban kapható hajtókarok közül azonban én eddig nem találkoztam olyannal, aminek a minimális görbületét - ha egyáltalán volt - ne lehetett volna kiderékszögelni.

3.
"oválissá torzítod a furatot, aminek szintén mikron pontosnak kell lennie.(a felső szem alatt kell megtámasztani, és hajlítani"
Na ne már !! Egy csapágyfémnek ennél jöval többet kell kibírnia. Még a csepptankos jawak felül bronzperselyes hajtókarjainak derékszöglése is elvégezhető csavarhúzóval. Hangsúlyozom, hogy a hajtókar csapágyfelületét nem a szerszám, hanem a hozzá illesztett csapszeg támasztja (pl. ETZ-nél a tűgörgőkön keresztül), a szerszámot a csapszegen dugjuk át (kivétel a 350-es jawa, mert ott a csapszeg nem átmenő furatos, különben a felömlő és a kipufogó a csapszegen keresztül egymásba dolgozna.)
Amúgy meg azért okosabb a csapszegen át hajlítani, mert az erőhatások is a csapszegen át érik majd a hatókart. Ha így hajlítjuk, akkor a két feltámasztási pont között a hajtókar ewgíenletesen hajlik (súlyozva az edzés miatt az eltérő ridegséggel persze).
A felső szem alatt megtámasztva nagyobb a valószinűsége egy kis rádiuszú hajlításnak, ami nem jó.

4. Muszáj pontos j. Igaz.

Peti74
sorszám: 5836 (65527)
(előzmény: emzoli2235, 2006-11-18 23:52:36)

 
 
izsfun
válasz erre | email2006-11-19 11:23:20
Hello!

Eladó egy jóállapotú 125-ös Danuvia blokk.
Érdeklődni lehet a: brezitom@vipmail.hu -n.
sorszám: 5835 (65526)

 
 
The Doctor
válasz erre | email2006-11-19 10:53:15
hello!

6500 az ára, szép állapotban!
Elvileg csökkenti a fogyasztást, de én nem használtam sokáig, talán kicsit pontosabbak a gázreakciok.

Udv
sorszám: 5834 (65525)
(előzmény: GJózsi, 2006-11-18 20:55:32)

 
 
emzoli2235
válasz erre | email2006-11-19 01:28:38
Mégegyszer átolvasva az eredeti írásod, ki kell jelentenem valamit, leendő vevőidnek:Peti74, vagy gyakorlott szakember vagy felkészült lelkes hobbista, aki NYILVÁN megfelelő minőségű alkatrészeket árul. Az inen-onnan származó alkatrészekről szóló hozzászólásomban NEM az általa forgalmazott cuccokról beszéltem, hanem a bizonytalan eredetüekről.
sorszám: 5833 (65516)
(előzmény: peti74, 2006-11-18 21:53:56)

 
 
emzoli2235
válasz erre | email2006-11-18 23:52:36
Több észrevételem is volna 1.Mondatokon keresztül indoklod, hogy miért hülyeség amit írtam, de azért azt nem cáfolod, hogy az általam leírt szabvány létezik.Ezt nem is teheted mivel te is tudod , hogy létezik, és nem véletlenül.2.Ha egy hajtórúd furatainak párhuzamoságtól való eltérése0,2 miliméter, ezt a hajtórudat nem lehet korrekt módon kiegyenesíteni.(a derékszögelési eljárás célja, a hajtórúd néhány százados hibájának a kiegyenlítése, nempedig az egy nagságrenddel nagyobb hibájú selejt "megjavítása". 3. A derékszögelés, mint munkafolyamat, nem végezhető szakszerűen a furatokba dugott akármi megfeszítésével, mert így az eredeti hiba elhárításával létrehozol egy másikat, nevezetesen, oválissá torzítod a furatot, aminek szintén mikron pontosnak kell lennie.(a felső szem alatt kell megtámasztani, és hajlítani4. a muszáj pontos jé.:)Továbbá: magam is szoktam a futárnál vásárolni, a keleti alkatrészek minősége sokat javult valóban, és Peti ügyel is arra, hogy az általa forgalmazott árúk lehetőleg jó minőségűek legyenek, de ősem mérhet meg mindent.Én örülök neki, hogy egyáltalán valamilyen alkatrész van, és az jobb,-mert kétség kívül az- mint Pl a szabados féle öntött hajtókar, ami egyszerűen eltörik ha hajlítani akarod. A tajvani áruk minősége megfelel az áruknak, kispénzű diákok nemtudnának megfizetni egy nyugati minőségű felújító szettet, márpedig valamit nekik is adni kell. Egyáltalán nem allt szándékomban rontani az üzleted, és kötözködni sem akartam, mindösze kiegészíteni szándékoztam azt amit te is leírtál. üdv: emzoli
sorszám: 5832 (65514)
(előzmény: peti74, 2006-11-18 21:53:56)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2006-11-18 23:29:57
etz250cross@freemail.hu
sorszám: 5831 (65512)
(előzmény: piki24_, 2006-11-18 23:10:19)

 
 
piki24_
válasz erre | email2006-11-18 23:10:19
Kaposváron van ,komplett csak a blokk és a kerekek kellenek nekem irj emailcimet és küldök képet
sorszám: 5830 (65511)
(előzmény: GJózsi, 2006-11-18 22:58:40)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2006-11-18 22:58:40
engem érdekel a schwalbe váz. mennyit kérsz érte? hol laksz?
sorszám: 5829 (65510)
(előzmény: piki24_, 2006-11-18 22:20:12)

 
 
piki24_
válasz erre | email2006-11-18 22:20:12
Simson schwalbe 51-es blokkos,82-es, blokk és kerekek nélkül eladom vagy elcserélném Simson S51 blokk és kerék nélküli kismotorra értékegyeztetéssel Kaposváron.
sorszám: 5828 (65503)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-11-18 21:53:56
emzoli !

Laikusok számára lehet, hogy hihető és megalapozott, az amit írsz, bár az üzletemet mindenképpen rontod vele.
De aki becsülettel rakott már össze új blokkot (én konrétran legalább 40-et biztosan, ETZ és jawat, 1 és 2 hengerest egyaránt) az tudja, hogy a hajtókar "kiderékszögelése" úgyis csak akkor következik, amikor a főtengely már benne van a karterban és a hajtókaron rajta van a dugattyú (de a gyűrűk még nincsenek rajta, és a csapszeg-seegerek sincsenek még a dugattyúban).
Feltesszük a teljesen tiszta hengert a gyűrűk nélüli dugóra, figyelve arra, hogy a karter hengertalp feülete is tiszta legyen. Alsó és felső holtponton figyeljük, hogy könnyedén lehet-e billenteni a dugattyút előre-hátra. Aki látott már ilyet, azt tudja, hogy egy frissen fúrt 5 század mm-es illesztás esetén a dugót érezhetően és szemmel láthatóen lehet mindkét ponton billenteni a hengerben, abban az esetben, ha dugattyú palástja és hengerfurat palástja tökéletesen párhuzamos egymással - mert végülis ez a lényeg, ez a követelmény.
Amennyiben nem billen szépen és könnyedés, vagy nem billen egyáltalán, akkor a hengert levesszük és a csapszegbe dugott hosszú, erős csavarhúzóval finoman billentünk a dugón (hajlítunk a hajtókaron, ami hajlani fog, hiszen csak alul és felül edzett, középen relative puha). A folyamatot addig ismételjük, amig párhuzamos palástokat nem kapunk.
Profik 5 százados hézagmérőt is szoktak erőlteni a hengerfal és dugó közé, magam nem élek e módszerrel. A billentés, bár kissé "öreszakisnak" tűnik, de higgyétek el, tökéletesen beállítható vele a párhuzam, vagyis "kiderékszögelhető" a hajtókar.

Én amondó vagyok, hogy aki nagyon szeretne egy olyan motort, amit szépen be tud majd járatni, soha nem fog megragadni, a konstrukcióban rejlő teljesítményt valóban leadja és hosszú az élettartama, az a precíz szerelés és ajó minőségű alkatrészek mellett inkább arra figyeljen, hogy olyan gépműhelybe vigye a hengerét, ahol nem fúrják kúposra, hordó alakúra, és ahol derékszögű lesz a furat a hengertalpra. Fúrást minden rozoga műhelyben vállalnak, jó fúrást és hónolást csak kevésben. A szarul/rossz minőségű, öreg gépen/félrefúrt henger - amit az általad emlegetett "átlagfelasználó" még ritkábban ellenőriz, mint a derékszöglést - sokkal több bajnak (pl. állandó megragadásna)a forrása lesz, mint egy kiderékszögeletlen hajtókar.

Egy szó, mint száz, a hajtókarnak nem muszály megfelelnie semmiféle általad felhozott párhuzamosságvizsgálatnak. Úgyis csak az összeszerelés folyamán kell biztosítani a henger és dugó párhuzamosságát.

Üdv,
Peti74
sorszám: 5827 (65499)
(előzmény: emzoli2235, 2006-11-18 12:51:54)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-11-18 21:27:09
Öregdio.

A postai küldés megy, de az utánvétes küldés alsó hangon is kb. 2700.- Ft.
Én úgy szoktam alkatrészeket küldeni, hogy standard postai csomagban feladom, a kis csomag 690 Ft, a nagy 1230, ehhez jön még 270 Ft értékbiztosítás (mert azt muszály, különben mindent ellopnak).
Így kisebb dolgoknál 1000 Ft-ból kijön a küldés. Fizetni az árú kézhezvétele után kell, banki átutalással egy OTP számlára (amit emailban elküldök).
Kicsit becsületkassza jellegge van a dolognak, de eddig nem vágott át senki, remélem ez így is marad.
Ha ettől függetlenül ragaszkodsz az utánvéthez, akkor úgy is szívesen elküldöm.
Ha érdekel bármyelyik megoldás, akkor térjünk át e-mailre: peti74@pannonmail.hu

Üdv,
Peti74
sorszám: 5826 (65495)
(előzmény: öregdio, 2006-11-18 09:39:47)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-11-18 21:15:40
Matya, az üzlet, az üzlet...itt nincs harag.. az enyém egy nagyon keveset futott mociból való,nagyon szép, tiszta, nem szuroklerakódásos, nem fekete rajta a csapágy, a hajtókarok görgői is kifogástalanok, a dugattyúcsap tűgörgői se lógnak..miután tudom, mennyi az új, mennyi a felújítás, - megjegyzem, a felújított nyomába se jön a gyárinak,- ezt találtam ki. Egy másikat, ami felújításra szorult, én is nyolcért adtam el.. amúgy 4500 sk az új.Asszem nyolccal kell szorozni..
http://jawamania.uw.hu/arak.htm
sorszám: 5825 (65493)
(előzmény: Matya, 2006-11-18 14:47:38)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2006-11-18 20:55:32
mennyit kérsz a 251-es karbiért? jobb mint a 250-esé?
sorszám: 5824 (65486)
(előzmény: The Doctor, 2006-11-15 17:11:33)

 
 
pannonkondor
válasz erre | email2006-11-18 19:01:56
Jawa 638-hoz való karbi,szinte új(5000-et futott motorból való) 6000 ft-ért eladó.Tudom, most mindenkinek lesz olcsóbb, meg újabb, de hát ilyen az élet.Mikor nekem kellett, akkor csak drágább és szarabb volt.(:
sorszám: 5823 (65476)

 
 
Matya
válasz erre | email2006-11-18 14:52:20
Ja, és továbbra is vannak 559-eshez karosszériaelemek.Esetleg ha építeni kell valakinek, akkor egy váz is, valamint CZ motyók is az apróságok között.Meg egy régi XJ600-ashoz karbisor teljesen hibátlan, hiánytalan állapotban, de ez nem szoci azért...:))
sorszám: 5822 (65464)
(előzmény: Matya, 2006-11-18 14:47:38)

 
 
Matya
válasz erre | email2006-11-18 14:47:38
Eladó egy használt, de szintén beépíthető 638as, 12V-os Jawa főtengely.Irányár 9E Ft.

06-30-931-99-65

Bocs Fullkopy, de a 12E-t én nagyon soknak tartanám a sajátomért..Nem az árat akarom letörni..
sorszám: 5821 (65463)

 
 
Főnök
válasz erre | email2006-11-18 14:20:20
Hali,

a kipufogó 350-sre való, nem az egyenes, hanem a "tört" típusú.
sorszám: 5820 (65461)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-11-18 13:26:38
Eladó jawa 350 638 főtengely,használt, beépíthető,nem felújított,12e
hengerek, alapméretes,szerintem fúrandó, és hengerfejpár 8e .
Van még néhány új szimering és csapágy, egy garnitúra váltóalkatrész, tengelyek, fogaskerekek, kapcsolókörmök 4e.
Az egész egyben 18e, alku sajna nincs.
A motyó Csepelen van, nem postázok.
fullkopy@msn.com
06 30 27 27 987
sorszám: 5819 (65460)

 
 
emzoli2235
válasz erre | email2006-11-18 12:51:54
A bizonytalan eredetű hajtórudakkal nem csak az a baj amit írtál, hanem az is, hogy a szabványban előírt párhuzamosságvizsgálaton 10 ből kilenc megbukna. Ennél a vizsgálatnál két rudat kell a hajtórúd furataiba dugni, és 10 cm távolságon a párhuzamosságtól való eltérés nem haladhatja meg a 2 század milimétert. Ha megmérnéd , kiderülne, higy ezk az alkatrészek , ennek a pontosságnak a TIZEDRÉSZÉT SEM TUDJÁK, a párhuzamosságtól való eltérés eg y NAGYSÁGRENDDEL TÖBB mint amennyi lehetne. Ezekután nem csoda, hogy némelyik ilyen hajtórúddal szerelt motort, egyszerűen nem lehet bejáratni, mert a legkíméletesebb kezelés mellett is megragad, ha a gazdi nem derékszögeli ki a hajtórudat, márpedig az átlag felhasználó ilyet nemigen tesz.Valamint a furatok nem tükrösítettek, hanem viszonylag durvára köszörültek, ami a görgőskosár élettartamát csökkenti
sorszám: 5818 (65456)
(előzmény: peti74, 2006-11-15 12:17:43)

 
 
öregdio
válasz erre | email2006-11-18 09:39:47
PETI 74 8EZER HA JÓL ÉRTEM VIDÉKI VAGYOK POSTA UTÁNVÉT MEGY?
sorszám: 5817 (65447)

 
 
pjgpjg
válasz erre | email2006-11-18 00:21:38
Keresek eredeti Schwalbe tükröt. Bilincsest, mert a kormány végébe az indexlámpa van bedugva.
Az sem baj ha törött az üvege, vagy nincs is.
sorszám: 5816 (65441)

 
 
pjgpjg
válasz erre | email2006-11-18 00:21:16
Keresek megvételre használtan, Schwalbe turbós motorhoz ventillátorházat ás deknit. A ház a fontosabb.
sorszám: 5815 (65440)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-11-17 18:17:26
8k.
Bp. 18. kerület.
sorszám: 5814 (65418)
(előzmény: öregdio, 2006-11-17 18:02:30)

 
 
öregdio
válasz erre | email2006-11-17 18:02:30
PETI74 MENNYIBE FÁJNA A SZIKSZAI FÉLE CUCC
sorszám: 5813 (65416)

 
 
matesz144
válasz erre | email2006-11-17 17:55:19
Nekem van egy rigám.A tied lehet némi ellenszolg. fejejében.mail:matesz144@freemail.hu
sorszám: 5812 (65415)
(elözmény: ThUnDer, 2006-11-12 20:42:27)

 
 
tata21
válasz erre | email2006-11-17 08:55:05
Aztán jó-e az a nyüves blokk? Meg asztán mit is kérsz érte? Üdv: tata21
sorszám: 5811 (65386)
(előzmény: vizsi72, 2006-11-16 22:37:40)

 
 
vizsi72
válasz erre | email2006-11-16 22:37:40
Eladó:MM 250/2 blokk papírokkal (trophy)
sorszám: 5810 (65378)

 
 
petrol pet
válasz erre | email2006-11-16 20:55:07
Eladó 1 pár Danuvia fekete sárvédőpár arany csíkkal (gyári új!) 10 e Ft, Pannonia szívatókar kormányra 3500 Ft.Érd: petrol@citromail.hu
sorszám: 5809 (65372)

 
 
attack3
válasz erre | email2006-11-16 19:49:40
Eladó MZ-hez oldalcsomagtartó (fekete, fix, párban).Keresek ETZ-hez ugyanilyet, felhajthatóst.
sorszám: 5808 (65370)

 
 
Sziszi
válasz erre | email2006-11-16 13:33:09
Sziasztok Van egy eladó MZ TS 150 középállványom. Én egy MZ ETZ 125-re keresek középállványt.
e-mail: margitti@freemail.hu
sorszám: 5807 (65344)

 
 
Peti P10
válasz erre | email2006-11-16 12:16:26
Simson S51 hez 60 ccm henger,dugattyúval gyűrűvel csapszeggel 4000FT Komplett kuplung és kis ferdefogazású fogaskerékkel 3000Ft komplett 3 sebességes váltó.5000FT Főtengely 2500Ft Deknik 2500Ft/db Blokkfél 3000Ft www.szpmotor.gportal.hu
e-mail: sz..p@freemail.hu
sorszám: 5806 (65337)

 
 
asztalos
válasz erre | email2006-11-15 21:01:30
Komarra komar bilux kapcsoló kell!

Nekem most is van rajta csak nem az övé.
sorszám: 5805 (65314)
(elözmény: ThUnDer, 2006-11-14 12:26:08)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-11-15 17:29:11
Ez így már stimmel.

Csak azt nem szeretném, hogy xy azért nem veszi majd meg tőlem az adott 250-es ETZ hajtókart, mert nincs benne persely.

Ha meg valakinek eladom a yoko-t, akkor azt olyan áron kapja meg, ami a minőségével arányban van.
Van aki évi 2-3 ezer km-t megy, neki nem is szükséges drágább alkatrészt vennie, elég, ha a megfelelő olajra odafigyel. A yoko kb. 10-12 ezer km-es élettartam ilyen esetben 3-4 évre elegendő. Ilyen időtartamnál hosszabbra nem is érdemes tervezni, főleg fiatalon nem.

Én csak attól leszek ideges,hogy sokan igényeskednek, hogy tajvanit nem veszünk mert az szar, aztán a végén leadják egy "szart árulunk jó drágán" típusú motorosboltba (4k) felújításra a komplett főtengelyt, ahol aztán belesajtolják nekik ugyanazt a tajvani cuccot, csak nem tud róla a kedves vevő, és így megnyugszik a kicsi lelke.

Futár Petivel sokat beszélgettem erről tavaly nyáron, amikor még ETZ-m volt, és újítottam is fel ETZ-ket. Az ő véleménye az volt, hogy amikor anno 6-8 éve megjelentek a piacon a tajvani alkatrészek, akkor valóban csapivaló minőségűek voltak, de az évek alatt sokat javult a minőségük. A komplett főtengely, amit tavaly vettem tőle, már egy lényegesen jobb minőségi osztályba tartozik.
Egy barátom szintén tavaly vásárolt németországban (Nürnbergben) egy MZ-kel foglalkozó műhelyben egy "német kisipari"-nak kikiáltott komplett ETZ250 főtengelyt, ami itthon összehasonlítva a FutárPeti féle "bevallott" tajvanival, tökéletes hasonlóság volt felfedezhető. Minden mechanikai méret, szín, az esztergakés által hagyott nyomok, stb. minden egyezett. Ez alapján én egy elfogadható minőséget szavazok ennek a terméknek.

Üdv,
Peti74
sorszám: 5804 (65311)
(előzmény: Matya, 2006-11-15 16:00:15)

 
 
Matya
válasz erre | email2006-11-15 17:22:52
Ok, hogy bővül, de ilyen gyorsan???!!!:DDD
sorszám: 5803 (65310)
(előzmény: The Doctor, 2006-11-15 17:12:22)

 
 
The Doctor
válasz erre | email2006-11-15 17:12:22
Sziasztok!

Eladóak a következő alkatrészek ETZ 250-hez:

-Komplett első /tárcsafékes/ futómű, felujítva, lefújva, gyönyörű
állapotban, mindenhol új csavarokkal, csak berakod és kész is!
(A szett tartalmaz: villakiflit, villahidat, villaszárakat, 18-as
első felnit, tengelyt, távtartókat, tárcsát, féknyerget betétekkel,
fékcsövet, fékmunkahengert karral, első sárvédőt, kormányt,
műszertartót, és első lámpát foncsorral)
*Képek itt: http://kep.tar.hu/atompank

-Első futómű 80mm-es profi ültetéssel, felkeményítve, felujítva,
lefújva, gyönyörű állapotban, mindenhol új csavarokkal, utcára is jó,
én ott használtam. Aranysárga színű, és TS cafe racer kormányt adok
hozzá :D (A szett tartalmaz: villakiflit, villahidat, villahídra
rögzített gyujtáskapcsoló-tartót, 80mm-el rövidebb szárakat, első
sárvédőt, TS cafe racer kormányt, kormány-tartókat.
*Képek itt: http://kep.tar.hu/atompank

-Karburátor, hiánytalanul, szép állapotban, súberrel, minden
tartozékkal, és szivató-bowdennel, és karral.
*Képek itt: http://kep.tar.hu/atompank

-Fordulatszámmérő, bowdennel és blokkoldali kihajtással, szép, újszerű
állapotban.
*Képek itt: http://kep.tar.hu/atompank

-Hátsó rugóstagokat, szép krómmal, jó állapotban, ép állítókkal.
*Képek itt: http://kep.tar.hu/atompank

Ha valami érdekel, hívj, vagy írj bátran és megegyezünk!

vale.46@freemail.hu

0670-310-58-01

Képek itt: http://kep.tar.hu/atompank

FOLYAMATOSAN BŐVüLŐ KÍNÁLAT!
sorszám: 5802 (65309)

 
 
The Doctor
válasz erre | email2006-11-15 17:11:33
Sziasztok!

Eladóak a következő alkatrészek ETZ 251-hez:

-Karburátor, (tehát a csatos) hiánytalan, szép, gyári állapotban,
súberrel, minden tartozékával, gáz, és szivatóbowdennel.
*Képek itt: http://kep.tar.hu/atompank

-ülés, szép állapotban, ép tartófülekkel, ép lemezzel, apró
szakadással az oldalán.
*Képek itt: http://kep.tar.hu/atompank

-Fordulatszámmérő, bowdennel és blokkoldali kihajtással, szép, újszerű
állapotban.
*Képek itt: http://kep.tar.hu/atompank

-Hátsó rugóstagokat, szép krómmal, jó állapotban, ép állítókkal.
*Képek itt: http://kep.tar.hu/atompank

Ha valami érdekel, hívj, vagy írj bátran és megegyezünk!

vale.46@freemail.hu

0670-310-58-01

Képek itt: http://kep.tar.hu/atompank

FOLYAMATOSAN BŐVüLŐ KÍNÁLAT!
sorszám: 5801 (65308)

 
 
The Doctor
válasz erre | email2006-11-15 17:10:31
Sziasztok!

Eladóak a következő alkatrészek TS 125-höz:

-Gyújtás, álló és forgórész, szép, működőképes, gyári
állapotban, csak a kiskondenzátor hiányzik róla.
*Képek itt: http://kep.tar.hu/atompank

Ha valami érdekel, hívj, vagy írj bátran és megegyezünk!

vale.46@freemail.hu

0670-310-58-01

Képek itt: http://kep.tar.hu/atompank

FOLYAMATOSAN BŐVüLŐ KÍNÁLAT!
sorszám: 5800 (65307)

 
 
Matya
válasz erre | email2006-11-15 16:00:15
Ez így van..Csak az a gond, hogy a mai árak mellett amennyibe egy tajvani hajtókar kerül, nem fér bele egy TISZTESSÉGES betétben edzés..Valami halvány bolhafing az igen..Nemvéletlenül kerül egy Prox szett annyiba amennyibe...
sorszám: 5799 (65306)
(előzmény: peti74, 2006-11-15 14:28:28)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-11-15 14:28:28
Azért az nem érv, hogy anyagában edzett, és nem perselyes. Mert a 250-es ETZ-k hajtókarjai sem alul, sem felül nem tartalmaznak perselyt. Ez nem Jawa.
A gyári ddr hajtókarok is anyagában edzettek voltak. Az én ETZ-mbe beszerelt Prox-ban sem voltak perselyek, mégis csúcsminőséget képviselt.
sorszám: 5798 (65300)
(előzmény: Matya, 2006-11-15 13:38:10)

 
 
Matya
válasz erre | email2006-11-15 13:38:10
A tajvani készletet én sem ajánlom senkinek.Nem negatív reklámnak szánom, de tényleg nem jók..Anyagában edzett cuccok, nem perselyezettek....Egy jó állapotú bontott holmival még mindig többet lehet elmenni sztem...
sorszám: 5797 (65297)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-11-15 12:17:43
A tajvani készletet (Yoko márkajelzéssel) FutárPeti boltjában vettem kb. 5 évvel ezelőtt.
A tajvani komplett főtengelyt (amiben 30 km sincs, és amin teljesen tönkrement a kupl. kúpja, így "csak" a hajtókar szett használható belőle) szintán FutárPetinél vettem tavaly. Ez utóbbiról elég jó véleménnyel volt, szerinte kímélő/túra tempóban használva, magad keverve az olajat akár 25ezer km-t is elmehet, tehát kb. egy dugattyú-gyűrű szet élettartamát.
A ddr hajtókar, a csap és a görgősor egy összeválogatott (tehát nem origi) készlet. Még a Szikszaitól vettem 3-4 éve. Két csapot kaptam hozzá, az egyik egy normál illesztésű (utcai) verzió, a másik egy századdal lazább illesztésű, ahogy ő mondta, csak versenyzéshez (nagyobb sürítés, könnyű kupplung, hangolt kipu, 8-9ezres fordulat) való.
Emberi használat és odafigyelős olajkeverés mellett 40ezer km fölé tenném az élettartamát.
Azért merek ilyen számokat írni, mert a saját ETZ-mben, az általam berakott ddr főtengellyel több, mint 50ezer km-t mentem bontatlan blokkal, 300 ccm-es dugattyúval.

Szerintem eredeti ddr felújítókészletet már sehol nem lehet kapni, illetve talán a kisgömb utcában (ha még létezik az a bolt), de ott nem hiszem, hogy kiszolgálnak ki ha csak úgy bemész.
Komplett ddr főtengely-t, gyári megbarnult nejlonban, lezsírozva még lehetett kapni tavaly egy szolnoki motorosboltban, akkor 50ezret kért érte a tag. Csak akkor éri meg, ha le is akarod motorozni vele azt a 40-50 ezret.

Üdv,
Peti74
sorszám: 5796 (65292)
(előzmény: soldier84, 2006-11-15 01:11:27)

 
 
soldier84
válasz erre | email2006-11-15 01:11:27
Helló Peti!

Engem az érdekelne hogy honnan lehet DDR hajtókarkészletet beszerezni és hogy mit kostál egy ilyen szett???? A tajwani cucc nagyon ratyi mert mifelénk egyelőre csak ezt találtam! Melyik mennyit bír????

Előre is köszi
Üdv
sorszám: 5795 (65286)
(előzmény: peti74, 2006-11-14 20:46:17)

 
 
ede22
válasz erre | email2006-11-14 21:26:53
Küldtem emailt!!!
sorszám: 5794 (65276)
(előzmény: peti74, 2006-11-14 20:46:17)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-11-14 21:09:10
Melyik típusra való ?
sorszám: 5793 (65275)
(előzmény: Főnök, 2006-11-14 20:47:47)

 
 
Főnök
válasz erre | email2006-11-14 20:47:47
Jawa 350 kipufogó(párban) eladó
sorszám: 5792 (65273)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-11-14 20:46:17
Szia.
Nekem meg hajtókar felújító készletem van, amit megvettem, de nem használtam fel.
Van egy tajvani készlet (alsó csap, csapágy, hézagoló lapok és felső tűgörgő van a készletben).
Aztán van egy ddr hajtókar készlet (hajtókar+alsó csap+csapágy).
És van egy komplett tajvani főtengely, ami kb. 30 km-t futott, de lepörgött róla a kisipari kuplung és a kúpot teljesen tönkretette. Mivel a sonkákat párban illik használni, így ebből is csak hajtókar szett a hasznos, de az gyakorlatilag új. Ha szerzel egy felújításra váró ddr főtengelyt, amin jók a kúpok mindkét végén, akkor bármelyik hajtókar jó lehet neked.
Ha érdekel valamelyik akkor írj.

Üdv,
Peti74
sorszám: 5791 (65272)
(elözmény: ThUnDer, 2006-11-13 16:58:29)

 
 
ede22
válasz erre | email2006-11-14 18:10:49
Bocs de tegnap a postafiokom nem volt elérhető(karbantartás)
sorszám: 5790 (65264)
(elözmény: ThUnDer, 2006-11-14 11:20:32)

 
 
Bélafi
válasz erre | email2006-11-14 15:50:07
Sziasztok!
ETZ 250-eshez keresek komplett hátsólámpát.E-mail címem:belafig@somlo.hu
sorszám: 5789 (65247)

 
 
kaiser
válasz erre | email2006-11-14 13:01:17
Sziasztok!
MZ TS 150 jobbos rugós taghoz kellene állítókarmantyú (1 személy - 2 személy rugókeménység változtatás). Törés miatt cserélnem kell.
Van valakinek esetleg?
Eldobós rugóstag is érdekel, amin ép a karmantyú!
sorszám: 5788 (65236)

 
  Összesen: 228 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu