:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Átépítés - új hozzászólás Összesen: 19 oldal
Szia
Azt a bovdenest ami a Reno udvarban van tudom ajánlani!
Zsolt
Le se szarják komám! Minket tegnap du. villogtattak ki a zsernyákok az M3-on. Motorostalálkozóról hazafelé jövet. Nem volt matricám sem, a motorom nem igazán gyári (csonkkormány, épített tank és 1személyes ülés), matt fekete(forgalmi szt. fekete). A koszos rendszámtáblámon kívül semmi sem érdekelte őket. Ja, azon tanakodtak, hogy milyen motor, de csak érdeklődés szinten :)
Müszakira ha nagyon át van csinákolva, akkor visszarakod a gyári cuccot. De velem még soha sem kötekedtek. Pedig a 750es Hondámban csak az első kerék, a váz eleje és a blokk volt eredeti.
Ha minden elektromos vacak működik, jó az ált műszaki állapot, akkor nem nagyon szívóznak.
A XIII. kerületben a Váci út 168. alatt van egy bevásárló udvar (emlékeim szerint régen Reno-udvar néven futott), annak a hátsó traktusában van egy cég, de igazság szerint csak a reklámjukat láttam eddig, még nem voltam náluk.
Hello! Nem tudtok Pesten bowdenest?
Sziasztok! Le szretném cserélni 250es Etzm tankját és oldaldeklijeit. Kérdésem,hogy mit szólnak ehez a rendőrök ha közúton megállítanak,és nincs beírva a forgalmiba. Csakmert elég sok Mzt látok másik tankkal futkosni,és nemhiszem h mind engedélyeztette volna(vagy ez nem engedélyköteles?) Műszakin gondolom elküldenek a halál f..ára. Köszi
Sziasztok. Csak fel szeretném hívni a figyelmeteket, hogy körvonalazódik egy Pannonia kupa. Főleg P20-asos emberek érdeklődtek eddig, de van egyhengeres indulójelölt is. Ha valakit érdekel, jelezze itt: http://gportal.hu/portal/p20team/
Fórum-Pannonia-P20.
Frecska János.
Hali!
Keszthely környékén van egypár srácnak ilyen megoldással felszerelve lábtartó.
Általában pannónia bölcsővázat szoktak felaplikálni oly módon, hogy felül a duda helyére rögzítik, alul pedig az eredeti lábtartó helyére.
A blokkra nem érdemes, mert egyszer én is próbáltam de annyira remegett, hogy 10 km alatt teljesen elzsibbadt a lábam.
Üdv: Tomi
Hello!
Nincs valakinek valami jó ötlete, hogy hogy lehetne ilyen előrtolt lábtartót 251-es ETZ-re? Egyáltalán hova lehetne fölrakni? Lehet valahova motorblokkra?? vagy a vázhoz kellene?
Ja és lenne még valami! Le tudnátok írni esetleg, hogy kinek milyen tapasztalata van az ilyen nagy íves chopperkormánnyal? és hogy milyen típus kormánya lenne jó, vagy esetleg valami más megoldás? (valami átalakítása)
Beérem ilyen szolidabbal, ami nem olyan nagyon széles és magas.
(Ja és a költségkímélés se utolsó szempont)
Köszi a segítséget!
Ezt a blokkos dolgot (mármint hogy 250 4ütemű)felejtsd el! Beleőszülsz mire lepapírozod és többe kerül mintha az egész rizskályhát íratod a nevedre és műszakiztatod le. Ilyen mókákat meg lehet játszani 80cm3s blokkal amit el lehet sütni 50esnek.De ezeket a szar cucilista ócskavasakat ismerik a rendőrök és feltünő a csere. Tehát marad hogy vagy veszel egy rizskályhát, vagy egy ilyen mozgó KGST-s ócskavastelepet. A magasságodat, azért kérdeztem, mert alacsonyabb embernek jó a 125 Csepel váz építési alapnak.Te sztem kocsit túl magas vagy ahhoz a vázacskához, de végül is kipróbálás dönti el. Abba még bele lehet tenni 80as blokkot. Az ettől nagyobb vázak nagyobb blokkot igényelnek, az meg már papírköteles. Veszel egy lomot, leműszakizod, majd gyorsan átalakítod úgy, hogy nagyjából vissza lehessen 2 év múlva csinákolni. Megteheted azt is hogy a szépen leműszakizott gyári állapotú szar mellé szerzel egy másik vázat, amit olyanná alakítasz amilyennek szeretnél és abba lököd át a blokkot. Esetleg átütteted a vázszámot is. Az út szélén a zsernyák amúgy sem fogja vizsgálgatni a vázszámodat. Nem kell dramatizálni és mellreszívni a dolgot. Ezek relatív lazán kezelhető problémák. Ha már eldöntötted , hogy mit fogsz alakítani, akkor beszélhetünk vázmódosításról, futóműről, rugózásról, tankról ülésről,stb. annak az érdekében, hogy egy bizonyos stílushoz hű maradjál az építés során.
steelheart6:
egy mz ts 125-öset fejezek lassan be, egy hónap múlva már ki is akarnám hozni, akkor majd rakok fel róla képeket is.
A tervek meg lehet hogy érdekelnek!
De a jawa faragás csak jövőre kezdődne el, addig alkatrészeket és ötleteket gyűjtök..........ki korán kel aranyat lel alapon dolgozom....
Hát igen szeretnék vele,max 250ccmis 4T blokkot tennék bele.De gondolom igy nem lehetne levizsgáztatni mi?Normálisan lepapirozni?Kb178-180cm vagyok.Tudnál nekem tanácsokat adni ez ügyben?
Attól függ hogy akarsz-evele közúton rendszámmal járni, esetleg kismotorblokkot raknál bele, és hogy milyen magas vagy.
Ugyanazt készülök csinálni a 638somon, csak nem előre, hanem hátrafelé. Ha érdekel, írj emilt
Sikoly!
Milyen TS? Tudnál küldeni pár képet róla?
Énis épp a 250-es TS-em átfaragásán dolgozok.
Van ötletem váltópedálra, ha gondolod mail-be küldök rajzot róla. Üdv!
Ádi
steelheart6(kukac)freemail.hu
Helló!
Egy kis segítséget szeretnék kérni!
Most fejezem be az épített TS-emet,és a
következő "áldozat" is vmi szoci gép lesz....talán egy 638-as. Egy gondom van csak, hogy hogy lehet a váltópedált is előre kitolni. Ehhez kérnék pár ötletet.
A segítséget előre is köszi!
Melyik tipusra gondolsz a pancsiból?És ha vmi 4T blokkot tennék bele?Az ilyen gépet nem lehet forgalomba helyezni mi?
Esetleg 250es csepptankos Jawa.
Hi!Érdeklődnék,melyik motorból lehetne egy kis choppert faragni a lehető legkönnyebben???Esetleg másik blokkot beletenni?(pancsi?Mz?etz?Csepel?)Melyik mocinak a váza a legalkalmassabb erre a célra?Egy furó-faragó inas..Előre is köszönöm a válaszokat!
hát ha nem lenne nagy kérés... tozsercsaba@freemail.hu
Sziasztok!
Én csak most csatlakoztam, lehet, hogy elkéstem. A kiegyensúlyozással kapcsolatban leírás található Ternai motoroskönyvében. Ugyan nem mai a könyv, de úgy gondolom, hogy ez a rész még helytálló. Akit érdekel emilben elküldöm.
Csá!
Sziasztok!
Etz 250-es vázat keresek, lábtartóval,
fékkarral és hátsó lengővillával, ill. fékolajtartályt kompletten, olcsón.
Bp-i vagyok. Küldj e-mailt.
Kösz.
Tudna vki segiteni hogy hol lehet főtengelyt felujitani , ahol jól is dolgoznak? pest ,és környékén!
nagyon köszi!
Nem kötekednek. Egyszerűen garantálja a bukást az említett átalakítás, amennyiben nem engedélyezteted.
Senkit nem fog érdekelni, hogy kóbura vagy abszolut szakszerű, ha nem rendelkezik engedéllyel, számításokkal, alkatrész minősítésekkel, mittudoménmifenével...
Bár azoknak tűnnek, ezek a kérdések nem elsősorban a szerelési szaktudásról szólnak, hanem bonyolult papírdolgok, ilyesmiben Fullkopyt kérdezd. (Jawa, Papír mizériák fórumokban fordul elő)
Es ha elore dupla tarcsafeket rakok vagy hatra rakok fel tarcsafeket akkor is kotekednek a vizsgan?
Koszi a biztato szavakat!De azert elbszom az idomet mert erdekel hogy ugy milyen ha nem jo akkor max visszaepitem!
Házilag eléggé fárasztó, de ki lehet. Menj az MZ fórumba és kotorj visszafelé. A nevem alatt, 2006-01-08 15:09:54 időponntal találsz rövid leírást. Jó munkát.
Vizsgára szépen visszacsinálod! egy fél délutános munka, ha jól lett megszerkesztve a dolog. Aztán mintha mi sem történt volna, tovább motorozol a központis géppel és sz@rsz a világra. :-)
Úgy kib...nak, mint a macskát szarni...
De amúgy is minek?CSak időpocsékolás...
Ha az Mz etz-met koszponti kugosra akarom megcsinalni hatul mit szolnak hozza vizsgan?Meg miben kulonbozik a 250-es a 251-estol
Helló tams9!
Azt a fekete szutykot Kromofággal lehet leszedni, az festékmaró. Festékboltban lehet kapni zöld üvegben. Nem árt vele vigyázni. Ha leszedte a festéket, simán ki lehet polírozni a deklit. Nekem 250-em volt, elég vastag anyagból van az. A polírozás nem vékonyítja meg azt az anyagot, csak tized mm-ekkel. Ja és ha lepolíroztad, nem árt lelakkoztatni valami komolyabb lakkal (nem a spray-essel), különben megint be fog mattulni.
Möre
ETZ 251-es motorom van, aminek a kulung és gyújtás oldali deklije fekete. Szerintetek ki lehet polírozni???
Esetleg csinált már valaki hasonlót?
Az a baj, hogy nem tudom, hogy olyan anyagból van-e amit lehet polírozni, mert nekem elég vékony anyagnak tűnik, főleg az előző simsonom deklijéhez képest.
Köszi a segítséget!
Az a "monstrum blokk" egy tuti jó építési alap. 1200 cm3 V4 relatív könnyű ahoz képest hogy auté. Rá lehet tenni 4 ferde áramú porlaszót (legalábbis én így terveztem). Én pl. egy VF750 Honda kaburátorsorát szereztem meg az enyémhez. Egy jó hangolás után igen jó teljesítmént lehet leszedni a gépről. Kissebb átalakításokkal igen jó motorkerékpár blokkot lehet csinálni belőle.
Abból a monstrum blokkból???
Na jó, keresd Muczán Gábort:
Budapest, 1112 Barackfa utca 4.
Tel./Fax: (1) 249 26 74
Mobil: (30) 924 11 29
E-mail: elnok@trabantklub.hu
Neki van. Vagy legalábbis volt.
hód:
nem sokkal lessz erQsebb tán észre sem veszed,a razontol meg csak a hangja lessz nagyobb.feltéve ha a boltira gondoltál.mert lehet ám "épiteni" is
Halihó!
Van egy 250-es JAWA blokkom / komplett, karbival gyujtással stb,/ nem tudok mit kezdeni vele, szivesen eladom valami nevetséges áron. De legszivesebben elajándékoznám annak a Jawa mániákusnak aki segít nekem szerezni egy Sokol-t akár darabokban is.
Sziasztok!
Tudnátok segíteni?A 6 hengeres Jawa építőjével szeretném felvenni a kapcsolatot.
Köszi:Robi
Sziasztok!
NEM TUDTOK EGY ZAPOROZSEC BLOKKOT?
MOCIT SZERETNÉK ÉPÍTENI BELŐLE.
SROBEO@FREEMAIL.HU
Nem tudjátok az mennyire növeli a 125-ös ETZ teljesítményét ha a fúvókákat kicserélem 150-esére. És megtoldom egy rezo dobbal?
Van egy 250/1-es vázam meg egy halom csecse-becse az mz-hez ha érdekel!De Vas megyében!
Sziasztok.
MZ TS vázat keresek, kerekek nélkül hátsólengőkarral,
ETZ felső fékmunkahengert olcsón, esetleg alkatrészcserébe.(ETZ 125)
BP környékéről.
E-mailre.
Köszi.
a lenkeréknek már midegy
csörög mit egy tücsök!
A babettáét azér választottam mert:
esztergán kicentírozom (x<0.05mmm)a futását,és csak ezután esztergálom bele a kúpot.így valószinű hogy jó a súlyeloszlása(feléve ha az anyagban nincsenek öntési hibák!!!levegős lyukak)
az is igaz hogy a perdületével nem satbilizál annyit mint a gyári!
De szerintem ez jobb.
A másik ok:
a bainak ott a jeladó mágnese amit fel tudok használni a HALL-jeladós gyújtásomhoz!!
Nem tudom, hogy próbáltad-e már, de én inkább egy lendkereket kérnék kölcsön valakitől, és azzal próbálnám ki a motort. Ha nem változott semmit, csak akkor mennék tovább.
Szia!
Ezt értem, de a kerék csak forgó mozgást végez, úgynevezett alternáló (föl-le járó) mozgást nem. Ennél ez a módszer nem használható, kicsit bonyolultabb az eljárás. De a kereket se célszerű reszelni, mert a gumi a legrosszabb pontja az egésznek. Ha kicentírozod a felnit, és felteszed a gumit már nem jó az egész. Ezért kell szerelés után súlyokat ragasztgatni rá, így nem egyszerhasználatos lesz a felni.
Szia
Szia!
Attól függ hogy van megadva a dokumentációban. A tömegkiegyenlítés szempontjából együtt lényeges az egész. De megadhatnak egyesével is névleges súlyokat. Az is meghatározza az egészet.
Pl: -üresen a dugó
-csapszeg
Szia
(((
az ötlet amúgy innen jött:
ha egy kereket(szalagfűrész stb)ki akarok centírozni othon, az így néz ki:
a kereket a tengelyénél fogva felteszem 2 párhuzamos és vízszintes síkra!
a kerék aljánál a midíg legnehezebbpontja lesz! ezt kirszelem addig míg akárhova fordítom a kereket meg nem áll!! ha minden helyzetben áll a akerék akkor hibátlan lett a művelet!)))
Szia!
Ezt én is tudom, de én számokban gondolkodom Pl: oldal irányú játék a felső csapnál. Az a meghatározás, hogy "nehéz" nem meghatározás, mert nekem a cementes zsák nehéz. Hány gramm a dugó? Ha nem tudod kizárni a hibákat, akkor csak sötétben tapogatózol, és nem fogsz rátalálni a hiba okára. Plusz, nálad lehet hogy kettős hiba van, nem csak a dugó rossz, hanem a főtengely is meg még ki tudja hogy mi. Úgy nem lehet hibát keresni hogy átgondolatlanul nekiesek furkálni, mert szerintem "nehéz". Mérd meg, ha jó a súlya, akkor máshol kell keresned a hibát.
Ez 634-es vagy 638-as? Egyezik-e a két dugó súly, mert az se mindegy. Két külön kisiparos csinálta. Lehet, hogy görbe a kuplung tengely, és a kuplung ráz. Agyon tuningolt gépeknél előfordul hogy az egykerekezéseknél a 638-as elgörbíti a kuplung tengelyét. Meg még ezernyi más dolog.
Szia
Összesen: 19 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|