hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2018. május 20. vasárnap 
Bernat, Felícia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Átépítés - új hozzászólás

Összesen: 19 oldal
|< 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 következő >|

hzoltaan
válasz erre | email2006-11-16 00:36:06
ok!
köszi!
sorszám: 660 (65320)

 
 
Matya
válasz erre | email2006-11-15 00:06:42
Na akkor: ha leszarják a kerék méretét, akkor szerezz egy csepptankos Jawa 16"-os kereket, és tedd be a 18"-as helyére.A hátsó lánckereket cseréld ki 46 fogúra az 52 fogú helyett..A 46 fogú is csepptankosé.Az első lánckerék meg legyen 18 fogú..Így ugyanaz marad az áttétel.CSak minimális eltérés lesz az eredetihez képest.A motor seggét meg úgy ültessed le, hogy a hátsó telót a kapaszkodó helyére csavarozod.Ennyi.Leült vele a motor kb 5 centit.És nem vagdaltad össze a vázat.
sorszám: 659 (65285)
(előzmény: hzoltaan, 2006-11-14 18:36:53)

 
 
Sikoly
válasz erre | email2006-11-14 22:02:02
A hátsó telóvágás és lengővillanyújtás végülis ugyanazt eredményezi: a motor farának ültetésével kiemelkedik az eleje és ez ad a motornak egy chopperes testformát.
A lengővilla vásárlást csak azért írtam hogy ne az eredetit vágd szét.
Azzal hogy hosszabb lesz a motor tengelytávja csak javul az egyenesfutása.
Ezeken kívül amugy a váz elemeit módosítani valóban nem muszáj mert mint már írtam egy jó ültetés sokban hozzájárul az egész motor formájához legyen az chopper,low rider,bobber vagy akármilyen stílus.
A kipuff tuningot meg csináld meg, az a minimális teljesítmény-fogyasztás változás elhagyagolható egy ilyen stílusnál, nagyobb hangsúly van a dolog optikai részén:).
Nekem is a lamellák végig ki vannak fúrva az mz-n gyönyörű hangja van, fogyasztása jó, végre meg nem a papírformaszerinti 105-öt hanem "csak" 100-at viszi de ki nem sz*rja le! Soha nem húzom 80 fölé és kész.
sorszám: 658 (65278)
(előzmény: hzoltaan, 2006-11-14 18:36:53)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2006-11-14 18:36:53
Bocsánat, kicsit el voltam havazva...
No, nem egészen értem a vegyek lengővillát és nyújtsam kérdéskört...
miért is? Még jobban el fog állni a váztól nemde? mindenképpen akarok egy rövidebb telót, akár vágva, akár véve egyet...
úgy gondoltam (nem akarok módosítani a váz elemein), hogy kissebb kerék (eddig sehol nem találtam, hogy a fene vinné el!) vágott teló és lapos ülés. Levágni a sárhányó hátsó felét, épp csak nyúljon túl az ülésen, építeni egy háttámlát, azon a lámpatest és a rendszám.
Esetleg (ezt még rágom) a kipuffokat is kb 30 fokban levágni és beljebb belecsavarozni a hangtompítót. Tudom, hogy nem segít a motornak, de jobban néz ki (nekem) és úgysem egy rezós technikai csoda. (meg ronda az egyik csövem vége....)

Matya, az az igazság, hogy megkérdeztem sok helyen a műszakis dolgot és szinte mindenhol mást mondtak. Kicsit össze is mosódtak a fejemben a dolgok... Összegzem, hogy mi volt kb azonos, ha eltér ettől a véleményed, kérlek írd le.
Tehát: Leszarják a hátsókerék méretét, fék legyen. Kell 1 tükör balra, távolsági és tompított a visszajelző lámpionnal együtt, és nem muszály index, de ha fent van, akkor menjen.
Köll duddancs is, sajna 6 V-os a vas, nem tudok beletenni légkürt-iszonyatot.

kösz a segítséget!
sorszám: 657 (65267)
(előzmény: Sikoly, 2006-11-07 14:19:11)

 
 
Sikoly
válasz erre | email2006-11-07 18:29:49
:)

Amugy meg mi nem tűnne fel a zsaruknak?
Az átépítés vagy hogy nincs vázszámod?
Engem mikor baszogattak az átépítés miatt akkor a papírjaimat meg sem nézte, csak ott tartotta a kezébe. Egyedül a forgalmiba pillantott bele hogy milyen motorral van dolga mert nem ismerte fel az a farok:)

Én mindig azt mondom hogy egy építésnél sohasem a műszakitól, meg a papírmizériáktól kell fosni, hanem a zsekáktól....
és ha látja hogy át van építve akkor már elkezd kötekedni meg fenyegetőzni...
ez sajna így műxik...
sorszám: 656 (65021)
(előzmény: Matya, 2006-11-07 14:27:49)

 
 
Matya
válasz erre | email2006-11-07 14:27:49
Apám, ha az amit leírtál nem tűnik fel a zsaruknak, megeszem a kalapom....

hzoltaan-nak meg elmodtam már párszor, h mit lehet csinálni, ami szó nélkül át is megy műszakin is, de csak nem hallgat rám....Innentől kezdve....
sorszám: 655 (65010)
(előzmény: Sikoly, 2006-11-07 14:19:11)

 
 
Sikoly
válasz erre | email2006-11-07 14:19:11
hzoltaan: Az ültetésnél nem elég egy 16-os kerék felrakása mert akkor meg a kerék-hátsó vázrész közötti távolság naon nagy lesz és az ocsmány egy choppernél( vagyis ha vmi ilyesmit akarsz építeni belőle). Elöször vegyél 1-2 ezerért egy lengővillát nyújtsd meg 10-15 cm-mel (annál több már naon feltűnő) vágj vagy 5 cm -et a hátsó telókból és nem árt ha sz első telókból is vágsz vagy 5 cm-et. Ha teheted akkor előre is 16-os kereket tegyél meg az ülésed se legyen vastagabb 2-3 cm-nél.
Hidd el így olyan fasza kis low rider lesz belőle hogy egy tégla ha be fog férni a motor alá:)

Más:Olvastam hogy a vázvágásokkal,meg az átütésekkel bajlódtok. Elöször is az átütéseket felejtsétek el,kivéve ha nem szándékozzátok a későbbiekben eladni a motort. Már korábban leírtam de mégeccer leírom hogy csak egy másik vázat kell keríteni azt átszabni belerakni az eredeti blokkot és avval közlekedni. Rendőr nem nagyon szokta nézni az azonosítókat. Amugy meg a vázlemezt lehet cserélni hisz börzéken is tömegével lehet kapni sőt hivatalos helyeken vállalják is az adatok belegravírozását. Egy ilyen vázlemezt felraksz a vágott vázra és az azon lévő vázszámot meg kigitteled oszt túl van trágyázva a dolog. Műszakira meg előveszed a garázs végében lefóliázott :) eredeti moccát visszarakod a blokkot meg a rendszámot és isten áldja!
sorszám: 654 (65009)

 
 
R.A.
válasz erre | email2006-10-31 20:00:58
Barátkozz meg azzal a gondolattal is, hogy kerékméret megváltoztatásával együtt módosítanod kell a végáttételt is, különben nagyon el fogsz csodálkozni...
sorszám: 653 (64769)
(előzmény: hzoltaan, 2006-10-26 22:10:38)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-10-31 07:19:21
Simson, 125-ös TZ, Jawa mustang :D
Ezeket tudnám ajánlani, de tényleg jobbnak tünik a másik tipusból való kivétel :)

Vince
sorszám: 652 (64735)
(előzmény: hzoltaan, 2006-10-26 22:10:38)

 
 
tata21
válasz erre | email2006-10-30 09:18:55
A 350-es csepptankosé is 16-os.
sorszám: 651 (64662)
(előzmény: hzoltaan, 2006-10-26 22:10:38)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2006-10-30 06:39:01
Ha jawat akarsz ültetni és 16os kerék kell akkor jó hozzá a 250-es csepptankos kereke mert az 16-os. És nem kell alakítani semmit.
sorszám: 650 (64654)
(előzmény: hzoltaan, 2006-10-26 22:10:38)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2006-10-26 22:10:38
Hello!
Ültetni akarok 634-es Jawat. Mivel tudom megoldani? Mintha rémlene, hogy valamelyik keleti motornak van 16-os kereke, illetve a Pannónia teló rövidebb. Mi tudtok ajánlani?
Köszi!
sorszám: 649 (64496)

 
 
piri
válasz erre | email2006-10-17 18:36:44
Az a baj, hogy szerintem + kell terveztetni - minősített hegesztővel hegesztetni és számításokkal igazolni a szilárdságot.
Ezt ha megcsinálod akkor tulképp sorozatben gyárthatod és csinál6sz 1 motorgyárat...
Na eza GÁZ itten nálunk...
sorszám: 648 (63876)
(előzmény: piri, 2006-10-17 18:27:50)

 
 
piri
válasz erre | email2006-10-17 18:27:50
Ezt szerintem lehet... csak a magyar bürokráciával van gond.
Én hegesztek a mai modern technikával és anyagokból olyan vázat ami 5x jobb, könnyebb, erősebb de 125ezer féle engedély kell hozzá sajnos, nyugaton elég, ha minősített hegesztő csinálja.
Olcsóbb ha régi vázszámon hozom forgalomba és dellázok....
sorszám: 647 (63874)
(előzmény: Petvik, 2006-09-21 20:15:14)

 
 
piri
válasz erre | email2006-10-17 18:10:54
Ha kiderül, hogy Te csináltad, akkor rosszul csináltad!
A bűnöséget kell bizonyítani nem az ártatlanságot: Ne mondj semmit bizonyítsák be...
sorszám: 646 (63873)
(előzmény: M@tyesz, 2006-10-03 23:51:07)

 
 
piri
válasz erre | email2006-10-17 18:01:59
Amúgy láttam Uralt kispolszki (átütött) motorral és ÁTMENT volt rajt műszakiis...
Pedig vágni és hegeszteni kellett a blokkot, hogy bemenjen a boxer helyére...
Ennyit erről, esetleg még megjegyezném, hogy a kutya ugat a pénz meg beszél, és ez kis rendkívül korrupt hazánkban igen dívik - SAJNOS!
sorszám: 645 (63870)

 
 
piri
válasz erre | email2006-10-17 17:54:06
Külömböző méretekben lehet kapni
sorszám: 644 (63869)
(előzmény: piri, 2006-10-17 17:41:04)

 
 
piri
válasz erre | email2006-10-17 17:53:26
Benned egy költő veszett el... Teccik nagyon :-).
De nem hiszem, hogy ez bűncselekmény. persze biztos fizet mint a katonatiszt ha kiderül, vagy tévedek?
Na mert pl. a lopásnak is vannak fokozatai, ha lenyúlsz a boltból egy csokit azért még nem kötnek fel.
Amúgy az eredetiség-vizsgálaton meg se nézték a motoromat!!! Csak a forgalmit + a csekket kérték... Át van íratva stb.
Ez ellaposodott mán 1 kicsit szerintem.
Amelyiket ++nézték nem derült ki, hogy nem eredeti a henger, ami fődarab...
Szal, ha nem röntgenezik akkor átmegy...
sorszám: 643 (63868)
(előzmény: Fullkopy, 2006-10-03 22:23:10)

 
 
piri
válasz erre | email2006-10-17 17:41:04
Számozókészlet... ez a neve:-)
Lehet kapni.
sorszám: 642 (63866)
(előzmény: Miska11, 2006-09-21 20:55:44)

 
 
piri
válasz erre | email2006-10-17 17:38:29
Nemá... ez ilyen komoly?
Ha nem lopott a gép akkor azé szerintem csaknem... vagy igen?
sorszám: 641 (63865)
(előzmény: Fullkopy, 2006-10-04 23:23:56)

 
 
Dino
válasz erre | email2006-10-08 10:39:49
Sziasztok!

Van eladó oldaldobozom 2db krauser típusú.
Az ár 10eFT.
Érdeklődést ímélben várok az etz521@freemail.hu címre
link: http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=13349510
sorszám: 640 (63297)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-10-04 23:23:56
Egyedi azonosító jel meghamisítása.Ha nem bűnszövetkezetben alkotod,tán nem rohad rád a sitten a lakat, ha igen, akkor szerezz be sok -sok rozsdaoldót..:-))
Pici turpisságnak látszó dolgot milyen rohadtul komolyan vesz a bíró, ha épp rossz napja van...
Szóval, szabálysértéstől a letöltendőig , széles a skála.
sorszám: 639 (63143)
(előzmény: M@tyesz, 2006-10-03 23:51:07)

 
 
M@tyesz
válasz erre | email2006-10-03 23:51:07
Tényleg mi van akkor ha bukta van,és kiderül,hogy én otthon farigcsáltam pl egy új motorszámot???
sorszám: 638 (63070)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-10-03 22:23:10
Te vagy itt az új mókamester?
A hajam helye is égnekáll a sok jó tippedtől :-)
Hallottál már az "egyedi azonosító jel meghamisítása " tényállásáról?
Az olyan dolog, amire kalapács nélkül is jól rá lehet baszni :-) Nem kell hozzá cső alakú izé, elég , ha a túlzott optimizmus tudatlansággal párosul.
Szerinted hova tették az eredetiségvizsgálatkor készült fotót?Nem, nem ásták el,hiába szertnéd, ha bármilyen bibi van, előveszik, és ha eltérés mutatkozik , bukta van. Akkor már késő, hátadban a véső :-)
Biléta helyett nyugodtan használd a váznyakcímke kifejezést, ennek eltávolítása, áthelyezése természetesen nemcsak ellentétes a vonatkozó KöHÉM rendelettel, hanem egyben bűncselekmény is. Normális szegeccsel is... Ép ésszel meg nem érem fel, miért biztatsz marhaságra másokat.. vagy leülöd helyettük, ha szabálysértési eljárás helyett büntetőügy lesz a dologból?
sorszám: 637 (63069)
(előzmény: Miska11, 2006-09-21 20:55:44)

 
 
mmzoli
válasz erre | email2006-10-03 22:07:31
Szevasztok! Az M72-es ural hátsó agyra szeretnék felfűzni egy Harley felnit. 16" 40 küllő. Ha valaki tudna segíteni, hogy mekkora fér el a kardán mellett, és hol lehet beszerezni annak nagyon örülnék.Előre is köszönöm. M. Zoltán
sorszám: 636 (63067)

 
 
Miska11
válasz erre | email2006-09-24 10:48:10
Bocs, Zsolt! Majd csak jövőhéten tudom felrakni a képet. Akadt egy-két gondom, amit még el kell intéznem minél hamarabb.
sorszám: 635 (62371)
(előzmény: izsmash, 2006-09-20 15:30:10)

 
 
Miska11
válasz erre | email2006-09-21 20:55:44
Hello
Ugyanazt a számot kell beleütnöd, ami a gép forgalmijában szerepel alvázszámként. Vannak erre a célra alkalmas szabványos
szerszámok, amiknek a végén számok vannak(iyen cső alakú izé, rá kell baszni
kalapáccsal, de előtte gyakorold valami rossz vasdarabon, ne a kész vázat kúrd el) ezekkel lehet beütni a sorozatot (eredetibb mint a véső...) Ilyenem nekem
sincs (még) de nem nehéz beszerezni, ha van valami gépész, géplakatos stb... ismerősöd, aki gyárban vagy ilyesmi helyen dolgozik.
JA, a bilétát is fel kell tenni, mert műszakin kérni fogják. FIGYELJETEK A JÓ SZEGECSELÉSRE ÉS NORMÁLIS SZEGECSET HASZNÁLJATOK, mert pl. a popszegecstől felmegy bennük a pumpa és elküldenek a p...ába.
Miska
sorszám: 634 (62285)
(előzmény: Petvik, 2006-09-21 20:15:14)

 
 
Petvik
válasz erre | email2006-09-21 20:15:14
Tegyük fel, hogy csinálok egy vázat, azon milyen vázszám szerepelne? Ez hogyan van? Gondolom, nem én ütök bele otthon, pl legyen hasraütésszerűen pl személyi szám? :-)
sorszám: 633 (62279)
(előzmény: Miska11, 2006-09-21 15:23:00)

 
 
Miska11
válasz erre | email2006-09-21 15:23:00
A papírral már gondok lehetnek. Na egy a lényeg: az átalakítási engedély kurva drága. Ezt nem is éri meg kiváltani, mert még így is beleköthetnek. Ha viszont van műszaki, a rendőr nem nagyon szokott szólni. Szóval vagy hagyd meg az eredeti vázat műszakikra, vagy van egy drágább de biztosabb megoldás: elég sok helyen levizsgáztatnak bármilyen motort. Minél felismerhetetlenebb, persze annál drágábbak a költségek. 15-30 e között lehet. A régi motoroknál az a jó, hogy ránéz a rendőr, és meg se bírja mondani, hogy ez micsoda(ha éppen nem szocmotoros, bár ez ritka). Az évjáratot szokták nézni meg a blokk-vázszámot.
Amúgy mindenre lehet szerezni papírt.
sorszám: 632 (62269)
(előzmény: Petvik, 2006-09-20 16:09:57)

 
 
Petvik
válasz erre | email2006-09-20 16:09:57
Engem is érdekel egy saját vázépítés, de ennek a lepapírozása hogyan működik?
sorszám: 631 (62161)

 
 
izsmash
válasz erre | email2006-09-20 15:30:10
Szervusz

Kösz a kimerítő választ, így már bátrabban vágok bele az építésbe.
Hasonló stílusú motort szertnék, mint a http://www.markvanderkwaak.com/ oldalon a World Championship 2006 menüpont alatt található 27-es számú "Attention Deficit" nevű gép vagy az ugyanezen az oldalon a szept. 19-ei frissitésben látható 330ccm-s egyhengeres piros motor.
Egy Izs Planéta vázat szeretnék átalakítani és teljesen lecsupaszítani, amennyire lehet. Merev vázzal, íves váz alatti benzintankkal, kis klasszikus rugós bicikliűléssel, kéziváltóval...stb.
Még nem döntöttem el hogy keskeny vékony vagy széles vastag felnit és gumikat szeretnék, de ez szerintem majd adja magát, csak kezdjem el a váz alakítását.
Zsolt
sorszám: 630 (62160)
(előzmény: Miska11, 2006-09-19 21:09:38)

 
 
Miska11
válasz erre | email2006-09-19 21:09:38
Hidd el, bírni fogja. Ha viszont teljesen biztos akarsz lenni benne, vegyél saválló csövet, ez nem rohad belülről se (a vascső is csak akkor ha lyuk van rajta egy elbaszott
varrat vagy esetleg más miatt)meg az időjárásnak is jól ellenáll. Az a lényeg, hogy ez erősebb. Persze ez se legyen papírvékony. Ha elég erős vázat akarsz csinálni, mindenképpen bölcsőszerűre kell szerkesztened. Lehet
szimpla (mz ts, cz jawa) vagy dupla (pannónia,...350-es jawa). A duplabölcsős szerk.-ben az a jó, hogy vékony(akár fél colos) csöveket is használhatsz, de ezeket inkább hajlítsd ne pedig hegeszd. Legalábbis az íves résznél, elől. Na ezt szar magyarázgatni, majd küldök egy képet az egyik ilyen vázamról, ha húgom hazahozza
a gépet. Szombat este felrakom, ha addig
tudsz várni. Az is fontos lenne, hogy merevvázat akarsz csinálni, vagy szeretnéd, ha rugózna. Egyébként szerintem a merevváz szebb is,
meg nem is kell tőle f..ni. Egy lengőnyereg,
aztán nem veri szét a segged se.
A hegesztéshez visszatérve: Ívvel is szépre és erősre is meg lehet csinálni, de a legjobb lánggal. A varratok erősítésére a legjobb módszer, ha a varrattal KERESZTBE felhegesztünk valamit, ami a két kapcsolódó elemet összefogja. Csőből készült váz esetén a legjobb ha egy mérettel nagyobb, félbevágott csődarabot teszünk fel, ami
szorosan illeszkedik a vázhoz. Ennek is komoly tartószerepe van, nyíróigénybevételnél-(nem törik szét a varratnál a váz.)
Kezdhetsz 3-4 mm-es lemezdarabokat is beszerezni mert ezekre is szükséged lehet ha merevre akarod. Azt is leírom miért, csak mondd el, milyen lesz.
sorszám: 629 (62118)
(előzmény: izsmash, 2006-09-19 15:55:39)

 
 
izsmash
válasz erre | email2006-09-19 15:55:39
Szervusz

Köszönöm a választ.
A félelmem az, hogy nem mindegy milyen anyagból készül a váz, hiszen elég komoly erőhatásoknak van kitéve, és a hegesztés mellett könnyen eltörhet. Vagy ezt csak én gondolom így? És a gyakorlatban az így épített motorok nagyonis jól bírják?
Zsolt
sorszám: 628 (62101)
(előzmény: Miska11, 2006-09-17 12:50:06)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-09-18 09:12:19
Sziasztok!

Nem tud valaki Babetta gyújtást szerezni nekem óccsóér?

Vince
sorszám: 627 (62004)

 
 
Miska11
válasz erre | email2006-09-17 12:50:06
Legjobb ha csőből hajlítasz ill. hegesztesz vázat. Legalább 3-4 mm-es falvastagsággal egy nagyobb vas esetén. Az MZ, Jawa vázak többnyire zártszelvényből készültek, a Pannónia bölcsője csőből. A colos, háromnegyedes csövek a legmegfelelőbbek ilyen célokra.
Ezeket még jól lehet hajlítani, hegeszteni, ívvel is.

Miska
sorszám: 626 (61964)
(előzmény: izsmash, 2006-09-12 11:44:57)

 
 
izsmash
válasz erre | email2006-09-12 11:44:57
Szervusztok!

Bele a közepibe: milyen anyagból lehet vázat csinálni, hegeszteni?? Egyáltalán milyen ötvözetből vannak az MZ,Pannónia,...stb... vázak??
(én egy IZS Planéta vázat szeretnék átszabni...)

Zsolt
sorszám: 625 (61726)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-09-10 10:14:51
Én láttam eladó 16-os felnit itt, meg lehet tudok egy komplett kereket is. Megkérdezem Neked valamikor a héten.

Vince
sorszám: 624 (61629)
(előzmény: steelheart6, 2006-09-10 09:21:01)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2006-09-10 09:21:01
Hali!

Biztos nincs senkinek 16"-os felnije? Csak a ráf kéne, de ha van tárcsás agyra fűzött az se baj, vagy ha más agyon van, azis jó.
Ha valakinek van elfekvőbe, dobjon egy mailt, vagy valami.

Ádi
steelheart6@freemail.hu
70/3698050
sorszám: 623 (61628)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-08-17 08:53:07
Te mér nem veszed a telefont mostanában amúgy zéta?

Este gurulunk egyet?
Nyolc körül felmegyek az áruházhoz.

Vince
sorszám: 622 (60118)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-08-17 08:51:14
Az idióta hülye kamionos :D

Há minek bassza össze azokat a kiváló cuccokat? Nem vagyok benne biztos, hogy nem fogja a felénél otthagni az egészet. Tudod, milyen költségekkel jár egy normális Trike megépítése, majd lepapíroztatása?

Vince
sorszám: 621 (60117)

 
 
válasz erre | email2006-08-10 13:06:36
Bocs trike! Én a kétkerékhez vagyok szokva tudod.
Amúgy nem nekem kell, hanem egy ismerősömnek. Az MZ és kispolák is meg van már neki, csak neki kellene állni szétbarmolni a cuccokat...
Jó lett volna, ha van néhány adat róla, de nem olyan lényeges.

sorszám: 620 (59670)
(előzmény: Vinutta, 2006-08-10 08:48:43)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-08-10 08:48:43
Trike lesz az kolléga ;)
Tudunk szerintem olyat mi is barkácsolni :)
Csak egy MZ kell, meg egy Kispolák, a többi meg adott
Rengeteg idő, meg sok munka :)

Vince
sorszám: 619 (59662)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2006-08-08 13:42:01
http://www.trike.freeweb.hu/

Írhatsz emailt, csak nem tudom él-e. Ha jól tudom, az építőjét Kovács Ferencnek hívják.
sorszám: 618 (59560)

 
 
válasz erre | email2006-08-08 12:16:28
Sziasztok, nem tudnátok esetleg annak az uriembernek az elérhetőségét, aki a Pannónivázból és Polákból csinálta a triált?

Köszi:

mzzzz
sorszám: 617 (59556)

 
 
Sikoly
válasz erre | email2006-07-17 18:16:49
Köszönöm a hozzászólást, ma oldódott meg a problémám. Most nagyon boldog vagyok... :D
A kff-en kiderült h egy marharendes csávó intézi az átalakítási papírokat. Ez az emberke maga is motoros és ő is átfaragott gépell rója az utakat. Jó ötleteket adott, még a segítségét is felajánlotta ha gond lenne. Annyit mondott h a kormányomat törjem meg mert ahhoz hasonló kormány létezik a korábbi MZ-ken így abba nem igen köthet bele a rendőr(mégis csak feltűnő egy tökegyenes cső :D). Meg a régebbi motoroknak típusbizonyítványa sincs, tehát nincs az a fakabát aki betudja bizonyítani h a vas nem gyári....persze a józan ész határain belül. Egyszerűen majd mondom hogy belpiacos...ez nme az NDK-ban készült, hanem az NSZK-ban:D
sorszám: 616 (58208)
(előzmény: bambi99, 2006-07-17 16:53:57)

 
 
bambi99
válasz erre | email2006-07-17 16:53:57
Ilyen műbizonylatot nem egyszerű kiadni.A gyártott terméket be kell vizsgáltatni,a közlekedésfőfelügyeletenél,és egyébb szakhatóságoknál.De én úgy tudom,hogy csak a kormányra kell ilyen,a lábtartóra nem.A magyar utángyártott,kormányokba alulra be van ütve az engedély szám,amivel a gyártó igazolja,hogy az ő terméke megfelel az előirt kritériumoknak.
sorszám: 615 (58206)
(elözmény: Sikoly, 2006-07-09 20:23:03)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-07-17 10:34:03
Ennek is ven egytrükkje :)

Elfelejtettem mondani, hogy a tárolt változatot kell megnyitni :D
Ez a Corás cimkés dolog jó ötlet! Hozzál nekem is :)
sorszám: 614 (58192)
(előzmény: Sikoly, 2006-07-17 09:13:17)

 
 
Sikoly
válasz erre | email2006-07-17 09:13:17
Találtam egy "Futár Motorosbolt a Zichy utcában"-t ,de ennek a weblapja nem elérhető...

Majd később még próbálkozom.
sorszám: 613 (58185)
(előzmény: Vinutta, 2006-07-17 00:50:39)

 
 
Sikoly
válasz erre | email2006-07-17 09:08:06
Kösz, megpróbálom majd. Ő az a motorosboltos Szerencsen?
A sisakot meg majd meglátom.Bemegyek majd a Corába és kitépek egy E betűt az ottani szarokból és mamámmal belevarratom az enyémbe :D
sorszám: 612 (58184)
(előzmény: Vinutta, 2006-07-17 00:50:39)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-07-17 00:50:39
Van Futár Petinek honlapja is, asszem úgy kell rákeresni, hoyg motoros futár és kidobja. Ott van telefonszám, kérdezd meg, hátha tud segíteni, meg holnap felcsörgöm az én haveromat is :)

Na minden jót addigis!
sorszám: 611 (58172)
(elözmény: Sikoly, 2006-07-16 20:40:21)

 
  Összesen: 19 oldal
|< 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 következő >|

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (48855)
Motoros túra (17527)
Jawa (27023)
Izs (607)
Pannónia (6538)
Motorszervíz (2866)
police (1762)
Simson (3402)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu