hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 19. péntek 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Átépítés - új hozzászólás

Összesen: 19 oldal
|< 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 következő >|

pozsothereal
válasz erre | email2007-07-31 20:45:12
Egen metalnak mondták a bóótba, viszonylag olcsó volt és elég jol fujhato.
Elso probalkozasom volt, itt ott rücsis lett, de azert egesz jo:)

Köszönjük a dicsérő szavakat:)

Viktor
sorszám: 710 (80589)
(előzmény: Sikoly, 2007-07-31 20:33:18)

 
 
Sikoly
válasz erre | email2007-07-31 20:37:30
Hello,

forgalmi szerinti blokk menne bele vagy vmi más?
sorszám: 709 (80587)
(előzmény: hajaj, 2007-07-31 19:29:59)

 
 
Sikoly
válasz erre | email2007-07-31 20:33:18
néztem én már a motorod ezen az oldalon,de fénybe vhogy sokkal szebb :D igényes munka, és a színösszeállítás is egyéni, metál a festés rajta?

ilyen állapotban valóban én sem nagyon nyúlnék hozzá, de végső elkeseredésemben lehet.... azt viszont nem tuttam hogy a 250-esek vázszáma 559-cel kezdődik. (azt tuttam hogy hivatalosan 250/559 a nevük)
Tehát hiába ugyanaz a két váz neked a 350-esé kell, az meg télleg nem terem minden bokor alatt...

egyébként szoktam cseh és szlovák jawa-s oldalakat nézni,ahol talán akadnak ilyen ritkaságok.
sorszám: 708 (80584)
(előzmény: pozsothereal, 2007-07-31 19:19:14)

 
 
hajaj
válasz erre | email2007-07-31 19:29:59
Azt a leborult... Ez aztán pikk-pakk!:)
Ha nem haragszatok meg, úgy látom, hogy elég jártasak vagytok a témában. A papír mizériákban már írtam, de itt is megkérdem, hogy ha forgalomban levő vázba szeretnék blokkot beiratni, akkor szükségem van-e a blokkról adásvételire vagy elég mondjuk egy vámpapír, ami igazolja, hogy itthoni forgalomra el van vámolva.(de nem az én nevem szerepel rajta)
sorszám: 707 (80575)
(előzmény: pozsothereal, 2007-07-31 19:19:14)

 
 
pozsothereal
válasz erre | email2007-07-31 19:19:14
Hat egen, ez a legkézenfekvöbb, ill talan a legegyszerubb megoldas, vagyis inkabb az hogy egy 350es vázat szerzek..miközben tudom hogy ugyanaz a kettő:(
350est szerezni meghát..majdnem lehtetlen.
Egyebkent tudok olyanrol hogy GYARILAG 559el kezdödik a vázszáma gépnek miközben 350es!
Tehat ha keritenék egy embert, aki a közfegy szemében is hiteles, valamiféle műszaki felülvizsgáló..és azt mondanám hoyg öcsém nézd ez egy 350 ez meg egy 250 es váz..ugyanaz!
..De már tudom is választ!..jolvan berakhatod öcém amotort, de fizess regadót a megnövekedett köbcentiert..

Veterán vizsgára meg lehet hogy 3szor kéne vinnem mire megfelelne..és kétszer annyiba kerülne, mint bármi más lehetőseg.

Nameg..gondolj bele, hogy összeraksz egy motort ami tökéletesen uj, és pöpec..és most szétkell hogy bontsd..neked lenne erőd/szived?..figy mutatok pár képet:
http://pozsothereal.uw.hu/Jawa/070409/index.html

Azthiszem ezek utan erthető hogy miert keresem azt az eljárást amelyhez nem kell szétbontani..

:(

Viktor
sorszám: 706 (80573)
(előzmény: Sikoly, 2007-07-31 18:29:34)

 
 
Sikoly
válasz erre | email2007-07-31 18:29:34
Azt tudom hogy már más a vizsgáztatás,de szerintem ennek még járhatónak kell lennie....na mindegy.

Amugy a szín nem feltétel a veterán vizsgánál,a lábtartóra meg most jutott eszembe, hogy kerítesz egy 250-es vázat, hiszen ugyanaz mint a 350-esé, és átfested és átraksz mindent. Ugysincs papírja a motornak, mindegy a vázszám, adásvételit meg íratsz egy másikat.A vatera.hu-n asszem most 2 is van eladó.

Én a helyedben ezt tenném.
sorszám: 705 (80570)
(előzmény: pozsothereal, 2007-07-31 17:45:57)

 
 
pozsothereal
válasz erre | email2007-07-31 17:45:57
hello,

Azert emlitettem a lábtarto modosítást mert kizáró ok a veterán minősítésnél, ott pedig nem cicóznak, megnézik rendesen a dolgokat..legalbbis igy hallottam.
Nameg beszéltem Borsche Károly úrral is a dologról, és mikor emlitettem hogy kék-fehér, nem bordó, már akkor húzta a fogát..-ménem bordó?- azutan mikor mondtam a lábtartó ügyet akkor azt mondta felejtsem el..
De szerintem ez az összeépítéses móka járható út, csak kicsit jobban bele kell hogy ássam magam.

Egyébként, ha már szóba került, a nyilatkozatos téma, 2-3éve még ment eza fajta dolog, hogy egy közjegyzővel hitelesített nyilatkozat segítségével, -melyben tanusítod hogy a tied és vállalod a felelősséget az előéletéért-
ellehet vinni eredetvizsgára, azután műszakira..de ugye ujabban más a módi a vizsgáztatásnál.

sorszám: 704 (80568)
(előzmény: Sikoly, 2007-07-31 16:28:45)

 
 
Sikoly
válasz erre | email2007-07-31 16:28:45
öhm.... Viktor!

Végig olvastam egy párszor, és egy-két dolog nekem nem világos.Amugy a papír nélküli járművek papírozását illetően én is érdeklődtem itt Szolnokon a felügyeleten egy segítőkész emberkénél, aki elmagyarázta nekem részletesen a dolog mikéntjét.

Elöször is nem értem azt a lábtartós dolgot.Az oké,hogy te csináltad, de ki veszi észre??? Gyári és kész-azt mondod. De ha már szóltak érte akkor vegyél egy vázat és arról mahináld át,utánna meg a heggesztés varratait szépen eldolgozod.
Szerintem a kutya nem foglalkozna vele.

A másik pedig maga a papírozás módja.Nyilván van adásvételid a motorról,de ez kevés ugye.
Akitől vetted avval kell egy nyilatkozatot íratnod egy közjegyző jelenlétében, hogy "igen övé volt a motor,ezt a szomszéd néni is tudja bizonyítani hiszen elvitte őt is a kukoricásba egy körre anno 64-ben,de sajna idővel elkallódtak a papírjai a motornak"....vmi ilyesmi kell. És ez alapján kell a forgalomba helyezést kérni. De csak OT-s rendszámmal működik a dolog, vagyis veterán minősítést is kapnia kell a motorodnak.

Mondjuk én se értem a dolgot nagyon,de szerintem nem lehetetlen a motorod forgalombahelyezése.
sorszám: 703 (80564)
(előzmény: pozsothereal, 2007-07-30 19:45:27)

 
 
pozsothereal
válasz erre | email2007-07-30 19:45:27
Hella,

Most látom mit irtál lentebb, olvasd el ahozzászolasom a papir mizeriakban!

Viktor
sorszám: 702 (80505)
(előzmény: Sikoly, 2007-07-11 14:34:41)

 
 
pozsothereal
válasz erre | email2007-07-30 19:43:16
Köszi

Viktor
sorszám: 701 (80504)
(előzmény: Sikoly, 2007-07-29 23:14:44)

 
 
Sikoly
válasz erre | email2007-07-29 23:20:23
hello,

az én mz-men is(TS 125,most hirdetem :D ) jaffa tank van, az embléma,sőt a tankon végigfutó kidomborított csík is ki lett gittelve, elég profi módon, nem láccik semmi sem belőle.

amugy meg ha vmi költségkímélőbbet akarsz akkor nyomtatsz egy "mz" logót egy ovális formában,hogy fedje a jawa logót,azt ráragasztod és telibe lakkozod a tankot. Olyan lesz mintha, oda lenne festve, de vigyázz a lakkozással mert oldhatja a matricát, ezért ne házilag nyomtassd, hanem vidd el vmi nyomdás céghez.
sorszám: 700 (80473)
(előzmény: ZsoZol, 2007-07-29 18:07:15)

 
 
Sikoly
válasz erre | email2007-07-29 23:14:44
hello,
sajna nincs szkennerem,de a netes interjúnak itt a linkje:
http://www.loero.hu/index.php?op=hir_reszletes&hir_id=6964&magazin=&friss=&archiv=1

az interjú vége felé van a lényeg...
sorszám: 699 (80472)
(előzmény: pozsothereal, 2007-07-29 18:28:59)

 
 
pozsothereal
válasz erre | email2007-07-29 18:28:59
udv,
betudnád esetleg szkennelni azt arészt amiben a papírozasrol irnak?

mind1..vegulis meg is vehetem:)
Életem masodik wildja lesz.
:)
sorszám: 698 (80460)
(előzmény: Sikoly, 2007-07-11 14:34:41)

 
 
pozsothereal
válasz erre | email2007-07-29 18:26:00
udv,

Esetleg homokfuvatni, vagy házilag drotkorong..csiszolopapirral fémig csiszolni majd ónnal föltölteni, nagypákával. Én egy horpadást tüntettem el így a sajátomon.
sorszám: 697 (80459)
(előzmény: ZsoZol, 2007-07-29 18:07:15)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2007-07-29 18:07:15
Helló!

Volna egy kérdésem a TS-esektől.Vagy inkább azon TS-esektől,akiknek 250-ese van, és akik JAWA 250-es csepptankkal fokozták motorjuk megjelenését. Szóval érdekelne, hogy a JAWA emblémát a tank oldaláról hogyan lehet eltüntetni? Kiglettelni, vagy mi? Nincs ötletem...
sorszám: 696 (80457)

 
 
Sikoly
válasz erre | email2007-07-15 22:03:02
tehát akkor én magam is átfaraghatom csak kell kerítenem vkit akivel közjegyző jelenlétében íratok egy papírt hogy a 60-as évek végén ő alakította át miután látta az Easy Ridert... :D
sorszám: 695 (79797)
(előzmény: creationmz, 2007-07-13 10:11:33)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-07-13 10:11:33
Kb azt hogy ismét olyan bürokratikusan kell bizonyítanod, hogy még a nagymamád első tejfogának kihullásának körülményeit is beleírják majd.

Nincs olyan ember a világon aki megmondja hogy egy alkatrész tényleg 30 éve lett e beépítve vagy tegnap. Főleg ha az az alkatrész (mivel a jármű átalakított / épített) egyedi készítésű. Mert festeni meg elvileg akármikor átfestheti az ember. Ismét nagy törvény készült. Még 100 embernek lett nyugdíjas állása :)

CRE [-.-]
sorszám: 694 (79694)
(előzmény: Sikoly, 2007-07-11 14:34:41)

 
 
Sikoly
válasz erre | email2007-07-11 14:34:41
Hello!

Olvastátok már az új Wild-ban (vagyis a hot rod-os részében) ezt a 30 évnél idősebb épített járművek forgalomba helyezését meg papírozását??? Pontosan hogy is van ez??? mert már kezdtem örülni hogy kerítek vmi sz*r állapotú uralt átfaragom és akkor menni fog a papírozás is.....

DE: most olvastam vmi interjút a neten a HSRA egyik munkatársával készítettek és a lényeg itt van:
"- A MAVAMSZ és az ACCH segítségével a HSRA több éves munkájának eredménye, hogy március 1-tõl a veterán épített jármûvek Magyarországon OT-rendszámot kaphatnak. A tulajdonosnak hitelt érdemlõen igazolnia kell, hogy az átépítés harminc évnél korábban történt, illetve a jármûnek meg kell felelnie a muzeális minõsítésnek. Szándékosan használom a jármû szót, ugyanis nemcsak az autókra, de a motorokra is vonatkozik ez. A HSRA célja természetesen az, hogy a 30 évnél fiatalabb épített jármûveket is forgalomba lehessen helyezni."

Mit akar az jelenteni hogy "hitelt érdemlően igazolnia kell hogy a 30 évnél korábban történt az építés" ????
sorszám: 693 (79580)

 
 
waresz
válasz erre | email2007-07-08 18:10:41
SZiasztok! Wartburgot hegyezek, és kellene 3db tök egyforma 250-es MZ porlasztó mindegy hogy TS-é vagy ETZ-é lehet akár csatos is. lényeg hogy komplett legyen mindhárom. árban megyegyezünk! E-mail: waresz89@freemail.hu
sorszám: 692 (79313)

 
 
VisegrádiMotoros
válasz erre | email2007-06-27 10:51:10
Na hello!Szerda van, és a képek még mindíg nem jöttek!Lesz valami?
sorszám: 691 (78533)
(előzmény: ede22, 2007-06-21 20:09:57)

 
 
VisegrádiMotoros
válasz erre | email2007-06-23 20:03:33
SZia!Várom a képet!kösz!
sorszám: 690 (78215)
(előzmény: ede22, 2007-06-21 20:09:57)

 
 
GUKKER81
válasz erre | email2007-06-21 20:43:51
Halli. Azt szeretném kérdezni,hogy MZ-nél a bal oldalra is szeretnek tenni tárcsát hogy lehet aztat meg oldani.Csinált-e már valaki ilyet mik a tapasztalatok 634-es JAWAba lenne.
sorszám: 689 (78123)

 
 
ede22
válasz erre | email2007-06-21 20:09:57
Van!! De képet csak a hétvégén tudok küldeni!!
sorszám: 688 (78119)
(előzmény: VisegrádiMotoros, 2007-06-21 05:09:50)

 
 
VisegrádiMotoros
válasz erre | email2007-06-21 05:09:50
Neked van?Képet tudsz küldeni?
sorszám: 687 (78045)
(előzmény: ede22, 2007-06-20 22:33:16)

 
 
ede22
válasz erre | email2007-06-20 22:33:16
10-es kompletten kerékkel mindennel
sorszám: 686 (78039)
(előzmény: VisegrádiMotoros, 2007-06-20 22:31:32)

 
 
VisegrádiMotoros
válasz erre | email2007-06-20 22:31:32
Sziasztok!Komplett kistézé első futómű fékkel kerékkel, mindennel együtt kb mennyibe kerülhet?Akinek van eladó, az legyen szíves mondjon árat!Simsonba szeretném belefabrikálni.
sorszám: 685 (78038)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2007-06-10 12:13:50
Helló!
Összedobtam egy honlapot, melyen bontott MZ alkatrészeimet nézhetitek meg.A szövegből minden kiderül, ne számítsatok csúcs minőségre, de jó hasznukat lehet venni felújításkor, vagy kókányoláskor :-)

http://zsozol.extra.hu/
sorszám: 684 (77284)

 
 
pozsothereal
válasz erre | email2007-06-10 09:43:48
Sziasztok,

Továbbra is:
..keresek Jawa 350 csepptankos vázat papírokkal, vagy rossz állapotú komplettet, a lényeg h papírja legyen.
Emilben keressetek légyszi.
Köszönöm
Viktor
sorszám: 683 (77269)

 
 
VisegrádiMotoros
válasz erre | email2007-05-29 16:16:35
És hol laksz?Ha nem messze tőlem, megnézném a cuccost
sorszám: 682 (76332)
(előzmény: Maci, 2007-05-29 14:55:12)

 
 
Maci
válasz erre | email2007-05-29 14:55:12
Hali! Képem sajnos nincs, meg fotómasinám se. A tank 5.000 Ft, ha tanksapka nem kell rá, nekem egy Jawa-é van rajta, újszerű, szép krómmal, az + 1 ezres.
sorszám: 681 (76328)
(előzmény: VisegrádiMotoros, 2007-05-29 11:15:15)

 
 
VisegrádiMotoros
válasz erre | email2007-05-29 11:15:15
szevasz!Mennyiér adod a csepel tankot?Képet tudsz mailbe küldeni?
sorszám: 680 (76307)
(előzmény: Maci, 2007-05-24 20:55:02)

 
 
Maci
válasz erre | email2007-05-24 20:55:02
Üdv Mindenki! Hely- és időhiány miatt félbehagyok egy Izs átépítést és eladok néhány "custom"-cuccot... :-) Ha vkit érdekel kb. 25-30 cm magas Lucas kormány, HD Sporty tank, Izs Planeta hátsó sárvédő, krómozás előtt álló háttámla, sárga alapon lángminta airbrush-os Csepel csepptank, egyéb cucc, az jelezzen! Csőváz!
sorszám: 679 (76033)

 
 
miszky
válasz erre | email2007-05-06 12:05:42
Helló!
Meg szeretnék kérni valakit, hogyha tud kérem küldön el nekem valamit Jawa 250-es motor átépítésével kapcsolatban.
Hátha van valami jó ötlet. Lehet kép, webcím vagy bármi. Köszönöm előre is!
Tóth Mihály
miszky@freemail.hu
sorszám: 678 (74678)

 
 
L.Balázs
válasz erre | email2007-03-21 20:02:47
Köszi! :-)
sorszám: 677 (71695)
(előzmény: Mosi, 2007-03-01 17:16:36)

 
 
Mosi
válasz erre | email2007-03-02 21:05:11
Igazad van.A templomban(utca, a IV.-Ker.-ben)a Tábori Ferenc perselyez:)nem az Iván.
sorszám: 676 (70660)
(előzmény: ETZmotoros, 2007-03-02 19:22:55)

 
 
ETZmotoros
válasz erre | email2007-03-02 19:22:55
Szikszai Károly jól fúr, az Iván meg perselyezni tud, de nem a temlomban. :-)
sorszám: 675 (70656)
(előzmény: Mosi, 2007-03-01 17:16:36)

 
 
Mosi
válasz erre | email2007-03-01 17:16:36
Ágoston Iván,ha jókedvében találod:)a IX. Mester u.-ban lakik.
Kérd el a számát a Bambitól.(06 20 3 420 977)
sorszám: 674 (70586)
(előzmény: L.Balázs, 2007-02-07 21:37:58)

 
 
L.Balázs
válasz erre | email2007-02-07 21:37:58
Ismer valaki olyan szakembert Bp-en,
aki hengerfúrás mellett perselyez is?
Előre is köszi!
sorszám: 673 (69433)

 
 
jocimoto
válasz erre | email2007-02-06 08:25:44
Ismét had kérjelek meg küldj nekem is képet!
Köszi
Jocimoto
sorszám: 672 (69358)
(előzmény: GABBEN666, 2007-02-01 23:45:01)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-02-03 18:34:53
Már holnapután van...
sorszám: 671 (69251)
(előzmény: GABBEN666, 2007-02-01 23:45:01)

 
 
GABBEN666
válasz erre | email2007-02-01 23:45:01
Hy küldök képet csak meg halt a gépem és újra kellet rakni a és az összes kép eltünt de holnap csinálok!
sorszám: 670 (69164)

 
 
jocimoto
válasz erre | email2007-02-01 14:35:40
Helló!
Küldenél nekem is fotót??Csak tapasztalat szerzés céljából kellene!!:)
Előre is köszi!
sorszám: 669 (69116)
(előzmény: GABBEN666, 2007-01-30 22:38:38)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-01-31 16:34:39
OK, várom.
sorszám: 668 (69074)
(előzmény: GABBEN666, 2007-01-31 14:37:29)

 
 
GABBEN666
válasz erre | email2007-01-31 14:37:29
de van küldök róla
sorszám: 667 (69070)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-01-31 00:31:01
Fényképed nincs róla ? Megnézném.
sorszám: 666 (69051)
(előzmény: GABBEN666, 2007-01-30 22:38:38)

 
 
GABBEN666
válasz erre | email2007-01-30 22:38:38
az én etzémen kisebb alakítások vannak van rajta a gyári ülés helyet két csepel ülés f*szául meg csinálva 120cm-es kormány két kipufógó a vége levágva és van rá téve rács kicsit meg törve felfele mind a kettő nagyon jól nézz ki a fogyasztás ugyan annyi ugyan úgy megy jah meg hátámla is:)))
sorszám: 665 (69043)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2006-11-20 22:46:40
Áh, so!
OK, így már barátibb, szemeztem is azzal a darabka vassal, gondolván, mehet a lecsóba, de óvatos duhaj vagyok, ha vágni kell. Úgy tűnik, ócsóér szerzek 16-os Jaffa kereket meg telót. Megnézem mit produkál feljebbcsavarozva, betéve, azt meglátjuk... A motor a következőket fogja viselni: Ültetés, kisseb hátsó kerék, feljebbrakott teló, másik ülés, háttámla, tetején a régi lámpatest, alatta a rendszám (rendszámvilágítás is opk!). no index, no duda, egy pici gyújtáskapcsoló és a kormányvégbe rejtett lámpakapcsoló alkotja az elektronikát. Refi van, visszajelző lesz, km-óra nincs. Féklámpa akármikor, gyújtásra rögtön (együtt a trafóval) a helyzetfény, a kormánygéget nyomkodva meg vagy refi, vagy tompított vagy semmi világít. Erre mit fog szólni a műszakis?
köszi!
sorszám: 664 (65609)

 
 
Matya
válasz erre | email2006-11-19 21:26:04
Hát én sem csak úgy odacsavarozni gondoltam.Le kell vágni az eredeti helyit..Ennyi.Nekem se kötözködött még senki.Egyébként ha jól belegondolsz, a telót vágni, kb 1000szer bonyolultabb művelet....Mondhatnám, hogy faszság...De nem használok ilyen csúnya szavakat..:))
sorszám: 663 (65564)
(előzmény: hzoltaan, 2006-11-19 20:00:55)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2006-11-19 20:00:55
Nem ok a feljebbcsavarozás, sajna nem fér oda a teló. Vágni kellene a telót...
:(
sorszám: 662 (65560)
(elözmény: Matya, 2006-11-15 00:06:42)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2006-11-19 19:59:36
Na a 250-es Jawa kerék nem túl gyakori .Próbáltam több útom is, de nem jött össze. milyen kerekekkel próbálkozhatok még?
Apropó, úgy tűnik Pannónia teló van hátul. Ugyanúgy tudom vágni?
Köszi!
sorszám: 661 (65559)

 
  Összesen: 19 oldal
|< 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 következő >|

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17976)
MZ (49030)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu