:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Átépítés - új hozzászólás Összesen: 19 oldal
Egen metalnak mondták a bóótba, viszonylag olcsó volt és elég jol fujhato.
Elso probalkozasom volt, itt ott rücsis lett, de azert egesz jo:)
Köszönjük a dicsérő szavakat:)
Viktor
Hello,
forgalmi szerinti blokk menne bele vagy vmi más?
néztem én már a motorod ezen az oldalon,de fénybe vhogy sokkal szebb :D igényes munka, és a színösszeállítás is egyéni, metál a festés rajta?
ilyen állapotban valóban én sem nagyon nyúlnék hozzá, de végső elkeseredésemben lehet.... azt viszont nem tuttam hogy a 250-esek vázszáma 559-cel kezdődik. (azt tuttam hogy hivatalosan 250/559 a nevük)
Tehát hiába ugyanaz a két váz neked a 350-esé kell, az meg télleg nem terem minden bokor alatt...
egyébként szoktam cseh és szlovák jawa-s oldalakat nézni,ahol talán akadnak ilyen ritkaságok.
sorszám: 708 (80584)
( előzmény: pozsothereal, 2007-07-31 19:19:14)
Azt a leborult... Ez aztán pikk-pakk!:)
Ha nem haragszatok meg, úgy látom, hogy elég jártasak vagytok a témában. A papír mizériákban már írtam, de itt is megkérdem, hogy ha forgalomban levő vázba szeretnék blokkot beiratni, akkor szükségem van-e a blokkról adásvételire vagy elég mondjuk egy vámpapír, ami igazolja, hogy itthoni forgalomra el van vámolva.(de nem az én nevem szerepel rajta)
sorszám: 707 (80575)
( előzmény: pozsothereal, 2007-07-31 19:19:14)
Hat egen, ez a legkézenfekvöbb, ill talan a legegyszerubb megoldas, vagyis inkabb az hogy egy 350es vázat szerzek..miközben tudom hogy ugyanaz a kettő:(
350est szerezni meghát..majdnem lehtetlen.
Egyebkent tudok olyanrol hogy GYARILAG 559el kezdödik a vázszáma gépnek miközben 350es!
Tehat ha keritenék egy embert, aki a közfegy szemében is hiteles, valamiféle műszaki felülvizsgáló..és azt mondanám hoyg öcsém nézd ez egy 350 ez meg egy 250 es váz..ugyanaz!
..De már tudom is választ!..jolvan berakhatod öcém amotort, de fizess regadót a megnövekedett köbcentiert..
Veterán vizsgára meg lehet hogy 3szor kéne vinnem mire megfelelne..és kétszer annyiba kerülne, mint bármi más lehetőseg.
Nameg..gondolj bele, hogy összeraksz egy motort ami tökéletesen uj, és pöpec..és most szétkell hogy bontsd..neked lenne erőd/szived?..figy mutatok pár képet:
http://pozsothereal.uw.hu/Jawa/070409/index.html
Azthiszem ezek utan erthető hogy miert keresem azt az eljárást amelyhez nem kell szétbontani..
:(
Viktor
Azt tudom hogy már más a vizsgáztatás,de szerintem ennek még járhatónak kell lennie....na mindegy.
Amugy a szín nem feltétel a veterán vizsgánál,a lábtartóra meg most jutott eszembe, hogy kerítesz egy 250-es vázat, hiszen ugyanaz mint a 350-esé, és átfested és átraksz mindent. Ugysincs papírja a motornak, mindegy a vázszám, adásvételit meg íratsz egy másikat.A vatera.hu-n asszem most 2 is van eladó.
Én a helyedben ezt tenném.
sorszám: 705 (80570)
( előzmény: pozsothereal, 2007-07-31 17:45:57)
hello,
Azert emlitettem a lábtarto modosítást mert kizáró ok a veterán minősítésnél, ott pedig nem cicóznak, megnézik rendesen a dolgokat..legalbbis igy hallottam.
Nameg beszéltem Borsche Károly úrral is a dologról, és mikor emlitettem hogy kék-fehér, nem bordó, már akkor húzta a fogát..-ménem bordó?- azutan mikor mondtam a lábtartó ügyet akkor azt mondta felejtsem el..
De szerintem ez az összeépítéses móka járható út, csak kicsit jobban bele kell hogy ássam magam.
Egyébként, ha már szóba került, a nyilatkozatos téma, 2-3éve még ment eza fajta dolog, hogy egy közjegyzővel hitelesített nyilatkozat segítségével, -melyben tanusítod hogy a tied és vállalod a felelősséget az előéletéért-
ellehet vinni eredetvizsgára, azután műszakira..de ugye ujabban más a módi a vizsgáztatásnál.
öhm.... Viktor!
Végig olvastam egy párszor, és egy-két dolog nekem nem világos.Amugy a papír nélküli járművek papírozását illetően én is érdeklődtem itt Szolnokon a felügyeleten egy segítőkész emberkénél, aki elmagyarázta nekem részletesen a dolog mikéntjét.
Elöször is nem értem azt a lábtartós dolgot.Az oké,hogy te csináltad, de ki veszi észre??? Gyári és kész-azt mondod. De ha már szóltak érte akkor vegyél egy vázat és arról mahináld át,utánna meg a heggesztés varratait szépen eldolgozod.
Szerintem a kutya nem foglalkozna vele.
A másik pedig maga a papírozás módja.Nyilván van adásvételid a motorról,de ez kevés ugye.
Akitől vetted avval kell egy nyilatkozatot íratnod egy közjegyző jelenlétében, hogy "igen övé volt a motor,ezt a szomszéd néni is tudja bizonyítani hiszen elvitte őt is a kukoricásba egy körre anno 64-ben,de sajna idővel elkallódtak a papírjai a motornak"....vmi ilyesmi kell. És ez alapján kell a forgalomba helyezést kérni. De csak OT-s rendszámmal működik a dolog, vagyis veterán minősítést is kapnia kell a motorodnak.
Mondjuk én se értem a dolgot nagyon,de szerintem nem lehetetlen a motorod forgalombahelyezése.
sorszám: 703 (80564)
( előzmény: pozsothereal, 2007-07-30 19:45:27)
Hella,
Most látom mit irtál lentebb, olvasd el ahozzászolasom a papir mizeriakban!
Viktor
hello,
az én mz-men is(TS 125,most hirdetem :D ) jaffa tank van, az embléma,sőt a tankon végigfutó kidomborított csík is ki lett gittelve, elég profi módon, nem láccik semmi sem belőle.
amugy meg ha vmi költségkímélőbbet akarsz akkor nyomtatsz egy "mz" logót egy ovális formában,hogy fedje a jawa logót,azt ráragasztod és telibe lakkozod a tankot. Olyan lesz mintha, oda lenne festve, de vigyázz a lakkozással mert oldhatja a matricát, ezért ne házilag nyomtassd, hanem vidd el vmi nyomdás céghez.
hello,
sajna nincs szkennerem,de a netes interjúnak itt a linkje:
http://www.loero.hu/index.php?op=hir_reszletes&hir_id=6964&magazin=&friss=&archiv=1
az interjú vége felé van a lényeg...
sorszám: 699 (80472)
( előzmény: pozsothereal, 2007-07-29 18:28:59)
udv,
betudnád esetleg szkennelni azt arészt amiben a papírozasrol irnak?
mind1..vegulis meg is vehetem:)
Életem masodik wildja lesz.
:)
udv,
Esetleg homokfuvatni, vagy házilag drotkorong..csiszolopapirral fémig csiszolni majd ónnal föltölteni, nagypákával. Én egy horpadást tüntettem el így a sajátomon.
Helló!
Volna egy kérdésem a TS-esektől.Vagy inkább azon TS-esektől,akiknek 250-ese van, és akik JAWA 250-es csepptankkal fokozták motorjuk megjelenését. Szóval érdekelne, hogy a JAWA emblémát a tank oldaláról hogyan lehet eltüntetni? Kiglettelni, vagy mi? Nincs ötletem...
tehát akkor én magam is átfaraghatom csak kell kerítenem vkit akivel közjegyző jelenlétében íratok egy papírt hogy a 60-as évek végén ő alakította át miután látta az Easy Ridert... :D
Kb azt hogy ismét olyan bürokratikusan kell bizonyítanod, hogy még a nagymamád első tejfogának kihullásának körülményeit is beleírják majd.
Nincs olyan ember a világon aki megmondja hogy egy alkatrész tényleg 30 éve lett e beépítve vagy tegnap. Főleg ha az az alkatrész (mivel a jármű átalakított / épített) egyedi készítésű. Mert festeni meg elvileg akármikor átfestheti az ember. Ismét nagy törvény készült. Még 100 embernek lett nyugdíjas állása :)
CRE [-.-]
Hello!
Olvastátok már az új Wild-ban (vagyis a hot rod-os részében) ezt a 30 évnél idősebb épített járművek forgalomba helyezését meg papírozását??? Pontosan hogy is van ez??? mert már kezdtem örülni hogy kerítek vmi sz*r állapotú uralt átfaragom és akkor menni fog a papírozás is.....
DE: most olvastam vmi interjút a neten a HSRA egyik munkatársával készítettek és a lényeg itt van:
"- A MAVAMSZ és az ACCH segítségével a HSRA több éves munkájának eredménye, hogy március 1-tõl a veterán épített jármûvek Magyarországon OT-rendszámot kaphatnak. A tulajdonosnak hitelt érdemlõen igazolnia kell, hogy az átépítés harminc évnél korábban történt, illetve a jármûnek meg kell felelnie a muzeális minõsítésnek. Szándékosan használom a jármû szót, ugyanis nemcsak az autókra, de a motorokra is vonatkozik ez. A HSRA célja természetesen az, hogy a 30 évnél fiatalabb épített jármûveket is forgalomba lehessen helyezni."
Mit akar az jelenteni hogy "hitelt érdemlően igazolnia kell hogy a 30 évnél korábban történt az építés" ????
SZiasztok! Wartburgot hegyezek, és kellene 3db tök egyforma 250-es MZ porlasztó mindegy hogy TS-é vagy ETZ-é lehet akár csatos is. lényeg hogy komplett legyen mindhárom. árban megyegyezünk! E-mail: waresz89@freemail.hu
Na hello!Szerda van, és a képek még mindíg nem jöttek!Lesz valami?
Halli. Azt szeretném kérdezni,hogy MZ-nél a bal oldalra is szeretnek tenni tárcsát hogy lehet aztat meg oldani.Csinált-e már valaki ilyet mik a tapasztalatok 634-es JAWAba lenne.
Van!! De képet csak a hétvégén tudok küldeni!!
sorszám: 688 (78119)
( előzmény: VisegrádiMotoros, 2007-06-21 05:09:50)
Neked van?Képet tudsz küldeni?
10-es kompletten kerékkel mindennel
sorszám: 686 (78039)
( előzmény: VisegrádiMotoros, 2007-06-20 22:31:32)
Sziasztok!Komplett kistézé első futómű fékkel kerékkel, mindennel együtt kb mennyibe kerülhet?Akinek van eladó, az legyen szíves mondjon árat!Simsonba szeretném belefabrikálni.
Helló!
Összedobtam egy honlapot, melyen bontott MZ alkatrészeimet nézhetitek meg.A szövegből minden kiderül, ne számítsatok csúcs minőségre, de jó hasznukat lehet venni felújításkor, vagy kókányoláskor :-)
http://zsozol.extra.hu/
Sziasztok,
Továbbra is:
..keresek Jawa 350 csepptankos vázat papírokkal, vagy rossz állapotú komplettet, a lényeg h papírja legyen.
Emilben keressetek légyszi.
Köszönöm
Viktor
És hol laksz?Ha nem messze tőlem, megnézném a cuccost
Hali! Képem sajnos nincs, meg fotómasinám se. A tank 5.000 Ft, ha tanksapka nem kell rá, nekem egy Jawa-é van rajta, újszerű, szép krómmal, az + 1 ezres.
sorszám: 681 (76328)
( előzmény: VisegrádiMotoros, 2007-05-29 11:15:15)
szevasz!Mennyiér adod a csepel tankot?Képet tudsz mailbe küldeni?
Üdv Mindenki! Hely- és időhiány miatt félbehagyok egy Izs átépítést és eladok néhány "custom"-cuccot... :-) Ha vkit érdekel kb. 25-30 cm magas Lucas kormány, HD Sporty tank, Izs Planeta hátsó sárvédő, krómozás előtt álló háttámla, sárga alapon lángminta airbrush-os Csepel csepptank, egyéb cucc, az jelezzen! Csőváz!
Helló!
Meg szeretnék kérni valakit, hogyha tud kérem küldön el nekem valamit Jawa 250-es motor átépítésével kapcsolatban.
Hátha van valami jó ötlet. Lehet kép, webcím vagy bármi. Köszönöm előre is!
Tóth Mihály
miszky@freemail.hu
Igazad van.A templomban(utca, a IV.-Ker.-ben)a Tábori Ferenc perselyez:)nem az Iván.
Szikszai Károly jól fúr, az Iván meg perselyezni tud, de nem a temlomban. :-)
Ágoston Iván,ha jókedvében találod:)a IX. Mester u.-ban lakik.
Kérd el a számát a Bambitól.(06 20 3 420 977)
Ismer valaki olyan szakembert Bp-en,
aki hengerfúrás mellett perselyez is?
Előre is köszi!
Ismét had kérjelek meg küldj nekem is képet!
Köszi
Jocimoto
Hy küldök képet csak meg halt a gépem és újra kellet rakni a és az összes kép eltünt de holnap csinálok!
Helló!
Küldenél nekem is fotót??Csak tapasztalat szerzés céljából kellene!!:)
Előre is köszi!
Fényképed nincs róla ? Megnézném.
az én etzémen kisebb alakítások vannak van rajta a gyári ülés helyet két csepel ülés f*szául meg csinálva 120cm-es kormány két kipufógó a vége levágva és van rá téve rács kicsit meg törve felfele mind a kettő nagyon jól nézz ki a fogyasztás ugyan annyi ugyan úgy megy jah meg hátámla is:)))
Áh, so!
OK, így már barátibb, szemeztem is azzal a darabka vassal, gondolván, mehet a lecsóba, de óvatos duhaj vagyok, ha vágni kell. Úgy tűnik, ócsóér szerzek 16-os Jaffa kereket meg telót. Megnézem mit produkál feljebbcsavarozva, betéve, azt meglátjuk... A motor a következőket fogja viselni: Ültetés, kisseb hátsó kerék, feljebbrakott teló, másik ülés, háttámla, tetején a régi lámpatest, alatta a rendszám (rendszámvilágítás is opk!). no index, no duda, egy pici gyújtáskapcsoló és a kormányvégbe rejtett lámpakapcsoló alkotja az elektronikát. Refi van, visszajelző lesz, km-óra nincs. Féklámpa akármikor, gyújtásra rögtön (együtt a trafóval) a helyzetfény, a kormánygéget nyomkodva meg vagy refi, vagy tompított vagy semmi világít. Erre mit fog szólni a műszakis?
köszi!
Hát én sem csak úgy odacsavarozni gondoltam.Le kell vágni az eredeti helyit..Ennyi.Nekem se kötözködött még senki.Egyébként ha jól belegondolsz, a telót vágni, kb 1000szer bonyolultabb művelet....Mondhatnám, hogy faszság...De nem használok ilyen csúnya szavakat..:))
Nem ok a feljebbcsavarozás, sajna nem fér oda a teló. Vágni kellene a telót...
:(
Na a 250-es Jawa kerék nem túl gyakori .Próbáltam több útom is, de nem jött össze. milyen kerekekkel próbálkozhatok még?
Apropó, úgy tűnik Pannónia teló van hátul. Ugyanúgy tudom vágni?
Köszi!
Összesen: 19 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|