Átépítés - új hozzászólás Összesen: 19 oldal
Ha sok pénzed van akkor Uralból, ha nincs akkor 350-es Jawaból. Erre itt va egy példa:www.jawa350.gportal.hu
Kérlek látogass el honlapomra!
Szolgáltatás, adok-veszek meg miegymás!
http://www.fejesm.mindenkilapja.hu/
milyen bolokkból és vázból lenne érdemes csinálni valami chopert?
olyat amiben van erő is.
Sziasztok!
Nagy-nagy seggítségre lenne szükségem! Valaha én láttam egy cikket neten, amiben a féktárcsa kifúrkálásának minden csínja-bínja benne volt! Na, ezt most nem találom, pedig nagyon jó volna! Ki tudna valaki segíteni a cikkel? :o
Köszi!!!
Szeva! Én is variálok 250/1-es bevaló generátor beépitéssel .Te milyen módon akarod beépiteni Közdarabbal ami az eredeti dinamó felfogatáshoz csatlakozik vagy a blokk fél direktbe való kimunkálásával ?
Meghívó
A Blue Scorpions és a Pannonia MGTSZ álltal szervezett veteránmotorkerékpár bemutatóra, szépség és ügyességi versenyre.
A BSMC és a Pannonia MGTSZ szeretettel meghív mindenveteránost,és veteránmotorozásfelől érdeklődőt,2008.Április 5.Budapest,XIV.ker.Ötvenhatosok terén(volt felvonulási tér)megrendezésre kerülő veteránmotorkerékpár szépség ésügyességi versenyre.A veteránmotrkerékpár bemutató egy szezonnyító balesetmegelőzési rendezvény szerves része,ahova a rendezők minden motorost várnak ,akik a motorozás szépségei mellett tisztában vannak az abban rejlő veszélyekkel is.Az esemény védnöke:dr.Tóth Gábor r.dandártábornok úr,Budapest Rendőrfőkapitánya Díszvendég:Talmácsi Gábor 2007.Moto GP 125 cc. világbajnoka
A rendezvény 2008.április 5.-én 10 órától 14 óráig tartváltozatos programokkal.A rendezvényt egy nagyszabású motoros felvonulás zárja az Ötvenhatosok terétől a Citadellára.
A veteránmotorosok 9 órától gyűlekeznek a Közlekedési Múzeum elött.Ha van 30 évnél ídősebb motorod akkor megjelenésedre feltétlenül számítunk.
Tisztelettel:Fóti Gyula Pannonia MGTSZ (06 20 3 421 373)
Ez az írás másolható,és tovább küldhető minden jóérzésűmotoros részére,akinek fontos lehet a balesetmegelőzés
Hali! Most épitem át a /1-esemet etz generátorosra.Pár nap és teszek fel majd képeket meg rajzot.Előre bocsátom csak az álljon neki aki tud maróst vagy jó esztergályost.Nem akarok felelőtlenül igérgetni,de szerintem hétvége felé meglesz.
Hali
érdekelne MZ csapágyak (gyári jo álapotu)il 150 es henger
Simsonra való BABETTA gyújtás!!!!!!Kompletten:alaplap/közdarabbal együtt/, lendkerék /kúp átesztergálva/ feketedoboz, szóval minden!Eladó!Motoron van ugyhogy működés közben is megtekinthető!17000Ft Tel.:06203801843 e-mail:rikogatos@freemail.hu
Sziasztok!Hogy vagy hol lehet megoldani,hogy oldalkocsis mocival húzhassam a gyári futót is.Sajnos ez ügybe csak falba ütközök.Légyszi aki tud vmit az írjon!Köszi...
kovacsd83@citromail.hu
beszélnél erről bővebben?nekem 250/2 es van én ebbe építenék egy etz generátort
A 250/1-esbe nagyon bajos beépiteni a generátort . Jobban jársz Etz blokkal viszont a belselye passzol .
Ha találsz valamit szólsz nekem is?nekem egy ES250/2 es van.én is szeretnék áttérni 12V ra lehetőleg generátorra.azt nem tudom hogy az etz generátor befárne e a dekli alá.
Egy dinamós változat az van hogy áttekerni az álló és forgórészt.
de ismereteim szerint egy generátor sokkal praktikusabb.
Szia.Lehet hozzá gyújtást kapni.Ha érdekel írj E-mailt, van címem.
Ha valakinek szüksége lenne fémcsiszolásra (polírozás)
Akkor én tudok benne segíteni.
Hali.
Tudna nekem valaki abban segíteni, hogy Etz 250 akarok tranzisztoroe gyújtást. Magyarországon hol lehet hozzájutni ien cuchoz??
Értem. Köszi a segítséget.
Hali!Nekem most MITAS 4collos gomba van hátul,aránylag könnyen beszerelhető a kerék,de gumissal szoktam felrakatni(nincs kicsípés,meg idegbaj)Ezt előlre nem javallom mert kifejezetten hátsógumi,(rá van írva:REAR.)Előlre is mitas-t tettem, a mérete90\90front Jól műkszik. Ellenben hátul a 4 coll a max.Nagyobb nem fér be.Üdv:Fecó
Sziasztok!
Tud valaki valamilyen infót arról, hogy hogy lehet a TS 250/1-et átépíteni 12 V-ra blokkcsere (ETZ) nélkül?
Előre is köszi az infót!
Lenne egy kérdésem: Most tervezek gumikat cserélni Twinsport-on. Valami szebb mintájú szélesebb gumit szeretnék rá venni, sportosabbat. Mekkorát lehet max rátenni (szélességre)? Előre és hátra? Hogy pl a láncvédő gumit ne érje el. Néztem egy gumit ami mintára tetszik csak nem tudom elfér-e. itt linkje: http://www.buynet.hu/product.php?productid=4604&cat=415&page=3
a másiké pedíg ez: http://www.buynet.hu/product.php?productid=4605&cat=415&page=1
Szerintetek melyik lenne jobb választás? Előre és hátra is ugyanazt a gumit és méretet vegyem? Kösz előre is a segítséget. Üdv!
szia. kivágod a kerék közepét. aztán keresel valakit aki küllőfészkeket tud csinálni a felnibe.Ő beméretezi,és megcsinálja. MAjd ezután küllőket gyártatsz hozzá. vagy esztergáltatsz egy kerékagyat és "teli" kereket csinálsz. Tehát küllő nélkülit.
Nekem lenne egy olyan kérdésem h: Én teljesen építettem egy choppert mejet egy Jawa blok fog hajtani. Csupán az lenne a kérdésem h én egy ladqakerékkel szeretném meghajtani ezt a masinát. És hogy a ladakerékbe én hogy tudnám belerakni mondjuk egy mz vagy egy etz hátsókerékagyát? Mert az eredeti ötletemnél egy kis hiba került mert úgy ahogy kitaláltam sehogy nem tudtam volna kiszerelni a kereket. Választ előreis köszi.
Azért más vizsgáztatóhelyeken más a szigor (a sportkiput nem fogadnák el mindenhol), de az ilyen optikai tuningok, amik nem változtatnak a teljesítményen/menettulajdonságokon/súlyelosztáson nem engedélykötelesek.
Hell.
Van egy komplett babetta 9.000-ért ha kell!?
A karbiból hiányzik a tömítés,és be kell állítani a porlasztót.Új benne a tűszelep.
Tel.:06-30 357-4618
sorszám: 737 (86116)
( előzmény: babetta(geri), 2007-10-23 19:21:50)
Kössz a tájékoztatást, mostmár nyugodtan vágok bele a téli szépítgetésnek
ja, és majd elfelejtettem, pár centivel rövidített első teló.
Ilyen apróságokhoz nem kell engedély.
A futómű/fékek ilyesmik cseréjéhez kell elvileg.
Nekem műszakin így ment át a 638-as Twinsportom:
Czetka tank, Rezonátoros sportkipufogók, saját ülés, IzsPlanéta hátsósárvédő, Yamaha és HighWay-hawk indexek, 130-as szélességű hátsógumi, az eredeti hátsógumi pedig előretéve.
Helló
Azt szeretném kérdezni hogy motor átalakításához vagyis tank, kormány, lámpák, sárvédők egy más típusra való cseréjéhez kell-e valamilyen engedély vagy csak úgy házilag megcsinálható és nem köt bele senki?
A Csatáriék gyártanak küllőket,biztos tudnak neked segíteni.A számot nem tudom,de a börzéken ott szoktak lenni. A Bambi tudja a számot az tuti.
Hali!
Olyan kérdésem lenne, hogy tud-e valaki olyan embert aki küllőgyártássa-forgalmazással foglalkozik? Egy 16"-os felnibe szeretnék egy tárcsafékes agyat belefűzni, de nemtudom hol lehet olyan méretű küllőket venni. Ha valaki csinált már ilyet vagy vannak hasznos információi, az kérem jelezze itt a fórumban vagy a steelheart6(kukac)freemail(pont)-n.
THX!
Ádi
hello mindenki!!
keresek már nagyon régóta olyan babetát aminek(Pl:nincs kereke)vagy valami csekély dologa hiányzik ha van szoljon már légyszves!!
előre is koszonom fontos lenne!!
tel:60309630089
vagy e-mail :holb.gergo@gmail.com
MOTORÉPÍTÉS!!!Ha nincs keret a nagyköbcentis motor fenntartására és megelégedsz a kicsivel ami 250-es V2-es,szép és teljesen egyedi chopper,nálunk kedvező áron talál ilyen motort.Csak megrendelésre.Az első szépség a tavaszi motorszépség versenyen indúlnifog.Érdeklődni a 06309811674-es telefonszámon lehet
Budafokon a Koch Feri mesterfokon ért a kerekekhez.Ad is el ráfokat.06-30-6-425-877.
én 17"-os 3.5-ös ráfot keresek! sm átépítéshez! akinek van az lécci dobjon egy e-mailt! kössz
gabika0423@citromail.hu
Kedves mindenki! Fájó szívvel megválnék hűséges kétkerekűimtől hely és időhiány mitt.
Simson Schvalbe KR 51/1 turbőhűtős, korának megfelelő állapotban, régóta nem használva : ( http://youtube.com/watch?v=yctJLqDSA2U )
és Babetta 28 elsőszériás, laposkormányos, nagykerekű. merevvillás ritkaság felújított motorral ( http://youtube.com/watch?v=ExWIGEo1jdE ) eladók. Irányár a kettőért együtt 60 000 Ft.
Érdeklődni a zsozol@freemail.hu címen.
Mindez ZALAEGERSZEGEN!
nekem volna egy cross motorom blokk nélkül crossozásra tökéletes most épp darabokban ha valakit érdekel irjon
Hello!
Őzet gézoltam éjszaka és deformálódott a váz meg a villa a 251-esemen. Ha veszek egy rossz állapotú 250-est akkor mit lehet átrakni? Például ha a motort átrakom csak vizsgára teszem vissza az gáz? Meg a légszűrő és akkufedél kompatibilis? A hátsókereket például át lehet tenni sárhányóval együtt? Egy 251 sziluettet szeretnék kialakítani, csopperes beütéssel. Milyen csepptankot lehetne rá rakni? Valami motorbontónól nincs olcsóbban valami nyugati vagy keleti tank ami úgy ahogy kis átalakítással ráillik?
Ja és mindenki ügyeljen, ott ahol nincs tábla, ott ugyanúgy van vadveszély, ellentétben a kártérítássel. És ha ott az állat és van időd legalább a gázt ereszd el, mert úgy jársz mint én, a kifordított csukló könnyen törik, 4 hónapig gipszbe van.
Üdv
Sziasztok! Korábban említette valaki, hogy Óbudán, talán Csillaghegyen, vagy a Flórián tér közelében van egy kárpitos, aki motor nyerget csinált neki. Meg tudná esetleg az a valaki adni a címét/elérhetőségét ennek a kárpitgyártónak?
Tavaly előtt volt eredetvizsgán a gép, miután megvettem. Ha egyszer kész lesz, eladni biztosan nem fogom.:) Köszönöm a tanácsokat!
Igen, ha eddig nem volt eredetvizsgán,illetve nincs törzskönyve akkor egy integrált műszaki vizsgát csinálnak ami pár ezer forint felárat jelent.
Ha élete végéig meghagyná magának a motort , akkor nyugodtan átütheti, hisz csak eladáskor kell eredetvizsgára vinni.
Viszont amit írtam az tuti nem bukna meg, hiszen ott nem azt nézik,hogy hogy van ütve a szám, hanem hogy a környéke lett-e heggesztve, illetve a szám alatt látható-e elváltozás az anyag szerkezetében, mert akkor korábban volt ott vmi szám ütve, ami bizony már baj :). Ezért működika a dolog csak akkor, ha vadonatúj felülettel van dolgunk.
Attól függ, mikor eredetvizsgálták a motort.
Úgy tudtam, hogy az új műszakin van egy eredetvizsgás rész is. Vagy ez hülyeség?
Ki és miért eredetvizsgálná a motort ? Magának csinálja, nem ? Üzletelésről nem volt szó...
Kösz a tippet, de szeretném, ha minden stimmelne a vassal.(papérok is) Másik úgyse lesz.:)
az azonnal megbukna eredetvizsgán.
abban az esetben műxik a dolog,ha vmi öreg vasról van szó, akkor utángyártott blokköntvényt keríthet hozzá amibe nincs szám, és abba ütné bele a forgalmi szerintit.
Szerintem a marógép-beütőszám kombó a legolcsóbb...
Ok, köszi a segítséget. Azt hiszem, a homokfúvós-kiónozós módszert fogom alkalmazni, hogy örökké tartson (egy darabig)
Rápillantok, köszönöm!
sorszám: 713 (80625)
( előzmény: pozsothereal, 2007-08-01 07:47:10)
hel,
<-'Papirmunka'nal láttam fődarab cseréjéröl müszaki tanusító lapot..ilyesmit, Blaise rakta föl, hatha megtudsz belöle valamit.
Viktor
A forgalmiba bejegyzett blokk az kuka, kimentek a vezérműtengely siklócsapágyai. Egy németországból behozott típusazonos blokkot újítottam fel, aminek megvannak a vámpapírjai, de adásvételit nem írtam róla.
Összesen: 19 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|