hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Átépítés - új hozzászólás

Összesen: 19 oldal
|< előző 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] >|

válasz erre | email2002-11-08 00:08:58
A forgalomba helyezésről csak annyit, hogy el kell látogatni a Közlekedési felügyelet honlapjára, ott fel van tüntetvre, hogy melyik típus nem helyezhető forgalomba. Az átépítéssel kapcsolatban csak annyit, hogy teljes terv dokumentációt kérnek, számításokkal, és akkor lehet megkapni az engedélyt.
Ha újra forgalomba kell helyezni, mert nincsenek papírjai, azt is lehet, eredetvizsga, egyedi kérelem és a többi.Ez is bele kerül egy kis pénzbe, de ha a vételár jó volt, ezt is bele lehet laékulálni még.Abban esetleg tudok segíteni, hogy megtudja valaki, hogy nyílvántartásban van-e még a jármű.
Az átépítő cégekről én sem tudok semmit, de abban biztos vagyok, hogy hobbiból nem kezdenek hozzá. Én elvittem korszerű gépjárművemet egy szerelőhöz, aki alapjában véve rendes volt,de nem akart vele foglalkozni, mert sok lett volna a dolog.Így megpróbált rábeszélni, hogy inkább vegyek egy másikat.Nem vitatkoztam, eljöttem, megértettem, hogy nem akar vele foglalkozni.
Hobbiként szívesen csinálnám, de nem tudom szét szedni, mert ha felrobbantom, akkor nincs helyem dolgozni, így nincs bevétel.Ezért gondoltam egy megbízható emberre, aki elbogarászna vele.
Hát hosszan ennyi.
Sziasztok!
sorszám: 10 (22)

 
 
BalaLajka
válasz erre | email2002-11-07 14:58:03
Ahoy!

Természetesen arra gondoltam, hogy a papírok is kellenek hozzá, már megy a nyomozás az eredeti tulaj után! :)
Sajnos a "zártajtós" műszakihoz nincs kapcsolatom! :(

Tud valaki valami konkrétat mondani az átépítő cégekről?

Bye!
BalaLajka
sorszám: 9 (21)
(előzmény: HyGy, 2002-11-07 11:00:27)

 
 
PeetAir
válasz erre | email2002-11-07 11:26:21
Szia Tomóka!

En is egy ilyen atalakitas kellos kozepen allok, bar most, hogy itt a tel elegge megalltam:). Szal erdekelne a vegeredmeny. Kuldhetnel kepeket a szocimotoros@freemail.hu cimre es kitennenk oket a galeriaba. Ha eseteleg az atalakitas lepeseit is leirnad a cikkek koze is szivesen betennenk.
sorszám: 8 (19)
(előzmény: tomóka, 2002-11-06 20:05:54)

 
 
HyGy
válasz erre | email2002-11-07 11:00:27
Hali!

BalaLajka: elfelejtettem mondani, hogy szerintem elobb erdeklodj utana hogy forgalomba lehet e helyeztetni, szoval hogy minden papir megvan e, a pannonias felujitasban olvashatsz rola hogy a Kiss Balazs megszivta ezzel.

bye
HyGy
sorszám: 7 (18)
(előzmény: HyGy, 2002-11-06 10:18:41)

 
 
HyGy
válasz erre | email2002-11-07 10:47:39
Hello bunny!

Hat csinald hobbikent. :)
De vannak olyan cegek akik foglalkoznak atalakitassal csak ki kell fizetni...

bye
HyGy
sorszám: 6 (17)

 
 
HyGy
válasz erre | email2002-11-07 10:45:27

Hali!

En ugy tudom, hogy az illetek belyeg 30e forint, ahhoz hogy egyatlan elkezdjenek foglalkozni veled, es akkor meg mindig lehet hogy visszadjobjak a terveid.

En is ezt a megoldast valasztottam. Vissza alakithatova csinalni. A vazat en is meg akarom vagni, es miutan megvagtam hegesztek egy olyan darab csovet, ami oda vissza passzol, es felcsavarozhato muszaki elott. Vissza az eredeti ules aztan kesz. :)

Ha megnezed a tunnig etz cikket (valami darazs a cime) es ott megnezed a kepeket, itt ha jol emlexem csak a lampat kell levenni a tank meg az oldaldeknik maradhatnak muszakira azert nem szolnak.

De van meg egy lehetoseg amit kihagytal. :) A "zarthelyi muszakit" el kell vinni valakihez aki lemuszakiztatja ugy ahogy van.

bye
HyGy
sorszám: 5 (16)
(előzmény: BalaLajka, 2002-11-06 23:11:45)

 
 
BalaLajka
válasz erre | email2002-11-06 23:11:45
Sziasztok!

Először is köszönöm a lehetőséget az új topic megnyitására.

Hát igen, egy picit utánaérdeklődtem a dolognak: elvileg egy közlekedési gépészmérnökkel meg kell tevezteni az új motort, hogy statikailag megfelelő legyen (ezzel nem is lenne gondom, van pár ilyen cimborám, akik szívesen aláírnának szinte mindent :))), aztán ezt a tervet engedélyeztetni kellene, majd mindezt egy minősített hegesztő vizsgával rendelkező emberke kivitelezné (még talán ilyen is akadna a haverok között). Az egésszel csak az a baj, hogy gőzöm sincs mennyibe kerülne átnyomni az engedélyt.
Másik megoldás, ugye az hogy visszaalakíthatóra csinálom, csak ha egy picit leülök a gondolkodó fotelembe, már máris azt tervezem, hogy hogyan vágom meg a vázat! :)))
Van még egy harmadik megoldás is. Néhány hónappal ezelőtt , egy motoros szaklapban láttam pár céget, akik mint motor(át)építők hírdették magukat. Na, róluk egyenlőre nem tudok semmit (mit csinálnak/mennyiért), mert még nem hívtam fel őket, félve az árajánlattól. :((

BalaLajka
sorszám: 4 (15)

 
 
válasz erre | email2002-11-06 21:04:32
Az igazat megvallva én is szívesen alakítgatnék, de nekem időm nincs rá.Van néhány fotó a birtokomban,melyek olyan átalakításról tanuskodnak, ahol nem kellett félni attól, hogy a műszaki vizsgán a jármű nem lesz alkalmas, mégis másként néz ki.Nekem egy elfekvő MZ TS 250/1 típusú korszerű gépjármű szerkezeti egységem van, amelynek megállt a motorja.A központi nyílvántartásban már nem is szerepel, tehát úgyis újra forgalomba kell helyezni.
sorszám: 3 (14)

 
 
tomóka
válasz erre | email2002-11-06 20:05:54
szia balalajka!
csináld bátran,de az alaplev az legyen,hogy visszaalakítható!4 évvel ezel?t engem is megszált az ihlet.250-es etz-b?l készült egy drasztikus chopper
építés.kurva jól sikerült/ez nem az én véleményem/ viszont nem lehetett visszaalakítani.a következ? m?szaki el?tt meg törhettem a fejem,hogy mi is legyen.azután csináltam meg az átalakító készletet.ami állt egy 13cm-s
els?teló toldásból,szélesített java250 tankból/felül 13,alul 8cm toldás/ egyedi ülés és háttámla,junak sárvéd?,
ültetett hátsóteló/80mm rugóút/és egy
sáját gyártású 12cm-rel hosszabb leng?villából+pancsi jelleg? hátsó lámpából.így az oda-vissza alakítgatás néhány órás melóval megoldhatóvá vált.
az igazoltatások nem okoztak gondot,még tippeket is kaptam,hogyan lehetne még szebb a motor!mivel a derekam rosszul viseli ezeket a kritikán aluli utakat,
idén télen funbike átépítést tervezek.
szevasz
sorszám: 2 (13)
(előzmény: HyGy, 2002-11-06 10:18:41)

 
 
HyGy
válasz erre | email2002-11-06 10:18:41
Hello!

BalaLajka kezdeményezésére, létrejött ez a topic, szerintünk is érdekelhet több embert (minket is).

Íme a levél:

Sziasztok!


Szeretnék egy új témát kezdeményezni, "Átépítés" cimmel. Most láttam az átépített ETZ-t az oldalon. Már én is régóta játszom ezzel a gondolattal (van egy elfekvő Jawa 360-am pluszba), de mindig lebeszéltek róla a forgalomba állitás nehézsége miatt.

Talán érdekelne pár embert ez a téma, s talán segíteni is tudnánk egymásnak tanácsokkal.

Köszi!

BalaLajka
sorszám: 1 (12)

 
  Összesen: 19 oldal
|< előző 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] >|

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu