:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Átépítés - új hozzászólás Összesen: 19 oldal
Dawe!!
Megkaptad már Fűzfőről a plexiképeket vagy elfeledkeztek rólad??
Atilla:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Köszi,majd küldök nekik egy emilt és tudósítok a fejleményekről...
byee
Egyébként ezt a papír mizériák topicba kellet volna írnod! :-)
Hello
Na szóval, azt mondta a szag-ember, hogy itt lehet kapni:
http://www.panton.hu/boltjaink.html
Üdv Attila
Atilla,előre is köszi!!
Furfaragnak pedig az emilt!:)
Van egy ismerős, aki matricákkal foglalkozik, egyszer mesélt róla, hogy van egy nagy dög üzlet ahol mindent megkap 1helyen. Meg fogom kérdezni a címet, azután meg majd jól leírom ide!
Üdv Attila
En nem szeretem ha minden fele ragaszok vannak a motoron.... ;)
Köcc srácok!!
Nem hiszem,hogy én lennék az egyetlen,akinek ez megfordult a fejében!:) Mert minek karbonból legyártatni vmit,ha egy sima öntapadós cuccal le lehet fedni?
létezik ilyen millió mintával,pl a konyhánkban a mosogató környéke márványmintással van lefedve és nagyon mutatós (amúgy fa).
A tankomon a piros MZ felirat sima matrica,sok esőt kapott már a 2 év alatt,de semmi nyoma leázásnak,az öntapadós papírok sokkal erősebbek (lsd. mosogató:))
Gondoljatok bele...leragasztható a tank,sárvédő stb stb. Szerintem brutál jól nézne ki és megúsznám a festést is!!:)))))
byee
Tesho!Próbáld meg sima tapéta boltban,vagy háztartásiban.
Hello
Tesho
Ha már így írod, hogy senki nem válaszol, én is olvastam, de soha nem hallottam ilyenről, hogy karbon mintás papír.
Mire jó? Felragasztod, mint a tapétát, és akkor olyan lesz mintha karbonszálas anyag lenne? És nem ázik le?
Üdv Attila
Szerintem azert nem valaszol senki mert nem tudja....
En azt se ertem mit kerdezel es mire jo az neked. :)
Lenne 1 kérdésem...
Találkoztatok vele vagy tudtok olyanról,hogy karbonmintás (öntapadós) papír?
Most ez a legújabb dolog,ami nem hagy nyugodni:)
Ma voltam OBI-ban és semmi:((
HM??
Hi Dawe!
Nos,ahol te voltál,az a központi telephely,de van nekik Almádiban 1 külön műhelyük,anno onnan indult a cég,a motorokhoz ott gyártják a cuccokat,vhol a hegyoldalban van,földút vezet oda,kis garázs,alig találtuk meg,mikor a blokkidomot vettem:))
Ott 1 fickó dolgozik. Ezért kell nekik előre telefonálni,mert akkor a sufniból visznek a telephelyre amit akarsz. Jahh,és a sufnis fazon nem is számlaképes:)
byee
Szia Tesho!
Nem volt új katalógus! Ső semmi ami motorral kapcsolatos! A muki azt mondja már nem nagyon nyomják az MZ-ket mert a kutyának se kell! A dobozbol tényleg van sok méretbe! De nem nagy számok! Bár most az is jó lenne!
Üdv:Dawe
Elöbb elfelejtettem ami az oldalon nem sokkal a 48 hengeres gép elött van, az a szolid 5000 ccm-es Rolls Royce némi NOS-al megvadítva. (Biztos kell bele, mert a 5000 ccm-es motor magában biztos nagyon gyík.:-))
Na az az ami tetszik, küllemre se rossz, de mindenképp gurulnék egy karikát vele!
Üdv Attila
Hello
Én ennyire nem merültem a témába bele, de hogy megírtad a linkeket megnéztem.
Hát elég durva a gép, de jól láttam, és írják is hogy 2 ütemű.
Még a filmet letöltöm, mert ez a gép ultrabrutál!! :-)
Tényleg olyan mint egy radiátor, sőt szerintem fűt is annyit. :-)
Üdv Attila
Az a baj ha ilyet látok mindíg rámtör, hogy kéne csinálni nekem is valami szörnyeteget, persze szigorúan szoci alapokon :-) de öregszem, ma már le tudom beszélni magam róla. :-)
Dawe!
Nekem van tőlük 2001-es fényképes katalógusom,de az MZ cuccok abban nincsenek benne,nem értem miért..
Nem volt náluk új termékkatalógus?
Amúgy többfajta csomagtartó dobozt is gyártanak,15-35 L,oldal- és hátsó dobozokat is!!
byee
Nagy kép a mociról:
http://www.hahne-power.de/kurios.htm
Na jó,abbahagytam:))
Szia Tesho!
Tegnap voltam de nem tudtam fényképezni mert nem volt gép! De a muksi majd mail-ba elküldi a képeket(Azt mondta lefényképezi!) De megnéztem őket és a legdrágább fejidom az fasza, az egy BMW másolat, meg az ülés idom is jó az 3300HUF! A BMW-s meg 6900HUF!!!
Video is letölthető a beindításáról a "Kawa 48 cylindres" link alatt.
Füstöl rendesen,lehet,hogy 2T...
Csak nem hagyott nyugodni a dolog!!!:)
http://perso.club-internet.fr/phizo/Machines/Moteurs_perso.htm#Kawa 48
Hello
Tesho
Én is kerestem a google-al, de semmit nem találtam. :-(
Jól néz ki, csak nem 2T-s a gép? :-)
Mert szemre az!
A 48-as is 2T?
Thomas25
Nekem nincs jawa alkatrészem, csak sok MZ, de mivel egy Mz is van hozzá abból sem akarok eladni. De sajnos a baráti körben sem tudok 250-es java cuccot, így nem tudok ebben neked segíteni.
Üdv Attila
Hát ennyit sikerült találnom:((((
http://www.strappe.com/simons~1.jpg
Ez 8 henger a 48-ból:)
Ha érdekel,néhány paraméter a kereséshez:
Gyártó: Simon Whitelock (angol);
A moci fantázianeve: Tinker Toy (Barkács játéxere)
16 db Kawa KH 250-es erőforrásból készült.
Én vizslával kerestem..
Nincs Jawa 250 főtengelyed?
Nem tudom talán a motorrevü honlapján.
Legújabb Motor Revü(2003.10.), 52. oldal, "MR Bombastic".
4,2 L-es, 1 tonnás, 3 főtengely, 6 karbi... úgy néz ki mint 1 radiátor:))
48 henger? Az kicsit durva nem?
Hol lehet ilyet látni?
Üdv Attila
Láttad a 48 hengeres mocit?
Csö.Nincs valakinek 250 Jawa főtengelye?
Simson425 Sport(4ütem,kardános, 1960!) épített CHOPPER nagyon jó esztétikai és müszaki állapotban nagyon ár alatt ELADÓ! Nyújtott, tárcsafékes elejjel, maratott holdakkal, vágott váz, T kormány,előrehozott váltó és fékkel,...
+ sok alkatrésszel nagyon megbízhatóan!
És minden átalakítás ami a mocin van TERVVEL,DOKUMENTÁCIÓVAL,SZÁMÍTÁSOKKAL,
ÁTALAKÍTÁSI KPM ENGEDÉLLYEL, MŰSZAKIVAL!
Pannóniát vagy ETZ251-et esetleg beszámítok! :)
Debrecen
Irányár: 220eFt.
vagy 06-20-4321-222
Dawe!
Na,voltál? Mire jutottál?
byee
Hali!
Mindent lefotózok és megkérdezek!
Üdv:Dawe
Hali Atilla!
Simson tuningnál olvastam,hogy a magasabb fordulat miatt a drótrugósnál plussz 1 rugót be kell operálni,hogy bírja. Na jó,az a tuningolt gép úgy 10-12 ezret pörög:))
Amúgy logiqs amit levezettél.
Tehát nem 1értelmű,hogy melyik a jobb?!:) Mert a drótos könnyebben eltörik (barátomnál előfordult),viszont ritkábban kell beállítani...
A Trabi gyújtáslapján viszont 2 db mexakítót láttam, minden hengerhez külön-külön 1 db és laprugós.
Majd vmelyiket berakom és meglátjuk:)
byee
Hello Tesho
El kell hogy szomorítsalak, de az erősebb "mexakító" rugó az ETZ-n nem ér semmit, csak azt hogy hamarabb kopik.
Magas fordulaton jó az erős rugó, mert nem rugózik be a megszakító és pontosan követi a vezérlő bütyök formályát. De itt olyanról mint magas fordulat nem beszélhetünk!
1 henger az 1 bütyök, fordulatonként 1-et nyit, az azt jelenti, hogy pl 6000-nél 6000-ret nyit percenként, míg nézzünk mondjuk egy sima zsigulit, ami 4 henger, egy megszakító, és ezért 6000-nél 4*6000/2 azaz 12000-ret nyit.
(A /2 a 4 ütem miatt.)
És akkor még nem is beszéltem a régi 6 vagy 8 hengeres gépekről, amik megszakítói megint csak dupla annyit dolgoznak
Szóval ebből is látható, hogy a MZ-be nincs nagyon terhelve a megszakító, azt bármi szar rugó simán bírja.
Ha erős a rugó, az csak arra jó, hogy sokszor kell állítani, mert a kopástól szépen eltünik a hézag.
Üdv Attila
Ui. Ha a MZ-d pörög úgy 15-20 ezret, akkor viszont érdemes foglalkozni a témával! :-)
Szeva Dawe!
Ezek szerint nekem az 1. fajta van,ugyanis nincs index beépítve,de én úgy emléxem,hogy 2 fajta volt nekik,amin nem volt index...
Ha mész,szólni kell nekik,hogy legyen nekik legyártott darab,mert nem mindig tartanak mintadarabot!! Ez fontos!!
Ha már fotózni is akarsz,kérj más ETZ idokat is (pl 2 fajta blokkidom, ülésidom..), biztos sokakat érdekelne!
Nekem a nagyobbik blokkidomom van a motoromon.
Rendelve is sokkal jobban megéri,a Motorradnál 2* ennyibe kerülnek..
Tesho da Balatonfüred
Tegnap beszéltem a Szatuna plex-el és azt tudtam meg hogy ETZ-hez fejidom 3 féle van!:
1. idom a lámpa körül+plexi
2. idom a lámpa körül+plexi+skoda 100' index beépitve
3. idom a lámpa körül+plexi+márnemtommilyen index beépitve
Az áraik:
1. 4500HUF
2. 6500HUF
3. 6900HUF
Ha vlakinek kell akkor postán is küldik 1500HUF plussz pénzért!
Én jövő héten utazok le B.fűzfőre megnézni! Ha tudok csinálok róluk fényképet!(Azt mondta a fószer hogy ők nem tudnak fotót mutatni,küldeni)
Hát ennyi! Csak azért hogy nektek már ne kelljen emiatt telefonálgatni:)
Üdv:Dawe
Szevasz!
Most kezdtem el felújjitani az ETZ-m, és nem tudom hogy jó-e az amilyenre akarom csinálni!
Terv: Minden gyárilag fekete müanyaggal bevont aluminium alkatrészt fémtisztára pucolok, a vázat +a fekete részeket ezüst szinüre(olyan szine van mintha acélból lenne)festek, a tankot meg az idomokat lefényezem gyémántfeketére, a műanyag,gumi részeket lekezelem szilikonnal, stb... hát kb ennyi!
Ha van valami ötletetek légyszi irjátok meg! Vagy csak ha ez igy hülyeség:)!!!
Köszi!
Üdv:Dawe
Poorus!
Ez igazán aprólékos levezetés volt,de nincs vmi egyszerűbb +oldás a problémára??
Pl 2 gumikarmanyú 1más mellett?:)
Vagy 1 kis reszelgetés,sarkosítás?
Az utángyártott főféhenger + gondolom rosszabb,mint az eredeti gyári...
Korábban már ecseteltem,hogy szinte a gázkarig be tudom húzni lassan a fékkart,pedig rendesen légtelenítve van,olyan érzés,mintha visszafolyna a fékolaj 1 része a tartályba...
Szevasztok!
Meg tudná valaki mondani hogy az ETZ-hez hol tudok valami csomag tartót venni! Használt is jó! Sőt!!! Ha valakinek lenne egy felesleges
köszi!
Üdv:Dawe
Az ETZ tárcsfék főfékhengerének a gumikarmantyúja egy nagy nulla anyag, és egy nagy problémára jöttem rá ami tetézi a bajt.
1. Alapból rossz a gumikarmantyú anyaga.
2. A dugattyú sima vasanyag, ami rozsdásodik a kültérben, márpedig veri eső, párát kap. Ezután a finom felületi rozsda szép lassan elkezdi kidörzsölni a gumikarmantyú élét.
3. A dugyttyút a gumikarmantyú tartja bent a helyén, amit egy rugós gyűrű rögzít. A dugattyút egy viszonylag erős rugó nyomja állandóan a gumikarmantyú felé, és annak az éle tart ellen.
4. A dugattyún kiszerelve látható. hogy a tömített részén, ahol a gumikarmantyúban mozog, elég rossz a felületi minőség, magyarán mondva esztergált felület (mégha finom is), ami szintén dörzsöl.
5. a dugattyú kiszélesedő része - ami a gumikarmantyúnak is támaszkodik- és a tömitett része között a "sarokban" nem sarkos, hanem enyhén lekerekített. Ami ugye minden fékezés után, amikor elengedjük a kart, belefut a gumikarmantyúba, és ezáltal a lekerekítés szétfeszíti annak éleit!
Ezek a gondok, most jön az én megoldásom, ami a gyakorlatban bevált.
Rozsdamentes acélból kell elkészíteni a dugattyút, szigorúan ügyelve a sarkosságra a fent említett helyen, és a tömített részt finomra munkálni pl. idomköszörűn. Ehhez járul a gumikarmantyú cseréje, szimeringre. Amúgy nálam a gumikarmantyú és a szimering között a rugó a legnagyobb különbség, és a szimeringeknél általában a gumigyűrűbe fém, vagy műanyag tartógyűrű is van öntve! :)
Köszi a cimet! megnézem
Üdv:Dawe
Újabb kérdés:)
Kaptam 7-8 új mexakítót.
De a rugó szerepét nem sima hajlított drót,hanem laprugó látja el.
Sokkal nagyobb erő kell a szétnyitásához. Ránézésre a méret ugyanaz. Jó ez az ETZ-be? Elméletileg az erősebb rugó magasabb fordulaton jobban teljesít,mert könnyebben zár a mexakító...
Vélemény?
Visszatérve a régi fékproblémámra:))
Mit jelent pontosan a ti értelmezésetekben a karmantyú (amivel ált. minden tárcsás ETZ-snek +gyűlt a baja)?
Egyre jobban idegesít a fék-elégtelenségem:(((
Dawe!!
Nekem ugyanilyen van,ezeket Balatonfűzfőn gyártják, MZ-hez kb 4 fajtát. A szocimotoros találkozók képein lát6od is, kék-fehér ETZ az enyém. Ezeket a műanyag cuccokat Bp-en a Motorrad forgalmazza,kb 2* annyiért,amennyiért B.fűzfőn +kapod.
A cég neve Szatuna Kft 8184 Fűzfőgyártelep, Szállás u. 11/A.
Tel:88/451-249 ; 88/451-162
byee
Szia Gábor!
(http://www.freeweb.hu/ambruzsg/motor/mz/etzkepek)-itt láttam az MZ-d fejidomját! Meg tudnád mondani hol tudok ilyesmit venni?
Üdv:Dawe
Winden!
Nekem a Tábori tuningtól vannak adataim:
"A végsebesség 5-10 km/órával megnő.A motor ugyanazon sebességnél kevesebbet forog,kevesebbet fogyaszt,üzemi zajszintje és kopása csökken.Az utazósebesség nagyobb lesz és a szétforgatás veszélye csökken.
Gyári 3 sebességes:
Kuplung Lánckerék
z1=10 Z1=44
z2=17 Z2=38
z3=22 Z3=34
Sík útra,egy személyhez ajánlott áttételek:
z4=24 v. 25 Z4=32 v. 31
Én őket ajánlom:
Tábori tuning, motor-szerviz és gépműhely, 1041 Bp. (Újpest),Templom utca 3.
Tel/fax:369-2915
Hello!
Szerintetek (tapasztalat szerint)
mennyivel megy jobban a 4 sebességes s51-es hosszú 4.-kel?(gyórsítóval((más fogaskerék).És hol lehetne ilyet kapni?
Kössz.Winden
Érdekelni érdekel, kérdés mennyiért adod + hogy jutok hozzá. Szóval várom az infokat itt vagy a zulan@mailbox.hu-n.Köszi előre is Soma
Összesen: 19 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|