hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 21. szombat 
Tamás

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Átépítés - új hozzászólás

Összesen: 19 oldal

thuram
válasz erre | email2004-09-30 20:07:46
Sziasztok!

Van valamilyen motorkerékpár tervező program?
sorszám: 360 (17251)

 
 
thuram
válasz erre | email2004-09-30 19:59:23
Sziasztok!

Van valamilyen motorkerékpár tervező program?
sorszám: 359 (17250)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-09-30 18:18:46
Már rég nincs egyben a gép, de a tank megvan még. Igazán jól csak a hozzá való üléssel együtt mutat, és nem hiszem, hogy bármilyen más motorra rámenne némi vázmegmunkálás nélkül, mint amiről leszedtem. Viszont ha kell, kétropiért viheted ülésestül, hátsó lámpástul, benzincsapostul komplett.
Ha érdekel, holnap csinálok fotót, vagy megtekinthető a Gazdagréti Ltp-nél.
Ja, és természetesen fényezni kell, mert kicsit le van verve. (Horpi nincs, mert műanyag.)
Motoralkatrész momentán nem érdekel, mert éppen semmilyen motorom nincs, és nem is nagyon töröm magam, hogy legyen, hisz jön a tél, de egyéb csereberétől nem zárkózom el, pl. keresek 165SR13-as Barum "lamellás" téligumit, amit a zsigulikon használtak hajdanán (van három újszerű darabom, egy negyedik kéne hozzá), vagy akármi. De ezt inkább majd négyszemközt.
sorszám: 358 (17234)
(előzmény: steelheart6, 2004-09-29 23:43:06)

 
 
bazsi
válasz erre | email2004-09-30 16:18:16
Hello! Keresem azt az Úrat aki múltkor
(1 hónapja) küldött nekem az átépített
cross 250/1 Mz-jéről képet E-mailben.
Véletlen letöröltem az E-mailt.
Tanácsot szeretnék kérni tőle átépítéshez. Előre is kössz!
Az e-mail címe kellene!
sorszám: 357 (17222)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-09-29 23:43:06
Zapkorte!

A lentebb látható motoron megvan még a tank??? Ha esetleg az jó egy szocimotorra, akkor lehet hogy érdekelne. Meg hogy mennyit kérsz érte? Vagy valami alkatrészcsere?

Üdv!
sorszám: 356 (17177)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-09-03 20:57:40
elment a méhbe. De csak a váz. A központi rugó, a komplett első villa, hidraulika, kerekek meg pár bigyó még megvan. Emlékeztetőül a kép:
http://www.aranykezu.hu/pics/villa.jpg/
(ilyen volt)
sorszám: 355 (15913)
(előzmény: Zapkorte, 2004-08-22 10:09:38)

 
 
válasz erre | email2004-09-03 18:48:41
ÚJ ALKATRÉSZEK NAGYKERÁRON!!
Minden alkatrész MZ -hez JAWA hoz és
SIMSON hoz!!! és még sok más motorhoz, gyári és utángyártott alkatrészek, gumik akksik stb... (póstai utánvéttel is) BP. területén 5000 ft felett INGYENES kiszállítással!!! INFÓ:
tel: 0630 4096093
Üdv.: Péter
sorszám: 354 (15906)

 
 
kope20
válasz erre | email2004-08-30 18:14:04
És azok nem bimetalosak?
sorszám: 353 (15711)
(előzmény: Peti, 2004-08-29 19:54:14)

 
 
Peti
válasz erre | email2004-08-29 19:54:14
Nem értem mi ezzel a probléma, bármelyik mocis boltban kaphatsz, vagy régebbi autósboltban is.
sorszám: 352 (15659)
(előzmény: kope20, 2004-08-23 01:30:58)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-08-25 11:31:25
ui: most látom csak, hogy a kerék is kell, azokat én párban szeretném eladni, a rajtuk lévő abroncsokkal mondjuk 20e, abroncsok nélkül 12e, de utóbbi esetben hozzál szerelővasat. (Mellesleg nem biztos, hogy van értelme leszedni őket, mert a kerekek ragasztott súlyokkal ki is vannak egyensúlyozva.)
sorszám: 351 (15498)
(előzmény: Zapkorte, 2004-08-25 11:28:25)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-08-25 11:28:25
Csapágyastúl zusahmem legyen mondjuk 5e, fékkel együtt a duplája (mert a fékben vadiúj EBC betétek vannak). A villában nem sok olaj van, valószínűleg a szimmeringnél kinyomta. (Kipróbáláshoz feltölthetjük ha akarod.) 30 287-18-06
sorszám: 350 (15497)
(előzmény: lyukaskéz, 2004-08-25 00:48:22)

 
 
lyukaskéz
válasz erre | email2004-08-25 00:48:22
Komplett első villáért mennyit kérnél?
kerekestül.
sorszám: 349 (15493)
(előzmény: Zapkorte, 2004-08-21 11:33:59)

 
 
Rider
válasz erre | email2004-08-23 02:13:16
Ez az 1 lett volna esélyes. :-)
sorszám: 348 (15415)
(előzmény: Zapkorte, 2004-08-22 10:09:38)

 
 
kope20
válasz erre | email2004-08-23 01:30:58
Hello!
Igen,ahogy Tribor mondta.Elektronikus 6V-os "indexrelé" kellene.
sorszám: 347 (15413)
(előzmény: Peti, 2004-08-20 22:03:25)

 
 
Ádám
válasz erre | email2004-08-22 23:45:49
Nincs valakinek romet poni váza?
sorszám: 346 (15407)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-08-22 10:09:38
5e-ben lámpástúl műszerestül. Jó, kicsit csoffadt is volt... de mondom, hogy mindent o'csóér' adok, és még abból is alkudhatsz, szóval ne légy gátlásos, ha kell valami, kérdezz, mert szeptemberben aki bújt aki nem, megy a méhbe a cucc, és akkor aztán nem lesz.
sorszám: 345 (15387)
(előzmény: Rider, 2004-08-22 01:10:22)

 
 
Rider
válasz erre | email2004-08-22 01:10:22
Első idom mennyiért ment el?
sorszám: 344 (15378)
(előzmény: Zapkorte, 2004-08-21 23:32:21)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-08-21 23:32:21
Gyere át emailba, biztos, hogy meg tudunk alkudni, mert alapvetően nem árulni akarom, hanem szabadulni tőle.
Ha nagyon ruppótlan vagy, csereberélhetünk is, vagy odaadom részletre ami kell (0% thm :-)), én azt akarom, hogy fogyjon el minél előbb.
sorszám: 343 (15375)
(előzmény: Semi, 2004-08-21 17:42:40)

 
 
Semi
válasz erre | email2004-08-21 17:42:40
Zapkorte
Én lefosztanám de a világon nincs annyi pénz amennyit otthagynék érte... :-)

ciao
Semi
semi@freeweb.hu
sorszám: 342 (15366)

 
 
Rider
válasz erre | email2004-08-21 16:27:37
... hogy aztán minden benzinszagú legyen. :-)
sorszám: 341 (15364)
(előzmény: Zapkorte, 2004-08-21 11:33:59)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-08-21 11:33:59
Mérd ki a szellőzőnyílás helyét, bördíszműves kilyukasztja a táskát, akár még egy riglit is üt bele (olyat mint a cipőpertlinél), oszt tök jó.
-más-
Ha netán valami építkező kedvű ember lát ennek bármely porcikájában fantáziát, jöjjön, és fossza le róla, mielőtt a méhben landolna:
sorszám: 340 (15359)
(előzmény: lyukaskéz, 2004-07-28 14:11:11)

 
 
jago
válasz erre | email2004-08-21 02:27:45
Az en tanktaskamnak szivacsbol van keszitve az also retege, mely fel ill. lecipzarolhato a taskarol. En is feltem, hogy nem lesz eleg levego, de a szivacs ezek szerint megfeleloen atengedi a szukseges levegot.
Probald ki.
sorszám: 339 (15354)
(előzmény: lyukaskéz, 2004-07-28 14:11:11)

 
 
TRibor
válasz erre | email2004-08-21 00:46:05
Hali! Kope20 olyanra index automatára gondolt mint amiről a tunig rovatban írtak csak 6V-os.
sorszám: 338 (15353)

 
 
Peti
válasz erre | email2004-08-20 22:03:25
Hi!

Nem tudom mit értesz helyettesítés alatt.
Ha ki akarod kötni, és azt elérni, hogy az index folyamatosan világítson, ha bekapcsolod, akkor csopán a rellé két lábára menő vezetéket kell rövidre zárnod.

Ha más a vágyad, írd le, és megmondom mit tehetsz.
sorszám: 337 (15347)
(előzmény: kope20, 2004-08-18 17:48:52)

 
 
kope20
válasz erre | email2004-08-18 17:48:52
Sziasztok! Valaki tud nekem segíteni?Egy olyan kapcsolás kellene ami 6V-os indexrelét helyettesít?Előre is köszi!
sorszám: 336 (15249)

 
 
Thunderbird
válasz erre | email2004-08-04 00:02:25
Üdv! Tudom, nem épp szoci-motoros téma, de átépítéssel kapcsolatos. Eladó egy Harley-Davidson Sportster első villa, dupla féknyereggel,és egy chopperkormány , vagy komplett airbrush felszerelésre cserélném. Kivánságra fotót küldök. Ha valakit érdekel, írjon, megegyezünk.
Lionhunter001@yahoo.com
sorszám: 335 (14743)

 
 
Peti
válasz erre | email2004-07-30 14:38:35
Tegyél valamit a tanktáska alá, ami megemeli, vagy ne tedd olyan előre, hátha úgy oké.
De lehet hogy a tanksapkád szellőzője alapból el van dugulva, és ha a táska rajtavan, semmi levegőt sem kap, próbáld meg kipucolni.

Esetleg csinálj olyan tanksapit, mint a nagymocikon, egy vékony cső a közepébe, és be a kormányhoz, oda valami extra vékony cső is jó, pl olyan, mint amit adnak a hidegindító sprékhez.
sorszám: 334 (14601)
(előzmény: lyukaskéz, 2004-07-28 14:11:11)

 
 
lyukaskéz
válasz erre | email2004-07-28 14:11:11
Nincs valakinek vmi ötlete, mit kezdjek a tanksapkámmal? Az a gondom, hogy a tanktáskát felrakva az rácuppan a szellőzőnyílásra, és ugyebár a moci leáll. Jelenleg egy oldalról megfurkált kupakot illesztek alá mindig, de ez macerás. A sapkát meg nem akarom nagyon elcsúfítani. Tipp?
sorszám: 333 (14471)

 
 
lyukaskéz
válasz erre | email2004-07-28 13:49:50
Csövi, én meg küldtem képet, csinálj 1650kb-nyi szabad helyet
sorszám: 332 (14469)
(előzmény: péter'250, 2004-07-28 12:01:30)

 
 
péter'250
válasz erre | email2004-07-28 12:01:30
Szia Lyukaskéz,

Küldtem mailt...

Üdv:
Péter
sorszám: 331 (14461)
(előzmény: lyukaskéz, 2004-07-28 00:14:36)

 
 
lyukaskéz
válasz erre | email2004-07-28 00:14:36
Ha mondasz emilcím küldök képet!
sorszám: 330 (14451)
(előzmény: péter'250, 2004-07-16 11:30:18)

 
 
Moles
válasz erre | email2004-07-21 20:19:48
Szia! Igényes nyeregtáskák nem érdekelnek nem csak ezt-re hanem bármilyen mocira! Én gyártom öket nagyon igényesek olasz kiváló minőségü bőrből! Olyanokat mint a fokt www.fokt.hu
csak olcsobban
Köszi
sorszám: 329 (14185)
(elözmény: Atilla, )

 
 
TSCROSS
válasz erre | email2004-07-16 19:44:49
CSERE érdekel?
EGY 250 -es mz porlasztó alsó részéért viheted mind a két oldalt,zárastul!
sorszám: 328 (13981)
(előzmény: Sikoly, 2004-07-12 22:51:10)

 
 
Peti
válasz erre | email2004-07-16 14:09:46
Ja és hogy ki tud ilyet csinálni?

Hát persze te magad is, ha van vasanyagod, meg hegesztőd, meg fűrészed, meg egy kis barkácsolókedved, na és persze némi sütnivaló is kell hozzá :)
sorszám: 327 (13975)
(előzmény: Peti, 2004-07-16 14:08:21)

 
 
Peti
válasz erre | email2004-07-16 14:08:21
Namost, az eredeti lábtartóhoz kell olyan váltókar, amit nem lábfejjel, hanem sarokkal mozgatsz?

Nos végülis az eljárás szinte azonos, a csopperes, és a saját lábtartó esetén.

Mindkét esetben kell egy mz váltókar, amit elvágsz kb félhosszúra, mejd úgy teszed fel a váltótengelyre, hogy lefelé álljon, ne vízszintesen, majd a végébe fúrzs egy lyukat.

Ezután meg kel csinálnod a váltó "mását" vagy a csopperes tartón vagy a saját tartóján, vagyis kell egy csű, amit ráhúzol a lábtartóra, akkora cső, hogy el tudjon fordulni rajta.
majd erre a csőre laposvasbőól hegesztesz egy olyan alakú, váltókart, amilyet akarsz, és a cső aljára egy kis laposvas csonkot, amit szintén kifúrsz.

Ezután a két furat (az eredeti és a maszek váltón lévő) közé kell hajtogatnod valami rudazatot, és kész.
Persze vedd figyelembe, hogy az eredeti és a maszek váltó mozgása ellentétes irányú lesz, ha ezt ki akarod kerülni, szükség van még egyéb trükkre is.
A rudazatot legjobb állíthatóra csinálni, így be tudod lőni a kapcsolási érzékenységet.

Na asszem hirtelen ennyi.
sorszám: 326 (13974)
(előzmény: péter'250, 2004-07-16 11:30:18)

 
 
péter'250
válasz erre | email2004-07-16 11:30:18
Szia Peti,

Köszi a választ; nincsen csopperes lábtartóm, de érdekelne, hogy hogy működne, hova lehet felfogatni, menyire lenne kényelmes, ki tud ilyet csinálni, meg ilyenek... De egyelőre az is jó lenne, ha a az eredetivel működne a dolog.

Kösz:
Péter
sorszám: 325 (13971)
(előzmény: Peti, 2004-07-16 11:20:10)

 
 
Peti
válasz erre | email2004-07-16 11:21:36
Ja a múgy ha később válaszolok, nem felejtettelek el, csak nincs mindig net a közelben, meg rengeteg a melóm.

Addig nem hagylak békén, míg nem megy a moci!

Amúgy hol laksz?
sorszám: 324 (13970)
(előzmény: FastMan, 2004-07-14 00:12:54)

 
 
Peti
válasz erre | email2004-07-16 11:20:10
Hasonlóan a pancsihoz, nem nehéz.

Mégis milyenre gondolsz?

Van elöl csopperes lábtartód, és oda, vagy csak nyújtani akarsz a karon?
sorszám: 323 (13969)
(előzmény: péter'250, 2004-07-15 12:37:50)

 
 
Peti
válasz erre | email2004-07-16 11:17:32
Nos szépen sorban:

-Vegyél egy Brisk N14 -es gyertyát
-szedd le a fesszabályzó kupakját, és nézd meg, nincsenek- e megégve a kis megszakítók, ha igen már lehet kapni 6V -os elektronikus szabályzót, ez sokkal jobb
-A dinamónál van egy kis tekercs, nézd meg nem sérült-e

-vegyél ICET márkájú 0,22 mikrofarádos kondenzátort
- és Dodukko márkájú (olasz) lyukas közepű megszakítót

-nézd meg a gyertyapipa bele nem lötyög -e , ha igen derékszögű, fém külsejűvel pótold

Egyenlőre ennyi, írj mi a helyzet, ha megnézted a dolgokat.

És ne aggódj, jó lesz a gép!
sorszám: 322 (13968)
(előzmény: FastMan, 2004-07-14 00:12:54)

 
 
Peti
válasz erre | email2004-07-16 11:13:05
Pénztárgépzárral lehet, kb 2000 péz
sorszám: 321 (13967)
(előzmény: Sikoly, 2004-07-12 22:51:10)

 
 
péter'250
válasz erre | email2004-07-15 12:37:50
Sziasztok!

Az lenne a kérdése, hogy vajon etz-re nehéz-e valamiféle sarokváltót felszerelni? Lehet-e egyáltalán? Valakinek esetleg tapasztalat ilyesmivel?

Köszi:
Péter
sorszám: 320 (13928)

 
 
FastMan
válasz erre | email2004-07-14 00:12:54
Nekem egy mz ts 250/1-esem van 6v-os
Feszültségszabájzó gondolom a gyári.
Trafóbol van 2db használt most az van benne ami állítólag jó, feszültségszabájzóból is a jó (vagy mindkető roszz).
Egy idejig 12v-os aksival ment mert 6v-al nem akart rendesen meni csak fulákolt.
Gyertya pedig mindig isolator a sokadik db.

Mi az ami biztos rossz és azt érdemes elsőnek kicserélni?
Vagy mit csináljak?
Köszi előre is.
sorszám: 319 (13840)
(előzmény: Peti, 2004-07-12 22:22:49)

 
 
Sikoly
válasz erre | email2004-07-12 22:51:10
MZ TS 125 -öshöz kéne oldaldekni ajtó zárral lehet bontott is. milyen árban van ??????
előre is köszi!
sorszám: 318 (13758)
(elözmény: Atilla, )

 
 
Peti
válasz erre | email2004-07-12 22:22:49
Ne keseredj el, meg lehet azt oldani, írd le mi a gond, és segítek ha gondolod.

írd meg:
Milyen MZ?
Hány voltos?
Milyen állípotú aksid, és gyertyád van?
Milyen fesszabályzó van rajta?

Aztán adok tippeket, hogy jólegyen a gép, nem szabad feladni!
Hidd el menni fog a moci!
sorszám: 317 (13755)
(előzmény: FastMan, 2004-07-08 01:42:15)

 
 
FastMan
válasz erre | email2004-07-08 01:42:15
Sajnálattal olvasom soraidat:(
Mert az én motorom már szikrát sem ad.
De ha adna akkor sem megyek vele az utca végénél messzebb, mert nincs töltés.
Kösz mindent.
sorszám: 316 (13521)
(előzmény: Peti, 2004-07-06 23:40:12)

 
 
Peti
válasz erre | email2004-07-06 23:40:12
Hali!
Én villamosságszerelő vagyok, és elvetélt ötletnek tartom.

Az összes fogysztódnak búcsút mondhatsz, ha azt akarod rávenni, hogy táplálja őket.
És a fordulatot sem szereti, ezenkívül a főtengelynek sem tenne jót, mert könnyebb, mint a gyári generátor forgórész, így kiegyensúlypzatlan lesz.

Az mz gyújtások jól eltalált dolgok, csak tudni kell beállítani, esetleg nézd mega cikkem erről.

250 -es ts-nek 3-4 mm közötti megszakítóhézag kell és 2,3-3,2 mm előgyújtás.
sorszám: 315 (13477)
(előzmény: FastMan, 2004-07-05 16:37:32)

 
 
FastMan
válasz erre | email2004-07-05 16:37:32
Hello. Gondolkodom hogy 250ts embe babetta gyújtást szerelek. Valakinek van vele velami tapasztalata?
Tudja táplálni a fényszórót, indexet, meg a többit
sorszám: 314 (13416)

 
 
Lizard
válasz erre | email2004-07-02 21:25:00
Sziasztok:-)Új Vagyok itt de az oldal nagyon teccik:-)
sorszám: 313 (13318)
(előzmény: Gexxx, 2004-06-17 21:27:35)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-06-17 21:27:35
Ember!
Nagyon pihent vagy ma!

:-)))

Gexxx
sorszám: 312 (12487)
(előzmény: tesho, 2004-06-17 20:57:33)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-06-17 20:57:33
Műanyag készítése házilag:

1. Vegyünk tíz csomag ropit.
2. Adjunk hozzá 1 liter vizet.
3. Főzzük 1 órán keresztül, majd szűrjük le a levét, a fennmaradó kulimászra nem lesz szükség, kidobható.
4. A lébe tegyünk egy félkilós polipot, majd főzzük ismét 1 órán keresztül.
5. Szűrjük le újra és máris készen van a polip-ropilén.

:-)
sorszám: 311 (12486)
(elözmény: Atilla, 2004-06-06 14:10:32)

 
  Összesen: 19 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu