hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2018. január 18. csütörtök 
Piroska

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Átépítés - új hozzászólás

Összesen: 19 oldal

steelheart6
válasz erre | email2005-07-18 01:08:20
Rakott már fel valaki Polski lámpát MZ-re? Ha igen hogy csinálta?

Thx!
Ádi
sorszám: 410 (33810)

 
 
magwas
válasz erre | email2005-07-17 15:55:26
Zápkörte!

Az alkatrésznek való mocimon valami olyasmi alakú a kormány, mint amit keresel.

sorszám: 409 (33777)
(előzmény: Zapkorte, 2005-07-01 10:10:50)

 
 
Keats
válasz erre | email2005-07-12 22:06:34
Halálos
Ezen a problémádon sajnos nem tudok segíteni!
sorszám: 408 (33467)
(előzmény: Hálálos, 2005-07-12 14:17:26)

 
 
Hálálos
válasz erre | email2005-07-12 14:17:26
Köszönöm az ötletet, csak az a bibi, hogy 250km-re lakom Budapesttől, de majd megoldom...

Kösz!
sorszám: 407 (33443)
(előzmény: Keats, 2005-07-11 18:29:20)

 
 
Rider
válasz erre | email2005-07-11 22:19:44
És Lepsénynél még megvolt? :-)

(Bocs, ezt nem lehetett kihagyni. :-) )
sorszám: 406 (33389)
(előzmény: Hálálos, 2005-07-09 16:02:21)

 
 
Keats
válasz erre | email2005-07-11 18:29:20
Hálálos nem reklám de eljösz a Budapest 20.ker Nagykőrösi út 111-113 -alá a Huber és társa céghez és megveszed !
Elöbb nézd meg a www.Hubermotor.hu-n az alkatrészek menüpont alatt ! Biztosan va nekik !
Keats
sorszám: 405 (33366)
(előzmény: Hálálos, 2005-07-09 16:02:21)

 
 
Hálálos
válasz erre | email2005-07-09 16:02:21
Hy
Sajnos elhagytam tárcsafékemről a munkahengert, ha valaki tudja hol lehet venni, az kérem írjon e-mailt.
Előre is köszönöm
Amúgy simsonhoz kellene.
birka19@catv-sonar.hu
sorszám: 404 (33245)

 
 
fater
válasz erre | email2005-07-05 11:34:07
Sziasztok! áron alul eladom ETZ 250-hez való 1 napos rezonátoromat(nekem nem jött be a hangja :(((persze egyéni ízlés kérdése...)3000 Ft alku nélkül, Budapesten. Ha valakit érdekel, jelezze.
sorszám: 403 (33003)

 
 
fater
válasz erre | email2005-07-05 11:33:19
Sziasztok! áron alul eladom ETZ 250-hez való 1 napos rezonátoromat(nekem nem jött be a hangja :(((persze egyéni ízlés kérdése...)3000 Ft alku nélkül, Budapesten. Ha valakit érdekel, jelezze.
sorszám: 402 (33002)

 
 
csaadaam
válasz erre | email2005-07-05 02:36:27
Hali!
Hogyan lehet ETZ tárcsaféket átalakítani, hogy fel lehessen rakni Simsonra? Mit kell módósítani?
Ja és mennyiből jön ki?
sorszám: 401 (32990)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2005-07-01 10:10:50
Sziasztok, nem tudja valaki, hogy lehet-e valahol idehaza ilyen forma kormányvasat venni:

(mielőtt nekiállnék kiszabni egy MZ kormányból...)
sorszám: 400 (32734)

 
 
Keats
válasz erre | email2005-07-01 00:49:01
tisztelt Balage

gogilag lehetséges csak be kell nyujtani a több 100 oldalas tervdokumentációt ,a tervet be kell vinni felülvizsgálatra motort és körülbelül az idődet nem számolva 1,5-2 millió forintot ! Ja a terveket azonosító számmal ellátott tervezőnek kell készítenie számolnia men ki mulatság és nem is olcsó!SOK SIKERT KÍVÁN NEKED Keats
sorszám: 399 (32724)
(előzmény: Balage, 2004-10-01 18:30:12)

 
 
Keats
válasz erre | email2005-07-01 00:41:42
Joe ha megírod milyen tipuszsámú Pl:354 v. 358 v. 360 ,kuplung autómatás vagy sem utánna nézhetek neked

tisztelettel Keats
sorszám: 398 (32722)
(előzmény: Joe84, 2004-11-07 00:58:28)

 
 
Keats
válasz erre | email2005-07-01 00:31:01
a hubernél www.hubermotor.hu-n rá tudsz nézni ha jól emlékszem 2 fajta van 5-7,5 ezer forintért.
sorszám: 397 (32721)
(előzmény: MZ ETZ "%§, 2005-03-27 01:54:14)

 
 
motoros
válasz erre | email2005-06-23 15:01:41
Tomóka,szeretnék pár képet a kiszélesített jawa tankodról.Épp egy szélesítés elött állok,és csak egy tankom van.Nem szeretek bizonytalanra nekiállni.Ha valaki más is csinált már ilyesmit,kérem ossza meg velem a tapasztalatát.
sorszám: 396 (32191)
(előzmény: tomóka, 2005-02-06 13:54:21)

 
 
sanyibp
válasz erre | email2005-05-29 12:30:41
Sziasztok!

Nézzétek el nekem, de amatőr vagyok a ETZ felépítését tekintve.
Vettem egy 251-es ETZ-t és szeretnék tisztába jönni az állapotával. A 251-es gyújtása elektronikusnak nevezhető? Mintha ennek már nem megszakítós lenne, ugye? (tirisztoros?!)
Van arról valami leírás, hogy hogyan kell a 251-es gyújtását beállítani? (250-eshez látom, hogy van)

Köszi!
sorszám: 395 (30044)
(előzmény: peti74, 2005-04-08 15:10:32)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-04-08 15:10:32
Mindeképpen érdemes, nem állítódik el, ezért karbantartásmentes és a szikrája is erősebb.
Bontott működő gyújtást érdemes venni, az MZ és az alaktrészbörze fórumon érdemes próbálkozni vele, biztos van valakinek.
Két részből áll: jeladó egység (a blokkba) és maga az áramkör - fekete doboz néven is ismert - (az aksi mellé
).
Nem bonyolult, ha megvan minden, akkor csak be kell szerelni.
! A bontott jeladóról le szoktak felejteni egy távtartó gyűrűt és magát a hosszú M7-es, belső kulcsniylású (imbusz) csavart. Ezek is kellenek a felszereléshez (pl. az eredeti hatlapfejú csavar nem fér el a dekli alatt).

sok sikert,
Peti74
sorszám: 394 (26271)
(előzmény: Rookei, 2005-04-08 14:58:59)

 
 
Rookei
válasz erre | email2005-04-08 14:58:59
Sziasztok

Engem az érdekelne, hogy hogyan lehet átalakítani az etzm gyútjását elektronikusra, honnan lehet venni ilyen készletet(bantóból lehet?az gondolom olcsóbb),vagy van e valakinek fölösleges és ha van mennyiért?

Vagy magamnak alakítsam át, de ehhez kapcsolódóan meg cikkek érdekelnének, mert ami a szocin találtam 1 cikket az kevésnek tűnik az átalakításhoz...vagy nem az, nem tudom?

Egyáltalán érdemes átalakítani a gyújtást elektronikusra?

Kösz előre is

Bakacsan
bakacsan@freemail.hu
sorszám: 393 (26268)

 
 
válasz erre | email2005-04-04 17:15:47
Adminisztrátor által törölve.
sorszám: 392 (25971)

 
 
GiXXXer
válasz erre | email2005-03-28 01:28:32
Thanks!
Akkor már neki merek kezdeni! Drága 2k-s festék lesz rajta, remélem sokáig!
sorszám: 391 (25550)
(előzmény: lajos, 2005-03-27 12:48:46)

 
 
lajos
válasz erre | email2005-03-27 12:48:46
Kedves GiXXXer!
Pony-m tankján alul a bilincsnél engedte a benzint. tizen évvel ezelőtt eporapidos ronggyal(mint a textilbakelit) megragasztottam. Azóta jó. A Jawa első sárvédője alul meg volt repedve. Lemezkével megerősítve megragasztva az előzővel (mivel akkor épp' ez volt otthon, most epokitt van) úgy 6 éve. Azóta is tatja. Próbálkozzál vele. Fontos, hogy fémtiszta legyen és egy kicsit karmizsás, hogy tudjon hova kapaszkodni a ragasztó.
Tehát én így oldottam meg, mert ezek az eszközök álltak rendelkezésre.
Üdvözlettel:Laci
sorszám: 390 (25498)
(előzmény: GiXXXer, 2005-03-27 11:23:35)

 
 
GiXXXer
válasz erre | email2005-03-27 11:23:35
Hello!
Látom, itt sok a tankprobléma!
Az én ETZ-men T5-ös Pancsa tank van, ami sztem messze jobban néz ki, mint az eredeti kocka! A baj vele, hogy van rajta 4-5 pici lyuk, amin benzin nem, de gőz távozik, és ezt csak akkor tudtam meg, amikor lejötta a fél tankról a festés! A kérdés az, hogy hogy foldozzam be? Arra gondoltam, hogy egy tompa dologgal ütök rajta egy pici horpadást, aztán Epokittal behúzom! Szerintetek jó ötlet?
sorszám: 389 (25496)

 
 
MZ ETZ "%§
válasz erre | email2005-03-27 01:54:14
naon kéne egy sportkipuffogó egy etz250-eshez lehet egyáltalán beszerezni ha igen akkor hol? kb mit kóstál? lécci írjatok
sorszám: 388 (25494)

 
 
MZ ETZ "%§
válasz erre | email2005-03-26 23:06:09
szia mindenki van egy mz etz 250-esem és szeretnék rá egy sportkipufogót létezik egyáltalán? segítsetek lécci
sorszám: 387 (25472)

 
 
Pepula
válasz erre | email2005-03-03 16:45:11
Hello!

Nem igazán írtam még ide, csak pont "erre jártam"... A notdead nevű emberkének szeretném mondani, hogy csináld 2,5 cm-es szalaggal, a legjobb, ha AWI-eljárással tudod meghegesztetni (argon védőgázas ív), de víz alatt semmiképp, mert beedződik, és ha rászarik egy galamb, attól is el fog repedni. Ha meg éle lesz a hegesztésnek, utána simán el lehet kalapálni. Sok sikert!
sorszám: 386 (24456)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-02-06 13:54:21
nekem semilyen gondot nem okozott a java250 tank kiszélesítése. felül 12 alul 8 cm került bele. simán co-val hegesztették össze.(persze előtte ipari zsíróldóval ki lett forrázva) majd póruskitöltő folyadékkal "leápoltam" szivárgás ellen.
sorszám: 385 (23153)

 
 
Zénó
válasz erre | email2005-02-06 13:23:18
Szebusz!
Nem heggesztettem kimondottan bezintankot de én úgy tudom hogy feltétlen gondoskodni kell a robanásveszélyről hiszen a teljesen üres és évek óta kiszáradt tank is felrobban melegítés hatására.
Zoli
sorszám: 384 (23152)
(előzmény: notdead, 2005-01-26 10:27:26)

 
 
ako5
válasz erre | email2005-02-06 12:44:04
Szevasztok!
250es MZ blokkot keresek mukodokepest lehetoleg elektronikajavl egyutt (fesz-szabalyzo,stb.) Ha tud valaki Pecs kornyeken irjon pliiz! koszi
sorszám: 383 (23149)

 
 
notdead
válasz erre | email2005-01-26 10:27:26
Csövi mindenki!!!
Segítséget szeretnék kérni (mint oly sok mindenki) Egy 250-es ETZ tankjának a heggesztésében. A gondolatom a köv.: szétvágom és 2,5cm szeretnék beleheggeszteni. Így szélesebb lesz és egy kis műgyantával elérem a kívánt formát. Addig már eljutottam hogy lángal és víz alatt kell heggeszteni, de szeretnék egy két jótanácsot,okosságot kérni szakavatottabb heggesztőktöl.
Előre is köszi!!
Széles utat!
e-mail: wolf@dpg.hu
sorszám: 382 (22664)

 
 
notdead
válasz erre | email2005-01-26 10:21:02
jodsgdsgn
sorszám: 381 (22663)

 
 
Neonknight
válasz erre | email2005-01-21 14:34:44
Zita!
épp tegnap fogtam neki üvegszálas müanyag hátsò sárvédôt csinálni (egy Izs volt a sablon) a következô meg egy szintén üvegszálas egyedi üléslemez lesz. Ha érdekel megirhatom tapasztalataimat, ha elkészül a mocim hátsò-része, és akkor te is megpròbálkozhatsz valami hasonlòval .
sorszám: 380 (22475)
(előzmény: zita, 2005-01-16 22:57:33)

 
 
zita
válasz erre | email2005-01-16 22:57:33
Sziasztok!
Nem kifejezetten szocimotoros hozzászólásom van,csak remélem találok köztetek valakit aki tudna nekem segíteni!Arról lenne szó,hogy egy Suzuki Bandit 1200-es mocit szeretnék egy kicsit átalakítani!Főleg a hátsó sárvédőről és az ülésről lenne szó!Szeretném a sportos hátulját megszüntetni! Ha talán éppen ilyesmivel foglalkozol vagy ismersz valakit aki igen,kérlek küldj egy emailt! üdvözlettel: Zita
elérhetőségem: unyizita@freemail.hu
sorszám: 379 (22272)

 
 
Neonknight
válasz erre | email2005-01-03 09:44:48
Előre általában komplett ETZ első részt szoktak tenni azok akik tárcsaféket akarnak. Amúgy én is azt fontolgatom, hogy hátra 16-os kereket teszek.
TwinSport-om van de lassan már csak Twin, mert a hátsóidomot leszedtem és helyére Izs-sárvédő megy előre meg Junak tank, ha meg tudom hegesztetni.
sorszám: 378 (21556)
(előzmény: DocZ, 2004-12-24 22:09:51)

 
 
Peti
válasz erre | email2005-01-02 13:29:04
Természetesen bármire lehet indexet tenni.
Komár esetnén kell bele szerválnod aksit, meg kell oldanod az aksi töltését, és bármiyen szimpatikus indexfoglalatot rakhatsz rá. Azthiszem a simson/MZ foglalat nem olyan drága. Mégvalami talán a 6V -os konstrukcióval ezesetben jobbna jársz, a töltés miatt.

Másik lehetőség, hogy veszel egy kerékpárra szerelhető szetett, ést azt barkácsolod fel. (van komplett szett, akkuval, meg minden és csak felfogatást kell megoldanod)
sorszám: 377 (21505)
(előzmény: motor, 2004-12-27 19:49:56)

 
 
motor
válasz erre | email2004-12-27 19:49:56
Sziasztok!
Komár 2352(50 ccm,1981-es,berugós)smk átépítéséhez kérem segítségeteket:lehet-e első-hátsó indexet szerelni rá?Hogy kezdjek bele?
Van valakinek kezelési gépkönyve?Szerelési mesterfogásokat is kérnék...
Köszi! Nagy Levente komarmotor@freemail.hu
sorszám: 376 (21257)

 
 
DocZ
válasz erre | email2004-12-24 22:09:51
Szevasz Gyurma!!!
Nos én is épp most építek át egy jawa-t és mát kicsit utánaérdeklődtem mit érdemes és lehet cserélni...
a tárcsaféket és elfelejteném a helyedben mert macerás beépíteni ráadásul baszogat érte e rendőr is meg vuzsgáztatni sem lehet más típusú fékrendszerrel...egyébként egy jól beállított dobfék is egész jól fog...a régi HD-ken is volt...
az első villát sem feltétlen cserélgetném....
inkább bebasznék előre egy 21"-es kereket hátulra meg egy kicsit kisebbet és akkor a gép orra kicsit megemlkedik...esetleg még a hátsó rugústagot is lejjeb lehet játszani viszonylag könnyen és akkor már egész normális alakja lesz a gépnek....
sorszám: 375 (21169)
(előzmény: Gyurma, 2004-10-19 21:00:39)

 
 
woodoo2
válasz erre | email2004-12-22 12:36:12
Sziasztok!
Esztergályos munkát vállalok!!
Bárkinek bármire szüksége van, küldje el levélben a woodoo2@freemail.hu címre!
sorszám: 374 (21094)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-12-13 16:48:59
Speci autófestékboltban adnak hozzá mindent.
Ajánlott irodalom: "Gépjárművek javító-fényezése" (a szerzőre sajnos nem emlékszem, de asszem MK 1996)
sorszám: 373 (20687)
(előzmény: hondaxl, 2004-12-13 15:54:39)

 
 
hondaxl
válasz erre | email2004-12-13 15:54:39
Sziasztok a motoromon a gyári müanyag idomokat kéne lefesteni ebben szeretnék segítséget kérni mert nem tudom hogy a festéknek milyen alapot kell csinálni a müanyagon. Ha csak simán ráfújom körömmel lejön. Tehát valami alapozó kéne vagy valami ijesmi ha tudtok légyszi segítsetek.(A festék:neolus autofesték)
sorszám: 372 (20685)

 
 
hondaxl
válasz erre | email2004-12-13 15:50:41
Sziasztok a motoromon a gyári müanyag idomokat kéne lefesteni ebben szeretnék segítséget kérni mert nem tudom hogy a festéknek milyen alapot kell csinálni a müanyagon. Ha csak simán ráfújom körömmel lejön. Tehát valami alapozó kéne vagy valami ijesmi ha tudtok légyszi segítsetek.(A festék:neolus autofesték)
sorszám: 371 (20684)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2004-12-02 10:34:37
szevasztok motoros ifjak....
lenne egy égetö probléma.Mit lehet akkor csinálni ha egy motoron az a rész van megsérülve amin a motorszám található?és nem akar az ember blokkcserét végre hajtani?
ki lehet cserélni ugy egy másik öntvényre hogy a KPM-en ütik át a motorszámot uyganara ami volt?
tisztelettel:rétiboglárka
sorszám: 370 (20314)

 
 
fridelnorbert
válasz erre | email2004-11-17 23:23:18
Hello!
S.O.S!!!
nem tud valaki egy komplett blokkott
egy 1981-es Komar 2352-höz?????
(Nem pedálos!!)
Aki tud Írjon egy mail vagy 1 sms-t!
fridelnorbert@vipmail.hu
0630/6830787
Előre is Köszi.

sorszám: 369 (19416)

 
 
válasz erre | email2004-11-09 15:21:33
Adminisztrator altal torolve.
sorszám: 368 (18997)

 
 
Rider
válasz erre | email2004-11-08 03:36:05
Szia,
próbáld ki nagyobb első-lánckerékkel, hogy bírja-e, de végső megoldásnak is egyszerűbb.
sorszám: 367 (18923)
(előzmény: Joe84, 2004-11-07 00:58:28)

 
 
Joe84
válasz erre | email2004-11-07 00:58:28
Sziasztok!
Azt szeretném megtudni,hogy a 350-es 12v-os gyújtású jawa-t,ami négy sebességes,át lehet -e alakítani 5 sebességesre,mert úgy érzem,hogy sokkal többet bírna menni,ha lenne még egy sebbességi fokzatom a 4. után!?!
Ha valaki már csinált ilyet,kérem hogy írjon...
sorszám: 366 (18802)

 
 
Gyurma
válasz erre | email2004-10-19 21:00:39
Sziasztok!
Kérdésem mindenkihez szól, akinek van kis köze jawa átalakításhoz!
Faterommal kitaláltuk, hogy egy kicsit átalakítjuk a mocit. Egy kicsit csopperesíteni szeretnénk, szóval hosszabb első tellót szeretnénk feltenni, illene rá egy tárcsafék és vmi csopperesebb kormány. Az lenne a kérdés, hogy minek a tellója stimmelne jól és hogy tudom úgy megoldani a tárcsafékket, hogy megmarad az eredeti felnim? Milyen kormány passzol?
Esetleg van valakinek ehez alkatrésze? Előre is köszi!
Segííítsetek!!!!!!!!!
sorszám: 365 (18046)

 
 
bazsi
válasz erre | email2004-10-13 16:34:50
Hello! Szükségem lenne 21"-os első krosszkerékre (csak dobfékes) átépítés céljából. E-mail:pek.balazs@freemail.hu
sorszám: 364 (17857)

 
 
feketep
válasz erre | email2004-10-01 23:24:44
tutikezdő, álmodozó család vagyunk! 15 éves fiammal vágunk bele motorátépítésbe! Kőne egykis tanács, meg egy két alkatrész. Van egy O km-es TULA típúsú mocink donornak. 11 éve vettem, azóta garázsban áll. Baromi őrült fazon, hatalmas kerekekkel / a PIEDONE filmből koppintották az elvtársak. Tankja, ülése KO. vlami csepptankra gondoltunk. Először egy kicsit tanulmányozzuk a tmát, aztán télire becuccolnánk a konyhába, ha a mama ki nem vág bennünket.
Kérdések:
1-ismeri valaki ezt a típúst? netán szerelte már valaki, tudja mit a típúshibái, mit kell alapból kiszórni belőle?
2.- van-e valamiféle mociátépítő tapasztalatcsere lehetőség
3.- ad-e el valaki mondjuk szép Jawa csepptankot, vagy egyéb jópofa tankot.
üléssel ugyanez a helyzet, vagy inkább csinájunk?

Email: petervfeketepont.hu
tel: 3o-2333143
köszi
sorszám: 363 (17316)

 
 
Balage
válasz erre | email2004-10-01 18:30:12
Sziasztok!

Most kezdtem egy egyedi motor építésébe, de nem lépek tovább a tervezésen addig ameddig nem tudom pontosan ,hogy hogyan lehet utána forgalomba helyezni.
A váz,a tank,kormány,sárvédok egyediek lennének.A többi elemet más motorokból szereztem. Ha elkészül a motor, akkor mit kéne tennem ahoz hogy jogilag is motor legyen(forgalmi+rendszám+muszaki), ,mennyibe kerülne?
Ha valaki már végigjárta ezt az utat, vagy bárki aki tudja, azt kérem írja meg nekem részletesen.
Elore is köszönöm.
sorszám: 362 (17306)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-09-30 23:51:14
Zapkorte!

Meghányom-vetem ezt a dolgot, jövő vasárnap járok Pesten, az ülés alatti műanyag résszel együtt kellene, mert van egy elképzelésem egy ETZ-re, amit venni akarok, éshát ez most egy lehetőség, hogy olyan motor legyen belőle amilyet szeretnék. Szal ha mailbe dobsz egy telszámot, akkor felhívlak, megbeszéljük.
mail: steelheart6@freemail.hu

Üdv!
Ádi
sorszám: 361 (17274)

 
  Összesen: 19 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17498)
Jawa (27000)
MZ (48839)
Pannónia (6538)
Motorszervíz (2866)
police (1762)
Simson (3402)
Dnepr (125)
Ural (61)
Izs (606)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu