:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Oldalkocsi, kuli - új hozzászólás Összesen: 40 oldal
Sziasztok!egy kérdés:mivel még csak tavaly müszakizott le a kulim(10 év után most szántam rá a lóvét) még igazábol nem tudom mennyivel és milyen cimen kell támogatnom a mindent elnyelő államkasszánkat!Ha vki felvilágositana,csak sima utánfuto után kell adoznom v. van vmi kiskapu?Várom az infot!Guruljatok sokat !üdv Sanko voltam
Július 3-5 Bodrogkeresztúr (magyar motorok múzeuma).Jó szokott lenni, kellemes családias hangulat.Nem túl nagy de ha teheted érdemes elmenni.
Kövér gázt nektek!!!
Segitséget szeretnék kérni!Szokott lenni valahol kishazánkban 3 kerekűek találkozója.Valamikor halottam.És érdekelne,h.hol és mikor van?Ha tudtok segiteni irjatok.Köszi.Mert nekem egy oldalkocsis EZT-m van,és már emelgetném bandában is az oldalast........
Minden jót:Trophygabi
Helló Szumó!
Köszi nekem minden motorom több mint 25 éves,a TRIUMPH meg egyenessen 80 éves.
Arra már a biztositonak kéne fizetnie,hogy használom.
Üdv rat
Sziasztok! 559 Jawámhoz keresek Velorex 560 oldalkocsit.Tudom,hogy ritka,de hátha....tudtok segíteni
Köszi
Szeva Rat!
A Nosztalgia biztosításnak a kikötései:25évet betöltött jármű,és egy nosztalgia,vagy veterán Club tagság.
Nekem a Régi Mazdámon,Meg a Róka haver Pancsiján is az volt.Pesten a Trabant-Warthburg Club-ba léptem be, és ott az Alianz biztosítónál lehetett megkötni.Tavaly 5000ft volt az éves tagdíj a Clubba,Legalábbis személyautóra.És Az éves biztosítás 10000ft (egy 2000ccm-kocsira):).Motorra nem tudom,meg kell érdeklődni.De arra emlékszem hogy a Róka nevetséges összeget fizetett a Pancsira.Valami 1800ft/év vagy ilyesmi...
Helló!
Van egy eladósorba levő mz superelastic oldalkocsim Veszprém megyében, 30.000 forintétr, akit érdekel írjon emailt:gini_80@citromail.hu
Helló!
Van egy eladósorba levő mz superelastic oldalkocsim Veszprém megyében, 30.000 forintétr, akit érdekel írjon emailt:gini_80@citromail.hu
Halihó Walker!
Küldöm a képeket!
üdv RAT
hali Rat tudnál küldeni mailban képeket
köszi
Sziasztok!
Eladó MZ trophy 250 oldalkocsis,felújított motorral kb 10 km ment,katonai zöld szinben,frissen lakatolva és fényezve.Szürke forgalmival,és régi rendszámmal.
120 000 ft 0630 215 61 50
Sziasztok!
Eladó MZ trophy 250 oldalkocsis,felújított motorral kb 10 km ment,katonai zöld szinben,frissen lakatolva és fényezve.Szürke forgalmival,és régi rendszámmal.
120 000 ft 0630 215 61 50
Sziasztok! Powerarc,Sanko!Remélem nem lesz gond mert minden betét új.De mégse az igazi!
Remélem nem kötnek bele, hogy az oldalkocsiba első kerék van belerakva,és a fékalaplap elfordulásgátlót azt mi csináltuk lemezből.Igy nem kellett külömböző fékbowden húzó dolgokat gyártani.Igy csak egy első fékalaplapot kapott.Az meg húzza a bowdent belül.
Remélem hogy nem kell hozzá átalakiitási engedély.
Üdv Rat
Rat!az a lényeg ,hogy ha jó tempósan mész akkor ne húzzon el az oldalas satuféknél!aaaaddig kell állitgatni a velorex bowdenest amig egyenesen nem blokkol az oldalas is!szoptam vele rendesen de jó lett a totya uristenit!üdv Sanko
Az eltérő minta nem lesz gond.
Viszont a fék az az lehet. Nem tudom milyen állapotban vannak a betéteid, ha még elég vastagok, akkor egy alapos tisztítás, smirglizés nem árt, meg a dobra sem. Zsíros, olajos szennyeződés sehol sem legyen. Első féknél lényeges a két pofa szinkronba állítása, és a megfelelően kicsi hézag. Fékpad ott persze nincs, de ha magad próbálod ki, akkor érezni fogod hogy jó vagy nem. Egyébként anno nekem úgy vizsgáztatták, hogy az udvaron mennem kellett kb 30-40-el, egyszer csak az első féket volt szabad működtetni, utána meg csak a hátsót. Ha első féknél határozottan lebólintott a motort, a hátsónál meg már megfarolt, akkor nem is foglalkoztak vele tovább. Amennyiben nálad is így lesz, a fékpad sem jelenthet majd gondot.
Sanko,Powerarc!
Köszi nektek mindent.Van három külömböző kerekem,három külömböző gumi mintával.Lehet hogy nem úszom meg a motorgumi vásárlást?
A féktöl meg egyenessen rettegek,az katasztrófális.Tudom hogy, jó motoros nem fékez hanem kerül!
Még egyszer köszi ÜDV :RATBIKE
A gumi mérete egyezzen meg a gyári mérettel, a mintázat lehet eltérő, a lényeg hogy a profilmélysége nagyobb legyen a minimálisan előírtnál (1,6mm). Nekem is rátolták fékpadra, nem is volt vele gond, viszont az oldalkocsi kerekét nem nézték, pedig annak is van fékje. Lehet hogy egyszerűen nem foglalkoztak vele.
Hali Rat!Mikor a jawámat vizsgáztattam kpm-nél nem nézték,minden gumin jó volt a profilmélység de nem volt egyforma tipus viszont ez tavaly volt és meggyötörtek bennünket fékpaddal!A T_1-est és az oldalas Jawát is !Kemény legények 'vótak' kapják be!Na üdv Sanko
Halihó!
Ki tudja?
Az oldalkocsis motor vizsgáztatásakor,minden guminak egyformának kell lennie,vagy lehet három külömbözö,de jó gumi?
Szia Sankó!
Igaz! elfelejttem.
Elvileg Pesten van egy ember aki intézi,és azthiszem a generáli biztosító által kell intézni.
Nem foglalkoztam vele idáig,mert most készült csak el a motorom.
Egyszer pedig utánna néztem,azt irtam be hogy NOSZTALGIA VIZSGA,és elég sok lehetőséget adott a gép.Sőt még a nosztalgia biztositást is megnéztem,és nagyon nagyon kedvezőek a dijjak.Végül is évi pár ezer forint.
DE el kell hogy múljon 25 vagy 30 éves.
Ez szerintem a mi mociainknál nem gond.
Ha megtudok valamit szólok!
Halihó RATBIKE
Sziasztok!
Van egy eladó motorkulim. Papírjai nincsenek, a kulcsa hiányzik, de megvan az eredeti rendszáma. Az ára 30.000,- Ft. Az ár tartalmaz egy fuvart Budapestre. Ha valakit érdekel képeket is tudok küldeni. jules@webmail.hu
Üdv: Jules
Haho Ratbike! Ados vagy egy két hónapja felvetett témával mégpedig nosztalgia motorra vizsgáztatás azt hiszem okt.10.-én irtál róla .Most kicsit visszamentem időben aztán érdekelne a dolog!üdv Sanko
Szia!
Nekem oldalkocsis ts-em van, de én úgy döntöttem hogy men kinylódok a hidraulikus fékkel, hanem megcsináltam bovdenesre!Amúgy kell egy főfékhenger, munkahenger ami az ilyen öreg motorokon úgy be van rohadva hogy nem érdemes nekiálni kipucolni,nekem megvannak, mintának és azt hiszem dokum is van a dőlesszöről!
Írj emailt ha bővebb infó vagy kép kell valamiről!
gini_80@citromail.hu
Sziasztok!
SEGÍTSETEK! KERESEK OLDALKOCSIS MZ TS-HEZ ELSŐ TELESZKÓPRUGÓT!!! RUGÓACÉL ÁTMÉRŐ 4,5mm ÉS 73,5 MENET-ES!
MINDEN MEGOLDÁS ÉRDEKEL, HA JERIKÓBA VAN AKKOR IS!!!
KÖSZI!
gini_80@citromail.hu
Köszönöm a segítségedet, keresni foglak.
Festési tanács!
Az üvegszálas, illetve műanyag felületröl csak csiszolással tudod eltávolítani a festéket különben megmarja a kromofág a cuccot.(nem tom a te oldalasod milyen anyagbol van) utánna minden féle képp alapoznod kell a felületet mert a fémröl lepereg a műanyag,ill. üvegszálas felületet megmarja a festék.Az alapozást 1 komponensű alapozóval kell tenned ha 1 komponenső (amit te írtál) festékkel akarod lefújni. Ha ez és a festés megtörtént imátkozz hogy a lakk ne marja meg a festéket mert akkor az egész mehet elölröl.
Javaslatom: ha leszedted a festéket alapozd le 2 komponensű alapozóval. csiszikéld vízpapírral. és arra fúj rá 2 komponensű akril festéket. Arra nem kell lakk a nélkül is fényes lesz. Annyi a bonyodalom az egészben hogy szórópisztoly és kompresszor kell hozzá. ha kompi van a pisztolyt 3- 200 ezer forintig terjedően be lehet szerezni.
amit megspórolnál a te módszereddel (és ha beválik) kb1-5 ezer forint. de ha nem válik be? (csiszike, fujdogálás, anyázás,festés, és a végeredmény?????)
ha kérdésed van esetleg a kelsanyi@citromail.hu n megtalálsz és szívesen segítek,(csak mond hogy ki vagy és honnan)
Üdv:Satyak
Hali!
Végigolvastam a topicot és volna pár kérdésem,amire választ keresnék.
Láttam fullkopy motorját az elején, igen szép. Én is a feketét szeretem.
Szóval a gépem 634-es oldalkocsis példány. Kérdéseim:
-az oldalkocsi plexi élére mi lett feltéve és hol lehet kapni?
-a csónakot már egyszer barbár módon lefényezték, és hogyan tudnám leszedni a festéket? Esetleg kromofág?
-a festést nem akarom tökélyre vinni, ezért olajálló akrilban gondolkodom + magasfényű színtelen lakk (Very Well) Dolgozott már valaki ilyen spray-vel?
-a csónak oldalán futó alu + gumi csíkot festéshez le kell ( le lehet?) szedni?
A válaszokat köszi
Zsolt
Sziasztok!
Eladó egy oldalkocsis trophy 250-es.
150 000 ft
Katonai változatnak készült,de az oldalkocsit most lakatolják,és fényezik.
A motorja a felújjitás óta kb 15 km ment.
A motoron tirisztoros gyújtás van.
Idő hiány miatt adom el,mert nincs időm össze rakni,és foglalkozni vele.
Szürke forgalmi,és régi rendszám van.
Isten megáldjon benneteket!Kellemes ünnepeket és balesetmentes évet kivánok jó sok gurulással!üdv Sanko
Az oldalkocsis motorra két helyzetjelző és egy féklámpát kell felszerelni. A Jawa-én 2 féklámpa van, de nekem egyszer sem szóltak emiatt....
Sziasztok!
Most rkaom össze a Duna oldalkocsimat, és vam néhány kérdésem. A teleszkóp felfogatás nem világos, tud valaki segíteni? Az oldalkocsira kell féklámpa?
Üdv,
Gyuri
Sziasztok!
Itt egy videó az oldalkocsis MZ motoromról, akit érdekel nézze meg:
http://www.youtube.com/watch?v=sRV1Qll-m6E
hali
küldj mailt mert én nem tudok neked, úgy vélem én tudok neked segíteni
ocsipal@freemail.hu
Persze h mz, egy TS 250-hez raknám hozzá.
bocs mester a tudatlanságom végett de tegnap dögrovás volt és most végiggondolva tényleg
Walker!
Hát MZ oldalkocsi.Hidraulikus fékkel azok vannak szerelve.
hali
egy elég fontos részletet kihagytál, milyen motor forog szóban???
Üdv! Úgy néz ki szereztem egy oldalast, de nincs rajta fék.
Kérdés 1: van valakinek olyan oldalkocsija, amin rajta van a gyári hidraulikus fék? Szeretném megnézni, hogy mit kell hozá turiznom.
kérdés 2: Van valakinek bármilyen dokumentációja arról, hogy miből áll ez a fék, meg hogy hogyan kell beállítani az oldalast a motorhoz?
Előre is köszi!
okés, köszi, mert foylamatosan keresek valami jó állapotú oldalast:-)
Szia!
Nem tudom hogy egyáltalán el akarom e adni.
Valahol el is adnám,de jó is lenne a fiamnak a késöbbiekben.
Az a baj hogy nagyon sokba vagyok vele,de átesett egy teljes felujitáson,és most német katonai szinben pompázik.
Igaz az oldalkocsi még a fényezőnél van,de nemsokára az is meg lesz.
Utánna vizsga, és lehet röppenni vele.
A gyujtás az Riga delta de tökéletessen működik vele.
Nem akartam akkumulátoros gyujtással bajlódni.
Most rugom és indul.
Ha netán a késöbbiekbek eladó lesz akkor úgyis először ide dobom fel.
Vagy küldök egy e-mailt hogy érdekel e még.
Szia RAT
Meg ugye olajból is több kell mint normál esetben, sőt a súbertűt is érdemes 1-el dúsabb pozícióba rakni.
Hali RAT, menyiért válnál meg az MZ oldalastól?
Hali!
Most beszéltem egy 73 éves motorossal és ő is azt mondta, hogy 50-70 es tempóval kell bejáratni rövid távon.
Olyan 10-15 kilóméterenként áljak meg és várjak 10 -15 percet.
Megpróbálom,de végülis mindenki ezt az adatot mondja.
Neked is köszönöm!
Hali RAT
Haver most ujította fel a 250 es ES ét. ő 70 es tempóval vígan megy. Lehet huzatni is de ésszel.100 km után a 100 as tempónál még 8 km után megragad :D:D:D.
Tehát ésszel. Jó motorozást.
Hali Szumó!
Kész a Trophy-m !!!
Riga delta gyujtással,és tökéletes.
Ma mentem vele KB 15 kilómétert,de még nagyon Új.
Azt nem tudom hogy hogy járassam be.
Mennyit kell vele menni,és mennyivel?
És hányas keverékkel?
Néztem de nem bonyorult,az a baj hogy a gyujtásrésze össze van rohadva.
Szét szedtem megpucoltam, de nem biztos hogy tudok szerezni hozzá másikat.
Az eredeti elég viseltes,de lehet hogy valami mással kell megoldanom.
A lámpa foncsor az egy polirozott aluminium lap,és 50 év rohadás után elég fasza.
Halihó!
RAT
Biztos nem lehet bonyolult az a gyújtás.Látam a képen.Szerintem vannak jelek is rajta.De ha nem akkor is egyszerű...Holtpont elé a szikrát és kész.
Max egy láncszemet ide-oda tenni ha nem jó...:)
Hali!
A motorja átforog,és még a kompresszió is elég fasza.
A váz már átvan takaritva,már csak a villát kéne valahogy le szedni róla,és újra perselyezni.
Ha az megvan akkor fényező,és össze rakás.
Nem akarom elkapkodni,de már jó lenne ha készlenne.
Vigyázok rá, építem,szépítem a fiam meg elherdálja ha megfeszülök.
Ja amúgy van itt olyan aki ért a TRIUMPH láncos gyújtásához?
Hali RAT
Összesen: 40 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|