:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Oldalkocsi, kuli - új hozzászólás Összesen: 40 oldal
Hali! Valaki tudja mi a teljes szélessége a Jawa 634-esnek oldalkocsival? Utánfutómat újítom fel és olyan szélesre szeretném a hátsó ajtót, hogy beférjen.
Előre is köszi!
Köszi!Fortune köpenyekról valaki vmi vélemény? mert ez a
legolcsóbb,oldalkocsis fogathoz?
Itt nézz szét:
http://www.mofaker.hu/?fomenu_id=29
http://e-motorparts.addel.hu/actions.php
Sziasztok!
vett mostanában valaki gumit motorra,MZ-re?esetleg oldalkocsira?mit érdemes venni mostanába? nekem 3 is kéne és nem lenne baj ha olcsó és aránylag jó is lenne...Valaki valamit tud ajánlani?
Nagyon jó a leírás az oldalkocsi beállításáról. Ha netalán lesz csónakom, akkor biztos segíteni fog. Néztem a képeket is, tetszetős lett a végére :)
köszi. vannak még ötletek.
Gratulálok az oldaladhoz.Remélem bővíted még.
Üressel majdnem vezethetetlen, annyira fárasztó, hogy pattog. Ezt kiküszöbölendő pótsúlyt használok, legalább 20-25 kilót.
Az enyém kényelmes utazósebessége olyan 70-80. 110 körül van a vége. Az "asszony, sator halozsak" jót tesz neki, üres oldalkocsival sokkal rosszabb vezetni. Szerszámot meg nem hordok, ez nem Jawa! ;-D
A fogyasztás az horror, átlag 7liter körül!
Meg a fogyasztás is, ezt azért tegyük hozzá. Alkalmi hobbi célra azt mondom szuper, de hosszú távokra gazdaságtalan.
Szia!
www.cutter.hu
Még nincs teljesen kész de,sok mindent raktam ide a témában. Utazó sebesség 70-80./aszony sátor rengeteg csomag/ vége 100 kb. gyorsulás kicsi, élmény nagy, ha tetszik a dolog.
Akik kipróbálták vagy lelkendeztek és ilyet akarnak vagy vettek azóta. Engem is így fertőztek meg. Vagy megijed 20 méter után és nem érti mi a jó benne.
En is egyre tobbet foglalkozok a gondolattal, hogy oldalkocsit akasztok a jawa 638-asra. Megmondana valaki, hogy kb milyen menetdinamikara, utazosebessegre, vegsebessegre szamithatok vele? Mondjuk egy turan, oldalkocsi, asszony, sator halozsak, szerszamok... :D
Van sokféle alkatrészem hozzá, de nem adom el őket. A jövőnek tartalékolom! :-)
egyébként nem tudom, hol lehet ilyet kapni, talán börzék, vatera stb stb.
Esetleg hasonlóan jó állapotú tankot vagy csak krómlemezt nem tudsz valahonnan?Nekem mi kellett dobnom egy az egybe a kukába nagyon össze volt rohadva belülről is....
Szép a tied...nincs vele gond.Sőt okos 5let az ETZ blokk+12v-os rendszer.Én annyira nem akarom majd megvariálni a dolgot.Elég jó állapotban van a blokk hogy kicseréljem:) Valószinű nekem is első motornak lesz mindennapos használtra mivel anyagi okok miatt a Suzuki-m el kell adnom.De azért megpróbálom minél szebbre megcsinálni:) Télen lesz rá időm.
Az enyém nem olyan szép mint amilyenre a tiéd akarod. Mindennapi használatra kitalált darab, nem az a "gyári állapotában sem volt ilyen" típusú csillogó veterán. Ami szerintem, azon kívül, hogy szép, nem jó semmire.
Én használom, mentse meg a szuper csillogó oldalkocsis MZ-ket az utókornak más. :-)
Jó műszaki állapotban van és több helyen modernizálva lett a jobb használhatóság kedvéért. ETZ blokk van benne, hivatalosan átpapírozva. Így lett még 6V a meglévő 6V mellé, meg pár lóerő is. :-D
A lényeg, hogy villognak az indexek, lehet túrán telefont tölteni, meg GPS-t, meg látok este, ami nem elhanyagolandó! :-)
Gyárilag tényleg 16-os az első lánckerék, de nekem egy kicsit más a henger, van még pár lóerő összeterelve, viszont így nagyobb fordulaton dolgozik a motor, ezért 15-ös lánckerék van benne.
Eredmény, hogy végsebesség kb ugyanaz mint gyárilag (az is életveszély...), csak jobban gyorsul, meg felvisz a hegyre. Szóval használhatóbb lett...
Képek vannak itt helyben is.
Pl itt elég sok: http://www.szocimotoros.hu/hu/galeria/206
De több túrán voltam vele, nézd meg a galériában pl. Magyarhertelenden stb. stb.
HAli!
Okés!várom:) Bár nagyon nem sűrgős mivel most sikerült még csak szétszednem.lesz egy kis lakatos munka rajta...20 év alatt elkezdett átalakulni a fém:(
milyen az áttétel a gyárilag? 16 fog van elöl?tudsz a mutatni fény
képet a tiedről?
Ja és arról tudtok valamit, hogy a felfogatása hogy néz ki? Kell valamimt a motor vázán hegeszteni, vagy bilincses mint a Pannóniáké? Nincs esetleg fényképetek róla?
Sziasztok!
Műszaki vizsgáról tudtok valami naprakész infót? Van egy szóló 250-es ETZ-m, és szemezek egy eladó MZ oldalkocsival. Mi kell ahhoz, hogy le tudjam vizsgáztatni oldalkocsisként? Csak kiviszem műszakira, bejegyzik az oldalkocsit, új forgalmi, törzskönyv és kész?
Voltam a garázsban, első körben nem találtam, de rendet kell rakni, mert nyakig érnek az alkatrészek. Ha megtalálom írok, tuti meglesz valahol, anyag nem vész el! :-).
Igen, TS-em van!
Ok.Köszönöm addig is.Neked is Ts-ed van?
Én meghagytam az eredeti csatlakozót, amin nem volt féklámpa (és nem is lehet, mert csak 2 érintkezős na meg vezeték sincs az oldalkocsin) és mellé húztam egy vezetéket egy szigetelt saruval a féklámpának.
Ha megyek a garázsba megnézem a csatit, ha megtalálom megbeszéljük hogy tudom odaadni.
Köszi az érdekelne...egyébként azt nem is tudtam hogy nincs féklámpa az oldalkocsin,nem is figyeltem szétszedéskor.Bár ha most igy jobban belegondolva asszem volt kötve féklámpa mivel 3 kábel volt most jelenleg bekötve sima "csokival":)
Rajzom nincs, de elég egyszerű szerkezet. Az ülés elé menő tartóhoz van rögzítve (a DDR-es sima műanyag gyorscsatlakozóval), majd a váz alatt megy keresztben a vezeték, a sárvédőn lévő első helyzetjelzőig. Ott van elosztva és testelve is, majd a sárvédő díszléce alatt megy az indexekig és tovább a hátsó helyzetjelzőhöz. Ennyi, gyárilag még féklámpa sincs az oldalkocsin, csak a helyzetjelző van bekötve hátul. Én kötöttem rá féklámpát is, abból soha nem elég! :-)
A dugasz ennek megfelelően simán 2 érintkezős.
Egyébként azt hiszem van valahol pluszban egy gyári dugaszon is hozzá, megnézem neked, ha kell.
Esetleg tudnál segiteni nekem:kellene nekem gyári oldalkocsis bekötési rajz.Az gyári aljzat megvan a motoron ,bár sajna a dugasz már nincs meg bele.Muszáj újrahúzni mert megette az idő egy kicsit
Igen, a műbőr alatt van némi szivacs. csak a háttámla fakeretes (Meg valami furcsa szőrrel kitömött), az ülőlapon a rugókon van a szivacsos műbőr és kész. Egyébként meglepően kényelmes az ülés.
A második kérdést passzolom.
Az ülőlaphoz elfelejtettem hozzátenni,hogy a gyári rugókon van a szivacs ami az oldalkocsiban ki van feszítve.Köszönöm a segítséget.Nem voltam biztos benne hogy ez gyári így.de ezek szerint igen.A másik nagy kérdés,hogy adtak-e ki gyárilag TS 250/1-est oldalkocsival a gyári citromsárga színben?vagy csak Ts 250 volt gyárilag sárgába?
Az ülés fakeretes, az ülőlap viszont nem szivacs, hanem rugós.
Sziasztok!
Következő kérdésem lenne: előfordulhat ,hogy gyárilag az MZ oldalkocsi ülése fakeretes?és az ülőlap,egy 2centis szivacs ami be van bőrözve?
Köszi a segítséget
A Bélafi Dávid is van még a Jawa-val, csak ő újabban eltűnt.
Csak nyolc oldalas van kis hazánkban?:D
Én is itten vagyok! :)Ha kész lesz akkor, Jawa 638 Twin Sport + Velorex 562
Eddig 8-an vagyunk. Várjuk a 9,10,11 ...
Köszi.:)
Amúgy 638/5 + Velorex 562
Dnepr Mt-09... akkor Én 8-as.:)
Jawa 634 építés alatt: 6. (a téma alpítója, úgyhogy az 1es nekem járna-:))
Jawa 634 építés alatt: 6. (a téma alpítója, úgyhogy az 1es nekem járna-:))
csinálok egy szentesit, 5.
akkor lehetnék én a kettes? :)
Üdv: Roland
Megkérlek benneteket oldalkocsisokat számoljuk össze hányan vagyunk.
Elkezdem:
1
Amit csináltál, arról nincs típusbizonyítvány, így büntethető maradtál.Ez nem úgy van, hogy oda faragok valamit, mert azt írja elő a jogszabály, az utolsó csavarig, minden benne van a motorkerékpárhoz kiadott típusbizonyítványban, te csak engedély nélküli átalakítást végeztél egy új lábtartó kialakításával, ami eltér a tipbiztól.
Sziasztok!
Hernádon falunap Augusztus 8 veterán motor,autó kiállítás és szépségverseny.
Ügyességi verseny,felvonulás,este KARTHAGÓ koncert,tüzijáték.
A rendezvény INGYENES,a veterán nevezés ingyenes + egy ebéd anevezőknek!
Hernád Bp től 32 km 50es út50.km
Szeretettel várunk mindenkit.
HERNÁD HUNGARY MOTOROS CIVIL EGYESÜLET
Infó 0670 321 39 85
Én a krauserre tettem egy plussz lábtartót, ide leér a gyerek lába.
Ilyen szempontból a gyerekülés mögötted is támadhatatlan lenne szerintem.
Hogy miért mögötted?? Hja kérem a kockafejűség...
46. § (3) Motorkerékpár pótülésén csak egy, a saját biztonságára ügyelni képes személyt szabad szállítani, akinek a lába a lábtartót eléri.
Szóval magad mögött nem szállíthatsz ülésben gyereket, mint kerékpáron, ezért kő keményen büntetnek. Hiába lehet kapni motoros gyereküléseket, nálunk mások a szabályok.
Oldalkocsiban pedig két 10 éven aluli gyermeket lehet szállítani, mert egy személynek minősülnek. Gyerekülést nem említ a kresz, tehát nem kell.
Összesen: 40 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|