hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Oldalkocsi, kuli - új hozzászólás

Összesen: 40 oldal
|< előző 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 >|

Fullkopy
válasz erre | email2006-03-12 18:30:06
Jut eszembe, az msn- válasz támaszomat megkaptad :-)??
sorszám: 99 (47076)
(előzmény: Matifu, 2006-03-12 18:25:45)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-03-12 18:29:05
Na eree gondoltam, ilyen a magyar rendőrség. Mindig ezt a hülye' nyugatot emlegetem, az tuti, hogy már meglenne. Szerintem a te rendőreid is le tudnák szűkiteni a kört kb 10 emberre, csak nem teszik, mert megélhetési fosztogatók, meg amúgysem lehet megbüntetni őket.
sorszám: 98 (47075)
(előzmény: devil, 2006-03-12 18:12:18)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-03-12 18:25:45
Na ezt eltaláltad!, viszont az előbb leírtkból láthatod, lesz majd kire támaszkodnom.
Európai közlekedésbiztonsági szakamberek számára is meglepő volt hogy a biztonsági berendezések elterjedésével nem csökkentek a balasatek száma.
sorszám: 97 (47074)
(előzmény: Fullkopy, 2006-03-12 18:19:47)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-03-12 18:19:47
Szerintem fogalmad nincs arról, mit és hogyan kell állítani a jawa 350-velorex 562 összekapcsolása után !

http://kep.tar.hu/fullkopy/50242143/20374089#2

Nekem is rutinból megy, kotta van, már csak el kell játszani a dallamot:-)

Aki ezeket a beállításokat akár parkoló motornál el tudja végezni, az már konyít hozzá :-) Aki menet közben, az meg varázsló !
Bizisten, elhiszem, hogy a faluban el lehet lődörögni akár bakancstalpfékkel is, de könyörgöm, ez gépjármű, és nem a szántó melletti dülőn használom, hanem a város forgatagában... és, mint kiderült, személyeket is szállítok vele..egész más tészta...
sorszám: 96 (47072)
(előzmény: Matifu, 2006-03-12 17:55:50)

 
 
devil
válasz erre | email2006-03-12 18:12:18
sajnos a rendor nemtud vele mitcsinalni. Valoszinu a helyi kissebseg vitte el es ha szerencsem van egyben leadjak valamlyik meh-telepre. Korbejartam amik vannak itt, megadtam a szamom es aztmondtak szolnak ha latnak valami hasonlot, ugyhogy most remenykedem...
sorszám: 95 (47071)
(előzmény: Matifu, 2006-03-12 18:07:43)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-03-12 18:07:43
Tört volna le a keze!!! Rendőr mit mondott?
Sajnos a tanya az nem egy biztonságos hely.
sorszám: 94 (47070)
(előzmény: devil, 2006-03-12 17:58:43)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-03-12 18:01:49
Ez gáz...:(
sorszám: 93 (47069)
(előzmény: devil, 2006-03-12 17:58:43)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-03-12 17:59:07
Melegben sem?
sorszám: 92 (47068)
(előzmény: Fullkopy, 2006-03-12 17:33:55)

 
 
devil
válasz erre | email2006-03-12 17:58:43
meg sajna, ezen a heten valamelyik nap, sajna nemtom mikor mert tanyan volt kint es csak hetvegen jarok arra. Most penteken mikor kimentem mar nemvolt ott :S
sorszám: 91 (47067)
(előzmény: Powerarc, 2006-03-12 17:54:55)

 
 
devil
válasz erre | email2006-03-12 17:57:12
ne engem kerdezz, hogy mitol szorul, de sajnos nem en vagyok az egyetlen akinek ilyen tapasztalata van. Egyebkent pedig sosem olyankor szorult meg mikor eppen lett volna idom gyorsan megcsinalni. Valamint en mindig egyedul jartam vele, lehet ha harman mentunk volna a motorral mas lenne a velemenyem, de mivel sosem vittem senkit, igy nem is igazan volt jelentosege az oldalkocsin a feknek.
sorszám: 90 (47066)
(előzmény: Fullkopy, 2006-03-12 17:53:22)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-03-12 17:55:50
YES!
A lényeg, hogy mindig az adott körülmények figyelembe vételével kell vezetni. Van a faluban egy öreg' kb 30 éve jár oldalas Pancsival oldalas fék nélkül gond nélkül. Apósom meg úgy teszi le ill. veszi fel az oldalast, minha csak egy táska lenne, neki a beállítás rutinkérdés (ez Fullkopynak szól), azért is szerette a Pannónia oldalast annak útközben is tudta módosítani a beállításait.
sorszám: 89 (47065)
(előzmény: devil, 2006-03-12 17:38:05)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-03-12 17:54:55
Megfújták????
sorszám: 88 (47064)
(előzmény: devil, 2006-03-12 17:53:47)

 
 
devil
válasz erre | email2006-03-12 17:53:47
barkivel szivessen fekezek, aki visszaszerzi az ellopott oldalkocsimat:)
sorszám: 87 (47063)
(előzmény: Powerarc, 2006-03-12 17:49:33)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-03-12 17:53:22
A veteránmotorok közt találkoztam fék nélküli oldalkocsival, a múzeumban is ilyenek vannak jobbára :-) Bocsi, ezt elfelejtettem az imént közölni.....
Mitől szorulna be az oldalkocsi bowdenje, ha jó helyen van elvezetve, és karban van tartva,megfelelő a műszaki állapota ?
Kétezer körül van az ára,ha tönkremegy, akár évente ki lehetne cserélni..
Valószínüleg a mérnökök is tévedtek, amikor ezt a szerinted felesleges dolgot ráerőltették szegény oldalkocsira.

Szerencsétlen dobfékes jawa két személlyel se szeret hamar megállni, nemhogy hárommal...plusz százhúsz kiló ön és raksúly!!! fékezetlenül!! erről tényleg nem érdemes vitatkozni..
sorszám: 86 (47062)
(előzmény: devil, 2006-03-12 17:38:05)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-03-12 17:52:12
neked van igazad, az a sok vacak fék meg sárhányó meg elektromos csingilingi az mind csak felesleges hibaforrás. :-)
sorszám: 85 (47061)
(előzmény: devil, 2006-03-12 17:38:05)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-03-12 17:49:33
Akkor nagyon egyszerű a helyzet, csak a pontosság kedvéért, talizzatok, aztán utassal együtt csináljatok egy vészfékezést, utassal, aztán a cent mindent el fog árulni.
Az oldalas bowdenjének megszorulására kb annyi az esély mint a többiének..
sorszám: 84 (47060)

 
 
devil
válasz erre | email2006-03-12 17:38:05
orulok neki, hogy ilyen okosnak erzed magad, szukseg van ilyen emberekre is. Majd ha parszor ugy jarsz, hogy beszorul az oldalkocsi fekbovdenje akkor majd elgondolkozol rajta, milyen kiraly is az. Valamint sokszor kerultem amr olyan helyzetbe, hogy veszfekezni kellett es erdekes modon sosem volt vele problema, en ezt szoktam meg eezel tudtam kozlekedni. Te megszoktad az oldalkocsi feket, neked sokkal nagyobb veszelyt jelentene ha nem lenne es ugy kellene veszfekezned, mert nem szamitanal a reakciora. De ha mar autoszerelo vagy akkor tudhatnad, hogy eleg rosz pelde felhozni az auto hatso fekjet, mert nem ugyan az a reakcio, ha a hatsofek nemjo bvagy az egyik oldalso. De szerintem ez egy olyan vita ami teljes mertekben ertelmetlen, mert mindenkinek megvan a sajat velemenye es sajat tapasztalate ezzel kapcsolatban es ugysem fog belolle engedni. Meg valami, vannak olyan tipusok amelyeknel nincs fekezve az oldalkocsi, na most nemhiszem, hogy barki at is alakitana azert az eredeti motorjat, mert 1-2 embernek gondja van vele. Ugyhogy zarjuk is le a vitat:)
sorszám: 83 (47059)
(előzmény: Fullkopy, 2006-03-12 17:21:45)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-03-12 17:33:55
Nekem 14 évesen volt libakergetőre engedélyem, 15 évesen már apám m21-es volgáját vezettem.. sose izzadtam kocsiban, csak az elmúlt 2 napban..Frissjogosítványos fiam mellett tartok típusmegismerési és kisebb gyakorlati továbbképzést, lehet, hogy sportosabb leszek a végére, mivel mikor vezet,többször lemegyek hídba :-)
sorszám: 82 (47058)
(előzmény: Matifu, 2006-03-12 14:42:11)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-03-12 17:21:45
Ez nem egyetértés kérdése, egyértelmű hogy nemcsak sík úton nő meg rendkívüli módon a féktávolság, hegyről lefelé ez ráadásul hatványozódik.
Az oldalkocsi önsúlya és benne az utas, olyan fékezetlen teher, amelyet nem tudsz kompenzálni. Ugyanaz a jelenség lép fel szinte, mintha gépkocsinál a hátsó fékkör nem működne.
Hibalehetőség semmivel nem nagyobb, mint akár a hátsókeréknél, ugyanaz a fékdob, pofák, szintén bowdenes...
Én közúton használom, a belvárosban is Budapesten, leggyakrabban utassal, tehát a biztonságos közúti közlekedés a kívánalom, nem a kaszkadőrjáték a sóderbányáknál.Ugyan azt is szeretem, de egész más téma.

A fék beállításával, próbálásával eleget játszottam, a gyakorlatból tudom, mekkora gondot okoz az oldalasfék hiánya, ha az oldalkocsi terhelt..
Nem csak azért vagyok ilyen szigorú a fék kapcsán, mert autószerelő vagyok,gyakorlatilag ez derült ki a próbák során..

Lehet neked bármennyi tapasztalatod, ha vészfékezésnél az a fék hiányzik, ami csak annyira rövidítette volna meg a fékutat, hogy időben meg tudj állni..Van arról fogalmad, hogy mondjuk ötvennél,utassal az oldalasban, ha hirtelen fékezni kell, hány méterrel gurulsz tovább , ha nincs oldalkocsiféked ? Tippelj !
sorszám: 81 (47056)
(előzmény: devil, 2006-03-12 16:30:13)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-03-12 17:21:26
Életveszélyes az most is, csak nem kerültél még olyan helyzetbe....remélem nem is fogsz...
sorszám: 80 (47055)
(előzmény: devil, 2006-03-12 16:30:13)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-03-12 17:19:29
Nekem egy 40x40x7-es beton járólap van az ülés előtt:DDDD ki sem kell vennem, attól még vígan lehet ülni benne. Az ülés mögött meg egy rövid vasúti sín darab van, ez akadt a kezembe:DDDDD Elbír még egy váratlan utast is, majd ránézésre eldöntöm, beleülhet-e:DDDDD
sorszám: 79 (47054)
(előzmény: Fullkopy, 2006-03-12 15:55:36)

 
 
devil
válasz erre | email2006-03-12 16:30:13
nem ertek veled egyet, annak eletveszelyes vele jarni akinek nincs benne tapasztalata. Valamint az egy +hibalehetoseg ha van fek az oldalkocsin. en gond nelkul lemotoroztam vele jo par kilometert es sosem hianyzott, hogy legyen fekezve. Sott, sokkal elvezetessebb, jo figurakat lehet vele igy csinalni:)
sorszám: 78 (47050)
(előzmény: Fullkopy, 2006-03-12 16:19:11)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-03-12 16:19:11
Teljesen megváltoznak a gép menettulajdonságai, ha van oldalkocsifék..
A másik dolog, ha utas van az oldalkocsiban, a többlet súly , ha nincs fék az oldalkocsin, fékezéskor az úttest közepe felé fogja tolni a gépet, nem kell mondjam, ez mennyire veszélyes, akár keresztbe is fordulhatsz vele, a megnövekvő fékútról nem is beszélve.
Ezzel a konstrukcióval oldalkocsi fék nélkül járni életveszélyes.
sorszám: 77 (47047)
(előzmény: devil, 2006-03-12 15:32:41)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-03-12 16:08:39
A magam részéről már mindent megpróbáltam és kipróbáltam, muszáj volt, teljes generálon esett át a komplett oldalas. Nemcsak a fékeket kellett összehangolni, be kellett állítani a kerékösszetartást, és a kerékdőlést is.A nyomkövetést szintén..
Amiről viszont csak elvi síkon beszélgettünk, és nincs gyakorlati haszna, felesleges fáradság lenne kipróbálni a gyakorlatban..
sorszám: 76 (47046)
(előzmény: Csehcsoda, 2006-03-12 15:28:16)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-03-12 15:55:36
Bizony , sokkal élvezetesebb a dolog, ha van ellensúly, én négy -néha öt vízzel töltött ötliteres üdítős flakont használok, így szabadonválasztott, hogy kompetten eldobom, ha váratlan utas lesz, vagy csak kiüritem ...
sorszám: 75 (47045)
(előzmény: Powerarc, 2006-03-12 15:47:55)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-03-12 15:47:55
Nekem a műszakin kellett kétszer fékeznem, egyszer csak az első fékkel, utána csak a hátsóval. Jó, itt alacsony volt a sebesség, de nagyobb tempóban nem szívesen próbálnám ki így. A másik dolog a kanyarodás, főleg utcasarkon jobbra. Majdnem felborultam vele az elején. Üresen baromi könnyű az odalas, útközben kicsit szeret pattogni, de a kanyarban könnyen megemelkedik. Van benn most kb 20 pótsúly, így valamivel jobb.
sorszám: 74 (47044)
(előzmény: Csehcsoda, 2006-03-12 15:28:16)

 
 
devil
válasz erre | email2006-03-12 15:32:41
en kiprobaltam, megszokas kerdese, nekem nemvolt fekezve az oldalkocsi
sorszám: 73 (47042)
(előzmény: Csehcsoda, 2006-03-12 15:28:16)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2006-03-12 15:28:16
Olvasgattam itt ezeket a teóriákat az oldalkocsis motorkerékpár fékezés közbeni mozgásáról, és egyből felmerült bennem, miért is nem próbáljátok ki ellenőrzött körülmények között ? Mondjuk egy lefagyott parkolóban éjszaka.
A fizika nem egyszerű, fejben modellezni még annyira sem.

Vagy majd kipróbáljátok élesben ? :)
sorszám: 72 (47041)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-03-12 14:46:38
Egyetértek, de nem kell bántani a hétvégi autósokat, csak a gyakorlat hiányzik nekik, tekintsük öket is az út részének bár tudom, hogy néha nagyon idegesítőek.
Ha egy vezetőn kalap vagy kendő van már intő jel:csak óvatosan!
sorszám: 71 (47033)
(előzmény: devil, 2006-03-12 14:08:10)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-03-12 14:42:11
Az önbizalomról csak annyit, mikor először vezettem forgalomban autót hát rendesen leizzadtam, szerencsére ez már nagyon ritkán fordul elő, a motorozás viszont mindig kikapcsolódást, szórakozást jelent, motoron még sose izzadtam le.
sorszám: 70 (47032)
(előzmény: Fullkopy, 2006-03-12 13:12:58)

 
 
devil
válasz erre | email2006-03-12 14:08:10
most nem rollam van szo, de azok akik csak egesz eletukben tanulgatjak, ok a legveszelyesebbek az utakon, pl a kemenykalapos sofforok a skoda 120 ban:D
sorszám: 69 (47028)
(előzmény: Fullkopy, 2006-03-12 13:54:21)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-03-12 13:54:21
Így igaz..saját magadat hová sorolnád ?
sorszám: 68 (47025)
(előzmény: devil, 2006-03-12 13:28:21)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-03-12 13:31:03
Köszi!
sorszám: 67 (47023)
(előzmény: devil, 2006-03-12 13:28:21)

 
 
devil
válasz erre | email2006-03-12 13:28:21
ez olyan, hogy valaki gyorsan belejon, hogy kell vezetni,valaki meg egesz eletebe csak tanulgatja:)
sorszám: 66 (47022)
(előzmény: Fullkopy, 2006-03-12 13:12:58)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-03-12 13:12:58
"Ja kérem vezetni tudni kell, minden körülmény között."
Bizony, fő a tudás, és a magabiztosság , a határtalan önbizalom, meg pláne ! :-))
Szerintem, ha az első jogsim meglenne, az is idősebb lenne nálad, vezettem üzemanyagos tartálykocsikat, taxiztam is eleget a fővárosban, de még tanulgatok picit vezetni, még olyan kis gyámoltalan vagyok :-)
sorszám: 65 (47021)
(előzmény: Matifu, 2006-03-12 12:42:12)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-03-12 12:55:33
Üres oldalkocsival nincs is gond, de ha beül a maris néni a kilencven kilójával, szerintem oldalkocsifék nélkül nagyon meg fogsz lepődni :-)
Mindamellett az igazi leckét dimbes-dombos terepen lehet ebből venni, főleg, ha jelentős az oldalirányú szintkülönbség is....
sorszám: 64 (47018)
(előzmény: Matifu, 2006-03-12 12:42:12)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-03-12 12:42:12
Mint írtam, nekem nincs bekötve az oldalkocsi féke, összel mikor megvettem mentem előszőr oldalassal, a fékezéssel ennek ellenére nem volt problémám, a kanyarodással inkább, de egy fél óra után már azzal sem. Ja kérem vezetni tudni kell, minden körülmény között.
sorszám: 63 (47015)
(előzmény: Fullkopy, 2006-03-12 12:30:14)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-03-12 12:30:14
Létezik olyan oldalkocsi is, amely saját fékkel gyárilag nem rendelkezik. Lehet, hogy ezt az összeállítást nem szívesen vezetném :-)
Amit leírtál, az olalkocsi fékezetlen tömege miatt van.Fékezéskor eléd akar vágni
ezzel szemben gyorsításnál le akar maradni...

A kerékméret dolgot, amire hivatkoztam, úgy is lehetne szemléltetni, ha pl. egy szgk-n az egyik első kerék jelentősen kisebb a többinél. Fékezéskor egyértelműen a kisebb kerék felé húzna, elsőkerékhajtás esetén pedig a már gyorsításkor is elhúzna.

A bowdenes hátsó és oldalkocsi fék amúgy azért van jól kitalálva, mert nem "középhúzós",mint egy szgk kéziféke, tehát nem szimmetrikus fékerő-elosztású,( itt ugye feltétel, hogy mindkét oldalon azonos ellenállás legyen - rugóerők, stb-) hanem lehetővé teszi a mkp. hátsó fékének beállítása után, az oldalkocsifék önálló hozzáhangolását terhelés, és a kerékméret különbözősége miatt.. nekem ezen túlmenően az azonos márka és mintázat vált be mindhárom keréken, de mint régebben írtam már, az oldalkocsi fékbetéte keményebb,( gyári eredeti fehér, szegecselt ) mint a többi ( utángyártott, szürke , puha ) ez viszont így lett jó.
sorszám: 62 (47013)
(előzmény: Powerarc, 2006-03-12 10:30:22)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-03-12 10:30:22
Érdekes a téma, lehet is vitatkozni rajta, hogy melyik esetben merre menne a motor, de az tuti, hogy így bekötve nem lenne jó. Amit én ki tudtam próbálni, hogy csak az első féket működtettem száraz úton és jól elhúzott balra. Csak a hátsóféket működtetve meg jobbra. Amikor mindkettőt, akkor egyenesben maradt.:)))
sorszám: 61 (47005)
(előzmény: Fullkopy, 2006-03-12 00:47:27)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-03-12 00:47:27
Biztos lehetsz benne, hogy ha az elsőfék működtetné az oldalkocsiféket, lehetetlen lenne a motort egyenesben tartani,száraz úton jobbra húzna vagy szitálna, Ugyanis az oldalkocsi kereke kisebb, mint az első kerék, a fékdob pedig ugyanakkora,Megegyező tapadási tényező és fékerő esetén nyilván ebből eredően jobbra menne,hiszen ugyanolyan lassulás érvényesül a kisebb átmérőjű keréken. Attól függetlenül, hogy a hátsófék egykilincses, míg az első kettő.( ráfutó-lefutó ) Nézzük reálisan a súlyelosztást is..Síkos úton bármi történhet, mert ha az első kerék csúszik meg, jobbra ránt az ekkor még tapadó oldalkocsikerék miatt, ha az oldalas csúszna meg, akkor tán kissé balra indulna.. de itt bedolgozik a hátsókerék jótékony megvezető hatása.. szóval vitatkoznék...
sorszám: 60 (46986)
(előzmény: Powerarc, 2006-03-11 19:15:22)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-03-11 19:25:24
szívesen
sorszám: 59 (46948)
(előzmény: Matifu, 2006-03-11 19:19:08)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-03-11 19:19:08
Kb valami ilyenre gondoltam én is. Sokat segítettél.
sorszám: 58 (46945)
(előzmény: Powerarc, 2006-03-11 19:15:22)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-03-11 19:15:22
Például képzeld el, hogy vizes, csúszós úton mész és hirtelen fékezned kell és csak az első féket (+az oldalasét) működteted. Ha nincs benne utas akkor könnyen megblokkolhat a kerék, így megcsúszva az oldalas tömegtehetetlenségénél fogva balra fordíthatja a motort. Ugye a hátsó keréken nincs fékerő, ami még egyenesben tartaná. Na ez az én teóriám, lehet másnak más lesz a véleménye, amire kíváncsi lennék én is.
sorszám: 57 (46944)
(előzmény: Matifu, 2006-03-11 18:43:37)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-03-11 18:43:37
Még egyszer köszi! Egyébként mindent lehet, de miért nincs értelme?
sorszám: 56 (46940)
(előzmény: Powerarc, 2006-03-11 18:37:06)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-03-11 18:37:06
A hátsóhoz van bekötve. Ha jól megnézed a moci bal oldalán lévő kart, ahová a féklámpakapcsoló bowdenje is be van kötve, van egy plusz furat az oldalas fékbowdenjéhez. Az elsőhöz nem is lehet kivitelezni, de nincs is értelme...
sorszám: 55 (46938)
(előzmény: Matifu, 2006-03-11 18:31:22)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-03-11 18:31:22
Köszi! És melyikkel vezérled? Már úgy értem melyikhez van bekötve?
sorszám: 54 (46937)
(előzmény: Powerarc, 2006-03-11 18:11:29)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-03-11 18:11:29
Nekem a mellső és a hátsófék együttes használata jöttbe, így volt a legjobb a fékhatás és nincs félrehúzás. Persze nem mindegy az sem, hogy ül valaki az oldalasban vagy sem.
sorszám: 53 (46935)
(előzmény: Matifu, 2006-03-11 16:24:11)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-03-11 16:24:11
Kérdrés:
Vezetéstechnikai szempntból hogy érdemes fékezni az oldalkocsit? Elsővel együtt, vagy hátsóval, esetleg mindkettővel?
Nem az érdekel, hogy gyárilag, hogy oldották meg.
sorszám: 52 (46927)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-03-11 15:50:16
nem csavarodik az ETZ se jobban, mint ahogy kell neki:)
meghát nem lesz annak atól semmi baja, sőt igencsak jól sikerült váz szerintem. Egyszerű forma, nincs túlbonyolítva, nincsenek felesleges súlyt jelentő alaktrészek benne.
sorszám: 51 (46926)
(előzmény: szakal666, 2006-03-11 13:56:54)

 
 
szakal666
válasz erre | email2006-03-11 13:56:54
Az ETZ vázról inkább ne nyissunk vitát! Zschopauban az utolsó jó vázat a /1eshez csinálták. Sztem az ETSnek volt talán a legjobb váza. Az nem csavarodott semerre sem.
sorszám: 50 (46924)
(elözmény: Joseph251, 2006-03-11 12:42:32)

 
  Összesen: 40 oldal
|< előző 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 >|

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu