:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Oldalkocsi, kuli - új hozzászólás Összesen: 40 oldal
igen, hollandiában minden szép és jó, igazi bezzegország. de jó lehet ott élni.
Hollandiában három rendszámcsere is volt az elmúlt harminc évben, és mindhárom fajta békésen együtt él az utakon, eszükbe sem jutott visszamenőleges hatállyal cserélgetni. Tehát irány: HOLLANDIA! ;-)
Sajnos már nekem is ilyen szabványos rendszámom van, csak én utálom és a pokolba kívánom az összes egyéb sarcolási lehetőséggel egyetemben.
Ez tényleg ízlés dolga, de a szabályokat kénytelen-kelletlen nyilván énis betartom.
Viszont nem értek minddel egyet. Az ilyenekkel nyögve azonosulok és nagyon gyakran megpróbálom kijátszani őket, lévén hogy meggyőződésem szerint nem az én társadalmi rétegem boldogulását szolgálják, így semmiféle erkölcsi akadálya nincs a megkerülésüknek.
Anyagilag egyébként egyértelműen előny, ha nem kell újból megvennie az embernek azt, amije már rég megvan. Ez fontos körülmény és ilyen értelemben tényleg említésre érdemes extra az unyijós.
De nem is azért ellenkeztem, hogy ellenkezzek, hanem valahol ki akartam végre fejteni a véleményem erről a nagyon fontos kérdésről. :)
Úgy hiszem, én csacsi, hogy egy szabványos rendszámtábla általam történő használata max a szabályokkal történő azonosulásra , jogkövető magatartásra utalhat részemről.
Az uniós csatlakozásról pedig, népszavazás döntött, tehát a szavazók többsége nem kifogásolta a közösség jelképét.
Lényegileg, ha tetszik neked, ha nem, amennyiben kötelezővé teszik a rendszámcserét uniósra, te is le fogod cserélni a gépeden.
Egyáltalán nem minősítem rongyrázásnak, ha tetszik, vagy azonosulni is tudsz a jelképekkel, akkor semmi gond. :)
Csak olyan visszásnak tűnik egy szoci járművön az ilyesmi.
Ez nekem egy illúzióromboló másik illúzió.
Állatira megelégedtem volna az ND 17-53 rendszámommal, de még a magyar zászlóssal is, ez viszont semmilyen értelemben és semmihez nem passzol, ahhoz, amiben én hiszek és ami nekem tetszik. (félre ne tessék érteni, ezek közt nem szerepel a pártállam, de semmiféle (...)únió sem)
Meg színében is üti piros motoromat ez a csiricsáré randaság. :(
Marha ronda ragyás volt az eredeti, aztán úgy voltam vele, akkor az új forgalmiba az új frsz kerüljön inkább .Egyszerű praktikus gazdasági megfontolás volt.A legyártási időről nem beszélve.
Te biztos azt hitted, a rongyrázás kedvéért cseréltem, de nem így van.
Amúgy izlések és pofonok különböznek...más a véleményed,megértelek, de igényes szemmel nézve az uniós nekem tényleg jobban tetszik.Ettől függetlenül, a jövőben már csak az újat igényelhetjük, ez okafogyottsága miatt kizár minden ízlésvitát..
Nem akarok én senkinek a lelkébe gázolni, de kb egy hónapja vettünk az egyik ismerősömnek egy tiptop állapotú XS400-as Yamahát, igaz 1977es évjárat, és szólóban van, de azért keresztbe hosszába megeszi a Jawát bármilyen tekintetben, 185E Ft-ért.És tényleg olyan, mintha most jött volna ki a gyárból..:))
Tudom, hogy sokkal többe kerül megcsinálni egy motort, mint amennyiért el lehet adni, de akárhogy néz ki, egy oldalkocsis Jawa reális ára, amivel esetleg még el is adható, az szerintem kb 140-150 Ezer Ft.
Persze foghat ki az ember palimadarat is, de nem erre kéne utazni..:)))
Hát nem tudom, de én ezt az unijós rendszámot azért inkább a hátrányok közé sorolnám.
Még a múlt rendszerben se követeltek ilyen hülyeséget mifelénk, hogy vöröscsillagot hordjunk az autóra szögelve, ha tetszik ha nem.
Most meg itt van nektek ez az ízléstelen hülyeség, csirkék és tessék ám büszkének is lenni rá! Meg perkálni érte...Annyukkal.
A csúcs persze szirmai gábor neves afrikautazó volt, aki közölte az ocsmányirodában, hogy Líbiába szándékozik utazni veterán dkw motorján, erre megkapta az USA-711 forgalmi rendszámot, balról kék alapon 12 dávidcsillaggal díszítve. No comment.
Ezt kitaláltad: tényleg sose vágytam ilyenre, és most éppen nagyon úgy áll a helyzet, hogy nem is fog ilyen vágy kialakulni bennem. :-p
Csak szeretnél ...gyanítom, neked sose volt ilyen, meg nem is lesz :-P
Való igaz, nem sürgetem :-) Csináltam neki egy faházgarázst,nem ázik, elvan benne.. Amúgy, ha jól kiszámolom, nekem ennél máris többe van, és akkor még a saját munkadíjamat nem is számoltam..
Max megmarad kánikulajáratnak, úgyis csak arra használtam, hogy bepötyögjek vele a belvárosba, vagy Buda szívébe nyáron asszonnyal kirándulgatni, bámészkodni..
Nézd meg ezt a pusztulatot az apróneten 215-ért, mondjam, hogy az enyém éz ez, ég és főld ? A kettő közti különbséget cimbalmozni lehetne..
http://www.apronet.com/lista.php?alrovat=222
Apróhirdetés azonosítója:5036224
Meglátjuk, lesz-e kapás :-)
A gép tényleg jó....
Áhá, értem, az árát tekintve viszont úgy tűnik hogy mégsem akarod eladni :-)
Félre ne érts, ha az enyém lenne, akkor valószínűleg 500E-ért sem válnék meg tőle. Látszik rajta a hozzáértő megbecsülés!
negyedmillióért én is eladnék ilyet. ;-)
Tavaly vettem egy dízel egyterűt, most épp abba vagyok szerelmes :-)
Hali!
Szép nagyon a motor, de miért adod el?
Mármint újracsapágyazott váltó:-)
Elhaladsz a boltba egy mezei elzett postaláda zárért, kapható azonos kivitel.A zárófülecskét kicseréled a Jawaéra (vagy szegecselsz, vagy pici csavar kell anyával)
Teljesen felújított 87-es Jawa 350-638 velorex 562 oldalkocsival eladó.Új fény, fekete szín, új gumik, felújított motor, újracsapácsazott váltó, új kuplung, bowdenek, stb.. új forgalmi, törzskönyv, uniós rendszám, légterelő, túradoboz. Csak motorozni kell vele. Fix ára 240000 Huf.
http://kep.tar.hu/fullkopy/50039034/11849531#2
vizvezjav@net-tv.hu
gsx-r 250 '88
tudok a pécsiekről, de egy utánvétes postaköltség min. 1500 Ft, vagyis ha a pécsiek 3500-ért adták volna ugyanazt a tömítést, akkor sem jártam volna vele jobban, mint a redbarommal. De azért kösz, hogy szólsz, de nekem ez így jobb így, itt van tényleg egy köpésre, bemegyek a kiszerelt alkatrésszel, leteszem az új mellé, és csak akkor veszem meg, ha tényleg talál is.
Tud valai épkézláb megoldást a Velorex oldalkocsi üléstámla zárjának a cseréjére??? Mert az enyém teljesen be van halva. Még az előző tulajdonosok szétbarmolták a cilindert benne.
meg hogy az 5000 sok egy hengerfej tomiteser? milyen moci az? nekem a kawahoz 13500 volt a tomites es nem lehet gyartatni hozza:S egyebkent ugytudom, hogy pecs kornyeken van valami bolt akik szinten foglalkoznak belpiacos motorokkal es sokkal olcsobb mint a red baron.
Ami a 60e-s oldalkocsit illeti, az azért túlzás. Tőlem pl. vehetsz - igaz bütykölgetős kivitelben - Hiperelasztik oldalkocsit 15-ért.
E' köll vinni műszakira kb. 3ropiér (új forgalmi+tk. biztos kell majd: -12e) nameg rendszámtáblák.
De más nagyon nem.
Talán valami műbizonylat még az összerakásról.
A papírozást e téren Fullkopy ismeri részletekbe menően, reméljük megmondja mi van még :) .
(rohadt tékozló koldus állam!)
Igazándiból Magyarország ezeknek az igazi vesztőhelyük. Japánban csak a természetes elhasználódás fenyegeti őket, de amikor az első magyar tulajdonos kézbe veszi... jönnek az ideig-óráig célravezető félmegoldások és bütykölések, elmaradnak az előírt karbantartási műveletek (olajcserék, szelephézag-állítás stb), egyszerűen szétbasszák a motort a hanyagságukkal és a faszariságukkal. Utána eladják - mondjuk neked.
De a japó motorok tényleg úgy vannak összerakva, hogy nem nagyon lehet csak úgy "meggenerálozni", mint egy MZ-t. Az enyimbe pl. a vezérműtengelyeknek nincsenek csapágycsészéi, csak úgy standapityere forognak a speci aluötvözet hengerfejben. Jó, hogy tényleg jól meg van csinálva és rendeltetésszerű használat mellett soktízezer kilómétert elmegy, de ha már egyszer ilyen vagy olyan okból szétbaszódott, akkor egyszerűen nincs mód a javitásra, cserés az egész hengerfej. A blokk többi része hasonló stílusban előadva. Szóval tényleg jól meg kell nézni, nem megvenni ifjonti hévvel olyat, aminek már lóg a bele, hogy "majd megbütykölöm" mert a bütykölés egyszerűen nem volt tervezési szempont ezeknél. Amíg mennek, mennek, utána méhtelep.
Na azért általánosítani nem szabad.Jól meg kell nézni mit vesz az ember, de nem feltétlenül szar egy japán, ha használt is..CSak jó öreg legyen..:))A 8-10 éveseknek ki van hajtva a bele, és nem lehet belenyúlkálni már..
Persze, hogy csak nálunk ritkaság, de mi a faszt kezdjek egy külföldi rendszámos motorral, amire soha a büdös kurva életben nem ad ki forgalmit ez a despota állam, mert hogy jujj, még köhögni fognak a mókusok a fán a füstjétől. (gyk.: az öreg guzzi még az euro-2-t sem tudja, ami a forgalomba helyezés minimális feltétele)
Az önindítója egyébként a 128-as fiatéval talál, ami idehaza yugo néven ismert. A blokk nem teljesen ugyanaz, csak a forgattyúsház, de tény, hogy sokan átbütykölgetik.
A japán belpiaccal nincsen semmi baj, ugyanúgy küldenek hozzá alkatrészt japánból egy-két hét alatt, mint bármelyik futó tipushoz, a sárgáknak ugyan matt mindegy. A dolog egyetlen neurótikus pontja az alkatrészek rendelési számának megtudása. Erre egyelőre a red baromnak van monopóliuma. Másutt is meg lehet rendelni, ha véletlenül innen-onnan kitúrod a netről a számot, de mikrofilmje többnyire csak nekik van.
Én nem hiszem, hogy nagyobb riszkírt jelentene egy japán belpiacos motort bevállalni, mint egy Magyarországon szintén nem elterjedt európai típust.
Nekem is az van, ősszel hengerfejes lett, simán megjött hozzá a pakolás a red baromban 5000-ért "suzuki genuie parts" zacsiban. Na jó, ez persze nem kevés egy hengerfejtömítésért, de viszont a jókai téri tömítéses sem akarta sokkal olcsóbban megcsinálni, és hát akkor már mégis inkább a gyárit. ;-)
Hi!
Én akarok egy oldalast mostanság, de nem igen van lém...
Szal a pinyóba van 1 perka amit full fel kell újítani az cirka 100 rugónyi alkatrész, ahhoz veszek 1 papiros MZ oldalkocsit az mogyuk 60 azt még a papirmunka , szerelés....
szerintem nem sok az 160-ért.. az 2 jó bicaj ára gyerekek.
Most vettem csúzlit 30e. HUF nem taakarta be az átírást...
Amúgy a másikért a 3kilót én is sokallom.
A V35 Imola csak nálunk ritkaság. A Guzzinál nem szabad elfelejteni az egyszerűségét. Pl az önindítója megegyezik valamelyik Fiatéval. A blokk pedig ugyanaz a 350-esnek, mint az 500-asnak ergo 500-as motor 350-es papírral.
Ráadásul ugyanúgy lehet szeretni, sőt szerelni őket, mint a szocikat.
Szerintem sokan belebuknak még a belföldi piacos japán marketingszökevénnyekbe.
Természetesen midenki az izlésének megfelelően válasszon motort!
De itt Európában saját márkáinkat részesítsük előnyben, főleg elvárható ez egy szocimotorostól!
Én egy guzzi V35 imolára vágytam. 400.000-ért akartak rámmelegíteni egyet, hogy az ilyenolyan ritkaság. Hát tényleg ritkaság, de azonos állapotú japókat lehet venni a feliből is, kopó-fogyó van olcsó utángyártottban (Pinkmotors), ha meg nagy baj van, akkor bontó, legvégső esetben pedig a szalon, és a TQM miatt biztos lehetsz benne, hogy ki is segítenek. Európai motornál se bontó, se TQM, kisebb példányszámú daraboknál még utángyártás sem nagyon, hát nem biztos, hogy jól jársz vele...
Az oldalas ETZ-ből lehet egy kicsit alkudni, de nem létkérdés a tulajnak az eladása, szereti a motorokat, de nem ragaszkodik hozzájuk. Szerintem közel rangidős lehetne köztünk.
Részben egyetértek a japán motorral. Nekem is volt japán mocim, de kellett a pénz a házra-igaz soha többet nem akarok japánt. Újra nem telik, használtat venni meg nem szabad, mert többe kerül a leves, mint a hús.
Azért szerintem mindenki szeretne négyüteműt, meg nagyobbat, de nekem az is európai lesz az biztos. Se rizskályha, se az amik ócskavasa nem jöhet szóba.
Te nyilván az 250-es ETZ-ről beszélsz, a többi típus birtoklásának óhaja nem zárja ki se a jóízlés, se az anyagi jólét meglétét.
Az igényesség nem értelmezhető. Ez egyéni kívánalmak sajátságos és személyenként változó halmaza.
Mert aki szerény, de szép mocit akar, szocimotort vesz. Akinek az ostoba száguldozásra, meg parasztvakításra van igénye, jappán gépet gyűjt be magának és költ rá a használat helyett, amelyik újabb igényt jelenthet.
Illetve hát olyan személy kell hozzá, aki a) valamiért MZ-t szeretne, pedig b) van pénze és c) igényes.
A legnagyobb gond szerintem a c) ponttal van, ami a jelenlegi társadalmi viszonyok között ellentétben áll az a) ponttal. Vlgeredményben ha metszük egymással a három halmazt, akkor egy nyolcvanas évek életérzés iránt erőteljesen érdeklődő, szerelni nem szerető (vagy nem akaró) különc pénzeszsákot kapunk. MÉg az is lehet, hogy van is ilyen, de neked lényegesen nehezebb megtalálnod ezt az illetőt, mint az illetőnek egy igazándiból kevés kilóméteres, nem agyonbuherált MZ-t. (Bár ez utóbbi sem könnyű eset, de azért korántsem reménytelen, mint különc milliomosokra vadászni.)
Annyiért meg nem is érdemes eladni :-)
Egyébként mindennek az a reális ára amit megadnak érte, az nem érv hogy "az enyém azér több 50E-el mert PROX hajtókaros, meg Dell'Orto karbis.....stb" ha nincs fizetőképes kereslet, akkor ott a két ismert megoldás:1) Irányár feléért elviszik, 2) Nem adom el....
Ne viccelj, valaki szóló tézét is ennyiér akar elmelegíteni :).
Én amúgy nem tudom mi lehet manapság a dolgok reális ára. Totális a kuszaság árak ügyében. Pláne ha még az állapot is bonyolítja a számítást.
Amúgy kevéssel arrébb meg 300 ért akarna valaki megválni a peregyes fogatától. Na az tutira sok. Megjegyzem ez se tűnik valami hűde olcsónak. TAlán olyan 120 a teteje szerintem.
Igen ez az.
Nem sok egy kicsit érte ez az ár?
Nem mintha meg akarnám venni, de mégis?
Elnézést, nem erre gondoltam, amit én láttam az egy (talán) siófoki gép volt és 250/1-es+superelastic oldalgép.
Ez viszont nagyon tetszik a velorex-szel :-)
Asszem megtaláltam:
http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/110850
...nem 250/1-es volt az a velorex-oldalassal szerelt MZ?.....
Bár az enyém még soká lesz kész a hétvégén mentem egy Velorex oldalassal szerelt Etz-vel. Király volt. Kicsit szokni kellettt az ETZ-t a Jawa után, de meglepően jól húzott.
Egyébként eladó a motor, a használtmotorok.hu-n megnézhető.
Sziasztok !
2006.május 1. / Hétfő / : Budapesti szoci-moci találkozó !!!!!!!!!!!!
Lenne kedvetek egy közös kis motorozáshoz,eszmecseréhez ? Semmi komoly,semmi kötöttség és hivatalos szervezés.....csak egy kis közös program,élvezni a gépek és a (remélhetően) jóidő adta lehetőséget és a jó társaságot.
HELYSZÍN : Budapest,Dózsa György út,felvonulási téri szakasza.
Mivel területfoglalási és egyéb engedélyekkel nem rendelkezünk,ez
csak olyan "spontánbuli" lesz.
Pár motoros összejön a parkolóba,dumálnak,megnézik egymás öreg
gépeit és zárásként felvonulás ( Kultúráltan,a kresz szabályait betartva ) az Andrásy úton és vissza a kiindulási ponthoz.
Terveink szerint meghvínánk a hazai szoci kis és nagymotoros klubok tagjait is és ha tudtok,ti is értesítsetek mindenkit aki érintett lehet ebben a témában !!!!!!!
Jöjjön Simsonos,Komáros,MZ-s,Babettás,Panonniás,Ural-os,stb,stb.
És végül mégegyszer a dátum : 2006.május 1. / Hétfő - reggel 8:30-tól/
Lenne hozzá kedvetek ?
Csináltunk egy freemail címet : szoci.moci.tali@freemail.hu - ide várjuk a
résztvevők jelentkezését,kérdéseit,ötleteit,stb a találkozóval kapcsolatba.
Üdv mindenkinek
Kipe és GrafUr
Magyar Riga Motoros Klub
Jaaj, már megint ez az uncsi a leleplezősdi :((
Vélekedhetünk erről a dologról sokféleképp, szerintem inkább eredetiségnek hívják, pláne ha valakinek pont az átkosban és elsőként jut az eszébe ilyesmi, ahol pedig örülhetett az ember, ha épp nem szívta semmilyen érinthetetlen hivatal a vérét.
Aki meg először búvárkodik, az annak örül, hogy él odalenn, nincs ideje átérezni a pillanat felemelő voltát :).
A részleteket nem ismerem, de a kedvedért megkérdezem hogy is történt konkrétan a dolog.
Aláírtak, de MIT? Levitték az anyakönyvet a víz alá? És az mitől nem ázott salátává? Kis zavart azért érzek ebben a történetben...
Egyébként szerintem önön együgyüségüket mutatják meg azok a búvárok, akik a tó fenekén esküsznek, azok a biciklisták, akik biciklin mennek a templomba meg a hasonlók. Ha valaki olyan tartott volna búvár-esküvőt, aki amúgy nem búvárkodik, sem előtte, sem azóta, akkor azt mondom, ez igen, volt az embernek stílusa, kicsit exhibicionista, de de még mindig jobb, mint egy konformista. Ha viszont a búvár esküszik az usziban, arra csak annyit tudok mondani: hülye szakbarbár!
Az jó, most én is arra használom, sok motyó belefér.
Egyszer majd csak elkészül!!!!!!!!!
Na, ez már teccik :)). Különösen a bográcsos rész. :)
Az egyetlen komolyabb túránkon mi is kötöztünk mindenhova, kapott az oldalkocsi hátulja is szép odagumipókozott púpokat háőtózsákból és sátorból.
Ezer kösz, de fater már megoldotta, meg egy kicsit nagyobb az átmérő is. Egyébként az egyik szomszédom is hisztérikusan követeli a maga részesedését a gépmunkákból, mindenáron ő akarja méretre marni a jobboldali blokkfelet. Azt hiszem megengedem neki :)
OFF Egyébként ő és kedves neje volt az első pár Magyarországon, akik búváresküvőt tartottak, a Komjádi uszodában, rendesen lent a víz alatt írtak alá alkoholos filccel.
Persze vitték magukkal az official anyakönyvvezetőt is teljes harci díszében stb. Mindezt kb 1975 környékén. Állati lehetett:)
Minden hétvégen megyünk. Hol ketten, hol hárman. Szombat de.-től, vagy péntek délutántól vasárnap estig kirándulás. Börzsöny, Pilis, néha egy kis Felvidék, körútszerűen. Alvás valamelyik patak partján sátorban. Szereltem az oldalkocsira pótcsomagtartót: egy ropogóra való felhajtható aljú (rugós) első csomagtartót fogattam 2 ABA bilinccsel a sajájának a hátsó végére. A ropós lomnak az alsó két szárán gyárilag gumitappancsok, ezek az oldalkocsihoz támaszkodnak és hogy ne lifegjen még ezek ellenében odahuzattam az alvázhoz is némi dróttal. Legalább 3x annyi csomagot tudok felrakni (2 hálózsák, pokróc, polifoamok, sátor, 1 hátizsák és a tetejébe még egy bogrács is :) ).
a fogyasztás végett általában 80-90 között tartom a sebességet, de van hogy nem bírok a viszketegséggel a markomban és belecsúszunk a 110be :). 2x mentem fel 3 személlyel Drégelyvárba! Ez azért annyira nem piskóta!
Hát ennyit az örömködésről :))
Hej, te ugrifüles, egy 11cm átmérőjű és 2,5cm vastag aluminium korongból kitelik-e a generátor-közdarab ami kell neked? Mert van egy ilyen anyagom, ha akarod, kidrehálom a sz*rodat.
Használható, de mire? Max a darabok tárolására.:DDDD
Sebaj, legalább az oldalkocsi használható maradt! :)
Én már próbáltam, de az első indítás után megadta magát az egyik főtengelycsapágy..:((( Így most nálam is darabokban van a blokk, pedig már motorozhatnékom van.....
Összesen: 40 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|