hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 30. hétfö 
Dávid

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Oldalkocsi, kuli - új hozzászólás

Összesen: 40 oldal

alfa00
válasz erre | email2006-06-08 12:02:29
Szia! Kérdeznék tőled én is. Van egy oldalkocsim, papírok nélkül.Hogyan tudnám a papíros T5 mellé vizsgáztatni? Az OK-t vashulladékként vettem. Köszönöm.
sorszám: 399 (54819)
(előzmény: Fullkopy, 2006-06-07 12:44:48)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-06-07 12:44:48
Legjobb, ha az oldalkocsi típusazonos motorkerékpárról származik. Még jobb, ha a rendszám is szerepel a papíron.
sorszám: 398 (54725)
(előzmény: kecel, 2006-06-07 08:32:26)

 
 
kecel
válasz erre | email2006-06-07 08:32:26
Köszi Fullkopy a kimerítő tájékoztatást. Ezek szerint nekem kell csinálnom egy adásvételit az oldalkocsiról, különben nem megy át a műszaki-vizsgán?
Tetszik, hogy le lehet szerelni az oldalkocsit (oldalkocsis papírokkal), és lehet szólóban használni, ezt nem gondoltam volna. :-)
sorszám: 397 (54705)
(előzmény: Fullkopy, 2006-06-06 23:57:11)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-06-06 23:57:11
Jelenleg 2 rendszám kell.
Az oldalkocsit leszerelheted, szólóban a gépet használhatod.Semmilyen plusz papír nem szükséges.
A kikötés annyi, ha oldalkocsis jellegét meg akarod őrizni, a műszaki vizsgára oldalkocsival kell bemutatni a gépet. Ha szólóra vizsgáztatod, új forgalmi és törzskönyv fog kelleni.
Ha szólóra oldalkocsit akarsz szerelni, azon túl, hogy az oldalkocsi származását igazolnod kell, a motorkerékpárnak alkalmasnak kell lennie oldalkocsi felszerelésére, valamint az oldalkocsinak rendelkeznie kell ahoz a motortípushoz gyári összekötőelemekkel. Iránymutatást a KöHÉM rendelet, és a tipusbizonyítványok adnak.
Ha olyan gépet akarsz a hozzávaló oldalkocsival összeállítani, ami egyébként nálunk ismert, forgalmazták valaha, semmi gond nem lehet a műszakin. Az oldalkocsi miatt nem kell eredetiségvizsgálatra menni. Az oldalkocsi nem jármű, a jármű nyilvántartásban nem szerepel.Felszerelése a motorkerékpár jellegét , önsúlyát, megengedett legnagyobb összsúlyát, és a szállítható személyek számát változtatja meg.
Ami még lényeges ha mélyen érint a háromkerekű: B jelű segélydoboz kell, és nem tilos vontatni az oldalast.Háromszög kötelező.
sorszám: 396 (54698)
(előzmény: kecel, 2006-06-06 22:36:04)

 
 
kecel
válasz erre | email2006-06-06 22:36:04
Feleim, ez félig oldalkocsis, félig papíros kérdés lesz, bocs, ha már volt róla szó:
Hallottam olyasmit, miszerint egy EU-s jogharmonizáció alapján ez az oldalkocsis rendszám-műszaki plusz mizéria megszűnne, ebből van már valami, vagy még mindig él a régi téma, hogy két rendszám kell az oldalkocsis mocihoz, és ha leveszed az oldalkocsit, akkor megint új papír...?
(Az oldalkocsiról kell valamiféle papír műszakin, meg a forgalmiba, vagy elég, ha látszik, hogy eredeti gyári?)
sorszám: 395 (54692)

 
 
tomi00000
válasz erre | email2006-06-01 12:59:07
Győrben kinek van oldalkocsija, tudok-e vele találkozni, vagy esetleg tel.szám.
sorszám: 394 (54277)
(előzmény: Fullkopy, 2006-06-01 12:44:57)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-06-01 12:44:57
Az ülést megtartja egy laposacéldarab, amit alul középen felcsavarozol úgy, hogy előre mutasson, és az ülés síkjából kb. 2 centit lóg túl. Ennek ellendarabja egy szögacéldarab, amit a hajó aljára csavarozol , előtte sarokköszörűvel kivágod a laposacél helyét. Az egész olyan, mint egy mezei tolózár a sufnin.A szögacél megtámassza az ülést, a fül nem engedi kiugrani a helyéről.
A háttámlához is két laposacélt kell felcsavazozni, ennek helye megvan,( az ülés alsó támaszlemeze mögé kell beakasztani) az acélokat vagy meghajtod, vagy alátéteket kell tenni az acél és a háttámla közé távtartónak.
A zártartozék már nem egyszerű ennyire, azt méretpontosan kell legyártani.
Legegyszerűbb lenne megnézni és leméretezni, mondjuk, pl. én Csepelen lennék, de Győrben is van oldalas..
sorszám: 393 (54274)
(előzmény: tomi00000, 2006-06-01 10:10:03)

 
 
tomi00000
válasz erre | email2006-06-01 10:10:03
Most rakom a motoromat össze Velorex oldalkocsival, de az oldalkocsi ülések tartójából semmi nincs meg. Tudna-e valaki fényképet, vagy rajzot, valamit küldeni, hogy néznek ki ezek a dolgok. köszi.
sorszám: 392 (54260)

 
 
HA0GPS
válasz erre | email2006-05-30 19:32:23
Köszi a részletes segítséget! Igyekszem megfogadni és megvalósítani.

Üdv! Lui
sorszám: 391 (54081)
(előzmény: Csehcsoda, 2006-05-29 18:20:49)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2006-05-29 18:20:49
Ha elölről kezded, akkor érdemes az alsó-külső szár és az azt felülről lezáró menetes elem között alaposan tömíteni vmi. olajálló pasztával. Érdemes új tömítést vágni az alsó 6-os csavar feje alá és azt a részt IGEN ALAPOSAN megtisztogatni. Annak a csavarnak a meghúzásakor figyelj arra, hogy az a belső fej, amit a csavar rögzít, megfelelően legyen pozicionálva. ( Van rajta egy kis bütyök, amely egy belső furatba megy bele, lehet a kb. 4-5mm lehuppanást érezni ha a kicsit betekert csavarral forgatod a fejet.)
Egyébként száranként 140 ml olaj kell bele. Én 15W lengéscsillapítóolajat szoktam tölteni bele, de van aki kb. 1/3 arányban motorolajat is szokott hozzá keverni.
sorszám: 390 (53905)
(előzmény: HA0GPS, 2006-05-29 11:15:35)

 
 
HA0GPS
válasz erre | email2006-05-29 11:15:35
Szia! Én most fogok majd hozzá az újrafestett JAWA250-559 öszerakásához. Az első teleszkópokból a szétszedéskor kicsorgott némi olaj. Mennyit kellene betöltenem ha az egészet elölről kezdeném - és milyen tipusú "olaj"-at?
Köszi, üdv! Lui
sorszám: 389 (53852)
(előzmény: szakal666, 2006-05-29 07:27:15)

 
 
furfarag
válasz erre | email2006-05-29 08:55:39
Hétvégén (3-án)Csemőn Jawa találkozó lessz.
sorszám: 388 (53825)

 
 
furfarag
válasz erre | email2006-05-29 08:30:14
Biztos?? Mert hogy rövidebb az egész!
sorszám: 387 (53821)
(előzmény: szakal666, 2006-05-29 07:27:15)

 
 
szakal666
válasz erre | email2006-05-29 07:27:15
ugyanannyit mint bármelyik hátsó teleszkópba : 47cm3.
sorszám: 386 (53815)
(előzmény: furfarag, 2006-05-28 21:54:03)

 
 
furfarag
válasz erre | email2006-05-28 21:54:03
Sziasztok.Biztos hogy ez az oldalkocsi topic??
Megmondaná valaki, hogy a velorex oldalkocsi gátlójába mennyi olajat töltsek?
sorszám: 385 (53786)

 
 
szakal666
válasz erre | email2006-05-25 09:23:08
80-90-100 éppen annak fügvénye hogy mennyi pénzem van benzinre.Ha 80at tartom szigoruan, akkor nem több 6 liternél. 100nál már a 8l kell neki. Ja, 638as.
sorszám: 384 (53398)
(előzmény: jawa lovas, 2006-05-23 21:22:29)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-05-24 12:48:39
A mai magyar gyakorlat szerint viszont azért teszem tönkre azt, amihez értek, mert olcsón meg akarom venni és saját tulajdonként már saját zsebre újból felvirágozatatni.

Pl ilyen most aktuálisan a Szerencsejáték erté, amiről egyes "szakértők" félelmetes kitartással igyekeznek bebizonyítani, hogy mennyire veszteséges, holott egyértelműen aranytojást tojó tyúk. De hát valakiknek biztos jobban esne, ha az ő zsebükbe és nem a közös kasszába dolgozna. :(((
sorszám: 383 (53283)
(előzmény: vkami, 2006-05-24 10:12:38)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-05-24 12:28:55
Vagy megpróbálok felnőni a feladathoz a helyett, hogy önként választanám a koldusbotot. ;-)
sorszám: 382 (53278)
(előzmény: vkami, 2006-05-24 10:12:38)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2006-05-24 11:19:40
Sőt: tönkreteszem, majd eladom.
sorszám: 381 (53267)
(előzmény: vkami, 2006-05-24 10:12:38)

 
 
vkami
válasz erre | email2006-05-24 10:12:38
Ha tehetségtelen vagyok ahhoz, hogy valamit működtessek, akkor eladom vagy tönkreteszem.
sorszám: 380 (53264)
(előzmény: Zapkorte, 2006-05-23 21:30:19)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-05-24 00:21:02
te csak ne analiáld a freudi konfliktusaimat, eskem-beskem!
sorszám: 379 (53257)
(előzmény: levendel, 2006-05-24 00:08:45)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2006-05-24 00:08:51
Erröl én is tudnék regélni..
Egy kis falucska Tsz-ében épp gabona osztás volt,és az öreg papa odajött egy pannonia motoros "brigeccsel".Szép nyugodtan felkapkolt rá 600kilo szemet,majd bebökte a gépet kettesbe,és gyalogos sebességel hazavitte a portékát:)
sorszám: 378 (53256)
(előzmény: Zapkorte, 2006-05-23 23:24:55)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-05-24 00:08:45
Áhháá! Megvan az utolsó mozaik is.:)
sorszám: 377 (53255)
(előzmény: Zapkorte, 2006-05-23 23:24:55)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-05-23 23:24:55
Gyerekkoromban Verőcemaroson volt víkendtelkünk, hát ott micsoda járgányok voltak... mindenből kerti traktort csináltak pannóniától a zaporozsecig, nagyon durvák voltak a helyiek. De egészen komoly kis dolgok voltak, ahhoz képest, hogy nagyjából egy vasfűrész meg egy ívhegesztő volt minden szerszám, amit a készítésükhöz felhasználtak. És folyt valami fura versengés köztük, hogy ki tud jobb csettegőt tákolni, és a régieket eladogatták egymásnak, eszméletlen súlyos egy társaság volt. :-)
sorszám: 376 (53252)
(előzmény: rétiboglárka, 2006-05-23 22:55:59)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2006-05-23 22:55:59
igy van venni kell kévéjt,azt ha pár év után megpusztul még mindig össze lehet kombinálni egy kordéval,meg egy zsiguli váltoval:)
sorszám: 375 (53251)
(előzmény: levendel, 2006-05-23 22:47:21)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-05-23 22:53:54
És hol látsz te kínában szocialista gazdaságot? A húzóágazatok mind az egykori aparatcsikokból vállalkozóvá vedlettek tulajdonában vannak, akik bizony kisajtolják az utolsó fityinget is a vidéki plebsz százmillióiból.
Mint Anglia az ipari forradalom idején.

Az a tény, hogy arrafelé is működik az állam és valamiért szocializmusnak/kommunizmusnak hívja magát, ne tévesszen meg! Ennyi erővel nálunk is cocializmus van.
sorszám: 374 (53249)
(előzmény: Zapkorte, 2006-05-23 22:46:55)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-05-23 22:47:21
Addig jó, amíg mi nem a kínai társadalom piszok szegény rétegébe tartozunk.
Nem tudom hány év kell ehhez még, de jó eséllyel meglesz. Ijesztő, mi?
Vegyetek kívéjt ti is! :)
sorszám: 373 (53248)
(előzmény: rétiboglárka, 2006-05-23 21:36:17)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-05-23 22:46:55
Hát ez itt is így van. a 20 centes óradíj meg önmagában semmit sem mond az árszínvonal ismerete nélkül. Kínában a kínai 1 juanért veszi a kínai trikót, nem úgy, mint te a piacon, 300 Ft-ért. ;-)
Akárhogy is, Kína az eleven cáfolata annak az itthon sokat hangoztatott tézisnek, hogy "a szoialista gazdaság eredendően életképtelen".
sorszám: 372 (53247)
(előzmény: rétiboglárka, 2006-05-23 21:36:17)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2006-05-23 21:45:16
asszem erre mondjék hogy:
Szomoru fűz alatt vidáman seggbe rugva..:)
sorszám: 371 (53242)
(előzmény: Matya, 2006-05-23 21:38:29)

 
 
Matya
válasz erre | email2006-05-23 21:38:29
Mindenképp szárazabb, és ez a lényeg..Nedvesből csak egyvalami jó...:))De az se hidegen..:)))
sorszám: 370 (53239)
(előzmény: rétiboglárka, 2006-05-23 21:36:17)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2006-05-23 21:36:17
Azééé azok se álnak anyira fényessen.
ot a társadalmi rétegzödés két féle képpen alakult.vannak a gusztustalan gazdagok,meg a piszok szegények..
Multkor volt a tv ben ha jol emlészem.egy varronőt interjuvoltak.Naponta 12-16munkaora.Havonta 2-3 munkaszüneti nap
az orabér meg ha jol emlécem nem haladja meg a 20 centet.
Itt legalább az ember nem a rizsföldön döglik meg hanem a buzatáblán:)azéé sokkal derüsebb nem?:)
sorszám: 369 (53238)
(előzmény: Zapkorte, 2006-05-23 21:30:19)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-05-23 21:35:30
Azért nem ilyen egyszerű a helyzet.
Mindig azzal kell főzni, amink van, mert " utólag már sopánkodni kár!"
Én hülye már megint politizálok!!!!
sorszám: 368 (53237)
(előzmény: Zapkorte, 2006-05-23 21:30:19)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-05-23 21:30:19
Ez egy hibás politikai döntés eredménye. Előre látható volt, hogy a finánctőke csak addig marad országunkban, amíg a gazdasági helyzet számára kedvező. Most, hogy a bérek egyre emelkednek, és lassan lejár a csábító adókedvezmény is, persze, hogy átmennek oda, ahol kisebbek a termelési költségek. Durva stratégiai hiba volt felszámolni a nemzeti iparunkat, és kiszolgáltatni a magyar munkásokat az imperialista kalandoroknak, mostan jól továbbállnak, és nem marad utánuk semmi más, csak a szegénység. Erről nem a kínaiak tehetnek, hanem az antalljózsi. A kínaiak pontosan ugyanonnan indultak 89-ben, mint mi (ha ugyan rosszabb nem volt náluk a helyzet), oszt tessék, ők most rakétákat lődöznek az űrbe és felhőkarcolókkal tűzdelik tele Sanghait, mink meg lassan éhezünk - még mindig ugyanazokban a panelházakban vagy sátortetősökben, amik az előző rendszerből maradtak ránk. De ez nem holmi külső ellenség munkálkodásának az eredménye, ez a mi hibánk. A Ganz, a Weiss Mamfréd, a Láng, a MOM, a Gamma, a Fonógyár meg a többi nem komenyista találmány volt, kááár volt kidobni őket a tavarisokkal együtt, kááááááár!
sorszám: 367 (53234)
(előzmény: Matifu, 2006-05-23 20:43:59)

 
 
Matya
válasz erre | email2006-05-23 21:29:27
Persze, hogy lehet kapni.A most 10-12 évesekhez nehezebb, mint az őskövületekhez.Tudnillik a régi Yamahákhoz pl a gyártás leállítása után 20 évig csinálnak/tak alkatrészt.Utána már csak az megy ki, ami megmarad raktáron.
Egy ma futó modellhez meg a gyártás leállítása után maximum 7 évig nyomják a cuccokat..Ezt azért jó észben tartani..
És ezt nem a kisujjamból szoptam..Van egy jó ismerősöm a YH-nál..:))
Szóval XJ650:'85ig gyártották, ergo 2005ig nyomták az alkatrészeket.
Egy tegyük fel 96os valami nagyvashoz 7 évig..Szóval 2003-ig..Három éve semmi..
De mindenki azt következteti ki ebből amit akar, nem akarok senkire semmit ráerőltetni, értelme sem lenne.Felnőttek vagyunk, vagy mifene.:))
sorszám: 366 (53232)
(előzmény: Zapkorte, 2006-05-23 21:18:31)

 
 
Matya
válasz erre | email2006-05-23 21:24:02
Jah, egy R80-as, vagy egy R100-as BMW-t nem vetnék meg, az tuti..'94-ben még nyomták a régi szériát..Esetleg egy '94es XJ900F.Na az még megfontolandó lenne.HA.Lehetne kapni használtan, dehát érdekes módom AZT nem akar szinte senki eladni..:)))
sorszám: 365 (53231)
(előzmény: levendel, 2006-05-23 20:53:31)

 
 
jawa lovas
válasz erre | email2006-05-23 21:22:29
Hali! Kérdezném ti a Jawával 3 személyel mekkora utazósebességet szoktatok tartani? Az enyém 634.
sorszám: 364 (53230)

 
 
Matya
válasz erre | email2006-05-23 21:19:46
Na én azért nem tettem le róla, hogy egyszer lesz egy spagettiszósz-zabáló dög alattam.:))
Japán az van most is.Békebeli.XJ650.Csak 24 éves, tehát ez még elég jó darab.A bizonyítós korszakból van még, hála istennek.Nem hajtom nagyon, főleg mert túramotor, meg 24 év alatt azért öregszik az acél is, akárki akármit mond..De el nem adom az életben sztem.
De újat 4 hengeresből nem vennék sosem.MV Augusztát azt igen..:))Csak hogy támogassam Mussolinit...:))Vagy egy kavicsosztályzó-gép is szóba jöhet, valami csupasz kivitelben..:)900 Monster, vagy hasonló.
sorszám: 363 (53229)
(előzmény: levendel, 2006-05-23 20:53:31)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-05-23 21:18:31
Te miről beszélsz? A 18 éves belpiacos suzukimhoz a legkisebb igyó-bigyó is rendelhető a korabeli alkatrészkatalógus korabeli cikkszáma alapján "suzuki geniue parts" feliratú zacsiban. Nem csak hengerfejtömítés vagy karburátordüzni, de olyan ritkán elromló dolgok is, mint pl. a láncvédő műanyag. Az 1982-es yamaha DT-mhez szintén lehetett volna rendelni megszakítót, kondenzátort a budaörsi yamaha szalonban, igaz, kicsit drágán. Szó nincs itt 5-6 évről! Ez inkább pont az olyan járműpusztítókat jellemzi, mint pl. az olaszok. Leáll a gyártás, pár év alatt szétcsapják az utolsó darabokat is, és utána - kereslet hiányában - megszűnik az alkatrészellátás, vagy jobb esetben mindenféle gagyi utángyártott cuccok közt lehet túrkálni (tisztelet a kivételnek).
A japán motorok annyiban fogyasztóiak, hogy nem igazán lehet őket otthon bütykölészni, szigorúan márkaszervíz, speciális műszerezettség és szerszámozottság, valamint hogy gépi megmunkálás helyett alkatrészcsere van előírva. Ebben is van ráció, hiszen a nagyüzemi termelés mindig gazdaságosabb, mint az egyedi stupekolgatás. Legalábbis egy fogyasztói társadalomban ez így van. Itt egy kicsit speciális helyzet van, mert kivan a seggünk a gatyából, de mondjuk egy német vagy svájci gépműhely rezsi-óradíjával aligha éri meg egy négyhengeres főtengelyt fölköszörülgetni meg csapágyat öntögetni, amikor japánban percenként kettőt köp ki az autómata emberi kéz érintése nélkül. (Meg aztán épp ennek a fórumnak a lakói tudják a legjobban, hogy ezek a sufni-felújítások nem is mindig a legjobban sikerülnek.)
sorszám: 362 (53227)
(előzmény: Matya, 2006-05-23 19:35:09)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-05-23 21:11:42
Akkor már inkább vennék egy Uralt. Kiforrott technika, olcsó alkatrész, könnyű szerelhetőség, viszonylag baráti ár újonnan. Ráadásul a legolcsóbb oldalkocsis a piacon, na persze csak a Jawa után!
sorszám: 361 (53225)
(előzmény: Zapkorte, 2006-05-23 18:37:11)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-05-23 20:53:31
Akkor neked nem is Ducati kell, hanem BMW. A palettán asszem nincs még egy ennyire kikezdhetetlen nimbuszú, megbízható, strapabíró gép. Ez nem általánosítás, bármelyik motorszerelő és jól menő fogorvos, vagy volt KISZ-vezér megmondhatja.

Félek tőle, hogy minket nem fognak nyomasztani se a ducati, se a bmw, se az új négyhengeres rizskályha birtoklásának terhei, így nem is aggaszt komolyabban a választás problémája minket. :)
A fogyasztói társadalom meg tényleg gusztustalan, de valamennyire - ha tetszik, ha nem - mindannyian fogyasztók vagyunk és generáljuk a folyamatot.
A mi családunk azért egész sokáig bírta a nyomást, a puszta funkcionalitását respektálva egészen néhány évvel ezelőttig nyúztuk a Kárpátok alfa romeóját (400e km), pedig ennél ellehetetlenültebb fogyasztói cikk már a rendszerváltás magasságában sem volt, illetve még ma is használjuk a Videoton Infracolort és ha rajtam múlna, ma is benzinmotoros aro-t hajtanánk inkább a fogyasztómobil helyett.

Na, ha ezek után is képes vagy rám, mint veled egyenlő, egyenrangú állampolgárra gondolni, elhiszem, amit a fogyasztói társadalom visszataszító voltáról írtál!
sorszám: 360 (53224)
(előzmény: Matya, 2006-05-23 19:35:09)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-05-23 20:43:59
A válaszom lényegét Matya megfogalmazta.
A gond csak az, hogy beléptünk az Európai Unióba és így az elbocsajtott olasz munkásokat is a nyakunkba vesszük. Egyébként nem kell Olaszországig menni, ha az olcsó marketingszökevény távolkeleti dömpingáru következtében elbocsátott dolgozókat akarsz látni. Én nap, mint nap szembesülök ezzel, a céget akinek dolgozunk folyamatosan Romániába költöztetik a versenyképesség és persze a nagyobb profit reményében.
És ha már az oldalas rovatban vagyunk, szerintem egy japó nem is néz ki jól oldalassal.
Itt Európában már rég Oldalkocsissal jártak, amikor ott messze még riskákban szállították a császárukat, akit karddal próbáltak védeni.
Aki látott már Guzzi, vagy BMW fogatot annak beszélhetnek, hogy milyen jó a japán,
sorszám: 359 (53223)
(előzmény: Zapkorte, 2006-05-23 18:37:11)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-05-23 20:34:12
Szívemből szóltál!!!!!!!!!!!!!!!
sorszám: 358 (53222)
(előzmény: Matya, 2006-05-23 19:35:09)

 
 
Matya
válasz erre | email2006-05-23 19:35:09
Na ezt azért támadnám, ha nem gond..:))
"A japán motorok jók"-nak néznek ki, meg tán 3-6 évig tényleg használhatóak.De utána...
A gusztustalan fogyasztói társadalom termékei..Még csak nem is lenne gáz ezzel, ha ennek a nevében, hogy fogyasztói társadalom, nem kényszerítenének bele mindenkit olyan döntésekbe,ahonnan nincs visszaút.Pl: le KELL cserélni a járműveket, mert nincs alkatrész hozzá, stb.Inkább lehetőséget kéne adni, azoknak akik ezt szeretik.Én inkább adnék kétszer annyit egy olyan motorért, ami elmegy 20 évet alattam, mint mondjuk két-három milliót egy olyanért, amit el kell adni 5-6 év múlva.Ilyen mér nincs???Ha valaki divatozni akar annak tökéletes ez a mostani állapot.De sztem vagyunk páran, akik nem így gondolkoznak.
Én is sokszempontból jobban bízok egy Ducatiban, mint egy új négyhengeres rizskályhában.
sorszám: 357 (53214)
(előzmény: Matifu, 2006-05-23 18:10:31)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-05-23 18:38:32
Esetleg egy szép kis TUTO lakat? ;-)
sorszám: 356 (53208)
(előzmény: Matifu, 2006-05-23 18:24:16)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-05-23 18:37:11
Elvileg igazad van. Gyakorlatilag egy mezitlábas Ducati Monster áráért kaszp egy legújabb SV1000-et vagy egy 1200-as banditát, vagy ha épp úgy tetszik 2db GS-500-at. Ehhez képest ki nem sz*rja le, hogy hány olasz betanított munkás veszti el a munkahelyét? Talán inkább gondolkozzanak el, hogy miért... ;-)
sorszám: 355 (53207)
(előzmény: Matifu, 2006-05-23 18:10:31)

 
 
R.A.
válasz erre | email2006-05-23 18:26:52
Pedig ez jó motor, még rádiósmagnó is van benne.
sorszám: 354 (53204)
(elözmény: levendel, 2006-05-22 14:48:12)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-05-23 18:24:16
Már kitaláltam, remélem müködni is fog. A tgk-on található dobozok zárjára gondoltam, ami tulajdonképpen egy zárható kilincs. Kamionshopokban érdemes érdeklődni. Estleg utánajárhatok.
sorszám: 353 (53202)
(elözmény: levendel, 2006-05-22 08:36:16)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-05-23 18:10:31
Nem akartam általánosítani. Nálam ez elvi kérdés, ha már Európában lakunk.
Nem mondtam, hogy nem jók, igenis nagyon jók a japán motorok.
Sajnos minden olyan termék vásárlásával, amit nem Európában gyártottak saját gazdasági leépítésünkhöz vezet. Azt gondolnánk, mit érdekel, hogy hol gyártották, pedig lehet hogy épp egy ismerősünk munkahelye szűnik meg pont amiatt, hogy a termék amivel foglalkozik a cége nem piackápes a távolkeleti dömping miatt. Na ilyen hülyeségek jönnek ki belőlem 3 sör után.
sorszám: 352 (53196)
(elözmény: levendel, 2006-05-21 18:39:46)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-05-23 17:46:24
Annyira azért nem, a hollandok rém fukarok, de talán éppen ez az oka annak, hogy éppen ezért a hivatali útvesztőik kissé racionálisabb.
Nomeg aztán itten mindent átpolitizálnak, még egy nyavalyás rendszámot is, és aztán az egész árát velünk, alattvalókkal fizettetik meg. Ugyan nekem is tökéletesen megfelelne az AT-71-93 a nagypolákomra. :-) Bár az is igaz, hogy azt még ingyen cserélték le, merthogy akkor még a rendszám állami tulajdon volt. Ebben a najmódiban meg a rendszerváltás esszenciája van benne: a hatóság rendelettel kötelezi az alattvalót, hogy vegyen igénybe egy jó drága szolgáltatást, amit egy csókos káeftécske végez. Ugyanez a felállás a fizető parkolás is. Legalább ne valami multimilliárdos geci zsebébe kéne tolni a pénzt, csak jobban esne, mint így.
És én igenis kommunista vagyok, vesszen a burzsoá rend! De főleg az államilag, törvényileg támogatott burzsoázia! Mi ez itt, egy banánköztársaság???
sorszám: 351 (53193)
(elözmény: levendel, 2006-05-23 16:32:50)

 
 
piri
válasz erre | email2006-05-23 16:51:18
télleg ronda de szerintem sokkal nagyobb gáz, hogy 20éve szerintem nem voltt ekkora bürokrácia + korrupció sem...
Énse vagyok komcsi csak mindig az aktuális rencert szidom :-).
sorszám: 350 (53184)

 
  Összesen: 40 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu