:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Oldalkocsi, kuli - új hozzászólás Összesen: 40 oldal
Ez nekem összemosódik... a 20-21 nem tommi a külömbség...
Bár nem huszas, hanem huszonegyes.
Nincs Neked véletlenül egy rendőségi P20-od?
Én falusi vagyok... De nem nagyfalusi:)
Csak nem Te is városi vagy, hogy sörözni hívsz?
Azt hiszem nagyjából egyetértünk. Még egy ok a sörözésre :)
Én is azt gondolom, hogy tisztelt hivatalnokaink, mivel nem értenek hozzá, mindenféle akadályokat gördítenek elénk, így biztos nem követnek el hibát.
Bizonyára igazad van! A lényeg az volt, hogy anno nagyon sok teherszállító tricikli volt forgalomban és ezek hivatalosan közlekedtek. Ma már ilyet nem látni legalábbis nálunk, mert pl. gyártanak a törökök is ETZ teherszállító triciklit... Na meg ott a Vespa is európai példának, nyilván ezeket be lehet, hozni és le lehet vizsgáztatni. Viszont ilyet építeni az igen rögös mármint a forgalomba helyezése. Ezek szerint, ha régen ezeket sufniban tákolták és mégis engedték öket a forgalomba akkor csak lazább volt az akkori rendszer mint a mai.
De SAJNOS ma nem azért van eza nagy szigor mert biztonságosabb, hanem azért, hogy fizess. Ha megfizeted mindent lehet, pl. quad ami 4 kerekű és NEM motor. Ha a műszakin elég számú és nagy címletű bankók vannak a forgalmiban akkor átmegy... Na ez a gáz...
Ebbe igazán kár lenne ideológiát vinni. Ha egy nemzetközi jogszabályt aláírtak - már pedig sokfélét aláírtak - annak alkalmazása társadalmi berendezkedéstől függetlenül kötelező volt. Ha láttál volna már Typenschein, ennél csekélyebb változtatások is be vannak korrektül vezetve és bizony minden ilyen bejegyzésért fizetni kell. Az viszont igaz, hogy a TÜV-nél hozzáértő emberek komplikációmentesen megállapítják ennél nagyobb ívű átalakításokról is, hogy az műszakilag megfelelő-e. A trike témához nem tudok hozzászólni, nem mélyültem el benne, de azt hiszem, túl széles közönsége nincs a dolognak. Viszont életem szebbik és nagyobbik felét a Magyar Népköztársaság polgáraként éltem le, így van egy kis fogalmam arról, hogy akkoriban mik és hogyan történtek. Ha gondolod, néhány sör mellett elmesélhetem :)
Szerintem elméletileg igen gyakorlatilag nem, de a külföldről behozottakat eddig is engedték. Egyébként mi magyarok vagyunk az EU legnagyobb trájkbeszállítói, itt gyártják a zömét és németbe vizsgáznak :-(.
Egyre több trike-ot látok viszont....egy jött is velünk a múltkori gurulásra....rendesen, rendszámmal...most akkor le lehet már vizsgáztatni őket??
Az a "jukker" maszek gyártmány volt, kiscsepkét fűrészeltek miatta....nagybátyám már tricikli korában vette...vagy kapta....mittudomén....:-)
"A jogszabályokat akkoriban is harmonizálták a nemzetközivel"
Szerintem meg még most sincs így, mert ha így lenne akkor mi is építhetnénk trájkokat kedvünkre de egyenlőre még azon is szét keverik az agyukat ha egy TS en TZ fék van. Azelőtt + pláne nem érdekelte a komcsikat, hogy mi van a vasfüggöny mögött, sőt kifejezetten tiltották, hogy ilyen trájkos hippik rohangáljanak az utakon....
Persze, hogy gyártották! A sufni mélyén házilag :)
A jogszabályokat akkoriban is harmonizálták a nemzetközivel, így jelent meg a motoros tricikli a magyar előírásokban. A Csepel- (Pannónia-, Jawa-, stb.-) motoros "csettegők" többnyire nem vizsgáztak.
Szerintem azt gyártották sorozatban mert anno a 70'-es években volt sok belöle és rendszámmal (ez az a bizonyos motoros tricikli ami megmaradt a KRESZ- ben).
125-ös Csepelből fabrikált 3kerekű "teherszállítót" volt alkalmam már hajtani....és nagyon szépen ment...teherrel is.
Köszi, de nekem csak kuli kellene. Minél olcsóbban. Az állapota nem olyan lényeges. Az a lényeg hogy meglegyen mindene.
Az ural.hu -n van T5-össel együtt 150-ért, forgalmival :-).
Tud valaki motorkulit Pannoniá-hoz
Ne bizergáld már a Zapit, valszeg betegácsiban van :-) Múzeális hozzászólására reagáltál ..:-)
Sziasztok!
Először is nemrég vettem egy oldalkocsis MZ ETZ 250-est. A motorral nagyon megvagyok elégedve gyorsulás és sebesség tekintetében is. Oldalkocsival még nem hajtottam meg igazán, de így is mentem vele üresen 100-al 5000-es fordulátszámon. Most 14-es lánckerék van elől rajta. Mentünk már vele 3-an is és gyorsultam vele egy 1 személlyel közlekedő ETZ 125-el és ami meglepő tudtam tartani a majdnem 5 mázsás géppel a kis MZ gyorsulását. Tudom hogy ez a motor nem erre való csak kíváncsiságból megnéztük hogy mit tud a gép.
Másodszór reagálnék a következő hozzászólásra Zapkorte: " Vezettél már oldalkocsis MZ-t? Én már vezettem. Hát nem egy grand prix életérzés! Azért kicsit lejtősebb úton eléri a 80km/h-t is... (Mondjuk annál sokkal többel úgysem rakod be a kanyarba, de ez egy másik kérdés.) De emelkedőn nem ritkán kettesig vissza kell kapcsolni, hogy ne hörögjön le.
Na most viszonyitsad a 250-es mz teljesitményéhez egy simson vagy vespa teljesitményét! Becslésem szerint egy riga vagy babetta menetdinamikájával hasita az a fogat. Hát ha még egy kemping-karavánt is ráakasztasz, akkor aztán kész, meg sem tud majd saját erejéből mozdulni, az tuti."
A közúti MZ-t miért hasonlítod grand prix motorhoz? Ha grand prix életérzésre vágysz akkor megtalálod azt egyéb "nyugati" motorokban. Sík úton, jó szélviszonyok mellett(ami nem hátszelet jelent) egy jó állapotú oldalkocsis ETZ simán megy 120-at.
Körülbelül ennyi lenne,
Tisztelettel: MZ/X
Hello a kerek sárvédóős oldal kocsi az ok-3mas?
Köszi. Felhívom.
sorszám: 626 (62544)
( előzmény: pannonkondor, 2006-09-27 09:53:37)
Szia, a hétvégi kecskeméti börzén láttam egyet, ha akarod felhívhatod.Azt hiszem 90 ezret kért érte, és úgy felületes szemle alapján jónak is tűnt az állapota.Tel.:06 30 2827012 Emlékeztem hogy valaki itt keresett ilyet gondoltam akkor megkérdem tőlük.Sok sikert.Épp most látom hogy más is keres ilyet.
Én is vennék egy gömböjű sárvédőset, festés lényegtelen, papírockal, és jó műszaki állapotban. TLT pancsihoz
Íves sárvédős Duna oldalkocsit keresek megvételre, vagy cserébe egy nagyon szép, eredeti állapotú Romet Pónit tudnék adni.
Üdv.
Valamelyiktek nembotlott bele egy Pille
utánfutóba mostanság?
Nagyon megköszönném:
Goldnadel@vipmail.hu
Sziasztok! ha valakinek van otthon 18-as hátsókereke Jáwához, oldalkocsihoz telója, szólhatna. vennék még jó állapotú ülést is 638-ashoz. köszi: Bolha
Szerintem Szakáltól kérj. A http://www.polirozas.info oldalról eléred.
Akkor köszi, csináltatni én is tudok itt nálunk.
És különben is, megmondták a hangok is :D
én teljesen normális vagyok. mindenki más: ők a bolondok! :-)
Én Szakál motorján láttam tegnap egy kormányszorítót, ami nagyon frankón működik. Szerintem ezzel érdemesebb lenne foglalkozni.
A rossz hír az, hogy az elsődleges lehúzó már elkelt. Viszonylag jó hír, itt van az utcámban, aki csinálta. De gyanítom, ismét le kell rajzolni neki...
Van blokkszéthúzó, indikátor óra.
sorszám: 613 (60829)
( előzmény: pannonkondor, 2006-08-29 21:42:06)
Szerintem ennyiért ajándék.
Sajnos most nincs rá keret.
Megvan, én vettem meg a géped, holnap felhívlak,igazából a célszerszámok érdekelnének.
Hát el lehetne vele babrálni, az biztos... Hát nézd, aki nem akar 20e-t adni egy használt csillapítóért, de viszont nem akar bütykölni sem, az csak szitálgasson a makadámúton, amíg bele nem zúg valamelyik árokba. Sajnos ha a hülyeség lustasággal és fukarsággal találkozik, ott nem segít az orvostudomány. :-(
http://ohlins.hu/03_kcs.php :))))
Küldtem neked e-mailt, megkaptad?
vizvezjav@net-tv.hu
sorszám: 607 (60819)
( előzmény: pannonkondor, 2006-08-29 21:19:55)
Azért kiváncsi lennék egy házilag készített kormány-lengéscsillapítóra!
Mégha működne is, szerintem, ha a sját munkádat is felszámolnád, lehet többe kerülne, mint egy gyári.
Igazad van. Golyós szelep. Mondjuk biciklitömlőből.
És szerinted a dolgok fogyasztói ára és az előállítási költségei között milyen összefüggés van a kapitalizmusban? A levis farmert tényleg 10x annyiba kerül előállítani, mint a kínai piacit? :-)
Köszönöm , sokat segítettél. Való igaz hogy minél többet megyek vele annál kevésbé csinálja, ráadásul tiszta véletlenül murváson gyakorolok, úgyhogy tökéletesen igazad van. Ezúton is üdvözlök mindenkit itt a fórumon,ezután sürűbben fogok benézni ide
Eredeti MOBIL katalógusom van, a két típushoz is megfelelőt x-el jelöli. Lehet, hogy sok volt a fölös tinta a nyomdában :-)
Nekem a 634-esé van, vagyis ezt mondta a srác akitől vettem, de a felfogó furatok távolsága nem passzolt.
Sajna nincs, annyit látok a katalógusból, hogy megegyezik a 634-esével is a 638-asé.
" Kormányrögzítő oldalkocsihoz" néven szerepel, megjegyzem, az enyém teljesen le volt lazítva, és nem hiányzott.Persze, ez nem az első száz kilóméteremre volt jellemző az oldalason :-)
Összesen: 40 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|