:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Oldalkocsi, kuli - új hozzászólás Összesen: 40 oldal
Eleve nem is sima hanem oldalas vagy autó gumi kell rája. Tökjó vele csúszkálni a hóban már csak a hóláncot kéne kipróbálni mer azt mongyák, hogy megesz minden szemályautót a hóban. A MZ biztije kevesebb mint egy kispóké tehát olcsóbbis :-).
Hú, nem sámli, amit ezek a gyári uralos berepülőpilóták tudnak. :D
De gondolom azt azért nem gondolják komolyan, hogy majd valami hadsereget pont az oldalkocsis motor fogja lázba hozni. Már a németek is rájöttek, hogy sokkal jobb és olcsóbb egy primitív, elnyűhetetlen 4kerekűt venni ugyanarra a katonai célra. 44-től már nem is vettek át ilyen oldalkocsihajtásos monsrumokat.
Persze mi köze lehet egy bádog ólnak az "összkerekes" motorbringa fílingjéhez... :))
u.i.: Ne felejtsetek el endurogumit tenni hátra jön a hó, mert a sima mintázattal el se indul a fogat! :)
Sziasztok!
Beléptem én is az oldalkocsisok klubjába. Mindjárt egy kérdés: van -e valakinek OK-3 as oldalkocsihoz hátsó lámpabúra keret? Lámpabúrát sikerült vennem börzén, de keretet nem találtam.
Szia!
Nagyon szépen megcsináltad a TS-t,gratula érte,csak kár hogy nem eredeti színt raktál rá.
Milyen állapotban volt előtte?
Te políroztál sk? Szép munka az is.
Üdv Ufa
Sziasztok!
Nem tud vki esetleg egy eladó pannónia T-5 oldalkocsit bármilyen állapotban. Főként felujításra várót.
aham!
köcce a választ csak azért kérdeztem mert felakarom újítani a kis trophymat
üdv:petya
Helló petya!
A TS-el rengeteg munkám volt, az aluminium alkatrészeket először vízpapírral dörzsöltem, azután filckoronggal políroztam, mondanom se kell, rendkívűl hosszadalmas meló, de megéri.
üdv: MZ/X
MZ/X gratula a motrokhoz szép állapotban van mindkettő. tom hogy nem ide tartozik de a tsnek miálltal lett olyan faxa blokja???
üdv: petya
ui.: a motorról képek megtektinthetőek a http://kep.tar.hu/mzperix125/50392082#2 oldalon
MZ ETZ 250 típusú oldalkocsis motorkerékpár kitűnő, gyári állapotban eladó. A motor kevés kilométert futott, gyárilag oldalkocsis, elől tárcsafékes, az oldalkocsin hidraulikus fék van. 1988-as gyártmány, narancsvörös színű, a műszaki vizsga 2007.05.12.-ig érvényes. Érdeklődni lehet a 06-30/258-8615-ös telefonszámon.
De jónak kell lenni bele a csepptankos telójának..Hoszra mindenképp.
sztem inkább azzal lesz probléma, hogy ha jól emlékszem más a felfogatása a kettőnek.De össze lehet talán házasítani a kettőt....
A csepptankos jawak hátsó telója nem jó bele ?
Nekem úgy rémlik, hogy azok rövidebbek, mint a 634-es és 638-as telók.
Ez tényleg szomoru hir. De bizzunk benne, hogy jó helyre kerül-))
sorszám: 687 (65119)
( előzmény: pannonkondor, 2006-11-10 16:47:12)
Ja bocs, ez egy 350-es Jawa.
sorszám: 686 (65110)
( előzmény: pannonkondor, 2006-11-10 16:47:12)
Fájó szívvel megválok oldalkocsis gépemtől.12 voltos tip top a gép.Ára 155000 ft.
Üdvözletem! A problémám régi keletű: van egy 638-asom Velorex 562-es oldalkocsival,ebben használhatatlan a teleszkóp. az biztos, hogy rövidebb kell bele, mint ami a 12voltos Jawa-ra való. ilyen oldalkocsi-teleszkópot beszerezni szinte lehetetlennek tűnik, a régit javítani nem lehet. valamit kell raknom a helyébe, mert nem merem a fogatot csővel, csillapítás nélkül használni. Mit jaWasoltok? Köszönettel: Bolha
A polikarbonátot akár élben is meg lehet hidegen hajlítani. Viszont az oldalasra való az elég nagy ívű, én nem kísérleteztem melegen való hajlítással. Egyszerűen hozzáfogattam a csónakhoz 5 csavarral, ez tartja íven és kész.
Ezt a polikarbonátot nem kell melegíteni,? Ez hajlítható a szükséges ivhez ?
Inkább polikarbonátból csináltasd, 2mm vastag jó lesz, sokkal jobb mint a plexi. A formát én kartonpapírból mintáztam meg, és az alapján vágattam ki. Ahol árulnak műanyag meg plexilemezt, ott lesz ez is.
Velorex oldalkocsihoz keresek plexit, vagy tudna-e valaki valamilyen megoldást, honnan lehetne szerezni, vagy csináltatni. köszi.
a szakirodalom menüpontban benne van Duna ok-3-as kocsi leírása.
Szevasztok!
Srácok nincs valakinek ok-oldalkocsihoz alkatrészkatalógusa, vagy bármi leirása? Vagy ötlet, hogy honnan lehetne letőlteni.
Nézni való:
http://drbike.hu/files/video/ural_oldalkocsi_military.wmv
TS 250/1est vennék oldalkocsival,reális áron. cserébe adnék egy komplett kulit papírokkal értékegyeztetéssel vagy van egy 3 hónapos komplett összecipzározható bőrruhám 30-611-90-77
Egyébként az a véleményem, hogy a Superelastik oldalkocsi az összes szoci közül a legjobb. Torziós kanyarstabilizátor, hidraulikus oldalkocsi fék, nyitható csomagtér és lábtér, nagy-széles-kényelmes, van teherszállító változata. Már csak az oldalkocsi hajtás hiányzik de azt utólag fel lehet rakni maszekban akinek kell, azt akkor hólánccal most gyün a szezon :-)
Ha letöltöd a MZ Hogyan tovább c. könyvet ott van leírás az oldalkocsiról. Itt van a szakirodalomban...
A legfontosabb a hátsó lengővilla (az oldalason van szem a torziós rúd fogadására).
Az első lánckerék 15-16-os nem 20-as.
A gumiköpenyek oldalkocsis tipúsúak, elöl 2,75 helyett 3,00x18 (a /1-esnél).
Az oldalkocsi fékes.
Üdv mindenkinek.
Érdeklődni szeretnék az MT TS 250/1-s oldalkocsi motorkerékpárok után.
Jellemzőit szeretném megtudni?
Miben különbözik a nem oldalkocsis TS-től?
Mettől meddig gyártották stb...stb..?
Milyen színben voltak stb?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv Dávid.
Nem, mert most vettem és felújítom, egyéként perka, nem sima TS.
Egyiket sem akarom eladni, sőt inkább majd veszek még :-)))
Szia!
Az oldalkocsis TS250-est eladnád? Köszi a választ.
Üdv!
Nekem van egy komplett,hiánytalan kulim amit elcserélnék Csepptankos Jáwához való futóra(PAV 40),vagy oldalkocsira. 30-611-90-77
Hát igen, ha az ember vesz valamit, azt kell tudni eladni is:) Az asszonynak!
Köszi!
Köszi!
Majd megnézem, mert félig- meddig megvettem már,csak még egyik haveromnál pihentetem az asszony miatt.
Finoman kell beadagólnom majd neki.
majd megnézem,
Van, baloldalon a vázcsőre van szegecselve, ha jól emlékszem a taposó előtt.
Szevasztok!
Érdeklődnék,hogy pannónia oldalkocsin van -e adattábla, és hol található már ha van.
Már nem aktuális ugyanis időközben vettem 1 T5-öst és erre kell 1 kisebb összeget költeni, hogy kinézzen vhogy. Majd ha ezzel megvagyok megpróbálok felkutatni 1 -et.
Nem érdekes.Felhívtad a mókust??
Azért ne felejtsd el, hogy az Mz dobfék híresen jó hatásfokú. A Panncsi meg- hát... nem árt, ha van menekülő útvonal. Én is lementem vele az útpadkára, különben koccanok. Motorral amúgy is érdemes nagyobb követési távolságot tartani, mert az ABS-el szerelt autókat nem biztos, hogy ki lehet fékezni.
Mivel nógattalak én téged?
Motorkuli gyári felni, gyári gumival (nem kopott), tengelyel eladó. Pécs vagy Pest
+36-30-350-71-86
(60519)
Mert máár unom a nógatást:-))
Nekem még mindig kuli kellene PANNONIÁHOZ. Ha tud vki, írjon kösz.
Na mostmá télleg megyek sörzni...
A P10 után 1 ETZ 150-esem volt.
Soxor eszembejutott vezetése során, hogy Na most a pancsival megdöglöttem volna...
Bár a Pancsival neem is úgy közlekedtem...
Erre érzékeny vagyok:-Ne csak menjen, hanem álljon is meg, és itt nincs szó tárcsafékről. A TS -eimbe is dob van...
És átesek a kormányon... ha keményen fékezek.
Szerintem azzal nincs gond (főleg a P20-nál) viszont a fék az rémisztő.
Bocsi elfelejtettem:
1 125/150es TS em van +
2db 250/1es TS -em az egyik oldalas (superelastik) tehát MZ a másik a pincébe 8éve...De kira volt.
Előtte több ETZ-m is volt...
A P10H-val a H volt agond... Tehát 1 konstrukcióhibás dob volt fenn, ami akkori tudásom szerint NEM lehetett gond...... Pedig az volt a baj, Bejáratáskor és utána is többször megszorult emiatt. Ezt akkor még nem tudtam, viszont beálltam a megszorulási világrekordba vele, mert a bejáratás után is megszorult. Ha 90km/ó felett hajtottam-- megszorult. Bár inkább csak bedagadt a dugó, mert már megszokott módon ilyenkor meg sem álltam csak kupplunggal ujjraindítottam.
Amúgy a szóbanforgónP10-es a LEG megbízhatóbb motorom volt, ez teccett nagyon.
1xhagyott cserben de főtengely csere után kiváló volt (út szélén cseréltem).
Azt ekótyavetyéltem, mert akkor nem mentek még ennyirew a pancsik (35EFt).
Láttam, megcsinálták P12-nek, ma már sajnálom, hogy elkótyavetyéltem.UAD138.
Amúgy hazajöttem vele Szegedről szakadó esőben - na akkor ha cserbenhagy az árokban végezte volna. De ez indult mindíg rendesen 1 bántott a fékje...
Az igen gyenge volt még szólóben is nem, hogy oldalkocsival.
Utána néztem: A Pannónia fék lessítási értéke NEM felel meg a mai követelményeknek... Itt adtam fel.
De szerintem a P20-21-en is ez a fék van gyárilag. (Kis fékdobos).
Nem vessződöm azzal, hogy öregapám motorját be azonosítsam (már bocsánat).
De ha azok meglennének...
Azt mondták Angol Exportra készült,,
Az Öreg meós volt a Csepelnél---Úgy szerezte--kapta, mittomén-- van róla fénykép (FF) több is de a lényeg, hogy elestek vele azt a nagyanyám azóta nemtudta a kezét rendesen felemelni (kulcssonttörés).
Akkor ez nem volt nagy szám.
Hi, nem vitaképpen de elég erős a Pannonia az oldalkocsihoz. A Pancsik különben se száguldozásra vannak, hane feeling motorozásra.
Ha röviden összeakarom foglalni, olcsóbban gyártott váz, erősebb csapszeg, más lámpafej, némi áttétel módosítás.
A zöld az nem T5, hanem TLT, kedvencem a Pannóniák között.
Szvsz a Pannónia teljesítménye nem elegendő az oldalkocsihoz, bár lehet, hogy ebből vita lesz.
Van nekem is MZ-m is, TS125, a lányomnak meg ETZ125, ezek sem erőgépek, de kiváló mopedek.
Azt hiszem még egy TS250/1-et beszerzek, de én csak szólózok.
Egyébként érdekelne a külömbség ha válqaszolsz szerinem menjünk a pannónia topicra...
Nekem volt 1 oldalas P10-esem de nem tetszett...
A nagyapámnak volt csepelje, + zöld T5-öse, gyerekként nagyon teccett, de a P10H teljesen kiábrándított ebből a márkából... azóta MZ a kira..
Ja csak nézekki a fejembő.... azt néha látokis:-)
Összesen: 40 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|