hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Oldalkocsi, kuli - új hozzászólás

Összesen: 40 oldal

piri
válasz erre | email2007-10-01 22:07:53
Ha jól tudom a Royal Enfieldhez gyártanak váltót meg deknit a dizelátépítéshez.
sorszám: 1149 (84268)
(előzmény: Powerarc, 2007-10-01 22:00:07)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-10-01 22:00:07
Royal Enfield diesel blokkal? Ez sem akármi, de az a sportgép elég furán néz ki vele.:-)
Kínaibó nem kérünk, túl óccó hogy jó legyen.:-)
sorszám: 1148 (84266)
(előzmény: piri, 2007-10-01 21:45:50)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-01 22:00:01
http://www.dieselbike.net/mzruggeriniredsidecar.jpg

A 850es MZ
sorszám: 1147 (84265)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-01 21:45:50
Nemtudom lehet, hogy van. De a KAMA-nak viszont van de az kínai 200 körül van a legolcsóbb 250-300as motor EURO II-es 10LE 20nm... (MZbe jó)
Meg még Lombardinit is szoktak berakni (az van a puliban 300as asszem).
De van itt Citroen BX is :-)

http://www.dieselbike.net
sorszám: 1146 (84264)
(előzmény: Powerarc, 2007-10-01 21:35:38)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-01 21:39:06
De hát a löket hosszát nem igen lehet már növelni szerintem.
sorszám: 1145 (84262)
(előzmény: levendel, 2007-10-01 21:12:48)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-10-01 21:35:38
Nincs importőre?:-)
sorszám: 1144 (84261)
(előzmény: piri, 2007-10-01 21:34:00)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-01 21:34:00
Ez a lényeg a nyomaték...
és alig pörög 2000ret azt 3literrel elmegy :-)
sorszám: 1143 (84260)
(előzmény: Powerarc, 2007-10-01 21:31:39)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-01 21:32:48
Szerintem egy ilyen Hatz Diesel kb. fél milla a másik fél az Ural azt 1millából van egy jó gép.
Az új Ural 2milla.
sorszám: 1142 (84259)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-10-01 21:31:39
Hű de faxa, kipróbálnák egy ilyet.:-) Ahhoz képest, hogy 16-17kW a motor teljesítménye, de az ötvenvalahány Nm nyomaték elég meggyőző.
sorszám: 1141 (84258)
(előzmény: piri, 2007-10-01 21:21:01)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-01 21:23:48
Vagy egy 500 V2 bimota 110LE-s kétütemű motorbele :)))
Olasz bontóból...
sorszám: 1140 (84257)
(előzmény: levendel, 2007-10-01 21:12:48)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-01 21:21:01
http://www.loew-gmbh.de/hatz.htm

2 Zylinder Hatz-Diesel Motor. Verbrauch ca.3ltr.

1000ccm
55 Nm 2000 U/min 110 km/h

Dnyeper oldalas...
sorszám: 1139 (84256)
(előzmény: Powerarc, 2007-10-01 21:05:52)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-10-01 21:12:48
Hát igen, egy nagyobb henger kellhet rá. De egy hosszabb löketű főtengely még jobban kéne. Anno az es300-nak volt 5 komoly mm-rel hosszabb lökete, meg röpsúlyos előgyuszi.
sorszám: 1138 (84255)
(előzmény: piri, 2007-10-01 20:15:27)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-10-01 21:05:52
Nem is lenne rossz buli ez dízel erőforrás, egy oldalas fogathoz ideális lenne :-)
sorszám: 1137 (84254)
(előzmény: piri, 2007-10-01 21:02:50)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-01 21:02:50
Úgy valahogy.
De a dízel oldalakat nézegetem erősen mert szerintem tök buli. MZ-be eddig 850-es volt a legnagyobb.
sorszám: 1136 (84253)
(előzmény: Powerarc, 2007-10-01 20:58:16)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-10-01 20:58:16
Többe kerülne a leves, mint a hús....
Hát a 8 lityi sem kevés, pláne a mai benzinárak mellett.
sorszám: 1135 (84252)
(előzmény: piri, 2007-10-01 20:38:51)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-01 20:40:54
Én 8liter körülire számítok de majd meglátjuk...
Talán a télen elkészül.
sorszám: 1134 (84250)
(előzmény: Powerarc, 2007-10-01 20:38:04)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-01 20:38:51
Külömben én arra is gondoltam -mivel van mégegy perkám kosárban- , hogy 2 blokkot össze kéne építeni de azmá télleg igennagyonenne (10-12 liter/100km).
Na meg mire arra kapnék forgalmit...
:-)))
sorszám: 1133 (84249)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-10-01 20:38:04
Lejjebb, de csodákra számítani nem lehet. Nekem úgy 6,5-et eszik átlagban, országúton 80-85-ös tempó mellett.
sorszám: 1132 (84248)
(előzmény: piri, 2007-10-01 20:34:31)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-01 20:34:31
Erre gondoltam én is, illetve ha nem erőlködik annyira tán a fogyasztás is kedvezőbben alakulhat.
sorszám: 1131 (84247)
(előzmény: Powerarc, 2007-10-01 20:24:30)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-10-01 20:24:30
Olyat csak csináltatni lehet. Nem tudom mekkora a bordás furat, csereszabatos-e mással. Ha sikerül, az biztos hogy erősebb lesz, de cserébe alacsonyabb végsebességed lesz, ami talán nem baj, de azt tartósan tudja dombnak felfelé is.
sorszám: 1130 (84246)
(előzmény: piri, 2007-10-01 18:37:07)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-01 20:15:27
Hát ha ilyen lesz az enyém is átszabom teljesen.
Legalább a 70et tuggyamá tartani má csak azé mer azt azé a pancsi is tudta sőt végre többet is.
Lehet teszekbele 1 lityis dízelt :)))
/sze előbb összerakom így de azért eztazt akarokrá, hogy erősebb legyen mint gyárilag. Kacsintgatok IGC-re 300-as hengerre stb.
sorszám: 1129 (84245)
(előzmény: levendel, 2007-10-01 20:02:54)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-10-01 20:02:54
Kell is az a 16 fog a peregyesbe. A végsebessége így is csak 70km/ó körüli, de csak lejtőn. Gyanítom, huszonegy foggal ennyi se lenne, mert oldalkocsi áttétellel se nagyon bírja a gép sietséget és a lassú váltásokat.
Szóval annyit tud oldalkocsival, mint a dízel Robur üresen :(.
Tartósan, sík úton meg az 55-öt szereti, akkor 200kg terhelésnél nem erőlködik, nem pörög túl sokat és a vegyes fogyasztás is 8liter körül marad. (ez alig 1,5-2 literrel több csak, mint a Rönó négyesünké)

Persze jobb a helyzet, ha az ember egyedül utazik, de ilyenkor meg túl könnyű marad az oldalhajó, hiába rakunk minden elképzekhető súlyt a csomagtartóba...
sorszám: 1128 (84243)
(előzmény: piri, 2007-10-01 17:28:07)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-01 18:37:07
Lehet mégkissebb kéne rá de gondolom olyan nincs hozzá... és talán úgy kevesebbet is inna.
sorszám: 1127 (84232)
(előzmény: Powerarc, 2007-10-01 17:49:28)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-10-01 17:49:28
Hát ez elég nagy különbség!

A Jawa-n 17 a szóló, 15 az oldalas, az utóbbi van az enyémen is. A felújítás után 16-ost tettem fel, hogy ne pörögjön annyira, esetleg a fogyasztása is kevesebb legyen. A szomjúsága lényegében maradt is, de 4-ben olyan gyenge volt, hogy semmilyen emelkedőre sem ment fel, vissza kellett kapcsolni.
sorszám: 1126 (84231)
(előzmény: piri, 2007-10-01 17:28:07)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-01 17:28:07
Az MZ TS250/1-nél nagyon durva az áttételezés a szólóhoz képest. Oldalas 16 szóló 21 fog elöl. Tehát oldalkocsi nélkül se menne 95-nél többet mert ennyire jön ki az áttétel 5.-ben 5700 n/min -nél.
Ezen csodálkoztam is mert a P10-nél csak 1 fog volt a külömbség bár ott 19" -es a hátsó itt + 16"-os.

Nem tudom, hogy mennyit megy nem volt alkalmam kipróbálni. De a számok alapján 5200 n/min -nél ahol legnagyobb a nyomaték 80km/ó körül jön ki.

A Jawa áttétele milyen? (oldalas/szóló)
sorszám: 1125 (84227)
(előzmény: Powerarc, 2007-10-01 17:04:26)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-10-01 17:04:26
80 felett már nem annyira stabilak, de azért jó lenne ha a 90-et tudnák tartósan, akkor legalább a buszok, kamionok, teherautók nem előzgetnének.

A mocim most jó erőben van, a kis emelkedőket még épp tudja, de ha van szembeszél akkor nem marad más mint 3-ba vissza és döcögni, kapaszkodni 60-70-el.
sorszám: 1124 (84226)
(előzmény: vandecastele, 2007-10-01 13:03:23)

 
 
vandecastele
válasz erre | email2007-10-01 13:03:23
Nekem is csak 40 km/h körül szitál de akkor nagyon, utána nem. A gépem mostani állapotában elég elérhetetlennek tűnik a 80 Km/h-es utazótempó utassal. Ezek szerint akkor még van mit állítani rajta... :(
sorszám: 1123 (84214)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-30 23:22:36
Az MZ is max. 88-95km/ó gyárilag.
De szerintem minden szocioldalas kb. így megy. A 100-at nem igazán lehet elérni velük talán az Urallal :)
sorszám: 1122 (84195)
(előzmény: vandecastele, 2007-09-30 20:49:09)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-09-30 21:18:02
A 80 igazán a reális, ekkor a fordulat még kevéssel 4000 alatt van, ha jól láttam kb 85-nél éri azt el. Hiába van nyomaték, azért az emelkedőket észreveszi, túl nagy felületbe kapaszkodik a szél.

Nekem van kormánysorító, de csak 20-40 között akar szitálni, akkor viszont nem is kicsit. Azután kisimul, csak erősen kell fogni, nehéz úgy beállítani hogy egyenesen akarjon menni.:-) Utas nélkül meg vigyázni kell a kanyarokban.
sorszám: 1121 (84181)
(előzmény: vandecastele, 2007-09-30 20:49:09)

 
 
Sanders
válasz erre | email2007-09-30 21:12:11
Üdv! 95km/h a vége /gyár által közölt adat/, szerintem a 80-as utazó reális, ha a kocsiban ül valaki. A motorra fölszerelhető kormányszorító, ez a kritikus sebességnél csökkenti a kormány szitálását, de ha belejössz a fogathajtásba,erre sincs igazán szükség. Sander
sorszám: 1120 (84180)
(előzmény: vandecastele, 2007-09-30 20:49:09)

 
 
vandecastele
válasz erre | email2007-09-30 20:49:09
Normális esetben mennyit kellene vinnie utazó tempóban egy oldalas Jaffának?

A kormány szitálását lehet valamivel csökkenteni, vagy nincs más megoldás,mint jó erősen kapaszkodni?:)
sorszám: 1119 (84177)

 
 
Doki Jawa700
válasz erre | email2007-09-30 11:07:53
Oldalkocsi ELADÓ 634,638-as Jawa-hoz felújításra szorul,meg van mindene!!!
Tel.:06309811674
sorszám: 1118 (84147)

 
 
furfarag
válasz erre | email2007-09-29 21:28:56
Jóestét. Vasárnap bőrze van a 18. ker.ben,a piactéren.
sorszám: 1117 (84127)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-27 13:37:48
Most már csak az a baj, hogy nekem, a firefox nem jeleníti meg azt a két képet ami a lényeg. Ugyanis ott le van méretezve mm-ben minden alktrész.
sorszám: 1116 (84054)
(előzmény: piri, 2007-09-27 13:24:12)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-27 13:24:12
Na csak meglett ezaa linkóczi...
Az MZ Superelastik bowdnaisra alakítása:

http://www.duimwap.de/php/style1.php?name=thobectom1&seite=21&username=&userpass=
sorszám: 1115 (84052)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-24 19:46:00
Az egyik ismerősöm most vett egy ilyen tk nélkülit és átirták valóban és z ő nevére lett a tk.
sorszám: 1114 (83954)
(előzmény: Lionheart, 2007-09-24 19:26:06)

 
 
Lionheart
válasz erre | email2007-09-24 19:26:06
Egy dologról azért elfelejtkeztem az előbb.Mivel nem volt teljesítményadat a régi forgalmiban,ezért elvileg külön be kellett volna erről egy nyilatkozatot szereznem a KF-től,de mivel lejárt műszakival vettem,így egyúttal le is vizgáztattam,ezt a tortúrát is megúszva.Tehát tudnak kellemetlenkedni az embernek,csak nekem szerencsém volt.
sorszám: 1113 (83952)
(előzmény: zsakfos, 2007-09-24 17:30:34)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-09-24 17:30:34
Erről beszéltem én is.Szerintem ez a normális.
sorszám: 1112 (83951)
(előzmény: Lionheart, 2007-09-24 15:49:56)

 
 
danjoe
válasz erre | email2007-09-24 17:23:24
Szia!
Engem érdekelne!
Kűldtem e-mailt.
Üdv:DJ
sorszám: 1111 (83950)
(előzmény: Sanders, 2007-09-24 16:09:47)

 
 
Sanders
válasz erre | email2007-09-24 16:09:47
Eladnám Velorex 562-esemet. Ülés felújítva. ára 20000 Ft.
sorszám: 1110 (83947)

 
 
Lionheart
válasz erre | email2007-09-24 16:04:13
Igaz,nekem nem a régi szürke keményborítós forgalmis volt a motor,hanem az újabb.Így minden komplikáció nélkül átírták,igazából nem kérdeztek semmit,sem az eredetvizsgán,sem az okmányirodában,nyilván látták,mikori az előző tulaj szerzése,és így nem kérték a törzskönyvet.
sorszám: 1109 (83946)
(előzmény: Lionheart, 2007-09-24 15:49:56)

 
 
Lionheart
válasz erre | email2007-09-24 15:49:56
Üdv!
Ha nem volt még törzskönyve a motornak-mert a tulaj még akkor vette,amikor nem volt ismert ez az intézmény-akkor átírják törzskönyv nélkül a motort.
Én is így vettem idén egy első tulajos 1986-os 250-es ETZ-t.:-)
sorszám: 1108 (83945)
(előzmény: zsakfos, 2007-09-24 14:43:25)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-09-24 14:43:25
Ez igaz törzsköny nélkül nem lehet átiratni.De mi van azokkal a jármüvekkel aminek nem is volt soha törzskönyve?Biztos vannak kivételek amikor törzskönyv nékül is átirják.A legnagyobb ökörség lenne ha az eladó csináltatna egy törzskönyvet azért hogy eladhassa,aztán meg dobhatná a kukába hiszen az uj tulajnak szintén kell csináltatni az ő adataival.Szerintem erre van megoldás az okmányirodán.Az integrált vizsgát az eladónak kell megcsináltatni ez igaz.Ha valaki az integrált vizsga lapjával,az adásvételivel,meg a régi szürke forgalmival odamegy az okmányirodába,szerintem simán lerendezik neki.
sorszám: 1107 (83943)
(előzmény: piri, 2007-09-23 22:10:31)

 
 
vandecastele
válasz erre | email2007-09-24 00:04:20
Na,ha a T5ösömmel ráállnék a fékpadra, mérhetnék a fékhatást napnyugtáig szgéppel, vagy akár tolómérővel!:)

sorszám: 1106 (83931)
(elözmény: levendel, 2007-09-23 20:14:33)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-23 22:28:50
Meg tulajdonképpen törvényes is.
sorszám: 1105 (83930)
(előzmény: levendel, 2007-09-23 22:21:32)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-09-23 22:21:32
Természetes védekezőmechanizmus: üzembentartóival átadni. Ehhez persze bizalom kell...
sorszám: 1104 (83928)
(előzmény: piri, 2007-09-23 22:10:31)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-23 22:10:31
Törzskönyv nélkül nem lehet eladni.
Nem írják át ha jól tudom. Ezen kívül az eredetiséget is a régi tulajnk kell igazolni.
Nem érdemes eladni ha csak nem valami palinak aki százezreket ad érte.
Mert pl. 50 a motor de abból 30 a papír, hogy el tudjam adni. ÁÁÁ képtelenség az egész méghogy nem lehúzás...
sorszám: 1103 (83927)
(előzmény: zsakfos, 2007-09-23 22:00:16)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-09-23 22:00:16
Ugyanigy jártam én is.15 éve az én motorom,aminek meg volt a szürke forgalmija.Még azt elfogadom hogy uj forgalmi és törzskönyv kell,de miért kell integrált vizsga azt már nem értem.Ha nem lett volna semmilyen papirja akkor oké,de igy?A szürke forgalmi már nem is hiteles?Évtizedekig az volt most kitalálták hogy nem az.Lehet azt hiszik én gyártottam a pincében.Na mindegy ez van.Nekem 22000ft-ba fájt.Jól gondolja meg mindenki hogyha törzskönyv nélküli motort vásárol,akkor ezen az összegen kivül ott van az átiratás költsége is.
sorszám: 1102 (83925)
(elözmény: levendel, 2007-09-23 20:23:11)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-23 21:43:43
Egyébként valóban kilóg a lóláb de ezt írják, ha jól emléxem.
sorszám: 1101 (83924)
(elözmény: levendel, 2007-09-23 21:29:46)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-23 21:35:56
Még semmi sincs vele szét van szedve...
Lusti vagyok, minnél jobbn szétszedem annál jobban szívom a fogam (a blokkot is bontani kell) de lessz belőle még motor.
:-)))
sorszám: 1100 (83923)
(elözmény: levendel, 2007-09-23 21:29:46)

 
  Összesen: 40 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu