:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Oldalkocsi, kuli - új hozzászólás Összesen: 40 oldal
ok, elolvastam par oldalt a bealitasrol es itt osszegzem, amit olvastam:
tengelytav (oldalkocsi a hatso tengely elott) 15 - 30 centi kozott alltalanosan. 0 tav: konnyen fordul, de rossz sulyelosztas, oldalkocsi orra a foldbe furodhat balkanyarban. 30 centi: sokkal jobb sulyelosztas, de rosszul kormanyozhato es nagyon kopik a gumi. (Alltalaban a tengelytav kb 14%-a)
kerekosszetartas: kompenzalja az oldalkocsi leg/surlodasi ellenallasabol fakado kanyarodast az arok fele. Jo beallitasnal (adott sebesseghez) adott sebessegen egyenesen kellene mennie. Persze csak tukorsima uton... :D
1-4cm a hatso mogott es elso kerek elott merve...
doles: Az ut gorbuletebol fakado hatasokat kellene csak kompenzalnia es nem a gep balra/jobbra sodrodasat.
Hozzaszolas/velemeny?
Ja, par kep rola:
bikepics.com/members/hzoltaan (Jawa TS350 Album utolso kepek az albumban)
Nna vezettem a hetvegen az "jarmuvet" (jawa 638 - duna)
Hat, eleg ilyeszto dolgokat produkal balkanyarban... 8( persze ures volt az oldalkocsi teljesen... Talan utassal/ballaszttal jobb lesz. A fekezes is mokas. (nem mintha az oldalkocsi kereke olyan jol fogna...) ha fekezek, a kaocsi a fizikanak megfeleloen balra lendul, de meg a lengokar miatt a fekezi kerek megemeli az oldalast is... Jaaaaajjj. Epp csak par km-t mentem vele, de a balkanyartol felek. :D Otletek ballasztra? Mennyisegere, helyezesere? koszonom!
:) Flex, hegeszto, dugoskulcs. en kicsit kikoszorultem a labtarto anyagabol, csinaltam egy bemetszest a dugoskulcsba (ugy remlik, a 11-es volt a jo meretu) es szepen korbevarrtam hegesztovel. Festek, es mehet vissza.
Hát igen ez nagyon komoly! nekem is valami ilyen meg oldás kellene csak nem tudom hogyan álljak neki :(
Sziasztok nincs valakinek bármilyen le írás 562-es oldalkocsihoz? vagy bármi féle segédlete hozzá?
hát olyan fix lábtartót nemtudom ,hogy lehet-e kapni, nekem 634-re menne, amin ok. nélkül felhajthatós...valszeg marad a hegesztés...
En felhegesztettem a labtartora egy huvelyt a bowdennek. (bevagott 11-es dugoskulcs dugoja. :) )
úgy tudom gyárilag fix lábtartóval jöttek ki nekem is fix van fent és 12v-os blok van a motorban.
Nekem fix van fent, benne van a bowden helye. Viszont a 638 deklije nagyobb, emiatt némileg el kellett köszörölnöm belőle a talpánál.
Ha oldalkocsit csatlakoztatok a jawa 634-re, vagy 638-ra, akkor a fékbowden a baloldali lábtartón lévő csatlakozóba csatlakozik? Gyárilag felhajtható és nincs rajt csatlakozás, de alkatrészjegyzékben úgy látom, hogy létezik ilyen lábtartó, csak nem fölhajtható, hanem fix. Megnézné valaki az oldalkocsis használatra rendszeresített lábtartóját, hogy tényleg fix-e, vagy hogy miben különbözik az eredetitől?
Nezd meg a kepeket ennel az aukcional. epp a nyalam csorog. Mintha valami sajat gyartmanyu nagy vasdarab fogna az amugy sima Jawa-Velorex felfogatast.
http://allegro.pl/cz-350-z-wozkiem-i1760701883.html#gallery
Sziasztok valaki csinált már olyat hogy Cz 350/ 472 re fel rakott oldalkocsit? ugye bár az egy bölcsős láttam hozzá univerzális fel fogatót de mit kell hozzá még alakítani?
Hali! Erről van szó! Csak ezt a megoldást nem illik publikálni. Egyébként ezt a KPM-et szerintem is el kellene már felejteni utoljára a 80-as években volt Közlekedési és Postaügyi Minisztérium.
Jelenleg az illetékes szerv: Nemzeti Közlekedési Hatóság. ( Megelőztem Fullkopyt-:D)
Igen, te ültedted bele a bogarat a fülembe. Mikor elindultam miskolcról akkor még nem volt semmi gond amikor körbejártam, ezért vágtam rá hogy jól. . De Eger felé már valami volt. Mályinkánál meg végkép megdölt. Feladta a rugó a küzdelmet.
Mondtam neked, hogy nem úgy áll az az oldalkocsi ahogy kellene. Most már biztos peckesebb! :-D
Én meg lassan odajutok, hogy le tudom papírozni. Mindenki azt mondja hogy KPM, KPM, nem lehet csak úgy elvinni egy vizsgabázisra... én megoldom, egy cimbi elviszi csak a forgalmit, s már úgy jön vissza hogy bele van jegyezve az oldalkocsi :) Tavaly október óta ma vettem elő először a gépet, s csaptam egy kört... hú de hogy milyen csattogással van a primer láncom... rossz volt hallani.
Kicseréltem a Velorex oldalkocsiba a lengéscsíllapítót újra. Mivel a Répáshutai turán feladta a küzdelmet hétvégén. A stabilitás nagymértékben megnőtt. kb .20-30 % gyorsabban tudok kanyarodni a jobbra.Nem gondoltam, hogy ennyit jelent.
Ohh, Issten lennél ha lenne egy olyan alkatrészed! Várom válaszod! Remélem lessz :)
Nyugodj meg,szerzek neked rudat,vagy legyártom az enyém alapján.De lehet,hogy otthon is találok,mert négy oldalkocsit bontottam szét:-)
Helló! A bilincs nem kellene, csak maga a meghajlított cső. Volt már komplett oldalkocsin, de nem kell még 1, nem tudom hova tenni... s hogy kész legyen az enyém, egy ilyen elem hiányzik :(
Május 7-8. Pilis Kamiontriál és offroad fesztivál..
www.pilismotor.hu
Lehet, hogy nagyon pesszimista vagyok, de szerintem nehéz lesz ilyent találni. Szerintem hamarabb találsz komplett oldalkocsit, amiből ki tudod szedni, az új alkatrészek árát látva még meg is éri, főleg, ha el tudod adni a maradékot.
Sziasztok.Ismertek valakit aki átbőrözi az 562es gyári ülését emberi áron Pest környékén?
Szia. A bilincs is kellene??
Szewasztok!
Továbbra is keresném a képen látható Velorex 562 alkatrészt.
http://www.mz-b.com/sidecar/v562/v562_f2.htm
Ha valakinek volna eladó, dobjon e-mailt!
Szia!
Elnézést, hogy csak most írok, de nem voltam gépközelben.
Íme:
http://www.mz-b.com/sidecar/v562/dv562.htm
http://www.mz-b.com/sidecar/v562/v562_d2.htm
http://www.mz-b.com/sidecar/v562/v562_d2eur.htm
http://www.mz-b.com/sql/search.php?q=v%20jawa
Megnyitod az oldalt:http://www.mz-b.com/ itt kiválasztod a Jawa-t felül Seitenwagenteile-vel folytatod. Aztán kiválasztod a típust, majd a listábol a keresett alkatrészcsoportot és elméletileg ott már magyarul is ki van írva.
Remélem tudtam segíteni.
Szewasztok!
Eladó szépen felújított Velorex 562 oldalkocsim! Leírása:
A plexi gyári, viszont kicsit karcos. Eredeti gyári színt kapott, ki lett kevertetve színkód alapján, s szépen aládolgozva, lefényezve.
A ponyvája sajnos hiányzik. Az ülése a gyári forma alapján házilag készített ülés, tökéletesen passzol, csak bele kell rögzíteni.
Egyetlen egy kivételével megvan minden rögzítő eleme, a motor lengővillájánál átmenő elem hiányzik, de már az anyag megvan, csak meg kéne hajtani.
Eredeti alapján csináltatott Velorex 562 matrica, de minden méret és szín tökéletesen passzol, csak rá kellene ragasztani.
A kereke a gyári, szét lett fűzve, a ráf krómja jó állapotú, a küllők le lettek galvanizálva, a felni összefúzve, kicentírozva, új fékbowdennel, új külső + belső gumival.
Minden műanyag, és gumiszilent tökéletes állapotú, gyári hátsó lámpa, gyári első helyzetjelző, gyári irányjelzők, a kaszni merevítve, az üvegszál megerősítve
A belseje a gyári, lehetne tenni bele egy szép szőnyeget, meg gondolom valami kárpit féleség is volt benne (Az már nincs meg) az elekronika teljesen be van vezetékelve, csak a motorral kell összekötni.
Mivel rengeteget költöttem rá, s ezt szerintem az állapota is tükrözi, én 120 000 Ft ra tartom. A kis hiányosságok pótolásával, és ráfordítással tökéletes állapotot lehet varázsolni belőle. Az ár irányár!
Érdeklődni lehet e-mail ben/telefonon!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/jawa/jawa_velorex_562-4690334
Köszi a választ, hát elég húzós, ahogy írod, viszont nem találtam meg az oldalon belül...megtennéd, hogy belinkeled a találati oldalt, ahol szerepel?
Az általad említett oldalon megtalálod az alkatrészlistát is. Én rákerestem. Pl. komplett felfogatás, igaz 638ashoz írja, 187,9 Euro, bár rendelési számot nem láttam, de nyugodtam írhatsz nekik, ugyanis bármilyen meglepő Magyarországon van a telephely.
Én már rendeltem tőlük, nagyon korrektek.
majd a napokban megtekintem az oldalkocsit, és akkor tudok nyilatkozni róla, hogy pontosan melyik felfogatásból mi hiányzik, de addig, biztos ami biztos az az alapfeltevés, hogy mind hiányzik (a motoron is csak a lyukak vannak meg)
kínáltak egy velorex 562 oldalkocsit nekem a634-esemhez, viszont a felfogatások közül szinte biztos, hogy valamelyik hiányzik...neten utánanézve viszont azt találtam, hogy van egy "jawa felfogatás", ahol a dupla bölcsőváz első, hengereknél elmenő részénél két felfogatási pont van, két nagyobb méretű, több csavarral a vázra szerelendő végponttal, hátul pedig egy alsó, a lábtartó mögötti lyukba, és egy felső a hátsó teló felső csatlakozása mellett lévő lyukba illeszkedően, illetve találtam "universal felfogatást", melyet webshopokban is árulnak, és különböző csőfelületekre rögzíti a rögzítenivalót (ilyen: http://e-motorparts.addel.hu/product_picture.php?product=JAWA%20VELOREX%20OLDALKOCSI%20R%D6GZ%CDT%D5%20*%20451956208831-CZ&url=http://www.addel.hu/store/termekfotok/2178/nagyarufotok/454811_nagyarufoto.jpg )
A kérdésem ,hogy a 634 esetében az universal felfogatás jó-e, illetve ha a "jawa felfogatással" akarom összerakni, akkor a 4 illeszkedési pont közül 3at, a mellékelt ábra "jawa" oldalán 2, 5 és 6 számmal jelölt alkatrészeket be lehet-e szerezni valahol, és ha igen, kb milyen árfekvésben lehet (mert nehogy a gombhoz kelljen varrni a kabátot)
itt a felfogatási módokat ábrázoló ábra:
http://www.mz-b.com/sidecar/vfast/vfastori.gif
A válaszokat előre is köszönöm, üdv, Dani
18-as motorkerékhez 16-os oldalas.
tehát 16-os motorkerékhez 16os lesz az oldalkocsi, a 18ashoz meg 18as?
A motor kereke 16 vagy18"-os a velorex -é minden esetben16" 18 " nem gyári és nagyon instabil
szeretnék valamikor egy oldalkocsit a 634emre. Ma megnéztem egyet, a csónak is olyan forma, mint a fényképeken látni ilyen típus mellett, azonban 16os kerék volt benne. Ez a normális kerékméret 634-es fogatban, vagy 18as kerék való bele?
Kulfoldon mas a szabalyozas, epithetsz magad is oldalkocsit, sot, egy kadat is felrakhatsz a motorodra es mehetsz vele. Igy aztan cegek is vannak aki oldalkocsikhoz es motorokhoz gyartanak alkatreszeket, felfogatoelemeket. Pl a Velorex amerikaban. Az Univerzalis szetjet ugy alakitottak ki, hogy gyakorlatilag barmilyen csovazas oldalkocsit barmilyen bolcsovazas motorhoz fel tudsz tenni. Sokan hasznljak is, bar azt olvasom, hogy nem tul jo megoldas, nagyobb sebesseghez mar merevebb megoldas kell, gyakran egy segedvazzal nagyon mereven ossze van epitve a motor es oldalkocsija. Mindenesetre keress kepeket a googlelel. Angolul az oldalkocsi: hack, sidecar, motorcycle rig.
A minap oldalkocsis építéséről volt szó. Tegnap láttam nagy boxer BMW-t Mz oldalkocsival. esetleg, ha valaki tud róla érdekelne, hogy csinálták, képek is jók lennének...
Ahol ráfog az alsó bilincs 35mm.
Hello,
Meg tudja mondani valaki, hogy mi az atmeroje a Velorex 562-es oldalkocsi vazcsovenek? Az a darab erdekel, ami a motor mellett fut vele parhuzamosan.
Koszi!
Sziasztok!Ki szokott közületek Jászboldogházára gurulni május elején?Akkor van a találkozó,szerintem nagyon jó!Már fent van az ezévi program az oldalukon
condorsmc.hu
csinálhatnánk egy közös sátorozást oldalassal,kulival,na jó szólóval is!
Vélemények?
üdv Sanko voltam
Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek!!!!!
Sziasztok !
Megkezdem a sort és mindenkinek balesetmentes boldog új évet kivánok!Guruljunk sokat ezzel a qrva drága benzinnel,és kerüljön el bennünket a technika ördöge!
ui.:igyatok helyettem is ,én melózok
Üdv
Sanko voltam
Koszonom, email ment.
a ket tengely jo tavolsagra van, asszem olyan 25 centi. (regen mertem). Majd keszitek par fotot.
Had segítsek .Milyen motor és milyen oldalkocsi. Ebben otthon vagyok Ha írsz elérhetőséget képeket is küldök szívesen de meg is csinálhatom ha kell
Összesen: 40 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|