:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Dnepr - új hozzászólás Összesen: 3 oldal
Ahhoz képest,hogy a naked meg speed gépek tettszenek neked megmozgatta a fantáziád a retro modell.
A japcsik jól csinálták.Jó ez a koppintás nem a legszebb dolog,de megverték a világot a motorokkal kapcsolatban.Rohadt gyorsan fejlődött a technikájuk,majd egyszercsak az volt észrevehező,hogy már az élen járnak.Szerintem ez nem is fog megváltozni.
Azzal sem értek egyet,hogy nincs szép hangjuk.Egy 650-es dragsatarból egy cobra kipuff rendszerrel gyönyörű hangokat lehet előcsalni.Az,hogy gyárilag le vannak tompítva,mint a franc,a japán törvényeknek köszönhetőek.Te attól még tehetsz rá valami zsír kipuffot,amitől fajin hangja lesz a gépnek.
Az új uralok is le vannak ám tompítva 95 decibellre,az uniós előírások miatt.Szégyen és gyalázat az a hang,amit azzal a kipuffal az ural ad.A kiscsaj a kereskedésben egyből mondta,hogy van egy srác aki gyártja az uralokhoz a "megfelelőbben hangolt" tompítást,amivel már 120 decibel körül van a hang kibocsátás.Lehet egyből azzal rendelni.
Szóval ízlések és pofonok.Kinek a csendes,kinek a hangos motor tetszik.
Üdv.
Ja, és hogy ne legyen OFF...
Nekem valahogy pont az a pláne a ruszki nagyvasakban, hogy öregek, és lelkük van.MÁR..Nem csak lesz pár év múlva...Én inkább egy öregre szavaznék, mindenféle józanság nélkül.Nem jó mindíg racionálisnak lenni...
Hát én is elég válogatós vagyok, de ültem már Intruderen, és engem személy szerint meggyőzött, hogy minden sebességi fokozatban, hegynek felfelé olyan volt a motor nyomatéka, mint a lórúgás..Kár, hogy 1.5-2 millába kerülnek még használtan is..
Mondjuk az is igaz, hogy földútra/terepre nem nagyon mászkálnék velük...Ne adj isten egy erdőn átverekedni magamat vele.
Szóval elnapolva jó hosszú időre a kérdés....:))
Nagyon igazad van. Annakidején Újszilváson 3 motort láttam lerobbanva, egyik se szoci volt. Harley volt mind a három. Amerikai szemét semmi más.
kihagytam, hogy vélek felfedezni....
Úgy általában semmi, csak a japán chopperek annyira nem tetszenek. Leginkább a hangjuk nem tetszik, meg az, hogy nagyon soknál nem sok önnálló forma tervezést. Meg amúgy az én kedvenc mociformám/fajtám a naked.Sőt leginkább, a Ducatti monster.
Na a japán gépekkel mi a bajod?
Ehhez neked gratulálok. :-p
Ami a behozást illeti: van kiskapu, vag legalábbis volt, mégpedig életvitel szerűen külföldön tartozkodó hazatelepülő magyar állampolgár tulajdona, vagy Magyarországra bevándorló személy tulajdona kaphat magyar rendszámot. Egy erasmus ösztöndíjjal kimenő diák ennek meg is felel. ;-) Csak utána kell nézni pontosan, hogy él-e ez még, mert ebben a kretén országban naponta változnak a jogszabályok.
Én nem megsértődtem, csak úgy gondoltam, értelmetlen bármit is írnom, ha egyből a legrosszabb szándékot feltételezi v.ki a megjegyzésemről.
Lenne egy kérdésem: te még nem mondtál véleményt olyasmiről, amit nem akartál megvenni, csak egyszerüen szemetszúrt neked, hogy ez ennyit lehet, hogy nem ér? Ezek szerint nem. Egyébként, mint írtam, bitangjól néznek ki szerintem az uralok, csak ezért a lóvéért - majdcsak 2milla -, egy kicsit túlzás ez a "látvány motorozás". És itt kb annyira gondolok, hogy 2milliót egy átlag középosztálybeli magyar állampolgár nem két hét alatt szed össze, és - legalábbis én - mérlegel, hogy mi éri meg inkább. Amúgy szerintem egy japán chopper lenne az utolsó, amit vennék.
Na csá!
Sziasztok!
Nekem is van egy Uralom de még régi egy M63-as lassan most érek a végére 200-ért vettem és már 700körül járok,ez inkább egy szerelem.
Az árukról,tényleg sok amennyiért adják,oroszországban 100.000rubel ami kb700.000Ft és jönnek a dumával,hogy az nem EU-s az itteniekre ráraknak egy katalizátoros dobot egy mikuni porlasztót meg egy elektronikus gyújtást kész.A műszaki szinvonal valóban javult már elérték a nyugat európai motorok 1960-70-es évekneli műszaki szinvonalát,de ezekkel az Uralokkal már legalább lehet motorozni el tudsz menni vele akár 1000 km-et is ,hogy ne legyen valami gond,a régin 200-km ként állítgani kell valamit.Szóval szerintem ennek a motornak a reélis ára 1-1.3 milla között van
Mi az nem bírod a kritikát?
Nem kell ám itt megsértődni!
Nem gázoltál bele a lelkembe,csak azt nem értettem,hogy miért beszélsz úgy a motorról,mitha kötelező lenne olyat venni?
Vegy él egy használt japán choppert(VZ 800-Intruder stb.mert ennyi pénzből már lehet venni egy ilyet),azt akkor nem lesznek ilyen gondjaid.Ha nem megfelelő neked az ár/érték arány akkor nem fogod megvenni.Lovagolni meg hülyeség azon,hogy mennyibe van az előállítása!Te/mi úgysem tudunk annyiért hozzájutni.Sajnos:-(
Üdv.
A mindenét! Ez így rohadt olcsó. Csak lehet, hogy nem járható ez az út. Ugyanis előfordulhat, hogy ezek a modellek kicsit másak mint az Europába szállítottak (pl emisszió). Lehet, hogy pont azért olyan drága errefelé, mert meg kell rajta csinálni azokat a változtatásokat, melyek után homologizálható. És ha ez így van, akkor egy oroszföldről behozott motorra, ami nálunk nincs homologizálva, az életben nem kapsz rendszámot.
Amúgy van némi igazságod, a termék gyártói ára 650e Ft körül mozog, hát ez még vámmal, áfával, szállítással együtt sem néz ki 1,5M-be, szóval van az árban profit is rendesen. De hát attól kereskedők, hogy ne nullszaldóra menjenek. Aki ócsón akar uralt, vonatozzon keletre, és pöfögjön haza vele, járja végig a bürokrácia összes bugyrát, amíg kap rá egy rendszámot, és jézus. Egy-két hónap alatt azért biztos le lehet futni egy ilyen kört, aki nem keres túl sokat, annak anyagilag bőven megéri. (Idegileg az már egy más kérdés. :-))
Én meg téged nem értelek.
Veled még nem esett meg olyan, hogy pl.:tetszett mondjuk egy siemens márkájú hifi, de tényleg azt mondtad, hogy na ez igen, ez jól néz ki. Viszont az ár/érték arányt összevetve azt mondtad, hogy hát oké, szép-szép, de nem ennyiért. Na kb. erre gondoltam mikor az előzőt írtam. De ha ennyire belegázoltam az önérzetedbe azzal amit leírtam akkor először is elnézés valamint nem írok többet ide.
Na csá!
Nem értelek téged!?
Dumálsz itt az uralról,hogy így meg úgy drága meg ez meg az meg mittomén,de azért izgatja a fantáziád az a retro.Vegyél akkor harleyt vazze!Az még drágább.
Uralt szerintem nem azért vesz az ember fia,hogy száguldozzon vele meg széthajtsa az autópályán.Látványmotorozás!!!!
Ez a lényeg benne.Ehhez pedig elég az a teljesítmény ami van neki.
Üdv.
Különben szép mocik az uralok, csakhát szerintem akkor is sok értük ennyi, főképp a retro I re igaz ez. Azért 1,9 millió pénz ezért a teljesítményért, meg a IV+1hátrámenetért sok.
Ja ez oké, de ennyi lecsóért már motort is adnak:).Persze ezt nem szószerint kell érteni, csak szerintem ennyi pénz akkor is túlzás ezért a gépért. A Hárli meg azért csak hárli...az köbcentiben is, meg élményben is többet ad, legalábbis nekem többet adna, mint egy bmw kópia orosz gép, brembo fékkel megfejelve.
A (papiros) felújítandó darabokért is szemrebbenés nélkül elkérnek 2-300e Ft-t a nepperek, és ehhez képest ritka madár. Utána költhetsz rá számolatlanul. Csak egy garnitúra küllő 10e Ft, 2kg minőségi autófesték 20e Ft, a motor (furás, dugó, szelepmunka, új tömítések, szimmeringek) alaphangon bekajál egy századot, a homokfújó és a galvánműhely is durván drága, és akkor még hol van a töménytelen idő, amit belefecöltél. Szerintem egy jól sikerült felújítás ennek az órabéresítése _nélkül_ simán kinéz vagy félmellába, és elmegy vele a hátralévő életed 10%-ának összes szabadideje, nem moziztál, nem csajoztál, csak az olajos-rozsdás orosz mocsokban túrkáltál. Ezt lehet, de minek? Ott az új, ugyanezzel a félmellával elhozhatod részletre, fölülsz rá, és szerelés helyett jókat motorozol.
Hát a Harley klasszikus 88 köbhüvelykes motorja is inkább múzeumba való, és mégis milyen q drágán adják.
Szia
Nem tudom illik-e ilyet, de idézek valakit az uralmotor.hu-ról:
"Maki ne legyél már ilyen, mondtam, hogy ezeknek a gépeknek már gyökeresen megváltozott a minösége! PL. a fék is Brembo, ami azért elárul vmit! "
Háj mindenki!
Nem sok szerintetek egy kicsit egymillió feletti összeget elkérni egy új Uralért?
Márcsak azért mert, ha jól tudom ezeréves technológia az alapja, és az e-gyújtáson kívül minden a régi rajta.
Mert az oké, hogy filing meg hasonló, de - legalábis én - akkor inkább vennék egy régit, és felújjítanán gyárira, mert az az igazi fíling
Az nem duna hanem budakeszi.Én tavaly voltam náluk érdeklődni,meg nézelődni.A kiscsaj segítőkész,közvetlen volt.Egy oldalkocsis Sportsmant ki is próbáltam.Nagyon zsír volt:-)Szerintem jobban fel lehetne lendíteni az üzletmenetet,egy-két változtatással.Pl. használtmotor beszámítás,nem 20 hanem 10%,vagy önrész nélkükli motorvásárlás nagyobb kedvet csinálna az uralokhoz.Igaz nem ide való hozzászólás volt,de ha már itt járunk,akkor szerintem az uralos dolgokat is nyugodtan meg lehet ebben topicban beszélni.A két márka remekül megfér egymás mellett.Szerintem.
Üdv.
Szeva!Voltam a fehován persze a motorok miatt.Beszélgettem az uralosokkal(dunakeszi)nagyon szimpik voltak ők is és a vasak is.A wolf rendesen kényelmes,ránézésre nem gondoltam volna a lábtartó helyzetéből kiindulva de tényleg jó.Mondjuk az a 45 ló nem lehet egy földindulás de azért szivesen kipróbálnám.
Hát ez egy Dnepr topic, aminek helytelenül van írva a címe. :) De akkor már kéne egy Ural is. :)
Összesen: 3 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|