:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
police - új hozzászólás Összesen: 36 oldal
Anno persze elrendelték a körözést és meg is kaptuk a papírt néhány hét múlva,h lezárták a "nyomozást".
Tehát akkor ezek szerint ennek is van elévülési ideje. Ez azért számomra elég meglepő:-o
Az ember ellopja, néhány évig telelteti és patyolat tisztán tolja ki a garázsból.
Hab a tortán,h a biztosítók a kötelező díjának reményében szarnak az egészre és törvény sem kötelezi őket,h egy új szerződés megkötésekor a rendőrséggel együttműködve leellenőriztessék a smkp-t. Mert hogy a rendőr az út szélén nem nézi meg csak jó esetben a papírokat,az is biztos...
Köszi a segítséget!
Az itt reggelt ősrégi emilcímemet csak naggggyon ritkán nézem meg,h él-e még:-)
Hat lehet, hogy pesten ez van :) de itt a tyukszaros videken nincs igy. Itt ha megallit a rendor nem akarjak megeroszakolni :)
Hanem oda adjak nekik a papirokat en is oda adom :)
Egyebkent ez a bunozosdi dolgon mar gondolkoztam :) jo, hogy nem vagyok az. :) Viszont ha valaki bunozo, akkor azt figyeltem meg/logikaztam ki, hogy a leg hatasosabb aki hidegveruen kinyir mindig minden tanut :) de lehet, hogy ez a valosagba nem igy van :)
bye
HyGy
Ha te, aki nem szereted az erőszakot, ennyi mindent kitalálsz, képzeld csak el, még mi mindent tud kitalálni az , aki szereti ...
Nem azért választottad a fegyver nélküli szolgálatot, mert túl nagy lett volna a kísértés ?? Gyanús! :-))
Sajna, a móri mészárlás óta kőkeményen itt van amerika..A kriminalista szakértő is elmondta, ez csak a kezdet.. hasonló esetekre a jövőben is számítani kell, sőt, egyre többre..
Heuréka ! Akarom mondani megtaláltam. A "253"-as hozzászólásomban van a körözéses dolog.
Tesho!
Hozzászólásaidból úgy veszem észre, hogy nem kaptad meg az e-mail-emet. Ezért beemelem az ide vonatkozó részt.
"Utánanéztem az általad megadott számok alapján a körözési
rendszerben a motornak. Sajnos nem szerepel benne.
Mivel a körözési rendszer rejtelmeit nem ismerem, ezért nem tudom,
hogy az elévülési idő után törlődnek-e az adatok, esetleg törölték-e
őket?
Mondjuk így, hogy nincs benne igazából már nincs is jelentősége, hogy
hogyan került ki onnan. Egyáltalán elrendelte-e annak idején az
illetékes a körözést?"
Úgy emlékszem, hogy annak idején írtam ebben a topicban, hogy hogyan zajlik ez a körözéses dolog. Majd visszanézem.
Ha rosszul emlékeznék, akkor majd írok róla.
Ez jó kérdés,erre rendünk őrei tudják majd a választ...
Az kérdés, meddig szerepel a kőrözésben a cucc, az akta lezárásáig, a dolog elévüléséig, vagy ? A másik adódó kérdés, vajon váz és esetleg motorszám, vagy a KF. jel alapján keresik, azonosítják ?
Egyáltalán, szoktak igazoltatni segédmotorosokat ? Szerintem elvétve.Ha mégis, mit néznek, mit kérnek számon? A tükröt egyesek nem :-)
A műszaki állapot felmérésén túl a KF. jel meglétét, a kötelező igazolását, matricát, az adásvételit esetleg, de ha bárki nevén van a biztosítás meglétét igazoló csekk, az itt szereplő tekinthető tulajnak, üzembentartónak. Ha ezek rendben vannak, egyáltalán nem gyanús a gép eredete, minek kutakodna tovább a rendőr ?
Ha ez a gépezet jelenleg látszólag legálisan ( mert ugye kell lennie valahol egy hamis adásvételinek, majd ezt követően akár többnek )részt vesz a forgalomban, akkor lenyomozható lenne az adatai alapján, pl. a biztosítóknál.
Van itt pár nyitott dolog, de ha elévült, és törölték, ebből már új eljárás , nyomozás úgyse lesz....
Varjal, kitalaltam meg 1-et :) a kocsi alvaza ala szerelt bazi eros rugos kard retesszel. :)
Gombnyomasra izombol kinyilik. :) Es aki a kocsi mellett all...
Asszem nem fantazialok tovabb. :)
HyGy
Hat azert ez a kormanyra teszem a kezem es csak a rendor utasitasaira pattogok eleg megalazo sztem. Szal remelem ezt itt nem vezetik be. Ez itt nem usa, hanem europa. Masok a normak, talan kicsit kevesbe birka a nep, talan kevesebb tanart lonek le a diakok.
Szoval sztem nem tuti, hogy mindenben az usa peldat kovessuk.
Masreszt a masik utas, vagy a hatso ulesen megbuvo csavo szinten leloheti. Harmadreszt ha en bunozo lennek es rendor olesi szandekom lenne, akkor szereznek egy gepfegyvert meg egy csokat aki ul a hatso ulesen es a rendor kozeledesere uvoltenek neki hogy huzzad geci :) Bar mondjuk az is igaz, hogy sok tusko bunozo nem ezzel foglalkozik. ;)
De tudok meg kitalalni jo dolgokat, olyan szerkentyu amit be tudsz tenni a labadhoz es ha ralepsz egy pedalra akkor elsut egy gepfegyvert ami atlovi az ajtot es aki mellett all annak sanyi. :) Vagy sztem eleg ha csak egy pisztoly van ott, mert a loves hangjara (ha nem talaltak el) fedezekbe vonul a manyusz, utana mar lehet loni kezbol. :)
Meg szerencse, hogy a gyilkolaszas ellen vagyok. Es meg a hadserengel is a fegyver nelkuli szolgalatot valasztottam anno. :)
Amikor ellopták sem keresték,csak ha véletlenül belefut 1 kótyagos rendőrbe,aki rejtélyes módon megnézi pl a vázszámot és beszól a kapitányságra, vajon milyen válszt fog kapni? Nemlegest?
Tehát nyilvántartja-e a sz.gépes rendszer,ez érdekelne engem.
Tartok tőle, hogy már csak a lezárt aktában vannak meg az adatok.. persze, az aktáknak van nyilvántartási számuk, de te gyanítom, nem erre gondoltál kérdéseddel.. szóval, ma már rajtad kívül, sajna senki más nem keresi az ellopott kismotort..
Találtam egy dedós oldalt, tök édi, és ott a lényeg:
http://www.mozaik.info.hu/Homepage/REVIEW/MS-2180R.HTM
A segédmotoros kerékpár felszerelései:
– kormányberendezés,
– elsõ és hátsó kerékre ható – egymástól független – fékberendezés,
– elöl egy tompított fehér vagy sárga fényû fényszóró,
– hátul helyzetjelzõ lámpa, és egy piros színû fényvisszaverõ prizma,
– hangjelzõ készülék (csengõ vagy elektromos kürt),
– hatásos kipufogócsõ és hangtompító,
– legalább egy bal oldali visszapillantó tükör,
– elsõsegélynyújtó felszerelés,
– támasztó berendezés,
– tartalékizzó.
Ha én lennék a miniszterelnök,akkor eltörölném a 750-nél kisebb motorokra a regadót,igazságossá tenném az autópályadíjakat és kiemelten üldözném a motortolvajokat.
Igaz,nem is engednék senkit B-s jogsival nulla tudással smkp-ra...
De higyjétek el,ez lenne az igazi Magyarország-Motorország! ;-)
Köszi az infókat!
De akkor a rendőrségi nyilvántartásban benne vannak még a smkp adatai -elméletileg-,hm?!
SIMÁN!!
Ha kicsit összeszedem magam, nem is lenne nehéz...
Meg szerény is szoktam lenni néha..:))))
Húzzál bele Matya!
Jövőre parlamenti választások. Ott a helyed. Aztán sok-sok Szocimotorosoknak kedvező jogszabályt alkotni.
Mi majd súgunk, te pedig megalkotod.
Azért szólj, ha tudod, hol lehet jelentkezni szabályokat alkotni...Annyi pénzért, amennyit kapnak a szakik érte, én is szívesen ötölnék ki szabályokat..:)))
A mai viszonyokhoz igazodás érdekében emberöltőnyit kell változnia itt a módszereknek, ez nyilvánvaló, de inkánbb azt mondom, már a tegnapelőttihez kellett volna igazítani rég a dolgokat ..
Kicsit későn ébredezik a vezérkar...Az állampolgárt már rég tájékoztatni kellett volna , illetve kiképezni az együttműködésre..
Remélem, hogy a kollégák már nem alkalmazzák ezt a módszert. A jelenlegi alap- és továbbképzések során már a modern ( amerikás ) módszereket tanítják.
Igaz az állampolgárok kissé furcsán néznek, amikor az általad leírtakat kérjük tőlük. Néha azért próbálkozunk, főleg éjszaka.
Az "amerikás" módszer valamennyire biztosítja a rendőr testi épségét. Ott, ha a rendőrautó villogóval követ, félre kell állni, és tilos a kormányt elengedni. A rendőr látni akarja a kezedet.A többi mozzanat rendőri utasításra történik, ha valamit nem úgy csinálsz, véletlenül lelőnek, vagy elég durván szednek ki a kocsiból...
Jó nagy marha volt, aki kitalálta, hogy itt elé kell állni a megállítandó kocsinak, és remek célpontot nyújtani kiszállásnál hátbalövéshez....
A rendőrök által alkalmazható megállítási szabályokat egy módszertani utasítás tartalmazza. ( Gyönyörű világoskék színe van.) De nem csak a megállítási, hanem pl. az előállítási módszereket is.
A benne foglalt módszerek egy része a mai viszonyok között már megmosolyogtató. Pl. kerékpáros rendőr hogyan állít elő egy gépkocsivezetőt.
Mivel jónéhány éve készült, ezért modernebb módszereket még nem tartalmaz. Többek között a kérdéses követéses, kék lámpás módszert sem. Ennek ellenére a leállítás ezen módja szabályos és célszerű is, csak a módszertanban nem szerepel.
A "lámpás" leállításra még azt írják, hogy elé kell menni a kocsinak és a rendőrautó hátuljára, vagy a a tetejére felszerelt megállásra "felszólító" jelzést be kell kapcsolni, majd fokozatosan lassítva kell megállni. Így éjszaka a megállás után a rendőrt vakítja el a megállított jármű fénye. Normális volt, aki kitalálta? Egy újabb adalék a jogalkotói hülyeségre.
Hi Gabi80!
A féklámpa felszerelése valóban nem kötelező a segédmotoros kerékpárra. A vicc az, hogy a tükörre vonatkozóan nem találtam meg a szabályt, ezért ezzel kapcsolatban segítséget kérnék.
Az eü. doboz és az izzókészlet már egy kicsit meg van csavarva.
114. § A kétkerekű segédmotoros kerékpárra az oldalkocsi nélküli motorkerékpárra vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételeket kell alkalmazni.
Izzólámpakészletre és biztosítékokra vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
105. § Minden gépjárművön, mezőgazdasági vontatón és lassú járművön készenlétben kell tartani az első és hátsó helyzetjelző lámpában, a tompított fényszóróban, a féklámpában és az irányjelző lámpában használt izzólámpák minden fajtájából legalább egy-egy darabot, az izzólámpacsere elvégzéséhez szükséges szerszámokat, valamint a járművön alkalmazott olvadóbiztosíték minden fajtájából egy-egy darabot.
Elsősegélynyújtó felszerelésre vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
106. § A járműveken szabvány szerinti elsősegélynyújtó felszerelést kell készenlétben tartani:
- oldalkocsi nélküli motorkerékpár és motoros tricikli esetében „A” típusú kivitelben.
Szerintem, de lehet, hogy nem így van.
A tulajdonjogi igény nem évül el.
Tulajdonjogot csak tulajdonostól lehet szerezni.
( PTK )
Egy tízéve ellopott segédmotor esetén már kérdés, hogy megvan-e még a tulajdont képező tárgy.
A másik, ha megvan, milyen állapotban,
mivel előkerülése esetén így kerül vissza jogos tulajdonosához.
( sajnos )
Az elkövető büntethetőségére vonatkozik az elévülési idő. Ez nem jelenti azt, hogy ha azt követően találnák meg, akkor nem kaphatod vissza.
Ha a jármű az ellopása után többször gazdát cserél és van olyan vásárló, aki jóhiszeműen veszi meg a gépet, akkor már nem olyan egyszerű az eredeti tulajdonosnak visszakapni. Ez már bonyolult jogi csűrcsavar, sajnos ebben a témában nem vagyok igazán otthon.
Üdv mindenki!
Bocsi, de mennem kellett szolgálni és védeni, ezért nem tudtam válaszolni.
Amit eddig a piros lámpán áthajtással kapcsolatban leírtatok, azzal egyetértek. Én is így tudom. Mindössze kiegészíteni szeretném néhány gondolattal.
A háromlencsés forgalomirányító lámpa jelzéseit, azok sorrendjét nem kell ismertetni. A piros és a zöld fényjelzés időtartamát a forgalom sűrűségének figyelembe vételével állítják be. Viszont – tudomásom szerint – a sárga fényjelzés időtartama adott, kb. 3 másodperc. Ennyi idő alatt vált vissza zöldről pirosra a lámpa. Ezt a lakott területen belül megengedett 50 km/h sebességhez találták ki. 50 km/h sebességgel haladva egy jármű 13,88 ( ≈ 14 ) métert tesz meg másodpercenként. Ami azt jelenti, hogy 3 másodperc alatt 3x14= 42 métert tesz meg. Egy átlagos személygépkocsi vészfékezéssel 14-17 méter, lassító fékezéssel 19-24 méter távolság alatt áll meg. Ehhez jön még a reakcióidő ( kb. 1 másodperc ) alatt megtett út. Így satufékkel 28-31, lassító fékezéssel 33-38 méter távolságon tud megállni. Látható, hogy ezek a távolságok kisebbek, mint a lámpaváltás ideje alatt megtett távolság. Ezért, ha a piros jelzésre ér a gép a kereszteződéshez, akkor tuti, hogy féktávolságon kívül kapta a fazon a sárga fényjelzést, amelyet vagy nem vett figyelembe, vagy a megengedettnél gyorsabban haladt. Ilyenkor el kell döntenie, hogy mit választ a tilos jelzés figyelmen kívül hagyását, vagy a sebességtúllépést.
Motorkerékpárnál a kisebb lassulási érték miatt ez a távolság valamivel nagyobb, de belefér a lámpaváltási időbe.
Shamen!
Ha jól értettem,akkor 5 év után elévül a segédmotorkerékpár ellopásának ügye,tehát ha most még meg is találnák a motort,akkor sem kaphatnám vissza?!:-o
halika
Köszi a választ.
csőváz
kilozulu
A válaszokat itt találod meg :
http://www.jogsicentrum.hu/info/kohem.doc
113.§ alatt
Nem csak egy rendőrnek, határőrnek és jelzőőrnek is meg kell, hogy állj. A K.F. munkatársainak is..
A pirosbahajtás kapcsán már láttam sorozatfelvételt.
Az első felvételen látszik a gk. közvetlenül a kereszteződés előtt, és jól látható a piros lámpa, amit a vezetőnek is látnia kellett. A második felvételen már a kereszteződés közepén van, a harmadikon pedig már elhagyta azt. A tilosbahajtás, a cselekmény elkövetése, és a befejezett szabálysértés tehát megvalósult. Ha a páciens csak becsúszott volna kicsit , és visszatolat, megússza. Így nem. Az útburkolati jelek irányadók, de nem mindíg látszanak, mert lekophatnak, eltakarhatja a hó..
Bocsi, ha nem szakszerűen fogalmaztam, tess. nyugodtan kijavítani :-)
Sziasztok!
Két kérdésem lenne.
1. Smkp-ra valóban nem kötelező a féklámpa, és elég az egy tükör? Továbbá nincs szükség EÜ csomagra és izzókészletre sem?
2. Ha csak 1 /EGY/ rendőr integet nekem az út szélén, és sehol sincs a közelben más, akkor is köteles vagyok megállni neki, vagy minimum két rendőr kell az intézkedéshez.
Volt egy olyan pletyka, hogy egyszerűen felemelik 125 ccm-re rendszám nélkül, de hangsúlyozom, hogy pletyka. Semmi konkrét. Ami viszont a magánvéleményem: én nem tartom jó ötletnek. Miért? Gondoljatok csak bele, 125 ccm-es ETZ-vel rohangáltának 14 éves gyerekek. Én úgy gondolom, hogy 125 ccm "túl erős" egy 14 éves gyereknek. Nem hiszem elég érettek lennének (tisztelet a kivételnek) egy 125-ös motorhoz és nem beszélve, hogy ez csak ETZ. A modern japcsi mocik sokkal többet tudnak.
Mivel més Shamen nem válaszolt, ezért veszem a bátorságot és válaszolok én. A konkrét kérdésedre a válasz: szabályos. Ha "kéklámpás" autóban van a rendőr és használja -függetlenül attól, hogy előtted, vagy mögötted van - köteles vagy megállni. Ha nincs "kéklámpa"? Akkor általában van nálunk valamilyen tábla amin fel van tüntetve, hogy POLICE, MILICIA, RENDŐRSÉG meg tudom is én, hogy még hány nyelven. Szóval ezt szoktuk még használni úgy, hogy a megállítandó autó mellé hajtunk és "bemutatjuk" neki ezt kis táblát. Innentől a dolog egyértelmű. Hangsúlyozni kívánom, hogy ez az ún közrendes rendőröknél szokás, ahol nincsenek mindig felszrelve kéklámpás jájőrautóval.A gyalogos pedig egyértelmű.
Ezzel kapcsolatban a KRESZ úgy rendelkezik, hogy ha a lámpa pirosra vált, de már a megállás vészfékezés és más közlekedésben résztvevő veszélyeztetése nélkül nem oldható meg, akkor tovább kell hajtani. Nyilván ha már messziről látni, hogy át fog váltani a lámpa, akkor inkább érdemes lassítani.
A fehér vonal elhagyása nem jelenti a kereszteződésbe való behajtást, az annyit, tesz, hogy ott kell megállni tilos jelzés esetén, mégpedig azért mert az egy "biztonságos hely " a kanyarodókkal szemben.
Welcome on Board!
A megállításhoz egy sztori.
Hajdanán a motorosoknál az volt a szabály, hogy a megállást felemelt kézzel kellett jelezni. Egykori kollegámat megállította a rendőt. Okmányellenőrzés után közölte vele, hogy megbünteti, mert nem jelzett megálláskor. Emberünkből kibukott az őszinteség: Hát hisz jelzett maga!
Meg felvehetnénk az eldobott fonalat is, hogy most akkor mik a tervek a segédmotoros kategóriával? Lerendszámozzák az összeset, vagy felemelik 125cc-re, mint a németek? (Mindkettő hír felröppen időről időre.)
Örülünk, hogy megtértél.
A személyeskedés elkerülésére vonatkozó paragrafus rád is vonatkozik, tessék máskor betartani :-)
A hatalommal lehet élni de nem szabad visszaélni.. , ezt pont neked mondjam?
Máskor az új élet kezdését ne úgy indítsd, hogy belerúgsz abba, aki visszahívott.. köszike ... akkor se, ha haragszol.
Nem értek egyet azzal, hogy egyetlen személy köré fórum legyen építve, de a véleményem nem számít. Érezd jól magad, segítsd a srácokat,
Ja, és ne fogadj rám, mert sosem tudhatod, mi jár a fejemben.
Nem kéne ennyi figyelmet szentelni nekem, tuti, hogy meg se érdemlem :-)
No, akkor ezt megbeszéltük, a magam részéről megköszönöm, hogy más, a mi magánbeszélgetésünkbe nem fog belekotyogni, és semmit sem fűz hozzá.
Halika
Örülök, hogy újra köztünk vagy! Szeretném az első idevágó kérdéssel megkezdeni az új időszámitást. kérdésem az,hogy miként állíthat meg a rendőr szabályosan? A múlt héten gurultam egyet és a rendőr mögöttem haladva bekapcsolta a villogoját és amikor félre húzodtam ő is megált és jött a szokásos mondoka. Ez vajon szabályos?
köszi előre a felvilágositást.
csőváz
kilozulu
Hi mindenkinek!
Leugrok egy percre a sarki fűszereshez és amikor visszatérek ez fogad a neten. Bocsi, ez csak vicc volt.
Hát nem is tudom mit mondjak arra, ami az utóbbi időben itt megy. Ennek már semmi köze nincs az alaptémához. Lehetne firtatni, hogy miért tűntem el, és ezzel kapcsolatban kinek volt igaza, de szerintem hagyjuk, mert abból újabb vita kerekedne. Néhány embernek ezt megírtam.
Nem titok, hogy Fullkopynak szerepe volt benne ( Egyébként nem csak neki!!), de ami ellene folyik „hadjárat” az már egy kicsit túlzás. Bocs Fullkopy, hogy ezt mondom, de nem semmi egy stílusod van, valószínűleg ez irritálja az embereket ( velem együtt ). Elméleti tudásodat és tájékozottságodat elismerem, de biztos vagyok benne, hogy magabiztosságod ellenére nem mindenben vagy te sem otthon.
Írtad, hogy amit én tudok, azt bármelyik rendőr tudja. Ezt el is ismerem, de hol van a bármelyik rendőr?? Tudtommal én voltam (eddig) az egyetlen, aki ide írt. Innen volt a „személyi kultuszom”. Ha lesz más is ( úgy néz ki, hogy most már lesz ), akkor ő is tud válaszolni. Lehet, hogy lesz olyan téma, amelyben esetleg nem lesz egyetértés közöttünk, de ez annak köszönhető, hogy a rendőrségen belül sincs teljes összhang. Lehetnek jogértelmezési különbségek, amelyért nem feltétlenül a rendőrség, hanem esetenként a felügyeletet gyakorló ügyészség és bíróság a felelős.
Nem tudom, csak gyanítom, hogy mindenki szocimotoros közöttünk. Akkor összetartásnak kellene lenni, nem pedig széthúzásnak és személyeskedésnek. Biztos más lenne a helyzet, ha személyesen ismernénk egymást.
Javaslom, hogy kezdjünk új életet. Be kellene fejezni a személyeskedéseket. Ahányan vagyunk annyiféle ember. Természetes, hogy vannak nézetkülönbségek, de nem kellene ennyire kihasználni az inkognitónkat.
Nem tudom mondtam-e már a Yardon belül van egy csak rendőrök által hozzáférhető internet vonal. Mi csak intranetnek nevezzük. Ott is van holdudvar rengeteg topiccal, rengeteg különböző emberrel, de ott ilyen jellegű megnyilvánulások még sohasem voltak. A nézetkülönbségek kulturált módon lettek megtárgyalva.
Más. Fogadni mernék, hogy az én visszatérésem és Bapity megjelenése között Fullkopy összefüggést fog sejteni, de ez téves megállapítás lenne.
Ja és van egy „szolgálati közleményem” ( Akinek szól, az érteni fogja.) HUNTER kereshetnél MSN-en.
Egy újjáéledő topic reményében üdv még egyszer mindenkinek.
Shamen!
Bapity!
Légyszi ha tudod, válaszold meg semi 263 sz hozzászólásában megfogalmazott kérdéseit, mielőtt a sok dadus közt elvész a gyerek :-)
Kezdődhet az érdemi munka, sok sikert ...
Köszi..
Eemberek! Picit csihadjatok már le! Rossz nézni/olvasni hogy mivé fajultak itt a dolgok. Régen azt hittem, ez az egész szocioldal egy nagy család... Ne tegyétek tönkre!!!! Úgyhogy most mindenki aludja ki magát, igyatok egy jó forró teát és lazítsatok picit!
Szerintem meg a továbbiakban akinek NEM SZOROSAN a topic témájával kapcsolatban van mondanivalója,az maradjon CSENDBEN!
Tök mindegy,h mi a mondanivalója, fojtsa magába vagy máshol ossza az észt!
HyGy,te pedig szerintem törölj ezután is,mert rossz nézni,h személyeskedések szarrá vágják ezt a topicot!
:-(
fullkopy: más szemében a szálkát is, a sajátjában a gerendát sem! (Hogy az ilyen miért nem éli ki magát inkább a pszihodráma-szakkörben...?)
Ejha. Megy az adok-kapok.
Nem kívánok érdemben tárgyalni veled. Mással sem, aki piszkálódni óhajt. Ennyi.
Sok szeretettel köszöntünk az arénában :-)
Remélem, mindenki hasonlóan örül, mint én, és lesz annyira kultúrált, hogy átmossa gondolatait, és csak a topic szigurúan meghatározott témája kapcsán írogat ide!
Tisztelt fórumozók! Addig is amíg Shamen nem jön visza én szívesen válaszolok a yard-al kapcsolatos kérdéseitekre, tekintettel szakmánk azonosságára. Túl sokat ne várjatok tőlem, mert még új vagyok a zakmában, de legjobb tudásom szerint támogatni kvánom gépesített "fajtársaimat".
Lázítani sem, hazudni főleg nem kéne.Sunyi dolog, amit teszel.
Miért akarod újraéleszteni az eloltott tüzet ? Nem volt még elég ?
Basszus, Hygy elővette végre a fészerben porosodó géppuskát. ( Nem az elmérgesedett vita boldogít, félre ne értsétek, de valamiért úgy érzem, a Streetes ennek itta meg a levét, és ennek nem tudok nem örülni. ) :]
Kedves koko!
Aki olvasta a tegnap esti, azóta törölt megnyílvánulásokat, az kélpben van, de aki nem -ahogy én sem-, az most értetlenül néz, hogy mi is történt tegnap este. Nem bírállak, de nem kéne utólag -bocs a kifejezésért- puffogni. Legyen már béke, hiszen mindannyian motorosok vagyunk, sőt, szocimotorosok! Nem kell egyetérteni, csak kultúráltan véleménykülönbözni...
Igazságtalannak és elfogultnak érzem ezt a cenzúrát Fullkopi javára!, és az átkos jut róla eszembe! Nemistudom, kedves Hygy, ha felmerűl 1 probléma valamejik topikkal kapcsolatosan, akkor azt hol kellene megbeszélni? Talán otthon a családdal? De semmiképpen sem a lapon, mert az nem oda tartozik? Csak gratulálni tudok az önkényuralomhoz!!! Így egycsapásra megoldottad Fulkopi beteges megnyilvánulásait is eltűntetted és sok motoros nem láthatja! Mostmár törölheted ezt is hisz elolvastad legalább, demokratikus megoldást választottál...
Összesen: 36 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|