hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 09. szombat 
Tivadar

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Junak - új hozzászólás

Összesen: 7 oldal
|< 1 2 3 [4] 5 6 7 >|

Atilla
válasz erre | email2007-01-22 15:06:17
Az szép ccm növelés!
És mit szól ehhez a főtengely?

Na most akkor volt gyári 500-as vagy nem volt gyári 500-as?
sorszám: 168 (68557)
(előzmény: B.R.C., 2007-01-19 23:01:59)

 
 
Sikoly
válasz erre | email2007-01-22 11:49:22
Nem vagyok junakos de lengyel hirdető oldalakon már én is láttam 500-ast hirdetve..... és a blokkja nem házi gyártmánynak tűnt...
sorszám: 167 (68540)
(előzmény: B.R.C., 2007-01-19 23:01:59)

 
 
B.R.C.
válasz erre | email2007-01-19 23:01:59
Üdvözlök mindenkit akit érdekel a junak, én csak most találtam erre az oldalra és végigolvasva a hozzászólásokat sok mindent nem értettem, és jókat is mosolyogtam néha. Legjobb tudomásom szerint 500-as nem készült szériában /lengyel vet. motorok c.könyv /se Kubába se sehova.Énnekem 15 éves korom óta mindig van egy v. több junakom de a gyári 350-est mindig átalakítottam, először 400-ra, majd 500, 600, 730, most ha minden jól megy és a barátom is úgy gondolja megcsináljuk a 840-est is. Na ennyit a sokköbcentis junakról.
sorszám: 166 (68432)

 
 
öregdio
válasz erre | email2007-01-01 21:43:20
Ha tud valaki komplettJunak blokkot, szükségem lenne egyre!
sorszám: 165 (67619)

 
 
cold
válasz erre | email2006-12-31 10:52:12
B.Ú.É.K MINDENKINEK!!!+1 szép Junakot :)
sorszám: 164 (67578)

 
 
serfy
válasz erre | email2006-12-27 22:37:32
Hali mindenkinek.
Hát tényleg nem volt semmi , aki ezt az 500-ast kifaragta.Bár volna egy ilyen hengerem kisebb furattal, és nem repedt bordákkal.Nem tudom az első összeszerelés mennyit birt. A primer áttételhez is keritett nagyobb lánckereket, de a csillapitót kiiktatta. A két vezérkereket felcserélte, bár lehet hogy véletlen volt. De az is lehet hogy a nyitási idöt akarta megnyujtani. Elég sok a talány. Jó lett volna kiprobálni, de annyi a buhera rajta hogy nem láttam értelmét hogy felélesszem ebben az állapotában. A váltoban egy deci sürü kulimász volt, lehet hogy a motor átszivta a javát.
sorszám: 163 (67502)
(előzmény: Atilla, 2006-12-21 10:56:57)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-12-24 19:04:31
Na ja, de manapság ez még tescos olajból sem lenne olcsó mulatság. Arról nem is szólva, hogy az ember összepiszkítja vele magát, fekete lessz a körme... elég ebből egy egy szezonra.
sorszám: 162 (67409)
(előzmény: serfy, 2006-12-24 14:30:22)

 
 
serfy
válasz erre | email2006-12-24 14:30:22
Kellemes Karácsonyt Mindenkinek!
A régi vasakban tényleg sűrűn kellett cserélni az olajat. De sokan nem tudják hogy a bogárban is 2500km a csereperiódus, amelyikben még nem volt olajszürő.
sorszám: 161 (67403)
(előzmény: Zapkorte, 2006-12-22 13:58:23)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-12-22 18:42:09
mondtam már: www.poltran.com
sorszám: 160 (67300)
(előzmény: Sycora, 2006-12-22 16:15:11)

 
 
Sycora
válasz erre | email2006-12-22 16:15:11
Hello. Nem tudnád elmondani annak a programnak a nevét, amelyik fordít lengyelet magyarra? Előre is kösz.
sorszám: 159 (67297)
(előzmény: Zapkorte, 2006-12-22 13:58:23)

 
 
Atilla
válasz erre | email2006-12-22 16:13:19
Az a leírás meg van nekem is, de nem túl bőbeszédű!
Az olajcsere tényleg nem semmi! Dugó a dugóban eljárással! :-)
És ráadásul rohad sok olaj belemegy!
De a szépségért meg kell szenvedni... :-)
sorszám: 158 (67296)
(előzmény: Zapkorte, 2006-12-22 13:58:23)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-12-22 13:58:23
Igen, lengyel-angol oda-vissza fordító. No persze néha szuperzagyvaságokat produkál, de még mindig könnyebb kisilabizálni, mint az eredetit.
Junakról van magyar nyelvű gépkönyv a neten, ha jól emlékszem a vmm.hu-n valahol. Na persze csak a szokásos M10-ről. Emlékszem, még szörnyülködtem is rajta, hogy külön olajtér a kuplungnak, váltónak, forgattyúnak, és hozzá 1500km-es olajcsereperiódusok... no gondoltam, ez igazán vicces de nekem kicsit kisebb gondozásigényű jármű kell. :-)
sorszám: 157 (67295)
(előzmény: Atilla, 2006-12-22 08:37:34)

 
 
Atilla
válasz erre | email2006-12-22 08:37:34
Hello

Ez nekem nem jön be, csak tölt-tölt... :-(
Egyébként mi ez valami szövegfordító?

Több junakos oldalon találtam említést 500 ccm- ről, de a nagy szöveg közepén ki tudja mit jelent! Pl: "Jak wiadomo dotychczas nie produkowali¶my motocykl tej klasy, poza przedwojennymi zakładami P.Z.Inż., które były w stadium przygotowywania do produkcji motocykla z silnikiem górnozaworowym poj. 500cm3 . konstrukcyjnie przedstawiał on odmianę opart± na ówcze¶nie produkowanym i dotychczas znanym motocyklu"

Egyébként mikor nekem még meg volt az M10 vadásztam én is az adatok után, de nagyon keveset találtam!
Úgy látszik akoriban nem találták fontosnak rendesen dokumentálni a dolgokat. (Vagy csak nem őrizték meg.)
Üdv Attila
sorszám: 156 (67286)
(előzmény: Zapkorte, 2006-12-21 18:27:15)

 
 
Sycora
válasz erre | email2006-12-21 18:35:55
Hello. Most, hogyy látom feléledt egy kicsit a junakos oldal, megragadnám az alkalmat,hogy megkérdezzem. Van-e vkinek esetleg használható junakos történelmi háttere? Gyár alakulás, típusok stb. Elöre is köszönöm.
sorszám: 155 (67273)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-12-21 18:27:15
"Tudni kellene Lengyelül" - www.poltran.com
sorszám: 154 (67271)
(előzmény: Atilla, 2006-12-21 10:56:57)

 
 
Atilla
válasz erre | email2006-12-21 10:56:57
Hello!
Az jó, hogy egy hozáértőhöz került, legalább túléli!
Én csak a pincében félsötétben láttam a blokkot, ott nagyon korekt megoldásnak tünt. Na meg én sem vagyok egy kimondott Junak szakértő. De tetszett, azt hittem gyári!
Azért az már elég elvetemült ember, aki nekiáll így átfaragni!

Az említett oldalon ott van az 500-as!
Így:
"* Junak - M07, M07R, M07C, M07 B20, M07 B21, M10, M10 MO, M13, M14, M10 B20, M10 B21, 500, 350C"

Jut eszembe az M13-ast mekkorára akarták csinálni, így a képek alapján szép nagy darab henger van rajta! Tudom, hogy nem lett belőle széria, de abból is maradhatott 1-2 darab. Az nem lehet 500-as? (Arról sem találtam semmit...)
link:
http://www.junak.net/m13.htm

Én úgy tudtam, hogy az Amerikába/Kubába szálított az 500-as volt, de már én is kíváncsi vagyok, így körülnéztem a neten, és semmi adatot nem találtam róla. Tudni kellene Lengyelül, akkor talán kiderülne ez-az.

Én meg megvettem a sráctól, az oldalkocsis /1-es MZ-t!
Már csak az M10-est kell összeraknia és eladni, mert azt meg időközben szétszedte...
És akkor jöhet neki a vágyot új motor!

Üdv Attila

sorszám: 153 (67255)
(előzmény: serfy, 2006-12-20 23:15:40)

 
 
serfy
válasz erre | email2006-12-20 23:15:40
Helló Attila, én kerestem ezen az oldalon az 500-ast, de csak a Sokolnál találtam ilyen térfogatút.Bevallom a pc. nem az erősségem :)
sorszám: 152 (67239)
(előzmény: Atilla, 2006-12-20 10:09:09)

 
 
serfy
válasz erre | email2006-12-20 23:06:17
Szóval nálam van az "500" -as. Turamotor lessz belöle, de valszeg eredeti, 350-es.
Sajnos ez egy sufni 500-as, salakmotor dugattyúval, p126 dinamóval, mz telókkal.
A hengert átmentem, keritek bele valamilyen dugattyut, amivel nem csak hangja lessz, hanem el is lehet vele menni a várostáblán tulra is :)Pedig a képeken nagyon reménykeltö volt a henger kialakitása.Ide nem tudok képeket feltenni, de az indexen van.
sorszám: 151 (67238)
(előzmény: serfy, 2006-12-20 22:55:14)

 
 
serfy
válasz erre | email2006-12-20 22:55:14
Hali mindenkinek
sorszám: 150 (67236)

 
 
Goldnadel
válasz erre | email2006-12-20 18:16:11
Forditva történt a dolog,mert egy működőképes motorkerékpárból lett trágyaszállító,és utánna ócskavas.
És az az ócskavas lett chopper.
sorszám: 149 (67231)
(előzmény: Zapkorte, 2006-12-20 18:12:00)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-12-20 18:12:00
Ezek szerint ha már ócskavasban van a motor, akkor csoppert építeni belőle az hűdejó, trágyaszállítót építeni meg nem? Pedig szerintem egy hiánypótló haszongépjármű sokkal kívánatosabb a népgazdaságnak, mint egy exhibicionista csopper. ;-)
sorszám: 148 (67230)
(előzmény: Goldnadel, 2006-12-20 11:56:57)

 
 
Goldnadel
válasz erre | email2006-12-20 11:56:57
Biztos azért,mert a fater is csinált egy trágyaszállitót az NSU-nk ból.
Megnézheted itt:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9092826

A 902. hozzászólásban.
sorszám: 147 (67227)
(előzmény: Atilla, 2006-12-20 10:09:09)

 
 
Atilla
válasz erre | email2006-12-20 10:09:09
Hello

Goldnadel
Úgy látom te nem értékeled az egyedi kertitraktor gyártókat! :-)

muzmuz

Nem tudom ki vitte végül el az 500-as Junakot, de megállapítása szerint tényleg nem volt gyári, viszont elég profi módon csináltak hozzá hengert. (Fúrás, faragás, öntöde, meg minden egyébb ínyenc dolog)
De egyébként van gyárilag 500-as Junak!
Itt pl az összes tipus fel van sorolva. (köztük az 500-as is)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Motocykl

Üdv Attila
sorszám: 146 (67221)

 
 
muzmuz
válasz erre | email2006-12-19 23:11:06
Szevasztok! Most már nem tudom mi van? Az 500-asokról kiderült , hogy nem gyáriak. Attila a haverodé sem az. Ha valaki tud mutatni egy gyári 500-ast annak jár a hangszóró.
sorszám: 145 (67215)

 
 
Goldnadel
válasz erre | email2006-12-19 11:57:25
"akkor egy másik értéket tönkretesz vele,"

Ebben egyetértünk.
De ha figyelmesebben elolvasod az írásomat,én is aszondom,hogyha megmenthető mint oldtimer mentsük meg.
De ha már arra van szánva,hogy kapálógép legyen belőle,esetleg öntödei alapanyag,akkor már jobb ha choppert csinálnak belőle.
sorszám: 144 (67189)
(előzmény: Atilla, 2006-12-19 10:09:28)

 
 
Atilla
válasz erre | email2006-12-19 10:09:28
Hello
Így van, értéket teremteni amúgy értéktelenből kell!
A várakat sem bontják le, hogy szép modern házakat építsenek a helyükre. (Pedig általában szép onnan a kilátás!) :-)
Illetve a pannonhalmi apátság könyvtárát sem zúzzák be, hogy az újrahasznosított papírra kortárs irodalmat nyomtassanak, mégha az az irodalom nagyon nívós is.
Ezek durva példák, de mutatják a problémám.
Nem az a baj, hogy nem ismerem el a motorépítőket, van aki tényleg értéket teremt! Izlés ide-oda, ha ezt egy ritka veterán motorból csinálja akkor egy másik értéket tönkretesz vele, és az már szerintem nem buli!
sorszám: 143 (67184)
(előzmény: Goldnadel, 2006-12-19 07:03:30)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-12-19 08:07:31
Ebben igazad van, de én is amondó vagyok, hogy ilyen fajta "értékteremtésre" alkalmasabb egy alapból értéktelen tucatmotor, amely viszont a megfelelő technikai háttériparral rendelkezik. Az épített motor értékét úgysem az határozza meg, hogy miből van építve, hanem hogy hogyan.
sorszám: 142 (67181)
(előzmény: Goldnadel, 2006-12-19 07:03:30)

 
 
Goldnadel
válasz erre | email2006-12-19 07:03:30
Hátcsak annyit fűznék ehhez,hogy a legtöbb motorépités munkagépnek átalakitott,vagy kosárban lévő üzemképtelen,rosszabb esetben a "tezsvérek" szorgos gyűjtőmunkája elől elmenekitett ócskavasból készült.
Ezért nehezményezem,hogy akinek oldtimergyűjtés a hobbyja,leszólja azt akinek nemaz.
Az én álláspontom ugyanis az,hogymég mindig jobb,ha egy ócskavas motorból choppert csinálnak,mintha kapálógépként,neaggyisten méhtelepen végzi.
Úgyhogy ha megkérhetem,csak szerényen,mert azok is értéket teremtenek,mégha nem is mindenben felel meg az oldtimerrajongók finom ízlésének.
sorszám: 141 (67179)
(előzmény: Atilla, 2006-12-18 22:42:46)

 
 
Atilla
válasz erre | email2006-12-18 22:42:46
Hello
Hát a minimum 40 éves ritka motorokból szerintem már kár bármit is faragni. Ezeket, ha már kb egyben túlélték inkább megőrizni kellene.
Láttam már pár olyat, hogy aránylag szép Junaknak a jó magyar motorépítő a vázát szétvágja, és csinál belőle valamit. (Lehet a végeredmény akár nagyon szép is!) Majd max 1 év után rájön, hogy ebbe kevés az erő, csak 1 a henger, az amcsiknak meg 2 van, na és alkatrész sincs hozzá, márpedig napi használatkor egy öreg gépen mindíg van mit javítani. Szóval 1-2 év, megunja, szétkergeti, stb, stb. és megy a kukába.
És akkor 1 öreg motorral kevesebb.
Ettől már csak a gyártsunk kertitraktort az egyébként kifogástalan pannóniánkból stílus a rosszabb.
Na min1, nem vagyunk 1formák! Ki mit szeret.

Egyébként az 500-as Junak elkelt!
sorszám: 140 (67176)
(előzmény: Goldnadel, 2006-12-18 20:03:40)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-12-18 21:29:17
Én is inkább abban reménykedek, h valaki szépen gyárira alakítja, mint sem szétbamolja. Ha csoppert akar az ember, akkor vegyen harley-davidson. Vagy saját kezűleg csináljon egy vázat és max a blokkot pakolja át, ne b@sszon haza azért egy rendes szép motort, mert neki egy "vagány országúti cirkáló" kell.
sorszám: 139 (67167)

 
 
Goldnadel
válasz erre | email2006-12-18 20:03:40
Énmeg abban reménykedem,hogy nem egy elborultagyú oldtimeres kaparintja meg,hanem egy belevaló fickó,aki farag belőle egy országúti csodát.
sorszám: 138 (67162)
(előzmény: Atilla, 2006-12-17 19:44:37)

 
 
Atilla
válasz erre | email2006-12-18 14:32:01
Mint írtam, én már elpasszoltam rég az enyémet, ezek egy barátom motorjai. Így nem tudok többet segíteni, csak leírtam mi van neki, megkért rá, mert neki nincs nete. De nem tudom tételesen mi hiányzik. Én már láttam a Junakot, így szemre tudom mondani, hogy az M10-en a lámpa nem eredeti, hiányzik a burkolat a telókról. (bár az nem biztos, hogy nincs meg neki) meg szerintem a hátsó kerékagy sem stimmel, (Legalábbis az enyémen máshogy nézett ki) illetve az ülés is át lett húzva, és laposabb a gyárinál.

Az 500-nak a blokkja hiánytalan, a váz vágatlan, a többi meg kosárban. De a többi része ugyanaz mint az M10 ezért nincs beszerezhetetlen alkatrész!

Mind2 forgalomból kivolt, de papírokkal rendelkezik. Azaz forgalomba helyezhető.
Na de ezeket már írtam is, többet nem tudok, akit komolyan érdekel hívja föl a srácot a megadott telefonszámon, ő elmondja pontosan mi van, illetve mi nincs hozzá.
Üdv Attila

Ja igen, Izs ügyben is meg lehet kérdezni, bár nem tudom kell e neki, mert most épp új motorra gyűjt!
sorszám: 137 (67149)

 
 
fulton
válasz erre | email2006-12-17 23:37:13
Valójában:miJe van/beégtem/Ej az a nyelvtan.
sorszám: 136 (67126)

 
 
fulton
válasz erre | email2006-12-17 23:32:52
Mit jelent az hogy forgalomba helyezhető?Pontosan milye van?A haverodat nem érdekli műszakis izs?Én nem vagyok chopperépítő:)Komolyan érdekelne a dolog.
sorszám: 135 (67125)

 
 
muzmuz
válasz erre | email2006-12-17 23:04:53
Nagyon elnézést !!! Kicsit hamarabb "beszéltem" mint gondolkodtam. Találtam én is 500-ast. Eddig bujkáltak előlem.
sorszám: 134 (67122)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-12-17 23:03:08
Képet esetleg tudsz küldeni mailben? Mik lennének azok a kis hiányossági?
sorszám: 133 (67121)
(előzmény: Atilla, 2006-12-14 11:21:56)

 
 
cold
válasz erre | email2006-12-17 21:16:19
Pedig nagy az esély rá....hogy chopper lesz belőle....elég sok Junakból lesz az:(((Én is remélem hogyha vki megveszi,akkor helyre állítja gyárira!
sorszám: 132 (67115)
(előzmény: Atilla, 2006-12-17 19:44:37)

 
 
Atilla
válasz erre | email2006-12-17 20:14:22
Ja majd elfelejtettem, az a leg érdekesebb az 500-as Junakban, hogy tudtommal Kubába, meg Amerikába szálították. Érdekes, hogy keveredhetett ide is ilyen...
sorszám: 131 (67113)

 
 
Atilla
válasz erre | email2006-12-17 19:44:37
Hello

Ez gyári 500-as! Van ilyen, csak nálunk nem árulták. Minden ugyanaz rajta, mint az M10-en, csak a furatot növelték. Nagy köcsögnyi dugó van benne. És nem csak egyszerűen papírvékonyra van fúrva, ez gyári megoldás! Ennek megfelelően az öntvény, és a hűtőbordák is nagyobbak, leg feltűnőbb, hogy a szelepemelők nem a henger mellett mennek föl mint az M10-en, hanem benn a hűtőbordák mögött. (Mivel a blokk ugyanaz, csak a henger+hengerfej szélesebb.)
Szóval gyári a gép.

Én a saját M10-es Junakomat már eladtam, ez az egyik barátomé. Van neki is egy M10-es is eladó. Mind2 gép hiányos, de semmi extra, egy mezei börzéről beszerezhető cuccokkal összedobhatóak rendesen. Ha lenne rá keret az 500-ast én is megvenném, mert kuriózum, igaz lenne vele meló rendesen! A nehezen beszerezhető dolog (az 500-as lényege), a motor egyben van, és hiánytalan.

Az M10-es pedig össze van rakva, működőképes. Annak az árát nem tudom.

Hát én kb. ennyit tudok segíteni, hívjátok fel a srácot!

Üdv Attila
(Remélem az 500-as nem valami vázvagdosós chopperépítős hülyegyerek kezébe kerül, mert azért tényleg nagy kár lenne!)
sorszám: 130 (67112)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-12-17 10:24:32
sorszám: 129 (67099)
(előzmény: muzmuz, 2006-12-17 00:38:21)

 
 
csepelfan
válasz erre | email2006-12-17 09:01:53
Bocs, hogy így rádtörök,de érdekelne, hogy az 500-as házi építés vagy gyári?
sorszám: 128 (67091)
(előzmény: Atilla, 2006-12-14 11:21:56)

 
 
muzmuz
válasz erre | email2006-12-17 00:46:33
Bocs véletlenül elment. Szóval bogár hengerrel szokták 460-asra megfaragni de halottam már salakjawa hengeresről is.
sorszám: 127 (67088)
(előzmény: csepelfan, 2006-12-16 22:42:57)

 
 
muzmuz
válasz erre | email2006-12-17 00:38:21
Az , hogy nincs 500-as.
sorszám: 126 (67087)
(előzmény: csepelfan, 2006-12-16 22:42:57)

 
 
csepelfan
válasz erre | email2006-12-16 22:42:57
Sziasztok,
valaki eltudná magyarázni, hogy mi a különbség az 500-as és a 350-es(M10) Junak között? Csak azért érdekelne mert nekünk is van egy M10-esünk, de én még nem is hallottam 500-asról.Ha esetleg valaki tudna képet küldeni azt megköszönném.
sorszám: 125 (67083)

 
 
Sikoly
válasz erre | email2006-12-16 17:01:04
Hello!

Az M10-est mennyibe adod? Esetleg képed van az állapotáról?
sorszám: 124 (67077)
(előzmény: Atilla, 2006-12-14 11:21:56)

 
 
fulton
válasz erre | email2006-12-14 22:16:59
Engem 20-as lánckerék érdekelne esetleg van olyasmid?
sorszám: 123 (67002)

 
 
Atilla
válasz erre | email2006-12-14 11:21:56
Hello
Egy Magyarországon igen ritka 500-as Junak szétszedve (A blokk egyben, a többi kosárban) 70 000 Ft-ért eladó!
(Papírilag forgalombahelyezhető)

És van még egy eladó M10-es egyben, működőképes állapotban, papírokkal.
Ha valakit érdekel: 30/2819999

Üdv!
sorszám: 122 (66974)

 
 
Sycora
válasz erre | email2006-12-13 22:07:23
Helo. Nem tud vki a junak motorgyár történelméről vmi használható anyaggal szolgálni. ( Alakulás,típusok, stb. ) Már kerestem minden felé de nem bukkantam rá. Előre is köszönöm.
sorszám: 121 (66940)

 
 
norbiMZ
válasz erre | email2006-10-29 07:13:33
Sziasztok!
A novemberi motorrevüben található egy gyönyörű Ravasz-féle Junak épités, aki tudja nézze meg!

Norbi
sorszám: 120 (64593)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-08-13 22:09:53
Van erre megoldás: a BM nyilvántartótól lehet kérvényezni, hogy bizonyos feltételeknek megfelelő szűrés után egy üzenetedet továbbitsák BM-es levélpapiron a tulajdonos(ok)nak. Személyes adatokat nem adhatnak ki, de erre van mód, párezer forintba kerül. Persze csak akkor működik a dolog, ha még forgalomban (nyilvántartásban) van a jármű, és ez a nyilvántartás szerinti tulaj veszi a fáradságot arra, hogy felvegye veled a kapcsolatot, miután kézhezkapta a BM-es levelet.
sorszám: 119 (59844)
(elözmény: srobi, 2006-08-11 13:52:10)

 
  Összesen: 7 oldal
|< 1 2 3 [4] 5 6 7 >|

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49047)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu