:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Izs - új hozzászólás Összesen: 13 oldal
sziasztok.
össze kelen raknom kompletten eegy izs 350 motojt. de nem tudom hogy alkatrészt honnan lehet hozzá szerezni, mert eredetire akrtam összeszórni.
aki tud kérem segítsen.
T
Hi Polár!
Szuperjó az RD, megy mit az állat, a haverom fiának olyan volt, csak ha odaálltunk a kutra, én az 1100-es Viragóba 100-ra tankoltam 6-7 litert, ő 10-12-őt,ugyhogy hamar eladta.
a http://www.aranykezu.hu/oroszmotor/ oldalra gondolsz?
Izs 350 Planéta blokk, kompletten, felújítva, tökéletes állapotban, + tank nincs horpadva!
Eladó
Nekem egy fz400r-el van tapasztalatom. Ezt a típust 80 elején fejlesztették ki 84-ben dobták piacra, majdnem egy idős az etz-vel. De azért ég és föld. 59 lóerős kis méregzsák, igaz csak 100 ezer km az élettartama, de ennyit etz is csak felújítással él meg. 100-ig a fogyasztás belefér 5 literbe, igaz hogy guggulós de kényelmes. Ezért szerintem meddő ez a vita. Igaz a kettő nem egy árkategória...
Én akkor is maradtam mz rajongó.
ja a yamaha 250-esen 30 LE ,míg keleti társai 350 cc-vel a derekáig érnek csak :(
Pedig erősebbek,én 1 típus miatt állítottam de most hogy végignéztem egy majdnem teljes(sajnos nem az) yamaha
kronológiát,tutifix hogy bikábbak.
Ezek a belhonban látható Jawák MZ-k olyan 80-as évekbeliek lehetnek gondolom,az újakat észre se vennénk a sok nyugati csoda között annyira frankón néznek ki,
Tényleg itt a fórumon általában a klasszikus szoc Jawákkal és MZ-kkel vannak felszerelve a népek? vagy azért akadnak olyan szerencsések akik alatt ezen cégek legújabb üdvöskéi dohognak?
E:\YAMAHA RD 250\HTML\yamaha_history.htm
vagy eme csodaparipa ami 30 nyihahás :D
és dátumban 76-tól gyártják kissebb változtatásokkal.Képek itt pl:
http://www.pgmyamaha.com/pictures.htm
Nekem sem számít,bőven elég a 13LE vagy a 17 LE,Már eldöntöttem hogy a favorizált motorom egy ruszki lesz ez 100,vmi sztyeppeszaggató monstrum.:)
Ez hülyeség,hogy az mz meg a jawa gyengébb,mint egy 20 éves yamaha-Nem erősebb az a yahama,csak gyorsabb azt kész.Engem a tz-ém még nem hagyott cserben sose,pedig járjuk vele az országot ám rendesen két személlyel megpakolva stb.Megy az,mint a picsa.
Menj be egy okmányirodába azt kérdezd meg mi a pálya ezeknek a motoroknak a behozatalával.Bár lehet te még így "laikusként" is többet tudsz,mint azok a vadbarmok ott bent.Üdv.
Hát nemtom az összes Jawa MZ mind gyenge,egy 20 éves 250-es yamaha kétszer majd háromszor olyan erős mint egy 350-es keleti.
A forgalombahelyezés Ukrajnában sem 5 perc gondolom,sokáig kellene kint lenni hogy a csel működjön.
Úgysem EU ország nemtom mit görcsölök használt vagy nemhasznált tök nyóc.
:( Ráér még cselezni.
Lépjenek már be ezek a keletiek,akkor köszönt be majd a motorikus kánaán.
Van egy russzis 60-as 70-es évekbeli zene az egyik magyar IZS ismertető oldal alatt,itt a link vhol lent.Namost nekem nagyon bejött sokszor hallgatom kár hogy kb 8kHz,teljesen ilyen nagy túrákat idéz nyeregben,lefordíttattam vkivel és totál arról szól hogy motorral átölelni a világot. :) Ez a megérzés vagy mi.
Nem azert gyengek a regi szoci motorok mert sok anyag van bennuk feleslegessen. Hanem azert mert regi konstrukciokrol van szo. Ha joltudom a 49-es Izsnek is ugyan az a motorja mint a Planetanak. Szoval sok valtozas nincs. Ez igaz az osszes tobbi keleti motorra is, lehet, hogy a csomagolas valtozott, de a technika nem. Ugy voltak vele, hogy bevalt akkor minek modositani. Valamint nem feltetlenul igaz, hogy tartossabbak emiatt, mert tobb anyag van bennuk.
Csak az szamit uj motornak ami nemvolt meg forgalombahelyezve sehol. Szoval ha kint megveszi valaki es 5 perc mulva eladja de mar kapott rendszamot akkor az hasznaltmotornak minosul.
Azton elgondolkodtam hogy hogy lehet ekkora köbcenti mellett ilyen "gyengusz"
az izs is ahogy a többi keleti motor,sztem a válasz vhol a "van benne anyag" mondás környékén kereshető,hol veszhet el a teljesítmény ezeknél a motoroknál,nem mintha nem lenne elég az ereje,bőven elég,nem vagyok szakértő szakzseni de szerintem a túltervezett alkatrészek miatt,több anyag,nehezebb,innen a hírhedt ellenállósága elnyűhetetlensége az orosz technikának,a japánok az autóiknál előre megtervezik hogy egy ajtónak mennyi ki be csukódást kell elviselnie,(hogy pontosan évre előre elkezdjék tömegesen gyártani az alkatrészeket)tisztán kiszámolnak mindent,nemígy az oroszok(ez főleg a múltra értendő manapság mi van nemtom),a fogaskerék az gondolom fogaskerék 2 szer olyan erős mint amilyennek lennie kellene,feltételezem hogy ez a hírhedt orosz "durva túl-tervezés" miatt veszik el az ereje a motornak.
nem?
A regisztrációs adót a határon kell kifizetni?
Most használt motorra nem EU-s országból van vám?
Az hogy egy motor mióta használt az nem számít ugye? ;) Ukrán ipse által 5 perce vett és eladott az már "használt"?
:DD
Izs 350-es planéta blokk kompetten, jó állapotban eladó vagy elcserélhető 250-es Etz-re, alkatrésznek.
Irányár:35E Ft
(Kecskemét)
összeszerelési engedélyt csak veteránra adnak ki. Egyébként a vám a legkisebb tétel, az áfa, meg a regadó, meg az engedélyeztetési eljárás többi költsége léyegesen drágább, a szállításról nem is beszélve.
Egyébként az IZS nem hobbi-motor, hanem közlekedési eszköz, abból is az olcsóbb fajta. Nem hiszem, hogy megbízhatóságban vetekedne egy hatszor annyiba kerülő japáni géppel, már csak a működési elve miatt sem (2T). Én olyan célra ajánlanám, ahol nagy a futásteljesítmény (posta, pizzafutár stb), és fontos a kicsiny amortizációs költség. De a csuda tudja, beválna-e, lehet, hogy félszáz konstrukciós-, megmunkálási- és anyaghiba van minden egyes darabban. Az olcsó ár nem minden (lásd keeway).
Rubelben van az ár a hivataloson,és sztem drágábbak mint a másik oldalon.
A regisztrációs adót akkor is be kell fizetni amikor behozott alkatrészeiből újjáéled itt belhonban a motor és megpróbálom forgalomba helyezni?(regisztrálni)
Vagy épp ezt lehet kikerülni az alkatrészes trükkel?És csak a vám kúszik reája?
Végülis ha vki azt mondaná most hogy "igen az IZS baromi strapabíró baromi igénytelen és alig romlik el 2 évenként vmi apróság rajta"
Akkor nem szemeznék a Japán túramotorokkal,úgy megfelelne nekem egy ilyen szép IZS hogy na,a köbcentihez viszonyított ereje nem túl nagy szegényeknek,nem is tudom hol veszik el ezeknél a teljesítmény,valszeg a túlméretezett alkatrészek súlya az oka :)) Ami nagy az tovább is kopik,tehát sokáig eltart,elvileg.
:)
Teccik az a kis enduro a linken,mégis túl kicsi,a 350-es Springbot lenne az ideális nekem(annak semmi nincs az áráról sehol),vhol ott van benne a lovacska elbújtatva mégha nem is tulajdonítanak neki túl sok erőt,jól felmálházni aztán go go go.
Szoktam látni hirdetve egy jupiter-5-öt, pont olyan, mint a képen, alu kerék, tárcsafék, valami 180-ra tartják, de persze használt. Egy időben a Wild-en futott, aztán talán a motorpiac.hu-n bukkant föl...
A minőségről semmit nem tudok, mert mint korábban mondtam, a dolog odáig sem jutott el, hogy a tipusengedélyeztetési eljáráshoz szükséges mintadarabot behozzuk.
Úgy általánosságban véve vannak fenntartásaim az orosz ipar gyöngyszemeivel szemben, de a Keeway-t és társait nem hiszem, hogy sikerült alulmúlniuk. :-) Végülis egy ilyen Izs egyszerű, kiforrott szerkezet, nem lehet vele sok baj.
De hogy tetszene pl egy Honda motoros Minsk:
http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&src=db&act=view&ID=15
Romániában tokkal-vonóval 300.000 Ft-ért tudja adni a dealer (vámmal, rendszámmal, akkuval), ezt sem adhatja túl drágán az orosz.
Jó, a szine kicsit gáz... bár meg lehet szokni.
Ott az ár rubelban van megadva, a kétkerekűeknél meg dollárban. Olcsók a járművek. Még levámolva, forgalomba helyezve sem lennének drágák. Persze nyilván úgy kezdődik a dolog, hogy 10% vám + 25% ÁFA + 90e regisztrációs adó + szállítás + a forgalmazói profit...
A linkednél az utolsó az a 4 kerekű,hát iogen mostmár az teccik leginkább,jóval biztonságosabb mint a 2.
A hivatalos oldalon van 1 ilyen járgány de az a legdrágább,biztos nem 190e Ft.
Ezt még motor jogsival lehet vezetni?
Legalább 100e-rel többe kerül levámoltatva mi?
A hivatalos oldalon sokminden le van írva róluk,és a fotók döglesztőek :)
Ha a menükben válogattok nézzétek lent az állapotsort ott angol elnevezések jelennek meg,így lehet tájékozódni valamelyest,pedig álltalánosban és középsuliban is tanultam ruszkit,dehát ennyi maradt :(
árak:
http://www.izhmoto.ru/default/price
leírások és fotók:
http://www.izhmoto.ru/default/road_motorcycles
Én már azon voltam tegnap hogy mivel EU országokból a használtmotorra nincsen vám elkezdtem keresni Szlovák és Osztrák esetleg Cseh site-okon használt Jupitert,eddig 0 %-os eredménnyel.
De nem adom fel,EU-ból behozva semmit nem kellene ráfizetni.
Ukrajnából alkatrészként többfordulóval ill több személy ha behozná arra milyen és mekkora a vám?
Mert ugye egy új IZS maga lenne az álom,csillog villog ,hibátlan mindenhol,neked kell bejáratni stb..külön élmény,annyira jók a fotók a hivatalos oldalon hogy csak egyszer kell látni és rákattan a vízhűtéses Jupiterre bárki.
kérdéseim még aktívak:
-tényleg elnyűhetetlenek és nagyon megbízhatóak?
-elvileg Oroszországban aztán vannak távolságok,szóval erre vannak tervezve?
-Mennyi a regisztrációs adó?
-A vám a paripa nettó árának a 10%-a megszorozva 1.25-el?(25%ÁFÁ-val?)
írtam már az előbb is: www.mcasta.ru
ez az exportőr cég. De tő bunkók, nemhogy emailra, de a teljesen hivatalos, puskini oroszsággal írt légiposta ajánlottra sem válaszolnak. :-(
Pedig vannak jó dolgaik, pl:
http://www.mcasta.ru/eng/motorcycle/zdk-courier.html ($600)
http://www.mcasta.ru/eng/motorcycle/izh-u5-020-03.htm ($900)
http://www.mcasta.ru/eng/motorcycle/zdk-175shp.html (27500 Rubel vagyis kb 194e HUF)
Te konkrét árakról beszélsz úgy látom,de legalábbis közel hozzá.Honnan tudsz róla valamit?Esetleg Weboldaluk van?
Az új uralok hitelkonstrukciójával az a baj,hogy nem egy vevőbarát kidolgozás.Nagy a kezdő önrész ahhoz,hogy viszonylag jól gyere ki az egészből.Én anno még lekértem egy árajánlatot azért tudom ezt.Üdv.
Akkor ott Uralról volt szó, és azt Székesfehérváron forgalmazzák, bizony. IZS-t nem (bár az exportőre ugyanaz a vállalat mindkettőnek). IZS-t én akartam egy időben, írtam is egy cirill betüs levelet az elvtársaknak Moszkvába, hogy küldjenek bővebb és aktuálisabb információt mint az mcasta.ru, de tojtak a fejemre két rubel bélyeggel küldeni pár katalógust egy kisérőlevéllel. Pedig árban verhetetlen lenne az IZS és ZID család, ha másra nem, hát a kiöregedő pizzás-MZ állomány helyett tuti...
Milyen Székesfehérvári árakrat emlegetsz,van IZS forgalmazó M.O-on?
heló
Asszem én belezúgtam a Jupiterekbe,haverral tervezzük hogy kimegyünk majd és veszünk,eredetileg a Springbot tetszett de sehol a hivatalos oldalon sem írnak róla semmit.
Nem tudjátok miért?
És a lejjebb belinkelt oldal,angol nyelvű specifikációs táblázata a motor erőművéhez a típus rublikába RANGE feliratot tett,ez mit jelent,hogy "távolság"-ra van tervezve a motorja? vagy mi?
Annyit kérdeznék mielőtt beleélem magam,mennyire megbízhatóak ezek az IZS-ek,(a Jupiterek),nagyonagy távolságra el lehet e indúlni velük,vagy inkább vegyek vmi Japán túra-csodát?
Vki agyoncsaphatatlannak jellemezte,ez most komoly vagy olyan jól hangzik?Tényleg ilyen tipikus ruszki túltervezett járgányok ezek?
És ha minden oké tud vki pontos címet üzletet mondani a határhoz közel?
+eddig én nem hoztam be motort,miféle vámot+egyebeket kell fizetni még?
Ha lejjebb leírtátok akkor bocsá,mindjárt átlapozom újra.
És nemutolsósorban forgalomba helyezhető egy vadiúj 2 ütemű IZS?
Üdv mindenkinek !
I.Budapesti Szoci-moci találka / 2005.máj.1. - a riga klub szervezésében.
Bizonyára értesültetek a hírről : idén elmarad a május 1-én hagyományosan megrendezésre kerülő Kelet-európai Gépjárművek Gyöngyszemei , tavaszi seregszemle.
Ezért gondoltunk rá,némi pótcselekvésként összejönnénk páran 2005.máj. 1-én / vasárnap / a Dózsa György úton a Felvonulási téren a parkolóba.
Semmi komoly és túlszervezett dologra ne számítsatok,csak egy "spontán" motoros összeröffenés
Találkozás 9:30-10:00 között,ezt követően beszélgetések,egymás gépei megcsodálása és 12:00-kor motoros-mopedes felvonulás az Andrásy úton és vissza a kiindulási ponthoz.
Ha rendelkezel valami öreg szoci motorral és volna kedved egy kötetlen,jóhangulatú motorozáshoz......várunk téged,legyen Mz-d,Csepeled,Bervád,Komar mopeded,Riga vagy bármi !
Lényeg hogy ott legyél !!!!
Infó : szoci.moci.tali@freemail.hu és a www.riga.hu fórumán !
Illetve, kepek itt
http://horex.uw.hu/kepek/izs.jpg
http://horex.uw.hu/kepek/izs_belso2.jpg
Es ha kellene, emil, mert modemes vagyok :(
by horex
Hi Uraim
Van itt nekem 2db. , azt hiszem IZS kipufogodob vegzodes. Vadi uj zsir van meg rajta.
Emilezzen es mondjon arat, ha valakinek kellene. Kepet kuldok rola.
by horex
üdv mindenkinek
volna nekem két régi izs kipufogó eladó,ha valit érdekel,és meg akarja nézni képet küldök róla
cimem:zsebecom@freemail.hu
Nos mivel én barcikai vagyok,a múltkor ott krómoztattam az edelényi üzemben.A tapasztalatom az,hogy csak olyan cuccost érdemes odavinni,ami hengeres alakú és nagyobb darab.Tehát amit a képeken látható csiszoló eszközzel fel tudnak csiszolni.A kisebb darabokat nem csinálják meg szépen,mivel kimarad a csiszolás(nem fér oda a géphez).Én egy pannónia csomagtartót vittem hozzájuk,amiből a pálcák szépek lettek,viszont maga a csomagtartó rész az tré.Nem hibáztatom őket,mert előre szóltak,hogy nem tudják felcsiszolni.Az egy másik kérdés,hogy kézzel is meg lehetett volna csinálni.Valszínű azért nem foglakoztak vele,mertnem ebből van a bevételük java része.Üdv.
A motoralkatrészeket is ugyanazzal az eljárással és minősgben (vastagságban) krómozzátok mint a bútorokat?
Ha valakit érdekel krómozás, szivesen segítünk. Felújítást is vállalunk.
http://web.axelero.hu/drotosi
próbáld ki!
Ha valakit érdekel krómozás, szivesen segítünk. Felújítást is vállalunk.
http://web.axelero.hu/drotosi
próbáld ki!
...és van még egy Moto Guzzi Falkone 500-as: pipec állapotban, eredeti, dobozokkal, papírokkal... Valódi ritkaság! Erről is van képem!
Adjátok tovább!
bandzsal@maffia.hu
Figyu!
Van egy eladó Izs 49-esem, működőképes motor, ládányi alkatrésszel, papírok nélkül!
Tudok képet küldeni.
bandzsal@maffia.hu
most, hogy soha nem látott mélyrepülésben van a dollár, 306000 Ft-ért oda is adnák. Erre jön a szállítás, vám, regdíj, áfa és más állami sápok, valamint természetesen az importőr haszna. Szerényen számolva is simán 800e körül lenne a szalon-ára, és akkor -hurrá- van egy kéthengeres kétütemű 350cc-s 18kW-s (vagyis jawa szintű) motorod köddel és gyertyaslusszal. Attól tartok, ez azért mégsem volna olyan nagy üzlet. :-(
Hi.Én nem vagyok IZS-es de az új izs choppert valaki behozná,hááát.....
Nézzétek meg:WWW.Mcasta.ru
Menj rá a moci képre,keresd ki az IZH YUNKER-t ,nem rossz.
Gratulálok a motorodhoz, nagyon szép.
Kálmán
Benkő-Matricakészítés !
Szia,
nekem is van egy K55-öm,nemrég vettem rá egy tankot / csak a tankgumikért.../ - így most két tankom van két külömböző tankmatricával / pontosabban,-festéssel / - ja,és a csíkozása a tankoknak is külömböző.
A vásárolt tankon olyan embléma van mint Sergei gépén,a saját kicsivel nagyobb és jóval egyszerűbb / primitívebb / grafikájú.
Természetesen mindkét tank és tankmatrica eredeti,gyári.
Ha érdekel a dolog keress meg : petersmoped@freemail.hu
sorszám: 75 (19210)
( előzmény: Benkő-Matricakészítés, 2004-10-28 00:23:48)
Üdv!
Benkő-Matricakészítés:
Én anno, mikor a K55-ösömhöz hozzáfogtam, lefotóztam a tankot, újrarajzoltam a kopott matricának a képét és egy debreceni matricás céggel csináltattam meg. Elég jó lett, csak nem lett mégse korhű... :/ Van matricám is 2 darab még, meg az eredeti és újrarajzolt matricák képe is megvan valahol cd-n. Képeken és rajzokon láttam már többféle K55 emblémát ezért,hogy tudd nekem milyen van, itt találsz képeket róla:
http://kep.tar.hu/bhc/
Üdv!
Ja, gyártják az IZSt, $800 körül van az ára Moszkvában, és van belőle mindenféle, fűzött kerekes, alu kerekes, tárcsafékes, duplex dobfékes, léghűtéses, vízhűtéses, jupiter, planéta stb. A gond egyelőre az, hogy egy hónapja írtam a ruszki exportőrnek, és úgy látszik, sajnálnak 2 rubelnyi bélyeget egy jövendőbeli üzlet reményében kiadni. :-( Viszont legnagyobb megdobbenésemre tegnap egy ilyen új fajta 5-ös planétát láttam 180e-ért hirdetni a wild.hu aprói közt!
Milyen matricát készítesz?
Öntapit vagy vizest?
Kálmán
sorszám: 72 (18376)
( előzmény: Benkő-Matricakészítés, 2004-10-28 00:23:48)
Üdv!
Elkészíteném a Kovrov K55-ös matricáját
ha küldene valaki egy fotót róla.
Előre is köszönöm.
Üdv!
Szevasztok.Milyen új izsről beszéltek?Megint gyártják úgy,mint az uralt?Erről a tuláról én még nem is hallottam,pedig vagy 6 éve veszem a veteránt.Na üdv.
Miért, még hol próbáltad?
Valamelyik Veterán Autó Motorban van róla cikk. Ha akarod elő vakarom és meg tudod rendelni.
Különben mi a gondod? Az orosz motorok is csak olyanok mint a többiek. Ha tíz éve ment, most is kell mennie. Tank kipucol, karburátor kipucol, benzin betölt, akkku beletesz, szívat, megrúg és megy.
Kálmán
Kálmán
Na itt is megpróbálom, itt kell találnom valakit aki ért az orosz mocikhoz.
TULA típusu csodám van. Ki ismeri??? 1o éve vettem, mentem rajt vagy 15 kmert aztán leraktam a pincébe várva, hogy az akkor 4 éves fiam belenőjön. Itt az idő. Persze én sem voltam ilyen kopaszodó megfontolt pocakos vén fasz, lezsírozás konzerválás minden nélkül egyszerúen letámasztottam. Na most olyan is! Ki ért hozzá?? Van kedvem nekiállni, de kéne TANÁCS! Ha valaki hallott már róla, vagy ismer valakit kérem füttyentsen. A srácom majd elviszi egy körre ,ha beindul.Köszi Peter@feketepont.hu
olajdekni, dugó, hengerfej a két oldalsó menet meg van szakadva!, meg valami gyújtás féle 1 tekercs hiánnyal(még használható)
49-eshez kellene egy-két dolog.
Na jó, egy fél motor :)
Kálmán
Kell valakinek hozzá alkatrész? dugó, olajdekni, szakadt hengerfej.
Ha bírsz lepukkant mocikkal, vagy akár csak forgalmis vázakkal, akkor ez működik. A baj az, hogy az ilyesmit már többnyire fölvásárolták a nepperek ugyane célból, csak különleges szerencsével lehet egyre-egyre rábukkanni emberi árban. :-(
Azt meg gondolom mondanom sem kell, hogy azért az ukrán/román stb motorok sem tökéletesek, még ha a fotón úgy is néz ki, közelről megszemlélve még az úsztatott beton is beléjük van szerelve. :-) Nyilván ha a haverod tud igazán szépeket szerezni, azt érdemes behozni, és porcikánként elbörzézni olyanoknak, akik már vettek a helyi neppertől valami forgalmis pukkadékot, és most küzdenek vele.
Egyébként ép most van egész tisztességes Ural M63 oldalkocsival és pótalkatrészekkel az ural.hu apróhirdetésében 350e-ért, én a helyedben rákattannék.
Mi arra gondoltunk, hogyha az ukránoknál tényleg jó áron lehet mocikat kapni, akkor be kell hozni és egy itthoni legális, de már rég lepukkant papíros gép vázába és blokkjába átrakni az egészet, és azt vizsgáztatni le.
Bármit behozhatsz, de rendszámot csak arra kapsz, ami a) teljesíti az eu normákat vagy b) minősített múzeális jármű vagy c) legalább két éve külföldön tartózkodó hazatelepülő magyar állampolgár, vagy Mo-ra bevándorló személy tulajdona.
Alkatrészeket hozhatsz, az euból teljesen vámmentesen akár egyben is, egyéb országokból meg több fordulóval. Így hozzák be az Veterán magazinban hirdetett összes "izs-49 nagyon jó állapotban papirok nélkül 250e Ft" c. előadást a nepperek. Veszik romániában 100-200 euróért (http://www.bikeshop.ro/), határnál szétszedik, két részletben áthozzák alkatrészenként, itt meg a tájékozatlan fiatalokra jól rásütik a legalizálhatatlan romkupacot.
Összesen: 13 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|