hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 21. szombat 
Tamás

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Csepel - új hozzászólás

Összesen: 40 oldal

Satyak
válasz erre | email2008-03-13 23:03:07
szerintem a kollega a közép állványra gondol.mert azt is egy kis lemezke tartja fent,ha jól emlékszem a bal oldalon.
sorszám: 1560 (91829)
(előzmény: andris, 2008-03-13 22:19:41)

 
 
andris
válasz erre | email2008-03-13 22:19:41
Csepelen nem volt sztender!!!
sorszám: 1559 (91827)

 
 
Pöti
válasz erre | email2008-03-13 16:35:34
Helló mindenki!
Gyárilag melyik oldalon volt a szenderd tartó lemez?
sorszám: 1558 (91816)

 
 
norbert78
válasz erre | email2008-03-11 18:06:06
Illetve van egy Danuviám,amelynek szintén ismeretlen a gyártási éve.A vázon a KT4511,a blokkon a 278183 szerepel.Szintén várom a segitségeteket.Előre is köszönöm.
sorszám: 1557 (91674)

 
 
norbert78
válasz erre | email2008-03-11 18:04:08
Sziasztok!
A kollegához hasonlóan,Nekem is van egy olyan Csepelem,melynek nem tudom a gyártási évét és azt,hogy T vagy D Csepel?
Az alábbi számokat találtam rajta:
a vázon: KP 0938 ,és a másik szám: OD 430 illetve a blokkon a :47550-es szám található.Tehát a motorszám és az alvázszám nem egyezik.Segítségeteket elöre is köszönöm.
sorszám: 1556 (91673)

 
 
Bubi36
válasz erre | email2008-03-10 16:16:23
Hello!
Nem nagyon láttam még prototípusokat, ezért nemtudom biztosra mondani, ezért nem is írtam előzőleg. Egyébként szerintem az is teljesen fekete!
sorszám: 1555 (91587)
(előzmény: Pöti, 2008-03-09 23:48:04)

 
 
ractam
válasz erre | email2008-03-10 12:35:25
Akinek lenne wm 100 tura alketrésze kérem jelezze!
sorszám: 1554 (91577)

 
 
Pöti
válasz erre | email2008-03-09 23:48:04
Helló Bubi36!
A kisszériás D-csepelnek milyen volt a kipufogója (krómozott/festett)? Válaszod előre is köszönöm!
sorszám: 1553 (91565)

 
 
Bubi36
válasz erre | email2008-03-09 19:43:31
Hello!
Egyeltalán nem egyforma! A külömbség az benne, hogy a T-Csepelé 3 RÉSZRE SZEDHETŐ, a D-csepelé pedig CSAK KÉT RÉSZRE SZEDHETŐ! Vannak egyébiránt olyan D-Csepel kipuffok is, amelyiket összeheggesztették az illesztés mentén, mert nem volt jó a tömítés, és dólt a füst.
A festésről: a D- Csepelé telibe feketére festett (nagyszériás), a T-csepelnem a közepe fekete, az eleje, és a vége pedig krómozott!
sorszám: 1552 (91559)
(előzmény: Messor, 2008-03-09 18:45:18)

 
 
Messor
válasz erre | email2008-03-09 18:45:18
Ja és szerintem a T és a D Csepel kipuf.dobja tök egyforma, csak max díszítésbeli különbség volt. (festés és króm az export és egyéni igények szerint)
sorszám: 1551 (91553)

 
 
Messor
válasz erre | email2008-03-09 18:40:46
Hali csak annyit olvastam hogy a nyomórugós kuplung rosszabb, csúszott és nem volt holtjáték, ezért tértek át a húzórugósra. Hogy a holtjátékot mire értették azt nem tudom, ennyit írt a könyv.
sorszám: 1550 (91551)

 
 
alemar
válasz erre | email2008-03-09 12:13:42
Sziasztok!
A D-Csepel és a T-Csepel kipufogódobja mennyiben különbözik egymástól?
Jó-e a T-csepelé a D-Csepelre, mert találtam egyet és ezen gondolkodok.
http://www.vatera.hu/t_csepel_kipufogo_dob_58026047.html
sorszám: 1549 (91533)

 
 
andris
válasz erre | email2008-03-09 11:46:08
Szerintem felejtsd el azt a felnit.Én nem kockáztatnám,hogy összemenjen alattam a kerék!

Üdv.
sorszám: 1548 (91531)
(előzmény: alemar, 2008-03-08 18:22:37)

 
 
alemar
válasz erre | email2008-03-08 18:22:37
Hello!
Egyszerű a problémám. A homokfújás az első felnin kihozott pár lyukat (kisebb,nagyobb)
KÉrdésem:Mit lehet ezekkel a lyukakkal kezdeni érdemes-e hegeszteni vagy keressek 1 újat?
Továbbá szükségem lenne:D-CSepel első lámpa, kipufogó dob, és lehet egy felnire is.
sorszám: 1547 (91511)

 
 
Pöti
válasz erre | email2008-03-05 09:41:09
Hali! Valaki tud valamit a csepelféle nyomórugós kuplungról (jobban működik, vagy valami)? Előre is köszönöm a valaszokat!
sorszám: 1546 (91358)

 
 
Messor
válasz erre | email2008-03-04 19:32:22
Tomi87-nek, én szívesen segítenék de messze vagyok Bp.-től. De szerintem, sokkal izgalmasabb ha te magad jössz rá mindenre, a buktatókra stb. Vedd meg az alkatrészkatalógust, esetleg vegyél egy másik blokkot is, onnan tudsz "lesni". Egyébként nem olyan bonyolult szerkezet. Remélem összejön.üdv
sorszám: 1545 (91329)

 
 
Nymzon
válasz erre | email2008-03-04 12:43:10
Üdv! Szerintem volt krómos dob
sorszám: 1544 (91304)

 
 
Bubi36
válasz erre | email2008-03-03 17:50:09
Hello!
Hát szerintem a legnépszerűbb a fehér volt, utána az arany, aztán a piros.
sorszám: 1543 (91279)
(előzmény: Messor, 2008-03-02 12:00:41)

 
 
Messor
válasz erre | email2008-03-02 12:00:41
Hát igen, szerintem is az a legszebb, csak hogy volt a (fekete alapon) fehér, arany, piros. asszem ennyi, vagy volt e több is, nem tudom, de tudja e valaki hogy melyik volt a lenépszerűbb, vagy egyenlő arányban használták a színeket?
sorszám: 1542 (91236)

 
 
ractam
válasz erre | email2008-02-29 22:04:36
Üdv! szerintem vékony-vastag dupla csíkozás a legszebb
sorszám: 1541 (91200)
(előzmény: Messor, 2008-02-29 20:52:08)

 
 
Messor
válasz erre | email2008-02-29 21:01:44
Van valakinek D-csepelre gyújtás deknije??
sorszám: 1540 (91199)

 
 
Messor
válasz erre | email2008-02-29 20:52:08
Sziasztok, érdeklődnék hogy milyen színű Csepel csíkozások léteztek? 1-csík, dupla csík, stb, és hogy melyik volt legnépszerűbb? ja és hogy 125-ös csöpihez melyik gyertya márka a legjobb? előre is köszi!
sorszám: 1539 (91198)

 
 
Tomi87
válasz erre | email2008-02-28 10:25:09
Helló mindenkinek!! Gondolom nem nagyon lep meg senkit de van egy csepelem..Körübelül 1 éve vettem nagyon jó áron és gondoltam ha eljön az ideje rendbeszedem kicsit..:) hát eljött! Szerencsére a csalábban elektronikustól a fényezőig van mindenki, kivéve egy olyan embert aki látott már ilyen dlokkot belülről..ja egy D csepelről van szó..Én azt halottam, hogy semmiféle bonyolult dologra nem kell számítani médis úgygondolom jó lenne, hogy amikor szétszedem látná egy hozzáértő szem is. Amotor eredetileg 2 éve még ment , de utána díszként funkciónált és én szeretném ujra működőképessé tenni. Az lenne a kérdésem/kérésem, hogy esetleg pest közelében nem lenne egy egy hozzáértőnek egy pár órácskája, hogy elvigyem a blokkot és megmondaná mit vegyek mi jó , vagy h egyáltalán hogy is van ez..Előre is köszönöm!! Ha valika hajlandó nekem segíteni, ittvan az e-mail címem meos@freestart.hu és a részleteket szerintem ne a többbiek "untatása" közepedte beszéljük meg. Köszi!! helló mindenkinek!!
sorszám: 1538 (91127)

 
 
andris
válasz erre | email2008-02-25 22:09:21
Üdv.

Ismereteim szerint nem volt krómozott dobos csepel.
sorszám: 1537 (91021)
(előzmény: Pöti, 2008-02-24 09:39:38)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2008-02-25 21:51:14
Nézd meg ezt jobban. Láttam én már kutyán gatyát, de ilyen motorszámot még nem! Ilyen szokot lenni pl., hogy: 4/5 6783. Ez azt jelenti, hogy 1954. május, a többi a sorozatszám. Szokták még beütni a rendszámot is a váznyakba, vagy blokkcsere esetén a szám nélküli blokkba. Pl. KA-16-72. Hol látod Te ezt a számot? Egyébként normális esetben a motor és az alvázszám egyezik.
sorszám: 1536 (91020)
(előzmény: tata21, 2008-02-23 07:06:21)

 
 
Pöti
válasz erre | email2008-02-24 09:39:38
Üdv mindenkinek!
Két témában kérném most a segítségeteket! Az első kérdésem az lenne, hogy gyárilag (exportra, vagy hazai piacra mind1) csináltak e krómozott kipufogódobos D-csepelt? A másik, hogy milyen színű volt az eredeti csíkozás és hogy milyen széles csíkok mekkora közzel voltak a tankon?
Segítségeteket előre is köszönöm!
sorszám: 1535 (90968)

 
 
tata21
válasz erre | email2008-02-23 10:08:54
Köszi az infót. üdv tata.
sorszám: 1534 (90939)
(előzmény: Bubi36, 2008-02-23 09:40:52)

 
 
Bubi36
válasz erre | email2008-02-23 09:40:52
Hello!
Az tuti, hogy T-Csepel... Az már számomra nem annyira tuti, hogy mikori, ezeket a vázszámokat nem nagyon tudom olvani! De tudásom alapján: T-Csepel 1951 júliusi, és a gyártási száma 113...
sorszám: 1533 (90938)
(előzmény: tata21, 2008-02-23 07:06:21)

 
 
tata21
válasz erre | email2008-02-23 07:06:21
Sziasztok, egykis segitségre lenne szükségem, vettem egy papir nélküli kis csepelt és nem tudom beazonositani. A motorszám és a vázszám eggyezik : BC 18113 A kérdésem az lenne hányas évjárat lehet és T- vagy D-csepel lehet e. / lehet hogy 51-es és t-csepel?/
sorszám: 1532 (90930)

 
 
NagyZ86
válasz erre | email2008-02-22 19:20:26
kössz a cimet! régebben már próbáltam irni nekik, de nem nagyon válaszoltak .. lehet jobb is, ha megtudom az árakat :(

ma voltam kint a 125/54sel egy órán át cikráltam a városban minden hiba nélkül. és sokkal jobb lett a danuvia karbival, kár hogy nem próbáltam hamarabb átrakni. van stabil alapjárat is, jobb a fogyasztás. bár a fúvókát ugyanugy át kellett rakni, mert a másikkal nem indult be, pedig mindkettőre 60as van irva, .. tényleg amugy a gyári nem 80?
sorszám: 1531 (90916)
(előzmény: Bubi36, 2008-02-22 18:33:44)

 
 
Bubi36
válasz erre | email2008-02-22 18:33:44
Hello!
Ha kapcsolatba szeretnél velük lépni: www.oldmotors.hu
Ezt nem ajánlom, mert nagyon drágán árulják a holmit, inkább próbálj meg venni egy használt, de jó állapotút, és krómoztasd le!
sorszám: 1530 (90913)
(előzmény: NagyZ86, 2008-02-22 10:35:52)

 
 
andris
válasz erre | email2008-02-22 10:41:31
Én vagy 3 éve vettem egy dobot még a volt camponás bötzén,fekete színben,utángyártott.7.000 ft volt.A könyök anno valami 4.000 ft körül volt.

Még az inflációt nézve is sokallom ezt a 16.000 ft-ot:-(

Egyébként az Old Motors árul a legdrágábban mindent!

Üdv.
sorszám: 1529 (90892)
(előzmény: ractam, 2008-02-22 07:54:00)

 
 
NagyZ86
válasz erre | email2008-02-22 10:35:52
én is azon gondolkodom, hogy műhelybenkéne megcsináltatni, ... de a kipuffot már nem lehet, tul sok a horpadás, és már heggesztve is volt :( A kormányt, és a karokat azok még menthetők :) Tényleg nem tud valaki borsodban krómozó műhelyet? vagy a szomszédos megyében?

üdv,
ZooLee
sorszám: 1528 (90891)
(előzmény: ractam, 2008-02-22 07:54:00)

 
 
ractam
válasz erre | email2008-02-22 07:54:00
Oldmotors-nál 16000 a könyök
sorszám: 1527 (90883)
(előzmény: andris, 2008-02-21 23:44:58)

 
 
andris
válasz erre | email2008-02-21 23:44:58
Te hol vettél 16.000-ért könyököt?Szerintem az sok!

Ha jó minőségű az eredeti lekrómozandó anyag,akkor érdemes megcsináltatni,mert valóban olcsóbb,no és persze nem utángyártott cucc lesz rajta.Hisz amit börzén árulnak pöpec állapotban,az mind utángyártott az eredeti mintájára.

Ahhoz viszont,hogy szép legyen a krómozandó holmi,nagyon jól alá kell dolgozni!!!!

Üdv.
sorszám: 1526 (90877)
(előzmény: ractam, 2008-02-21 23:27:13)

 
 
ractam
válasz erre | email2008-02-21 23:27:13
Szerintem érdemesebb krómoztatnod. Pl. egy új könyök (krómos) 16000Ft ezt ki lehet hozni a kb. negyedéből.
sorszám: 1525 (90871)
(előzmény: NagyZ86, 2008-02-21 23:04:06)

 
 
NagyZ86
válasz erre | email2008-02-21 23:04:06
Sziasztok! :)

szeretném megkérdezni hogy, most újitom fel a csepelem egy 125/54est, és szeretném minnél szebbre helyreállitani. és azt kérdezném meg tőletek hogy a krómozott elemeket, pl ... kormány, kormánytartó bilincsek, kuplung,és fékkar, ezeket krómozva, hol lehetne venni? .. ugy tduom az old motors árul ilyeneket, de én nem tudok kapcsolatba lépni velük, .. valaki rendelt már tőlük? tudnátok árakat mondani? ... vagy érdemesebb az eredetit lekrómoztatni?
kössz szépen a segitséget! :))
üdv,
Zoolee
sorszám: 1524 (90868)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2008-02-18 20:55:31
Meg van az eredeti is, de a kis könnyed 110 kilómat a DV henger jobban röpíti. Szóval vevő vagyok a hengerfejre. Csörögj rám a 30/377-5248-ra, vagy inkább a 70/327-8047-re, oszt visszahívlak, és megbeszéljük a részleteket.
sorszám: 1523 (90720)
(előzmény: Rodgo, 2008-02-17 20:51:19)

 
 
Rodgo
válasz erre | email2008-02-17 20:51:19
van danuvia hengerfejem is zsír új!2000 ért a tiéd!
sorszám: 1522 (90660)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2008-02-15 21:44:02)

 
 
Rodgo
válasz erre | email2008-02-17 20:49:49
Danuvia henger csepelen váááááááááááááááá!
sorszám: 1521 (90659)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2008-02-13 21:37:51)

 
 
@ttY
válasz erre | email2008-02-16 09:16:52
Igen
sorszám: 1520 (90581)
(előzmény: csepelfan, 2008-02-16 08:01:17)

 
 
csepelfan
válasz erre | email2008-02-16 08:01:17
Hello! Mind a 4 Danuviáé?
sorszám: 1519 (90576)
(előzmény: @ttY, 2008-02-16 01:14:37)

 
 
@ttY
válasz erre | email2008-02-16 01:18:04
Az előbb rosszul kérdeztem, szóval ha kihagyom a szelénlapot és azt a tekercses-kondenzátoros valamit, akkor még világitani fogok ugye?
Nem értek az elektronikához sokat:)
sorszám: 1518 (90574)
(előzmény: @ttY, 2008-02-16 01:14:37)

 
 
@ttY
válasz erre | email2008-02-16 01:14:37
Azóta már én is rájöttem, viszont meg szeretném kérdezni, hogy mire jó amit találtam a lámpában: egy kis tekercs egy kondenzátorral. Meg hogy a szelénlap az ugye csak az akumlátorhoz kell?

Más: sikerült szert tennem ezekre:
http://kepfeltoltes.hu/080216/DSCF3000_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
akit érdekel szóljon.

http://kepfeltoltes.hu/080216/DSCF2996_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
meg ezek a felnik amik vannak még.

Üdv
sorszám: 1517 (90573)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2008-02-15 21:44:02)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2008-02-15 21:44:02
Milyen bekötési rajzod van Neked? Ne szédícssé má!
Leállító gomb legfeljebb a Simson N-eseken, meg az új Babettán van. Csináld a bekötést saját érzésed, meg egy jó műszer alapján!
sorszám: 1516 (90570)
(előzmény: @ttY, 2008-02-14 00:13:18)

 
 
@ttY
válasz erre | email2008-02-14 00:13:18
Hellotok!
Újra jelentkezek. Segitséget szeretnék megint kérni, méghozzá most egy bekötési rajz kellene. Szereztem egyet, de az régebi lehet, mivel azon leállitó gomb van. Elvileg "T" Csepelhez kellene nekem.

A másik kérdésem lenne, hogy mennyit ér 2 jó állapotú 250es felni?
A választ előre is köszönöm!
sorszám: 1515 (90482)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2008-02-13 21:37:51
Meg a postaköltség... Ennyi pénzért veszek egy komplett blokkot. :-(
Különben is Dv henger van rajta, így sokkal inkább DV hengerfejet keresnék.
sorszám: 1514 (90476)
(előzmény: Rodgo, 2008-02-12 17:32:20)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2008-02-13 21:35:49
Na, akkor a kupakja vagy ügyes utánygyártott, vagy tényleg eredeti. Ha ez utóbbi, akkor olyan kopott lehet a karbi, hogy váááááááá!!!!! Különben tekergetni semmin nem lehet, csak az úszó, illetve a súbertűn állítani. Meg a fúvókát cserélgetni. Igen primitív egy karbi, az má' biztos.
sorszám: 1513 (90475)
(előzmény: NagyZ86, 2008-02-12 16:30:32)

 
 
Rodgo
válasz erre | email2008-02-12 17:32:20
szia Kalányos vendel!4000 ért tudom odaadni acsepel hengerfejet! ha érdekel irj! Szolnok megyei vagyok
sorszám: 1512 (90382)
(elözmény: Kalányos Wendel, 2008-02-11 21:26:16)

 
 
NagyZ86
válasz erre | email2008-02-12 16:30:32
szeva, kössz a választ! :) Sima csepel karbi van rajta, csak ez nem műanyag suber kupakos,hanem még fém. de az itt az érdekes hoyg ez annyira egyszerű, hogy nincs mit rajta elrontani - vagy nekem mégis sikerült? :))) , de az lessz hogy megkeresem a Dancsi karbit és felrakom rá -a hétvégén akarok menni vele vagy 50-75km-t,hogy újra leteszteljem. Amugy menyire harapnak a rendőrök vidéki utakon a rendszám nélküli csepelekre? :P :D hahha
sorszám: 1511 (90371)

 
  Összesen: 40 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu