:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csepel - új hozzászólás Összesen: 40 oldal
szerintem a kollega a közép állványra gondol.mert azt is egy kis lemezke tartja fent,ha jól emlékszem a bal oldalon.
Csepelen nem volt sztender!!!
Helló mindenki!
Gyárilag melyik oldalon volt a szenderd tartó lemez?
Illetve van egy Danuviám,amelynek szintén ismeretlen a gyártási éve.A vázon a KT4511,a blokkon a 278183 szerepel.Szintén várom a segitségeteket.Előre is köszönöm.
Sziasztok!
A kollegához hasonlóan,Nekem is van egy olyan Csepelem,melynek nem tudom a gyártási évét és azt,hogy T vagy D Csepel?
Az alábbi számokat találtam rajta:
a vázon: KP 0938 ,és a másik szám: OD 430 illetve a blokkon a :47550-es szám található.Tehát a motorszám és az alvázszám nem egyezik.Segítségeteket elöre is köszönöm.
Hello!
Nem nagyon láttam még prototípusokat, ezért nemtudom biztosra mondani, ezért nem is írtam előzőleg. Egyébként szerintem az is teljesen fekete!
Akinek lenne wm 100 tura alketrésze kérem jelezze!
Helló Bubi36!
A kisszériás D-csepelnek milyen volt a kipufogója (krómozott/festett)? Válaszod előre is köszönöm!
Hello!
Egyeltalán nem egyforma! A külömbség az benne, hogy a T-Csepelé 3 RÉSZRE SZEDHETŐ, a D-csepelé pedig CSAK KÉT RÉSZRE SZEDHETŐ! Vannak egyébiránt olyan D-Csepel kipuffok is, amelyiket összeheggesztették az illesztés mentén, mert nem volt jó a tömítés, és dólt a füst.
A festésről: a D- Csepelé telibe feketére festett (nagyszériás), a T-csepelnem a közepe fekete, az eleje, és a vége pedig krómozott!
Ja és szerintem a T és a D Csepel kipuf.dobja tök egyforma, csak max díszítésbeli különbség volt. (festés és króm az export és egyéni igények szerint)
Hali csak annyit olvastam hogy a nyomórugós kuplung rosszabb, csúszott és nem volt holtjáték, ezért tértek át a húzórugósra. Hogy a holtjátékot mire értették azt nem tudom, ennyit írt a könyv.
Sziasztok!
A D-Csepel és a T-Csepel kipufogódobja mennyiben különbözik egymástól?
Jó-e a T-csepelé a D-Csepelre, mert találtam egyet és ezen gondolkodok.
http://www.vatera.hu/t_csepel_kipufogo_dob_58026047.html
Szerintem felejtsd el azt a felnit.Én nem kockáztatnám,hogy összemenjen alattam a kerék!
Üdv.
Hello!
Egyszerű a problémám. A homokfújás az első felnin kihozott pár lyukat (kisebb,nagyobb)
KÉrdésem:Mit lehet ezekkel a lyukakkal kezdeni érdemes-e hegeszteni vagy keressek 1 újat?
Továbbá szükségem lenne:D-CSepel első lámpa, kipufogó dob, és lehet egy felnire is.
Hali! Valaki tud valamit a csepelféle nyomórugós kuplungról (jobban működik, vagy valami)? Előre is köszönöm a valaszokat!
Tomi87-nek, én szívesen segítenék de messze vagyok Bp.-től. De szerintem, sokkal izgalmasabb ha te magad jössz rá mindenre, a buktatókra stb. Vedd meg az alkatrészkatalógust, esetleg vegyél egy másik blokkot is, onnan tudsz "lesni". Egyébként nem olyan bonyolult szerkezet. Remélem összejön.üdv
Üdv! Szerintem volt krómos dob
Hello!
Hát szerintem a legnépszerűbb a fehér volt, utána az arany, aztán a piros.
Hát igen, szerintem is az a legszebb, csak hogy volt a (fekete alapon) fehér, arany, piros. asszem ennyi, vagy volt e több is, nem tudom, de tudja e valaki hogy melyik volt a lenépszerűbb, vagy egyenlő arányban használták a színeket?
Üdv! szerintem vékony-vastag dupla csíkozás a legszebb
Van valakinek D-csepelre gyújtás deknije??
Sziasztok, érdeklődnék hogy milyen színű Csepel csíkozások léteztek? 1-csík, dupla csík, stb, és hogy melyik volt legnépszerűbb? ja és hogy 125-ös csöpihez melyik gyertya márka a legjobb? előre is köszi!
Helló mindenkinek!! Gondolom nem nagyon lep meg senkit de van egy csepelem..Körübelül 1 éve vettem nagyon jó áron és gondoltam ha eljön az ideje rendbeszedem kicsit..:) hát eljött! Szerencsére a csalábban elektronikustól a fényezőig van mindenki, kivéve egy olyan embert aki látott már ilyen dlokkot belülről..ja egy D csepelről van szó..Én azt halottam, hogy semmiféle bonyolult dologra nem kell számítani médis úgygondolom jó lenne, hogy amikor szétszedem látná egy hozzáértő szem is. Amotor eredetileg 2 éve még ment , de utána díszként funkciónált és én szeretném ujra működőképessé tenni. Az lenne a kérdésem/kérésem, hogy esetleg pest közelében nem lenne egy egy hozzáértőnek egy pár órácskája, hogy elvigyem a blokkot és megmondaná mit vegyek mi jó , vagy h egyáltalán hogy is van ez..Előre is köszönöm!! Ha valika hajlandó nekem segíteni, ittvan az e-mail címem meos@freestart.hu és a részleteket szerintem ne a többbiek "untatása" közepedte beszéljük meg. Köszi!! helló mindenkinek!!
Üdv.
Ismereteim szerint nem volt krómozott dobos csepel.
Nézd meg ezt jobban. Láttam én már kutyán gatyát, de ilyen motorszámot még nem! Ilyen szokot lenni pl., hogy: 4/5 6783. Ez azt jelenti, hogy 1954. május, a többi a sorozatszám. Szokták még beütni a rendszámot is a váznyakba, vagy blokkcsere esetén a szám nélküli blokkba. Pl. KA-16-72. Hol látod Te ezt a számot? Egyébként normális esetben a motor és az alvázszám egyezik.
Üdv mindenkinek!
Két témában kérném most a segítségeteket! Az első kérdésem az lenne, hogy gyárilag (exportra, vagy hazai piacra mind1) csináltak e krómozott kipufogódobos D-csepelt? A másik, hogy milyen színű volt az eredeti csíkozás és hogy milyen széles csíkok mekkora közzel voltak a tankon?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Köszi az infót. üdv tata.
Hello!
Az tuti, hogy T-Csepel... Az már számomra nem annyira tuti, hogy mikori, ezeket a vázszámokat nem nagyon tudom olvani! De tudásom alapján: T-Csepel 1951 júliusi, és a gyártási száma 113...
Sziasztok, egykis segitségre lenne szükségem, vettem egy papir nélküli kis csepelt és nem tudom beazonositani. A motorszám és a vázszám eggyezik : BC 18113 A kérdésem az lenne hányas évjárat lehet és T- vagy D-csepel lehet e. / lehet hogy 51-es és t-csepel?/
kössz a cimet! régebben már próbáltam irni nekik, de nem nagyon válaszoltak .. lehet jobb is, ha megtudom az árakat :(
ma voltam kint a 125/54sel egy órán át cikráltam a városban minden hiba nélkül. és sokkal jobb lett a danuvia karbival, kár hogy nem próbáltam hamarabb átrakni. van stabil alapjárat is, jobb a fogyasztás. bár a fúvókát ugyanugy át kellett rakni, mert a másikkal nem indult be, pedig mindkettőre 60as van irva, .. tényleg amugy a gyári nem 80?
Hello!
Ha kapcsolatba szeretnél velük lépni: www.oldmotors.hu
Ezt nem ajánlom, mert nagyon drágán árulják a holmit, inkább próbálj meg venni egy használt, de jó állapotút, és krómoztasd le!
Én vagy 3 éve vettem egy dobot még a volt camponás bötzén,fekete színben,utángyártott.7.000 ft volt.A könyök anno valami 4.000 ft körül volt.
Még az inflációt nézve is sokallom ezt a 16.000 ft-ot:-(
Egyébként az Old Motors árul a legdrágábban mindent!
Üdv.
én is azon gondolkodom, hogy műhelybenkéne megcsináltatni, ... de a kipuffot már nem lehet, tul sok a horpadás, és már heggesztve is volt :( A kormányt, és a karokat azok még menthetők :) Tényleg nem tud valaki borsodban krómozó műhelyet? vagy a szomszédos megyében?
üdv,
ZooLee
Oldmotors-nál 16000 a könyök
Te hol vettél 16.000-ért könyököt?Szerintem az sok!
Ha jó minőségű az eredeti lekrómozandó anyag,akkor érdemes megcsináltatni,mert valóban olcsóbb,no és persze nem utángyártott cucc lesz rajta.Hisz amit börzén árulnak pöpec állapotban,az mind utángyártott az eredeti mintájára.
Ahhoz viszont,hogy szép legyen a krómozandó holmi,nagyon jól alá kell dolgozni!!!!
Üdv.
Szerintem érdemesebb krómoztatnod. Pl. egy új könyök (krómos) 16000Ft ezt ki lehet hozni a kb. negyedéből.
Sziasztok! :)
szeretném megkérdezni hogy, most újitom fel a csepelem egy 125/54est, és szeretném minnél szebbre helyreállitani. és azt kérdezném meg tőletek hogy a krómozott elemeket, pl ... kormány, kormánytartó bilincsek, kuplung,és fékkar, ezeket krómozva, hol lehetne venni? .. ugy tduom az old motors árul ilyeneket, de én nem tudok kapcsolatba lépni velük, .. valaki rendelt már tőlük? tudnátok árakat mondani? ... vagy érdemesebb az eredetit lekrómoztatni?
kössz szépen a segitséget! :))
üdv,
Zoolee
Meg van az eredeti is, de a kis könnyed 110 kilómat a DV henger jobban röpíti. Szóval vevő vagyok a hengerfejre. Csörögj rám a 30/377-5248-ra, vagy inkább a 70/327-8047-re, oszt visszahívlak, és megbeszéljük a részleteket.
van danuvia hengerfejem is zsír új!2000 ért a tiéd!
sorszám: 1522 (90660)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2008-02-15 21:44:02)
Danuvia henger csepelen váááááááááááááááá!
sorszám: 1521 (90659)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2008-02-13 21:37:51)
Hello! Mind a 4 Danuviáé?
Az előbb rosszul kérdeztem, szóval ha kihagyom a szelénlapot és azt a tekercses-kondenzátoros valamit, akkor még világitani fogok ugye?
Nem értek az elektronikához sokat:)
Azóta már én is rájöttem, viszont meg szeretném kérdezni, hogy mire jó amit találtam a lámpában: egy kis tekercs egy kondenzátorral. Meg hogy a szelénlap az ugye csak az akumlátorhoz kell?
Más: sikerült szert tennem ezekre:
http://kepfeltoltes.hu/080216/DSCF3000_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
akit érdekel szóljon.
http://kepfeltoltes.hu/080216/DSCF2996_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
meg ezek a felnik amik vannak még.
Üdv
sorszám: 1517 (90573)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2008-02-15 21:44:02)
Milyen bekötési rajzod van Neked? Ne szédícssé má!
Leállító gomb legfeljebb a Simson N-eseken, meg az új Babettán van. Csináld a bekötést saját érzésed, meg egy jó műszer alapján!
Hellotok!
Újra jelentkezek. Segitséget szeretnék megint kérni, méghozzá most egy bekötési rajz kellene. Szereztem egyet, de az régebi lehet, mivel azon leállitó gomb van. Elvileg "T" Csepelhez kellene nekem.
A másik kérdésem lenne, hogy mennyit ér 2 jó állapotú 250es felni?
A választ előre is köszönöm!
Meg a postaköltség... Ennyi pénzért veszek egy komplett blokkot. :-(
Különben is Dv henger van rajta, így sokkal inkább DV hengerfejet keresnék.
Na, akkor a kupakja vagy ügyes utánygyártott, vagy tényleg eredeti. Ha ez utóbbi, akkor olyan kopott lehet a karbi, hogy váááááááá!!!!! Különben tekergetni semmin nem lehet, csak az úszó, illetve a súbertűn állítani. Meg a fúvókát cserélgetni. Igen primitív egy karbi, az má' biztos.
szia Kalányos vendel!4000 ért tudom odaadni acsepel hengerfejet! ha érdekel irj! Szolnok megyei vagyok
sorszám: 1512 (90382)
( elözmény: Kalányos Wendel, 2008-02-11 21:26:16)
szeva, kössz a választ! :) Sima csepel karbi van rajta, csak ez nem műanyag suber kupakos,hanem még fém. de az itt az érdekes hoyg ez annyira egyszerű, hogy nincs mit rajta elrontani - vagy nekem mégis sikerült? :))) , de az lessz hogy megkeresem a Dancsi karbit és felrakom rá -a hétvégén akarok menni vele vagy 50-75km-t,hogy újra leteszteljem. Amugy menyire harapnak a rendőrök vidéki utakon a rendszám nélküli csepelekre? :P :D hahha
Összesen: 40 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|