:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csepel - új hozzászólás Összesen: 40 oldal
Hí!
Nekem van egy Km órás, nagylámpafejes, akkumulátoros D-csepelem, de hogy jobban menjen tettem bele egy White Danuvia blokkot, amit szintén átalakítottam (egy kicsit)! Várom az első követ!:)
Hétvégén MAGYAR MOTOROK RANDEVÚJA BODROGKERESZTÚRON!!!
Gondolom az 501-es jelölésű ülésről van szó?! ozzám is került anno egy olyan.Kibaszott szar volt,mert olyan kemény volt a gumija,hogy azon aztán nem lehetett még 5 percet se motorozni.Egyébként én úgy tudom,hogy az valami ruszki mocin volt.Aztán lehet,hogy nem jól tudom.
:-)
Üdv.
Nem, nem én csináltam!
Egy igazán lelkiismeretes karosszérialakatos. Aki ért hozzá mert neki is volt Csepelje!
A gittelést és a csiszolást csinálom én mert azon lehet spórolni!
Utána a füller majd vizescsisz. , szín és lakk! A festésről is mennek majd a képek.
Hello!
Nagyon szép lett, te csináltad, vagy valami festő? Én a vázakat nem szívesen fújom le, mert túl sok festék elmegy, inkább kézzel lefestem, de fújva azért sokkal szebb... Egyébként az ülésrugók krómozottak voltak.
Csak így tovább, várom a végeredményt.
Lenne néhány észrevételem.
Először is SZumó nevű neppert nem ajánlom senkinek, mert engem momentán megrövidített, nem a kért terméket kaptam tőle. (reklamálni meg természetesen mehetek a sóhivatalba.)
Aztán itt van ez az 501-es ülés téma.
Kétlem, hogy valami jubileumi, vagy egyéb Csepelé lenne, mivel szerintem ahhoz túl sok darab maradt meg belőle. Gondolj bele, börzén, vagy akárhol látsz 5 ülést, abból kb. 3 ilyen, a maradék 2 meg másfajta. Szerintem ez valami korabeli maszek lehet, amit utángyártottként árultak pótülés vagy ilyesmi gyanánt.
Valaki említette a két üres karikás kormányszorítót. Az simán Pannónia, nem?
Alakul ez szépen.
Majd a végeredményről is légyszíves képeket.
Üdv.
Sziasztok !
Ma lett kész az alapozás!
Ezután gittelés és szín meg lakk!
Tettem be képet nézzétek meg!
http://kepfeltoltes.hu/view/080727/DSCF0035_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Vélemény???
Érdeklődtem idős Mesterektől és az mondták, hogy gyártottak danuvia hengerrel és fejjel csepeleket 1957-1959-es években.Tehát nem csak a blokk volt azonos.
Tuti, hogy nm jöttek le Danuvia henengerfejjel, sőt, a Danuvia első darabjain Csepel henger, és hengerfej volt. A deknit is 1-2 év múlva cserélték le a közepén kiemelkedősre a Csepel deknik helyett!
üdv !
Én ugytudom nem.
A D-csepire nem tettek Danuvia hengert.
Ezért (is) lehet könnyen megkülönböztetni a 2-t!
az más kérdés hogy páran otthon mókultak rá dancsi hengert Pl nekem is van 1 blokkom Danuvia hengerrel de Csepel hengerfejjel.
De a szalagról nem jöttek le Danuvia hengerrel .
én úgy tudom
Üdv!
D-Csepelek gurultak le a szalagról danuvia hengerrel és fejjel illetve blokkal?
Bontott Motoralkatrészek,keleti tipusokhoz is!:http://www.szumo.sokoldal.hu
Srácok, köszi a választ valahogy én is erre következtettem a motorszám alapján: tehát egy 51-es kiadásu t-s csepel.Valakinek van még a témához valami kiegészitése?
501-es ülésről fogalmam sincs nekem sem, hogy azt melyikre rakták. Szerintem lehet, hogy ez egyfajtas jubileumra készült. Az, pedig hogy melyik típuson volt, azt én is találgatom, talán a Túra Csepelen...
Üléssel kapcsolatban teljesen igazad van! Kormányszorítón nem T betű volt, hanem egy Csepel felirat!
Hello!
Nekem is megvan a T-Csepel használati utasítás, nem kell beszkennelni!
Igaz! Wm-es a 100-as, esetleg az első lemezvillás csepeleken lehetett! Én olyat láttam simában, aminek az ülés hátsó peremébe volt egy csepelfelirat a jelben, mint a T-csepel tankmatricája. Kormányszorítóból én se láttam "T" jelzésüt, csak csepelfeliratosat, meg a dupla üres karikásat(T-csepel). 501-ről nem tudok semmit, számomra is X. A hátsólámpa vitába én nem akarok beszálni, de az biztos, sokan állítják, hogy nem hogy a T-n, de a D-csepelen se volt féklámpáshátsó, csak a sima egyprizmás és a danuvián jelent meg elöször. Aztán idővel a tulajok hogy és mit cserélgettek, az egy másik dolog. Egyébként az a biztos, hogy semmi sem biztos!
Az 501-es feliratú ülésről tud valaki valamit?
Eléggé össze-vissza írtok mindent.
A Csepel gyár már régen Rákosi Művek volt és nem pedig Weiss Manfréd, amikor a T-Csepeleket gyártották..a két ülés között pedig az átmeneti az üres karikás.
Egyébként meg milyen T-betűs kormányszorítóról beszélsz??
A 250-es csepelekt ne keverd bele,mert azokról itt nem esett szó!
Nem fogok itt bizonygatni semmit!Sok Csepelem volt,és amiket mondtam,azok a saját tapasztalataim voltak!Egyébként hogy bizonyítsam neked?Esetleg be tudom szkennelni a gyári gépkönyvben látható üést,ami a 125 T Cspelen van?
Azt ennyi.
Egyébként szerintem sokszor úgy csinálhatták a gyárban,hogy amilyen ülés volt raktáron,olyat raktak rá.
Üdv.
Ja, és ülésből nem csak három fajta volt ám! Volt olyan kinézetű, mint az RM, csak nincs felirat rajta (üres maradt a karika), és a 250-es Csepeleken pedig volt felirat nélküli Pagusa ülés!
És ezt nem mind a T-Csepelre rakták ám rá!!
Oké, nem akarok veled veszekedni, úgy semmi értelme... Inkább mutass valami eredeti fotót, amin ezeket bizonyíthatod!
http://www.szumo.sokoldal.hu
Nos valóban:-/
Elnézést kell kérnem,mert erősen fáradt voltam tegnap,és bizony a fejemben a Danuvia hengerének képe lebegett.
Bocsesz.
Az oldaldoboz és a féklámpa viszont igenis különbözött!Az ülésben pedig létezett több fajta jelölésű.Egészen pontosan 3 fajta volt."D","WM", és "RM" jelzésekkel ellátott.
Üdv.
Pff, hát ez így egyeltalán nem igaz... Hengere ugyanolyan mind a kettőnek, csak a hengerfeje más kicsit... (a hengerfeje eleje kicsit magasabban van, mint a hátulja). Az oldaldoboz ugyanolyan, csak más a színe. A dekni stimmel a leírtak alapján. T-Csepel ülésén nem WM jel van, hanem RM. Hátsó lámpa is ugyan olyan. (féklámpa nélküi) Tank ugyan az (szinkülömbséggel) Főtengely stimmel, és a váltó is.
Ez egy T-Csepel, 1951 8. havi moci!
A T-csepel hengerének fala "egynenes lefutású".A D-csepel hengere és hengherfeje hátrafelé kicsit "megnyújtott".A T-csepel oldaldobozának fedelében két hajlított ívű benyomás van.(olyan is van amiben a domborbenyomás végigfut a fedél oldalán követve annak ívét)A D-csepelnek az oldaldobozfedélben 3 egyenes benyomás van.A T-csepel forgórész felőli deknijébe egy Csepel felirat van,míg a D-cseepelében egy nagy "D" betű egy fogaskerék közepén.Ugyanez a jelölés megtalálható az első és hátsó lengőyergekbe benyomva középen a D-csepelen.A T-csepel ülésébe a "WM" jelölés található.Különböznek a hátsó lámpák.A T-csepelnek a hátsó lámpájában nem volt féklámpának hely.A D-csepelében van féklámpa,és sokkal nagyobb is.A kormányszorítóban szintén ez a "T"-"D" betűkülönbség fedezhető fel.T-csepelben volt olyan aminek a tankja oldalába a térdpárna elé dombornyomásal volt belerakva a csepel felirat.Természetesen a két motor matricázása is eltért a tankon a már említett "Csepel" illetve a nagy "D" betűs változatokkal.A T-csepel főtengelye "körtesonkás" (alakja a körtéhez hasonlít!),míg a D-csepelé körsonkás (kör alakú!).Ami még eltér aza áltópedál alakja.A T-csepelnek kisebb ívben és rövidebben volt meghajtva a váltópedál a berúgúnál,míg a D-csepelnek nagyobb ívben és hosszabban.
A két motor blokkja teljesen csereszabatos egymással kivéve a hengert és hengerfejet.A fő alkatrészek már nem mind csereszabatosk a fentebb leírt eltérések miatt.
Remélem tudtam valamit segíten a beazonosításban.
A vázszámokat meg beütéseket nem ismerem,így erről nem tudok mit mondani.
Üdv.
Csepel,Pannónia,Danóvia,MZ,ETZ.Riga,Simson,Jawa,Babetta,CZ,karburátorok,és alkatrészeik eladók!ÉRD emailban:horszumo@citromail.hu
Sziasztok,már megint segitségre lenne szükségem(egyszer már kérdeztem de nem kaptam rá pontos választ). Van nekem egy 125-ös csepelem "természetessen" papir nélküli, azt szeretném megtudni hogy hányas kiadás és mien tipus /t-s,vagy d-s/. A motorszám megegyezik a vázszámmal ami: BC18113 edig én ilyen motorszámát,vázszámot nem láttam,ebben nincs /-jel sehol, hanem folyamatossan van ütve. ez nem a szokványos motorszám amiröl a könyvekben is irnak, milehet ennek az oka? Milyen kivitelü, szinü, évjárat lehet? Van jóéhány késöbi tipusidegen alktrész ami neheziti a dolgot.Nem akarom lepapirozni csak minél többet megszeretnék róla tudni,é majd tipustisztán felujitani. kérem akinek van valami információja ossza meg velem, előre is köszi.
Helló!
Legjobb tudomásom szerint, a BV834 gyártásiszám. KZ0634 a gyakba ütött eredeti rendszáma. Ami meg a hátsó telóba van ütve az a vázszám, neki kell megegyeznie a blokkszámmal! Javítsatok ki, ha tévednék!
Sziasztok!
Olvastam hogy itt vannak olyanok akik tudnak nekem segíteni.
A váznyakba ez a sor van beütve:BV834KZ0634
A Hátsó telónál pedig ez:b151438
Az lenne a kérdésem hogy mit jelentenek, és minél több infót szeretnék megtudni!
köszi
Áááá!
Köszönöm!
Hétvégén blokk szétburítás következik:)
Hi!
http://www.marotimotor.hu/content/content_17.html
Még egy kérdés:
Festésre csíkozásra vonatkozó infókkal tudna vki segíteni?
Keresgettem a neten de nem nagyon találtam olyan képet amiből kiderül, milyen is volt ezeknek a motoroknak a festési mintája.
Köszi, már licitáltam is rá.
Van egy 52-esévjáratú motorom, komplett indul is, csak vmi barom a hátsó bakteleszkóphoz kerti kocsit hegesztett:(
ezt szívesen kiárulnám.
Hello!
Itt van az első villa: http://www.vatera.hu/csepel_125_50_elso_villa_77967833.html
A sárvédő elég rossz állapotban van rajta, én tudok hozzá adni egy tökéletes állapotut, ha kell!
Képet és árat én is kérnék a bubi36@gmail.com-ra!
Igen, különbözik az első villa. A porvédő burkolat alul összeszűlülő típus. Elég ritka. Ha jól emlékszem vaterán volt fent nemrég egy komplett villa, meg külön burkoatok is.
JA LÉCI IDE KÜLD gergely111@citromail.hu
EGY ÁRAT KÉPEKEL NEKEMIS KÜLDHETNÉL HÁTHA MEGEGYEZÜNKRÁ
A 250 es Csepelről engem is érdekelne kép.
Ha te hirdeted az Ural.hu-n akkor tudom az árát.
esetleg tudnál rolla képet küldeni a kelsanyi@citromail.hu ra? köszi előre is
Mennyiért lábadna könnybe a szemed?Mármint , ha vki eltolná!Üdv sanko
sziasztok 250 csepel eladó! rengeteg alkatrésszel fellelt állapotban!
Gyerekek!!!
Itt az új Danuvia!!!!!!!!!
http://totalbike.hu/magazin/kozelet/esemeny/danuviauj/
Üdv Motorosok.
Szeretnék eladni egy 125-ös csepelre való hátsóülést:felfogatással,fa kapaszkodóval,jó állapotú gumival.Ár:10000Ft
Tel:06703348296(este 19-ig)
Összesen: 40 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|