hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 21. szombat 
Tamás

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Csepel - új hozzászólás

Összesen: 40 oldal
|< 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 következő >|

Pöti
válasz erre | email2008-07-31 11:39:02
Hí!
Nekem van egy Km órás, nagylámpafejes, akkumulátoros D-csepelem, de hogy jobban menjen tettem bele egy White Danuvia blokkot, amit szintén átalakítottam (egy kicsit)! Várom az első követ!:)
sorszám: 1710 (99147)

 
 
Satyak
válasz erre | email2008-07-30 16:08:19
Hétvégén MAGYAR MOTOROK RANDEVÚJA BODROGKERESZTÚRON!!!
sorszám: 1709 (99110)

 
 
andris
válasz erre | email2008-07-30 11:04:02
Gondolom az 501-es jelölésű ülésről van szó?! ozzám is került anno egy olyan.Kibaszott szar volt,mert olyan kemény volt a gumija,hogy azon aztán nem lehetett még 5 percet se motorozni.Egyébként én úgy tudom,hogy az valami ruszki mocin volt.Aztán lehet,hogy nem jól tudom.

:-)


Üdv.
sorszám: 1708 (99091)
(előzmény: Nymzon, 2008-07-29 15:38:27)

 
 
alemar
válasz erre | email2008-07-29 22:03:32
Nem, nem én csináltam!
Egy igazán lelkiismeretes karosszérialakatos. Aki ért hozzá mert neki is volt Csepelje!
A gittelést és a csiszolást csinálom én mert azon lehet spórolni!
Utána a füller majd vizescsisz. , szín és lakk! A festésről is mennek majd a képek.
sorszám: 1707 (99065)

 
 
Bubi36
válasz erre | email2008-07-29 19:38:23
Hello!
Nagyon szép lett, te csináltad, vagy valami festő? Én a vázakat nem szívesen fújom le, mert túl sok festék elmegy, inkább kézzel lefestem, de fújva azért sokkal szebb... Egyébként az ülésrugók krómozottak voltak.
Csak így tovább, várom a végeredményt.
sorszám: 1706 (99055)
(előzmény: alemar, 2008-07-27 21:36:39)

 
 
Nymzon
válasz erre | email2008-07-29 15:38:27
Lenne néhány észrevételem.
Először is SZumó nevű neppert nem ajánlom senkinek, mert engem momentán megrövidített, nem a kért terméket kaptam tőle. (reklamálni meg természetesen mehetek a sóhivatalba.)
Aztán itt van ez az 501-es ülés téma.
Kétlem, hogy valami jubileumi, vagy egyéb Csepelé lenne, mivel szerintem ahhoz túl sok darab maradt meg belőle. Gondolj bele, börzén, vagy akárhol látsz 5 ülést, abból kb. 3 ilyen, a maradék 2 meg másfajta. Szerintem ez valami korabeli maszek lehet, amit utángyártottként árultak pótülés vagy ilyesmi gyanánt.
Valaki említette a két üres karikás kormányszorítót. Az simán Pannónia, nem?
sorszám: 1705 (99029)

 
 
alemar
válasz erre | email2008-07-28 21:52:57
Persze ez természetes!!!
sorszám: 1704 (98976)

 
 
andris
válasz erre | email2008-07-28 07:40:50
Alakul ez szépen.

Majd a végeredményről is légyszíves képeket.

Üdv.
sorszám: 1703 (98950)
(előzmény: alemar, 2008-07-27 21:36:39)

 
 
alemar
válasz erre | email2008-07-27 21:36:39
Sziasztok !
Ma lett kész az alapozás!
Ezután gittelés és szín meg lakk!
Tettem be képet nézzétek meg!
http://kepfeltoltes.hu/view/080727/DSCF0035_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Vélemény???
sorszám: 1702 (98940)

 
 
josszef
válasz erre | email2008-07-23 17:58:39
Érdeklődtem idős Mesterektől és az mondták, hogy gyártottak danuvia hengerrel és fejjel csepeleket 1957-1959-es években.Tehát nem csak a blokk volt azonos.
sorszám: 1701 (98758)

 
 
Bubi36
válasz erre | email2008-07-18 09:24:27
Tuti, hogy nm jöttek le Danuvia henengerfejjel, sőt, a Danuvia első darabjain Csepel henger, és hengerfej volt. A deknit is 1-2 év múlva cserélték le a közepén kiemelkedősre a Csepel deknik helyett!
sorszám: 1700 (98478)
(előzmény: alemar, 2008-07-16 22:43:56)

 
 
alemar
válasz erre | email2008-07-16 22:43:56
üdv !
Én ugytudom nem.
A D-csepire nem tettek Danuvia hengert.
Ezért (is) lehet könnyen megkülönböztetni a 2-t!
az más kérdés hogy páran otthon mókultak rá dancsi hengert Pl nekem is van 1 blokkom Danuvia hengerrel de Csepel hengerfejjel.
De a szalagról nem jöttek le Danuvia hengerrel .
én úgy tudom
sorszám: 1699 (98443)

 
 
josszef
válasz erre | email2008-07-16 17:40:12
Üdv!

D-Csepelek gurultak le a szalagról danuvia hengerrel és fejjel illetve blokkal?
sorszám: 1698 (98429)

 
 
Szumó
válasz erre | email2008-07-15 08:37:06
Bontott Motoralkatrészek,keleti tipusokhoz is!:http://www.szumo.sokoldal.hu
sorszám: 1697 (98363)

 
 
tata21
válasz erre | email2008-07-11 14:22:38
Srácok, köszi a választ valahogy én is erre következtettem a motorszám alapján: tehát egy 51-es kiadásu t-s csepel.Valakinek van még a témához valami kiegészitése?
sorszám: 1696 (98218)

 
 
Bubi36
válasz erre | email2008-07-11 11:14:38
501-es ülésről fogalmam sincs nekem sem, hogy azt melyikre rakták. Szerintem lehet, hogy ez egyfajtas jubileumra készült. Az, pedig hogy melyik típuson volt, azt én is találgatom, talán a Túra Csepelen...
sorszám: 1695 (98214)
(előzmény: pölö, 2008-07-10 21:42:59)

 
 
Bubi36
válasz erre | email2008-07-11 11:11:45
Üléssel kapcsolatban teljesen igazad van! Kormányszorítón nem T betű volt, hanem egy Csepel felirat!
sorszám: 1694 (98213)
(előzmény: Nymzon, 2008-07-10 16:04:27)

 
 
Bubi36
válasz erre | email2008-07-11 11:10:32
Hello!
Nekem is megvan a T-Csepel használati utasítás, nem kell beszkennelni!
sorszám: 1693 (98212)
(előzmény: andris, 2008-07-09 20:22:50)

 
 
Pöti
válasz erre | email2008-07-11 10:13:16
Igaz! Wm-es a 100-as, esetleg az első lemezvillás csepeleken lehetett! Én olyat láttam simában, aminek az ülés hátsó peremébe volt egy csepelfelirat a jelben, mint a T-csepel tankmatricája. Kormányszorítóból én se láttam "T" jelzésüt, csak csepelfeliratosat, meg a dupla üres karikásat(T-csepel). 501-ről nem tudok semmit, számomra is X. A hátsólámpa vitába én nem akarok beszálni, de az biztos, sokan állítják, hogy nem hogy a T-n, de a D-csepelen se volt féklámpáshátsó, csak a sima egyprizmás és a danuvián jelent meg elöször. Aztán idővel a tulajok hogy és mit cserélgettek, az egy másik dolog. Egyébként az a biztos, hogy semmi sem biztos!
sorszám: 1692 (98211)
(előzmény: Nymzon, 2008-07-10 16:04:27)

 
 
pölö
válasz erre | email2008-07-10 21:42:59
Az 501-es feliratú ülésről tud valaki valamit?
sorszám: 1691 (98191)
(előzmény: Nymzon, 2008-07-10 16:04:27)

 
 
Nymzon
válasz erre | email2008-07-10 16:04:27
Eléggé össze-vissza írtok mindent.
A Csepel gyár már régen Rákosi Művek volt és nem pedig Weiss Manfréd, amikor a T-Csepeleket gyártották..a két ülés között pedig az átmeneti az üres karikás.
Egyébként meg milyen T-betűs kormányszorítóról beszélsz??
sorszám: 1690 (98175)
(előzmény: andris, 2008-07-09 20:22:50)

 
 
andris
válasz erre | email2008-07-09 20:22:50
A 250-es csepelekt ne keverd bele,mert azokról itt nem esett szó!

Nem fogok itt bizonygatni semmit!Sok Csepelem volt,és amiket mondtam,azok a saját tapasztalataim voltak!Egyébként hogy bizonyítsam neked?Esetleg be tudom szkennelni a gyári gépkönyvben látható üést,ami a 125 T Cspelen van?

Azt ennyi.

Egyébként szerintem sokszor úgy csinálhatták a gyárban,hogy amilyen ülés volt raktáron,olyat raktak rá.

Üdv.
sorszám: 1689 (98145)
(előzmény: Bubi36, 2008-07-09 19:48:35)

 
 
Bubi36
válasz erre | email2008-07-09 19:48:35
Ja, és ülésből nem csak három fajta volt ám! Volt olyan kinézetű, mint az RM, csak nincs felirat rajta (üres maradt a karika), és a 250-es Csepeleken pedig volt felirat nélküli Pagusa ülés!
És ezt nem mind a T-Csepelre rakták ám rá!!
sorszám: 1688 (98144)
(előzmény: andris, 2008-07-09 06:56:05)

 
 
Bubi36
válasz erre | email2008-07-09 19:46:05
Oké, nem akarok veled veszekedni, úgy semmi értelme... Inkább mutass valami eredeti fotót, amin ezeket bizonyíthatod!
sorszám: 1687 (98143)
(előzmény: andris, 2008-07-09 06:56:05)

 
 
Szumó
válasz erre | email2008-07-09 17:35:20
http://www.szumo.sokoldal.hu
sorszám: 1686 (98133)

 
 
andris
válasz erre | email2008-07-09 06:56:05
Nos valóban:-/

Elnézést kell kérnem,mert erősen fáradt voltam tegnap,és bizony a fejemben a Danuvia hengerének képe lebegett.

Bocsesz.

Az oldaldoboz és a féklámpa viszont igenis különbözött!Az ülésben pedig létezett több fajta jelölésű.Egészen pontosan 3 fajta volt."D","WM", és "RM" jelzésekkel ellátott.

Üdv.
sorszám: 1685 (98111)
(előzmény: Bubi36, 2008-07-08 21:11:11)

 
 
Bubi36
válasz erre | email2008-07-08 21:11:11
Pff, hát ez így egyeltalán nem igaz... Hengere ugyanolyan mind a kettőnek, csak a hengerfeje más kicsit... (a hengerfeje eleje kicsit magasabban van, mint a hátulja). Az oldaldoboz ugyanolyan, csak más a színe. A dekni stimmel a leírtak alapján. T-Csepel ülésén nem WM jel van, hanem RM. Hátsó lámpa is ugyan olyan. (féklámpa nélküi) Tank ugyan az (szinkülömbséggel) Főtengely stimmel, és a váltó is.
sorszám: 1684 (98104)
(előzmény: andris, 2008-07-07 16:40:55)

 
 
Bubi36
válasz erre | email2008-07-08 21:01:10
Ez egy T-Csepel, 1951 8. havi moci!
sorszám: 1683 (98103)
(előzmény: tata21, 2008-07-05 05:48:38)

 
 
andris
válasz erre | email2008-07-07 16:40:55
A T-csepel hengerének fala "egynenes lefutású".A D-csepel hengere és hengherfeje hátrafelé kicsit "megnyújtott".A T-csepel oldaldobozának fedelében két hajlított ívű benyomás van.(olyan is van amiben a domborbenyomás végigfut a fedél oldalán követve annak ívét)A D-csepelnek az oldaldobozfedélben 3 egyenes benyomás van.A T-csepel forgórész felőli deknijébe egy Csepel felirat van,míg a D-cseepelében egy nagy "D" betű egy fogaskerék közepén.Ugyanez a jelölés megtalálható az első és hátsó lengőyergekbe benyomva középen a D-csepelen.A T-csepel ülésébe a "WM" jelölés található.Különböznek a hátsó lámpák.A T-csepelnek a hátsó lámpájában nem volt féklámpának hely.A D-csepelében van féklámpa,és sokkal nagyobb is.A kormányszorítóban szintén ez a "T"-"D" betűkülönbség fedezhető fel.T-csepelben volt olyan aminek a tankja oldalába a térdpárna elé dombornyomásal volt belerakva a csepel felirat.Természetesen a két motor matricázása is eltért a tankon a már említett "Csepel" illetve a nagy "D" betűs változatokkal.A T-csepel főtengelye "körtesonkás" (alakja a körtéhez hasonlít!),míg a D-csepelé körsonkás (kör alakú!).Ami még eltér aza áltópedál alakja.A T-csepelnek kisebb ívben és rövidebben volt meghajtva a váltópedál a berúgúnál,míg a D-csepelnek nagyobb ívben és hosszabban.

A két motor blokkja teljesen csereszabatos egymással kivéve a hengert és hengerfejet.A fő alkatrészek már nem mind csereszabatosk a fentebb leírt eltérések miatt.

Remélem tudtam valamit segíten a beazonosításban.

A vázszámokat meg beütéseket nem ismerem,így erről nem tudok mit mondani.

Üdv.
sorszám: 1682 (98049)
(előzmény: tata21, 2008-07-05 05:48:38)

 
 
Szumó
válasz erre | email2008-07-07 12:56:28
Csepel,Pannónia,Danóvia,MZ,ETZ.Riga,Simson,Jawa,Babetta,CZ,karburátorok,és alkatrészeik eladók!ÉRD emailban:horszumo@citromail.hu
sorszám: 1681 (98037)

 
 
tata21
válasz erre | email2008-07-05 05:48:38
Sziasztok,már megint segitségre lenne szükségem(egyszer már kérdeztem de nem kaptam rá pontos választ). Van nekem egy 125-ös csepelem "természetessen" papir nélküli, azt szeretném megtudni hogy hányas kiadás és mien tipus /t-s,vagy d-s/. A motorszám megegyezik a vázszámmal ami: BC18113 edig én ilyen motorszámát,vázszámot nem láttam,ebben nincs /-jel sehol, hanem folyamatossan van ütve. ez nem a szokványos motorszám amiröl a könyvekben is irnak, milehet ennek az oka? Milyen kivitelü, szinü, évjárat lehet? Van jóéhány késöbi tipusidegen alktrész ami neheziti a dolgot.Nem akarom lepapirozni csak minél többet megszeretnék róla tudni,é majd tipustisztán felujitani. kérem akinek van valami információja ossza meg velem, előre is köszi.
sorszám: 1680 (97919)

 
 
alemar
válasz erre | email2008-07-04 13:37:37
Aha, értem!
Köszi Pöti
sorszám: 1679 (97873)

 
 
Pöti
válasz erre | email2008-07-04 09:50:49
Helló!
Legjobb tudomásom szerint, a BV834 gyártásiszám. KZ0634 a gyakba ütött eredeti rendszáma. Ami meg a hátsó telóba van ütve az a vázszám, neki kell megegyeznie a blokkszámmal! Javítsatok ki, ha tévednék!
sorszám: 1678 (97858)
(előzmény: alemar, 2008-07-03 22:33:36)

 
 
alemar
válasz erre | email2008-07-03 22:33:36
Sziasztok!
Olvastam hogy itt vannak olyanok akik tudnak nekem segíteni.
A váznyakba ez a sor van beütve:BV834KZ0634
A Hátsó telónál pedig ez:b151438
Az lenne a kérdésem hogy mit jelentenek, és minél több infót szeretnék megtudni!

köszi
sorszám: 1677 (97832)

 
 
BobekX
válasz erre | email2008-07-03 11:47:24
Áááá!
Köszönöm!
Hétvégén blokk szétburítás következik:)
sorszám: 1676 (97793)
(előzmény: Pöti, 2008-07-03 10:08:30)

 
 
Pöti
válasz erre | email2008-07-03 10:08:30
Hi!
http://www.marotimotor.hu/content/content_17.html
sorszám: 1675 (97792)
(előzmény: BobekX, 2008-07-03 08:52:44)

 
 
BobekX
válasz erre | email2008-07-03 08:52:44
Még egy kérdés:
Festésre csíkozásra vonatkozó infókkal tudna vki segíteni?
Keresgettem a neten de nem nagyon találtam olyan képet amiből kiderül, milyen is volt ezeknek a motoroknak a festési mintája.
sorszám: 1674 (97790)
(előzmény: BobekX, 2008-07-03 08:48:11)

 
 
BobekX
válasz erre | email2008-07-03 08:48:11
Köszi, már licitáltam is rá.
Van egy 52-esévjáratú motorom, komplett indul is, csak vmi barom a hátsó bakteleszkóphoz kerti kocsit hegesztett:(
ezt szívesen kiárulnám.
sorszám: 1673 (97788)
(előzmény: Bubi36, 2008-07-02 14:01:22)

 
 
Bubi36
válasz erre | email2008-07-02 14:01:22
Hello!
Itt van az első villa: http://www.vatera.hu/csepel_125_50_elso_villa_77967833.html
A sárvédő elég rossz állapotban van rajta, én tudok hozzá adni egy tökéletes állapotut, ha kell!
sorszám: 1672 (97723)
(elözmény: Rodgo, 2008-06-26 12:00:23)

 
 
Bubi36
válasz erre | email2008-07-02 13:52:32
Képet és árat én is kérnék a bubi36@gmail.com-ra!
sorszám: 1671 (97721)
(előzmény: Rodgo, 2008-06-29 22:06:04)

 
 
Nymzon
válasz erre | email2008-06-30 14:20:16
Igen, különbözik az első villa. A porvédő burkolat alul összeszűlülő típus. Elég ritka. Ha jól emlékszem vaterán volt fent nemrég egy komplett villa, meg külön burkoatok is.
sorszám: 1670 (97555)
(elözmény: Rodgo, 2008-06-26 12:00:23)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-30 10:37:10
JA LÉCI IDE KÜLD gergely111@citromail.hu
sorszám: 1669 (97540)
(előzmény: GERI8, 2008-06-30 10:36:13)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-30 10:36:13
EGY ÁRAT KÉPEKEL NEKEMIS KÜLDHETNÉL HÁTHA MEGEGYEZÜNKRÁ
sorszám: 1668 (97539)
(előzmény: Rodgo, 2008-06-29 22:06:04)

 
 
alemar
válasz erre | email2008-06-30 10:15:32
A 250 es Csepelről engem is érdekelne kép.
Ha te hirdeted az Ural.hu-n akkor tudom az árát.
sorszám: 1667 (97538)

 
 
Satyak
válasz erre | email2008-06-30 09:06:51
esetleg tudnál rolla képet küldeni a kelsanyi@citromail.hu ra? köszi előre is
sorszám: 1666 (97535)
(előzmény: Rodgo, 2008-06-29 22:06:04)

 
 
Satyak
válasz erre | email2008-06-30 09:05:32
Valami ár nem ártana.
sorszám: 1665 (97534)
(előzmény: Rodgo, 2008-06-29 22:06:04)

 
 
sanko
válasz erre | email2008-06-30 00:16:03
Mennyiért lábadna könnybe a szemed?Mármint , ha vki eltolná!Üdv sanko
sorszám: 1664 (97525)
(előzmény: Rodgo, 2008-06-29 22:06:04)

 
 
Rodgo
válasz erre | email2008-06-29 22:06:04
sziasztok 250 csepel eladó! rengeteg alkatrésszel fellelt állapotban!
sorszám: 1663 (97507)

 
 
Yoda
válasz erre | email2008-06-29 21:14:25
Gyerekek!!!
Itt az új Danuvia!!!!!!!!!
http://totalbike.hu/magazin/kozelet/esemeny/danuviauj/
sorszám: 1662 (97498)

 
 
pannncsi
válasz erre | email2008-06-29 20:00:35
Üdv Motorosok.
Szeretnék eladni egy 125-ös csepelre való hátsóülést:felfogatással,fa kapaszkodóval,jó állapotú gumival.Ár:10000Ft
Tel:06703348296(este 19-ig)
sorszám: 1661 (97493)

 
  Összesen: 40 oldal
|< 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 következő >|

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu