Csepel - új hozzászólás Összesen: 40 oldal
Csepeles élményekben gazdag Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek!
Rendben, köszi! Akkor énis Isolatort fogok venni, mert valami ezeréves brisk gyertya van benne...(:
Nekem anno Isolator volt benne a gyári gyertyanyílással.Mikor ment akkor nem volt vele baj.(zárlatos volt a gyujtótekercs,azért írtam azt,hogy mikor ment)
Szerintem szedd szét a karbit is, és tisztogasd meg.A légszűrőt is átmoshatod egy kis benyával, csak utána ne felejtsd el visszolajozni egy picit!
Üdv.
Egy hete nem akarja felvenni a fordulatot a motor, mi lehet ennek az oka? Meg nagyon füstöl... Amúgy milyen gyertyát tudnátok bele nekem ajánlani és mekkora gyertyanyílással?
Üdv
vadi új 125 csepel hengerfej eladó 3000 ft
Sikerült, megvannak az új papírjai:))
Amúgy hány darab rendezett papiros normál rendszámos csepel lehet az oszágban/világon?
CSEPEL 125 T ezüsttankos,BC váz és blokkszámmal,kb 80 %kompletten,De szétszerelve,a blokk egyben + 2db D csepel kb 50 ,60 %os teljességgel (sok jó álltalában hiányzó váz alkatrésszel)alkatrésznek vagy épitésre +1 CSEPEL szürkeforgalmi együtt 139 e Értelmes csere beszámitás lehetséges más veteránmotorra 30 912 99 16
125 csepel vadi új hengerfej eladó! 5000 ft 250 csepel fékfedelek eladók! 6000 ft a pár ugyanitt sok sok pancsicucc eladó
http://www.fabory.com/?ch=HUN
Szerintem bármelyik esztergályos csinál neked pár forintért!Szerintem csináltass vagy 2-3-at,hátha úgy könnyebben belemegy!Egyébként szerintem egy esztergályosnak ez nem okozhat gondot!
Üdv.
Sikerült lefúrni a csavart, már csak azz a kérdés, hogy honnan tudnék szerezni 17 es balmenetes anyát?:(
Kössz az együttérzést...:))
Hát ez egy buzi,pöcs komolyan mondom.Minek megy akkor motor szerelőnek az ilyen majomarcú?!
Mondd meg neki azt üzenem,hogy egy okosnak jól áll ha hülyéskedik,de egy hülyének nem ha okoskodik!És ő az utóbbi kategória!
Na mindegy ez egy pöcs,Hagyjuk is inkább.
Majd számolj be miként alakul a szerelés.A lehúzó az kell,mert anélkül nemigazán tudod leszedni a lendkereket.
Üdv.
miért telik neki két órába? Közben bemegy megrépázni az asszonyt is? Ne mondja senki hogy egy lendkerék lehúzása majd egy tekercs kicserélése 2 csavar kitekerésével, majd ugyan ez visszafele. 2 órájába telne.
Köszi szépen a segítséget!:) Akkor veszek hozzá olyan lehúzót.
Sajnos úgy bennemaradt a csavar hogy hiába minden... Valószínűleg kifúrjuk a csavart 2 oldalon...
De akkoris... Avval rázott le hogy neki ezz 2 órás munkájába telne. Senkinek sem ajánlom hogy ide vigye a motorját!
Az apja faszát az ilyen buzi kontárjának!!!!!!!
Én a helyedben ráverném a balhét!De gondolom mivel ilyen fiatal vagy,még nem vett komolyan a köcsög?!
Semmiképpen ne vegyél bele új motort,mert jó az ami benne van.
Lejött az anya a főtengely végéről,vagy rajta van?Mert ha nincs rajta,akkor még lehet egy mérettel kisebb menetet "rávágni".Ha rajta van,akkor már nehezebb az ügy,de nem lehetetlen.Valahogy úgy kellene leszedned,hogy mikor tekered,közben húzod is kifelé az anyát.Tudom ez nehéz,mert rajta van a lendkerék is,de ha leszedted az anyát,akkor tulajdonképpen nyert ügyed van.Egy esztergályos rárak neked egy mérettel kisebb menetet a főtengely végére,azt kész.Sőt lehet hogy elég ha csak "átfésüli"?!
A lendkereket le tudod szedni egy simsonohoz való lendkerék lehúzóval,ami kb. 500 ft. a boltban.A visszatételnél vigyázz az ékre,mert könnyen eltörik ha nem figyelsz.Szerintem biztos akad valaki az ismeretségi körödben,aki tud segíteni neked a szerelésben?!Ezeket a régi csepeleket nem nehéz szerelni!Nem kell megijedni tőlük,mert te is könnyedén orvosolni tudod otthon a problémákat egy átlagos szerszámozású garázsban.
Remélem tudtam valamit segíten?!
Üdv.
Lenne még1 kérdésem...
Elvittem szerelőhöz a motort h kicseréljen 1 zárlatos tekercset, és beleszakította a főtengelybe az anyát, erre azt mondta hogy ő mégse vállalja és vegyek bele egy új motort.
Milyen gyors illetve olcsó megoldást tudnátok ajánlani? Jövő héten már kéne vinni vizsgára:(
Köszönöm a segítséget!
Akkor viszem:D
Igen a bizotnsági és fényjelző berendezéseknek hibátlannak kell lennie km-óra nem baj ha nincs egyetértek a elöttem szólóval.
Üdv
nyugodtan vidd el.Gyárilag csak az export kivitelekben volt kilóméter óra.ha a fékje a teleszkópok és a világítás jó, akkor meg van a műszaki.
Sziasztok!
Pár napja vettem egy ilyen mocit és nagyon megtetszett.Le szeretném vizsgáztatni, sajnos 2006 ig volt érvényes a műszakija és gyárilag nincsen benne km óra. Szerintetek van rá esély, hogy nem fog megbukni emiatt?:D Amúgy számít ebben az ügyben az vmit hogy elmúlt 50 esztendős?
Sajnos nem vok túl jártas az ilyen ügyekben(csak 15 éves vok).
Üdv!
Na kész van a gittelés!
Ha van rá igény akko teszek fel róla képeket!
Ha minden igaz akkor szombaton viszem festőhöz és utána rajta múlik mennyi idő mulva lessz kész a festés:D
http://csepelportal.extra.hu/katalogusok.html
Sziasztok!
125/49 es Csepelhez lenne szükségem némi dokumentációra vagy ábrákra!
Előre is köszönöm.
Hali! Mindenkinek!
Én egy 125/49-es Csepelhez"Lemezvillás"-hoz Keresek kilóméteróra hajtást,az elsőkeréken volt rajta az alumínium fékfedélben,
Vincze ZSolt 06309815975,,,vinczezsolt@vipmail.hu.
Előre is Köszönöm!
Azt nagyon megköszönném minden infó érdekel, előre is kösz üdv. TATA
Az biztos, hogy T-Csepel, holnapra megkérdezem, mikori is pontosan!
Sziasztok Eladó egy csepel 125-ös gyújtás lendkerékkel.Jó állapotú.érdeklődni:motorsokk@citromail.hu e-mail címen,vagy a 06209813916-os telefonszámon.
A nem is a BM re gondoltam hanem valakinek maszekban hátha van valamiféle lista hogy milyen szisztéma szerint csoportositották a nagyonrégi rendszámokat.Igazábol én nem akarom forgalomba helyezni csak szeretnék minnél többet megtudni rola hogy esetleg egy késöbbi restaurálásnál ne legyen ey öszvérmotor.
Már a kétbetű-négyszám kombinációról se nagyon van a BM-nek infója...vagy nem akarja kiadni...Bár lehet, hogy régebben pedánsabbak voltak.....
Barát, köszönöm a segitséget ne sértödj meg ezt én is tudom. de ha már itt tartunk nem tud valaki az 5 karakteres/ 2 betü, 3 számos rendszámokrol valamit, tehát ami 58-elött volt ugy nevezet Magyar királyi rendszámokrol/ valamiféle nyilvántartást hogy melyik betükombinációt kik használták.
A kormánnyakba valószínűleg a két régi rendszáma van beütve.
Urak! Ismét mozzátok fordulok ,tudom már kérdeztem de hátha most többen olvassátok. Adott egy 125-ös csepelem "természetessen" papirok nélkül, a váz és motorszám egyezik mindkettő: BC 18113 Szeretnék minnél többet megtudni róla: évjárat, kivitel,szin stb (már amenyire ez lehetséges) Kérem aki jártas a csepelekben segitsen és ossza meg velem hogy ő mit olvas ki ebből a motor ill. vázszámból. A kormány-nyakban van két rendszám is beutve ha ez támpontul szolgál azt is megirom.( az egyik(5 karakteres/2betü-3szám, a másik a szokványos6 karakter: 2 betü-4 szám). esetleg aki tud segiteni irja meg a számát és telcsin is beszélhetünk. Elöre is köszönöm üdv. Milán
Csepel D125 Fekete 56-os Fellelt állapotban papírok nélkül egyben ELADÓ! Alkatrésznek vagy felújításra.Ár:35000 Érdeklődni:06 20 49 87 910 vagy a karlo1@freemail.hu -n lehet!
a csapágyboltokban árulnak ilyen "szír-szarokat" :dszerintem próbáld meg ott.
Kösz! Azóta az Danuvia fórumon már kiderült, hogy száranként egy "tömítőgyűrűről" és egy "gumiütkörőről" van szó! Lehet, hogy te a persejre gondolsz?! Azt nem tudom, hogy ezeket a cuccokat én hol szerezhetem be!
Egy bakelit gyűrű van benne.
Nekem van egy tartalékban,csak elő kell keresnem.
Sajna várnod kell egy hetet,mert most szabin vagyok,így nem tudom a méreteket megadni,csak ha letelet a szabi.
Ha érdekel,akkor lemérem majd neked,és közlöm az adatokat?!
Üdv.
Szia!
Úgy tudom igen gyártottak!
A gyújtásnál volt még 1 tekercs az volt a töltőtekercs, az szolgáltatta az áramot az egyik oldaldobozban elhelyezett akkumulátornak.
Üdv
Szevasztok, D-Csepeleket gyártották akumulátoros változatban is? Arra gondolok hogy a jobb blokkfelen a gyújtás résznél a gyertyakábel kivezetésén kívül még 3 kábel kivezetés van, mint a Danúviákon? Volt ilyen? 1956-os a moci
Hali!
Tudja valaki, hogy a D-csepel alsó villaszárába milyen tömítés való? Mikor szétszedtem, nem volt benne semmi, de a szakirodalmakban láttam, hogy kell az aljára valami gumitömítésszerű, hogy ne engedje el az olajat? segítséget előre is köszönöm!
Nem nem feltétlenül a veterán minősítés az járható út!
Bár az összes többivel egyetértek hogy nem igazán...
Papírok nélkül nem szabad semmiféle gépjárművet venni. Halott dolog az egész. :-(
Az remek, ebben bízok én is, csak remélem a bürokraták is így gondolják. Üdv mindenkinek
Üdv!
Én úgy tudom hogy megoldható.
Nekem se egyezik, és sok más sorstársunknak sem.
Sziasztok, segítsetek! Vettem egy D Csepelt, és már itthon láttam hogy a váz 1956 6.havi, a motor pedig 1957 10.havi. Ez engem nem zavarna, de a kérdésem az lenne hogy így is megoldható a forgalomba helyezés, és a veterán minősítés? Persze forgalmija nincs. A válaszokat előre is köszi
Bocs, rossz a telefonszám, tehát: 20/2356850
Az! A Danuvia motorkerékpárgyártás történelmének az elejét és a végét egyesítettem!
Eladó D-T-Csepelhez Első kerékagy fékfedéllel, hátsó fékdob fékfedéllel, első sárvédő! Csepel-Danuvia-Pannónia meghajtóláncok utángyártottak eladók! Érdeklődni 06-20/2366850
Összesen: 40 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|