:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csepel - új hozzászólás Összesen: 40 oldal
egy tonna régi fotó:
http://www.geocities.com/csepelmotos/fotos.htm
itt meg azt írja, hogy ha bármelyik ábrázolt kézikönyvre szükséged van, csak kérned kell tőle emailban:
http://www.geocities.com/csepelmotos/manuales.htm
Itt egy egész használható angol-spanyol fordítórobot:
http://ets.freetranslation.com/
és ennél jobb site-ot pillanatnyilag nem tudok.
Hello!
Megnéztem. Nem megy. Kép infót sem találtam + ez a nyelv nem az erősségem.
Van más ötleted?
Szeretnék utángyártatni Csepel gázmarkolatot. Tud valaki kölcsönözni egyet? Sehol sem kapok se használtat, se újat. Ez az egy alkatrész hiányzik.
Borsodi
Próbáld meg itt:
http://www.geocities.com/csepelmotos/
Sziasztok!
Némi információra lenne szükségem. Hátha valaki tud segíteni. Egy nem export kivitelű T-Csepel újjáépítésén fáradozom, ami most már kb. 90%-os készültségű. Néhány apró részlet nem világos számomra, mivel a gép eredetileg elég hiányos volt.
A gyújtáskapcsoló 4 állású. Jobbról: gyújtás megszakítás, közép:gyújtás lámpa nélkül, bal1: világítás, bal2:?
A hosszúfény kapcsolását gondolom a kormányon levő kapcsoló biztosította. Milyen kivitelű volt? Esetleg hasonlított a Pannóniáéhoz?
Volt-e a belföldi kiviteleken duda. Ha volt, akkor lehetett akkumulátor nélküli? A T, D és Danúvia karburátorok nagyban különböztek? Milyen furatú fúvóka volt a T-ben?
Hirtelen ennyi. Ha valaki tudná a válaszokat legyen szíves válaszoljon. Vagy javítson ki, ha hülyeséget írtam.
Üdv
Borsodi
Az ilyenekből lesznek egyszer az érdekes hagyatékok. :-)
No igen ez az indexes dolog engem is idegesít.Mostanság éjszakás vagyok megnézem,hátha változott valami.Remélem nem dolgozom 17.-én,mert kimennék akkor is.Sőt valószínű,hogy onnan már barcikára vinném haza a gépet,mert már hideg ez az idő nekem a motorozáshoz.Te hogy vagy ezzel?Egyébként hogy áll a csepel felújítása?Mert csak egyfolytában a következő szerzeményeidről beszélsz,de a már garázsban lévőkről semmi újság?!Szóval??Üdv.
Szia Andris!
Hát én biza a 16-17-i Camponás cuccra megyek!
Persze ha a cégem nem arra a hétvégére tervezi a szagmai továbbképzést!
Valamit már kéne csinálni Véled, hogy indexelhess! Itt tök szahara van a többi fórumhoz képest! Persze a Pannóniás se repül, úgy ahogy kék.:(((
Doni
Doni
Melyik dologról beszélsz?A 9.-eiről vagy ami 17.-én lesz.9.-én én valószínű ott leszek.Üdv.
Hahó!
Vki! Senkit se érdekel ez a fórum?
CsA Kolléga, ha minden igaz, szerzett 1 export Csepel 125-öst!!!
Többet nem tok Róla, de már alig várom, hogy jól megnézzem!:)))
1 kis aktivitás azért nem ártana ennek a fórumnak....
Kálmán!
Te jövöl a Camponába???
Doni
Doni
Egy kis segitseget kernek. Csepel csonakmotoromba szeretnek megszakitot venni. Hol lehet ilyet? Allitolag ugyanaz van benne, mint a Danuviaban.
Gyart meg ilyet valaki?
A T1 még nálam van.Ha érdekelne szólj.Na csá.
Itt sem pörög ez a topic:(((
Andris!
Köszi az infót a haverom is csábítónak tartja az ajánlatot. Sajnos itt jön a DE:((( Épp a napokban volt 1 jókora kiadása (autó), így oda az álom.
Mennyiért sikerült eladni a T1-edet?
Mégeccer köszi!
Doni
Ja és persze működőképes.
A gép 1959-es kiadású,zöld forgalmija van(át van iratva a nevemre),műszakija nincs(időhány miatt),új gumikkal,új-utángyártott-kipuffogórendszerrel,1-2 alkatrészt leszámítva majdnem gyári állapotban van.Több láda motorikus alkatrészem van hozzá(blokkok-egyben és bontva-karburátorok,légszűrők,kuplung alkatrészek,stb.)Az ára alkatrészekkel együtt 160.000ft.Nélküle 130.000 ft.Simsont vagy digitális fényképezőgépet értékegyeztetéssel beszámítok.Üdv.
Tel.:06-30 357-4618
Inkább hívjatok,mert 1 hónapig nem nagyon leszek net közelben.
Szeva Andris!
A barétomat érdekelheti.
Papírok?
Ára?
Típusa?
Gyártási év?
Plusz alkatrészek mibenléte?
Infót kérek SZÉPEN!!!!:)))
Doni
Gyerekek eladó a csepelem egy rahedli alkatrésszel együtt(vagy anélkül).Nem érdekel senkit?Üdv.
Köszönöm.
Üdv. Kisfürjesi
Kb.10-15.000 ft az ára egy működőképes,forgalmis blokknak.De sokat dobhat,vagy ronthat az áron a külső is.Üdv.
A blokkot nagybátyám eladta 68-ba.
A kerekeiből kézikocsi készült,szintén eladva.
A többi megvan, nagyanyám szénapadlására lett feltéve 72-ben. Arra már én is emlékszem...
Alkalom adtán restaurálni kellene.
Itt Ajkán is vanak blokkok a Balázsnál (félelmetes a fiú, az 1-ik garázsában 8! Magyar! restaurált!! motort számoltam) csak ára kellene 1 működőnek.
Üdv. Kisfürjesi
Az attól függ.Működik-e,papírral kell-e vagy anélkül,mennyire van jó állapotban.Stb.Egyébként tényleg mire kell?Mert nekem is van több.Ha érdekel?Üdv.
Üdvözletem mindenkinek aki a lapra téved!
Én is csupán érdeklődöm, mi az az intervalum ami reális 1 D-Csepel blokkért forintálisan?
(Én veszem majd meg...)
Üdvözlettel Kisfürjesi
Üdv!
Pár napja raktam össze a Csepelem első fékjét. Az ábra szerint a fékkulcson levő fékkart egy külső rugó is segíti alaphelyzetbe visszaállítani. Mivel ilyen rugóm nem volt, ezért egy börzén beszereztem egy utángyártott garnitúrát (első, hátsó). A rugó kitámasztása a rajz szerint és a gyártott rugó szerint is egy kis furat az első fékfedélen. Minő meglepetés! Az enyémen ilyen furat nincs. A közben beszerzett másik fékfedélen sincs. Viszont a másik fékfedélen van egy rugó, mely a fékfedél első tengely furatánál levő vállon támaszt ki. Ki tudja mi az igazság? Melyik Csepeleken volt furatos és melyikeken vállas kitámasztás?
Vagy valamit túlkombinálok?
Borsodi
Köszi a biztatást.Még megpróbálom egyszer-kétszer.
Kálmán ha visszajöttem a szabiról,nekiállok az oldal olvasásának.Üdv.
Ne add fel Testvér! UFF!
Én, Motoron Ülő Bika járni annakidején hasonlóan! UFF!
Lesz majdan együtt nagy füsteregetés,melynek ködében keverék illat megvadít! UFF!
Várunk! Csapataink a felkelő nap fényében négykerekű teremtményeket vesznek majd körül! UFF!
Néha én mondani, értelem nem sokk!
Menni szabadság, Te meg bírni ki! UFF
Doni
És olvasni szoktad az Index-et?
Kálmán
Egy nagy rakás szar ez az indexes dolog.Nagy nehezen rátaláltam,és ott voltam a regisztrációnál,és az a köcsög rendszer nem küldi a jelszavamat a mail címemre.Pedig már eltelt öt perc.Szarom le.Elment a kedvem tőle.Maradok a szocifórumon.Itt legalább nincsenek olyan idióta megkötések.Üdv.
Heló HyGy!
Ez mind okés, de - főleg az új design bevezetésénél - többen is úgy voltak vele, hogy elhagyják az indexet a sz*rozások miatt.
Nem tudom, hogy segítene-e a dolgon, de nem lehetne itt is megcsinálni, hogy a hozzászólások mellé képet is lehessen csatolni úgy, hogy a szövegmezőben ott legyen a kis indexkép? Sok ember vizuális típus és valahogy színesebb is tőle a dolog.
Én odáig vagyok a sarki közért, mert nem olyan személytelen, mint egy hiper-szupermarket:)
Doni
A masik kulonbseg az index es kozottunk, hogy az index olyan mintha lemennel a tescoba vasarolni, viszont mi itt vagyunk es figyelunk. Bar mar nem birok minden hozzaszolast olvasni minden topicban.
HyGy
A ket hozzaszolas kozotti varakozast azert vezettek be, hogy ne lehessen ketszer ugyan azt a hozzaszolast veletlenul elkuldeni, de szerintem jobb ha egybol hozza lehet szolni tobbszor, meg annak ellenere is hogy neha be be csuszik egy dupla hozzaszolas.
A masik meg azert az index egy jo regota mukodo lap sokkal szelesebb koru temakkal, raadasul sajnos :) az ismerettsege is nagyobb, es gondolom lenyegesen nagyobb erok allnak mogotte mint e mogott az oldal mogott. Ez ketten csinaljuk a PeetAir-al, es anno hianypotlasnak csinaltuk es nem is gondoltuk, hogy ekkora oldal lesz belole.
HyGy
HyGy!
Csak vicceltem, ne legyen várakozás!!!!
:)))))))))
Szia HyGy!
Teljes mértékben egyetértek Veled!
Láthattad, hogy én itt kezdtem a motoros fórumozást, ezúton is szeretnék köszönetet mondani a lehetőségért, a Csepel topic-ért:)))
Tény és való, hogy rajtunk múlik, mégis valami miatt a legtöbben az indexet használják.
Engem speciel nagyon idegesít az index 1-2 működése, meghát ez az oldal volt az ELSŐ <3
Szóval semmi személyes bajom, illetve kifogásom nincs az oldallal kapcsolatban.
Én folyamatosan használom (Jawa, alkatrészbörze, Simson), de a Pannóniásokat, Csepeleseket rendre amott tanálni:(((
LEHET, HA ITT IS LENNE KÖTELEZŐ VÁRAKOZÁS 2 HOZZÁSZÓLÁS KÖZÖTT, AKKOR MÉG NAGYOBB LENNE A FORGALOM:)))
Doni
Szevasztok.Lehet én vagyok a béna,de sehogysem találom ezt az indexes dolgot.Egyszer azt írja ki,hogy a lap nem megjeleníthető,egyszer meg kinyom egy csomó címet amiben benne van az index.hu.Nem lehet,hogy a gép a szar?Egyébként én nem értek semmit a számítógéphez,ezért lehet én csináltam valamit szarul.Mindegy.Üdv.
Csak rajtatok mulik, hogy mennyire pang a topic. A tobbi topicban szepen irnak, sot tulzottan is, gyakorlatilag mar nem vagyok kepes kovetni csak kb 2-3-at. Regen az osszeset tudtam olvasni.
HyGy
HELÓ ANDRIS PAJTÁS!!!
VÉGRE LEÍROM AZ INDEXELÉS SZABÁLYAIT:)))
1. Rámész az index.hu-ra.
2. Ott felül a narancssárga csíkban ráklikkelsz a „fórumok” gombra.
3. Itt a bal oldalon lévő „regisztráció” feliratra nyomjál 1 retteneteset.
4. Itt meg kell adnod a kívánt nevedet és az e-mail-edet (amire majd az azonosítót küldik)
5. Be is lehet mutatkozni, hogy milyen fajba tartozol:)
6. Ezt követően vmi okból be kell még írnod a képen látható hullámzó fonémahalmazt.
7. Ezt követően küldj 1 bombát az „OK” gombra!
8. Ennél a pontnál várnod kell a jelszóra.
9. Ha ez megjön, akkor be tudsz lépni a bal oldalon.
10. Ezt követően meg a KERESÉS-nél (ALATTA ÁLLÍTSD BE HOGY A TOPICOK KÖZÖTT KERESEL) rá tucc tanálni a "PANNÓNIA MOTORKERÉKPÁROKRA", "CSEPEL MOTOROKRA", meg ami érdekel.
Bocsesz ha túl részletesnek találod, én szenvedtem vele, míg rá nem jöttem, hogy egyszerű:)
Remélem hamarosan már ott tudhatunk!!!
Kellemes motorozást!
Doni
bocsesz Andris!
Holnap lesz vmi a leírásból, mert folyton lefagy a gépem:(((
Doni
ANDRÁS!!!
KÉSZÜLJ FEL!
HOLNAP LEÍROM AZ "INDEXELÉS" LÉPÉSEIT!!!:)
OTT NEM KELL ATTÓL TARTANOD, HOGY PANG A FÓRUM!
DONI
Köszi a választ.Nekem 1-esből a kettes és a hármas közé rakja,majd még egy emeléssel jön a 3-as vissza 2-es gyorsítok majd 3-as.Ezzel csak aza baj,hogy közben meg elfogy a nyomaték.Ha lesz időm szétszedem,mert van egy rahedli alkatrészem.Azt a salakmotort egyszer szívesen megnézném,sőt meghallgatnám.Állat lehet,Üdv.
Pár napja sikerált szereznem porlasztót a salakmotoromra!
Képzeljétek megvettem a porlasztót, hozzá a sportszűrőt, meg a gumicsatlakozó csövet. Mindezt kemény 2000-ért!
Sőt a számomra legnagyobbnak tűnő probléma is megoldódott: sikerült szereznem bele metil-alkoholt!
200 pénz literje.
Kipróbáltam, hát... nem gyenge!
Lassan már ez is veterán.
De még egyenlőre nincs vele komolyabb tervem.
Lehet, hogy átépítésnek vetem alá, mert van hozzá egy tartalék vázam.
Nos ennyi az újságom.
Minden jót!
Halihó, sziasztok!!!
Rég ültem gép előtt, rég látogattam az oldalt. Ezen változtatok.
Pontosan nem az a szitu, hogy 1-böl felrakod 2-be és azt kidobja, pontosabban fellöki magát 3-ba??
Ez nállam is előferdül. Ezért nem nagyon tudom használni a 2-est, már gyorsítás céljából, csak rövid ideig, mert vagy kilöki, vagy "fellöki" 3-ba magát.
Miután szétszedtem ritkábban csinálja.
Ugyanis nagyon idegesített, hogy nem tudom használni a 2-est. Gondoltam szétszedem, hátha a fogaskerekeknél van valami gubanc, amiben persze kételkedtem, mert mielőtt összeraktam megvizsgáltam őket, és tapasztaltam, hogy semmi bajuk sem volt.
Én úgy vettem észre, hogy a váltókulissza rögzítőcsavarjainak fellazulása okozta a problémát.
Azt a két csavart húzd meg ami kilóg a blokkból hátrafelé!
Illetve szedd szét a blokkot, pakold bele a fogaskerekeket, meg a váltómechanizmus minden részét, és úgy nézd meg, hogy az összes sebességet tudod-e kapcsolni. Van az a kis körmös kulcs, tudod... az mozgatja a léptetővillát, előfordulhat, hogy nincs meg a kellő játéka, és nem tud rendesen elmozdulni az a kis "biz-basz" miatt,(az határolja be a mozgását) amit az a két sullyesztett fejű csavar rögzít, azon is korrigálni kell akkor. Ne felejtsd el megnézni, a rögzítőkallanyút, ill. annak a rögzítő csavarját.
Nem tudom segítettem-e.
Én ezeket végignéztem, a csavarokat meghúztam, és hiba "nagyjából" elmúlt.
Biztos bonyolult volt, dehát máshogy nem tudom leírni! :))
Minden jót! Hali!
Úgy látom magamnak irogatok.Mindegy.Mitől lehet szerintetek az,hogy 1-esből 3-ba rakja a sebességet.és csak a 3-ból tudom kapcsolni a 2-est?Én a 2-ik sebesség fogaskerekének a kopottságára gondolok.Illetve kérdezném azt,hogy nektek gyakran állítódik-e el a gyújtásotok? Egyébként a gyújtásom el tud állítodni attól,hogy a főtegelyt nem keni a filc,mert nincs?Én erre gondoltam.Mert ugye melegednek az alkatrészek a súrlódás miatt,és ez a hő eldeformálhatja a kalapács főtengellyel érintkező műanyag részét. Üdv.
A lap nem jeleníthető meg.Ezt írja ki ez a rohadék gép.Na üdv.
Az Ebay-en van egy Csepel emblémás porlasztó:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7910331827&ssPageName=ADME:B:SS:DE:1
Kálmán
Szia Andris!
Adok néked segiccség, lenni indexelés könnyűbb.
Közvetlen Internetcím a fórumhoz:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9049017
Itt a bal oldalon lácc 1 olyat, hogy Regisztáció, itt megteszed asztat, amit a haza mekkövetel (városiasan: ... haza mekkövetsz), oszt a megadott internyet címre jön belépési kódod, mit változtathacc megfele egyszerűbbre
persze ha a-karod).
Na mán ha ezekkel meg, mármint vagy, akkor a bal oldali ablakba jelentkezz befele (ne ott, ahol a "hozzászólás" gomb lenyomása után lehetővé válik), mert így az egyes hozzászólások előtt nem kell mindig újból és újból megadnod
a neved és a kódod.
Ja, igen, az egyes hozzászólásaink között 5 percnek kell lenni, hamaréb nem engedi a Zindex:(
Amúgy eccerűbb a dolog, mint ahogy én azt most összehadováltam itt:)))
Bárhol elakacc írj, a 7végén úgy is itt bent fogok dógózni.
Doni
Szevasz doni szaktárs.Sajnos még nem volt időm megnézni ezt az indexes dolgot,de a hétvégén éjszakás leszek,azt majd ráállok a dologra.Na üdv.
Hahó, Andris!
Átjöttél már?
Itt senki nem alszik mindenki tampon áll:)
Ja, Tudod, hogy mijért karikás az ördög szeme?
Mert az ördög sohasem alszik!!!
Szerintem ő is az indexen lóg:)))
Doni
Szia Andris!
Nem tudom, hogy ugracc-e vagy tényleg kérded, de én biztos ami biztos, megírom az INDEXES FÓRUM címét:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9049017
Üdv,
Doni
Szevasztok.Megjárattam a mocim sztenderen egy kicsit mind a 3 sebességben,és láss csodát a lamellák csak összeragadtak az 1 éves állás alatt.Parafázni azért kellesz,de tudtam vele menni egy kört a városban.Szépen duruzsol az új kipuffogó.Komolyan mondom még többen megnéztek,mint amikor a pancsival furikázom.Volt olyan,hogy egy öreg néni jött oda megkérdezni "Ez egy csepel?",merthogy ő annak idején ilyen motorral járt a férjével.
Ui.:amúgy mi is az az indexes fórum?Üdv.
Összesen: 40 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|