:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csepel - új hozzászólás Összesen: 40 oldal
Hello!
Az lenne a kérdésem, hogy egy csepel ülésrugó krómoztatása mennyibe kerülne kb?
Előre is köszi! Üdv: Máté
Ezt kb. egy éve tettem el egy fórumról:
"üdv lények! ha valakinek esetleg spiáter vagy tombak,cink öntvényre
van fájása, (csak díszek, nem teherviselő alkatrészek) homok vagy
viaszveszejtéses precöntéssel megoldom ha lehet. tán ki is egészitjük
ha hiányzik,törött. lett meg már müanyag rács fémből krómozva,
legalább nem törte le az első gally ősszel. de jöhet más is egyébb
fémből mint alu, bronz, sárgaréz. jó éjt álmodjatok szépeket. adren
mailto:muercz@freemail.hu"
Én egyszer akartam vele egy hasonló bigyót csináltatni, valami 3e Ft köré mondta. Végülis előbb került egy korabeli, minthogy el tudtam volna menni hozzá a Körvasút Sorhoz, de amúgy komoly srácnak tűnik, egy próbát megérne.
Sziasztok,
125-ös D-Csepelhez lenne szükségem a gázkarban lévő öntvény csúszkára, ami a bowdent húzza. Ha tudtok eladót, kérlek jelezzetek. Email: csurnel@freemail.hu, tel.: 70/504-05-94
Köszönettel:
Kornél
Szevasz wendel.
Most értettem meg mire mondod,hogy nem érkeztek meg.A képeket nem neked ígértem,hanem tutegálnak és a barátjának.Azért neked is küldök róla pár fotót:-)
Üdv.
sorszám: 755 (49714)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2006-04-06 13:05:18)
OK. De még nem érkeztek meg.
Azért mondtam, hogy nézz körül a Simson Klub Magyarország honlapján, mert ennek a kubnak jómagam vagyok a megyei elnöke, és szoktam volt megajándékozni klubtársaimat egy-egy szösszenettel. Az említett cikkben több kép is szerepel a Csepelről.
Meglesz.
Tutegál!
Küldök a mail címedre képeket a motoromról.Légyszíves a barátodnak megmutatni,ha megérkeztek.
Üdv.
sorszám: 753 (49372)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2006-04-05 01:01:48)
Most mi van a száddal?Beszélhetnél tisztán is:-)Na mindegy.
Üdv.
sorszám: 752 (49371)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2006-04-05 00:54:19)
Andris! Menj rá a www.simson.hu-ra. Regisztrálj, és olvasd el a "Sándornapi évadnyitó a Somogy megyei régióban" c. cikket. (Én írtam. :-)) Ott látsz csodát!
Hát tesóm, szar ügy. Börzét azért ki ne hagyj! Hátha szerencséd lesz.
Bocs, előbb járt a szám, mint kellett volna.
Valóban.Köszi a korrekciót.Üdv.
Keresek 125/49 Csepel első hátsó kerekekhez féklemezt fékpofákkal, és tengelyeket.
Ez ugy van h nincs anya a lendkeréken hanem ugy van rátaknyolva a fötengelyre de nagyon bénán...még egy darab elektróda is ottvan beletörve:).
szóval valahogy ugy gondoltam h lefurom amit ez a paraszt ráheggesztett és utána lejön majd a lendkerék. jobb nem jutott eszembe.
üdv.
Gondolom ezt véletlen írtad fordítva. A Danuvia a körsonkás.
Az a főtengely is jó bele.A danuvia főtengely sonkáinak más az alakja.A csepel kör alakú,míg a danuviáé egy körtére emlékeztet.
Ezt a lefúrást,hogyan is érted?
Üdv.
sorszám: 742 (48837)
( előzmény: peci sufnija, 2006-03-30 16:18:17)
köszi!
Tehát akkor csreszabatosak...én a kettő közül a csepel blokkot szeretném meg csinálni. A lényeg az h valami birka lehegesztette a lendkereket és le kéne szedni mert nincs alatta világitó tekercs. Én lefúrásra gondoltam. Ti mit javasolnátok? Van eg danuvia fötengelyem otthon és az érdekelne hogy avval is menne e?
Valamint a gyújtásfedél és a kupplungház is eltér, főtengely is, hogy csak a legfontosabbakat említsük.
sorszám: 740 (48827)
( előzmény: peci sufnija, 2006-03-29 16:47:33)
A formáján kívűl 1-1,5 LE a Danuvia javára. Az alkatrészek csereszabatosak, de a Csepelen gyártottak precízebbek, mint a zuglóiak, és jobb az anyagminőségük is.
Egyébként a Csepel csapszeg átmérője 1 mm-el kisebb volt 1954-ig, meg a kuplung is nyomorugós volt.
sorszám: 739 (48824)
( előzmény: peci sufnija, 2006-03-29 16:47:33)
hali
meg tudná nekem mondani valaki h van e külömbség egy csepel és egy danuvia blokk között? azon kivül h más formáju a henger.
köszi
:-) köszönöm szépen. Ha minden igaz,a pasim már fel is hívott. Remélem.
jön a tavasz, a jó idő, jó motorozást mindenkinek :-)
Ha szóltál volna hamarabb akkor lehoztam volna ma szegedre,mert ide járok főiskolára(EÜ-volt védőnő).Legközelebb április végén jövök.Ha addig várhat akkor lehozom.Ha nme akkor pesten ütjük nyélbe az üzletet.
Hívj nyugodtan a 06-30 357-4618-as számon vagy írj ide,esetleg jöhet privátba is a dcsepel@freemail.hu-ra.
Van egy komplett dscepelem szép állapotban.Nem viszed inkább azt el?:-)
Üdv.
Szia!
Hát azért vagyok butuska, mert pl. azt sem tudom megmondani, hogy akkor most melyik kell :-) De mindjárt kipuhatolom, és megírom! Mondjuk a múltkor azt mondta, hogy a krómozott a nyerő.
Szegedi/szolnoki vagyok, szóval azt hiszem, Pest lesz a legjobb. Remélem, nyélbe tudjuk ütni az üzletet!
és köszönöm szépen.
üdv (kellemes hétvégét (már ami még hátravan...)
Hello tutegál!
Miért is vagy butuska?
Nekem van teló porvédő hüvelyem.Melyik kell?A vastagabb ami felülre való,vagy a vékonyabb átmérőjű ami alulra való?Vagy esetleg mindkettő?A krómozott porvédő hüvely az az alsó része a dolognak,mindkét esetben.Ha érdekel akkor írj vagy hívj a 06-30 357-4618-as számon.A cucc pesten van,de elvihetem B-A-Z-megyébe is ha az közelebb van?
Üdv.
sziasztok! én csak egy gyenge (és butuska ;-) nő vagyok, de a segítségeteket kérem. a pasim felújítja a csepel 125-ét, és kellene neki hátsó porvédő, a krómozott, mindkét oldalra (hú, remélem, nem mondtam hülyeséget! :-) ). Ha nektek van fölösleges, vagy tudtok valakit, akinek van, vagy az a valaki ismer más valakit........ szóval szívesen megvennénk, ha valaki megválik tőle!
Az a helyzet,hogy 4 motor már sok.Nemcsak anyagiakban,hanem időben is.Nem tudok vele foglalkozni sajnos.Kettőt megtartok kettőt eladok:-(Sajna ebből a kettő eladásra szántból a csepel az egyik.Pedig ezt aztán mindenki csak dícsérte aki eddig látta.Már nem azért mert az enyém,vagy mert szép,hanem mert egy igazi kuriózum.Ilyet már nem látni az utakon,de még motoros találkozókon sem(kivéve a veterán talikat).Maga a motor megjelenése megfogja az embert8lányt,asszonyt,öregnénét,kishiút,apát stb.stb.)Vannak jó kis sztorik a kis csepellel.Ezeket soha nem felejtem majd el.De annak nincs értelme,hogy a pincében porosodik.Hát kb. ezért adom el.
Üdv.
sorszám: 732 (48084)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2006-03-23 09:51:48)
Nem, nem vagyok sértődékeny fajta. :-)
De miért akarod eladni a Csepzont? Én semmi pénzért nem szabadulnék meg tőle.
Szívesen megnézném élőben ezt a megoldást,mert az enyémnek pontosan ez a baja.Megmelegszik azt leáll.Ha lehűlt akkor már indítható.Sajnos eddig nem volt időm ezt orvosolni,és ha elviszik a mocit,akkor már aktualitását is veszteni fogja.De sosoem tudhatom mior lesz megint egy csepelem:-)
A pezsgősdugó kollekció azért jó,mert kedvedre cserélgethetedet őket,és ha felvonulásra mész vele,akkor rakhatsz bele valami díszesebbet:-)
Remélem nem sértődtél meg:-)
Üdv.
sorszám: 730 (47942)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2006-03-22 16:27:12)
Az ötlet onnan származik, hogy első motorom, egy Berva volt, amit hetedikes koromban kaptam, még 1977-ben. 500 km volt a géppen, de az elszakadt gyújtóketkercsnek köszönhetően üzemképtelen volt. (Bervánál típushiba.)Persze új tekercset nem lehetett kapni, hisz 1962-ben megszűnt a gyártás. Ekkor jött az ötlet a Ternai könyvből, meg a Riga és a Jawa Mustang gyújtásának együttes tanulmányozásával. Világító tekercsem volt tartalékban, azt tettem be a gyusziteki helyére. Rákötöttem a mexára, onnan egy dróttal egy 6 V-os trafó 1-es (vagy 15-ös ??? Na, most fejből nem tudom, majd megnézem) kivezetésére, a másik kivezetést meg a testhez. A Simson '78-tól oldotta meg így. A Csepelnek, meg a Danajkának is hibája, főleg a kora miatt, hogy ha megmelegszik a gyújtótekercs, akkor áthúz, azaz zárlatossá válik. Menet közben ez nem mindig érezhetőú, de ha leállsz vele egy 5-10 percre, jó ha tolásra beindul. Ne, ezzel ezt kiküszöbötem, sőt a kondenzátort is kiépítettem a lámpafejbe, hasonló meggondolásból. A vezetékek hogy vannak? Inkább küldök róla egy képet.
Különben vannak formatervezettebb pezsgős dugóim is, gyűjtöm őket. :-)
Az enyémen is csak azért van km óra, mert egy zsír gyári Danajka lámpafej van rajta, és ezzel együtt vettem. Tehát kompletten órástól, keretestül, foncsorostól, gyújtáskapcsolóval együtt. Erre a helyi motorbolt felszámolásakor, a végkiárusításon akadtam rá, még '94-ben. Tokkal-vonóval 50 Ft volt a cuccos. Természetesen az eredeti lámpa is megvan. Ja, és az óra csak dekoráció, nincs bekötve.
Az enyém is 59-es,és azon sincs km-óra.Egy hibalehetőséggel kevesebb:-)
Írtál már róla,de engem az érdekelne,hogy hogyan is oldottad meg a vezeték elvezetést,és miért illetve honnan jött az ötlet?Mi az amiben jobb,illetve,hogy azok a hibák amik a trafó felszerelése előtt voltak jelentkeztek-e a felszerelés után?Milyen trafó ez?Trabant?
A pezsgősdugó igaz olcsóbb,de szerintem erősen rontja az összképet.
A csíkozást azért nem értem mert még nem láttam ilyet.Ha élőben mutatná meg valaki,akkor vágnám a dolgot.
Üdv.
sorszám: 726 (47917)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2006-03-22 14:05:24)
Csak az export változatokon volt kilométeróra.
Azért küldtem a munkahelyi címedre, mert a Te e-malilodra válaszoltam.
A pezsgősdugó e célra történő alkalmazása régi találmányom, majd minden motoromon így oldottam meg a kormányvég lezárását. Olcsóbb, mintha esztergáltatnék valamit, és nem is ráz. :-)
Trafó. Külső trafósra alakítottam át, már évekkel ezelőtt. Sokkal megbízhatóbb, mint az eredeti volt. Nem írtam még erről?
sziasztok érdeklődök,hogy van egy d csepelem 59-es, létezik az hogy gyárilag nincs rajta km-óra? köszi a választ!!
Én értem. Aprofi fényezők így csinálják.
köszönöm a tankfestéssel kapcsolatos hozzászólásokat!Üdv
Megtaláltam bakker:-)Az a pezsgősdugó nagyon zsír!!!!!!A munkahelyi címemre kültded,azt pedig ritkán nézem(ha eszembe jut).
A kondenzátor(vagy gyujtótrafó?)látom ki van szerelve a vázra.Tudnál erről mesélni?Akár privátban is jöhet,sőt jobb lenne,hogy ne itt zavarjuk a többieket.
Üdv.
Sajnos nem kaptam képet:-(
Melyik címre küldted?
Úgy néz ki,hogy nemsoká elviszik a kis szerelmemet:-(Na de annak nincs értelme,hogy csak ott porosodik!Akkor inkább valami szerető gazdihoz kerüljön,aki tud vele foglalkozni.
Üdv.
sorszám: 719 (47806)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2006-03-21 11:43:55)
Nem, borotválkozás közben. Küldtem képet a Csepzonról, megkaptad? Hétvégén előszedtem a gépet, és mentem vele egy kis kört.
Ha adhatok egy tippet a csíkozáshoz. Az én emberem úgy csinálja, hogy ráfújja a csík színét, pl. Pannóniánál az aranyat. utána kitakarja 3 mm-es szalaggal és ráfújja a pirosat. Ezután kitakarja 10 mm-es szalaggal és telibefújja a színt. amikor mindez meg van, finom papírral összecsiszolja, hogy ne legyen lépcső és kap egy színtelen lakkot. Ha a lakk rezisztán, kicsit puhább, de olcsóbb, mint a Standox. Ha nem érthetően írtam le kérdezzetek.
Hy!
Van egy pár D csepel alkatrészem eladó.
70 227 0950 roland
No vannak ám itt praktikák:-)
Az a becsípődés szar lehet:-(
Csak nem motorszerelés közben ért?
Üdv.
sorszám: 713 (47422)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2006-03-16 11:46:14)
A csíkozás legegyszerűbb, és egyben nem is csúnya módja, hogy öntapadó tapétából kivágod, és felragasztod. Színtelen lakkal megerősítheted, hogy pl. a benzin fel ne oldja. Én is így csináltam, nekem bejött.
Az egy nagyon fáintos márkanév. :-) A gerinc ideg becsípődésem semmit nem javult, de azért köszi a biztatást.
Összesen: 40 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|